Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mercedes 500SEC 1982 Belastingvrij voor een 18-Jarige. Mag?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 986 views sinds 30-01-2008

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

grappig dat jij iemand associeerd met "wat voor auto rijd hij", maar ik wil best antwoorden als jij daaraan een referentie kader kunt plaatsen:

chevrolet Caprice uit 1971, 5.7L blok.........maar das natuurlijk "anders", dus met de datum zat je redelijk goed.

Am jeder fall, je geeft niet echt antwoord op de vraag en komt met een bijtende opmerking terug. Ben nog steeds benieuwd hoe je het ziet als ambulance personeel stukjes Guido uit de schors moeten pulken.

Ik heb niet gezegd dat hard rijden zuigt (ik houd -bijna- nooit aan de snelheid, maar besef wel dat 180 op een landweggetje gewoon dom is), maar je maakt je naam wat betreft mercedesrijders helemaal waar; weer een turfje erbij!

T60P Widescreen

Verwijderd

Seesar schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:07:
[...]
grappig dat jij iemand associeerd met "wat voor auto rijd hij", maar ik wil best antwoorden als jij daaraan een referentie kader kunt plaatsen:

chevrolet Caprice uit 1971, 5.7L blok.........maar das natuurlijk "anders", dus met de datum zat je redelijk goed.
Waarom zou dat grappig zijn?
offtopic:
nofi, maar al zou ik 2 van die amerikaanse ragbakken krijgen, dan zou ik mn sec nog steeds niet wegdoen.
Am jeder fall, je geeft niet echt antwoord op de vraag en komt met een bijtende opmerking terug. Ben nog steeds benieuwd hoe je het ziet als ambulance personeel stukjes Guido uit de schors moeten pulken.
Ik zeg je al 3x dat dat niet nodig is omdat de kans 0,0 is, en, ik zal het voor jou nog 349865x herhalen, ik kan dat redelijk goed inschatten en heb de juiste tijd etc gekozen om die >250pk eens los te laten komen.
Ik heb niet gezegd dat hard rijden zuigt (ik houd -bijna- nooit aan de snelheid, maar besef wel dat 180 op een landweggetje gewoon dom is), maar je maakt je naam wat betreft mercedesrijders helemaal waar; weer een turfje erbij!
landweggetje? dan kan ik je reactie begrijpen, maar lees ffs wat er gebeurt en kijk de video! Tis gewoon een rechte, rustige 2 baans weg met aan beide kanten wat twijgjes. ik kom er verdomme 4x per dag, als je amerikaan tot zulke dingen in staat was had jij als ik je reactie lees precies hetzelfde gedaan "-bijna- nooit aan de snelheid" ; "weer een turfje". Doe normaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 01:17 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:11:
ik kan dat redelijk goed inschatten en heb de juiste tijd etc gekozen om die >250pk eens los te laten komen.
Wat iedereen je duidelijk probeert te maken is dat er een aantal zaken niet kunt inschatten, ookal denk jij dat je alles kan inschatten. Het is niet verwonderlijk: je kan immers niet weten wat je niet weet.

Je filmpje lijkt veilig omdat er niets gebeurd, maar als je goed nadenkt dan zal je ook tot de conclusie komen dat het minder veilig is dan als jij netjes je aan de snelheid houdt. Door de hoge snelheid en je gebrek aan aandacht op de weg creeer je namelijk een extra risico. Dat is precies wat jij niet begrijpt.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 19:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ok, stel je voor dat onze Guido zich 100% aan de regels houdt, wie zegt dan dat hij geen ongeluk krijgt omdat ene Salim, of Jan gevaarlijk rijdt en Guido alsnog dood gaat. Of misschien valt er wel een komeet op zijn auto.
To the . : Iedereen maakt fouten. Ik begrijp G in ieder geval. Discussie gesloten.
offtopic:
Wat voor filmpje zie je als je Salimrmaf intypt op Youtube...
:9

Wel grappig; 100 reply's in 6 uur. :o

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 26-09-2007 01:43 ]

Gulfstream G650

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:01
Nog ff over die oldtimer verzekering, ik dacht dat je hiermee geen schadevrije jaren opbouwt dus om die reden hoef je het ook niet te doen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Ik heb vanaf maart 2006 mijn rijbewijs... t/m maart 2007 had ik al gauw zo'n 25000 km gereden. En ik kan je vertellen (laatste half jaar veel minder km's gereden maar goed) dat ik elke dag nog bijleer. Elke dag nog situaties tegenkom waarbij ik nog zat voer heb om na te denken (doe je niet "echt" meer maar dat terzeide). 3000km is dus echt helemaal niets.

Voor de rest, zou ik liever een deugdelijk klein autotje nemen als een verrotte pimpersbak. Kwa onderhoud gaat het je echt een HOOP geld schelen, geloof mij. Voor hele oude auto's is het soms ook moeilijk onderdelen te vinden en als je die al vind zijn ze peperduur omdat ze vrij zeldzaam zijn.

Een altotje kost je geen reet kwa onderhoud. Zou ik toch voor dat altotje kiezen.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:11:
[...]

Waarom zou dat grappig zijn?
offtopic:
nofi, maar al zou ik 2 van die amerikaanse ragbakken krijgen, dan zou ik mn sec nog steeds niet wegdoen.
ik heb nergens gezegd dat mijn auto beter is, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
[...]

Ik zeg je al 3x dat dat niet nodig is omdat de kans 0,0 is, en, ik zal het voor jou nog 349865x herhalen, ik kan dat redelijk goed inschatten en heb de juiste tijd etc gekozen om die >250pk eens los te laten komen.
weet ik, maar ik had gehoopt dat als genoeg mensen het zeggen dat er ergens in een donker gaatje een klein ledje gaat branden. Maar enfin, u've made ur point.
[...]

landweggetje? dan kan ik je reactie begrijpen, maar lees ffs wat er gebeurt en kijk de video! Tis gewoon een rechte, rustige 2 baans weg met aan beide kanten wat twijgjes. ik kom er verdomme 4x per dag, als je amerikaan tot zulke dingen in staat was had jij als ik je reactie lees precies hetzelfde gedaan "-bijna- nooit aan de snelheid" ; "weer een turfje". Doe normaal.
hmm, ik denk dat iedereen die een zwaar ongeluk heeft gehad niet van tevoren dacht dat ie het wel zou zien aankomen.......ze zullen allemaal wel gedacht hebben dat ze de situatie onder controle konden houden, maar blijkbaar niet (op dronken, suicidale rijders of buiten hun schuld om na).

Enfin, ik dnek dat 200 per maand niet echt reeel is om zo'n auto te rijden. veel van mijn vrienden rijden Renautltjes, lancia,'s alfa's, golfjes, volvo, seat en ford's en ik weet van hen dat ze omgerekend per maand aan dus een middelmatige auto (in grote, allemaal hatchbacks/3 deurs) dik 350 euro per maand kwijt zijn (op jaarbasis gekeken: banden, beurt, benzine, verzekering, belasting, benzine, uitlaat etc).

Maar je vraagt hier om advies en slaat het in de wind en gaat toch voor die auto.....succes gegarandeerd zal ik maar zeggen, als je ergens in geloofd.....

[add]

daar komt bij dat ik je filmpje nog eens een keer bekeek en volgens mij zie ik daar toch echt een tegenligger voorbij komen; je bent DUS niet de enige op de weg met 180 2 laans (totaal)...............het hele schijnheilige gelul van alleen en geen onverziene zaken is klinkklare kull man....

Ook al was het niet zo, dan nog was de kans aannemelijk dat er een tegenligger aankomt: hij 80, jij 180 = 260 km/ur op elkaar af. Los van de schade is het irrealistisch dat je rustig afremt om hem op een normale snelheid te passeren. Objecten die met 250 op elkaar afkomen zie je pas heel laat......maar ook dat zul jij ongetwijfeld weer in twijfel trekken.

[/add]

[ Voor 13% gewijzigd door Seesar op 26-09-2007 04:08 ]

T60P Widescreen

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Jongens, laten we even ophouden met dat gezeik over Guido.

Het begint nu wel een beetje te vervelen.

Heeft ook een computer!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
salimrmaf schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:41:
Ok, stel je voor dat onze Guido zich 100% aan de regels houdt, wie zegt dan dat hij geen ongeluk krijgt omdat ene Salim, of Jan gevaarlijk rijdt en Guido alsnog dood gaat. Of misschien valt er wel een komeet op zijn auto.
To the . : Iedereen maakt fouten. Ik begrijp G in ieder geval. Discussie gesloten.
offtopic:
Wat voor filmpje zie je als je Salimrmaf intypt op Youtube...
:9

Wel grappig; 100 reply's in 6 uur. :o
Er is een verschil tussen Guido die wordt aangereden door eender welk ander die zich niet aan de regels houdt en Guido die met 160+ een voetganger naar de shoarma rijdt. Wat denk je dat er gebeurt als die tegenligger even uitwijkt voor een konijntje o.i.d.? Een overstekende kat?

Wat zeg ik, wat denk je dat er gebeurt als er voor z'n eigen auto een kat oversteekt. Met véél ervaring reageer je niet en rij je er gewoon overheen. Met weinig ervaring zullen veel mensen vol op de rem gaan en een boom knuffelen met 160+.

Ik ben echt bang dat jij nóg harder gaat rijden of dit soort rijgedrag binnen de bebouwde kom gaat vertonen (dit gedrag komt naar voren in veel van je posts), dus raad ik je een wat rustigere auto aan om mee te beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 26-09-2007 07:42 ]

Verwijderd

Seesar schreef op woensdag 26 september 2007 @ 04:00:

daar komt bij dat ik je filmpje nog eens een keer bekeek en volgens mij zie ik daar toch echt een tegenligger voorbij komen; je bent DUS niet de enige op de weg met 180 2 laans (totaal)...............het hele schijnheilige gelul van alleen en geen onverziene zaken is klinkklare kull man....

Ook al was het niet zo, dan nog was de kans aannemelijk dat er een tegenligger aankomt: hij 80, jij 180 = 260 km/ur op elkaar af. Los van de schade is het irrealistisch dat je rustig afremt om hem op een normale snelheid te passeren. Objecten die met 250 op elkaar afkomen zie je pas heel laat......maar ook dat zul jij ongetwijfeld weer in twijfel trekken.
Nee hoor, op het stuk vanaf de tweede rotonde tot de laatste komt _geen_ tegenligger
offtopic:
Daarbij, om even in te gaan op het meest onwaarschijnlijke geval dat ik mezelf om een boom krul; goed, dan zijn er mensen die het op moeten ruimen etc. Nou, geweldig. Er zijn ook mensen die de hele dag niets doen en een uitkering vangen. Edit: en mensen die burnouts maken waar je vervolgens het rubber van het wegdek af moet schrobben. Alles kost geld, en ik ben dan wel zo asociaal om een keertje lol te hebben, en waar voor mijn belastingcenten te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 08:21 ]

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

paQ

johnnyv.nl schreef op woensdag 26 september 2007 @ 07:41:
[...]
Ik ben echt bang dat jij nóg harder gaat rijden of dit soort rijgedrag binnen de bebouwde kom gaat vertonen (dit gedrag komt naar voren in veel van je posts), dus raad ik je een wat rustigere auto aan om mee te beginnen.
ervaring voor het (laag)vliegen :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

paQ schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:40:
[...]

ervaring voor het (laag)vliegen :+
De TS wil ook piloot worden :+

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Dit topic gaat dicht. Jammer voor de mensen die serieus hebben gereageerd, maar het gaat alleen maar meer offtopic. En de manier waarop dat gebeurt, levert ook niet bepaald hoogstaande reacties op.

De topicstarter zou ik willen adviseren om eerst te gaan sparen en tegen de tijd dat je het geld een keer uit kunt en wilt geven, kun je wel een nieuw topic openen over het hoe en wat. Immers uit je postgeschiedenis blijkt wel dat je nog absoluut geen idee hebt wat je precies wilt bereiken.

[ Voor 42% gewijzigd door Steffie op 26-09-2007 09:41 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ik wil iedereen verzoeken om op een serieuze manier ontopic te reageren. Vind je bepaalde users irritant, reply er dan niet op wanneer dat alleen maar gepaard gaat met offtopic geneuzel of flames. Daarnaast kan serieuze input best interessant zijn voor anderen die dit topic ooit gaan lezen (al is dat inmiddels erg twijfelachtig bij dit topic).