ik heb nergens gezegd dat mijn auto beter is, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
[...]
Ik zeg je al 3x dat dat niet nodig is omdat de kans 0,0 is, en, ik zal het voor jou nog 349865x herhalen, ik kan dat redelijk goed inschatten en heb de juiste tijd etc gekozen om die >250pk eens los te laten komen.
weet ik, maar ik had gehoopt dat als genoeg mensen het zeggen dat er ergens in een donker gaatje een klein ledje gaat branden. Maar enfin, u've made ur point.
[...]
landweggetje? dan kan ik je reactie begrijpen, maar lees ffs wat er gebeurt en kijk de video! Tis gewoon een rechte, rustige 2 baans weg met aan beide kanten wat twijgjes. ik kom er verdomme 4x per dag, als je amerikaan tot zulke dingen in staat was had jij als ik je reactie lees precies hetzelfde gedaan "-bijna- nooit aan de snelheid" ; "weer een turfje". Doe normaal.
hmm, ik denk dat iedereen die een zwaar ongeluk heeft gehad niet van tevoren dacht dat ie het wel zou zien aankomen.......ze zullen allemaal wel gedacht hebben dat ze de situatie onder controle konden houden, maar blijkbaar niet (op dronken, suicidale rijders of buiten hun schuld om na).
Enfin, ik dnek dat 200 per maand niet echt reeel is om zo'n auto te rijden. veel van mijn vrienden rijden Renautltjes, lancia,'s alfa's, golfjes, volvo, seat en ford's en ik weet van hen dat ze omgerekend per maand aan dus een middelmatige auto (in grote, allemaal hatchbacks/3 deurs) dik 350 euro per maand kwijt zijn (op jaarbasis gekeken: banden, beurt, benzine, verzekering, belasting, benzine, uitlaat etc).
Maar je vraagt hier om advies en slaat het in de wind en gaat toch voor die auto.....succes gegarandeerd zal ik maar zeggen, als je ergens in geloofd.....
[add]
daar komt bij dat ik je filmpje nog eens een keer bekeek en volgens mij zie ik daar toch echt een tegenligger voorbij komen; je bent DUS niet de enige op de weg met 180 2 laans (totaal)...............het hele schijnheilige gelul van alleen en geen onverziene zaken is klinkklare kull man....
Ook al was het niet zo, dan nog was de kans aannemelijk dat er een tegenligger aankomt: hij 80, jij 180 = 260 km/ur op elkaar af. Los van de schade is het irrealistisch dat je rustig afremt om hem op een normale snelheid te passeren. Objecten die met 250 op elkaar afkomen zie je pas heel laat......maar ook dat zul jij ongetwijfeld weer in twijfel trekken.
[/add]
[
Voor 13% gewijzigd door
Seesar op 26-09-2007 04:08
]