Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

Hebben meer mensen er last van dat er stof tussen de display en het glas(plastic?) komt? Het begon bij mijn camera aan de voorzijde, die nu nauwelijks meer bruikbaar is door de stof die voor de lens zit. Het trekt nu ook op richting m'n scherm en dát is wel lastig.

Meer mensen last van? Zoja, hoe heb je dit opgelost?
BVD! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:54
SOEDARKMASTER schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:26:
[...]

Ja, je kan wel opslaan op de geheugenkaart. De foto's zijn niet erg mooi nee. Soms als ik een foto maak met mijn mobiel, maakt m'n vader voor de grap een foto van hetzelfde beeld met een camera van 250 euro. Als je het verschil bekijkt tussen deze 2, is het gewoon niet leuk meer hoe erg de telefoon onderdoet voor een doodgewone camera. De lens is dan wel vele malen groter bij de andere camera, en dit zorgt er dan ook voor dat er veel licht kan worden opgevangen wat met de g800 niet echt lukt.

Dus, eigenlijk is deze telefoon er niet voor bedoelt om foto's mee te nemen. Als ik nu een telefoon zou nemen, zou ik voor de HTC Diamond gaan, waarom jij niet?
Het is natuurlijk ook logisch dat een camera van 250euro beter is dan de camera van de G800.. Dit kun je dan ook niet vergelijken, wel vind ik dat je hem af en toe kunt vergelijken met bijv. een standaard plezier camera van een euro of 100..

Ik heb m'n telefoon meegenomen op vakantie, en ik moet toegeven dat de foto's erg geslaagd zijn..
Je moet wel veel geduld hebben met deze camera, maar als je alles goed instelt kunnen het best geslaagde foto's worden.

Er is ergens een website waar een enorm uitgebreide test is gedaan tussen de N95, de G800, een Sony Ericsson en een relatief simpele digitale camera van Kodak Nikon, de Coolpix S1. Ik zal hem even opzoeken, is een erg interessante test met erg leuke resultaten.

Zie hier: http://smape.com/en/revie...Samsung_G800_cam-rev.html

Het is wel even lezen maar ook meer dan de moeite waard! :)
link_mario schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:21:
Hebben meer mensen er last van dat er stof tussen de display en het glas(plastic?) komt? Het begon bij mijn camera aan de voorzijde, die nu nauwelijks meer bruikbaar is door de stof die voor de lens zit. Het trekt nu ook op richting m'n scherm en dát is wel lastig.

Dit had ik direct de eerste paar weken al, ik heb hem toen opgestuurd naar Samsung en daar hebben ze een groot deel van de behuizing vervangen. Nu heb ik er echter weer last van, de front camera is inderdaad niet meer bruikbaar en het trekt zo langzamerhand ook in mijn scherm.. Het valt erg op als de zon er vol op schijnt.

Mocht er meer stof inkomen dan ga ik wederom naar de winkel om de telefoon op te sturen, vind het zo langzamerhand erg irritant worden, helemaal nu de camera geen nut meer heeft. (Niet dat ik hem gebruik, maar toch).

[ Voor 9% gewijzigd door rscheper op 03-08-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Als ik nu een telefoon zou nemen, zou ik voor de HTC Diamond gaan, waarom jij niet?
maak ff van een appel een peer :p ik hoef geen htc, heb net mijn htc touch verkocht. dat touchscreen werkt niet lekker, in tegenstelling tot de iphone's. je moet alles met de bovenkant van je nagel doen. smsen is in het begin leuk.. daarna kom je erachter dat het toch traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
erg raar dat de foto kwaliteit telkens zo ondermaats is. ik neem voorlopig geen samsung meer, ook het hele OS bevalt me totaal niet. vroeger had ik een sony ericsson k750i, die maakte (toen al) enorm goede foto's. ik snap niet dat ze anno 2008 zo aan het prutsen zijn.

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 18:49
jeroentje schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:35:
erg raar dat de foto kwaliteit telkens zo ondermaats is. ik neem voorlopig geen samsung meer, ook het hele OS bevalt me totaal niet. vroeger had ik een sony ericsson k750i, die maakte (toen al) enorm goede foto's. ik snap niet dat ze anno 2008 zo aan het prutsen zijn.
Tsjah, je mag van zon klein lensje ook niet verwachten dat hij superscherpe foto's maakt...

De kwaliteit wordt nog altijd grotendeels bepaald door de lens en niet door het aantal megapixels.

En het OS vind ik zelf verder prima, alles is overzichtelijk weergegeven en qua fotomenu steekt het ook best goed in elkaar. Niks moeilijker als onze Sony DSC-V1 digitale camera eigenlijk...
Als je graag custom OS wilt hebben zou ik toch voor een Windows Mobile geval gaan, heb zelf een MDA Vario gehad, ook prima ding... alleen vreten die krengen batterijen...

• Annihilism
rscheper schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:59:
[...]

Het is natuurlijk ook logisch dat een camera van 250euro beter is dan de camera van de G800.. Dit kun je dan ook niet vergelijken, wel vind ik dat je hem af en toe kunt vergelijken met bijv. een standaard plezier camera van een euro of 100..

Ik heb m'n telefoon meegenomen op vakantie, en ik moet toegeven dat de foto's erg geslaagd zijn..
Je moet wel veel geduld hebben met deze camera, maar als je alles goed instelt kunnen het best geslaagde foto's worden.

Er is ergens een website waar een enorm uitgebreide test is gedaan tussen de N95, de G800, een Sony Ericsson en een relatief simpele digitale camera van Kodak Nikon, de Coolpix S1. Ik zal hem even opzoeken, is een erg interessante test met erg leuke resultaten.

Zie hier: http://smape.com/en/revie...Samsung_G800_cam-rev.html

Het is wel even lezen maar ook meer dan de moeite waard! :)
Ik snap al het gezemel over de slecht fotokwaliteit ook niet :? Ok het is dan geen fullsize digitale camera maar kom op, voor een mobiele telefoon is de kwaliteit echt meer dan prima. En als je echt een goeie foto wil maken koop dan een nikon D200, kost 1200 euro, maar dan heb je ook wat...

Als je gewoon goeie belichting hebt en niet te veel gekke dingen wil doen dan maakt de camera echt prima foto's. En je moet ook niet vergeten dat de camera goed afstellen ook een boel scheelt, zelfs een goeie digitale camera maakt lelijke foto's als je hem niet goed afstelt ( en de automatische afstelling gebruik ik zowieso nooit....)

Hier een foto die ik op vakantie heb gemaakt.... toch echt niet beroerd...

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/5964/foto392bp6.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Annihilism op 21-08-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174910

Wanneer ik lange sms'jes krijg krijgt ik regelmatig maar de helft binnen. Aan het einde staat dan [broken message] en het envelopje is doormidden gebroken.

Ik zie op diverse sites mensen met hetzelfde probleem maar niemand heeft een oplossing. Ik ga vanmiddag eens terug naar de winkel maar wellicht heeft iemand hier al een oplossing hiervoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

Anoniem: 174910 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:09:
Wanneer ik lange sms'jes krijg krijgt ik regelmatig maar de helft binnen. Aan het einde staat dan [broken message] en het envelopje is doormidden gebroken.

Ik zie op diverse sites mensen met hetzelfde probleem maar niemand heeft een oplossing. Ik ga vanmiddag eens terug naar de winkel maar wellicht heeft iemand hier al een oplossing hiervoor???
Als dit bij mij gebeurd komt iets later vaak de rest van het bericht binnen.

Anoniem: 174910

link_mario schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:59:
[...]

Als dit bij mij gebeurd komt iets later vaak de rest van het bericht binnen.
Ik jammer genoeg niet. Ik krijg wel 2x hetzelfde bericht binnen met daarin dus de melding 'broken message'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje, is er een manier om het batterijverbruik te verlagen?

Het gaat om een G800.

Ik laadde zaterdagmiddag de telefoon op, en maandagochtend ging de telefoon al piepen dat de batterij leeg was. Heb er zondag wel een beetje mee gespeeld etc. maar niet noemens waardig veel ofzo ook niet veel foto's gemaakt.

Kan bijv. de 3g verbinding eenvoudig uitgeschakeld worden of kan dit niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Neem aan dat je bij de G800 ook niet zelfn MP3 kan instellen als berichtentoon? mijn U600 en de U700 kunnen dat wel,denk een van de weinige/zou verwachten bij duurder toestel dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288595

Anoniem: 174910 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:09:

Ik ben er van bewust dat dit topic al vrij oud is, maar ik heb dus hetzelfde probleem en ben benieuwd of dit probleem al op één of andere manier al is opgelost.
Oh, voor de duidelijkeid, ik krijg 2x de eerste helft van het smsje :S

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Anoniem: 288595 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:23:
[...]

Ik ben er van bewust dat dit topic al vrij oud is, maar ik heb dus hetzelfde probleem en ben benieuwd of dit probleem al op één of andere manier al is opgelost.
Oh, voor de duidelijkeid, ik krijg 2x de eerste helft van het smsje :S

Alvast bedankt!
Welke provider hebben jullie? Ik heb hier bijna nooit last van.... Eerder met vodafone nog wel eens.. maar met T-Mobile bijna nooit... Zit je toevallig in een bewegend voertuig terwijl je hier last van heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288595

Hmm, ik heb juist t-mobile..
En bij mij gebeurd het heel inconsequent, ik zit thuis (met volledig bereik) en krijg dus 2x zo'n 1e deel, vervolgens probeert diegene opnieuw te smsen en lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik wil graag de Nederlandse taal hebben op dit toestel (ivm T9 invoer bij sms-en), aangezien ik een buitenlands exemplaar heb.

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

wilmundo schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:17:
Ik wil graag de Nederlandse taal hebben op dit toestel (ivm T9 invoer bij sms-en), aangezien ik een buitenlands exemplaar heb.

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Je kunt toch gewoon (zelfs met een engelse rom) bij:
Settings -> Personal tab -> Input

Daar voor het opties menu kiezen en daar dutch kiezen? of zie ik dat nou verkeerd met mijn engelse rom. :o

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Anoniem: 92742

waar kan ik de laatste firmware voor mijn G800 vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
ik heb sinds kort, dat als ik een filmpje wil maken met mijn g800.
dat de opname grijs is. maar met foto's maken heb ik daar geen last van.
er staan ook geen effecten aan :?

weet iemand hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309694

Hoi,

Ik heb de telefoon nu anderhalf jaar en was tot vorige maand tevreden.
Vanaf vorige maand kreeg mijn telefoon kuren. Soms als ik mijn telefoon ontgrendel (door hem omhoog te schuiven), dan wordt het beeldscherm donkerblauw/zwart en het toetsenbord licht op. Ik kan dan niks meer doen en mijn beeldscherm komt niet meer terug. De batterij eruit halen helpt ook maar af en toe (ongeveer één op de tien keer proberen) en soms valt hij wel 5 keer per dag weg. Ik krijg ook nog telefoontjes binnen, omdat hij dan trilt, maar kan niks zien op het scherm. Dit is erg vervelend, want je pakt je telefoon omdat je hem nodig hebt.
WIe heeft dit ook wel eens gehad of wie heeft een oplossing?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310709

Ik heb al een tijd een g800 en op zich prima ding.
Nou kan je als je eens sms stuurt, woorden opslaan in je woordenboek.
Maar nou heb ik al een paar keer gehad dat hij per ongeluk in cijfer modus stond en heeft hij ook opgeslagen.
M.a.w het woordje het is nu 438, niet is nu 6438, al is 25,
Ik heb mijn telefoon al eens gereset naar de standaard instellingen (hopende dat mijn woordenboek gewist zou worden) maar et is nog steeds hetzelfde.
Iemand een idee hoe ik dit weg kijg?????
t9 uitzetten is geen optie, want ik sms veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
link_mario schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:21:

Dit probleem heb ik ook gehad. Nu lijkt het me dat deze gebruiker dit probleem allang heeft opgelost maar voor de rest met hetzelfde probleem:

Je kunt hem laten opsturen vanuit het bedrijf waar je hem gekocht hebt. Deze sturen hem dan op naar Samsung, die de stof verwijderen, er een nieuw display in zetten en het kapje op de front ook vernieuwen. Bij mij ging dit echter pas na enkele keren op, want ze hadden eerst het stof verwijderd. Dat kwam toen weer opnieuw. Toen hebben ze het stof weer verwijderd en er een nieuw display ingedaan. Toen kwam het weer terug en toen kwamen ze erachter dat ze misschien eens naar de buitenkant, dus het frontje moesten kijken, want daar kwam het stof binnen. Dit hebben ze vernieuwd en nu is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 309694 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:45:
Hoi,

Ik heb de telefoon nu anderhalf jaar en was tot vorige maand tevreden.
Vanaf vorige maand kreeg mijn telefoon kuren. Soms als ik mijn telefoon ontgrendel (door hem omhoog te schuiven), dan wordt het beeldscherm donkerblauw/zwart en het toetsenbord licht op. Ik kan dan niks meer doen en mijn beeldscherm komt niet meer terug. De batterij eruit halen helpt ook maar af en toe (ongeveer één op de tien keer proberen) en soms valt hij wel 5 keer per dag weg. Ik krijg ook nog telefoontjes binnen, omdat hij dan trilt, maar kan niks zien op het scherm. Dit is erg vervelend, want je pakt je telefoon omdat je hem nodig hebt.
WIe heeft dit ook wel eens gehad of wie heeft een oplossing?

Grtz
Dit probleem heb ik nooit gehad, maar wel iets vergelijkbaars:
Mijn schermpje vertoonde rare kleuren (groen/paars) en toen heb ik hem weer eens teruggebracht (jawel, voor de 4e keer). Ik doe er absoluut niks raars mee, maar het toestel wil gewoon niet langer dan een kwartaal in orde blijven. Afijn, ik heb hem toen teruggebracht en mij is toen verteld dat er een draadje zit tussen het vaste deel van de telefoon en het scherm. Dit draadje schuift dus elke keer mee als je de telefoon open slide. Bij mij was deze dus beschadigd en er is wederom een nieuw schermpje ingezet en het draadje is vervangen.

Maar nu is er weer een ander probleem. Jawel.
- Elke keer als ik een foto MET flits wil maken, komt er op het beeld te staan: "Opnieuw", waarna er een tiental seconde later dit op het beeld komt te staan: "Camerafout". De camera sluit zichzelf hierna af en je gaat weer naar de normale achtergrond. Je kunt het dan opnieuw proberen, maar mijn ervaring is nu dat het ongeveer 1x in de 10x lukt.

Dit probleem heb ik altijd wel gehad, maar dan ging het 99/100 keer goed en dan kwam 1 keer dit probleem tevoorschijn. Maar nu is het wel echt té erg..

Hopelijk heeft een van jullie een oplossing?!!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste