SOEDARKMASTER schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:26:
[...]
Ja, je kan wel opslaan op de geheugenkaart. De foto's zijn niet erg mooi nee. Soms als ik een foto maak met mijn mobiel, maakt m'n vader voor de grap een foto van hetzelfde beeld met een camera van 250 euro. Als je het verschil bekijkt tussen deze 2, is het gewoon niet leuk meer hoe erg de telefoon onderdoet voor een doodgewone camera. De lens is dan wel vele malen groter bij de andere camera, en dit zorgt er dan ook voor dat er veel licht kan worden opgevangen wat met de g800 niet echt lukt.
Dus, eigenlijk is deze telefoon er niet voor bedoelt om foto's mee te nemen. Als ik nu een telefoon zou nemen, zou ik voor de HTC Diamond gaan, waarom jij niet?
Het is natuurlijk ook logisch dat een camera van 250euro beter is dan de camera van de G800.. Dit kun je dan ook niet vergelijken, wel vind ik dat je hem af en toe kunt vergelijken met bijv. een standaard plezier camera van een euro of 100..
Ik heb m'n telefoon meegenomen op vakantie, en ik moet toegeven dat de foto's erg geslaagd zijn..
Je moet wel veel geduld hebben met deze camera, maar als je alles goed instelt kunnen het best geslaagde foto's worden.
Er is ergens een website waar een enorm uitgebreide test is gedaan tussen de N95, de G800, een Sony Ericsson en een relatief simpele digitale camera van
Kodak Nikon, de Coolpix S1. Ik zal hem even opzoeken, is een erg interessante test met erg leuke resultaten.
Zie hier:
http://smape.com/en/revie...Samsung_G800_cam-rev.html
Het is wel even lezen maar ook meer dan de moeite waard!

link_mario schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:21:
Hebben meer mensen er last van dat er stof tussen de display en het glas(plastic?) komt? Het begon bij mijn camera aan de voorzijde, die nu nauwelijks meer bruikbaar is door de stof die voor de lens zit. Het trekt nu ook op richting m'n scherm en dát is wel lastig.
Meer mensen last van? Zoja, hoe heb je dit opgelost?
BVD!

Dit had ik direct de eerste paar weken al, ik heb hem toen opgestuurd naar Samsung en daar hebben ze een groot deel van de behuizing vervangen. Nu heb ik er echter weer last van, de front camera is inderdaad niet meer bruikbaar en het trekt zo langzamerhand ook in mijn scherm.. Het valt erg op als de zon er vol op schijnt.
Mocht er meer stof inkomen dan ga ik wederom naar de winkel om de telefoon op te sturen, vind het zo langzamerhand erg irritant worden, helemaal nu de camera geen nut meer heeft. (Niet dat ik hem gebruik, maar toch).
[
Voor 9% gewijzigd door
rscheper op 03-08-2008 14:05
]