Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245165

Zal eens kijken of ik binnenkort wat foto's kan posten.
Heb nog niks veranderd aan de instellingen.

Probleem van de ringtones inmiddels met beetje logisch nadenken verholpen, met Stil-profiel aan kan je geen (andere) ringtone instellen, wel beetje raar.

Andere vraag dan nog: is het mogelijk om afspraken die al geweest zijn automatisch uit je agenda te laten verwijderen? Begreep dat je maar een x aantal (100?) afspraken kan maken.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 245165 op 28-01-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 22:15
Anoniem: 247611 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:34:
Je kan het ook definitief instellen. Je moet dan beginnen met een smsje, dan 'opties' kiezen, vervolgens '9. Invoermethode' en dan 'Abc' kiezen. Dan blijft T9 uit.
Heb het geprobeerd maar dit werkt niet hoor, blijft gewoon op T9 staan ipv Abc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDarkiex
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-05 08:53
Anoniem: 186914 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:07:

Vraagje voor de mensen met een Vodasloom abo:
is er iemand die het 4GB geheugenkaartje daadwerkelijk al heeft gekregen?
Ze hebben het mij ook toegezegd, maar dit was al meer dan een maand geleden. En op de mail van vorige week waarin ik hiernaar informeer krijg ik ook geen antwoord. :z :z :z ??Antion??
Het lijkt me een goed idee om nu al het abonnement op te zeggen, dan hoop ik dat de brief binnen anderhalf jaar geopend wordt bij Vodasloom, dan voldoe ik tenminste aan de opzegtermijn ;)
Ik heb het kaartje nu zo'n 3 weken binnen :)

helemaal toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 03:23
Ik dacht eraan om dit toestel samen met een abbo verlenging te nemen. Op www.belnu.nl staat een goede aanbieding. Het gaat hier om een 1 jarig relax 200 abbo, voor 24,50 p/m en dan is het toestel gratis. Klopt dit wel? Dit is namelijk wel erg goedkoop. Ook vertrouw ik de site niet 100%.

Mijn abbo loopt trouwens nog tot 7 maart. Als ik die telefoon bestel met de verlenging binnen 2 weken, gaat het contract dan meteen over op de relax 200? Ik zie t-mobile namelijk nu al moeilijk doen over het feit dat ik het contract niet bij hun heb afgesloten :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:43:
Ik dacht eraan om dit toestel samen met een abbo verlenging te nemen. Op www.belnu.nl staat een goede aanbieding. Het gaat hier om een 1 jarig relax 200 abbo, voor 24,50 p/m en dan is het toestel gratis. Klopt dit wel? Dit is namelijk wel erg goedkoop. Ook vertrouw ik de site niet 100%.

Mijn abbo loopt trouwens nog tot 7 maart. Als ik die telefoon bestel met de verlenging binnen 2 weken, gaat het contract dan meteen over op de relax 200? Ik zie t-mobile namelijk nu al moeilijk doen over het feit dat ik het contract niet bij hun heb afgesloten :X.
Klopt. Ik heb hem zelf ook met relax 200 bij een jaar gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186914

Topicstarter
xDarkiex schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:17:
[...]

Ik heb het kaartje nu zo'n 3 weken binnen :)

helemaal toppie!
}:| Lucky bastard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 18:26
Even een vraagje:
Ik heb mijn G800 op automatisch mail ophalen ingesteld, op 30 minuten.
Echter krijg ik zeer vaak (om die 30 minuten) de melding DNS mislukt, terwjil als ik het handmatig ophaal er niks aan de hand is, en de mail gewoon werkt. (ongeveer 9 van de 10 keer krijg ik DNS mislukt, de 10e keer werkt het allemaal netjes)

Iemand een soortgelijk probleem/oplossing?

Ik heb trouwens Vodafone als profider, en de volle bak bereik (3G) dus dat mag t probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215623

Een aantal weken geleden had ik deze vraag gepost, maar er is geen antwoord op gekomen. Is er inmiddels iemand die onderstaande vraag kan beantwoorden?

Vraag:
Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.

Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze sites wil ik niet bij mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215623 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:14:
Een aantal weken geleden had ik deze vraag gepost, maar er is geen antwoord op gekomen. Is er inmiddels iemand die onderstaande vraag kan beantwoorden?

Vraag:
Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.

Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze sites wil ik niet bij mijn favorieten.
Gaat niet. Ingebakken in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251211

Ik heb sinds gisteren mijn Samsung G800 binnen, gelocked met een T-mobile abonnement. Nu zijn er een aantal dingen die ik vervelend vind. Allereerst het operator logo wat ik niet wegkrijg uit mn beeldscherm... Weet iemand hoe dit moet? Daarnaast de T9 stand bij mn smsjes die ik niet wegkrijg en als laatste de spelletjes die er niet bijzitten. Weet iemand hoe ik die erin kan krijgen???

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 03-02-2008 17:11 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 251211 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:54:
Ik heb sinds gisteren mijn Samsung G800 binnen, gelocked met een T-mobile abonnement. Nu zijn er een aantal dingen die ik vervelend vind. Allereerst het operator logo wat ik niet wegkrijg uit mn beeldscherm... Weet iemand hoe dit moet? Daarnaast de T9 stand bij mn smsjes die ik niet wegkrijg en als laatste de spelletjes die er niet bijzitten. Weet iemand hoe ik die erin kan krijgen???
Het T9 gedoe kan je uitzetten door het sterretje ingedrukt te houden. Over dat logo: Hier probeer ik ook al de hele tijd achter te komen, hoe dat rot logo weg kan worden gehaald. Maar die spelletjes heb je toch niet nodig? ;).

Ik vind de telefoon goed werken, alles gaat lekker makkelijk. Ook maakt hij nog scherpe foto's onder moeiljike omstandigheden. Ik was met een aantal mensen in een club en liet iemand daarvan m'n nieuwe telefoon zien. Hij zei dat hij een aantal foto's van ons ging maken en ik dacht dus van: Dat gaat dus nooit goed. Totdat ik het resultaat zag. De club was erg donker met als enige verlichting mijn xeon flitser :P en toch zijn de foto's erg scherp gebleven. Dit vindt ik toch wel erg redelijk voor de g800. Met mijn vorige d600 hoefde ik het niet eens te proberen.

Een nadeel is wel dat het t-mobile logo is gebrand in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251211

SOEDARKMASTER schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:50:
[...]

Het T9 gedoe kan je uitzetten door het sterretje ingedrukt te houden. Over dat logo: Hier probeer ik ook al de hele tijd achter te komen, hoe dat rot logo weg kan worden gehaald. Maar die spelletjes heb je toch niet nodig? ;).

Ik vind de telefoon goed werken, alles gaat lekker makkelijk. Ook maakt hij nog scherpe foto's onder moeiljike omstandigheden. Ik was met een aantal mensen in een club en liet iemand daarvan m'n nieuwe telefoon zien. Hij zei dat hij een aantal foto's van ons ging maken en ik dacht dus van: Dat gaat dus nooit goed. Totdat ik het resultaat zag. De club was erg donker met als enige verlichting mijn xeon flitser :P en toch zijn de foto's erg scherp gebleven. Dit vindt ik toch wel erg redelijk voor de g800. Met mijn vorige d600 hoefde ik het niet eens te proberen.

Een nadeel is wel dat het t-mobile logo is gebrand in de telefoon.
Ja, ik weet dat de T9 is weg te halen met het sterretje, maar je hoort het normaal al standaard in de instellingen te kunnen veranderen. De spelletjes vind ik altijd wel leuk, en mijn vriendin houdt er van om af en toe freekick te spelen haha :P maar goed. Kan iemand me aub helpen met de operator logo verwijdering. Ik vind het geen gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251211 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:06:
[...]

Ja, ik weet dat de T9 is weg te halen met het sterretje, maar je hoort het normaal al standaard in de instellingen te kunnen veranderen. De spelletjes vind ik altijd wel leuk, en mijn vriendin houdt er van om af en toe freekick te spelen haha :P maar goed. Kan iemand me aub helpen met de operator logo verwijdering. Ik vind het geen gezicht...
Kan niet. Tenzij Samsung met nieuwe firmware komt en deze optie meeneemt in de firmware.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 212478 op 05-02-2008 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186914 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:25:

In het cameramenu kun je bij "instellingen" het "standaardgeheugen" instellen op "telefoongeheugen" of "geheugenkaart".
Het lijkt me inderdaad handiger om em standaard in te stellen op het SD-kaartje.
Alleen, waar stel je dat in? Zie het nergens staan.
Ook niet als je klepje opendoet en dan bij Instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247611

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Post van iemand op ander forum
Telefoon 2 weken in bezit.

+ menu structuur
+ snelle reactie
+ robuust en stijlvol

(Paar) minpunten:

- Flitser van camera is zeer zwak.
- Kan maximaal 4 GB aan een 8 GB kaart kan, maar gebruikt slecht 4GB.
- Robuustheid is heel goed, maar na gebruik wordt het wel wat losser.
- Java applicaties kan je alleen via een wap site binnenhalen.
Heel lastig. Wil je echt veel met Java doen, bvb games, koop dan een Nokia
- Geen 3.5" audio jack, er zijn adapters voor op ebay. Hoofdteelfoon die erbij zit is qua draag comfort zeer slecht en klinkt als een koekblik
- Geen 32 bits kleuren, maar een 18 bits tft scherm, en dat merk je met foto's.
Het gaat mij even om het geheugen. Hij zegt dat 8 gig kaart er wel in kan, maar dat er maar 4 gig gebruikt wordt. Ik neem aan dat hij dit getest heeft. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Zelfs als het dus zo is, helaas voor nu dan. Maar er komen ook firmware updates uit natuurlijk. Is het niet zo dat met zo'n update alsnog 8 gig kaarten wel herkend kunnen worden?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 11:53
heb d de g800 since eergisteren en ik heb nog geen grote minpunten gevonden, behalve dat de camera niet altijd goede foto's maakt en dat je er moeilijk spelletjes op kunt zetten.

vraagje: waar staat de groene R in bovenaan mijn scherm voor?

vraagje: kun je niet gewoon een of ander java programma op je mobiel zetten zodat die de .jar bestanden automatisch afspeeld, ik heb namelijk een aantal .jar bestanden op mijn mobiel gezet maar die doen het bij mij niet, maar ik heb er 1 via bluetooth naar een klasgenoot gestuurd en hij kon het spel meteen spelen.

hier een foto, hierbij wilde ik de antishock uitproberen dus ondertussen dat ik de foto maakte was ik een beetje met de mobiel aan het schudden, ik verbaasde me wel over het resultaat. Ik vind het een redelijk goede foto geworden en volgens mij zijn de kleuren ook goed.

http://img149.imageshack.us/my.php?image=foto009op7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is inderdaad redelijk, maar niet echt geweldig. Maar het blijft lastig fotograferen met telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215623

[quote]Konjin schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:27:
heb d de g800 since eergisteren en ik heb nog geen grote minpunten gevonden, behalve dat de camera niet altijd goede foto's maakt en dat je er moeilijk spelletjes op kunt zetten.

vraagje: waar staat de groene R in bovenaan mijn scherm voor?

De R staat voor roaming? Heb je toevallig een Telfortabonnement? Alle telforters zitten op het KPN-netwerk en dan geeft Samsung de R weer in het scherm als teken dat er geroamed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252159

hoi ik heb ook een camerafout als ik het klepje open weet iemand hier wat van, is het op te lossen met een firmware update zoja waar staat die.

Groet,
illy1982 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:07:
hoi

Ik heb sindskort een G800, maar ik krijg elke keer, als ik het klepje voor de camera schuif, een foutmelding "camerafout" Ik krijg eerst zwart beeld met alle icoontjes en dan ineens een foutmelding en sluit de camera optie zich zelf af. Heeft iemand dit probleem ook ervaren?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103524

Ik ben wat aan het rommelen gegaan met wat instellingen, ik kreeg altijd een mooi menuutje bij het indrukken van de linker functietoets. Als ik nu naar toetsveranderingen ga in m'n toestel om het menu terug te krijgen zie ik het niet meer terug..Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel..Het is dat scherm met al die ikoontjes zoals Google, internet enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250327

kijk ééns wat een kwaliteit de G800 bezit

foto van men hond langs de nete ( prachtige kwaliteit ) !!!!!!!!!!!!

http://img179.imageshack.us/my.php?image=foto155uk3.jpg

deze is getrokken door de lens van een telescoop , afstand om en bij de 100 meter

http://img180.imageshack.us/my.php?image=foto388bf1.jpg

afstand meer dan 250 meter ( door telescoop ) http://img128.imageshack.us/my.php?image=foto395vu1.jpg

afstand meer dan 500 meter door telescoop !!!! http://img128.imageshack.us/my.php?image=foto254tt7.jpg

afstand 20 meter , door telescoop http://img179.imageshack.us/my.php?image=foto401yu5.jpg

wie nu nog durft zeggen dat het een slecht toestel is heeft het wel degelijk mis hoor , ik kan niet mer zonder

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 250327 op 15-02-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn jouw instellingen bij die foto van je hond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103524

Dopsgewijs heeft de heideomgeving in digi_vorm hier wel us, als je maar zo een freak bent die opstijgend dauw tussen de varens bij doet brengen in een prog. en er je filtertjes en gereedschappen op toepassen is een prof. toestel toch wel beter.

dat menuutje, niemand? Ik natuurlijk gast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245165 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:54:
Wat zijn jouw instellingen bij die foto van je hond?
2560*1920 ( 5 M ) automatisch geen effecten , antischok uit , uitgebreide digitale zoom , breed dynamisch bereik uit , sluiter 1 , contrast 0 , verzadiging 0 scherpte 0 kwaliteit hoog , iso automatisch , belichting normaal , autofocus aan , één opname ,

zo staan bij mij de instellingen .

wel moet ik toegeven als ik 10 foto's neem mag je pakken dat er 4 extra goede bij zijn , de rest is gewoonlijk minder omdat het opjeckt dikwijls beweegt , maar das wel logisch hé , in elk geval mij hoor je niet klagen .

vandaag nog gemaakt en wel overdag , de maan was vandaag zelfs overdag te zien door het heldere weer , foto genomen door telescoop , ziet er net uit dat hij is genomen bij nacht .
http://img258.imageshack.us/my.php?image=foto536ip1.jpg

is wel niet heel klaar maar de kraters zijn duidelijk te zien , wanneer het volle maan word en het is helder bij nacht , zal ik er nog ééns eentje van trekken , kwestie om het verschil te laten zien .tussen dag en nacht

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 250327 op 16-02-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Ook ik heb deze instellingen nu in mijn telefoon staan en ik moet zeggen, de resultaten mogen er zijn!

Stukje omgeving:
http://img254.imageshack.us/my.php?image=foto798ro8.jpg

Boomschors van dichtbij:
http://img99.imageshack.us/my.php?image=foto803fj8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Kan iemand me helpen?
Ik heb de G800 via internet (compleet orgineel via webwinkel) gekocht en ik zet hem aan en alles wat ik te zien krijg is "download"

moet ik er eerst software opzetten ofzo?
dit heb ik nog nooit meegemaakt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien kan deze tekst je meer helpen , de vraag hierop was om het bestaande logo van proximus te verwijderen

Re: G800
« Antwoord #5 Gepost op: 16 februari 2008, 16:45:15 »

--------------------------------------------------------------------------------
G800 is Quelcom UMTS

Gebruik je originele datakabel
laad de accu vol
Toestel uit.
knopje 9 indrukken en ingedrukt houden
power knop aanzetten
toestel komt in Download mode

toestel aansluiten en driver installeren (CDMA driver)
pc installert 2 devices, 2e is een modem

google op G800 downloader of Multidownload voor G800
er zijn diverse, zoek de juiste firmware erbij er zijn diverse
overal te vinden .

Aansluiten (NIET DE BOOTLOADER MEE FLASHEN) de rest wel
meestal is er wel een readme bestandjel lees dit ook

Toestel flashen. na flahen reboot het en zie je een lichtblauw scherm op je lcd van de telefoon
resseting FS system wachten tot dit klaar is en hopla !!!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250327 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:19:
misschien kan deze tekst je meer helpen , de vraag hierop was om het bestaande logo van proximus te verwijderen

Re: G800 Hoi, ik heb een G800 gekocht. Ik zou nu het operator logo willen verwijderen. Kan me iemand daarbij helpen
« Antwoord #5 Gepost op: 16 februari 2008, 16:45:15 »

--------------------------------------------------------------------------------
G800 is Quelcom UMTS

Gebruik je originele datakabel
laad de accu vol
Toestel uit.
knopje 9 indrukken en ingedrukt houden
power knop aanzetten
toestel komt in Download mode

toestel aansluiten en driver installeren (CDMA driver)
pc installert 2 devices, 2e is een modem

google op G800 downloader of Multidownload voor G800
er zijn diverse, zoek de juiste firmware erbij er zijn diverse
overal te vinden .

Aansluiten (NIET DE BOOTLOADER MEE FLASHEN) de rest wel
meestal is er wel een readme bestandjel lees dit ook

Toestel flashen. na flahen reboot het en zie je een lichtblauw scherm op je lcd van de telefoon
resseting FS system wachten tot dit klaar is en hopla !!!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk hier ook ééns , zelfde probleem met download

http://www.gsm-forum.nl/forum/index.php/topic,13862.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Dank je :)
helaas werkt het niet bij mij zoals t daar is beschreven...

ze zeggen daar accu eruit voor 5 minuten en dan start hij weer gewoon op, hij staat bij mij in die download stand vanaf dat ik hem uit de doos haalde en hij komt er niet meer uit...
Ik heb hem terug gestuurd en me geld terug gevraagd,
ga liever voor de Nokia N82 denk ik :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede keus om hem niet te gaan flashen. Straks sloop je hem en krijg je je geld ook niet terug. Zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb een foto die ik als achtergrond in wil stellen maar krijg hem met geen mogelijkheid fullscreen. Kan dat niet of kijk ik over een optie heen?

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien heeft het niet de juiste afmetingen. Ik weet niet zeker of hij het uitrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205732

Ik heb de G800 nu een aantal maanden en het opladen vd batterij ging altijd prima tot vandaag.
Zodra ik de oplader inplug zie je wel rechtsbovenin het scherm dat de batterij oplaadt, dit is echter niet het geval.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254127

ik heb mijn g800 nu ook eindelijk en de foto zijn erg mooi alleen de flits is een groot minpunt vind ik!!
en geen games :P
voor de rest top telefoon digitale zoom is ook best helder

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 254127 op 09-03-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244832

Anoniem: 114502 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:54:
Kan iemand me helpen?
Ik heb de G800 via internet (compleet orgineel via webwinkel) gekocht en ik zet hem aan en alles wat ik te zien krijg is "download"

moet ik er eerst software opzetten ofzo?
dit heb ik nog nooit meegemaakt :S
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Ik zat in de trein via de G800 naar de radio te luisten. Daarna haalde ik hem uit mijn jaszak en had ik een zwart scherm met blauw en rood download op mijn scherm staan. Geen enkele optie deed het nog maar kon nog wel radio luisteren. Heb daarna mijn batterij eruit gehaald en terug gestopt, daarna deed hij het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 205732 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 01:06:
Ik heb de G800 nu een aantal maanden en het opladen vd batterij ging altijd prima tot vandaag.
Zodra ik de oplader inplug zie je wel rechtsbovenin het scherm dat de batterij oplaadt, dit is echter niet het geval.

Hoe los ik dit op?
Dit heeft de mijne ook eens gehad. De accu er even uit halen en weer terug zetten heeft bij mij het probleem opgelost.

Heeft trouwens al iemand iets gehoord van een verbeterde firmware release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255184

Ik heb sinds vanmorgen ook de G800.

Ben er erg tevreden mee! Het enige wat ik jammer vind (het was een grote teleurstelling vanmorgen eigenlijk) is dat het menu altijd in het zwart is, ik heb het liever wit met blauw zoals op mn oude samsung.
Weet iemand of dit op de een of andere manier te veranderen is?

Ohja, en de kleurinstellingen van de camera vind ik erg slecht. Thuis hebben we een terrakleurige bank, maar vanmiddag door de telefooncamera werd deze een of andere kleur bruin, alle instellingen geprobeerd, daglicht, bewolkt, automatisch (en de rest), maar de juiste kleur weergeven... ho maar.
Jammer, maar daarvoor hebben we photoshop.

En witte kleuren (bv van een zwart met witte kat) worden snel overbelicht, zelfs met een goede professionele camera is dit af en toe lastig, ik ben benieuwd hoe dit met wat gepruts aan de instellingen gaat verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193070

vraagje... hoe zit het nou eigenlijk met dat sms geheugen?? op de samsung site staat dat de G800 500 smsjes kan bewaren.. maar op het moment dat ik 200 smsjes heb geeft ie al aan dat mn inbox vol zit.. terwijl zelfs bij geheugen status nog staat 200/500??? (oftewel nog 300 smsjes vrij). Is dit misschien een instelling? of een vage bug?

ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 13:58
Een vriendin van mij heeft ook een G800 nu, en ze is er erg blij mee. Enige waar ze niet blij mee is, is het T9 sms gebeuren. Is er al een oplossing gevonden om hem voor altijd uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254127

hoeveel bit kan de g800 aan bij video's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Jokuh schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:26:
Een vriendin van mij heeft ook een G800 nu, en ze is er erg blij mee. Enige waar ze niet blij mee is, is het T9 sms gebeuren. Is er al een oplossing gevonden om hem voor altijd uit te zetten?
T9 kun je gewoon uitzetten
Lees anders ff de handleiding.

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerbruggeman schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 03:24:
[...]

T9 kun je gewoon uitzetten
Lees anders ff de handleiding.
de vraag was voor altijd uitzetten , niet elke keer opnieuw ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255650

Ik heb het toestel nu iets meer of 24 h !
Zat eigenlijk met een klein vraagje of je er andere theme"s kan opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het verander tijdens het invoeren van een bericht via de instellingen van invoermethode, blijft het gewoon. Sterker nog, toen ik de telefoon kreeg, stond T9 uit. Misschien is er andere firmware, waardoor dit niet bij iedereen werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Heb de G800 ook sinds zaterdag en moet zeggen dat het goed bevalt allemaal ;)
Hele stap vooruit van mijn vorige Samsung, de Z320i..

Enige jammere aan de telefoon is dat hij soms wat traag aanvoelt in het menu (vind ik dan!)
Ook valt het op dat, ook wanneer er genoeg licht is, dat hij toch de flitser gebruikt en dat dan veel van de kleur verdwijnt of dat het overbelicht raakt.

Toen ik hier eenmaal achter was heb ik de flitser uitgezet en kwamen er veel betere (lees kleurigere) foto's uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Dat menu vind ik best meevallen, maar de kracht van de accu, die is buitengewoon triest te noemen.
4 dagen is het langst wat ik hem in standby kon houden.
Het is nu echter ondertussen anderhalve dag tot 2 dagen met een paar smsjes er tussendoor en zonder te bellen. ik heb deze telefoon nu ongeveer een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo slecht vind ik de accy niet hoor. Ik laad ongeveer een keer per week op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Mja , ik moet toegeven, de eerste week hoefde ik hem niet op te laden, daarna ben ik meer gaan bellen en smsen, ik praat dan over een 5 a 10 minuten bellen per dag + 5 smsjes,, dat verkort mijn accuduur tot 3 a 4 dagen. Ondertussen maar een stapel nieuwe accu's besteld om wat langer mobiel te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo, kom je nooit thuis om op te laten ofzo? Je kan hem (neem ik aan) ook in de auto opladen met de usb kabel en iets al dit: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=101668

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

kan je fotos die je hebt gemaakt ook terugkijken over je volledige scherm? bij mijn huidige samsung d600 is dat niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Kom wel thuis om op te laden, en nee, ik heb (nog) geen auto. Alleen is het irritant dat je je telefoon om de 2 dagen moet opladen. Mischien ben jij iemand die hele dagen naast een stopcontact geplakt zit en er dus tijd voor heeft en makkelijk op kan laden maar dat is hier niet het geval. De accu's van de G800 zijn gewoon zwak maar kan je ook verwachten als je iet wat je er mee kan + een groot scherm wat ook weer meer stroom neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag nog een prachtige foto gemaakt met de G800 , getrokken door telescoop , afstand 45 meter .

http://img88.imageshack.us/img88/6144/foto186editedzm6.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 250327 op 18-03-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker mooi. Je moet gewoon de goede omstandigheden (en instellingen hebben). In het donker is het gewoon erg lastig, tenzij het dichtbij is en de flitser goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256209

Ik heb hetzelfde probleem als Friso, bij mij geeft mijn toestel ook al bij de 200 smsjes aan dat het geheugen vol is, echter bij het geheugen zelf staat dat er nog 300 op zouden moeten kunnen. :? 8)7
iemand die hetzelfde ondervind? Ik hoor graag een oplossing!

Ik hoor t wel!

Groeten en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256315

hallo,

ik heb sinds 3dagen de G800.
Vind het een prima toestel. maar het enige irritante wat ikniet gewijzigd krijgt is dat als je op de middelste knop ( ok-knop ) van de navigatietoetsen druk. Datje dan meteen internetverbinding krijgt..
Ik heb/wil namelijk (nog) geen internet op mn telefoon.
Ik kan wel de functie van de andere navigatietoetsen wijzigen ( mp3 speler, sms maken, agenda, mijn bestanden) Maar dus niet van de middelste. iemand een idee of dit te wijzigen is??
Ik druk er namelijk nog weleens perongeluk op en dan is ie meteen verbinding aan t zoeken ofzo.. En hoe is dat blauwe G-tje linksboven in het display weg te krijgen??

alvast bedankt!

grtz Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256315

btw ben alwel op de hoogte van dat blauwe G-tje, stond in het begin van dit topic uitgelegd wat het precies betekende. maar dat van die snel toets wil ik nog wel graag weten ;)

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Dat blauwe G-tje staat gewoon voor je verbinding met het telefoon netwerk, je kan dit op 900/1800 zetten of op automatisch. wanneer het op automatisch staat zal het dus mogelijk zijn dat je telefoon verbinding maakt via UMTS. Dus niet dat je gaat denken dat je op internet zit of dat het je extra geld kost. Het is gewoon een icoon voor de aanduiding via welke verbinding je bent verbonden met het telefoon netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256209

Niemand die problemen heeft met het smsgeheugen van deze telefoon? hij geeft bij 200 smsjes al aan dat hij vol is, terwijl er 500 op kunnen....

ik hoop op een reactie
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 06-06 23:28
Ik sta op het punt deze telefoon te kopen, heb ook nog keuze uit de Nokia N82, maar die is wat kleiner en lichter, en gezien mijn ervaring met de Nokia 6680 heb ik graag nogmaals een wat zwaarder/degelijker toestel. Daarbij komt dat de N82 nou niet de perfecte toetsen heeft, het zal ongetwijfeld een kwestie van wennen zijn, maar ik vond het niet heel prettig. De camera van de N82 is echter wel beter, hij heeft ook GSP en Wifi, maar goed.. voor de laatste 2 heb ik weer een PDA.

Wat me opvalt over de camera is dat de meningen ontzettend verdeeld zijn, het is ook eenkwestie van de instelllingen veranderen, maar daarnaast zijn er veel mensen die het een slechte camera vinden, maar ook genoeg die er tevreden met zijn.

Heb dit topic ff doorgelezen, daarbij kwam ik bij een paar foto's genomen door een telescoop, die foto's lijken me van aardige kwaliteit, zelfde als deze: http://img179.imageshack.us/my.php?image=foto155uk3.jpg

Ziet er volgens mij prachtig.. Ligt het nou puur aan de instellingen? Of is de camera op bepaalde momenten (weersomstandigheden?) gewoon niet zo goed?

Maar goed, ik loop nou met een 1.3MP camera rond, dus ik zal er waarschijnlijk sowieso voor op uit gaan.

EDIT: Door deze: http://www.smape.com/en/r...Samsung_G800_cam-rev.html review ben ik wel redelijk overtuigd, de camera wordt zeer uitgebreid vergeleken met de Nokia N95, de SE K850i en de Nikon Coolpix S1.. Veel foto's en duidelijk vergelijkingsmateriaal.. Goede review.

EDIT 2: http://www.smape.com/en/r...ung/Samsung_G800-rev.html
Zelfde website, maar nu een uitgebreide review over de andere functies naast de camera.

EDIT 3: Heb er even mee gespeeld in de Media Markt, mooi en degelijk toestel!
Enige wat mij zorgen baart zijn de cijfertoetsen, zijn geen echt "uitstekende" toetsen, vond het niet heel super typen, wellicht kwestie van wennen..

Ik las trouwens in een oude Sp!ts dat als je een sms verstuurt, en de telefoon dicht schuift het smsje niet verstuurd wordt.. Vreemd en eigenlijk jammer..

[ Voor 25% gewijzigd door rscheper op 26-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt vooral aan de omstandigheden bij de foto's of je een goede foto krijgt. Tenminste dat is mijn ervaring. Met de instelling valt er wel het een en ander te verbeteren, maar toch. In het donker op afstand (2 a 3 meter) is het bijvoorbeeld vrijwel onmogelijk om mooie foto's te maken.

Ik heb geen problemen met de toetsen, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik zal nog een paar foto's van de sneeuw van de afgelopen dagen posten binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Ik heb de telefoon sinds gister icm een abbonement van Debitel..

Ben er tot nu toe erg tevreden mee, hij "glijdt" lekker open, menu's zijn niet te moeilijk, alleen is het numeriek toetsenbord eventjes wennen. Foto's vind ik super, maar vanaf 1.3mp naar 5mp is sowieso een vooruitgang.

Geen problemen met het toestel, behalve dat de radio misschien niet altijd goede ontvangst heeft.

Zal nog een paar dagen dingetjes proberen en post mijn bevindingen hier wel even.

@ XilliX: zou mooi zijn als je de foto's even post, ben benieuwd.

EDIT: heb een "apart iets". Als ik de telefoon unlock, zonder hem open te sliden, heb ik geen idee hoe hem weer moet blokkeren, behalve door hem open en dicht te sliden, kan dit niet dmv een toetsencombinatie netzoals bij het vrijgeven van de blokkkering?

[ Voor 25% gewijzigd door rscheper op 28-03-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441

ik heb mijn abonnement verlengt bij telfort, nu heb ik de g800, een prachtige telefoon!
Alleen krijg ik mijn internet maar niet aande gang.
iemand anders hier ook problemen mee?

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rscheper schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:16:
EDIT: heb een "apart iets". Als ik de telefoon unlock, zonder hem open te sliden, heb ik geen idee hoe hem weer moet blokkeren, behalve door hem open en dicht te sliden, kan dit niet dmv een toetsencombinatie netzoals bij het vrijgeven van de blokkkering?
Er is hier geen toetsencombinatie voor.. je moet dan gewoon wachten tot dat je scherm zwart wordt, dan is hij weer geblokeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240253

Wie weet het antwoord op het probleem met de smsjes? Na 200 is hij al vol terwij het eigelijk tot de 500 zal kunnen gaan.

Heb iedereen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240253 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:18:
Wie weet het antwoord op het probleem met de smsjes? Na 200 is hij al vol terwij het eigelijk tot de 500 zal kunnen gaan.

Ja wacht ook nog steeds op reactie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255184

Inmiddels zijn we een aantal weken verder en ik ben nog steeds dik tevreden met mn nieuwe mobiel.
Één keer in de week opladen, als je veel foto's maakt dan wordt die week idd 3 a 4 dagen.

Het menu is af en toe wel ietsje traag ja, dat las ik hier al eerder.

Als je je een beetje verdiept in de fotografie en je weet wat instellingen betekenen, zoals iso e.d. en je stelt het zelf in (wat wél iedere keer weer opnieuw moet gebeuren.... vreselijk irritant!), dan worden de foto's beter.
Anoniem: 256315 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:34:
Vind het een prima toestel. maar het enige irritante wat ikniet gewijzigd krijgt is dat als je op de middelste knop ( ok-knop ) van de navigatietoetsen druk. Datje dan meteen internetverbinding krijgt..
Ik kan wel de functie van de andere navigatietoetsen wijzigen ( mp3 speler, sms maken, agenda, mijn bestanden) Maar dus niet van de middelste. iemand een idee of dit te wijzigen is??
Ik druk er namelijk nog weleens perongeluk op en dan is ie meteen verbinding aan t zoeken ofzo..
Bij mij is de middelste knop het menu. Op mijn vorige samsung had ik dit wel, dat internet onder de middelste knop staat, daar kon je het niet veranderen. Ik denk dat het hierbij wel te veranderen is dan, als ik er het menu mee krijg...

Het is trouwens wel irri dat de wekker niet meer onder [menu] [3] [6] staat, dat is wel wennen, af en toe druk ik nog steeds onbewust dit in en dan kom ik bij muziek...

Ik was net trouwens even aan het uitproberen of ik een normale film kon afspelen, maar dit lukte me niet, weet iemand hoe je wel films kan bekijken op deze mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 256315 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:34:
hallo,

ik heb sinds 3dagen de G800.
Ik druk er namelijk nog weleens perongeluk op en dan is ie meteen verbinding aan t zoeken ofzo.. En hoe is dat blauwe G-tje linksboven in het display weg te krijgen??

alvast bedankt!

grtz Gerwin
Wat ik gedaan heb is is bij Menu -> Instellingen -> Netwerk -> Verbindingen, en dan bij elk profiel (Wap, MMS, Internet en Streaming, staat er tenminste bij mij) het "Adres startpagina" leeggehaald.

Als ik nu op de middelste knop druk gebeurt er niets, en het blauwe G-tje blijft ook blauw, dus niets aan de hand, kan echter niets vinden om bijv. de middelste knop toe te wijzen aan berichten oid.

De blauwe G opzich heb ik nog niets voor gevonden om weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
Inmiddels mijn telefoon weer terug van vodafone, ze hebben een software update gedaan zeggen ze, moet wel zeggen dat mijn batterij opeens veel langer meegaat dan voorheen. en dat bij het smsen je ook nu gewoon T9 uit kan zetten waarna het ook uit blijft.

Voor mijn idee toch weer een hele vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Ik ben wel aardig tevreden over de telefoon, behalve over het glijd gedeeltje, opzich slide hij goed open en dicht, maar het "balkje" dat direct onder de nummerieke toetsen zit beschadigd op deze manier wel redelijk snel, niet zo goed over nagedacht..

Zal kijken of ik er een foto van kan maken.. Moet maar keer kijken of er ergens een leuke hoesje oid is, denk dat de achterkant op den duur ook wel aardig beschadigd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 16:14
Anoniem: 240253 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:18:

Heb hier ook last van. Kan er bijna nergens iets over vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
ik heb net ook de g800 binnen gekregen,echter krijg ik allemaal oostblok handleidingen erbij en kan ik de telefoon niet op nederlands instellen.

Ik neem aan dat dit niet klopt en normaal gesproken de nederlandse taal gewoon aanwezig moet zijn??

hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 23:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

td22 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:27:
ik heb net ook de g800 binnen gekregen,echter krijg ik allemaal oostblok handleidingen erbij en kan ik de telefoon niet op nederlands instellen.

Ik neem aan dat dit niet klopt en normaal gesproken de nederlandse taal gewoon aanwezig moet zijn??

hebben meer mensen dit?
Lijkt me duidelijk dat er gewoon Nederlandse taal op moet staan. Of ze moeten het duidelijk vermeld hebben op de website (want dat was het waarschijnlijk).

Die gasten (waar jij het gekocht heb) kopen ze gewoon in $insert exotisch land die toestellen omdat ze daar dan mogelijk iets goedkoper zijn.

Oftewel, kijk nog een is duidelijk of er niet op de site stond dat het toestel zonder Nederlandse taal geleverd zou worden. If not, neem contact met ze op en laat ze een Nederlandse voor jou regelen. En je niet laten afschepen dat je even langs een Samsung Care Point moet gaan, want het is hun probleem niet en de meeste hebben mogelijk de kabel voor het updaten nog niet binnen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Ginz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:11:
[...]

Lijkt me duidelijk dat er gewoon Nederlandse taal op moet staan. Of ze moeten het duidelijk vermeld hebben op de website (want dat was het waarschijnlijk).

Die gasten (waar jij het gekocht heb) kopen ze gewoon in $insert exotisch land die toestellen omdat ze daar dan mogelijk iets goedkoper zijn.

Oftewel, kijk nog een is duidelijk of er niet op de site stond dat het toestel zonder Nederlandse taal geleverd zou worden. If not, neem contact met ze op en laat ze een Nederlandse voor jou regelen. En je niet laten afschepen dat je even langs een Samsung Care Point moet gaan, want het is hun probleem niet en de meeste hebben mogelijk de kabel voor het updaten nog niet binnen.
Heb gebeld naar 2call (daar had ik 'm gekocht). Keurig te woord gestaan. Ik moet de tel (op hun kosten) terugsturen dan krijg ik gewoon een goeie met nederlandse taal. Het kan inderdaad zijn dat je geen nederlandse versie krijgt, maar nederlandse taal moet gewoon aanwezig zijn..

Lijkt me ook wel zo makkelijk, zeker ivm t9 woordenboek enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik vraag me nog af hoe deze telefoon zich verhoudt tot de G600. De meeste vergelijkingen die op het internet te vinden zijn, leggen eigenlijk alleen de specs naast elkaar. En de andere hebben slechts é♪0n van de telefoons in bezit.

Zo interesseer ik me absoluut niet voor 3G-ondersteuning. Prepaid internetten vind ik duur en onhandig. Ook heb ik uit reviews opgemaakt dat de Xenon flitser in de G800 niet veel soeps is, en dat de standby-tijd van de batterij korter is dan die van de G600. Daarnaast kost de G600 mij de helft van de prijs van de G800.

Is er misschien iemand die beide toestellen heeft kunnen proberen / bezitten?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

Weet iemand of dit toestel compleet stil te krijgen is? Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld het stil profiel instelt, maar zodra er iemand belt of er een sms binnen komt, dat er alleen een lichtsignaal word afgegeven en dat NIET de rumble of rigntone afgaat. Dit is voor mij namelijk een eis omdat ik de trilfunctie niet echt fijn vind, en luidspreker nogal vervelend is in een klaslokaal ;)

Bij voorbaat dank!

Overigens is deze telefoon nu nog maar 89 euro icm een Hi-20 een jaar abbo. Wel erg goedkoop, toen ik de vorige keer keek en deze zag staan, stond hij icm dat abbonement voor volgens mij 200 euro. Flinke drop in die 2 of 3 maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260530

Weet iemand hoe ik de toets signalen uit kan schakelen, en hoe ik een replay signaal kan instellen m.b.t. binnen gekomen smsje

*Ik weet het niet zeker, maar heb je al eens is in de handleiding gekeken?

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 18-05-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:07

link_mario

Ofwa?

Anoniem: 260530 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:56:
Hoi,
Weet iemand hoe ik de toets signalen uit kan schakelen, en hoe ik een replay signaal kan instellen m.b.t. binnen gekomen smsje

Alvast bedankt !
Salko
Toets signalen:

Menu --> Instellingen --> Telefoonprofielen --> Profiel dat je aan hebt staan(Normaal waarschijnlijk) --> Opties(linker selectie knop bij mij) --> Bewerken --> Rechter tab --> Onderste optie "Volume telefoongeluid" op 0 zetten --> Opties --> Opslaan

Replay signaal:

Menu --> Instellingen --> Telefoonprofielen --> Profiel dat je aan hebt staan(Normaal waarschijnlijk) --> Opties(linker selectie knop bij mij) --> Bewerken --> Middelste tab --> Optie 2e van onder( herhalingstoon voor berichten) --> Opties --> Wijzigen --> Regelmatig --> Opslaan

Overigens heb ik de telefoon nu net 'n dag en hij bevalt tot nu toe goed! Wel jammer van de vinger afdrukken die nogal snel verschijnen op de achterkant van het toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door link_mario op 09-05-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261599

Ik ben sinds kort in het bezit van de g800. En wat ik heel vervelend vind, is dat ik geen naam in het scherm krijg van degene die het smsje stuurt(alleen een nummer +316...) Als ik bij die personen het nummer verander (+316...ipv 06...)in de contact gegevens, dan krijg ik weer geen naam in het scherm als ik gebeld word. Wie weet hoe ik in moet stellen dat ik in beide gevallen de naam van de persoon op het scherm krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 14:18
Hmm beetje vreemd.
Ik heb nu 213 SMS berichten in mijn inbox staan en krijg al de melding dat de inbox vol is :?
SMS geheugen vol, verwijder een aantal SMS berichten
Mijn map verzonden berichten heb ik al leeggehaald (daar stonden er ook zo'n 210 berichten in. Ik krijg echter nog steeds de melding dat ik berichten moet verwijderen)
Vind dit wel een belachelijk lage capaciteit van berichten.

Nu wilde ik, met de meegeleverde software, de berichten op mijn pc opslaan, kan ik ze alleen maar via het Samsung programma naar mijn pc zetten, maar ze vervolgens nergens op mijn computer vinden.
In mijn Application Data staat wel een bestande sms.msg en als ik dit met kladblok open kan ik zien dat het SMS berichten zijn maar er staat een wirwar van vage tekens doorheen.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en er misschien zelfs een oplossing voor?
Zou heel relaxt zijn want dit is echt waardeloos!

[ Voor 14% gewijzigd door kleautviool op 16-05-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45204

Hallo,

Ik kan het niet vinden vandaar mijn vraag ?

Is het mogelijk te bellen en door de agenda te bladeren ?
Want mijn collega krijgt dit niet voorelkaar en als dit niet mogelijk is neem ik liever de Nokia.

Graag reactie !

Thanx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
rscheper schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:19:
[...]

Wat ik gedaan heb is is bij Menu -> Instellingen -> Netwerk -> Verbindingen, en dan bij elk profiel (Wap, MMS, Internet en Streaming, staat er tenminste bij mij) het "Adres startpagina" leeggehaald.

Als ik nu op de middelste knop druk gebeurt er niets, en het blauwe G-tje blijft ook blauw, dus niets aan de hand, kan echter niets vinden om bijv. de middelste knop toe te wijzen aan berichten oid.

De blauwe G opzich heb ik nog niets voor gevonden om weg te halen.
Nog even een hele late 2e reactie, ik heb mijn telefoon op laten sturen ivm beschadigingen onder aan het toetsenbord, beschadiging aan de lenskap (klinkt alsof er zand tussen zit) en het niet goed dichtglijden van het toestel zelf, heb hem weer terug en hij is weer als nieuw.

Er is echter software matig ook iets veranderd, als ik nu op de middelste knop druk dan kom ik in het menu en gaat hij dus niet het internet op.. Dit lukte mijzelf niet om dit in te stellen.. Verder ben ik niet nieuws tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251184

*weg*

Ondanks dat je het mooi hebt verwoord, is dit gewoon spam

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 15-06-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264301

Wie kan mij helpen?

Ik ontvang, wanneer iemand mij een lang bericht stuurt, twee sms-jes met dezelfde helft van het bericht... Grrr! Hoe kan ik er voor zorgen dat ik het hele bericht in 1 sms ontvang of dat ik twee sms-jes krijg met elk een andere helft van het bericht?

Hellup???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

De G810 komt inmiddels ook al bijna uit.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264885

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de G800 de tekst van de sms berichten kan vergroten die ik ontvang of verstuur ???
Ik weet dat dit mogelijk is, maar niet hoe .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 264885 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de G800 de tekst van de sms berichten kan vergroten die ik ontvang of verstuur ???
Probeer `t eens met de knopjes aan de zijkant die je normaal voor in- en uitzoomen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgaar
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04 13:55
illy1982 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:07:
hoi

Ik heb sindskort een G800, maar ik krijg elke keer, als ik het klepje voor de camera schuif, een foutmelding "camerafout" Ik krijg eerst zwart beeld met alle icoontjes en dan ineens een foutmelding en sluit de camera optie zich zelf af. Heeft iemand dit probleem ook ervaren?

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
hallo,
heb je al een oplossing gevonden voor die "camerafout" ik heb hem nu 4 dagen en nu lukt het bij mij ook niet meer om foto's te nemen,hij geeft de zelfde fout aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 264885 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:50:
Als je een sms opent en je klikt naar rechts wordt de tekst groter, links is kleiner.. Kan alleen bij dat huidige smsje, niet dat je het standaard in kan stellen. (Volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265464

sgaar schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:46:
[...]

hallo,
heb je al een oplossing gevonden voor die "camerafout" ik heb hem nu 4 dagen en nu lukt het bij mij ook niet meer om foto's te nemen,hij geeft de zelfde fout aan
Ik zit inmiddels met het zelfde probleem.
Schuifje open, duurt even en dan geeft ie een foutmelding.

Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben. Of is het een questie van een software update.
Ik las namelijk dat er al iemand is geweest die hier een update voor heeft gehaald. Waar kan ik dit krijgen, kan ik dit zelf, of moet ik hiervoor naar een telecomwinkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264885

Kan iemand mij vertellen of de foto van iemand die jou belt groot in beeld komt bij de G800 ???

Bij de Samsung Soul schijnt dit minuscuul te zijn 1 x 1 cm !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441

hallo,,

ik zal laatst is een beetje te spelen met mijn telefoon, en toen kwam ik tot mijn verbazing er een funcie het niet doet? of ik het gewoon niet snap?!?

Menu->Instellingen->Display en verlichting->Display->Achtergrond->Mijn Scherm.
Als ik dan een foto daar in wil voegen, kan ik ze nergens selecteren, of ik zie niets!

Heeft iemand anders ook dit probleem?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Is bij mij hetzelfde, hij laat echter 2 foto's zien, ik denk dat deze op de telefoon zelf staan en niet op het geheugenkaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266062

Ik heb sinds gisteren ook een G800 in mijn bezit.

Alleen nu zou ik graag mijn Vodafone logo uit mijn beeld willen hebben en dat gprs logo'tje
Ik heb het vodafonelogo al proberen te verwijderen via wap maar dat lukte ook niet....en de codes voor gprs van andere samsung toestellen werken ook niet...
kan iemand mij aub helpen.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 19:13
Ok voor mensen die graag mooie foto's willen maken:

- Zorg altijd dat je het maximum aantal megapixesl gebruikt (je kunt ze later met photoshop resizen, dan heb je ook minder korrels en artifacts
- Zorg dat je alle effecten (digitale zoom anti schok etc) uit hebt staan (alles wat je extra doet vervormd de foto alleen maar, bewerken kun je beter achteraf in photoshop oid doen)
- Zorg er voor dat je bij weinig licht een hoge iso waarde gebruikt, en bij veel een lage (hoe hoger die iso waarde, hoe meer korrels en ruis)
- Zorg er voor dat ALS je inzoomt je de OPTISCHE en niet de digitale zoom gebruikt (digitaal vervormt altijd
- Hoe hoger de belichtingstijd, hoe meer licht er naar binnenvalt, zorg echter wel dat je bij een hoge belichtingstijd de camera goed stilhoud!

Dit geld overigens niet alleen voor de telefooncamera, maar voor alle digitale camera's. Met kleur en scherpte insteling moet je niet te veel rommelen, scherpte kan nog, maar kleuren kun je beter in een programma zoals photoshop bewerken, die kan het vaak natuurlijker er uit laten zien als de software van de camera.

Verder heeft de telefoon echt een prima camera! zolang je maar niet te veel poespas gebruikt en een beetje aanwent welke instellingen voor welke situatie het beste zijn is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag mensen,

ik ben van plan over te stappen van de samsung d900i naar deze g800. nu heb ik op het topic van de samsung g600 gelezen dat de camera kwaliteit daarvan -slechter- is dan die van de d900i.

1 kan iemand me vertellen of de camerakwaliteit van de g800 aanzienlijk beter is?
2 en over het algemeen.. is de telefoon een beetje vlot? met het starten van de camera en navigeren langs foto's?
3 op de d900i kun je foto's niet standaard opslaan op de geheugenkaart, kan de g800 dat wel?

tnx voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
1 kan iemand me vertellen of de camerakwaliteit van de g800 aanzienlijk beter is?
2 en over het algemeen.. is de telefoon een beetje vlot? met het starten van de camera en navigeren langs foto's?
3 op de d900i kun je foto's niet standaard opslaan op de geheugenkaart, kan de g800 dat wel?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ja, je kan wel opslaan op de geheugenkaart. De foto's zijn niet erg mooi nee. Soms als ik een foto maak met mijn mobiel, maakt m'n vader voor de grap een foto van hetzelfde beeld met een camera van 250 euro. Als je het verschil bekijkt tussen deze 2, is het gewoon niet leuk meer hoe erg de telefoon onderdoet voor een doodgewone camera. De lens is dan wel vele malen groter bij de andere camera, en dit zorgt er dan ook voor dat er veel licht kan worden opgevangen wat met de g800 niet echt lukt.

Dus, eigenlijk is deze telefoon er niet voor bedoelt om foto's mee te nemen. Als ik nu een telefoon zou nemen, zou ik voor de HTC Diamond gaan, waarom jij niet?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste