| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Verwijderd
Zou iemand die het ding al heeft een paar dingen kunnen beantwoorden?
- hoe verhouden de foto's zich tot bijvoorbeeld een k800i, of nieuwere telefoons?
Ik vind de foto's prima, je bent wel een tijdje bezig voordat je een goede foto hebt (belichtingswaarde instellen e.d.). Er zit anti-schok op maar met flits anti-schok kan niet ofzo. Qua flits vond ik die oranje walkman-phone toch het beste, daar zat gewoon een groot zoeklicht op die feller werd.
- hoe relaxed is de optische zoom, doe je er wat mee?
Optische zoom is prima. Kwaliteit blijft goed
- slaat de phone foto's snel op? moet je er op wachten?
Hier heb ik geen problemen mee gehad. Mega-snel gaat het niet maar het is niet storend
- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken?
Hangt van de hond af, tekkel gaat maar een herder wordt moeilijker.
- hoe is de belkwaliteit? (lijkt een overbodig detail, vind ik persoonlijk niet. Ik heb momenteel een samsung x820 en de enige phone die tot nu toe beter klinkt is de B&O van mijn pa, ook samsung btw. Een k800i klinkt bijvoorbeeld hol, fel/blikkerig en dat vind ik niet prettig met lange gesprekken)
Had hiervoor een W660i en die klonk onwijs hol, deze klinkt prima.
- Hoe zit ie in je broekzak? Bij de x820 loop je continu paranoide rond dat je em kwijtraakt, een k800i is meer een geval van ".... or are you just happy to see me?"
Geen probleem als je een normale broek aan hebt. Draag alleen geen strakke levi of een skinny-jeans!! Haha!
- is het slide mechanisme een beetje goed? kan me niet voorstellen van niet maar toch.
Bij mij slide hij subliem open, dicht gaat minder makkelijk bij mij.
- is het meer een zakelijke, of een fun phone?
Er staan bij mij geen spellen op, dus weinig fun.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 21:56 ]
LOL- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken?
Hangt van de hond af, tekkel gaat maar een herder wordt moeilijker.
King of Cod
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:44:
Hou ik mijn nummer als ik nu een abonnement neem?

Verwijderd
Maar m'n gevoel zegt dat als ik overstap van prepaid naar abonnement en van KPN naar Hi dat ik dan een nieuw nummer krijg. Maar dat zou wel a-relaxt zijn.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven
Ik ben wel eens van Tmobile Prepaid naar KPN abbo gegaan... Kan gewoonVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:56:
Ja, ik heb weer verstand van andere dingen.
Maar m'n gevoel zegt dat als ik overstap van prepaid naar abonnement en van KPN naar Hi dat ik dan een nieuw nummer krijg. Maar dat zou wel a-relaxt zijn.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Hey,Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:56:
Ja, ik heb weer verstand van andere dingen.
Als je me nu nog uitsluitsel kan geven...
Als je van tevoren aangeeft dat je met je eigen prepaid 06 nummer wilt overstappen naar een abonnement van een andere provider kan je gewoon je eigen nummer meenemen. Het kan alleen wel enkele werkdagen duren dus geef het van tevoren aan.
Trouwens... Hi is toch van KPN ?!
Groetjes
Verwijderd
Twijfel om hem te ruilen met mijn K850i namelijk.
Telefoon is als vervanging voor een D900i en komt naast een HTC Touch (standaard model)
Vanochtend wat foto's gemaakt en het valt mij op dat de Autofocus bagger is...
Sterker nog, met AF aan zoomt hij wel in, maar nooit meer uit!
Hier wat foto's van de twee toestellen.
2MP HTC
5M G800
Beide foto's zijn 5 a 10 sec na elkaar gemaakt....
Vodafone verwijst je door naar Samsung, Maandag maar eens even bellen en kijken wat ze er van zeggen.
Mij lijkt het een software probleem
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Mooi ding. Zeker de moeite waard. Gelijk een paar liedjes en films erop gezet.
Wat echt handig is, is dat je nu meerdere toepassingen tegelijk kan gebruiken. Muziek luisteren tijdens het tikken van een sms'je. Kon met m'n eerdere toestel niet. Die is ook best wel oud;p
Hij voelt goed en stevig aan in mn hand. Klepje gaat soepel en stevig. De GSM is goed te bedienen met 1 hand.
Nadat ik hem gekregen had, had ik gelijk een paar foto's gemaakt. Ben nu instellingen aan het tweaken. Komen steeds mooiere pics uit:D Eerste foto's waren veel te donker.
Ik heb wel resolutie wat naar naar beneden gedaan. 5MB per foto is beetje te veel van het goede. Hij maakt ook zeer mooie videofilms. Beeld gaat soepel mee en geluid wordt goed opgenomen. Alles wordt ook mooi weergegeven op het scherm.
Betreft
Is bij gelukkig niet het geval bij mij :-)Vanochtend wat foto's gemaakt en het valt mij op dat de Autofocus bagger is...
Sterker nog, met AF aan zoomt hij wel in, maar nooit meer uit!
Oh ja, iets wat me opviel. Bij het D-pad. Omhoog gaat iets moeilijk dan naar beneden. Ik weet niet of dat expres is van Samsung. Zou niet weten wat de toegevoegde waarde hiervan zou kunnen zijn.
Wat ook jammer is, is dat er geen voorgeinstalleerde games op zitten en weinig geluiden. Geluiden kan je zelf ook wel toevoegen, maar games gaat iets lastiger.
Interne geheugen van 160MB gaat wel snel op. Zat te kijken voor 8 gig microSD. Nog best aan de dure kant.
1. Iemand al ervaring met een 8 gig kaart? Schijnt dat het laden van de kaart, als hij redelijk vol is, niet heel snel gaat. Maar ik wil toch wel ruim voorzien zijn. Kan ook films erop zetten dan. Heb ik wat te doen als ik ergens moet wachten.
2e vraag. Gaat over RDS functie. Je kan bij de radio je favorieten instellen. Ik heb met autosearch gewoon alle zenders erin gezet. Maar nu staan er alleen frequenties. Is het niet mogelijk om namen ipv frequenties te krijgen? Ik zie de RDS naam alleen als ik een zender aan het afspelen ben.
Al met al, zeker moeite waard. Desgn is echt prachtig. En als je em eenmaal in je handen hebt is hij helemaal niet zo groot als je denkt.
3. Ik post later nog wel wat foto's en filmpjes indien er animo voor is? (zijn inmiddels al goede reviews verschenen, waar uitgebreid elk aspect van de camera bekeken en getest wordt)
Klik (GSM Arena)
Leven en laten leven!
word volgens mij alleen aangeraden omdat een volle 8 gig kaart lang zou duren om te laden. (Wat volgens mij wel meevalt.)zwAf schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:42:
Het geheugen is toch maar uitbreidbaar tot 4gb?
Leven en laten leven!
Bijna alles werkt en ik ben zeer tevreden over dit toestel, redelijke foto's maar goed het blijft een gsm.
Nu heb ik 1 probleem, in de winkel heb ik duidelijk gemaakt dat 1 van de reden om het Orange Music abonnement te nemen het onbeperkt tv kijken via Orange World was.
Nu het probleem; contact maken met Orange World en de tv zenders gaat zonder problemen maar even na het moment dat de media player opent krijg ik de melding: "ongeldige resourcepad opgegeven".
Het lijkt er op dat de media player van de G800 de stream van Orange niet ondersteund.
Heeft iemand anders ook dit probleem ondervonden en kent iemand een oplossing?
Is het mogelijk om b.v. Realplayer op de G800 te plaatsen?
Wanneer het niet mogelijk is om tv te kijken via Orange World dan voel ik mij een beetje genaaid door Belcompany omdat ik hen toch duidelijk gemaakt had dat dit een belangrijke gadget voor mij was.
Weet iemand of ontbinding van het contract tot de mogelijkheden behoort bij Belcompany?
Verwijderd
T9 permantent wijzigen naar normaal zie ik niet. Kzie alleen taal wijzigen van de T9, maar dat wil je niet;pVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Weet iemand misschien hoe ik T9 definitief uit kan zetten? En vinden jullie het ook zo moeilijk om de telefoon open te maken? Er staat nog wat in het geheugen van mijn oude telefoon, en wil dat even op mijn simkaart zetten, maar krijg hem niet open, en andere mensen ook niet...
Over openmaken. Gaat goed toch? Goed naar beneden drukken en naar achteren. Dan klikt ie los. In het begin ging het ook stroef bij mij. Maar het is gewoon naar binnen drukken en tegelijk naar achter drukken. Niet alleen naar achteren dus. Het is beetje raar uitleggen:P
Wat ik wel vind, is dat het best lastig is om scherpe foto's te maken. Je moet het toestel echt helemaal stil houden, en nadat een flits geweest is moeten de personen een seconde stil blijven zitten. Is er niet een manier om de sluitertijd kleiner te maken?
Maar de foto's wel goed lukken zijn echt supermooi en enorm scherp, ook ingezoomd

Leven en laten leven!
Verwijderd
Voor de rest lijkt het me een mooi toestel:D
Verwijderd
Ik heb vandaag de G800 onder de kerstboom gevonden. Kan een van jullie mij vertellen hoe ik de camera het beste kan instellen? Ik kom er nog niet helemaal uit. Alle foto's die ik nu maak (avond) worden heel donker en korrelig.
Ik hoop op antwoord. Dank je wel en fijne kerstdagen!
Dat heb ik dus nu ook met mijn samsun x820, en dat is de grootste afknapper wat betreft een camera die je kan bedenken. Als dit niet met een instelling aangepast kan worden, dan valt deze telefoon echt af!Stranglem schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:29:
[...]
Wat ik wel vind, is dat het best lastig is om scherpe foto's te maken. Je moet het toestel echt helemaal stil houden, en nadat een flits geweest is moeten de personen een seconde stil blijven zitten. Is er niet een manier om de sluitertijd kleiner te maken?
King of Cod
Verwijderd
Is het niet mogelijk om dat met de belichtingswaarde aan te passen (zit in dat menu als je de camera gebruikt)? Met die flits red je het niet als het donker is, dan wordt het alleen maar donkerder op de foto.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:35:
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag de G800 onder de kerstboom gevonden. Kan een van jullie mij vertellen hoe ik de camera het beste kan instellen? Ik kom er nog niet helemaal uit. Alle foto's die ik nu maak (avond) worden heel donker en korrelig.
Ik hoop op antwoord. Dank je wel en fijne kerstdagen!
Ik vind de handleiding die je bij de telefoon krijgt trouwens veel te mager... Vooral omdat je redelijk aan het kloten bent met de camera-opties.
zet je iso waarde hoger. moet je ff kijken wat beste bij je past. Ik zet em meestal op 200, maar verander ook af en toe bij verschillende situaties.Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:11:
[...]
Is het niet mogelijk om dat met de belichtingswaarde aan te passen (zit in dat menu als je de camera gebruikt)? Met die flits red je het niet als het donker is, dan wordt het alleen maar donkerder op de foto.
Ik vind de handleiding die je bij de telefoon krijgt trouwens veel te mager... Vooral omdat je redelijk aan het kloten bent met de camera-opties.
Leven en laten leven!
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ja voor SMS kan je dus ook gewone mp3's gebruiken.Gugger schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:59:
Vraagje aan de mensen die hem hebben; is het mogelijk om een MP3 als geluid in te stellen bij een nieuw ontvangen bericht? Op de Samsung (geen id welk type) van mijn vriendin kan je namelijk alleen MP3's als beltoon gebruiken, maar niet voor sms-jes. Daarvoor kun je alleen uit 10 standaard riedeltjes kiezen.
bmwunited.nl
T9 kun je uitschakelen onder opties bij SMS bericht maken. Daar kies je invoermethode en dan nr. 4 of 5 selecteren.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:33:
Weet iemand misschien hoe ik T9 definitief uit kan zetten? En vinden jullie het ook zo moeilijk om de telefoon open te maken? Er staat nog wat in het geheugen van mijn oude telefoon, en wil dat even op mijn simkaart zetten, maar krijg hem niet open, en andere mensen ook niet...
bmwunited.nl
Alvast bedankt.
bmwunited.nl
heb m besteld bij hi.nl. de afhandeling en levering van het toestel is uitmuntend. geen onvertogen woord hierover.
dan nu de telefoon. ik ben al ruim 10 jaar "nokia klant". en nu voor het eerst een samsung telefoon. de eerste indruk is goed. alleen is toestel groter als ik had verwacht, maar dit went snel.
aan het menu moest ik even wennen, maar dat komt omdat nokia toch anders in elkaar steekt. maar ook dit went snel.
wat iedereen schrijft over de camerafunctie ben ik het roerend eens. gewone foto's overdag en zonder flits zijn gewoon goed, maar inzoomen icm flits is gewoon kut!! maar ja daar heb ik de tel niet voor gekocht. wel om de vele functies die er op zitten.
de slidefunctie is erg solide en gaat erg soepel. vind alleen dat het klepje van de camera in de broekzak redelijk snel open gaat. maar als je dat een paar keer hebt gehad, dan ga je erop letten en hou je er onbewust toch rekening mee.
alleen groot nadeel vind ik dat je bij smsen dat irritante T9 niet standaard uit kan zetten. of doe ik iets niet goed?
je kan het wel uitzetten door het * lang in te drukken, maar als je dan weer een nw smsje wilt tikken, dan staat ie weer op T9. dat vind ik jammer, omdat ik erg veel sms en ik T9 alleen maar als irritant ervaar!
radio en mp3 speler zijn gewoon goed. oordopjes is even wennen, maar dat komt mss omdat ik niet erg veel oordopjes in heb.
internet via UMTS werkt erg goed en snel.
en ook de email werkt goed. alleen jammer dat je maar per half uur een update krijgt van je evt email.
al met al vind ik het een erg mooi en voornamelijk een erg functioneel toestel.
een echte topper van samsung!
ik vind het een aanrader.
Verwijderd
Ja, maar dan schakelt ie m alleen uit voor dat ene smsje. Bij het volgende smsje dat ik wil typen staat ie weer op T9. Iemand hier een oplossing voor?KawaBmw7 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:08:
[...]
T9 kun je uitschakelen onder opties bij SMS bericht maken. Daar kies je invoermethode en dan nr. 4 of 5 selecteren.
Ik heb net voor het eerst wat videobestandjes op m'n pc gezet, maar geen enkel programma wil ze openen. Waarmee openen jullie je video's? Met quicktime krijg ik alleen een foutmelding, met Windows Media Player Classic (oid) krijg ik wel het filmpje te zien, maar zonder geluid. Anyone?
Verwijderd
heeft iemand performance issues ondervonden met grote (re 2gb+) MSD kaarten?
Ik heb sindskort een G800, maar ik krijg elke keer, als ik het klepje voor de camera schuif, een foutmelding "camerafout" Ik krijg eerst zwart beeld met alle icoontjes en dan ineens een foutmelding en sluit de camera optie zich zelf af. Heeft iemand dit probleem ook ervaren?
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb het vergeleken bij een kameraad van mij met ook een G800 en hij heeft het precies zo als hoe jij het beschrijft. Ik heb hem de mijne laten zien en die blijft echt op de abc stand staan. Misschien verschil in software?Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:34:
[...]
Ja, maar dan schakelt ie m alleen uit voor dat ene smsje. Bij het volgende smsje dat ik wil typen staat ie weer op T9. Iemand hier een oplossing voor?
Ik heb net voor het eerst wat videobestandjes op m'n pc gezet, maar geen enkel programma wil ze openen. Waarmee openen jullie je video's? Met quicktime krijg ik alleen een foutmelding, met Windows Media Player Classic (oid) krijg ik wel het filmpje te zien, maar zonder geluid. Anyone?
bmwunited.nl
Dat is behoorlijk klote want ik moet ook bij ieder sms bericht wat ik wil typen T9 opnieuw uitzetten. Hoogst irritant!!KawaBmw7 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:24:
[...]
Ik heb het vergeleken bij een kameraad van mij met ook een G800 en hij heeft het precies zo als hoe jij het beschrijft. Ik heb hem de mijne laten zien en die blijft echt op de abc stand staan. Misschien verschil in software?
Is dit niet met een firmwareupdate van Samsung op te lossen ofzo? (Misschien zeg ik nu iets heel doms maar weet nog steeds niet wat firmware nu precies is)
[ Voor 14% gewijzigd door kleautviool op 30-12-2007 21:55 ]
Verwijderd
anyone guys ? merciVerwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:09:
weet iemand of de G800 een 8GB micro sd high capacity slikt? ala pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB
heeft iemand performance issues ondervonden met grote (re 2gb+) MSD kaarten?
Verwijderd
Het toestel is inderdaadd wat aan de grote kant, maar daar wen je snel aan.
Ik had alleen een vraagje.. kan de G800 ook overweg met MicroSD HC(High Capacity) kaartjes?
Verwijderd
http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0043/samsung-g800/Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:54:
Ben inmiddels ook de troste eigenaar van een G800, prima toestelziet er strak uit, het schuiven voelt erg degelijk aan zowel bij scherm als bij camera! Fotos vind ik een goede kwaliteit hebben.
Het toestel is inderdaadd wat aan de grote kant, maar daar wen je snel aan.
Ik had alleen een vraagje.. kan de G800 ook overweg met MicroSD HC(High Capacity) kaartjes?
Met VLCPlayer kreeg ik geen geluid, wel beeld.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:34:
[...]
Ja, maar dan schakelt ie m alleen uit voor dat ene smsje. Bij het volgende smsje dat ik wil typen staat ie weer op T9. Iemand hier een oplossing voor?
Met KMPlayer werkt hij wel goed. Ik gebruiks de codec ffdshow.
Leven en laten leven!
Maar ik heb wel 2 probleempjes en misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gevonden, ik kon er in ieder geval op GoT niet zo snel wat over vinden:
1. Bluetooth, met mijn toestel vind ik alle actieve bluetooth apparaten met gemak, maar andersom niet echt ondanks dat mijn zichtbaarheid gewoon op Yes staat.
2. Het lijkt erop dat mijn batterij niet goed is, ik heb hem al 2 keer volledig moeten opladen sinds ik hem heb. En hij viel zonder waarschuwing (tenminste niet gehoord) uit. Ik ga hem nu nog 1 keer opladen, maar als hij weer binnen 1 a 2 dagen uitgaat dan vertrouw ik het niet helemaal. Of slurpt deze telefoon zoveel energie?
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
1. Ik kan wel normaal gevonden worden. Dit zijn mn instellingen. Ik weet niet of veilige modus en/of Externe Sim-modus er iets mee te maken hebbenTPbasMIE schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:43:
Ik ben sinds 4 dagen ook eigenaar van een mooie Samsung G800. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over, hij is snel, hij ligt lekker in de hand en het geluid is ook zeer goed. Met de camera moet je gewoon een beetje spelen, maar opzich is de kwaliteit wel goed. Valt mij wel op BTW als je de flitser instelt dat hij donkerder foto's maakt 's avonds dan als je hem uitlaat![]()
Maar ik heb wel 2 probleempjes en misschien heeft iemand anders hier al een oplossing voor gevonden, ik kon er in ieder geval op GoT niet zo snel wat over vinden:
1. Bluetooth, met mijn toestel vind ik alle actieve bluetooth apparaten met gemak, maar andersom niet echt ondanks dat mijn zichtbaarheid gewoon op Yes staat.
2. Het lijkt erop dat mijn batterij niet goed is, ik heb hem al 2 keer volledig moeten opladen sinds ik hem heb. En hij viel zonder waarschuwing (tenminste niet gehoord) uit. Ik ga hem nu nog 1 keer opladen, maar als hij weer binnen 1 a 2 dagen uitgaat dan vertrouw ik het niet helemaal. Of slurpt deze telefoon zoveel energie?
1. Activering: aan 3. Zichtbaarheid van mijn telefoon: Aan 5. Veilige modus: Uit 6. Externe Sim-modus: Uit
2. Wat volgens mij echt batterij VREET, is de camera. Als ik lang opneem en veel foto's maak, is de batterij snel op. Dit was ook zo bij oudjaar, waar ik veel filmpjes gemaakt hebt. Ochtend was ie vol. Ongeveer 0300 gaf ie aan dat ie bijna leeg was. Kheb ook wel veel opgenomen die dag.
Maar als hij bij jou binnen een dag aangeeft dat hij bijna leeg is, en je doet er niks bijzonders mee (muziek afspelen, films/foto's maken enz) dan is er misschien wel iets aan de hand. G800 heeft namelijk een standby tijd van 220h.
Hij geeft als de batterij bijna leeg is, een piepje aan, bij "normaal" profiel, en bij "stil" trilt hij. Ongeveer een uur van te voren begint hij aan te geven, daarna valt hij uit. (bij mij dan)
Leven en laten leven!
[ Voor 0% gewijzigd door Aqid op 02-01-2008 15:50 . Reden: Typo ]
Alle menu opties geprobeerd, maar hij blijft uit gaan
Qua memory ben ik erg blij Vodafone belde van het weekend op een (redelijk) vroeg tijdstip dat er een 4GB kaartje onze kant op komt.
*SUPER* Siert een bedrijf om het op te lossen voordat ik überhaupt kon bellen
Camera instellingen zijn nog steeds wat slecht te noemen, maar vergeleken met de eerste foto's word het wel beter als je alles zelf instelt.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Verwijderd
Ik heb nu nog een klein schoonheidsfoutje gevonden, ik heb er nu zo'n 4 gb kaartje in zitten(wat trouwens opvallend snel en soepel werkt
voor de rest top toestel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:07 ]
Ik denk dat ik vandaag sowieso maar eens terug ga naar de winkel, want dit is niet echt werkzaam zo.
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Verwijderd
Als je het 3G logo ziet betekent het niet dat je daadwerkelijk verbinding hebt. Het betekent alleen dat je op die positie 3G (UMTS) kan ontvangen. Je kan ook via UMTS bellen etc, maar dan gaat je batterij maar heel kort mee. Misschien zelfs wel 2/3 minder....TPbasMIE schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:28:
Afgelopen nacht is hij weer uitgevallen (geen gekke dingen gedaan, ongeveer 15min gebeld en toen ik naar bed ging had hij nog (maar) 2 streepjes voor de batterij. Het enige wat mij opvalt en wat ik met mijn vorige toestellen niet had is dat het 3G icoontje bijna standaard aan staat, dit is neem ik aan standaard ofniet, want dit vreet toch geen energie?
Ik denk dat ik vandaag sowieso maar eens terug ga naar de winkel, want dit is niet echt werkzaam zo.
Evt. kun je een optie selecteren dat je alleen via het GSM netwerk gebruik wilt maken. Met mijn HTC kan dit wel. Misschien is dit een oplossing voor de korte accuduur.
Verwijderd
Thanks! Het werkt.Stranglem schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:59:
[...]
Met VLCPlayer kreeg ik geen geluid, wel beeld.
Met KMPlayer werkt hij wel goed. Ik gebruiks de codec ffdshow.
Nofi maar schiet je toevallig alleen foto's op automatische instellingen, of stel je zelf ook wel eens het een en ander in? En wat me ook opvalt, is dat de foto's bij het bekijken op de telefoon er anders uitzien dan op de PC. Schrok er de eerste keer wel van, leek net op een hele lage JPG compressie (egale kleuren worden samengevoegd). Zal wel te maken hebben met het feit dat de telefoon anders veel te langzaam zal zijn voor een 5MP foto.KappeNou schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:37:
Je kan zelf ook wel een beetje zoeken imo.. we zijn hier geen helpdeskOp deze pagina post ik zelfs nog dat de foto's van een K800i mooier zijn..
Verwijderd
Ik heb dit geprobeerd, maar als ik de eerste code invoer gebeurt er niets. Verkeerde code? Weet iemand hier iets van?zwAf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]
Je kan spelletjes installeren op dezelfde manier als op de U700. zijn dezelfde codes.. Heb het zelf ook geprobeerd en werkte wel. Maar op de een of andere manier werkte het volgens mij niet helemaal lekker..
Linkje ( als het niet mag dan verwijder maar weer): http://www.zedge.net/forum/t/37784/games-on-u700-it-goes/-1
Verwijderd
Ik denk zo'n bluetooth headset. Mijn vader heeft er een en is er erg tevreden mee.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:48:
Wat is nu de beste oplossing voor de niet echt handige headset die je er bijkrijgt?
http://www.smartphoneshop...3/bluetooth-headsets.html
Verwijderd
Ik heb allles al geprobeerd maar het blijft "geen contact"
Stomme vraag: moet je voor de server adressen en eigen adres http:// zetten?
Groeten
De foto's vallen mij vies tegen. Als ik buiten foto's neem, dan is er niets aan de hand (100 - 200 ISO ingesteld). Maar zodra ik binnen ben en foto's van mijn kleine wil nemen dan is het eigelijk altijd bewogen, ook met flits.
Iemand suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand misschien zijn instellingen hier neer zetten?
Ik heb zo goed als alles al geprobeerd, maar ze blijven niet scherp en korrelig.

Natuurlijk snap ik dat het een telefoon is, maar volgens de samsung site en andere site's moet deze camera toch wel kunnen concurreren met een losse digitale camera?
Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie de instellingen van jullie camera kunnen zeggen; zodat ik deze ook in die van mij kan invoeren en kijken wat het resultaat is.
Mijn firmware is G800CEGK2, zal het hieraan kunnen liggen?
Alvast Bedankt!
Nee, ik had hetzelfde probleem. Alle instelingen uitgeprobeerd, iso, flits aan, flits onderdrukt, antishock... De enige foto's die echt goed scherp zijn, waren de foto's op ca. 50 cm afstand, vaak met flits, ook buiten...... En ik werd gek van de afdrukvertraging. .Ik was ook gevallen voor de claim van Samsung en 3x optische zoom. Mijn conclusie was dat de G800 - als de foto's lukken - kwalitatief zeer goede foto's afleverde, maar dat de kans daarop ongeveer 1:10 is (wild guessxDarkiex schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:08:
De foto's vallen mij vies tegen. Als ik buiten foto's neem, dan is er niets aan de hand (100 - 200 ISO ingesteld). Maar zodra ik binnen ben en foto's van mijn kleine wil nemen dan is het eigelijk altijd bewogen, ook met flits.
Iemand suggesties?
Na 1,5 week de G800 verkocht via marktplaats. Heb nu toch weer de SE K850i...meer kans op gelukte foto's én een betere flitser, dus de foto's binnen zijn sowieso beter. Nu nog een Nokia N82 uitproberen....
Verwijderd

Even nog over die e-mail instellingen voor casema: sturen lukt niet via SMPTP dat moet dan via gmail met ssl aan
voor pop doe je pop3.casema.nl
bij je adres wel ven http:// ervoor
en gmail wel even activeren en tevens beide gebruikers namen en wachtwoorden invoeren
Bij mij kreeg ik wel een menuutje, en na een paar keer pijltje naar onder ( volgens mij :x ) kwam ik ook daadwerkelijk bij de goede menu opties ( USB instellen toch? ). Dat stukje is idd ff zoeken, maar de rest is gewoon hetzelfde.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:43:
[...]
Ik heb dit geprobeerd, maar als ik de eerste code invoer gebeurt er niets. Verkeerde code? Weet iemand hier iets van?
Alhoewel ik het niet meer helemaal vertrouw, aangezien ik er games op deze manier opgezet had, en toen ineens mn telefoon kapot ging, call me paranoid, maar ik doe het niet meer
hoor het graag
Verwijderd
Verwijderd
Heb nu games gedownload (want ik ga echt geen € 4,50 betalen voor zo'n spelletje). Ik heb de .jar en .jad bestanden via de Bluetooth naar mijn telefoon gekopieerd. Ze staan nu in de map overige bestanden.
Heb gelezen dat je ze moet installeren via codes enzo. Maar ik kan niet de juiste codes vinden voor de G800.
Kan iemand mij helpen?
thnx....
dezezwAf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]
Je kan spelletjes installeren op dezelfde manier als op de U700. zijn dezelfde codes.. Heb het zelf ook geprobeerd en werkte wel. Maar op de een of andere manier werkte het volgens mij niet helemaal lekker..
Linkje ( als het niet mag dan verwijder maar weer): http://www.zedge.net/forum/t/37784/games-on-u700-it-goes/-1
Verwijderd
java.lang.NoClassDefFoundError: f: com/nokia/mid/ui/FuIICanvas
Zou het soms betekenen dat het spel alleen op de Nokia werkt?
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met het exporteren van filmpjes? Ik heb ze gewoon geëxporteerd, maar als ik ze dan op de pc afspeel doen ze het in de meeste programma's niet. In Media Player Classic krijg ik geen geluid. Het is gewoon een mp4 bestand, dus ik zou het af moeten kunnen spelen ...
bij voorbaat dank!
Mvg,
Instellingen:
resolutie: 2048 x 1536 (3M)
Anti-schok: uit ( joh
Uitgebreide Digitale Zoom: aan
Breed dynamisch bereik: uit
Contrast: 0
Verzadiging: 0
Scherpte: 100
Foto kwaliteit: Hoog
ISO: 200
Belichtingswaarde: Normaal
Autofocus: aan
@XilliX
Ik gebruik Mp4player
[ Voor 5% gewijzigd door McPoowl op 13-01-2008 17:13 ]
Verwijderd
Ik vroeg me af of jullie hinder ondervinden aan het aantal kleuren van het beeldscherm, de G800 heeft namelijk 262.144, wat niet op kan tegen de 16 mljn kleuren van de G600. Gebruikt de telefoon ook slechts 262.144 voor de foto's? Kan iemand misschien een zelfgemaakte foto posten met de settings die hierboven aangeschreven worden?
Mvg.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 18:28 ]

Verwijderd
Bij de favorieten van het internet staan standaard bij de eerste 5 favorieten: 1) Samsung Fun club 2) Shop games en 3) shop ringtones en 4) shop wallpapers en 5) shop videos.
Deze zijn vergrendeld, maar hoe kan ik deze favorieten verwijderen? Want deze site wil ik niet bij mijn favorieten.
Verwijderd
Als je de foto's op de pc bekijkt op 100% zien ze er niet uit trouwens. Heeft iedereen hier problemen mee?
Ik heb dezelfde instellingen als hierboven, alleen de scherpte heb ik op 50. Het feit dat het vaak onscherp is komt, volgens mij, gewoon doordat het een GSMcamera is. Dit is iets wat in elk toestel voorkomt. En dit heb je niet bij digitale camera's. Maar ik heb mezelf wel aangeleerd om een seconde niet te bewegen als ik een foto maak. Of ik leg em ergens neer.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:12:
Ik heb geen problemen met het scherm. Je moet inderdaad even met de scherpte spelen. De foto's worden er wel beter door.
Als je de foto's op de pc bekijkt op 100% zien ze er niet uit trouwens. Heeft iedereen hier problemen mee?
Dit is een foto waar ik de camera gewoon in mn hand heb. Volgens mij ziet het er goed uit.

Leven en laten leven!
Verwijderd
Afgelopen weekend heb ik mijn toestel voor het eerst op zaterdagavond tijdens het stappen meegenomen. Er zijn geen rare dingen mee gebeurd maar ik zag vandaag op een gemaakte foto een onscherp deel. Na inspectie kwam ik erachter dat de lens vies is. Wellicht komt dit bij dit toestel snel voor en kan je een deel van de onscherpte oplossen door de lens schoon te maken. Klinkt dom maar werkte bij mij primaVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:12:
Ik heb geen problemen met het scherm. Je moet inderdaad even met de scherpte spelen. De foto's worden er wel beter door.

Verder is het spelen met instellingen inderdaad een goede! Instellingen posten is lastig omdat het omgevingsafhankelijk is. Ben erachter gekomen dat ik zaterdagavondinstellingen en werkinstelling toepas
Binnen heb ik geen problemen met de G800 en zijn de foto's van de D900 weer iets minder.

Hier een voorbeeld van hoe de foto's buiten er uit zien:
De kleuren zijn helemaal vervormd.
Klik hier!
[ Voor 9% gewijzigd door FreestyleFrl op 16-01-2008 19:43 ]
Verwijderd
Niet echt geweldig inderdaad. Ik zal het ook gaan proberen buiten.FreestyleFrl schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:41:
anti-schok functie staat uit,
Hier een voorbeeld van hoe de foto's buiten er uit zien:
De kleuren zijn helemaal vervormd.
Klik hier!
Verwijderd
Verwijderd
Dit heb ik gevonden bij Winamp:Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:46:
Ik heb sinds kort de Samsung g800 via een t-mobile abonnement. Hierbij heb ik ook het pocket internet totaal abonnement afgesloten. Echter ik wil nu via internet Winamp remote inschakelen op mijn telefoon. Dit wil echter niet. Weet iemand ook hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik kan wel inloggen e.d, ik zie mijn nummers, maar wanneer ik het wil afspelen doet ie niks. Hoe op te lossen?
NOTE: To use Winamp® Remote on Mobile, you must have a wireless data plan, Web browser, and a streaming media player: 3gp, RealPlayer®, Windows Media® Player, or Flash®. Charges from your wireless carrier may apply for Winamp® Remote on Mobile. Not all services are available on all wireless carriers or all wireless devices. Check with your wireless carrier to confirm that product use is consistent with your carrier's Terms of Service. Winamp® Remote does not support the streaming of DRM protected music.
Misschien moet je iets doen met de instellingen voor het afspelen, zodat ie Flash gebruikt. Je kan ook 3gp gebruiken. Daar kan de G800 ook filmpjes in maken. Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik hoop dat je er wat mee kan.
3MP ResolutieFreestyleFrl schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:29:
Welke instellingen gebruik je Stranglem?
Antishock uit
Breed Dynamisch bereik uit
Contrast uit
Verzadiging 50
Scherpte 100
Kwaliteit Hoog
Isowaarde 200
Belichtingsmeting Normaal
Autofocus aan
Belangrijk is wel dat ik me tel heeel stil houd.
Leven en laten leven!
Verwijderd
Is er een manier om je operator van het scherm te verwijderen? Op oudere Samsungs kon je de operator uitzetten of de positie veranderen. Deze krijg je niet weg. Is het iemand middels een tweak gelukt?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 16:42 ]

Wat betreft de kwaliteit van de foto's:
Het is en blijft een mobiele telefoon, die door het formaat beperkt wordt in zijn mogelijkheden. Om ermee te bellen, gebeld worden en smss is dit een uitstekend toestel. Je hebt `t ding altijd bij je, dus kun je altijd een redelijk fotootje schieten. En door een beetje met de instellingen te klooien, kun je best wel hele goede foto's maken met dit toestel. En de optische zoom blijft een geinige gadget om mee te showen.
Wil je altijd en overal perfecte foto's maken, dan moet je een (spiefelreflex)camera kopen met een fatsoenlijke lens en meerdere grote CCDchips (hou er wel rekening mee dat je hiermee niet kunt telefoneren en dat je een grote broekzak moet hebben
Wat betreft het geluid:
Uit de 2 kleine speakertjes die het toestel heeft komt echt wel veel kabaal, zonder dat het al te veel vervormt. Zware bass-tonen die je met de geluidsinstallatie in de auto hoort (en voelt) zullen nooit uit een mobieltje komen, tenzij ze ooit een 1000W versterker met subwoofer inbouwen
De bijgeleverde headset laat qua comfort te wensen over, maar hier ook, het geluid wat er uit komt is hard genoeg om permanente gehoorbeschadiging op te lopen.
Met de aanwezigheid van een mp3-speler en FM-radio op de G800, scheelt dit weer wat ruimte in je broekzak.
Het beeldscherm:
Kwalitatief zeer goed, hoge resolutie en mooie kleuren. Het scherm is groot genoeg om `n film op te kijken en als je hele goede ogen hebt, kun je de ondertiteling nog lezen ook.
Ook noemenswaardig is dat dit scherm krasbestendig is. Ik heb het toestel al 2 maanden in m`n broekzak en er is nog geen krasje op te zien, bij m`n oude D600 zie je een hele waas van kleine krasjes. Dan moet ik er wel bij vermelden dat ik de sleutels in de andere broekzak heb.
De fimware:
Ik ben het menu van de Samsungs gewend en ik heb er geen problemen mee, `t is lekker snel en niet al te veel poespas. Spelletjes zitten er helaas niet bij, maar die zijn met duidelijke instructies er heel goed zelf op te zetten. Maar goed, wil je echt gamen, doe jezelf een lol en zet dan de playstation aan.
Samsung had wel een of ander whizzkid een stukje software kunnen laten schrijven om alle gangbare formaten van mediabestanden te herkennen, vooral avi,mpg,mpeg en wmv.
Hetzelfde geldt voor de camera, waarmee samsung zo aant stuiten is, deze zou je eigenlijk wel als webcam moeten kunnen gebruiken.
En GPS mogelijkheid was ook wel een goed idee geweest om de concurentie het moeilijk te maken.
Duzz Samsung, hier liggen de mogelijkheden voor de nieuwe firmware te verbeteren en daarmee dit toestel om te toveren tot de grote nachtmerrie van alle andere merken.
En voor de toekomstige cameratelefoons: Wat heb je aan 10 Megapixels zonder statief ? En gaat de accu wel lang genoeg mee om een 10Mpix foto op te slaan, misschien een zonnecelletje inbouwen, is ook nog eens goed voor het milieu

Vraagje voor de mensen met een Vodasloom abo:
is er iemand die het 4GB geheugenkaartje daadwerkelijk al heeft gekregen?
Ze hebben het mij ook toegezegd, maar dit was al meer dan een maand geleden. En op de mail van vorige week waarin ik hiernaar informeer krijg ik ook geen antwoord.

Het lijkt me een goed idee om nu al het abonnement op te zeggen, dan hoop ik dat de brief binnen anderhalf jaar geopend wordt bij Vodasloom, dan voldoe ik tenminste aan de opzegtermijn
Verwijderd
Dat moet je maar eens even uitleggen want ik kan zo'n goedkope aanbieding niet vinden op hun site. Ook ik wil m'n abbo verlengen maar een gratis telefoon is alleen mogelijk bij een 2-jarig relax 150 met €3 korting / maand. Dat komt dan neer op: 24 x 16,50 = € 396Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:41:
Heb het toestel sinds Donderdag bij een verlenging. T-M relax 200 (€20) - 5 Euro p/m korting. Abo van 1 jaar en toestel verder gratis. Toestel komt dan op €180 aan het eind van de rit. Heb naderhand wel m'n PIT abo weer terug genomen omdat er best op te internetten valt. (Dus dan komt het toestel op €300. Schijntje natuurlijk).
Verwijderd
Misschien omdat ik er al zit vanaf de BEN periode? I don't knowVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:20:
[...]
Dat moet je maar eens even uitleggen want ik kan zo'n goedkope aanbieding niet vinden op hun site. Ook ik wil m'n abbo verlengen maar een gratis telefoon is alleen mogelijk bij een 2-jarig relax 150 met €3 korting / maand. Dat komt dan neer op: 24 x 16,50 = € 396

Als ik inlog zie ik gewoon een prijslijst die 'bij mij hoort' als bestaande klant. Ik zie dan een lijst met tarieven bij een verlenging die bij mij van toepassing is. 20 p/m over 1 jaar. €10 voor het toestel, maar die hoefde ik niet te betalen omdat ik PIT nam. En dan kreeg ik nog een korting p/m.
Ik vind die €396 reuze meevallen eigenlijk hoor
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 22:32 ]
Verwijderd
Ik heb datzelfde abbo precies 31 december afgesloten. Toen gold er nog een hogere korting dan sinds 2008. Dus je moet gewoon goed zoeken voor prijsjes.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:20:
[...]
Dat moet je maar eens even uitleggen want ik kan zo'n goedkope aanbieding niet vinden op hun site. Ook ik wil m'n abbo verlengen maar een gratis telefoon is alleen mogelijk bij een 2-jarig relax 150 met €3 korting / maand. Dat komt dan neer op: 24 x 16,50 = € 396
Verwijderd
En is er nog een speciaal merk beter dan de rest?
Zelf heb ik er 4gb stick van SANDISK in en het bevalt me erg goed,, supersnel geheugen en foto's etc. worden snel weggeschreven.
Verwijderd
Hoe werkt dat dan?
Je kan dus muziekbestanden naar een geheugenkaart kopiëren.
Maar als ik nou een foto/filmpje/etc. maak, zet ie die dan op het kaartje of op het eigen geheugen?
En ligt het aan mij of zijn die oortjes van de stichting pro-gehoorbeschadiging? Op z'n zachts staat ie nog veel te hard. Is daar iets aan te doen?
In het cameramenu kun je bij "instellingen" het "standaardgeheugen" instellen op "telefoongeheugen" of "geheugenkaart".Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:49:
Heb het toestel net binnen, haal straks zo'n 4GB kaartje.
Hoe werkt dat dan?
Je kan dus muziekbestanden naar een geheugenkaart kopiëren.
Maar als ik nou een foto/filmpje/etc. maak, zet ie die dan op het kaartje of op het eigen geheugen?
En ligt het aan mij of zijn die oortjes van de stichting pro-gehoorbeschadiging? Op z'n zachts staat ie nog veel te hard. Is daar iets aan te doen?
Als het telefoongeheugen bijna vol is als je een foto wilt maken, stelt de telefoon het standaardgeheugen automatisch om naar de locatie waar nog ruimte vrij is.
Als je een filmpje aan`t opnemen bent en het telefoongeheugen raakt vol, dan stopt de telefoon met opnemen en slaat het filmpje op. Vervolgens sluit je het cameraklepje en opent het weer, zodat hij het kaartje als standaardgeheugen neemt. Dus als je weet dat je telefoongeheugen bijna vol is en je wilt een langdurig filmpje maken, kun je beter zelf even het standaardgeheugen instellen op het kaartje.
Wat het volume van de oortjes betreft:
Dit kun je aanpassen als je weet hoe je met de codes en het bijbehorende menu kunt omgaan.
Hiermee kun je ook games op het toestel installeren.
De codes voor de G800 zijn dezelfde codes die gebruikt worden voor de U700.
Nu nog een kwestie van googelen.
LET OP!
Zomaar wat aanklooien met codes kan je telefoon zodanig beschadigen dat deze onbruikbaar wordt!
Reparatie van de telefoon kan buiten de garantie vallen, gebruik van codes is op eigen risico, dus wees voorzichtig!
Verwijderd
Namelijk ik ben een natuurliefhebber en trek er regelmatig op uit met verrekijker en telescoop , dolgraag zou ik het materiaal willen kopen om foto's te trekken van op een afstand van meer dan 100 meter .Maar hier heb ik het geld en materiaal niet voor .
Vandaag had ik de telescoop staan gericht op een holenduif , deze zat op ongeveer 100 meter in en boom , toen ik hem heel klaar in men telescoop staan had heb ik gewoon men samsung g 800 voor de lens gehouden , ingezoemd op 6+ en en prachtige foto gemaakt op de hoogste resolutie , geloof het of niet , je kunt zelf het oog van de duif zien op die foto .
http://img180.imageshack.us/my.php?image=foto388bf1.jpg
Nadien 3 paarden in een weide op een afstand van meer dan 400 meter , telescoop ingesteld , wat
http://img180.imageshack.us/my.php?image=foto28ano6.jpg
bijdezoomd , gsm tegen de lens bijgezoemd tot + 3 en weer knape foto .
Ik weet nu wat doen .
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 22:44 ]
Verwijderd
Dit kun je niet met de samsung g800 het gemakkelijkste is dat je als je een bericht maakt , voor je begint letters te typen éérst effe de ster toets inhouden , en je zult zien dat hij onmiddelijk op het los alfabet springtvitokj schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:10:
iemand al een oplossing gevonden voor dat irritante T9 bij smsjes? dat je dat definitief uit kan zetten dan he.
hoor het graag
[ Voor 1% gewijzigd door pven op 27-01-2008 22:42 . Reden: aanhef is niet nodig ]
Verwijderd
Leven en laten leven!