Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:11
^als je zegt waar ze staan wil ik het wel even voor je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
in \Applications\MobilePhone.app\ :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
CLB schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:55:
in \Applications\MobilePhone.app\ :)
oops had niet echt naar de naam gekeken van de bestanden, maar ik heb geen iphone lol, 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik over een uur of 2 thuis ben kan ik ze wel voor je uploaden CLB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
aaaah super hoor heeft geen haast, lomp van me dat ik die 2 icoontjes vergeten was... :9
Er blijken ook hele bundels iPhone-icons op torrentsites te staan... alleen die hebben maar 1 seeder :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik heb ff nog 2hele domme vragen voor jullie ;)

Hoe krijg ik me eigen achtergrond in het springboard??

en hoeverander ik dat om de slider heen?? die zwarte balk??

Hier staat wel een hoop op, maar deze 2 niet :( http://www.hackthatphone....e_graphics_locations.html linkje voor jullie

of zijn het deze?? Home screen mode (where the signal strength is, etc. This graphic stretches to fit.)
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/FSO_BG.png

Locked mode (where the signal strength is, etc. This graphic stretches to fit.)
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/FST_BG.png

Screens other than locked or home (where the signal strength is, etc. This graphic stretches to fit.)
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Default_BG.png

[ Voor 171% gewijzigd door LeVortex op 28-03-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb 'm de bestanden al geüpload ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Fab1Man schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:10:
Ik heb 'm de bestanden al geüpload ;).
Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ik ben nu bezig Buuf2 werkend te krijgen bij nederlandse taal, ik heb nu alle logo's behalve die van Foto's, weet niet waar ik de icoon naar moet renamen.

weet iemand anders het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

KillaH87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:58:
Ik ben nu bezig Buuf2 werkend te krijgen bij nederlandse taal, ik heb nu alle logo's behalve die van Foto's, weet niet waar ik de icoon naar moet renamen.

weet iemand anders het misschien?
Ja ik had hetzelfde, check Deze post maar. Het is me zelf ook nog steeds niet gelukt, en heb geen zin om alles naar het engels te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 12-09 20:30
het is me gelukt, je moet het foto icoontje renamen naar icon-Photos.png en die moet je dan stoppen in:

root>applications>mobileslideshow.app

wel even backupje maken van degene die er al stond voor als je terug wilt naar normale thema.

voor het weer icoontje kun je via de installer de Weather Icon Fix downloaden, die deed het voor mij

mijn Springboard ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080328-4203.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080328-12910.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080328-10859.jpgAfbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20080328-17738.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door iwaarden op 28-03-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-08 17:37
Na wat knutselen zal ik mijn iPod Summerboard ook maar eens posten. Voor de iTouch ontbraken een aantal icons, zoals die van videos, dus die heb ik met photoshop proberen te maken. Natuurlijk blijft alle eer aan ~sometoast
Jammer van de lage kwaliteit; ik kan niks anders vinden dan Capture; van Dock 2.03 kreeg ik helaas geen screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/5710/photo3wd6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahh dat heb je best flex gemaakt man!
En die screenshots zijn gewoon goed, alleen je host is denk ietwat vern#$kerig?

De screenshots die ik hier post zijn ook gemaakt met 'Capture' en gehost op allyoucanupload.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Interessant! Theme Builder op iPhone/iPod Touch

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus even via de installer Smb geinstalleerd. Daarna wat thema's gepakt, tevens ook via de bekende installer. Maar als ik bij SmbPref naar themes ga, dan zie ik niks (?)

Als ik via WinSCP naar de themes dir ga van SmB dan zie ik ze wel staan...any ideas???

edit: Ook met de SMB fix zie ik ze niet :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als anderen gebruik ik ook het leuke Buuf2 thema. Voor het skinnen gebruik ik Customize 2.0.

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/20jsd1c.jpg Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/mwsj28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik heb een vraag, ik probeer ook me sprinboard te capturen, alleen dan moet het plaatje toch gewoon in je foto mapje komen?? ik kan hem met ssh ook niet vinden. Ik gebruik capture, volgens mij gewoon de nieuwste die er is... heb ook al dock geprobeerd, maar die werkt niet op 114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een iPhone hebt kun je mi. beter de Apple Screenshot Enabler gebruiken. Als je een iPod hebt heb je helaas geen andere keuze dan Capture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik heb helaas een itouch :( maar waar komen die plaatjes? ik kan het echt niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Zou iemand me wat kunnen uitleggen want snap er eigenlijk niet veel van.

Ik heb dus Buuf2 via installer gedownload, en als thema ingesteld.
Nu heb je dus als je je Iphone in het nederlands ingesteld hebt, een aantal icons die niet naar buuf2 gaan.

Hoe kun je ervoor zorgen dat die icons ook buuf2 worden.

Ik heb SSH op me iphone en winSCP en kan op me iphone. Ook als ik naar summerboard/themes/buuf2 ga dan zie ik een hoop staan, al weet ik echt niet wat ik moet doen..

Iemand die het me dus rustig kan uitleggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik weet dat je de iconen in de map die je noemt met hernoemen naar de namen van de apps, maar waar je die namen kan vinden heb ik dan weer geen idee van. Minnema of Killah87 kan ons vast wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de technische uitleg wilt:

Het weer-icoontje wordt niet overschreven als je de temperatuur in Celcius ingesteld hebt. Hij blijft dan steeds, zelfs als je een ander icoontje in de map zet, de default icon gebruiken. Als je verstand van plist's bewerken hebt moet je de volgende key verwijderen in Applications/Weather.app/Info.plist:

XML:
1
2
<key>SBIconClass</key>
<string>SBWeatherApplicationIcon</string>

Als je het makkelijker wil moet je een Weather Icon Fix installeren via Installer, volgens mij zit die al in de standaard repositories.

Verder had ik geen problemen met niet-werkende icoontjes, maar als je even noemt welke niet werken kan ik misschien verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Ik heb nu dus Buuf2 en nederlandse taal

hij pakt de volgende icons niet: foto's/kaarten/weer/agenda/klok/notities/contacten/instellingen/telefoon/tekst.

Is nogal.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Customize ipv Summerboard en wat ik denk dat er gebeurd is dat Summerboard de icoontjes als het ware on-the-fly vervangt door andere icoontjes op basis van de naam van het icoontje, terwijl Customize de icoontjes vervangt in de map van de applicaties zelf (die nooit een andere naam hebben).
In elk geval kan ik je Customize 2 aanraden als theme manager, maar die is nog in gesloten beta. Je kan wel een invitecode krijgen, maar dan moet je even op deze site vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 15:29
Toch nog een mooi theme gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://xs226.xs.to/xs226/08142/img_0003527.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door carfreak02 op 01-04-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:40:
Ik gebruik Customize ipv Summerboard en wat ik denk dat er gebeurd is dat Summerboard de icoontjes als het ware on-the-fly vervangt door andere icoontjes op basis van de naam van het icoontje, terwijl Customize de icoontjes vervangt in de map van de applicaties zelf (die nooit een andere naam hebben).
In elk geval kan ik je Customize 2 aanraden als theme manager, maar die is nog in gesloten beta. Je kan wel een invitecode krijgen, maar dan moet je even op deze site vragen.
Ik heb nog steeds geen code gekregen, heb je er toevallig nog 1 over?
En ik zie Customize wel in mijn installer staan, maar dat is versie 1.21.
Waar tover ik 2.0 vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moet je een invitecode voor hebben, dan krijg je na registratie een link naar een speciale repo.
Ik heb hem ook via dat topic gekregen (en al mijn codes weer weggegeven). Je moet even in de startpost kijken en dan een berichtje sturen naar een persoon met codes.

Je zou trouwens kunnen proberen de iconen in de Summerboard map te hernoemen naar de nederlandse varianten? Notes.png zou dan Notities.png worden, ik noem maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Edit..

gelukt.

Ben nu aan het kijken hoe Customize 2.0 werkt :)

[ Voor 90% gewijzigd door Blanco88 op 01-04-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Heeft iemand een invite voor Customize2 .?
Summerboard wil niet echt werken op mijn Iphone.
Krijg hem wel geinstalled en Themes ook, alleen als ik een Theme selecteer verandert hij mijn springboard niet. Zeer raar.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Eindelijk gaat het me wat goed af.. :)

hier wat screens..

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/5573/snap234024pr6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/2453/snap011811gv8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/5109/snap011824yo0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/8718/snap011745yd4.jpg

(alleen me 'bel' icon doet het nog niet, heb nog niet gevonden hoe ik dat oplos, want ik heb wel het juiste icoontje in me phone gezet..)

[ Voor 20% gewijzigd door Blanco88 op 02-04-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Pepperana schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:47:
Heeft iemand een invite voor Customize2 .?
Summerboard wil niet echt werken op mijn Iphone.
Krijg hem wel geinstalled en Themes ook, alleen als ik een Theme selecteer verandert hij mijn springboard niet. Zeer raar.
Heb je na de installatie van SummerBoard de iPhone al eens opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blanco88 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:27:
(alleen me 'bel' icon doet het nog niet, heb nog niet gevonden hoe ik dat oplos, want ik heb wel het juiste icoontje in me phone gezet..)
In de MobilePhone map even callglyph.png verwijderen, dan callglyph_big.png kopieren en die callglyph.png noemen. Dat werkte bij mij :).

@KillaH87, kan je me vertellen waar je die wallpaper vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
Ik dan ook maar eens men springboard posten :)

Is een samenvoegsel van een paar themes en ik heb dan alle icons behalve de vier in de dock verkleint naar 80% van de grote. Kwestie van toch iets of wat een verschil te zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.themnuts.be/screenie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

@KillaH87, kan je me vertellen waar je die wallpaper vandaan hebt?
Idd.. een zeer mooie wallpaper!
Zou hem ook graag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/6292/photoki7.jpg

Op het eerste gezicht standaard. Ik heb mijn springboard helemaal "2.0 style". Dat wil zeggen. Nieuwe icoontjes voor iTunes, Installer (AppStore) en de rekenmachine. Voor de rest heb ik een logo voor het KPN netwerk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heeft iemand hier ook een invite code voor customize 2.0 voor mij? alvast bedankt :)
edit; ik ben voorzien. thanks!

[ Voor 19% gewijzigd door rikgoodhart op 04-04-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik vond het idee van Adobe wel leuk om elk softwareproduct een afkorting te geven alsof het een scheikundig element is, dus vandaar dat ik het Elemental theme op de mijne heb gezet. Staat wel classy IMO :).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yvesspierts/iPhone1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yvesspierts/iPhone2.jpg

Alle programmaatjes die geen icoon hebben binnen deze theme, en progjes die ik niet zo vaak gebruik, heb ik onder het groepje Misc gezet door middel van het programma Categories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik zie dat een aantal mensen nog als provider:
- voda...
- b mo...

hebben staan. Ik heb een package gemaakt voor in de installer waarmee dit verholpen wordt.

Voeg in installer de source ifoneguide [punt] nl [slash] exp toe. Hier staat het Carrier Logo Pack. Is handig voor iedereen, zelfs als jouw provider niet in de lijst staat, kun je het altijd gebruiken voor als je gaat roamen!
En vergeet niet: doneer mij voor mijn hard werk onder de More Info knop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Puck schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:32:
Ik heb ook weer even geklooid met een nieuwe theme, combinatie van SimpleSky met Sticker icons:

[afbeelding]

En een andere battery indicator en slider:

[afbeelding]
Ziet er zeer netjes uit! Zie je een mogelijkheid om het totale pakketje te hosten? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Twee vraagjes:

- Heeft er iemand nog een Customize invite voor mij?
- Hoe krijg ik "Foto's" goed met BUUF2, ik heb Photos.png gerenamed naar Foto's.png, maar blijf het oude icoon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Voor het foto icoontje is een fix beschikbaar waardoor voortaan het icoontje uit je actieve thema wordt gebruikt. Ik weet zo niet waar ik die zip vandaan heb gedownload, ik kan 'm wel mailen als je wilt.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 11-09 12:11
El Martino schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:01:
Voor het foto icoontje is een fix beschikbaar waardoor voortaan het icoontje uit je actieve thema wordt gebruikt. Ik weet zo niet waar ik die zip vandaan heb gedownload, ik kan 'm wel mailen als je wilt.
Dat zou ik heel erg tof vinden! Christiaanw en dan naar gmail. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Cain69 schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:52:
Dit is mijn springboar, niet echt spannend maar toch
[afbeelding]
Kan het niet laten :P
[afbeelding]
heb je hiervan misschien nog de wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img31.picoodle.com/img/img31/4/4/9/f_foo0m_aa206f8.png

Afbeeldingslocatie: http://img31.picoodle.com/img/img31/4/4/9/f_foo1m_002d87d.png

Afbeeldingslocatie: http://img27.picoodle.com/img/img27/4/4/9/f_foo2m_5a02fbc.png

Firmware: 1.1.4
Louie Mantia Agua icons
Stack
Caterpillar
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Die stack app mogen ze ook wel eens updaten, ik vind hem nog best wel buggy eerlijk gezegd..
Caterpillar is wel nice idd, maar daar moet je voor betalen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:34:
Die stack app mogen ze ook wel eens updaten, ik vind hem nog best wel buggy eerlijk gezegd..
Caterpillar is wel nice idd, maar daar moet je voor betalen toch ?
Via dit topic heb ik mijn stack 1 icon laten zijn ipv. de rommelige icons die op elkaar "geplakt" zijn. Deze mod fixed wonderbaarlijk genoeg enkele bugs. Aan te raden dus :).

Ach, er zijn manieren, ik zou zeggen "app naam+crack" op youtube intypen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:08:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Firmware: 1.1.4
Louie Mantia Agua icons
Stack
Caterpillar
Hoe heb je Mobilestack aan de praat gekregen met 1.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:09:
[...]

Hoe heb je Mobilestack aan de praat gekregen met 1.1.4?
1. Install Stack from Installer then use Cyberduck, Fugu to copy it from iPhone to your mac/pc

2. Now you will have "Stackcontroller.app" on your mac, Extract it we need 2 files in there, stack.app and com.steventroughtonsmith.stack file

3. Next extract stack.app you will see 4 files in there, delete the file icon.png and rename file stackicon.png to icon.png

4. Now, compress stack.zip folder to .app folder and transfer it to your iphone /Application

5. Restart your springboard, then you will see stack icon. Move it to the below-right conner

6. Transfer file com.steventroughtonsmith.stack to /System/Library/LaunchDaemon

7. Respring/ Restart your iphone and stack should work now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:22
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/4996/img0003iq2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holly ****.
heb je iets van een documentje waar je in hebt staan hoe je dit heb gedaan??
dit ziet er wel heel erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/iphone/snap1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/iphone/snap2.jpg

* icons van Sticker
* dock van Buuf2
* mario wallpaper :)
* Stack (handmatig geinstalleerd mbv aanwijzingen van Bumcang, tnxalot!)

[ Voor 3% gewijzigd door Helox-in-a-box op 14-04-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En waar heb je die vandaan ?
http://magnusoulie.devian...theme-75725915?loggedin=1

[ Voor 20% gewijzigd door Kaspers op 14-04-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg hier op de voorige pagina ook al om sorry daar voor maar ik zou erg graag weeten hoe je dit voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
Damino theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
ik heb damino ook geinstalleerd nu, heb ook themebuilder, maar hoe heb jij die icons op je dock wit ipv donker? Bij mij doet alleen het ipod icon dat

ik ben ook aan het uitvogelen hoe ik zelf mn icons erop krijg maar kom zoveel guides tegen op internet...ik kan al de directories zien in windows maar verder lukt het me allemaal nog niet echt. Ik kan zelfs de png files van het damino theme openen met photoshop

momenteel heb ik hem zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/bolleh.jpg

moet de phone/sms/calender icons nog vervangen en eigenlijk wil ik bij de andere icons die bovenin staan 1 regel text weg en er een custom icon voor bij plaatsen

wallpaper is ook van damino maar dan zelf gephotoshopped voor meer contrast en andere haarkleur

[ Voor 21% gewijzigd door bolleh op 15-04-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
Afbeeldingslocatie: http://renzs.nl/upload/IMG_0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://renzs.nl/upload/IMG_0019.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Laatst online: 22:33
mooi kan er mss iemand een link geven waar uitgelegd word hoe je zoiets kan toevoegen? En met welk prog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal mooi uit

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de Calendar in je "Locked screen" krijg...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

bolleh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:47:
[...]

ik heb damino ook geinstalleerd nu, heb ook themebuilder, maar hoe heb jij die icons op je dock wit ipv donker? Bij mij doet alleen het ipod icon dat

ik ben ook aan het uitvogelen hoe ik zelf mn icons erop krijg maar kom zoveel guides tegen op internet...ik kan al de directories zien in windows maar verder lukt het me allemaal nog niet echt. Ik kan zelfs de png files van het damino theme openen met photoshop

momenteel heb ik hem zo:
[afbeelding]

moet de phone/sms/calender icons nog vervangen en eigenlijk wil ik bij de andere icons die bovenin staan 1 regel text weg en er een custom icon voor bij plaatsen

wallpaper is ook van damino maar dan zelf gephotoshopped voor meer contrast en andere haarkleur
Ik ben ook bezig met zoeits. Ik heb inmiddels via SummerBoards de Damino skin geinstalleerd en wat dingen aangepast (achtergrond, logo's), maar nu vraag ik mij af welk programma jullie gebruiken om de volgorde van je icoontjes (en de hoeveelheid per pagina) aan te passen? Ik weet dat Customize 1.21 zoeits moet kunnen, maar ik heb een beetje moeite met de installatie daarvan :+ Heeft iemand zo'n customize 2 invite voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:44:
[...]

Met een progje dat geld kost.
is 3 dagen gratis te proberen, een groter probleem is het eraf krijgen.
Krijg sindsdien elke restart een mooie reminder aan hun site :X
Naam ben ik kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnk schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:54:
[...]

Ik ben ook bezig met zoeits. Ik heb inmiddels via SummerBoards de Damino skin geinstalleerd en wat dingen aangepast (achtergrond, logo's), maar nu vraag ik mij af welk programma jullie gebruiken om de volgorde van je icoontjes (en de hoeveelheid per pagina) aan te passen? Ik weet dat Customize 1.21 zoeits moet kunnen, maar ik heb een beetje moeite met de installatie daarvan :+ Heeft iemand zo'n customize 2 invite voor mij?
zover ik weet ben je daar firmware 1.1.3 of hoger voor nodig.
en dan gewoon even het icontje in gedrukt houden.

ik heb nog even een vraagje.
ik heb een ipod touch en ik ben bezig met de damino theame.
zoet er goed uit maar nu aleen nog een paar icoontjes omdat die voor de iphone is.
hoe kan ik muziek videos en weather veranderen??
ik heb er nog een paar die ik wil doen maar deze zijn me belangerijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:33:
[...]

zover ik weet ben je daar firmware 1.1.3 of hoger voor nodig.
en dan gewoon even het icontje in gedrukt houden.
Bedankt, zo kan het dus gewoon :)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:33:
ik heb nog even een vraagje.
ik heb een ipod touch en ik ben bezig met de damino theame.
zoet er goed uit maar nu aleen nog een paar icoontjes omdat die voor de iphone is.
hoe kan ik muziek videos en weather veranderen??
ik heb er nog een paar die ik wil doen maar deze zijn me belangerijker.
Ik ben ook bezig met Damino en heb zelf icoontjes gemaakt. In de .zip file die je download krijg je een .psd file wat je in photoshop kan aanpassen en dan opslaan als naamicoon.png. Daarna upload je het naar de goeie map via SSH.
Voor het weather icoon: daar heb ik een fix voor gedownload via de installer. De fix heet "Weather icon fix" en staat bij mij onder "Tweaks". Met deze fix kan je andere icoontjes voor je weather applicatie gebruiken. Standaard levert Damino er al een bij, na deze fix is het icoontje dus in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die fix heb ik inderdaat net gevonden.
maar nu de muziek en video nog.
ze staan in de summerbord map maar hij wil ze niet laaden.
kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoe ze presies moeten heeten?

-edit-
oke ik heb nu het mapje Applications gevonden en daar kan ik ook alle iconen veranderen.
aleen die van de muziek en van de video niet.
als ik de .png van de muziek ophaal kan ik hem op mijn pc ook niet openen :S
wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand een idee hier van?

ziet er zo nogal lullig uit met 2 van die icontjes niet als text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
Originele iPhone icons zijn compressed en kan je niet zomaar openen, en voor je summerboard theme moet je erop letten dat je hoofdletters gebruikt, misschien werken daarom 2 icons niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:01
Ik heb met het programmatje Poof wat icoontjes verweiderd.. waar onder het icoontje van het programma zelf. Alleen hoe kan ik nu dat programa weer tevoorschijn toveren? Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss een soortgelijke app proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:51:

Mss een soortgelijke app proberen...
Poof eraf en weer herinstalleren, of heb je Installer ook onzichtbaar gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:22:
-edit-
oke ik heb nu het mapje Applications gevonden en daar kan ik ook alle iconen veranderen.
aleen die van de muziek en van de video niet.
als ik de .png van de muziek ophaal kan ik hem op mijn pc ook niet openen :S
wat kan ik hier aan doen?
Zoek eens wat rond op google, want dit soort dingen moet je gewoon weten als je je iPod/iPhone gaat customizen.

In de map mobilemusicplayer zijn de iconen van audio, video en iPod opgenomen. Ze heten daarom natuurlijk niet allemaal icon.png

audio: icon-AudioPlayer.png
video: icon-VideoPlayer.png
iPod: icon-MediaPlayer.png

succes.
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:44:
[...]

Je kunt met caterpillar je Calendar in je lock screen zetten, automatische reflectie in je dock en nog veel meer, hele leuke app :)
ThemNuts schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 05:43:
[...]

Met een progje dat geld kost.
is 3 dagen gratis te proberen, een groter probleem is het eraf krijgen.
Krijg sindsdien elke restart een mooie reminder aan hun site :X
Naam ben ik kwijt
Zodra de trial bij mij verlopen was deden de functies het simpelweg niet meer, ik heb nooit een reminder gezien ? Ik heb nadat mijn trial was verlopen de trial verwijderd via installer, later weer herinstallatie moeten doen omdat ik het had gekocht en ging allemaal zonder problemen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

$45 vind ik toch veel geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
Afbeeldingslocatie: http://renzs.nl/upload/Springboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caterpillar crack youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit.... werk nie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het Damino theme geinstalleerd, alleen wil de dock niet goed bij mij werken, hij blijft "er onder hangen", hoe krijg ik de dock "naar boven" ?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rbiegel/screen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:58:
[...]
Ah mooi! Welk thema is dat?
De icoontjes zijn van Aqua. De wallpaper en dock heb ik uit andere themes. Ik weet niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:17:
Ik heb het Damino theme geinstalleerd, alleen wil de dock niet goed bij mij werken, hij blijft "er onder hangen", hoe krijg ik de dock "naar boven" ?

[afbeelding]
Ik blijf gefacineerd door je achtergrond. Erg mooi.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:06:
Je kunt met caterpillar je Calendar in je lock screen zetten, automatische reflectie in je dock en nog veel meer, hele leuke app :)
Kijk eens goed naar je scherm in "locked" mode.
Als het goed is zie je dat het scherm gewoon gedimmed is..
hele leuke app idd :/...

Deze (g)/(l)ozer legt het nog even wat duidelijker uit:
http://nl.youtube.com/wat...9wgF_-tGQ&feature=related

[ Voor 5% gewijzigd door Kaspers op 01-05-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Niets bijzonders:
Afbeeldingslocatie: http://img31.picoodle.com/img/img31/4/5/1/f_snap190239m_2f174ea.png

Afbeeldingslocatie: http://img30.picoodle.com/img/img30/4/5/1/f_snap190235m_6fe2a73.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2lml186.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een kickje

zelf m'n eigen theme zitten maken (de iconen van internet en dan zorgen dat je ze op maat maakt voor je touch) ook de achtergrond etc van internet zitten halen en op maat zitten knippen.

Mijn SpringBoard
Themenaam: Freeware

Alleen die voor m'n batterij en het weer zijn nog origineel, van m'n lockscreen kan ik (nog) geen screenshot maken, dat komt ooit ook nog wel

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Laatst online: 08-09 23:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Icoontjes van Stickers en die wallpaper weet ik even niet meer :$ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
MarcoC schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:58:
[...]
Icoontjes van Stickers en die wallpaper weet ik even niet meer :$ .
Jammer, ik wilde de naam van die wallpaper vinden.

Nog een tipje: Hier bijna 6.000 wallpapers:
http://www.flickr.com/groups/iphonewallpapers/pool/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wall is van "Sol"-theme (via Customize).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:59:
Wall is van "Sol"-theme (via Customize).
Ja, bedankt!
Helaas ligt Customize als source plat, maar ik weet nu waar die staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:48:
Op zich niets bijzonders maar sommige gebruikers hebben er mooie creaties van gemaakt. Hier mijn nieuwe look.

[afbeelding]
Die ziet er moooi uit!! ^^

Mag ik weten welk theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weer blij :D

Dankzij Fab1Man heb ik nu een mooi icoontje voor m'n webclip naar MyReact hier op GoT:
Fab1Man in "[iPhone & iPod touch] Post hier je Sprin..."

Alleen was het veranderen van het icoontje lastiger dan gedacht in het begin.
Na een half uur gezocht te hebben met google hoe je simpel het icoontje van een webclip kon veranderen alleen maar tutorials gevonden hoe je met een redirect en zelf hosten/laten hosten van een eigen afbeelding het icoon kon veranderen heb ik toch even OpenSSH gebruikt.

Wat blijkt: in de map: /private/var/mobile/Library/WebClips staan al je webclips opgeslagen en in mijn geval was in de map WebClips de map A967829C-F1A5-4A01-B742-4347522F9227.webclip die van GoT MyReact. Hierin staat het bestand: icon.png. vervang deze door je eigen (of in dit geval die van Fab1Man) en restart je springboard mbv een restart of summerboard en voila, daar is je custom icon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer even aan de slag geweest met het customizen van m'n springboard (qua iconen)

De belangrijkste appsHandige apps en Webclips
De belangrijkste appsHandige apps en Webclips

De spelletjesDe tools om te 'customizen' en handige apps
De spelletjesDe tools om te 'customizen' en handige apps

En de Installer in het Nederlands!
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/IS1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/IS2.jpg

Graag jullie commentaar en/of verbeteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ja. Ik vind het allemaal bijzonder lelijk. Winamp? Plat gedrukte rooie kat? Geen samenhang. Niks. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowfi schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:22:
Ja. Ik vind het allemaal bijzonder lelijk. Winamp? Plat gedrukte rooie kat? Geen samenhang. Niks. Bah.
Het theme heet: Freeware, en het zijn de programma's die ik op m'n eigen computer gebruik: Firefox, Winamp, GomPlayer, IrfanView (de kat), MSN, Gmail, Kladblok. ik ben het meest trots op m'n main screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik vind er ook bar weinig aan tbfh (sorry) dan kies ik toch liever voor de standaard oplossing

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/IMG_0001.png

Vind Buuf2 toch nog het mooiste thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ja buuf ziet er tof uit :)

iCMT vanaf heden hier

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2133/2535381791_5d5093d228_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2028/2535381789_e487766a1b_o.jpg

Eenvoudig, simpel, duidelijk en compleet

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
KeeZ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:40:
Ja buuf ziet er tof uit :)

iCMT vanaf heden hier

[afbeelding]

[afbeelding]

Eenvoudig, simpel, duidelijk en compleet
Leuke theme, maar hoe krijg je het KPN logo????

Kan je me het eens op een manier die zelfs een leek kan begrijpen uitleggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Queenfanmichel schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:48:
[...]

ifoneguide.nl/exp toevoegen aan je sources, volgens mij staat ie daartussen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Queenfanmichel schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:48:
[...]

Het carrier logo (kpn/at&t etc.) valt heel simpel te veranderen.

je moet zorgen dat je een een draadloos netwerk in de buurt hebt om je iphone mee te verbinden
Vervolgens download je een "ftp"-programma (deze) waarmee je in de folderstructuur van je iphone kunt komen en dus dingen kan hernoemen etc.

Met dit programma ga je vervolgens helemaal naar het begin van de mappenboom <root>
Vanuit hier ga je naar: System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/

In die map staan onder andere deze 2 bestanden: FSO_CARRIER_ATT.png en Default_CARRIER_ATT.png. Dit zijn de respectievelijke afb voor een donkere en een licht gekleurde achtergrond. Hernoem deze naar FSO_CARRIER_ATT_origineel.png en naar Default_CARRIER_ATT_origineel.png, dan heb je iig een backup mocht het fout gaan.

Vervolgens kopieer je vanaf je computer de twee goede afbeeldingen van je telefoon aanbieder met de goede naam naar die map en 'vervang' je de originele carrier iconen. Het restarten van je telefoon en/of springboard toont vervolgens de nieuwe iconen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 30-05-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Wiethoofd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Het carrier logo (kpn/at&t etc.) valt heel simpel te veranderen.

je moet zorgen dat je een een draadloos netwerk in de buurt hebt om je iphone mee te verbinden
Vervolgens download je een "ftp"-programma (deze) waarmee je in de folderstructuur van je iphone kunt komen en dus dingen kan hernoemen etc.

Met dit programma ga je vervolgens helemaal naar het begin van de mappenboom <root>
Vanuit hier ga je naar: System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/

In die map staan onder andere deze 2 bestanden: FSO_CARRIER_ATT.png en Default_CARRIER_ATT.png. Dit zijn de respectievelijke afb voor een donkere en een licht gekleurde achtergrond. Hernoem deze naar FSO_CARRIER_ATT_origineel.png en naar Default_CARRIER_ATT_origineel.png, dan heb je iig een backup mocht het fout gaan.

Vervolgens kopieer je vanaf je computer de twee goede afbeeldingen van je telefoon aanbieder met de goede naam naar die map en 'vervang' je de originele carrier iconen. Het restarten van je telefoon en/of springboard toont vervolgens de nieuwe iconen.
Je kunt echt moeilijk doen. Installer gewoon mijn "Carrier Logo Package" van de iFoneguide eXperimental source en kies bij het installeren voor Custom Logo's, dan krijg je, mits je KPN hebt, dat mooie logo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
Mijn thema =) Een beetje basic maarja.

Icons zijn van stickers, wallpaper is van iAgua, die lockscreenwallpaper komt hier vandaan. Die mediaplayer skin heet Organ.

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn54/Sumeshi/IMG_0027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn54/Sumeshi/IMG_0023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn54/Sumeshi/IMG_0024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn54/Sumeshi/IMG_0025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn54/Sumeshi/IMG_0026.jpg
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
• Plaats een link naar je achtergrond
• Vertel eventueel over mods & aanpassingen
• Ga niet offtopic

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone & iPod touch] Post hier je mods
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 5