En waar kom die te vette unlock button/afbeelding weg, als je deze zou kunnen linken of hier postenSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:08:
Mijn thema =) Een beetje basic maarja.
Icons zijn van stickers, wallpaper is van iAgua, die lockscreenwallpaper komt hier vandaan. Die mediaplayer skin heet Organ.
[
Ohja, die unlock sliders zijn ook van Organ.Wiethoofd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:35:
[...]
En waar kom die te vette unlock button/afbeelding weg, als je deze zou kunnen linken of hier posten
http://www.zerowaitingtim...rgan_Ipod_Touch_Theme.rar
De bestanden uit de map Sliders uitpakken in /System/Frameworks/TelephonyUI.framework, maar dat wist je vast al.
Sorry voor de link op de slechte website

DankjeSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:51:
[...]
Ohja, die unlock sliders zijn ook van Organ.
http://www.zerowaitingtim...rgan_Ipod_Touch_Theme.rar
Klopt, ik heb mijn uitslider vervangen door een andere:De bestanden uit de map Sliders uitpakken in /System/Frameworks/TelephonyUI.framework, maar dat wist je vast al.

Ja, express verkeerd om
http://www.megaupload.com of natuurlijk je eigen domein waar ik alles dumpSorry voor de link op de slechte websitewat is eigenlijk een goede site om bestanden te hosten?

aardig sexy tog
UPDATE
dit zijn mijn eigen progjes

[ Voor 40% gewijzigd door juulie19 op 01-06-2008 22:11 ]
jemig wat een vette wallpaper heb je, is er soms ook een thema helemaal in die style ervan?? ik vind die style echt superSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:08:
Icons zijn van stickers, wallpaper is van iAgua, die lockscreenwallpaper komt hier vandaan. Die mediaplayer skin heet Organ.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de echte wallpaper? Die komt uit het thema iAgua. Ik heb deze gedownload via Customize 2.0. Hier is een preview van het hele thema inclusief icons:LeVortex schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:32:
[...]
jemig wat een vette wallpaper heb je, is er soms ook een thema helemaal in die style ervan?? ik vind die style echt super
http://customizeapp.com/browser/iAgua/preview
Ja zoiets is wel grappig, maar als mensen op school m'n iPod dan even pakken (en dat gebeurt vaak, zo mooi vinden ze 'em) zou ik meteen voor viezerik of weetikveelwat worden uitgescholden.
jah sorry, ik bedoel je lockscreen plaatje, ik zei het verkeerd en mijn vraag is dus of hier ook echt een thema van is, met bijpassende icons en dockSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:40:
[...]
Van de echte wallpaper? Die komt uit het thema iAgua. Ik heb deze gedownload via Customize 2.0. Hier is een preview van het hele thema inclusief icons:
http://customizeapp.com/browser/iAgua/preview
[ Voor 10% gewijzigd door LeVortex op 01-06-2008 21:45 ]
Verwijderd
@ Sebastiaannn: Hoe doe jij dat, de iPhone volledig in het nederlands + custom icons. Ik kan ofwel thema's kiezen ofwel de iPhone in het nederlands zetten. Ik hij in het nederlands staat + ik kies een ander theme dan verandert ie enkel de icoontje waarvan de naam hetzelfde blijft...
Ooh, nee dat plaatje heb ik van de link die ik hiervoor ook al gaf. Hij hoort niet bij een specefiek thema of iets dergelijks. Helaas, want ik vind de combi van kleurrijk met donker en abstract ook wel mooi.LeVortex schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:44:
[...]
jah sorry, ik bedoel je lockscreen plaatje, ik zei het verkeerd en mijn vraag is dus of hier ook echt een thema van is, met bijpassende icons en dock
Hier toch het plaatje voor het geval je em wil gebruiken.

Ja dat is een goede vraag.. Bij mij ging het bijna allemaal vanzelf.Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:58:
@ Sebastiaannn: Hoe doe jij dat, de iPhone volledig in het nederlands + custom icons. Ik kan ofwel thema's kiezen ofwel de iPhone in het nederlands zetten. Ik hij in het nederlands staat + ik kies een ander theme dan verandert ie enkel de icoontje waarvan de naam hetzelfde blijft...
Wat ik wel weet is dat je om het weer icon te veranderen een fix nodig hebt die in de installer staat (Weather Icon Fix). Voor de rest zou je via SSH naar de map met icons (weet even niet meer welke dit is) kunnen gaan en de naam van de engelse icons veranderen naar het Nederlands.
Als je Customize 2.0 hebt kan je ook de application icons selecteren. Succes.
je kan zelf via SSH helemaal naar <root> gaan, dan naar de map 'Applications' en daar de boel hernoemen.Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:58:
verder kan je kijken bij je instellingen (settings) welke taal je in kan stellen, miss met een firmwareupdate naar 1.1.4 dat je wel naar het nederlands kan veranderen.
plaatje had ik gevonden ja, die stond ook in je post, jammer dat er geen heel thema van beschikbaar isSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:12:
[...]
Ooh, nee dat plaatje heb ik van de link die ik hiervoor ook al gaf. Hij hoort niet bij een specefiek thema of iets dergelijks. Helaas, want ik vind de combi van kleurrijk met donker en abstract ook wel mooi.
Hier toch het plaatje voor het geval je em wil gebruiken.
waar staan die shuffle, repeat en die fast forward slider eigenlijk? die moeten namelijk ook nodig gepimped worden
[ Voor 8% gewijzigd door LeVortex op 02-06-2008 09:10 ]
Dat heb ik dus gedaan maar geen resultaat, blijft maar op NL KPN staanFab1Man schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:55:
[...]
Je kunt echt moeilijk doen. Installer gewoon mijn "Carrier Logo Package" van de iFoneguide eXperimental source en kies bij het installeren voor Custom Logo's, dan krijg je, mits je KPN hebt, dat mooie logo.
Heb het eerst weer gedeinstalleerd, de iPhone opnieuw opgestart en weer opnieuw geinstalleerd.
Nu werkt het wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Queenfanmichel op 02-06-2008 14:18 ]
Kan een iphone screenshot hier ook bij?
anyway here it goes
het is het hot8 abstract thema van Undertaxxxxx van iphoneclub, achtergrond is zwart, maar daar komt verandering in.

en hier mijn batterij oplaad scherm(helm van daft punk
)

de theme is met summerboard geinstalleerd, de batterij met customize
anyway here it goes
het is het hot8 abstract thema van Undertaxxxxx van iphoneclub, achtergrond is zwart, maar daar komt verandering in.

en hier mijn batterij oplaad scherm(helm van daft punk

Hoe kan ik een aparte wallpaper nemen voor background en lockbackground? Met customize krijg ik telkens 1 zelfde wallpaper voor allebei, ook als ik ze apart kies..
Een eigen theme maken voor Summerboard, daar jou achtergrond in zetten, en evt handmatig Lockbackground.jpg net die map voordat je de summerboard map kiest plaatsen of zelf kiezen via instellingen > achtergrondFlipFlink schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:39:
Hoe kan ik een aparte wallpaper nemen voor background en lockbackground? Met customize krijg ik telkens 1 zelfde wallpaper voor allebei, ook als ik ze apart kies..
{edit}
jou achtergrond in je huidige theme van summerboard veranderen kan ook
geen ervaring met customize omdat deze niet werkt op mijn 1.1.4 touch
[ Voor 14% gewijzigd door Wiethoofd op 14-06-2008 20:59 ]
Ik kan deze theme niet vinden? Heb je misschien een linkje? Vind hem wel erg strak namelijkYoghurtO_o schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:04:
Kan een iphone screenshot hier ook bij?
anyway here it goes
[afbeelding]
en hier mijn batterij oplaad scherm(helm van daft punk)
[afbeelding]
Mn springboard:

Icons zijn van Realize. Er zijn meerdere versies van Realize icons en ik gebruik ze een beetje door elkaar. Wallpaper is LV ...lijkt me duidelijk
Mn lockscreen:

Slider en powerbar is van Organblue, lockscreenwallpaper is van iPear.

Icons zijn van Realize. Er zijn meerdere versies van Realize icons en ik gebruik ze een beetje door elkaar. Wallpaper is LV ...lijkt me duidelijk
Mn lockscreen:

Slider en powerbar is van Organblue, lockscreenwallpaper is van iPear.
Hoe heb jij het iPod vervangen door Flip?
Ik heb nu 'Advanced Preferences waarmee ik de tijd kan veranderen naar elke gewenste tekst/tijd (statisch) maar het iPod vervangen door mijn naam zou chiller zijn
Download "Extended Preferences" in Installer, eerg handig. Het breidt je "Settings" menu uit met veel meer opties en dus o.a. ook carriertext veranderen. Verder krijg je ook sleep controls, door 2x snel op je home knopje te drukken terwijl je in lockscreen bent krijg je muziek afspeel knopen. Verder nog een boel andere opties.
Download trouwens wel de specifieke versie voor wat je hebt. Er is namelijk eentje voor iPhone en eentje voor Touch.
[ Voor 17% gewijzigd door FlipFlink op 15-06-2008 18:25 ]
Lijkt erop maar is niet hetzelfde. Blackwolf repository moet je checken
[ Voor 32% gewijzigd door FlipFlink op 15-06-2008 23:53 ]
ifoneguide.nl/114Wiethoofd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:21:
Ik heb 'advanced preferences' het zelfde? (breidt namelijk ook je menusettings uit)
En ik heb em nog niet gevonden, welke source heb je gebruikt?
offtopic:
Dit past beter thuis in [iPhone & iPod Touch] Onmisbare applicaties
@Flipflink:
Die sleep controls zijn er standaard toch ook al, je hebt geen mod nodig om in je lockscreen je ipod te kunnen bedienen.
Dan was het de optie om het uit te zetten dan haha dacht altijd dat die app dat deed. Had mn ipod namelijk al sinds dag 1 gejailbreaked.
Even over bovenstaande mooie skinSebastiaannn schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:08:
//knip knip//
[afbeelding]
@hierboven: hoe bedoel je dat? als die gelocked is of als je bijvoorbeeld gewoon aan het internetten ben?
advanced preferences lijkt me wel leuk, alleen mobilescrobbler verdwijnt dan uit het menu, dus kan het niet gebruiken
advanced preferences lijkt me wel leuk, alleen mobilescrobbler verdwijnt dan uit het menu, dus kan het niet gebruiken
Wat ik probeer te zeggen is het volgende:LeVortex schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:27:
@hierboven: hoe bedoel je dat? als die gelocked is of als je bijvoorbeeld gewoon aan het internetten ben?
Het is mij gelukt om mijn volume en play/next knoppen naar rood/zwart aan te passen in de gewone mediaplayer zoals op deze screen te zien is. Maar als je touch gelocked is of als je naar je springboard zit te kijken en je dan 2x op de home button drukt krijg je ook je muziek knoppen te zien. Deze dus. Bij die laatste heb ik dus wel het pauze knopje van twee streepjes || kunnen veranderen in het woord pauze. Maar hoe krijg ik bij deze het volume balkje ook Rood/Zwart in plaats van het standaard blauw?
Ietsje duidelijker wat ik wil/bedoel?
ja compleet duidelijk nu, ik ben daar ook wel benieuwd na, zal wel even zoeken voor je, wil het bij mijzelf ook doen namelijk (heb ook een eigen team online.. het simple_minds theme op costumise, nog lang niet af en ik gebruik jou lock wallpaper
)
Ik heb op iphoneclub wel het een en ander kunnen vinden...
Dit is wel voor de fanatiekelingen!
http://www.iphoneclub.nl/...3-artworks-aanpassen.html
Hier wat foto's van wat er mogelijk is
wel vette dingen zitten er tussen
http://www.iphoneclub.nl/...eenshots-psycho-mods.html
Dit is wel voor de fanatiekelingen!
http://www.iphoneclub.nl/...3-artworks-aanpassen.html
Hier wat foto's van wat er mogelijk is
http://www.iphoneclub.nl/...eenshots-psycho-mods.html
zo dat ga ik denk ik even proberen
het kan dus in iedergeval wel
het kan dus in iedergeval wel
[ Voor 38% gewijzigd door LeVortex op 17-06-2008 11:54 ]
Vraagje:
Ik heb mijn iPhone met 1.1.4, nu wil ik graag ook mijn springboard enzo veranderen.
werken jullie met Summerboard of met Customize?
Ik krijg bij Customize en Summerboard de achtergrond van mijn springboard niet veranderd.
Deze blijft gewoon standaard zwart, ook als ik bijvoorbeeld het Buuf2 theme installeer.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit werkend krijg?
alvast bedankt
Ik heb mijn iPhone met 1.1.4, nu wil ik graag ook mijn springboard enzo veranderen.
werken jullie met Summerboard of met Customize?
Ik krijg bij Customize en Summerboard de achtergrond van mijn springboard niet veranderd.
Deze blijft gewoon standaard zwart, ook als ik bijvoorbeeld het Buuf2 theme installeer.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit werkend krijg?
alvast bedankt
Fly or Die
custumize installeren en summerboard.. bij summerboard kies je als theme costumize.. en zet je wallpaper aan.
bij customize zet je je theme aan en zet je ook wallpaper aan
(je moet wel echt SMB opstarten want je kunt de settings van smb ook bij customize opstarten, maar dat werkt niet echt) hoop dat het duidelijk is zo. Je hebt tegenwoordig ook freeboard, dat is geintergreerd met customize, maar bij mij werkt die niet
dus ik zou gewoon SMB en Customize gebruiken als ik jou was
(je moet wel echt SMB opstarten want je kunt de settings van smb ook bij customize opstarten, maar dat werkt niet echt) hoop dat het duidelijk is zo. Je hebt tegenwoordig ook freeboard, dat is geintergreerd met customize, maar bij mij werkt die niet
ok dank je! en welke versie van summerboard kan ik het beste gebruiken voor 1.1.4? of werkt de nieuwste (3.2 geloof ik) gewoon zonder een of andere fix/patch?LeVortex schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:05:
custumize installeren en summerboard.. bij summerboard kies je als theme costumize.. en zet je wallpaper aan.
(je moet wel echt SMB opstarten want je kunt de settings van smb ook bij customize opstarten, maar dat werkt niet echt) hoop dat het duidelijk is zo. Je hebt tegenwoordig ook freeboard, dat is geintergreerd met customize, maar bij mij werkt die nietdus ik zou gewoon SMB en Customize gebruiken als ik jou was
Fly or Die
Ik gebruik Summerboard, zelf m'n eigen theme gemaakt, en zorg dat in Summerboard overal de sliders goed staan, zoals LeVortex al zegt. De Slider bij : Show Wallpaper moet op 1 staan. Voor het mooiste effect je wallpaper ook dimmen.
Summerboard werkt op elke firmware. Customize krijg ik niet werkend op mijn 1.1.4 16GB TouchN-E-R-D schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:13:
ok dank je! en welke versie van summerboard kan ik het beste gebruiken voor 1.1.4? of werkt de nieuwste (3.2 geloof ik) gewoon zonder een of andere fix/patch?
[ Voor 44% gewijzigd door Wiethoofd op 19-06-2008 13:16 ]
gebruik zelf 3,2.. maar met de suid lib patch/fix van volgens mij bigboss... anders crashed die namelijk..
volgens mij werkt de oude versie van customize namelijk niet op een 1.1.4 touch...
Summerboard werkt volgens mij altijd, en daar is dacht ik eerlijkgezegt maar 1 versie van
volgens mij werkt de oude versie van customize namelijk niet op een 1.1.4 touch...
Summerboard werkt volgens mij altijd, en daar is dacht ik eerlijkgezegt maar 1 versie van
Ik heb nu summerboard werken, en ook de achtergrond dus!
Alleen de sliders en dergelijke kan ik nu nog niet aanpassen....
heb ik hier echt customize voor nodig?
Alleen de sliders en dergelijke kan ik nu nog niet aanpassen....
heb ik hier echt customize voor nodig?
Fly or Die
Verwijderd
Ik heb regelmatig met Summerboard dat mijn wallpaper ineens weer zwart wordt
. Met name als ik 'm aanzet.. dan moet ik eerst ergens heen gaan en dan is de skin pas weer goed. Is dat normaal?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 15:42 ]
NERD: nee je kunt via onder andere winscp handmatig die plaatjes veranderen
Flamingo: heb ik ook
geen idee waarom, als je gewoon lock en daarna unlock is het ook goed. Denk dat daar niks aan te doen is
Flamingo: heb ik ook
Verwijderd
Wiethoofd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:21:
Ik heb 'advanced preferences' het zelfde? (breidt namelijk ook je menusettings uit)
En ik heb em nog niet gevonden, welke source heb je gebruikt?
offtopic:
Dit past beter thuis in [iPhone & iPod Touch] Onmisbare applicaties
Ik wil dus ook de naam gaan veranderen enzo.... maar werkt dit ook op de 1.1.4?FlipFlink schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:49:
Lijkt erop maar is niet hetzelfde. Blackwolf repository moet je checken
Ik heb dus dit gevonden;
http://iappcat.com/apps/list/repo/127
Verwijderd
Oke ff voor de zekerheid.... voordat ik wat verkeerds doe, deze moet ik dus hebben he voor mijn ipod 1.1.4? ;
http://iappcat.com/repo/127
http://m8an.de/ownrisk.xml
Ja, en dan zorgen dat je de (ipod Touch) variant download dan kan er weinig mis gaanVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:58:
Oke ff voor de zekerheid.... voordat ik wat verkeerds doe, deze moet ik dus hebben he voor mijn ipod 1.1.4? ;
weet iemand of er misschien een "onzichtbaar" lockscreen is, 1 zonder de kaders om de klok en slider en een onzichtbare slider?
dus gewoon je achtergrond met het bovenste status randje met batterij e.d., de klok en datum gewoon op je achtergrond en geen zichtbare slider
dus gewoon je achtergrond met het bovenste status randje met batterij e.d., de klok en datum gewoon op je achtergrond en geen zichtbare slider
Weet niet of die er is, maar geen zichtbare slider lijkt me nu niet echt ideaal.....KillaH87 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:12:
weet iemand of er misschien een "onzichtbaar" lockscreen is, 1 zonder de kaders om de klok en slider en een onzichtbare slider?
aangezien je met de slider je telefoon moet unlocken.....
Fly or Die
je zou zelf de standaard .png's kunnen vervangen door 'onzichtbare' aka doorzichtige of afbeeldingen die één kleur zijn en je opslaat als een png waarvan je de transparantiekleur moet kiezen en dan dus de enige kleur kiest 
Je zit dan dus dat je de slider ook transparant moet maken en je dus niet zeker weet hoever je em al geslide hebt. Ook staat je tijd en datum nog keurig in beeld. Verder weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij worden de afbeeldingen die je in je lockscreen ziet ook in bepaalde apps 'hergebruikt' en mis je daar dus je achtergrond etc.
Verder heb ik een 'semidoorzichtige' slider waarmee ik dus alleen een dun lijntje en een pijl zie en de rest van de slider doorzichtig is en ik dus m'n achtergrond deels kan zien (als m'n vinger er niet voor zit)
Evt wil ik wel een doorzichtige lockscreen voor je proberen te maken, en backup ik even van m'n eigen touch de originele files en kan je die terugzetten mocht het fout gaan.
Je zit dan dus dat je de slider ook transparant moet maken en je dus niet zeker weet hoever je em al geslide hebt. Ook staat je tijd en datum nog keurig in beeld. Verder weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij worden de afbeeldingen die je in je lockscreen ziet ook in bepaalde apps 'hergebruikt' en mis je daar dus je achtergrond etc.
Verder heb ik een 'semidoorzichtige' slider waarmee ik dus alleen een dun lijntje en een pijl zie en de rest van de slider doorzichtig is en ik dus m'n achtergrond deels kan zien (als m'n vinger er niet voor zit)
Evt wil ik wel een doorzichtige lockscreen voor je proberen te maken, en backup ik even van m'n eigen touch de originele files en kan je die terugzetten mocht het fout gaan.
Mijn nieuwe springboard

Hoe kan ik eigenlijk mijn text wat witter maken? Zonder Kate, want daar heb ik nog steeds nachtmerries van.

Hoe kan ik eigenlijk mijn text wat witter maken? Zonder Kate, want daar heb ik nog steeds nachtmerries van.
Ja mail een aandelen zijn bijna niet te lezen, komt door de wallpaper ik heb wel wat anderen, maar die gebruik ik inderdaad toch nooit ;p. Ik gebruik eigenlijk alleen maar Safari en de icons in de dock (Behalve iTunes). En natuurlijk wat games op de 2e pagina.Wiethoofd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:12:
jou tekst onder de iconen is idd wat grijzig. die van mij is veel witter (kan ook door de achtergrond komen)
verder is bij jou mail en aandelen bijna niet te lezen. en als je aandelen niet gebruikt, probeer 'poof' eens
[ Voor 4% gewijzigd door Sebastiaannn op 26-06-2008 22:04 ]
Geen idee of je al icoontjes ed kunt aanpassen, dus die van mij is vrij standaardkoen schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:54:
Iemand al een mooie 3G springboard?
Respect, ziet er goed uit! Kan je me vertellen, soort van guide voor een newbie hierin, hoe je dit gemaakt hebt etc?
Het lezen waard!
Dit is een artikel geschreven door de maker van Winterboard, ik heb een typische TL;DR mentaliteit maar dit vond ik zo interessant om te lezen dat ik het met jullie wil delen.
Dit is een artikel geschreven door de maker van Winterboard, ik heb een typische TL;DR mentaliteit maar dit vond ik zo interessant om te lezen dat ik het met jullie wil delen.
Die is inderdaad best vet, ik weet zelf niet eens meer hoe ik dat precies gefixt heb.osc4r schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:01:
Respect, ziet er goed uit! Kan je me vertellen, soort van guide voor een newbie hierin, hoe je dit gemaakt hebt etc?
Draai nu 2.0.1 en heb geen zin meer in themes. Die services zoals Summer / Winterboard vertragen de iPhone alleen maar en aangezien 2.0 nou niet meer de snelste firmwares zijn vind ik het eerst wel weer prima.
Thema heet overigens Louie Mantia - Holiday (als ik me het goed herinner).
Dat dock heb ik uit een theme uit de Customize theme browser gejat en dat KPN logo valt nog steeds te regelen: www.kooskaspers.nl.
Het is niet de bedoeling om hier te spammen.
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 23-08-2008 12:30 ]
Mijn theme, Damino met wat aanpassingen zodat ie het goed in Winterboard doet. Achtergrond is een html bestand dat er voor zorgt dat iedere 30 seconden er een andere achtergrond komt.

Die achtergrond haalt ie van internet af of rouleert ie de achtergronden die al op je iPhone staan?Maksvr schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:35:
Achtergrond is een html bestand dat er voor zorgt dat iedere 30 seconden er een andere achtergrond komt.
Verder gewoon een hele mooie, simpele iconenset. (Als iemand het lettertype weet ga ik even in het Nederlands voor mezelf aan de knutsel).
Nee hij haalt ze van de iPhone zelf, eigenlijk zou het via het internet ook wel kunnen. .PNG wallpapers zitten zo rond de 100 à 200 kb dus ook met een FuP zou het makkelijk moeten gaan als je niet te gek doet (door bijvoorbeeld om de 10 seconden van achtergrond te veranderenWiethoofd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:00:
[...]
Die achtergrond haalt ie van internet af of rouleert ie de achtergronden die al op je iPhone staan?
12 punts Arial in CAPSVerder gewoon een hele mooie, simpele iconenset. (Als iemand het lettertype weet ga ik even in het Nederlands voor mezelf aan de knutsel).
iWood realised
Deze plek is te koop.
Misschien ligt het aan mij, maar ik krijg totaal niet een warmer gevoel bij dit soort thema's..
Vind je dat hout met die plankjes nou echt mooier dan het orgineel ?
met je eens...Kaspers schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:52:
Misschien ligt het aan mij, maar ik krijg totaal niet een warmer gevoel bij dit soort thema's..
het ziet er niet slecht uit... maar zo veel onduidelijker ... en niet Apple style
FreeReef.nl
Verwijderd
Apple is altijd juist zo 'basic' en overzichtelijk, en zo'n boekenrek vol met plankjes en superhippe icoontjes draagt inderdaad niet bij aan een overzichtelijk springboard.
Ik ben op zoek naar een thema die de dock van mijn iPhone veranderd in die van de iPod Touch. Ik vind die er namelijk veel mooier uit zien met zijn reflectie. Tenminste, op apple.com ziet het er naaruit dat de iPod Touch sinds de laatste update ook een nieuwe dock heeft, maar ik bedoel dus deze:

Normaal gesproken is google mijn grootste vriend, maar nu kom ik echt niet verder.

Normaal gesproken is google mijn grootste vriend, maar nu kom ik echt niet verder.
het 'iPod' naar 'Music' en 'Videos' convert gedeelte is ergens wel een script voor in de Installer (uitgaande van FW1.1.4) Vervolgens moet je zelf het bestand hieronder als 'Dock' instellen in je thema in Springboard. Mocht je custom iconen hebben, dan overlappen deze keurig die hier afbebeeld, maar klopt de reflectie niet.
Ik vind dat ook mooier, ik had ook een iPod Touch en ik kan je vertellen dat het er inderdaad beter uit zag. Je kan proberen zelf in Winterboard iets te maken, de onderste balk is in iedergeval aanpasbaar je moet alleen zorgen dat de reflecties in de png zelf zitten dus je moet een screenshot maken van je springboard en aan de hand van de locaties zelf de reflecties maken.rob1n schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:12:
Ik ben op zoek naar een thema die de dock van mijn iPhone veranderd in die van de iPod Touch. Ik vind die er namelijk veel mooier uit zien met zijn reflectie. Tenminste, op apple.com ziet het er naaruit dat de iPod Touch sinds de laatste update ook een nieuwe dock heeft, maar ik bedoel dus deze:
[afbeelding]
Leuk idee, ik ga het ook proberen in iedergeval
Edit\ Ziet er leuk uit Ajax power, welk thema is dat?
Het thema is Neurox Leopard met een custom wallpaper en wat icons van Stereo's Leopard.Maksvr schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:26:
[...]
Edit\ Ziet er leuk uit Ajax power, welk thema is dat?
Denk je dat ik als iPhone 1g user echt kijk naar icoontjesKaspers schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:52:
Deze plek is te koop.
osc4r schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:01:
Ben weer even bezig geweest, resultaat (als winterboard theme):Kaspers schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:32:
Die is inderdaad best vet, ik weet zelf niet eens meer hoe ik dat precies gefixt heb.
Draai nu 2.0.1 en heb geen zin meer in themes. Die services zoals Summer / Winterboard vertragen de iPhone alleen maar en aangezien 2.0 nou niet meer de snelste firmwares zijn vind ik het eerst wel weer prima.
Thema heet overigens Louie Mantia - Holiday (als ik me het goed herinner).
Dat dock heb ik uit een theme uit de Customize theme browser gejat en dat KPN logo valt nog steeds te regelen: www.kooskaspers.nl.

Weet niet meer waar ik dat dock vandaan heb, achtergrondje ook ff snel zelf gemaakt, maar komt ook niet helemaal overeen, maar boeiend..
Wil hem wel uploaden als mensen em willen hebben..
Verwijderd
Ik heb me ook maar een beetje verdiept in het summerboard , erg leuk allemaal!.
Ik maak eerst de icoontjes in Photoshop, en Zet ze daarna via winSCP in de goede map.
nou draai ik de 1.1.4 fw en heb het NL taalpakket Geinstalleerd, waardoor ik alles moet aanpassen bijv. clock naar klok.
Nou is dit opzich niet zo'n probleem, alleen bij foto's lukt het niet!
Ik weet dat het hoofdletter gevoelig is dus daar ligt het niet aan, maar wat het dan wel is!
Ik denk dat het temaken heeft met de ' , maar wat ik dan fout doe?
Ik maak eerst de icoontjes in Photoshop, en Zet ze daarna via winSCP in de goede map.
nou draai ik de 1.1.4 fw en heb het NL taalpakket Geinstalleerd, waardoor ik alles moet aanpassen bijv. clock naar klok.
Ik weet dat het hoofdletter gevoelig is dus daar ligt het niet aan, maar wat het dan wel is!

Er is er nog 1 die niet wil: Weer/Weather.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:14:
Je zal in /Applications/MobileSlideShow.app het icon-Photos.png-bestand moeten vervangen door je eigen icoon voof de foto's (de oringele even hernoemen als backup is altijd handig
En in /Applicatons/Weather.app zal je icon.png moeten vervangen door je eigen versie van het icoon.
Verwijderd
Oke thx, dat werkt.
Nu zit ik alleen nog met agenda(calendar) , ik kan die namelijk niet vinden!:(
Die gewoon 'Agenda.png' noemen en in je thememap in je summerboardmap stoppen.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:39:
Mocht je hem 'hard' willen wijzigen: /Applications/MobileCal.app
Verwijderd
Damino hier, heb even wat andere wallpapers geprobeerd, maar deze vind ik nog steeds de beste. 

dat is een aangepaste damino met de five icon dock...
wat ik me alleen afvraag: hoe krijg je het weer daarzo?
wat ik me alleen afvraag: hoe krijg je het weer daarzo?
PSN: Sluuz
Verwijderd
De weergave van het weer (vanop macthemes2.net):
- Kies een release:
- origineel: http://macthemes2.net/for...topic.php?id=16788623&p=1
- 'mijn' mod: http://www.sendspace.com/file/fqb5er
- Vergeet ' var locale = "…" ' niet aan te passen in configureMe.js!
voorbeeld: Aalst, Belgium - .theme plaatsen in /Library/Themes
- Enablen in Winterboard
- Download: http://www.sendspace.com/file/4t4ybr
- Badge (SBBadgeBG) plaatsen in /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/
- Respring
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 16:30 ]
Volgens mij heb ik het nu half werkend; het weer wordt hier op mijn schermpje netjes getoond (14 graden in Haarlem, het is zomer?!Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:25:
De weergave van het weer (vanop macthemes2.net):De aangepaste badges (vanop modmyifone.com):
- Kies een release:
- origineel: http://macthemes2.net/for...topic.php?id=16788623&p=1
- 'mijn' mod: http://www.sendspace.com/file/fqb5er
- Vergeet ' var locale = "…" ' niet aan te passen in configureMe.js!
voorbeeld: Aalst, Belgium- .theme plaatsen in /Library/Themes
- Enablen in Winterboard
Alle credit gaat naar de originele makers
- Download: http://www.sendspace.com/file/4t4ybr
- Badge (SBBadgeBG) plaatsen in /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/
- Respring

edit:
Ok, hier staat ook wat kwijlwerk voor de Summerboard geilneus... Nu alleen nog Installer die meewerkt zodat ik netjes Summerboard binnen kan sleuren, ik krijg nu telkens de error "Bad URL", meer mensen last daar van?
Ok, hier staat ook wat kwijlwerk voor de Summerboard geilneus... Nu alleen nog Installer die meewerkt zodat ik netjes Summerboard binnen kan sleuren, ik krijg nu telkens de error "Bad URL", meer mensen last daar van?
[ Voor 12% gewijzigd door Jermaine op 02-09-2008 20:31 ]
ja dat is bij mij ook het geval...er was alleen update voor installer. Ik gebruik nu vooral Cydia. Ik kan overigens nergens de YouTube patch vinden...iemand enig idee?
Youtube viel meestal wel te fixxen door even je iPod aan je computer te hangen en iTunes op te starten, bij mij dan iig al 3 van de 3xRSD1982 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:54:
ja dat is bij mij ook het geval...er was alleen update voor installer. Ik gebruik nu vooral Cydia. Ik kan overigens nergens de YouTube patch vinden...iemand enig idee?
Verwijderd
Gebruik je dan geen Winterboard? Die weerwidget werd volgens zijn maker ontwikkeld voor Winterboard. Winterboard heb ik van Cydia, net als DAMINO.Jermaine schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:16:
[...]
Volgens mij heb ik het nu half werkend; het weer wordt hier op mijn schermpje netjes getoond (14 graden in Haarlem, het is zomer?!), nu alleen die icons voor Winterboard nog... Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
edit:
Wat de niet-standaard icoontjes betreft, deze kan je zelf aanmaken met de bijgeleverde .psd. Ik wil je gerust demijne allemaal eens zippen als je daar iets mee bent.
Jawel, WB is netjes geinstalleerd, alleen zie ik nergens een optie om die icoontjes aan te passen. Is dat dan weer een losse (native) app?Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:08:
Gebruik je dan geen Winterboard? Die weerwidget werd volgens zijn maker ontwikkeld voor Winterboard. Winterboard heb ik van Cydia, net als DAMINO.
Zou je dat eens willen doen? En kun je ook de dock posten voor die five icon dock, met die agenda in het midden? Ziet er erg vet uit!Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:08:
[...]
Gebruik je dan geen Winterboard? Die weerwidget werd volgens zijn maker ontwikkeld voor Winterboard. Winterboard heb ik van Cydia, net als DAMINO.
Wat de niet-standaard icoontjes betreft, deze kan je zelf aanmaken met de bijgeleverde .psd. Ik wil je gerust demijne allemaal eens zippen als je daar iets mee bent.
Verwijderd
Om de icoontjes aan te passen moet je SSH'en naar /Library/Themes/*jouw damino folder*/Icons en ze daar plaatsenJermaine schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:03:
[...]
Jawel, WB is netjes geinstalleerd, alleen zie ik nergens een optie om die icoontjes aan te passen. Is dat dan weer een losse (native) app?
Heb hier (http://www.sendspace.com/file/1jy224) ff de volledige zip van het thema geplaatst zoals't op mijn iPhone staat (excl. het weer natuurlijk).avdwerf schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:23:
[...]
Zou je dat eens willen doen? En kun je ook de dock posten voor die five icon dock, met die agenda in het midden? Ziet er erg vet uit!
Thnx, heb nou ook die PSD om zelf iconen te maken, dus heb nu alles compleet!
Heb je deze achtergrond nog ergens, wil je die delen met mij/ons?Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:17:
Ik heb het Damino theme geinstalleerd, alleen wil de dock niet goed bij mij werken, hij blijft "er onder hangen", hoe krijg ik de dock "naar boven" ?
[afbeelding]

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Even zelf zoeken levert meestal sneller resultaat:cyberrobin schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:40:
Heb je deze achtergrond nog ergens, wil je die delen met mij/ons?![]()
http://anjuna.deviantart.com/art/DAMINO-80777595
(hier genoemd: Jermaine in "[iPhone & iPod touch] Post hier je Sprin..." in het [small] gedeelte)
Die leidt naar: Wallpapers from [link] waar er meerdere staan.
Waarvan ik deze mooiste vind.
Flink wat gerommeld met Damino/dsog's tips na de firmware update, nieuwe icoontjes (Met een vleugje domme humor
), andere weer-icons, enkele hacks van o.a. de hackers.nl apt/repo en dit is het resultaat;

Voila

Voila
Ik heb dus GEEN idee hoe de persoon die als laatste z'n winterboard poste dit voor elkaar heeft gekregen.
Zou jij een kleine how-to kunnen schrijven? Ik vind t namelijk ZO vet hoe die van jou eruit ziet. Dit zou echt super stylish staan.
Zou jij een kleine how-to kunnen schrijven? Ik vind t namelijk ZO vet hoe die van jou eruit ziet. Dit zou echt super stylish staan.
Macbook Pro 15"
Een soort van tentdoek waar een wannabe Zorro langs is geweestJe achtergrond weet ik zo even niet wat het voor moet stellen
Geen probleem, dat doe ik alleen wel dit weekendremcokatz schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:53:
Ik heb dus GEEN idee hoe de persoon die als laatste z'n winterboard poste dit voor elkaar heeft gekregen.
Zijn er meer mensen die de schrik van hun leven krijgen in de regio Haarlem (Zie screenshot, linksbovenin en vergelijk hem met mijn vorige, die operator is wel juist?)

Okay, zoals beloofd het cookbookje om je springboard goed om te bouwen met het onderstaande als resultaat. Er van uitgaande dat je iPhone al gejailbreak'ed is en dat je Cydia en Installer ook al draaiende hebt.
Benodigdheden
Benodigdheden
- Adobe Photoshop (Om de icoontjes aan te passen)
- Adobe Dreamweaver (Om het javascriptje aan te passen, uiteraard kan je ook je eigen favoriete HTML-editor gebruiken)
- Wifi routertje waar je je iPhone aan verbindt (Het zal ongetwijfeld ook zonder kunnen, maar daar gaat deze "tutorial" niet over
)
- Dit *.rar bestandje met alle bronbestanden, *.psd's en fonts
- Cydia
- Installer
- Coloring Bars with NLKPN (Te downloaden via Cydia, staat in de repo "apt.hackers.nl")
- Damino Theme (Te downloaden via Cydia)
- Five Icon Dock (Te downloaden via Cydia)
- OpenSSH (Te downloaden via Cydia)
- swapBT (Te downloaden via Cydia, staat in de repo van BigBoss)
- WifiToggle (Te downloaden via Installer)
- Winterboard (Te downloaden via Cydia)
- Installeer eerst alle eerdergenoemde apps hierboven en enable ze allemaal. Let er wel op dat o.a. Damino gestart moet worden vanuit Winterboard!
- Schakel Wifi op je iPhone in (Dat kan als het goed is ook met je WifiToggle linkje op je Springboard).
- Log met een SSH client zoals WinSCP in op je iPhone. Het standaard password van OpenSSH "alpine", je username gewoon "root".
- Navigeer naar /Library/Themes en zet daar de gehele map "WeatherWidget.theme" uit de *.rar in en CHMOD deze naar 755, anders crash't je iPhone voortdurend.
- Navigeer weer naar /Library/Themes/ en kopieer de map "Damino" uit de *.rar naar je iPhone, ook deze hele map CHMOD je netjes naar 755 omdat anders je speeltje crash't.
- Uiteraard is de volgorde van je icoontjes iets wat je zelf moet weten, het 5e icoontje in je dock onderin wordt vanzelf enabled door de app "Five Icon Dock" die hierboven genoemd werd, even slepen en klaar!
- Respring en have phun!

Vergeet ik er trouwens bij te vermelden dat je de icoontjes zelf kunt maken, de PSD (CS3) is ook meegeleverd. De icoontjes "toewijzen" is ook een eitje; heet een app op je Springboard bijvoorbeeld "Calculator", noem je icoontje dan Calculator.png, zo gaat dat ook voor Safari.png, iPod.png etc!
Het ziet er erg gaaf uit! Wilde de WeatherWidget, ook graag hebben alleen hoe heb je dat haarlem ingesteld? ik wil dat graag voor mijn woonplaats maar bij mij werkt hij niet. bij mij zegt ie bij de plaats: Loading... bij graden een - (streepje) bij de afbeelding een vraagteken en rechts ook een streepje.
Dat terwijl ik gewoon het recept heb aangehouden
Ps. ik draai dan wel op een ipod met NL-taal
Ps2. Ik heb bovenaan al gelezen dat je in configMe.js moet wezen, maar hij pakt um gewoon niet. ook niet als ik hem standaard laat. dan krijg ik geen Haarlem maar het zelfde probleem.
Dat terwijl ik gewoon het recept heb aangehouden
Ps. ik draai dan wel op een ipod met NL-taal
Ps2. Ik heb bovenaan al gelezen dat je in configMe.js moet wezen, maar hij pakt um gewoon niet. ook niet als ik hem standaard laat. dan krijg ik geen Haarlem maar het zelfde probleem.
[ Voor 18% gewijzigd door Joeri op 24-09-2008 00:47 . Reden: aanvulling op vraag ]
Let op:
• Plaats een link naar je achtergrond
• Vertel eventueel over mods & aanpassingen
• Ga niet offtopic
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone & iPod touch] Post hier je mods
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 5
• Plaats een link naar je achtergrond
• Vertel eventueel over mods & aanpassingen
• Ga niet offtopic
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone & iPod touch] Post hier je mods