Spooof schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:41:
[...]
Die arena`s zijn cool, vroeger deden we altijd 5vs5 in de arena`s, dan daagde we met 5 mensen van onze guild, een andere guild uit, en dan deden we wat matches. Er was nog ooit een poging gedaan om een echt tournooi te organiseren, maar dat werd nogal chaos, aangezien iedereen de ring in sprong en iedereen en alles aanviel.

good old days

Aah, dat is nog best een cool idee. Soort van arena, maar dan onder de guilds. Leuk
Ik heb eergisteren een nieuwe member mogen verwelkomen in mijn team. Een Orc Lock. Zit op de uni, zeer aardige gast, doet erg zijn best, kortom, een potentiele nieuwe partner
Die priest waar ik altijd mee speelde, heeft zijn account verkocht en nu speelt er een Ebayer op. Ik kwam er achter in Arena, toen ik me afvroeg waarom het zo slecht ging. Ik kwam tot de conclusie dat hij niet zo goed was als voor de vakantie en ging er op letten.
Ik kwam er dus achter dat die gast helemaal niet silencde. Als er iets was wat hij goed kon, was het silencen. Hij kon makkelijk 2 frostmages bezighouden. Toen wij dus een team van 2 frostmages tegenkwamen en hij veel te snel neer ging zei ik tegen hem:
Ik had al zo een vermoeden, maar nu weet ik het zeker. Jij bent mijn maat niet. Hij gaf uiteindelijk toe, dusja aan hem heb ik ook niet veel. Die pala is ook al niet veel soeps. Kick haar alleen niet omdat ik het zielig vind (niemand mag haar echt, kijken op haar neer) en ik haar ook wel aardig vind.
Anyways de lock. Ik was vrij pessimistisch, vraag me niet waarom, maar nadat de 1e match zo smooth verliep, had ik zin in meer.
Die gast speelt met de succubus en kan prima seducen. Hij houdt zowat heel de tijd iemand seduced (totdat de ander dood is ofc), feartje hier, feartje daar, lifedrainen, voldotten. Nee dat ging echt goed. Ohja, die healthstones zijn TE relaxed. die van hem healen echt veel.
Als ik mijn ongelukkig dc niet meetel, + rekening hou met 2 matches waar wij geen punten voor hebben gekregen, hebben we gisteren 9 wins en 1 loss gehaald.
Hij helemaal enthousiast, dat vond ik wel leuk. Hij zei zo van: Nu heb je een reden om mij vaker naar arena te nemen.
Ik had hem namelijk al beloofd om woensdag te spelen, maar dat was niet gelukt, en hij maakte zich meteen zorgen enzo. Ik zie de lock/rogue combo dus ook wel zitten