Bedankt voor de tip, hij is nu aan het flashen. Ben benieuwd.marrk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:11:
Ik bedenk me net dat het misschien wel nuttig is om een WM6.1 ROM te delen. Een russische creatieveling is het gelukt om een aantal ROMS in elkaar te draaien met WM6.1, wat palm dus zelf weigerde te doen.
Op xda-developers releaset hij ze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544721).
Mijn treootje is er in ieder geval een stuk sneller en naar mijn mening fijner van geworden. Booten gaat sneller en multitasken gaat minder slecht.
Vanochtend naar de laatste versie (v3) overgestapt en het bevalt goed.
Kan je eigenlijk ook terugflashen, voor als de nieuwe Windows mobile versie niet bevalt?
De originele ROM is nergens te vinden, dus helaas kan dit niet. Tenzij je op de één of andere manier zelf je ROM kan dumpen, maar dat heb ik nooit echt uitgezocht. Ik vond de treo met WM 6.0 zo traag dat ik er sowieso niet naar terug hoefde.musicfreak schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:30:
Kan je eigenlijk ook terugflashen, voor als de nieuwe Windows mobile versie niet bevalt?
Heb je een goed werkende BT? Er was iemand bij XDA.... die meldde dat het niet helemaal goed functioneerde.marrk schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:11:
Ik bedenk me net dat het misschien wel nuttig is om een WM6.1 ROM te delen. Een russische creatieveling is het gelukt om een aantal ROMS in elkaar te draaien met WM6.1, wat palm dus zelf weigerde te doen.
Op xda-developers releaset hij ze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544721).
Mijn treootje is er in ieder geval een stuk sneller en naar mijn mening fijner van geworden. Booten gaat sneller en multitasken gaat minder slecht.
Vanochtend naar de laatste versie (v3) overgestapt en het bevalt goed.
[ Voor 10% gewijzigd door aartjedj op 01-02-2010 15:48 ]
Ja, er waren wat problemen mee. Diegene op XDA die erom vroeg was ikaartjedj schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:47:
[...]
Heb je een goed werkende BT? Er was iemand bij XDA.... die meldde dat het niet helemaal goed functioneerde.
Heb deze telefoon nu een week. Ik kwam van een iphone af, dus verwacht je dat er niets beters. Maar dit is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Internet veel sneller dan op mijn iphone 2g. (zal wel met opera mini te maken hebben)
Vind ook de snelheid van het toestel best netjes. Ik ken nog lang niet alle mogelijkheden, dus lees nu eea op internet.
Meer mensen die de XDA rom draaien? En wat is het verschil tov van de standaard rom? Kan de xda rom ook in het nederlands draaien?
Is er ook iemand bekend met navigatie op dit toestel?
Vind ook de snelheid van het toestel best netjes. Ik ken nog lang niet alle mogelijkheden, dus lees nu eea op internet.
Meer mensen die de XDA rom draaien? En wat is het verschil tov van de standaard rom? Kan de xda rom ook in het nederlands draaien?
Ja, ikke inmiddels.jouke_buissink schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:48:
Heb deze telefoon nu een week. Ik kwam van een iphone af, dus verwacht je dat er niets beters. Maar dit is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Internet veel sneller dan op mijn iphone 2g. (zal wel met opera mini te maken hebben)
Verschilen zijn o.a. : sneller, "home-screen" is overzichterlijker.
Nederlands: Nee, niet gevonden.
Probeer eens een versie van Sygic (TT heeft alleen oude versies)
Succes
Ik ben al weer twee telefoons verder
En niet eens omdat zo graag de laatste telefoon heb maar omdat deze een barst in het scherm kreeg en ik hierna een iPhone kloon had die wel grappig was maar niet practisch. Nu een HTC S740, die werkt wel prettig al vond ik het toetsenbordje van de Palm Treo 500V fijner (is met een hand te bedienen, voor die uitschuifbare toetsenbordjes heb je twee duimen nodig). Wel was de Windows versie op de 500V veel beperkter terwijl het allebei Windows Mobile® 6 Standard is.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Thx voor je reactie aartje. Voor jou geen nadeel dat de rom geen NL versie is?aartjedj schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:14:
Ja, ikke inmiddels.![]()
Verschilen zijn o.a. : sneller, "home-screen" is overzichterlijker.
Nederlands: Nee, niet gevonden.
Probeer eens een versie van Sygic (TT heeft alleen oude versies)
Succes
Merk je ook verschillen in accuduur?
Zijn er trouwens programmas die jullie me aan kunnen raden? (gebruik nu bijv opera mini en die is geweldig!)
@hieroboven: zal eens naar sygic kijken