Ik heb een nieuw systeem waarop ik Vista Ulimate 64x wil installeren. Wat heb ik gedaan? In eerste instantie leek de installatie goed gegaan. Nadat ik mijn product key had ingevuld klikte ik op de knop om naar het volgende scherm te gaan. Ineens kwam er een unhandled exception in beeld! Ik kon nog naar wat repair scherm maar dat was het wel.
De pc opnieuw opgestart, het Windows loading komt in beeld en dan ineens een melding van de boot manager. De melding: 'The file is possibly corrupt. Its head checksum does not match the corrypted checksum.'
Nu heb ik op Google gekeken en de mensen roepen allemaal dat het aan het geheugen ligt in fora maar nergens lees ik dat dit zo is. En bij de eerste installatie poging kwam ik wel verder dus dat zou vreemd zijn.
Waar kan dit aanliggen?
Systeem:
Gigabyte P35-DS4
4 GB OCZ Titanium (4x1GB)
WD Raptor 150 GB
Seagate Barracuda 500 GB
De pc opnieuw opgestart, het Windows loading komt in beeld en dan ineens een melding van de boot manager. De melding: 'The file is possibly corrupt. Its head checksum does not match the corrypted checksum.'
Nu heb ik op Google gekeken en de mensen roepen allemaal dat het aan het geheugen ligt in fora maar nergens lees ik dat dit zo is. En bij de eerste installatie poging kwam ik wel verder dus dat zou vreemd zijn.
Waar kan dit aanliggen?
Systeem:
Gigabyte P35-DS4
4 GB OCZ Titanium (4x1GB)
WD Raptor 150 GB
Seagate Barracuda 500 GB