Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:10:
Achja, natuurlijk hoor je geen 180 te rijden op een 80 weg etc, maar mensen die dan zo gaan zeiken als het een keer voorkomt (hell, als ik altijd zo zou rijden zou het niet de moeite waard zijn om te filmen he, daarbij is het verbruik wat, tsja, hoger dan normaal)
Zij rijden daar niet, en er kan niets gebeuren. Ik er rijd niemand voor me en het is een rechte weg. Niet zo zeiken hoor
Als je mijn post leest, vooral onderaan: voor speed, tegen risico's.
het is niet zozeer dat ik zeg dat jij niet kan rijden (ook al betwijfel ik dat je snel genoeg kan reageren met die 180+ wanneer er wat gebeurt... dat kunnen de beste coureurs zelfs niet , kijk maar naar menig rallyprogramma), maar het zijn de overige weggebruikers die onvoorspelbaar zijn: mensen die niet helemaal op hun weghelft rijden, niet op zitten te letten, uitwijken voor iets anders. etc etc.
Zelfs met ABS, ESP, TC, etc heb je nog meters aan beide kanten nodig om uit te kunnen wijken met die snelheid. die zie ik niet.
En het is niet zo dat de mensen die altijd te hard rijden de ongelukken krijgen. Het zijn vaak juist de sensatiejagers.
U vraagt, wij antwoorden.