MeMoRy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:26:
[...]
Bla Ball Balle Bla
Nee, grapje... wil je eens verschil voelen? Moet je als het gewicht uit je auto gooien. Zoveel mogelijk stoelen en andere dingen eruit... Imperial eraf...
Wil je andere dingen? Een keer echt goed laten uitlijnen. en natuurlijk bandenspanning controleren: te lage bandenspanning bandenspanning zorgt voor meer weerstand. Misschien betere banden.
Zomaar een open-luchtfilter monteren heeft vaak een omgekeerd effect: je zuigt dan namelijk de warmte van je motor aan, waardoor je juist minder vermogen hebt.
Wejoow, heb vandaag de auto van mn pa effe geleend. Of "geleend". Ik moest kijken van mezelf hoe hij reed. Hmm, de motor klinkt guur jacks! In zn 2 haalde ik de 80 KM/h!

Het geluid leek dat van een V12 ofzo.
Ok, ik ging dus letterlijk "Vrij Rijden" want ik wist niet eens waar ik heen ging. Ik had mn GPS niet bij me, dus ik kon zo verdwalen. Ik ging de A58 op, zoals verteld... Geloof me, ik reed hard maar het was zoo druk, dat ik niet hoger kon dan 120 Km/h. Naderhand, was er echt 6% minder brandstof aan boord. Het pijltje zat precies in het midden, dus mijn vader zou wel eens erkunnen achterkomen. Ik ging dus tanken, 15 Euro. Oops, het pijltje zat ineens 3 MM verder.

Gaat moelijk, brandstof aftanken. Maar ja, hopelijk ziet hij niets.
Ik heb ook een ANWB remtest gedaan.

Reed zo'n 80, en drukte niet te hard op de rem, maar wel hard genoeg zodat de ABS in werking trad.

Grappig gevoel, je ziet de auto vechten tegen de weg.

Grrd-Grrd-Grrd hoor je dan. Goede systeem.
Logisch dat verschillende overheidsinstanties gebruik maken van mijn auto.
De Belgische Marechaussee, de Deense Politie en nog een aantal andere landen zoals Frankrijk en Portugal.
Helaas, ik heb nog niet genoeg geld om een Mercedes CLS te kopen.
Echt een gruwelijke auto. CLS staat voor: Coupé Limosíne Sport. Standaard V8, de beste kost standaard 151,000,- (V12 AMG 680PK 6.3 Liter) 4.0sec 0/100.