Zoals iedereen in dit deel van het forum wel zal weten komt deze week in Nederland de HTC Kaiser dan toch echt. Reden voor veel mensen om een abonnement te verlengen, het toestel los te kopen of een nieuw abonnement af te sluiten.
Nou heb ik dus zelf ook erg veel interesse in dit toestel, echter er komt ooit ook een HTC Polaris uit. Een toestel waar eigenlijk vrij weinig over te vinden is, sommige mensen zeggen dat deze ergens in oktober uit komt, maar dan natuurlijk pas later hier in Nederland.

Hierboven staat, althans dat zeggen ze, de HTC Polaris de opvolger van de HTC Artemis (P3300). Nu heeft de Polaris geen QWERTY toetsenbord en ik heb nog geen keuze kunnen maken tussen wel of niet een toetsenbord. Het is natuurlijk makkelijk in je zak doen als hij wat kleiner is.
Zijn er hier mensen met meer informatie over de HTC Polaris en dan voornamelijk wanneer deze ongeveer in Nederland zal uitkomen? Alle informatie komt zo een beetje uit Juni/Juli over de Polaris.
Nou heb ik dus zelf ook erg veel interesse in dit toestel, echter er komt ooit ook een HTC Polaris uit. Een toestel waar eigenlijk vrij weinig over te vinden is, sommige mensen zeggen dat deze ergens in oktober uit komt, maar dan natuurlijk pas later hier in Nederland.

Hierboven staat, althans dat zeggen ze, de HTC Polaris de opvolger van de HTC Artemis (P3300). Nu heeft de Polaris geen QWERTY toetsenbord en ik heb nog geen keuze kunnen maken tussen wel of niet een toetsenbord. Het is natuurlijk makkelijk in je zak doen als hij wat kleiner is.
Zijn er hier mensen met meer informatie over de HTC Polaris en dan voornamelijk wanneer deze ongeveer in Nederland zal uitkomen? Alle informatie komt zo een beetje uit Juni/Juli over de Polaris.
Polaris*
This information is from a leaked document that shows HTC’s Roadmap of up-and-coming devices. Mobilitysite does not guarantee these specs, but we are going to pass them on anyhow. This roadmap that was uncovered by CTI Miami is similar to previous leaked HTC documents that were correct, so I don’t see any reason why these should not be.
- 3.5 inch, VGA TFT LCD, touch screen
- Memory: ROM 256 MB/ RAM 128 MB
- Wireless WAN
- Qualcomm MSM7200, 400 MHz
- WCDMA 2100 MHz, HSDPA 3.6 Mbps
- EDGE/ GSM/GPRS, quad-band 850/900/1800/1900 MHz
- Bluetooth
- Wireless LAN 802.11 b/g
- GPS/AGPS
- Digital compass
- FM radio
- Camera: 3 mega pixels with auto focus