Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 21:58
Zoals iedereen in dit deel van het forum wel zal weten komt deze week in Nederland de HTC Kaiser dan toch echt. Reden voor veel mensen om een abonnement te verlengen, het toestel los te kopen of een nieuw abonnement af te sluiten.

Nou heb ik dus zelf ook erg veel interesse in dit toestel, echter er komt ooit ook een HTC Polaris uit. Een toestel waar eigenlijk vrij weinig over te vinden is, sommige mensen zeggen dat deze ergens in oktober uit komt, maar dan natuurlijk pas later hier in Nederland.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/avatars/8vp4c6053p-POLARIS.jpg

Hierboven staat, althans dat zeggen ze, de HTC Polaris de opvolger van de HTC Artemis (P3300). Nu heeft de Polaris geen QWERTY toetsenbord en ik heb nog geen keuze kunnen maken tussen wel of niet een toetsenbord. Het is natuurlijk makkelijk in je zak doen als hij wat kleiner is.

Zijn er hier mensen met meer informatie over de HTC Polaris en dan voornamelijk wanneer deze ongeveer in Nederland zal uitkomen? Alle informatie komt zo een beetje uit Juni/Juli over de Polaris.
*
This information is from a leaked document that shows HTC’s Roadmap of up-and-coming devices. Mobilitysite does not guarantee these specs, but we are going to pass them on anyhow. This roadmap that was uncovered by CTI Miami is similar to previous leaked HTC documents that were correct, so I don’t see any reason why these should not be.
Polaris
  • 3.5 inch, VGA TFT LCD, touch screen
  • Memory: ROM 256 MB/ RAM 128 MB
  • Wireless WAN
  • Qualcomm MSM7200, 400 MHz
  • WCDMA 2100 MHz, HSDPA 3.6 Mbps
  • EDGE/ GSM/GPRS, quad-band 850/900/1800/1900 MHz
  • Bluetooth
  • Wireless LAN 802.11 b/g
  • GPS/AGPS
  • Digital compass
  • FM radio
  • Camera: 3 mega pixels with auto focus
  • miniUSB, USB 1.1
  • Expansion: MicroSD slots
  • Schedule: October, 2007
*bron http://mobilitysite.com/2007/06/htc-polaris-info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:43
De Polaris heeft een 2.8 inch QVGA scherm. Dit is bevestigd door een member @ howardforums.com die er een gehad heeft om te testen. Hij kan er verder door een NDA (non-disclosure agreement) niets over zeggen.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-05 14:33

J-P

Syntax erro....

Hier een ander plaatje wat de Polaris moet voor stellen:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl/images/htcpola2.jpg

Moet zelf zeggen dat ik deze veel op de P3300 vind lijken, en aangezien HTC steeds meer de Touch and Go stijl gaat toepassen, lijkt het me aannemelijker dat het plaatje van Damocles.NL de juiste is.

Op PDADB.NET staan de 'verwachtte' specificaties, maar hier staat nog wel een foto van de P3300 bij.
Meer info dan verwachtte release date: oktober zal je er echter helaas niet vinden.

Ik ben zelf ook met smart aan het wachten op de Polaris, vooral de 400Mhz, die de P3300 mist, vind ik aantrekkelijk.

Wat ik trouwens wel apart vind is dat ern geen Sifstar III GPS ontvanger in zit maar een NMEA 0183. Ik was van mening dat de Sifstar toch wel standaard was omdat deze ook het beste was. Heeft er toevallig iemand ervaringen met NMEA, kunnen we hier vergelijkbare prestaties van verwachten?

[ Voor 17% gewijzigd door J-P op 13-09-2007 11:15 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:11:

Moet zelf zeggen dat ik deze veel op de P3300 vind lijken, en aangezien HTC steeds meer de Touch and Go stijl gaat toepassen, lijkt het me aannemelijker dat het plaatje van Damocles.NL de juiste is.
Damocles.nl.... huh...?

• J-P

J-P

Syntax erro....

De auteur van dit topic

• haya99
Ow.. ok... 8)7
Maar heb tot op heden nog geen ander plaatje gezien dan die van de P3300... Want die moet kennelijk doorgaan voor de Polaris (not).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Dit toestel wordt november in de winkel verwacht :)

• haya99
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:17:
Dit toestel wordt november in de winkel verwacht :)
Hoe kommie daar zo bij...?

• DaannO
Vandaag toevallig door gekregen ;)

• haya99
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:54:
[...]

En is dat dan iets waar wij smachtenden van op aan kunnen...? M.a.w. Wie ben jij dan wel? (no offense) ;)

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 15:42
haya99 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:03:
[...]

En is dat dan iets waar wij smachtenden van op aan kunnen...? M.a.w. Wie ben jij dan wel? (no offense) ;)
Daanno is zo ongeveer de telefoon god op dit forum ;)

misschien zou orakel beter klinken :P

[ Voor 8% gewijzigd door FouT op 13-09-2007 19:58 ]

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
koksie schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:21:
De Polaris heeft een 2.8 inch QVGA scherm. Dit is bevestigd door een member @ howardforums.com die er een gehad heeft om te testen. Hij kan er verder door een NDA (non-disclosure agreement) niets over zeggen.
Mhmm, ik wilde deze telefoon nemen in december juist omdat ie een VGA-scherm zou hebben, als ie geen VGA scherm heeft denk ik toch eerder voor de Kaiser te gaan. Wacht nog wel even af tot de officiele specs er zijn.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Anoniem: 19894

Xanion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:34:
[...]

Mhmm, ik wilde deze telefoon nemen in december juist omdat ie een VGA-scherm zou hebben, als ie geen VGA scherm heeft denk ik toch eerder voor de Kaiser te gaan. Wacht nog wel even af tot de officiele specs er zijn.
De Kaiser heeft ook geen VGA scherm, ik denk dat je beter kunt kijken naar de E-TEN X500+ (of de X800) of de Toshiba Portégé G900 als je persé een VGA scherm wilt. Overigens begrijp ik niet waarom HTC zo vasthoud aan de QVGA schermen, zeker nu draadloos breedband internet goed beschikbaar is..

• J-P

J-P

Syntax erro....

haya99 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:03:
[...]

LOL ik dacht het jij zegt het :P
[...]

Meteen even op je site gekeken, [asskiss mode]die trouwens meteen naar mn favorieten is gegaan [\asskiss mode :+ ] maar ik zie dat je ook nog de HTC Vogue verwacht, ik had gelezen dat die niet in Europa werd uitgebracht omdat die niet het GSM netwerk ondersteunt?
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:32:
[...]

De Kaiser heeft ook geen VGA scherm, ik denk dat je beter kunt kijken naar de E-TEN X500+ (of de X800) of de Toshiba Portégé G900 als je persé een VGA scherm wilt. Overigens begrijp ik niet waarom HTC zo vasthoud aan de QVGA schermen, zeker nu draadloos breedband internet goed beschikbaar is..
Misschien omdat het processor kracht vreet?
E-TEN X500+ is echter wel een goede tegenstander, wilde ik namelijk ook kopen, maar ik werd een beetje afgeschrikt door alle negatieve berichten op het X500 topic. Waar je overigens ook zult lezen dat het VGA scherm van de + eigenlijk teveel van de processor vraagt

[message=28727915,noline]Bogey Dope schreef op donderdag 13 september dit bericht:
...

E-TEN X500+ is echter wel een goede tegenstander, wilde ik namelijk ook kopen, maar ik werd een beetje afgeschrikt door alle negatieve berichten op het X500 topic. Waar je overigens ook zult lezen dat het VGA scherm van de + eigenlijk teveel van de processor vraagt
Tsja, de berichten verschillen afhankelijk van je eisen.. Persoonlijk zet ik in op die Toshiba.. Hopelijk heb ik deze over 2 weken. Het idee alleen al om 800x480 te hebben t.o.v. 320x240 :9 doet me al minder verlangen naar een laptop..

• J-P

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:59:
[...]

Tsja, de berichten verschillen afhankelijk van je eisen.. Persoonlijk zet ik in op die Toshiba.. Hopelijk heb ik deze over 2 weken. Het idee alleen al om 800x480 te hebben t.o.v. 320x240 :9 doet me al minder verlangen naar een laptop..
Welke Toshiba bedoel je?

De Portégé G900 B)

• J-P

J-P

Syntax erro....

NIJS!! Maar zoveel groter is het scherm niet, kan je dan nog wel wat lezen??
Voor mij is het geen optie, moet er GPS in hebben, heb nu een iPAQ met GPS muis, en man wat zal ik blij zijn als ik niet alles aan elkaar hoef te hangen als ik eens een keer navigatie nodig heb. Jaja ik weet het ik heb een zwaar leven :P O-)

• DaannO
Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:45:
[...]

LOL ik dacht het jij zegt het :P

[...]

Meteen even op je site gekeken, [asskiss mode]die trouwens meteen naar mn favorieten is gegaan [\asskiss mode :+ ] maar ik zie dat je ook nog de HTC Vogue verwacht, ik had gelezen dat die niet in Europa werd uitgebracht omdat die niet het GSM netwerk ondersteunt?

[...]

Die zou ik navragen maar heb er nog niks over gehoord verder. Staat op de todo list ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Xanion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:34:
[...]

Er is een 0.000001% kans dat het wel VGA wordt. Een actief forum member op howardforums.com heeft zeer nauwe betrekkingen bij HTC en een test exemplaar gehad. Dat was een 2.8 inch QVGA scherm. Hij beweerd dat HTC het hierbij gaat houden en geen VGA scherm erin gaat bouwen. Hij moet er dus wel heel erg naast zitten wil het toch nog VGA worden, zeker gezien zijn zeer nauwe banden met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
koksie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:27:
[...]

Er is een 0.000001% kans dat het wel VGA wordt. Een actief forum member op howardforums.com heeft zeer nauwe betrekkingen bij HTC en een test exemplaar gehad. Dat was een 2.8 inch QVGA scherm. Hij beweerd dat HTC het hierbij gaat houden en geen VGA scherm erin gaat bouwen. Hij moet er dus wel heel erg naast zitten wil het toch nog VGA worden, zeker gezien zijn zeer nauwe banden met HTC.
Gelukkig maaar dan, het wordt nu al een probleem om ook maar iets te zien zonder leesbril op een QVGA... Dan moet ik met VGA altijd dat ding meesjouwen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:24:
[...]

NIJS!! Maar zoveel groter is het scherm niet, kan je dan nog wel wat lezen??
Voor mij is het geen optie, moet er GPS in hebben, heb nu een iPAQ met GPS muis, en man wat zal ik blij zijn als ik niet alles aan elkaar hoef te hangen als ik eens een keer navigatie nodig heb. Jaja ik weet het ik heb een zwaar leven :P O-)
Het scherm schijnt zeer goed te doen zijn, en als je pro
blemen hebt met de leesbaarheid maak je toch gewoon de letteeweergave groter? Ik zit zelf nu met een qvga scherm en ik scroll me rot op het 2,2 inch schermpje :p
Overigens vind ik geen onboard gps eerder een pré.. Een losse gps muis kun je vervangen door een nieuwer en sneller type, bovendien gebruikt ie zn eigen accu ipv het toestel. Oh en aan die Toshiba kun je een usb stick hangen aangezien er een usb host chip in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:39:
[...]

Het scherm schijnt zeer goed te doen zijn,
Hoe kom je aan die wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haya99 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:06:
[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?
Vragen aan mensen die er 1 hebben (gehad) en ja er zijn ook mensen die er problemen mee hebben. Maar aangezien ik mn mobiel toch maar een cm of 10 van me neus bekijk vind ik het niet een issue. Maar zoals bekend, eerst zelf in het echt zien he ;) Maar goed ik zal verder niet meer posten in dit topic aangezien het over de Htc Polaris gaat oorspronkelijk. Voor de Toshiba is een eigen topic...

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
[...]

Ik heb vandaag met het promoteam van HTC bij Pdashop.nl staan praten. Deze melde mij dat de HTC Polaris pas Q1 volgend jaar op de markt komt.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 21:58
Na contact met BC gehad te hebben kreeg ik een e-mail dat ze verwachten de Polaris in November al te hebben.

• J-P

J-P

Syntax erro....

Chutney schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:51:
[...]

Ik heb vandaag met het promoteam van HTC bij Pdashop.nl staan praten. Deze melde mij dat de HTC Polaris pas Q1 volgend jaar op de markt komt.
Damocles.NL schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:47:
Na contact met BC gehad te hebben kreeg ik een e-mail dat ze verwachten de Polaris in November al te hebben.
Duidelijkheid in overvloed dus 8)7

Vooralsnog ga ik maar van het beste uit en hoop ik op november (mede omdat mijn abonnement in December afloopt en ik het eigenlijk nu al kan verlengen >:) >:) )

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Twijfel nu tussen:
• HTC TyTN II
• HTC Polaris
• HP Ipaq 600

Dit vond ik nog:
Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/6f0820985e.jpg

Wat een plaatje!

[ Voor 43% gewijzigd door Mini Poeper op 19-09-2007 01:55 ]

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mini Poeper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:03:
Twijfel nu tussen:
• HTC TyTN II
• HTC Polaris
• HP Ipaq 600

Dit vond ik nog:
[afbeelding]

Wat een plaatje!
Opzich toch wel 3 verschillende apparaten, slide keyboard of helemaal geen. Denk wel dat de polaris de goedkoopste van de drie zal worden. Althans... dat hoop ik ;)

Waar heb je dat plaatje vandaan? Niet iets van HTC zelf.

• Mini Poeper
Bogey Dope schreef op woensdag 19 september 2007 @ 02:43:
[...]
Opzich toch wel 3 verschillende apparaten, slide keyboard of helemaal geen. Denk wel dat de polaris de goedkoopste van de drie zal worden. Althans... dat hoop ik ;)
Ja, zijn wel heel verschillend maar toch op veel punten ook gelijk. Zie voor vergelijk:-klik-
Ik vraag mezelf af of het toetsenbord een grote meerwaarde heeft. Als je veel sms't en emailt dan kan ik me dat voorstellen. Op dit moment heb ik een Qtek S200 en dit valt bij mij mee (±30 sms en ±15 email per maand), maar natuurlijk heb ik geregeld wat gegevens in te voeren. Kan mij voorstellen dat dit hoger zal worden als er een full-size keyboard bij zit.

De HP heeft een gewone telefoon keyboard, dat lijkt mij toch ook erg handig. Zo kan ik nu onder het autorijden geen sms sturen, heb twee handen nodig. Zit ik er naast en rijden we over een erg hobbelige weg, dan gaat het genavigeer met de stylus ook niet heel makkelijk.

De HP en de Polaris vind ik allebei prachtige devices om te zien. _/-\o_
Bij de Polaris die glasplaat en zo mooi dun, de HP mooi zakelijk zwart met licht grijs en allebei een handige scroll wheel.

Ik vraag mij m.b.t. de Ipaq de volgende twee dingen af:
Hoe tweakable zal de Ipaq zijn? Zo heb ik bij mijn S200 maar een deel van de ExtRom geïnstalleerd en ik merk soms bij sommige programma's dat de PDA (HP Ipaq hx2190b) van m'n vriendin het programma niet pakt (zoals bij HTC X-button).

De gebruikte processor is een Intel XScale PXA270, deze zit ook in andere PDA's van HP. Zoals bijvoorbeeld in de Ipaq hx2490 (520Mhz) en de Ipaq hx2190 (312Mhz). Deze laatste heeft mijn vriendin i.c.m. de HTC S310. Nu merk ik grote verschillen tussen de S200 en de hx2190, bijv. met het afspelen van een filmpje. Is deze cpu niet al oud of is deze juist heel erg goed? Wat zijn de grote verschillen tussen de twee processors?

Even uit m'n eigen topic (TyTN II) gehaald:
Als we er even voor het gemak vanuit gaan dat de Polaris net zo zal scoren als de TyTN II (zelfde processor) doet 'ie het niet verkeerd. Als tweede staat de hx2490, deze heeft dezelfde cpu als de Ipaq 600. :7
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/4738/01cpunz9.png

Bogey Dope schreef op woensdag 19 september 2007 @ 02:43:Waar heb je dat plaatje vandaan? Niet iets van HTC zelf.
-klik-

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mini Poeper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:23:
[...]

Ja, zijn wel heel verschillend maar toch op veel punten ook gelijk. Zie voor vergelijk:-klik-
Ik vraag mezelf af of het toetsenbord een grote meerwaarde heeft. Als je veel sms't en emailt dan kan ik me dat voorstellen. Op dit moment heb ik een Qtek S200 en dit valt bij mij mee (±30 sms en ±15 email per maand), maar natuurlijk heb ik geregeld wat gegevens in te voeren. Kan mij voorstellen dat dit hoger zal worden als er een full-size keyboard bij zit.
Als ik moet kiezen tussen een dun toestel zonder toetsenbord met een groot scherm of een toestel met toetsenbord maar dan wel wat dikker of een kleiner scherm, dan ga ik toch wel zeker voor de eerste. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze.
De HP heeft een gewone telefoon keyboard, dat lijkt mij toch ook erg handig. Zo kan ik nu onder het autorijden geen sms sturen, heb twee handen nodig. Zit ik er naast en rijden we over een erg hobbelige weg, dan gaat het genavigeer met de stylus ook niet heel makkelijk.
SMSen achter het stuur........ dat doen wij voorbeeld Nederlanders toch niet O-) :X

• Mini Poeper
Bogey Dope schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:51:
Als ik moet kiezen tussen een dun toestel zonder toetsenbord met een groot scherm of een toestel met toetsenbord maar dan wel wat dikker of een kleiner scherm, dan ga ik toch wel zeker voor de eerste. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze.
Dus je gaat een TyTN II kopen? Zo niet, wat dan wel en wat zijn daarvan de argumenten?
SMSen achter het stuur........ dat doen wij voorbeeld Nederlanders toch niet O-) :X
:w

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mini Poeper schreef op donderdag 20 september 2007 @ 01:00:
[...]

Dus je gaat een TyTN II kopen? Zo niet, wat dan wel en wat zijn daarvan de argumenten?

[...]

:w
Nee de Polaris (een dun toestel zonder toetsenbord met een groot scherm).
Eigenlijk was de P3300 het toestel dat aan al mijn eisen voldeed op de processor na, met de komst van de polaris zijn al mijn eisen voldaan.

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-05 20:48

migros

Nooit meer een Samsung

Snap niet dat het scherm van de Polaris "maar" 2,8 inch is. Ik gebruik op dit moment zelf de P3300 en zat eigenlijk op de Polaris te wachten vanwege het grotere scherm. Ik kan nu blijkbaar beter op zoek naar een ander toestel dan de Polaris. Vindt het wel een gemiste kans van HTC

Leuk man gatheren

• Mini Poeper
Bogey Dope schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:18:
Nee de Polaris (een dun toestel zonder toetsenbord met een groot scherm).
Eigenlijk was de P3300 het toestel dat aan al mijn eisen voldeed op de processor na, met de komst van de polaris zijn al mijn eisen voldaan.
Ik snap alleen dat grote scherm niet, nagenoeg alle toestellen van HTC hebben 2,8"

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mini Poeper schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:47:
[...]

Ik snap alleen dat grote scherm niet, nagenoeg alle toestellen van HTC hebben 2,8"
Dat bedoelde ik in een vergelijking met de HP Ipaq 600 die je eventueel ook wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Goed nieuws wat tegelijkertijd slecht is *O* -O- . Meer duidelijkheid over de leveringsdatum van de Polaris. In plaats van oktober wordt de Polaris nu eind november verwacht in de week van 26 November - 2 December.
Bron: All About Phones

Ben benieuwd wanneer je hem kan reserveren.
Mini Poeper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:23:
[...]

Even uit m'n eigen topic (TyTN II) gehaald:
Als we er even voor het gemak vanuit gaan dat de Polaris net zo zal scoren als de TyTN II (zelfde processor) doet 'ie het niet verkeerd. Als tweede staat de hx2490, deze heeft dezelfde cpu als de Ipaq 600. :7
[afbeelding]
Mijn god wat een verschil met de X500+ zeg, als ik dit zo zie ben ik blij dat ik even op de polaris wacht.

[ Voor 44% gewijzigd door J-P op 21-09-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Heb altijd Sony Ericsson phones gehad, maar begin meerdere eisen te krijgen:

- Moet kunnen internetten (ben student en heb heel erg vaak in de trein of ergens anders soms iets van, verdomme dit wil ik weten ->> Google / 9292ov op je phone zou ideaal zijn voor mij)
- Wil een goede agenda functie hebben
- Wil ergens staan en ff met tomtom willen zien hoe ik ergens moet komen.
- Wil een phone die er gelikt uitziet zoals de N95 ( NOT!!! :P, alhoewel die zwarte uitgave ookal er mooi uitziet) << Hier niet op reageren offtopic.

Al deze wensen wil ik hebben in een mooie phone. December dan loopt mn abbo af en wil ik gaan kiezen. Vind het alleen jammer dat de resolutie dus nog steeds zo laag is.

Vind het raar dat merken als HTC niet een soort gelijke resolutie scherm op de markt brengen als de iPhone heeft. Die moeten toch voorop lopen? (doen ze ook hoor, maar niet op dit punt:P)

w00t

• haya99
Volgende week zou ie in het openbaar moeten verschijnen dus... :)

• DaannO
haya99 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:06:
Volgende week zou ie in het openbaar moeten verschijnen dus... :)
En ik ben er bij waarschijnlijk *O*

• Jeroenwvd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-08-2024
Zeg DaannO dat is mooi dan hebben we het nieuws uit de eerste hand. _/-\o_

En neem wel je fototoestel mee. :Y

• haya99
Jeroenwvd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:22:

Jajajaja!! *O* *O* *O*

• DaannO
Jeroenwvd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:22:

Zoals het er nu naar uit ziet nemen we een dikke camera mee en een laptop voor live coverage om de paar minuten :D

• Mini Poeper
Ik kijk net naar de HTC Vogue... enige (grote) verschil met de Polaris is de processor: -klik-

Maar is die processor wel zoveel anders?
Polaris: 32bit Qualcomm MSM7200
Vogue: 32bit Qualcomm MSM7500

:? 8)7

• krispy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-04 19:12

krispy

weet het ook niet meer

De 7500 is bedoeld voor CDMA netwerken; de 7200 voor UMTS & co. Verder lijkt het erop dat de 7500 tot 8.0 MPixel camera's ondersteunt (de 7200 tot 6.0). Voor de rest lijken de SoC's erg op elkaar.

Als je dit zo leest zou de aansturing van een VGA scherm geen probleem moeten zijn.

* krispy hoopt nog steeds op een Polaris met VGA (anders wordt de keus tussen de Eten X800 en de Polaris toch een stuk lastiger)

edit: hier staan alle specs in detail: http://www.cdmatech.com/p...ergenceplatform/index.jsp

[ Voor 11% gewijzigd door krispy op 27-09-2007 14:02 ]

hmm.. that's interesting..

• DaannO
Vanaf dinsdag 12 uur doen we live verslag. We hopen om de 5 minuten iets te kunnen vertellen en foto's up te loaden. :)

• krispy

krispy

weet het ook niet meer

DaannO schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:26:
Vanaf dinsdag 12 uur doen we live verslag. We hopen om de 5 minuten iets te kunnen vertellen en foto's up te loaden. :)
oef ... nog maar 5 nachtjes slapen *O*

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mini Poeper schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:17:
Ik kijk net naar de HTC Vogue... enige (grote) verschil met de Polaris is de processor: -klik-

Maar is die processor wel zoveel anders?
Polaris: 32bit Qualcomm MSM7200
Vogue: 32bit Qualcomm MSM7500

:? 8)7
En de camera, polaris een 3.1 en de vogue een 1.6 volgens mij. Niet dat dat er toe doet maar toch. Als de Vogue toch in NL uitkomt heb ik er zeker wel interesse in. Eigenlijk hetzelfde als de Polaris maar dan kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
krispy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:01:
* krispy hoopt nog steeds op een Polaris met VGA (anders wordt de keus tussen de Eten X800 en de Polaris toch een stuk lastiger)

Opmerking/vraag:
Ow ow wat ben k aan 't twijfelen...
Een dezer dagen/weken ga k 'n nieuwe PPCphone kopen (los).
Ik twijfel nu tussen de volgende apparaten:
- HTC TyTN II
- E-ten Glofiish x800
- Toshiba Protégé 900
(- HTC Polaris)
(- HP Ipaq 600)

Is 'n toetsenbord echt zo handig? Dit bericht schrijf k nu op m'n S200 met 'Letter Recognizer'.
VGA: must have?
Welk apparaat is 't snelst, wat is nou de snelste cpu?
Welke is tweakable of geeft daar meeste ruimte toe?
Antwoord:
k heb de Toshiba gehad...binnen een dag had ik het weer gezien.
scherm is super.
snelheid is nog ergggg slecht en vond onbegrijpelijk dat toshiba een device op de markt kon brengen met een standby bug.
Ik heb de Tytn II sinds vrijdag is een super device.

X800 is een X500+ met 3G en 25% meer CPU power.
CPU is gewoon te traag voor een dergelijk device.
jammer genoeg ook niet voldoende memory..wat je heel snel gaat merken als je paar leuke today plugins gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
DaannO schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:26:
Waar te lezen? :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
Ben benieuwd of er nieuws over de Polaris is, mogelijk ook foto's ?...Vergeet de Polaris niet vast te leggen Daano ;)

• DaannO
Chutney schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:02:
[...]

Ben benieuwd of er nieuws over de Polaris is, mogelijk ook foto's ?...Vergeet de Polaris niet vast te leggen Daano ;)
Zie hier het plan van aanpak: http://www.allaboutphones...m/viewtopic.php?f=2&t=742 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Aangezien HTC eindelijk weer met wat nieuws komt: nieuws: HTC introduceert Touch Dual, Shift en andere modellen denk ik dat het niet lang meer gaat duren voordat ze officieel de Polaris aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
Bogey Dope schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:58:
Aangezien HTC eindelijk weer met wat nieuws komt: nieuws: HTC introduceert Touch Dual, Shift en andere modellen denk ik dat het niet lang meer gaat duren voordat ze officieel de Polaris aankondigen.
Had eigenlijk wel verwacht dat ie hier bij zou zitten.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 13-05 16:05
Helaas geen nieuws van de Polaris....ik vond toevallig wel een mooie nieuwe foto op Pocket thoughts

[ Voor 7% gewijzigd door weertenaar op 01-10-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

weertenaar schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:26:
Helaas geen nieuws van de Polaris....ik vond toevallig wel een mooie nieuwe foto op Pocket thoughts
Ziet er al een stuk strakker uit als wat op PDADB.NET staat

Afbeeldingslocatie: http://pix.nofrag.com/d/4/1/670ee2f0d9ccdf7e37f4ef2c8176a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Overigens wordt op het pocketpt forum door een zekere Cyborg (poster van de foto's) ook bevestigd dat hij GEEN VGA :'( en geen 3.5"scherm heeft. Dit kon ik tenminste uit de Portugese tekst opmaken. Lijkt alles te delen met de P3600 en heeft TouchFlo zoals de Touch.

Helaas, een gemiste kans.....Ik ga hier niet meer op wachten en blijf mooi bij mijn E-Ten X800.

[ Voor 10% gewijzigd door weertenaar op 02-10-2007 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

weertenaar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:44:
Overigens wordt op het pocketpt forum door een zekere Cyborg (poster van de foto's) ook bevestigd dat hij GEEN VGA :'( en geen 3.5"scherm heeft. Dit kon ik tenminste uit de Portugese tekst opmaken. Lijkt alles te delen met de P3600 en heeft TouchFlo zoals de Touch.

Helaas, een gemiste kans.....Ik ga hier niet meer op wachten en blijf mooi bij mijn E-Ten X800.
Moet zeggen dat de Polaris nog steeds aan mijn eisen voldoet, alleen krijgt hij wel steeds meer concurentie...... van HTC zelf. 8)7 :+

Als je kijkt naar de Touch Dual (Nike), Vogue, Polaris dan is er qua hardware eigenlijk maar weinig verschil en ligt het alleen aan je smaak en de afmetingen van de apparaten. Ok de Vogue komt waarschijnlijk niet naar Europa maar de Touch Dual is toch echt een stuk kleiner dan de Polaris:
58 x 110 x 16 millimetres van de Polaris tegen
55 x 107 x 16.5 millimetres van de dual

En de Vogue is nog kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
weertenaar schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:44:

Zo zie ik het NIET. Ik zie het als een TyTN II met in een P3300 shell. Heeft helemaal niks met de P3600 te maken. De X800 vind ik ook een leuk toestel maar ben bang dat het opgejaagde processortje het VGA scherm niet aan kan (zie mijn post op 28 september).
Touch Flo is juist erg handig! Jij bedoelt neem ik aan de menustructuur / kubus zoals de Touch dat heeft? Dát zal 'ie waarschijnlijk NIET krijgen. Touch Flo zit ook op de TyTN II, het vergemakkelijkt het scrollen door bijvoorbeeld de contactpersonenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Mini Poeper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:59:
[...]

Zo zie ik het NIET. Ik zie het als een TyTN II met in een P3300 shell. Heeft helemaal niks met de P3600 te maken. De X800 vind ik ook een leuk toestel maar ben bang dat het opgejaagde processortje het VGA scherm niet aan kan (zie mijn post op 28 september).
Touch Flo is juist erg handig! Jij bedoelt neem ik aan de menustructuur / kubus zoals de Touch dat heeft? Dát zal 'ie waarschijnlijk NIET krijgen. Touch Flo zit ook op de TyTN II, het vergemakkelijkt het scrollen door bijvoorbeeld de contactpersonenlijst.
Ik had een stukje geprobeerd te vertalen uit het Portugees; Daarin werd vermeld dat de Polaris de processor, GPS en connectivity met de P3600 deelt (hopelijk wel meer geheugen) en dat hij TouchFlo heeft. Dus ik heb geen idee of hij ook zo'n Kubus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krispy

krispy

weet het ook niet meer

Ik ben eigenlijk een beetje bang dat er vanmiddag niets nieuws naast de gisteren aangekondigde modellen wordt aangekondigd. Kunnen we met z'n allen fijn wachten tot november.. of later.

Vind ik jammer, want de "spyshots" die deze "Cyborg" gemaakt heeft zien er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
krispy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:34:
Ik ben eigenlijk een beetje bang dat er vanmiddag niets nieuws naast de gisteren aangekondigde modellen wordt aangekondigd. Kunnen we met z'n allen fijn wachten tot november.. of later.

Vind ik jammer, want de "spyshots" die deze "Cyborg" gemaakt heeft zien er leuk uit.
Inderdaad, daarom geen we geen live coverage verzorgen mits er nieuwe toestellen komen. We nemen dus wel alles mee om een preview te maken maar een live coverage heeft weinig nieuwswaarde zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krispy

krispy

weet het ook niet meer

DaannO schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Inderdaad, daarom gaan we geen live coverage verzorgen mits er nieuwe toestellen komen. We nemen dus wel alles mee om een preview te maken maar een live coverage heeft weinig nieuwswaarde zo. :)
Hahaha, da's dan ook weer zo. 8)7 Bedankt dat je me op mn gemak stelt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
HTC kondigt de S730 en P6500 aan
Bron: Pocketinfo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

DaannO schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Inderdaad, daarom geen we geen live coverage verzorgen mits er nieuwe toestellen komen. We nemen dus wel alles mee om een preview te maken maar een live coverage heeft weinig nieuwswaarde zo. :)
En ik zit hier vol verwachting te wachten op 12uur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bogey Dope schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

En ik zit hier vol verwachting te wachten op 12uur :'(
Naja je wist alle al dus weinig nieuws te melden :S Ben zojuist terug en morgen zal ik een uitgebreid verslag typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

DaannO schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:33:
[...]

Naja je wist alle al dus weinig nieuws te melden :S Ben zojuist terug en morgen zal ik een uitgebreid verslag typen :)
Ok en hieruit kan ik ook al opmaken dat je dus geen nieuws of pics hebt van de Polaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krispy

krispy

weet het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ach de Touch dual is tenminste nog iets, is er ook bekent gemaakt wanneer die verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bogey Dope schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:21:
[...]

Ach de Touch dual is tenminste nog iets, is er ook bekent gemaakt wanneer die verkrijgbaar is?
Jep, eind deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Bogey Dope schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:21:
[...]

Helaas geen GPS, snap dat niet.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

FireStarter schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:27:
[...]

Helaas geen GPS, snap dat niet.
Idd je hebt gelijk, zie het net op PDADB waar ik eigenlijk naar toe ging om je ongelijk te bewijzen. |:( Zou toch zweren dat het er eerst wel bij stond. Helaas want nu valt de toch dual voor mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
En volgens pdadb.net ook geen wifi. Ook op HTC.com zie ik geen wifi in de specs van de Touch Dual staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
koksie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:22:
En volgens pdadb.net ook geen wifi. Ook op HTC.com zie ik geen wifi in de specs van de Touch Dual staan.
Klopt, geen wifi. Was een zwaar besluit, aldus HTC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Klopt, geen wifi. Was een zwaar besluit, aldus HTC :S
Zwaar 7(8)7

Eerder loco :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Batterij verhaal enz :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Net op tweakers nieuws: HTC Touch blijkt verkoopsucces waarin een interview met HTC Benelux directeur nog steeds niets wordt verteld over de Polaris. :X

,,Details over de nieuwe Touch-telg wilde Moons echter niet geven.''

Ik neem tenminste aan dat hij hiermee de Polaris bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bogey Dope schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:22:
Net op tweakers nieuws: HTC Touch blijkt verkoopsucces waarin een interview met HTC Benelux directeur nog steeds niets wordt verteld over de Polaris. :X

,,Details over de nieuwe Touch-telg wilde Moons echter niet geven.''

Ik neem tenminste aan dat hij hiermee de Polaris bedoelt.
Dat was onduidelijk. Het enigste dat hij wou vertellen was dat voor dat de iPhone in NL zou zijn htc waarschijnlijk een 3e touch zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 21:17
En weer een plaatje van een levende Polaris!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilemag.com/content/images/13513_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mr.Vulcano schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:14:
En weer een plaatje van een levende Polaris!

[afbeelding]
Definitieve ontwerp lijkt nu zo´n beetje wel klaar te zijn alhoewel bij dit plaatje de onderkant wat matter lijkt dan die vorige.
Zou wel eens wat meer info van HTC zelf willen hebben..... beetje stilletjes zo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bogey Dope schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:53:
Zou wel eens wat meer info van HTC zelf willen hebben..... beetje stilletjes zo :O
Zou ik ook willen...
Al maak ik zeer waarschijnlijk de oversteek naar HP; IPAQ 614c
Voordelen:
  • hardware toetsenbordje (qwerty is mij waarschijnlijk net iets te veel van 't goede, zoveel sms/mail ik niet -> TyTN II)
  • niet heel groot
  • géén Home plugin
  • mooi uiterlijk
Keus zal zich uiteindelijk wel gaan wijzigen als blijkt dat de Polaris tóch een vga screen heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 11-10-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-05 21:58

Roy

Hobbies?

Nou, er is weer meer informatie! De naam wordt HTC Cruise (HTC Touch Cruise ?) Ziet er wel goed uit, jammerd dat het VGA toch verloren gegaan is, maar voor de rest wel fijne specs: zie http://www.pocketinfo.nl/...itieve-specificaties.html

Dus A-GPS, Bluetooth, Wifi, GPRS/UMTS/HSDPA, MicroSD, 400mhz, 128ROM, 256RAM. netjes!

Hopelijk is het uiterlijk ook mooi, en dan is dit de opvolger van m'n P3300.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Roy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:21:
Nou, er is weer meer informatie! De naam wordt HTC Cruise (HTC Touch Cruise ?) Ziet er wel goed uit, jammerd dat het VGA toch verloren gegaan is, maar voor de rest wel fijne specs: zie http://www.pocketinfo.nl/...itieve-specificaties.html

Dus A-GPS, Bluetooth, Wifi, GPRS/UMTS/HSDPA, MicroSD, 400mhz, 128ROM, 256RAM. netjes!

Hee, ik ben net te laat. :( Wilde dit ook al snel posten :)
http://www.allaboutphones...opic.php?f=2&t=946&p=4308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Roy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:21:

Cruise, mmmm vond Polaris toch beter klinken.
maar de knoppen rondom de navigatieknop zijn vervangen door één drukgevoelig oppervlak, waarin de knoppen zijn verwerkt. De softtouch-knoppen (de twee knoppen links en rechts onder het scherm) ontbreken.
Mmm als dat maar goed gaat, van mij hoeft het niet, heb liever echte knoppen dan kan je bovendien op gevoel een knop indrukken, hoop wel dat de softtouch-knoppen dan worden vervangen in dat drukgevoelig oppervlak want die gebruik je toch best vaak.

Nu maar snel hopen op een officiële releasedatum!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Bogey Dope schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:50:
Nu maar snel hopen op een officiële releasedatum!!
Eind november is officieel bevestigd door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Heel erg gaaf van die "zachte" toetsen maar het hoeft maar aangeraakt te worden en 't reageert al. Aangezien ik wel plugins gevonden heb die je beeldscherm uitzetten maar niet tegelijkertijd je toetsen behalve de on/off knop is dat behoorlijk balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
He? De ingebouwde Devicelock app van WM6 lockt bij mij scherm en toetsen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
koksie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:36:
He? De ingebouwde Devicelock app van WM6 lockt bij mij scherm en toetsen hoor.
Maar dan staat nog steeds je scherm aan en dit kost energie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
HTC is niet te STOPPEN!!!

In 3 maanden tijd worden al mn wensen steeds beter vervult.
Bij de aankondiging zeggen ze GPS en A-GPS, wat is daar dan het verschil tussen?

* FireStarter moet waarschijnlijk nu tot februari/mrt08 wachten, dus waarschijnlijk heb je dan een touch variant die ook nog een 5MP camera heeft en hopelijk een Iphone resolutie.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
En ik begin steeds meer op 'n vrouw te lijken: ik twijfel nog te veel tussen de Polaris Cruise, TyTN II en de IPAQ 610 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FireStarter schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:35:
HTC is niet te STOPPEN!!!

In 3 maanden tijd worden al mn wensen steeds beter vervult.
Bij de aankondiging zeggen ze GPS en A-GPS, wat is daar dan het verschil tussen?

* FireStarter moet waarschijnlijk nu tot februari/mrt08 wachten, dus waarschijnlijk heb je dan een touch variant die ook nog een 5MP camera heeft en hopelijk een Iphone resolutie.
GPS maakt gebruik van satellieten en A-GPS van het netwerk om je positie te bepalen, dus de masten van telco's.

A-GPS wordt in Nederland nog amper ondersteunt door de telco's.

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 18-10-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30

Entity

9000rpm

Kleine correctie, A-GPS maakt alleen voor de 'first-fix' gebruik van het netwerk, om zo veel sneller een fix te kunnen krijgen, verder maakt het gewoon gebruik van GPS satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Entity schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:28:
Kleine correctie, A-GPS maakt alleen voor de 'first-fix' gebruik van het netwerk, om zo veel sneller een fix te kunnen krijgen, verder maakt het gewoon gebruik van GPS satellieten.
Nog een kleine correctie, A-GPS is niet alleen voor de first-fix, maar gebruikt constant de gegevens van de Assisted server samen met de satellieten. Dit zorgt voor een betere positiebepaling als je bijv: tussen hoge flatgebouwen in zit. Maar zoals gezegd, volgens mij is er nog geen enkele telco in Nederland die Assisted Server ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30

Entity

9000rpm

Xanion schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:42:
[...]

Nog een kleine correctie, A-GPS is niet alleen voor de first-fix, maar gebruikt constant de gegevens van de Assisted server samen met de satellieten. Dit zorgt voor een betere positiebepaling als je bijv: tussen hoge flatgebouwen in zit. Maar zoals gezegd, volgens mij is er nog geen enkele telco in Nederland die Assisted Server ondersteunt.
Je hebt gelijk, ik moet niet af gaan op alleen de eerste google hit blijkt maar weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Mini Poeper schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:34:
[...]

Maar dan staat nog steeds je scherm aan en dit kost energie!
VJDevicelock (www.vijay555.com) lost dit voor je op. Je kunt het appje instellen op alles locken en power off, of alles locken en power on houden. Alle toetsen en het scherm zijn gelockt en uit, maar de power blijft on, zodat je wel muziek kunt luisteren. Het werkt met commandline parameters, maar is simpel in te stellen. Ik heb een shortcut op mijn Today gezet (ik werk graag met SPB PocketPlus) en het werkt prima. Check het eens uit, zou best eens handig kunnen zijn voor wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Real foto's van de Polaris *O*

klik
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
En gewoon Polaris blijven noemen hè... 8)
Rolt veel beter je mond uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mini Poeper schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

En gewoon Polaris blijven noemen hè... 8)
Rolt veel beter je mond uit.
Njah doe ik in de winkel ook altijd :D Je kent de code name veel eerder dan de toestel naam. Zo heb ik dat ook met de Kaiser en Wizard bijvoorbeeld :P
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.