Ja, zijn wel heel verschillend maar toch op veel punten ook gelijk. Zie voor vergelijk:-klik-Bogey Dope schreef op woensdag 19 september 2007 @ 02:43:
[...]
Opzich toch wel 3 verschillende apparaten, slide keyboard of helemaal geen. Denk wel dat de polaris de goedkoopste van de drie zal worden. Althans... dat hoop ik
Ik vraag mezelf af of het toetsenbord een grote meerwaarde heeft. Als je veel sms't en emailt dan kan ik me dat voorstellen. Op dit moment heb ik een Qtek S200 en dit valt bij mij mee (±30 sms en ±15 email per maand), maar natuurlijk heb ik geregeld wat gegevens in te voeren. Kan mij voorstellen dat dit hoger zal worden als er een full-size keyboard bij zit.
De HP heeft een gewone telefoon keyboard, dat lijkt mij toch ook erg handig. Zo kan ik nu onder het autorijden geen sms sturen, heb twee handen nodig. Zit ik er naast en rijden we over een erg hobbelige weg, dan gaat het genavigeer met de stylus ook niet heel makkelijk.
De HP en de Polaris vind ik allebei prachtige devices om te zien.
Bij de Polaris die glasplaat en zo mooi dun, de HP mooi zakelijk zwart met licht grijs en allebei een handige scroll wheel.
Ik vraag mij m.b.t. de Ipaq de volgende twee dingen af:
• Hoe tweakable zal de Ipaq zijn? Zo heb ik bij mijn S200 maar een deel van de ExtRom geïnstalleerd en ik merk soms bij sommige programma's dat de PDA (HP Ipaq hx2190b) van m'n vriendin het programma niet pakt (zoals bij HTC X-button).
• De gebruikte processor is een Intel XScale PXA270, deze zit ook in andere PDA's van HP. Zoals bijvoorbeeld in de Ipaq hx2490 (520Mhz) en de Ipaq hx2190 (312Mhz). Deze laatste heeft mijn vriendin i.c.m. de HTC S310. Nu merk ik grote verschillen tussen de S200 en de hx2190, bijv. met het afspelen van een filmpje. Is deze cpu niet al oud of is deze juist heel erg goed? Wat zijn de grote verschillen tussen de twee processors?
Even uit m'n eigen topic (TyTN II) gehaald:
Als we er even voor het gemak vanuit gaan dat de Polaris net zo zal scoren als de TyTN II (zelfde processor) doet 'ie het niet verkeerd. Als tweede staat de hx2490, deze heeft dezelfde cpu als de Ipaq 600.

-klik-Bogey Dope schreef op woensdag 19 september 2007 @ 02:43:Waar heb je dat plaatje vandaan? Niet iets van HTC zelf.