Wise enough to play the fool
Anoniem: 127866
Oudere afbeelding:

Nu, het is niet dat ik dat ding veel ga gebruiken: als ik ergens heen moet fietsen of pendelen en op reis.
Ik weet dat sommigen op dit forum in februari en mei zo'n toestelletje gehaald hebben. Na al die tijd, leeft het ding nog en wat zijn jullie bedenkingen over dit toestel op dit moment? En is het, in mijn omstandigheden, verstandig om er één aan te schaffen?
Bij voorbaat dank.
Anoniem: 127866
Maar ik heb hem gehaald en alles werkt naar behoren van de eerste keer. Is echt mooi ding.
Ook geen wonder waarom er 15 mensen (incl ikzelf) stonden aan te schuiven voor de winkel open ging
Anoniem: 787
Ik vind het teveel geld voor 2 Gig. Ik gebruik een ALDI shuffle kloon - dus zonder scherm en poespas - van 20 euro.
Anoniem: 8374
Paar euro's meer heb je de 8 gb en 2.8 '' display versieAnoniem: 127866 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:26:
Zaterdag (21/06) is het weer zover, de QW MP-204 ligt in de rekken in Intertoys België. Omdat ik een redelijk goedkope doch functionele mp3speler zoek, vraag ik me af of dit een goeie keus is. Voor die 40€ (nog goedkoper nu ivm de vorige aanbiedingen; €39.99) krijg je namelijk nog veel. Ik weet dat het een goedkope kloon is en dat de echte Ipod beter is, maar het hoeft echt niet veel te zijn voor mij.
Oudere afbeelding:
[afbeelding]
Nu, het is niet dat ik dat ding veel ga gebruiken: als ik ergens heen moet fietsen of pendelen en op reis.
Ik weet dat sommigen op dit forum in februari en mei zo'n toestelletje gehaald hebben. Na al die tijd, leeft het ding nog en wat zijn jullie bedenkingen over dit toestel op dit moment? En is het, in mijn omstandigheden, verstandig om er één aan te schaffen?
Bij voorbaat dank.
http://www.mpland.nl/epag...bjectPath=/Shops/61455144

Draagbare dvd/dvb-T-speler
* Bovenlader met 8,5”-TFT-display (16:9)
* Geïntegreerde dvb-T-tuner
* Externe digitale antenne voor de beste ontvangst
* Usb-aansluiting
* Ondersteunt kaartlezers
* AV-in- en -uitgang, optische digitale audio-uitgang
* 2 geïntegreerde 1-watt-stereoluidsprekers
* IR-afstandsbediening
Hier staat meer info
Sorry! Bij de LidlMarzman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:27:
Ik heb er geen ervaring mee, maar waar is hij te koop en hoe duur?
[ Voor 18% gewijzigd door JaMaaT op 23-06-2008 18:38 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb geen hands on ervaring maar het hangt er vanaf hoe je dit wilt gebruiken:JaMaaT schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:26:
Iemand ervaring met dit dingetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Draagbare dvd/dvb-T-speler
* Bovenlader met 8,5”-TFT-display (16:9)
* Geïntegreerde dvb-T-tuner
* Externe digitale antenne voor de beste ontvangst
* Usb-aansluiting
* Ondersteunt kaartlezers
* AV-in- en -uitgang, optische digitale audio-uitgang
* 2 geïntegreerde 1-watt-stereoluidsprekers
* IR-afstandsbediening
Hier staat meer info
[...]
Sorry! Bij de Lidl
1) als DVD spelert - er zijn goedkopere producten met twee schermen.
2) Als Digitenne ontvanger - je kan alleen NED 123 en je regionale omroep ontvangen want ik den kniet dat er een conax decoder met smartcard reader in zit. Bij primafoon kan je dacht ik voor EUR 220 een digitenne ontvanger kopen met een 7" scherm en bij afsluiten contract krijg je EUR 90 terug...maar dan ben je wel 85 euro aan abo kosten kwijt (maar heb je wel 23+ zenders voor een jaar.) Er staat wel ' ondersteund kaartlezers' maar dat zegt me niet veel, moet je nog een CI/CAM kopen of gaat het om een SD kaartlezer zodat je je foto's kan zien? "Speicherkarte: SD/MS/MS-PRO/MMC; Kartensteckplatz, max. 1 GB" dus foto's en wat AVI.
3) als dvd spelert en zo nu en dan een journaaltje op ned 123 meepakkende is het een leuke aanbieding.
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 23-06-2008 20:32 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik ben maar 1 schermpie nodig, wel met een ingebouwede DVD speler. Is voor mijn moeder, heeft mijn vader geen last van haar als hij moet rijden naar hun vakantiebestemming. Dus als iemand een goedkoper alternatief heeft. Laat maar weten!franssie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:30:
[...]
Ik heb geen hands on ervaring maar het hangt er vanaf hoe je dit wilt gebruiken:
1) als DVD spelert - er zijn goedkopere producten met twee schermen.
2) Als Digitenne ontvanger - je kan alleen NED 123 en je regionale omroep ontvangen want ik den kniet dat er een conax decoder met smartcard reader in zit. Bij primafoon kan je dacht ik voor EUR 220 een digitenne ontvanger kopen met een 7" scherm en bij afsluiten contract krijg je EUR 90 terug...maar dan ben je wel 85 euro aan abo kosten kwijt (maar heb je wel 23+ zenders voor een jaar.) Er staat wel ' ondersteund kaartlezers' maar dat zegt me niet veel, moet je nog een CI/CAM kopen of gaat het om een SD kaartlezer zodat je je foto's kan zien? "Speicherkarte: SD/MS/MS-PRO/MMC; Kartensteckplatz, max. 1 GB" dus foto's en wat AVI.
3) als dvd spelert en zo nu en dan een journaaltje op ned 123 meepakkende is het een leuke aanbieding.
Minder dan de helft is dat goedkoper genoeg? Was wel heel makkelijk (zelf) te vinden btw.......maar ja gemak dient de mens nietwaar?JaMaaT schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:00:
[...]
Ik ben maar 1 schermpie nodig, wel met een ingebouwede DVD speler. Is voor mijn moeder, heeft mijn vader geen last van haar als hij moet rijden naar hun vakantiebestemming. Dus als iemand een goedkoper alternatief heeft. Laat maar weten!
edit: weer een tientje eraf (en het kan vast nóg goedkoper)
[ Voor 12% gewijzigd door kaajee op 24-06-2008 13:09 ]
'T is maar wat je leuk vind.............Anoniem: 787 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:53:
Het leuke van zo'n DVB-T-TV annex DVD-speler is dat je op vakantie in het buitenland zo'n 20~30 kanalen vrij kunt ontvangen; ik meen in Duitsland, in Frankrijk, in Engeland...
Ben op zoek naar de goedkoopste dvd speler die er is. Die van de BCC staat nu bovenaan, maar het moet dus nog goedkoper kunnen ?kaajee schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:04:
[...]
Minder dan de helft is dat goedkoper genoeg? Was wel heel makkelijk (zelf) te vinden btw.......maar ja gemak dient de mens nietwaar?
edit: weer een tientje eraf (en het kan vast nóg goedkoper)
Zo rond de 5 tientjes, meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven.
Nou ga op zoek zou ik zeggen en als je wat gevonden hebt laat het hier weten......W00fer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 02:07:
[...]
Ben op zoek naar de goedkoopste dvd speler die er is. Die van de BCC staat nu bovenaan, maar het moet dus nog goedkoper kunnen ?
(wat denk je dat anderen doen? Die gaan zelf zoeken op internet of in winkels, kan jij toch ook doen? Je toets eens wat in in Google, belt eens hier en daar........zo moeilijk is het niet.....)
Kijk eens op shop.nl, daar worden de overtollige voorraden van HE / Provision gedumpt (ligt vaak bij de Blokker). Veel goedkoper dan dat ga je het niet vinden denk ik. Over de kwaliteit zullen we het dan trouwens maar niet hebben, he?W00fer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 02:07:
[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 25-06-2008 11:30 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Dit komt al in de buurt:
http://www.prijsexplosie....Id=150&OriginalItemId=150
[ Voor 55% gewijzigd door W00fer op 26-06-2008 13:59 ]
Waarom doe/kijk je niet gewoon op shop.nl zoals de poster vóór je suggereerde? Jij bent echt liever lui dan moe is het niet? Daar staat er nl gewoon 1 voor 6 tientjes........W00fer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:57:
Desnoods is het zonder adapter of zonder doos, maakt mij het uit.
Dit komt al in de buurt:
http://www.prijsexplosie....Id=150&OriginalItemId=150
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Anoniem: 130832
Beeldsysteem: NTSCmvdklip schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:26:
Die van 60 euro staat trouwens ook gewoon op prijsexplosie.nl hoor, gewoon een kwestie van eventjes door het menu heen klikken.shop.nl = elektrolife.nl = prijsexplosie.nl = HE. Maareh nou hebben we je wel genoeg geholpen, vind ik.
Wordt je daar blij van?
Leuk ding, ik zat al te kijken naar Chinese smartphones met Windows mobile omdat ik er niet te veel aan uit wilde geven, maar dit is beterfunk-e schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:05:
Mijn tip heeft niet met aud/vid te maken, maar ook niet met csl.
Ik plaats hem dus hier maar (ik zou niet weten waar anders)
[afbeelding]
€ 199,- bij BOL.COM
/▌
Anoniem: 119722
Die chineze klonen kosten, zo'n 180 euro net zoveel en zijn niet duurzamerMarzman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:11:
[...]
Leuk ding, ik zat al te kijken naar Chinese smartphones met Windows mobile omdat ik er niet te veel aan uit wilde geven, maar dit is beter
Dat bedoel ikAnoniem: 119722 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:25:
[...]
Die chineze klonen kosten, zo'n 180 euro net zoveel en zijn niet duurzamer
Ze zijn nog wel goedkoper overigens (180 dollar is het eerder), maar een merk als Palm klinkt toch wat vertrouwder dan Taixing, Jinpeng of Jime (al doet mijn Cect het nu al een maandje of 9/10 zonder problemen)
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 27-06-2008 20:58 ]
/▌
Anoniem: 98664
Die hebben die dvd dingetjes vaak voor 90 euro, maar bij opruiming doen ze er 25 of 50% korting stickertjes op.
Ikzelf heb er al een tijdje een met divx etc. ondersteuning, accu trekt ruim 2 uur, dus filmpje kijken kan in de auto/trein/tent en kan dus complete series op 1 dvd branden, in de auto heb ik hem met radiozendertje via de stereo voor concerten etc.
Ideaal dingetje en ook wel 90 euro waard. (viewfun)
Zag laatst een 500 gig externe schijf voor 90 met 25% korting stickertje bij kruidvat, maar was dus blut
http://www2.saturn.de/web...&uk=proddetail&sort=price
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Mooie aanbieding scheelt nogal wat met de goedkoopste op kieskeurig (€173)FikkieHo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:24:
Een leuk setje voor je AV receiver? Dichtbij Nederland net over grensovergang. In Nederland haal je hem volgens mij voor 150 euro.
http://www2.saturn.de/web...&uk=proddetail&sort=price
Hierbij heb ik alleen een paar vragen:
1/ Is het materiaal sterk/slap?
2/ Hoe is de geluidskwaliteit?
3/ Hoe zien de filmpjes eruit?
4/ Zijn er firmwares, zoja waar zijn ze te vinden???? Ik hoor telkens dat je hard moet drukken op het touchscreen om het aan te kunnen klikken.
5/ Zit er een oplader bij om hem via een stopcontact te kunnen opladen.
Alvast bedankt.
met googlen worden de meeste van je vragen benantwoordJanter schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:54:
Ik keek vandaag in foldertjes van bartsmit en intertoys. Tot mijn verbazing zag ik plotseling een aardig leuk mp3'tje staan: multimedia speler QW MP-204
Hierbij heb ik alleen een paar vragen:
1/ Is het materiaal sterk/slap?
2/ Hoe is de geluidskwaliteit?
3/ Hoe zien de filmpjes eruit?
4/ Zijn er firmwares, zoja waar zijn ze te vinden???? Ik hoor telkens dat je hard moet drukken op het touchscreen om het aan te kunnen klikken.
5/ Zit er een oplader bij om hem via een stopcontact te kunnen opladen.
Alvast bedankt.
http://www.iphoneclub.nl/...-qw-mp-204-van-intertoys/
als je de comments van dat aangehaalde mini-review doorleest zou je voldoende info moeten hebben lijkt me. Ja hij doet het en nee niet alles werkt zo makkelijk als je zou willen.Janter schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:24:
Kan iemand mij misschien helpen ????
Ik heb al een iPod nano red maar anders was het wel een leuk ding (als past ie niet op mijn wekker radio en ook niet op mijn boom-box met ipod docking.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Lijkt mij een rip (dit maal een goede) van de Onda VX747 of 787Janter schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:24:
Kan iemand mij misschien helpen ????
(http://mp4nation.net/cata...cPath=1_8&products_id=162)
Zijn leuke dingen, leuk geluid, maar koop dan de échte Onda en niet de rip-offs.
Als je er eventjes mee wilt doen, halen, als je er langer mee wilt doen, laten gaan.
een echte kost je niet zoveel:
http://mp4nation.net/cata...=index&cPath=1_8&sort=20a
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Hunter op 07-07-2008 18:52 ]
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Alvast bedankt
SAMSUNG Home Theatre systeem HT-THX22R ~150e
Jammer dat er geen aansluiting vanaf pc op zit (op aux na ... maar daar word je niet zo blij van) of ben ik abuis? Niet zo heel veel verstand van...
http://www.aldi.nl//OFFER_NL_SA/OFFER_28/OFF01.SHTML
Niks mis mee opzich, al vind ik ze wel lelijk.
En het bereik is ook niet fantastisch, maar dat is bij alle PMR radio's zo.
9 KM kan je op je buik schrijven, dat is echt onzin.
Je mag van geluk spreken als je het einde van de straat haalt.
[ Voor 28% gewijzigd door mace op 09-07-2008 12:22 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Noouu dat valt ook wel weer mee... Meestal is de ontvangst op 1 km afstand nog wel te doen, met allemaal woningen ertussen. 2 km is een probleem.mace schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:21:
Je mag van geluk spreken als je het einde van de straat haalt.
Ja ok, ik overdrijf.Bergen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:02:
[...]
Noouu dat valt ook wel weer mee... Meestal is de ontvangst op 1 km afstand nog wel te doen, met allemaal woningen ertussen. 2 km is een probleem.
En zelfs dan nog niet 9KM, want daarvoor moet je op een heuvel staan, omdat je antenne maar 1,7~2m boven het maaiveld uitkomt.W00fer schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:33:
9 KM, dat is wanneer je in de woestijn staat ja. Zonder gebouwen of vegetatie.
Kijk eens hier
[ Voor 21% gewijzigd door mace op 09-07-2008 16:11 ]
Anoniem: 98664
Zeer goed geluid, behoorlijke accu duur en handig menu
Deze prijs had ik nog niet gezien, denk bijna dat het niet kan kloppen.
Mooi zwart ook nog, heel compact.
En dan hebben we het nog niet over de bolling van de aardemace schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:09:
En zelfs dan nog niet 9KM, want daarvoor moet je op een heuvel staan, omdat je antenne maar 1,7~2m boven het maaiveld uitkomt.(of hoe lang je dus bent.)
/▌
Route 66 werkt wel (heb ik ook op een HTC-S620, zelfde resolutie)Marzman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:45:
Ik heb intussen die Palm telefoon bij Bol.com binnen. Best een leuk ding, alleen navigatie software is lastig omdat die allemaal voor touchscreens gemaakt worden tegenwoordig (dus kom je niet voorbij het eerste scherm).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik ben er zelf zeer over te spreken, zeker voor wat het kost (al pak je wel eens een babyfoon op her en der en ik hou niet zo van babbie gekrijs).
Anoniem: 267474
1 - Druk SETUP
2 - In het setup menu plaats je de cursor op AFSLUITEN
3 - Druk 2960
4 - Kies REGION FREE
5 - Region menu verlaten met SETUP.
Plezier ermee!

Incl. verzendkosten 15 euro bij www.ibood.nl
[ Voor 31% gewijzigd door JasperE op 11-07-2008 11:37 ]
Uit de context van deze draad kan ik niet afleiden voor welke DVD/HDD-recorder bovenstaande instructie geldt. Guy, kan je even bevestigen over welk type het gaat? Ik hoop/vermoed de MD 82999.Anoniem: 267474 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 06:31:
Deze Aldi DVD-HD recorder is gemakkelijk region-free te zetten. Ga als volgt te werk:
1 - Druk SETUP
2 - In het setup menu plaats je de cursor op AFSLUITEN
3 - Druk 2960
4 - Kies REGION FREE
5 - Region menu verlaten met SETUP.
Plezier ermee!
Indien zo, dan is dat een grote kanshebber om mijn eerste HDD-recorder te worden (ik moet regio-vrij hebben omdat mijn wederhelft regelmatig instructie-DVD's vanuit Amerika laat overkomen).
Thx!
Anoniem: 267474
Anoniem: 131383
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080717.p.Omvormer
is dit wat of gaat deze zo kapot?
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
JOYTECH Control Center 540C € 19,95

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Bij de action ligt ook zo'n omvormer, alleen dan voor 250watt ipv 150 en een euro goedkoperAnoniem: 131383 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:26:
Omdat ik ook dvd's in de auto wil kijken, zat ik een beetje rond te kijken. en toen kwam ik dit tegen
Ik gebruik hem voor mijn laptop in de auto, werkt super
Gisteren heeft mijn zwager er nog eentje gekocht voor zijn laptop.
[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 18-07-2008 11:14 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
hehe - gekocht gisternacht, eigenlijk was de ethernet-hub functionaliteit al voldoende om 'm te kopen en zal 'm voornamelijk gebruiken als audio switch (ik heb meer audio ingangen nodig dan video). Ben benieuwd!Superdaantje schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:08:
Wellicht is dit iets voor sommige onder ons. Die een extra console of apparaat willen aansluiten op hun Set
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
JOYTECH Control Center 540C € 19,95
[afbeelding]
Ik heb ervaring met een iets andere:Anoniem: 131383 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:26:
Omdat ik ook dvd's in de auto wil kijken, zat ik een beetje rond te kijken. en toen kwam ik dit tegen
Tip! Goedkope auto omvormer voor laptop bij Action
Sommige apparaten werkt het goed mee, andere heel slecht (door de gemodificeerde sinus die het apparaat uitspuugt).
Ja, dat is dat zwarte vierkantje bij elk van de 4 inputs.JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:38:
Kan deze ook digitale audio switchen, je he? Ik zie niet goed of deze unit 1 optische uitgang heeft.

http://www.lidl.nl/nl/hom....Zonnebril_met_MP3-speler
Geluid is goed (met bas). Geen snoertjes in de weg, en bedienen zonder in een jaszak te grijpen. Glazen kun je omhoog klappen. Vijf gratis piano-stukken. Iets voor wielrenners?!

Nederlands is makkelijker als je denkt

139,95 eur.
In de PW vanaf 199 eur ( pricewatch: Olympus µ\[mju:] 790 SW )
7.1Mpixel, en waterdicht tot 3m.
Is dit alleen bij sommige franchises zo?Anoniem: 787 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:14:
De LIDL doet de laatste 512MB zonnebril-MP3-spelers weg voor 7,50 euro. Een gadget voor wie ermee rond durft te lopen, met zichtbare ledjes.
[afbeelding]
Geluid is goed (met bas). Geen snoertjes in de weg, en bedienen zonder in een jaszak te grijpen. Glazen kun je omhoog klappen. Vijf gratis piano-stukken. Iets voor wielrenners?!
Ik zag bij de LIDL in Groningen niks liggen... Kan ook zijn dat ze al zijn uitverkocht.
Ik heb 'm in Koedijk gehaald, en daar lagen er vrijdag nog 3~4~5. Het is een landelijke aanbieding. Misschien wat meer filialen afrijden?Djerique schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:06:
[...]
Is dit alleen bij sommige franchises zo?
Ik zag bij de LIDL in Groningen niks liggen... Kan ook zijn dat ze al zijn uitverkocht.
Zijn ze die dingen nou nog niet kwijt?Anoniem: 787 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:14:
De LIDL doet de laatste 512MB zonnebril-MP3-spelers weg voor 7,50 euro. Een gadget voor wie ermee rond durft te lopen, met zichtbare ledjes.
[afbeelding]
Volgens mij leuren ze er al zeker meer dan 2 jaar mee
Ach, 7,50 is ook niet veel geld..
Henk007 in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."
kostte toen € 69
[ Voor 5% gewijzigd door Henk007 op 20-07-2008 18:57 ]
Bedankt voor de tip! Mijn ouders hebben er zaterdag vlak voor 17u eentje voor me opgehaald en ik heb hem nu in huis. Je hoefde zelfs geen verwijderingsbijdrage te betalen, mooie prijs voor dit apparaat. Zaterdag lagen er nog 2 of 3, maar er stond geen prijs bij. Maar lang zullen ze er niet meer zijn.SeatRider schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:59:
Ik was net bij kruidvat Alexandrium, daar lag een stapeltje Toshiba DVD/Divx spelers met progressive scan en upscaling voor de belachelijke prijs van 14,95. Het is dat ik er zelf niks aan heb, maar misschien doe ik iemand een plezier met deze tip!
Welk type is het precies?schaduw schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:14:
[...]
Bedankt voor de tip! Mijn ouders hebben er zaterdag vlak voor 17u eentje voor me opgehaald en ik heb hem nu in huis. Je hoefde zelfs geen verwijderingsbijdrage te betalen, mooie prijs voor dit apparaat. Zaterdag lagen er nog 2 of 3, maar er stond geen prijs bij. Maar lang zullen ze er niet meer zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door schaduw op 21-07-2008 14:33 ]
Anoniem: 268642
Als ik de timer activeer en daarna hem in standby zet neemt hij perfect zijn programma op.
Maar daarna krijg ik geen beeld meer op de tv, nadat ik de stroomkabel even uittrek en terug insteek werkt alles terug normaal ???????
Heeft er iemand enig idee wat dit zou zijn ?
Ook de handleiding is niet echt duidelijk, hier staat :
Deze DVD recorder heeft een 'power on' timer-opname : u hoeft niet de recorder uit te schakelen om de functie te activeren.
?????
Help !
Bedankt voor de tip!! Ik heb vanmiddag de laatste meegenomen.SeatRider schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:59:
Ik was net bij kruidvat Alexandrium, daar lag een stapeltje Toshiba DVD/Divx spelers met progressive scan en upscaling voor de belachelijke prijs van 14,95. Het is dat ik er zelf niks aan heb, maar misschien doe ik iemand een plezier met deze tip!
De achterzijde van de Russische handleiding bevat de engelste hoor. Gewoon omdraaien die handleiding. Geen geld, 15 euro voor zo'n apparaatje. Alleen jammer dat er bij mij geen scart kabel bij zat.schaduw schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:33:
Toshiba SD-570SR, in de doos zit een Russische(?) handleiding en een korte Nederlandse handleiding. Ik heb wel een online, Engelse handleiding van de SD-570SR2 gevonden, alle overige info via Google is Russisch. Ohja, de standaard prijs bij Kruidvat is 50 euro: http://www.internetvoorde...iba_DVD_speler-20790.html
[afbeelding]
dit lijkt me namelijk een ander model dan voorheen en kan er niets over vinden via Google ed.
Met name het bluetooth gedeelte voor handsfree bellen lijkt me ideaal.
Een Parrot kost namelijk dik 100E en dan heb je nog geen radio of wat dan ook.
Prijs trouwens 74.99 incl externe mic en afstandsbediening
24-7 in de aanbieding btw
[ Voor 42% gewijzigd door Medico op 22-07-2008 21:40 ]
Tja, dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.Medico schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:38:
Iemand ervaring met de silvercrest bluetooth auto radio van de LIDL?
dit lijkt me namelijk een ander model dan voorheen en kan er niets over vinden via Google ed.
Parrot is toch (imho) wel een van de merken op gebied van bluetooth carkits. Verwacht niet teveel van zo'n Lidl ding. Prijs/kwaliteitverhouding is meestal wel goed, maar of de verstaanbaarheid gelijkwaardig is aan een parrot... ook de geluidskwaliteit van zulke radios vind ik zelf maar matig, maar dat is net wat je eisen zijn.
Voor een simpel geluidje en kunnen bellen lijkt t me best een leuk ding.
Hoi,Medico schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:38:
Iemand ervaring met de silvercrest bluetooth auto radio van de LIDL?
Heb net de informatielijn van de Lidl maar es gebeld en gevraagd of zij meer info hebben over de autoradio.
Helaas...de dames van de klantenservice kunnen me werkelijk NIKS vertellen. Zelfs niet even het typenummer oid. Ze zei: "U kunt hem gewoon kopen en mocht hij u niet bevallen, kunt u het apparaat tot een maand na aankoop gewoon terugbrengen."
Ik heb ook verteld van dit forum (ze had natuurlijk nog noot van Tweakers gehoord) dat er mensen op zoek zijn naar specs en dat ze in de toekomst gewoon een typenummer moeten vermelden!
Zo...ondertussen heb ik ook even de voicemail ingesproken van een of ander nummer van Silvercrest of ze me terug willen bellen...nu maar duimen op info.
De autoradio ondersteund ook Audio Streaming (A2DP). Dit zou betekenen dat alle muziek op mijn PDA (die ik ook in de auto heb) ook via bluetooth af te spelen zou zijn op de radio.
Link die ik nog gevonden heb met de handleiding online:
http://www.kompernass.com...1%2C2%2C1%2C1&product=590
Verdere info:
Merk: Silvercrest
Type: KH 2375
PROBLEEM: Ik heb het probleem dat er nogal een irritante ruis te horen is in het apparaat.
Dit is hoorbaar direct als je de volumeregeling al op 1 zet en wordt niet harder als je het apparaat harder zet. Hebben andere mensen hier ook last van? Kan dit euvel ook nog aan mij liggen?
[ Voor 23% gewijzigd door rogier80 op 25-07-2008 16:37 ]
hier is de handleiding in het engels
http://www.kompernass.de/...19e7c3e30e42a90d57748.pdf
Hilary Duff 4-Life
Anoniem: 268978
Hoe kan ik het microfoontje van de silvercrest 2375 (Lidl) netjes weg werken van achteruit de radio naar voor op het dashboard? Iemand een goed idee?JoeBlack2k schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:37:
ik heb net die silvercrest radio gehaalt en ingebouwt ik vind hem beter dan de jvc die ik eerst had
hier is de handleiding in het engels
http://www.kompernass.de/...19e7c3e30e42a90d57748.pdf
LOETKE
Men ma heeft de verkeerde gehaald
[ Voor 35% gewijzigd door Kevin85 op 27-07-2008 11:22 ]
Hmm, alweer 10 dagen gelden.Ik zal daar morgen een langsgaan een kijken of ze er nog hebben.Bij deze bedankt voor de tip.SeatRider schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:59:
Trekpleister aanbieding
Een multiMicro DVDSET met TV en USB a 99,95

Iedereen trapt erin! Het heet niet voor niets "1dayfly"kaajee schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:24:
Logitech Harmony 555 Universele afstandsbediening nu slechts 45 euro bij 1Dayfly (alleen vandaag dus)
[afbeelding]
Bij kruidvat 75 euro !!!Anoniem: 119722 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Hmm, alweer 10 dagen gelden.Ik zal daar morgen een langsgaan een kijken of ze er nog hebben.Bij deze bedankt voor de tip.
Trekpleister aanbieding
[afbeelding]
http://www.kruidvat.nl/do...spx?dataid=13010000019463
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Anoniem: 248247
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_31/OFF01.SHTML
Ziet er aardig uit, maar ik blijf natuurlijk wat twijfelachtig bij dat soort onbekende merknamen. Hebben jullie meer ervaring of denken jullie dat hij aan/af te raden is?
Ik vind die 1680*1050 resolutie opvallend, meestal zie je bij dit formaat TV's eerder 1366*768 of iets dergelijks.Anoniem: 248247 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:56:
Kreeg net een aldi foldertje in de bus, zag deze aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_31/OFF01.SHTML
Ziet er aardig uit, maar ik blijf natuurlijk wat twijfelachtig bij dat soort onbekende merknamen. Hebben jullie meer ervaring of denken jullie dat hij aan/af te raden is?
Maar hij heeft dus geen HDMI of DVI

[ Voor 7% gewijzigd door Henk007 op 28-07-2008 17:45 ]
Anoniem: 143259
Zonder DVD weliswaar, maar voor die 30€ verschil koop je een aparte speler die ook een kaartlezer heeft.
75 euro lijkt me geen geld!driel24 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:50:
[...]
Bij kruidvat 75 euro !!!
http://www.kruidvat.nl/do...spx?dataid=13010000019463
Je zou door de USB/card reader denken dat ie MP3 en Divx speelt, maar dat staat er niet bij. Weet iemand of hij dit afspeelt?
Heb ik ook aangeschaft voor mijn dochter. Opvallend goed beeld, zeker voor op de slaapkamer.Anoniem: 143259 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:29:
Enkele maanden terug een Medion 56cm in de Belgische Aldi gekocht, mét HDMI, voor 299€.
Zonder DVD weliswaar, maar voor die 30€ verschil koop je een aparte speler die ook een kaartlezer heeft.
En nu is deze ook 75 euroAnoniem: 119722 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Hmm, alweer 10 dagen gelden.Ik zal daar morgen een langsgaan een kijken of ze er nog hebben.Bij deze bedankt voor de tip.
Trekpleister aanbieding
[afbeelding]
Wel geinig zo'n ding, maar weet iemand of je daar nu ook kabel radio mee kunt luisteren?Anoniem: 119722 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Trekpleister aanbieding
[afbeelding]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ga er maar vanuit van wel.Hu9o schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:05:
[...]
Wel geinig zo'n ding, maar weet iemand of je daar nu ook kabel radio mee kunt luisteren?
[ Voor 17% gewijzigd door Pinjataaa op 05-08-2008 11:23 ]
Anoniem: 260997
Schermgrootte 32"
Resolutie 1.920 x 1.080
Dynamische contrast verhouding 15.000: 1
Kijkhoek 178 / 178
Responsetijd 5ms
1080 24p Real Movie
4 x HDMI
2 jaar fabrieksgarantie

Pinjataaa schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:23:
Mijn vader heeft zo'n DVD maker, hij doet wat ie moet doen.
Kun je mij vertellen op welke resolutie deze maximaal vloeiend kan capturen?M@rijn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:07:
Vanaf zaterdag bij de Aldi: DVD maker voor 20 euro. Ben benieuwd of het wat zou zijn.
Dit topic is gesloten.
STOP! Heeft je tip te maken met PC en laptop spul?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1300075//