Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

heeft iemand toevallig al een mooi beschermhoesje voor deze telefoon gevonden? Ik ben nog op zoek!

Meh

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:52
Heeft iemand anders hier ook een probleem met het geheugen? Ik krijg namelijk elke keer de mededeling dat ik wat sms berichten moet verwijderen voordat ik een nieuwe kan ontvangen... terwijl ik er helemaal niet zoveel heb. Het stomme is dat ik niet mn geheugenkaart kan toewijzen als geheugenopslag voor mn berichten (sms/email). En dat ik ook niet eens het geheugen van de telefoon kan wijzigen (in de zin van toewijzen geheugen voor opslag en als werkgeheugen), terwijl ik dit met mn wm2003 toestellen wel kan.
Iemand hier een oplossing?

thnx...

Apple Certified Worden

• iDEOwen
Hmmm.. jammer dat niemand hierop een antwoord wist... Nou ik ben er achter gekomen dat ik mn temp. internet files maar moest wegtieven, maar nog steeds heb ik nog redelijk weinig geheugen.. En hebben jullie ook last van verminderde bereikbaarheid? Dus minder bereik, en soms wegvallen netwerk...

Apple Certified Worden

• dano_nl

dano_nl

Meh

Owentje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:29:
Hmmm.. jammer dat niemand hierop een antwoord wist... Nou ik ben er achter gekomen dat ik mn temp. internet files maar moest wegtieven, maar nog steeds heb ik nog redelijk weinig geheugen.. En hebben jullie ook last van verminderde bereikbaarheid? Dus minder bereik, en soms wegvallen netwerk...
eh nee eigenlijk helemaal geen last van!

Meh

Verwijderd

Heb al een beetje rondgekeken, maar heeft iemand een oplossing om meer agenda items in beeld te krijgen? Ik heb nu hooguit 2 items in beeld, maar ik heb liever een paar dagen vooruit. Het naar mijn idee nutteloze "profiel" balkje mag ook wel weg..

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:52:
Heb al een beetje rondgekeken, maar heeft iemand een oplossing om meer agenda items in beeld te krijgen? Ik heb nu hooguit 2 items in beeld, maar ik heb liever een paar dagen vooruit. Het naar mijn idee nutteloze "profiel" balkje mag ook wel weg..
Daar kun je bijvoorbeeld 'Facade' van sbsh voor gebruiken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Bedankt StevenK, ik had al even gekeken naar Facade maar ik zag de i620 helaas niet in het lijstje van compatible telefoons staan. Ik begrijp dus dat het wel moet werken op deze phone?

Edit:

Zijn er nog meer apps beschikbaar?..heb al gezocht maar kom vrij weinig tegen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 19:34 ]

• dano_nl

dano_nl

Meh

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:33:
Bedankt StevenK, ik had al even gekeken naar Facade maar ik zag de i620 helaas niet in het lijstje van compatible telefoons staan. Ik begrijp dus dat het wel moet werken op deze phone?

Edit:

Zijn er nog meer apps beschikbaar?..heb al gezocht maar kom vrij weinig tegen
hm inderdaad, ik ben wel op zoek naar wat leuke apps maar vind ook vrij weinig.

TomTom zou trouwens ook op deze telefoon moeten draaien nietwaar?

Meh

• StevenK
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:33:
Facade ondersteunt WM6 en de resolutie van het toestel, dus er moet geen probleem zijn.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 17:38

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

StevenK schreef op woensdag 12 september 2007 @ 07:53:
Wat niet werkt is het synchroniseren van het 'phonebook' met de Parrot Rhythm 'n Blue in de auto van m'n vrouw.
Same problem hier, maar de op fora gaande overtuiging is dat Parrot hier een aantal steekjes laat vallen. Hij doet het met bar weinig WM apparaten (dus de i620 is niet alleen); ongeacht firmware of wat voor hulpzame pogingen dan ook.

Wel vervelend, mijn R&B was ook geen goedkoop speeltje en ik erger me dood aan het gebrek aan phonebook als ik een lange rit aan het maken ben.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Hebbes! :)

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/3793/img1347mi2.jpg

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En hoe kom jij aan een zwarte uitvoering?

Pff deze is wel mooier dan een in het wit.

• StevenK
Als ik met mijn i620 een gesprek via met Nokia CK7W probeer te voeren, dan weet de andere kant mij te melden dat ik heel slecht te horen ben, omdat ik steeds weg val. Ditzelfde probleem had ik ook met een WM5 i600.

Hoe zijn jullie ervaringen met carkits? Ligt het aan mijn nokia of ligt het aan het toestel?

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 10:28

OKA

dano_nl schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:28:
[...]
TomTom zou trouwens ook op deze telefoon moeten draaien nietwaar?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Van de WM5 smartphone's weet ik dat TomTom6 er met moeite op werkt (ivm ontbreken touchscreen), omdat TomTom6 alleen voor WM-PDA versies is gemaakt.

TomTom5 zou er wel op moeten werken, maar hoop toch dat TomTom6 erop gaat werken.
Iemand die er iets vanaf weet?

• Tinto
OKA schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:01:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Van de WM5 smartphone's weet ik dat TomTom6 er met moeite op werkt (ivm ontbreken touchscreen), omdat TomTom6 alleen voor WM-PDA versies is gemaakt.

TomTom5 zou er wel op moeten werken, maar hoop toch dat TomTom6 erop gaat werken.
Iemand die er iets vanaf weet?
TomTom 6 draait niet op WM smartphones, alleen op PocketPCs. TomTom 5 draait wel op dit toestel, met als enige nadeel dat je QWERTY keyboard niet werkt bij het invoeren van bestemmingen. Je moet dit volgens de ouderwetse numerieke manier doen.

• Tinto
GloriX schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:50:
En hoe kom jij aan een zwarte uitvoering?

Pff deze is wel mooier dan een in het wit.
Gewoon via mijn leverancier. Interesse? Hij is wel wat duurder dan een witte. Laat maar weten. :)

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:39
mboots schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:49:
[...]

Gewoon via mijn leverancier. Interesse? Hij is wel wat duurder dan een witte. Laat maar weten. :)
Zijn er buiten de kleur nog meer veranderingen ten opzichte van de witte I620?

edit: heel even googlen leverde meerdere adressen op waar de zwarte versie leverbaar is, hier bijvoorbeeld voor dezelfde prijs als de witte.

[ Voor 26% gewijzigd door nbch op 09-11-2007 21:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:59:
[...]

Hoe zet je in godsnaam die toon uit die je hoort wanneer je iemand belt?

• Acolyte57

Acolyte57

Welke toon? Ik kan wat je bedoelt zo niet echt plaatsen...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• StevenK
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:59:
die toon uit die je hoort wanneer je iemand belt?
Bedoel je dat irritante geluid als de accu minder dan 20% is? Of de piep op het moment dat je gaat bellen?

Overigens zou ik dolgraag van die keylock-warning af komen, zodat ik op een knop kan drukken om te zien hoe laat het is.

Verwijderd

StevenK schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:48:
Als ik met mijn i620 een gesprek via met Nokia CK7W probeer te voeren, dan weet de andere kant mij te melden dat ik heel slecht te horen ben, omdat ik steeds weg val. Ditzelfde probleem had ik ook met een WM5 i600.

Hoe zijn jullie ervaringen met carkits? Ligt het aan mijn nokia of ligt het aan het toestel?
Hallo StevenK,

Wij hebben zes toestellen (i620) aangeschaft en werken allemaal slecht met de nokia carkits. Tevens heb ik geprobeerd een toestel te pairen met een BMW bluetooth carkit... dit lukt eenmaal en vervolgens ziet de carkit het toestel niet meer...

drama drama... Heb jij al een oplossing gevonden? Of wordt het wachten op een firmware update van samsung?

Groet,
Joeri

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:10:
[...]

Hallo StevenK,

Wij hebben zes toestellen (i620) aangeschaft en werken allemaal slecht met de nokia carkits. Tevens heb ik geprobeerd een toestel te pairen met een BMW bluetooth carkit... dit lukt eenmaal en vervolgens ziet de carkit het toestel niet meer...

drama drama... Heb jij al een oplossing gevonden? Of wordt het wachten op een firmware update van samsung?
Bij mij gaat de Nokia carkit eruit. Met de parrot in de auto van mijn vrouw werkt het toestel wel goed, dus dan heb ik meteen een goede reden om nu een carkit met display te nemen.

Overigens las ik in het i600 topic goede verhalen over een 3rd party Bluetooth tool, maar deze lijkt niet te werken op een i620.

[ Voor 8% gewijzigd door StevenK op 12-11-2007 10:34 ]

Verwijderd

weet iemand een goeie site waar ik van die "stickers" kan kopen om het scherm te beschermen tegen krassen enzo?

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:19:
[...]

Bedoel je dat irritante geluid als de accu minder dan 20% is? Of de piep op het moment dat je gaat bellen?

Overigens zou ik dolgraag van die keylock-warning af komen, zodat ik op een knop kan drukken om te zien hoe laat het is.
Ben ik dan de enige?

Wanneer ik een oproep plaats. Dus stel ik bel Dennis. . dan ga ik naar contact met de cursor op Dennis. Dan druk ik op de groene "bel/opneem" knop. en DAN hoor je TUUT (via de luidspreker) en gaat de telefoon bij Dennis over.

• StevenK
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:58:
[...]

Ben ik dan de enige?

Wanneer ik een oproep plaats. Dus stel ik bel Dennis. . dan ga ik naar contact met de cursor op Dennis. Dan druk ik op de groene "bel/opneem" knop. en DAN hoor je TUUT (via de luidspreker) en gaat de telefoon bij Dennis over.
Nee, dat bedoel ik met die 'piep'.

Verwijderd

StevenK schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:16:
[...]

Nee, dat bedoel ik met die 'piep'.
Ow, my bad. .niet goed gelezen.

DIE piep ja..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:25:
[...]

Ow, my bad. .niet goed gelezen.

DIE piep ja..
Heb Samsung gemaild en gister een mailtje van Samsung ontvangen waarin staat dat het NIET uit te zetten is.

Mocht iemand dus nog eentje willen hebben voor zo'n 300 euro MET garantie. . . PM me ff

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:39:
[...]

Heb Samsung gemaild en gister een mailtje van Samsung ontvangen waarin staat dat het NIET uit te zetten is.

Mocht iemand dus nog eentje willen hebben voor zo'n 300 euro MET garantie. . . PM me ff
Die helpdesk is echt slecht!

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\Dialing\Sound <-- daar staat welke .wav hij speelt bij het drukken op de groene toets :)

Ik heb een heel kort bestandje gemaakt silent.wav en met PHM registry editor (www.phm.lu) heb ik deze Sound waarde gewijzigd in silent.wav.

Problem solved.

• nbch
Bij Vodafone zag ik de i640 op de website..

Iemand die hier meer informatie over heeft? Ik kan er alleen maar geruchten over vinden, en de site van Vodafone is ook niet echt duidelijk...

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
lijkt op een i620 maar dan met gps ?

PVoutput

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:43
Lijkt me het toestel zoals de I620 bedoeld was. Volgens verschillende sites (zoek maar samsung i640 met google) heeft deze GPS en ook WIFI.

Het lijkt alsof ze alsog e.e.a. hebben toegevoegd wat de meesten missen in de 620

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
hmm, op de website van vodafone en op uk.samsungmobile.com staat geen wifi bij de i640
Dan wordt het toch weer lastig...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:11

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ih heb van de week vodafone gebeld, deze gaf aan dat het toestel 19dec binnen komt en hij bevat weldegelijk gps.

misschien is het handig om een nieuwe thread te starten voor de i640

[ Voor 24% gewijzigd door [RNMC] Viper op 21-11-2007 17:56 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
Heb je ook kunnen verifieren dat de i640 WiFi heeft?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:11

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Nee, geen vraag over wifi gesteld. Maar je kunt even vodafone bellen morgen, ze kunnen het zo aangeven, de telefoon staat al in hun systeem.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
ViperTPR schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:56:
misschien is het handig om een nieuwe thread te starten voor de i640
U vraagt, wij draaien: zie hier voor een topic over de i640

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:22:
[...]

Die helpdesk is echt slecht!

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\Dialing\Sound <-- daar staat welke .wav hij speelt bij het drukken op de groene toets :)

Ik heb een heel kort bestandje gemaakt silent.wav en met PHM registry editor (www.phm.lu) heb ik deze Sound waarde gewijzigd in silent.wav.

Problem solved.
KIJK. . dat zijn nou oplossingen. Zie ik de helpdesk niet doen.

• Tinto
nbch schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:47:
[...]

edit: heel even googlen leverde meerdere adressen op waar de zwarte versie leverbaar is, hier bijvoorbeeld voor dezelfde prijs als de witte.
Helaas kunnen wij niet aan de zwarte samsung I620 komen. Deze zou in eerste instantie ook in Nederland komen, maar later is dit toch terug gedraaid.

Door een technische storing is dit toestel toch als versie op onze site gekomen. Wij zullen deze z.s.m. van onze site halen.

De witte Samsung I620 is wel een Nederlands toestel en de beschikbaarheid van dit toestel is goed.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice, PDAwijzer.nl
Nou jij weer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tinto op 30-11-2007 15:06 ]

• nbch
Tsja daar kan ik ook niets aan doen :) . In Tilburg heb ik hem als demo in het zwart in een aantal telefoonwinkels in mijn handen gehad, hij is in ieder geval wel in Nederland beschikbaar of beschikbaar geweest.

Het valt mij trouwens op dat er betrekkelijk veel telefoonwinkels zijn die hem niet (als demo) hebben. Dit deed mij vermoeden dat er waarschijnlijk iets mis mee zou zijn. Het ontbreken van echte problemen in dit topic doet mij echter het tegenovergestelde vermoeden. Apart...

• Acolyte57

Acolyte57

Nou, ik heb wel een issue... hij wordt bij mij erg heet! Ik dacht eerst dat het een fluke was, maar het is nu meerdere malen gebeurt. Ik heb het nog niet kunnen terugbrengen tot iets specifieks, maar ik ontdek het na de volgende gevallen:
- Als de telefoon langdurig geen ontvangst kan maken (bv in een groot stalen gebouw)
- Als ik internet heb gebruikt en het 3G icoontje daarna niet uit beeld verdwijnt

Dit doet me vermoeden dat het gaat om de zender die veel stroom vreet of zelf heel heet wordt... Het gebeurt bij zowel de grote als de kleine batterij. Iemand anders ook zoiets meegemaakt?

• dano_nl

dano_nl

Meh

hm ik heb wat moeite met tomtom installeren, steeds als ik hem wil installeren via de setup probeert hij hem in mijn telefoongeheugen te zetten en niet op mijn sdkaart. Ik geef steeds bij de setup aan dat de locate de storagecard moet worden maar hij breekt steeds af.

iemand een idee hoe dit komt?

ho en is het met deze foon mogelijk om je smsjes op de computer te backuppen?

[ Voor 11% gewijzigd door dano_nl op 05-12-2007 16:46 ]

Meh

Verwijderd

dano_nl schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:26:
hm ik heb wat moeite met tomtom installeren, steeds als ik hem wil installeren via de setup probeert hij hem in mijn telefoongeheugen te zetten en niet op mijn sdkaart. Ik geef steeds bij de setup aan dat de locate de storagecard moet worden maar hij breekt steeds af.

iemand een idee hoe dit komt?

ho en is het met deze foon mogelijk om je smsjes op de computer te backuppen?
ik heb precies het zelfde probleem ik vind het vrij iritant
ik heb al meerdere malen geprobeerd tom tom te instaleren
verschillende versie's en builds
geprobeert en dan krijg ik hem niet geinstaleerd hij breekt de instalatie in het begin af
en hij geeft ook aan tot de instalatie mislukt is
ik ben al 3 weken bezig met dit probleem
dus als iemand mij hier verder mee zou kunnen helpen zou ik dit ZEEEER fijn vinden

ik heb ook geprobeert hem op het gsm geheugen zelf te zetten
en ook op de storage card bijde geen resultaat en de instalatie werd vroegtijdig VANZELF afgebroken
met vriendelijke groet randy en hopelijk krijg ik hier goeie reacties op

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:56 ]

Verwijderd

Weet iemand of er een tooltje bestaat om naar het homescreen te gaan bij het dichtschuiven van het toestel?

Trouwens erg vaag dat de batterij indicator niet helemaal logisch gelijk loopt met het percentage...

• StevenK
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:50:
Weet iemand of er een tooltje bestaat om naar het homescreen te gaan bij het dichtschuiven van het toestel?
Instellingen -> Beginscherm -> Timeout

Verwijderd

Wie gebruikt er de dunnen en wie de dikke accu? Kan maar niet kiezen :)

• StevenK
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:29:
Heb voor m'n vrouw ook een i620 gekocht. Zij gebruikt de dunne, ik gebruik beide dikke accu's.

Verwijderd

StevenK schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:15:
[...]

Heb voor m'n vrouw ook een i620 gekocht. Zij gebruikt de dunne, ik gebruik beide dikke accu's.
Is zij tevreden? Lijkt me zo dat vrouwen windows mobile niet zo handig vinden :p

• StevenK
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:19:
[...]

Is zij tevreden? Lijkt me zo dat vrouwen windows mobile niet zo handig vinden :p
Yup. Ze had al een paar jaar een SPV C500, dus ze kende het idee.

Verwijderd

Ik heb ook zojuist mijn i620 ontvangen. Zag dat iemand een oplossing had voor dat piepje wanneer je een nummer kiest. Ben niet bijster goed in het technische bedeelte dus zou het erg waarderen als iemand wat meer info kan posten mbt dat piepje weg krijgen!

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:29:
Mijn brakke SIM kaart maakt het lastig om de eerste keer contact te krijgen, dus ik gebruik zoveel mogelijk die ene die er in zit O-) maar ik prefereer de dunne. Hij maakt 'm net dat kleine beetje dunner dat ie lekkerder in m'n zak zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:55:
[...]

ik heb precies het zelfde probleem ik vind het vrij iritant
ik heb al meerdere malen geprobeerd tom tom te instaleren
verschillende versie's en builds
geprobeert en dan krijg ik hem niet geinstaleerd hij breekt de instalatie in het begin af
en hij geeft ook aan tot de instalatie mislukt is
ik ben al 3 weken bezig met dit probleem
dus als iemand mij hier verder mee zou kunnen helpen zou ik dit ZEEEER fijn vinden

ik heb ook geprobeert hem op het gsm geheugen zelf te zetten
en ook op de storage card bijde geen resultaat en de instalatie werd vroegtijdig VANZELF afgebroken
met vriendelijke groet randy en hopelijk krijg ik hier goeie reacties op
krijg ik ook nog is antwoord ??

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:10:
[...]
krijg ik ook nog is antwoord ??
Het werkt hier op basis van goodwill, je hebt dus niet het recht op een supportdesk-antwoord binnen-10-minuten!
Maar over supportdesk gesproken, wat zeggen ze bij TomTom zelf hierover?
Heb je BTW wel de Smartphone-versie?

Verwijderd

Jerome! schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:01:
[...]

Het werkt hier op basis van goodwill, je hebt dus niet het recht op een supportdesk-antwoord binnen-10-minuten!
Maar over supportdesk gesproken, wat zeggen ze bij TomTom zelf hierover?
Heb je BTW wel de Smartphone-versie?
nee 10 minuten niet dat snap ik maar hoop wel binnen 1 week

maarja heb met tomtom gemaild die zeggen tot versie 6 ZOU moeten werken
en tot er vele nieuwe toestellen zijn en tot die nog toegevoegd moeten worden
maar ik krijg hem totaal niet geinstaleerd ( alle versies van usenet )
meerdere versies geprobeert

Verwijderd

Ik zou het erg op prijs stellen als iamdn me van dat piep geluid bij nummer bellen af! Heel irritant dat de telefoon dit geluid zélfs maakt als hij op STIL (!!) staat..
dat als iemand me duidelijk kan maken hoe ik dit geluid weg krijg.. graag..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 23:35 ]

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:33:
Ik zou het erg op prijs stellen als iamdn me van dat piep geluid bij nummer bellen af! Heel irritant dat de telefoon dit geluid zélfs maakt als hij op STIL (!!) staat..
dat als iemand me duidelijk kan maken hoe ik dit geluid weg krijg.. graag..
Heb ik een stukje naar boven toch al geschreven?

• StevenK
Ik zit nog steeds wat te modderen met mijn carkit. Ik heb een Parrot Rhythm 'n Blue (radio met bluetooth) en de andere kant klaagt nogal eens dat ik wegval. Hoe erger het omgevingsgeluid bij de ander, hoe meer ik wegval.

Hieruit leidt ik af dat er sprake is van een half-duplex of een automute probleem. Komt dit iemand bekend voor? Ik heb het idee dat het aan de telefoon ligt, want met m'n vorige telefoon, een S200, had ik dit probleem niet.

• Acolyte57

Acolyte57

StevenK schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:19:
Ik zit nog steeds wat te modderen met mijn carkit. Ik heb een Parrot Rhythm 'n Blue (radio met bluetooth) en de andere kant klaagt nogal eens dat ik wegval. Hoe erger het omgevingsgeluid bij de ander, hoe meer ik wegval.
Dat probleem heb ik nooit gehad met den 620 en de R&B. Daarentegen kan ik simpelweg niet synchen - ik moet handmatig m'n adresboek naar de radio sturen. Met 200-300 contacten is dat echt een kutwerkt... hoe is die situatie bij jou?

• StevenK
Acolyte57 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 04:44:
[...]

Dat probleem heb ik nooit gehad met den 620 en de R&B.
Hm. Dan ben ik benieuwd wat er dan bij mij aan de hand is. Welke versie heb ik in de R&B zitten?
Daarentegen kan ik simpelweg niet synchen - ik moet handmatig m'n adresboek naar de radio sturen. Met 200-300 contacten is dat echt een kutwerkt... hoe is die situatie bij jou?
Klopt. Ik heb nog contact gehad met een bedrijf dat sync-software maakt en die vertelden mij dat bepaalde onderdelen van BT spec niet geïmplementeerd zijn in de i620.

Verwijderd

Dat geluidje wegkrijgen, ik begrijp niet goed hoe dat moet, ook niet na Steven zijn uitleg...

Maar heeft iemand ook het probleem, dat wanneer je een inkomend gesprek aanneemt, je 2x hallo moet zeggen eerdat ze je horen?

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:07:
Maar heeft iemand ook het probleem, dat wanneer je een inkomend gesprek aanneemt, je 2x hallo moet zeggen eerdat ze je horen?
Zowel inkomend als uitgaand, de microfoon lijkt niet te werken tot een seconde of 2/3 nadat je opneemt.

Verwijderd

Ja, pff , irritant...

Verwijderd

Ik heb een Samsung i620 telefoon, met een Micro SD Card van 1 GB. Dat is altijd goed gegaan, totdat de telefoon vorige week de SD Card ineens niet meer herkende. In Verkenner staat geen Storage Card meer, en ook niet meer in de Bibliotheek van Windows Media Player. Telefoon opnieuw aan en uit heeft niet geholpen, SD Card wordt nog wel door mijn laptop herkent, en formatteren van de Card hielp ook niets.

Soms, als ik de SD Card erin en eruit heb gedaan en dan klik op Mijn Items komt 'ie wel tevoorschijn, maar verdwijnt weer na ong. 30 seconden. Klein detail; wanneer de SD Card niet herkent wordt, komt Mijn Items ook niet in beeld, dan krijg ik het Windows 'zandlopertje'...

Iemand suggesties hoe ik de SD Card weer definitief tevoorschijn krijg?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:56:
Ik heb een Samsung i620 telefoon, met een Micro SD Card van 1 GB. Dat is altijd goed gegaan, totdat de telefoon vorige week de SD Card ineens niet meer herkende. In Verkenner staat geen Storage Card meer, en ook niet meer in de Bibliotheek van Windows Media Player. Telefoon opnieuw aan en uit heeft niet geholpen, SD Card wordt nog wel door mijn laptop herkent, en formatteren van de Card hielp ook niets.

Soms, als ik de SD Card erin en eruit heb gedaan en dan klik op Mijn Items komt 'ie wel tevoorschijn, maar verdwijnt weer na ong. 30 seconden. Klein detail; wanneer de SD Card niet herkent wordt, komt Mijn Items ook niet in beeld, dan krijg ik het Windows 'zandlopertje'...

Iemand suggesties hoe ik de SD Card weer definitief tevoorschijn krijg?
probeer eens een ander kaartje werkt het dan wel fatsoenlijk dan is het kaartje gewoon dood ..
en anders moet je hem is op verschillende manieren formateren..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 14:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:28:
[...]

probeer eens een ander kaartje werkt het dan wel fatsoenlijk dan is het kaartje gewoon dood ..
en anders moet je hem is op verschillende manieren formateren..
Mijn laptop herkend het kaartje nog wel gewoon constant, dan is hij toch niet dood?
Heb de Temp Internet Files-map geleegd, toen ging het een paar dagen probleemloos, nu ligt 'ie echter weer te etteren...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 01:51:
[...]

Mijn laptop herkend het kaartje nog wel gewoon constant, dan is hij toch niet dood?
Heb de Temp Internet Files-map geleegd, toen ging het een paar dagen probleemloos, nu ligt 'ie echter weer te etteren...
ik denk tot het kaartje gewoon bagger is maar om dat zeker te weten zou je eerst is met een ander kaartje moeten proberen of jou kaartje in een andere gsm

Verwijderd

weet iemand of dit toestel dbv-h ondersteund?

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• iDEOwen
@ MOD

Misschien handig om deze topic te verplaatsen naar:

"Windows Based Mobiles & PDA's"

Trouwens, heeft iemand al een andere rom kunnen vinden voor de i620 en kan iemand het alarm goed instellen op dit ding (ik bedoel daarmee de wake up alarm, kan namelijk geen tijd instellen, staat standaard op 07:00)

Apple Certified Worden

• Acolyte57

Acolyte57

Heeft iemand het adresboek van de i620 al aan de praat gekregen met bluetooth based handfree sets? Heb al van alles geprobeerd op de 620 met de Parrot lijn werkende te krijgen, maar niks...

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Kan je ook nieuwe thema's downloaden voor deze gsm of niet ?

http://web.mac.com/kl00n

Pagina: 1 2 Laatste