Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenc.eu/samsung.png

Een tijdje terug heeft Samsung de opvolger van de SGH-i620 querty-slider bekendgemaakt; de Samsung SGH-i640.

Tot nu toe is deze nog niet officieel aangekondig door Samsung en lijkt het toestel alleen Vodafone branded verkocht te gaan worden. Het toestel is volgens de Vodafone webshop vanaf week 49/50 beschikbaar. Klik hier voor een heuse 3d demo. Voor zover bekend zal het toestel in de kleuren zwart en zilver beschikbaar komen.

De belangrijkste verbetering ten opzichte van de i620 is de ingebouwde WIFI en GPS module. Volgens de berichten van Eric lijkt het alsof er verschillende versies zijn van het toestel, we wachten de reviews maar af.

Qua uiterlijk lijkt het toestel vrij veel op zijn voorganger:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenc.eu/i640.jpg

Specificaties
  • Triband GSM/GPRS/EDGE
  • Singleband UMTS/HSDPA
  • 400 mhz CPU
  • Ingebouwde GPS ontvanger
  • Ingebouwde Wifi ontvanger b/g
  • 2 megapixel camera
  • 2.4" 320 x 240 pixels QVGA scherm
  • slide-out QWERTY keyboard
  • Trackwheel navigation
  • Bluetooth 2.0
  • USB 1.1
  • microSD expansion slot
  • Li-ion 1200 mAh battery
  • Talk-time 3 uur, 300 uur standby
  • Gewicht: 120 gram
  • Afmetingen: 94.9 x 61 x 15.9 mm

Meer info:
Youtube video van het apparaat in werking.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerome! op 26-11-2007 13:40 ]

• Jerome!
Uit het Samsung i620 topic:
ViperTPR schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:56:
Ih heb van de week vodafone gebeld, deze gaf aan dat het toestel 19dec binnen komt en hij bevat weldegelijk gps.
KnoppenSpook schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:11:
Heb je ook kunnen verifieren dat de i640 WiFi heeft?
ViperTPR schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:58:
Nee, geen vraag over wifi gesteld. Maar je kunt even vodafone bellen morgen, ze kunnen het zo aangeven, de telefoon staat al in hun systeem.
In de startpost ben ik even uit gegaan van ingebouwde WIFI, omdat ik dit op 99% van de sites tegen ben gekomen, zal komende week even contact opnemen met Vodafone om dit te verifieren.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerome! op 24-11-2007 20:11 ]

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
das nice, de cpu, dat is 180 mhz dan de BlackJack1

PVoutput

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:55
Ben benieuwd of de opvolger van de i600 dan ook snel komt :)

* JJapie is een happy gebruiker van de i600, maar iets meer snelheid en ingebouwde GPS zou best welkom zijn!

[ Voor 46% gewijzigd door JJapie op 24-11-2007 21:46 ]

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 14:11

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 21:05
Ik heb dit toestel voor Vodafone mogen testen en zal SNEL een beoordeling plaatsen, weet alleen wel al te vertellen dat er GEEN WiFi en GEEN GPS ingebouwd is....
rest volgt ZSM.......

• Jerome!
superericje schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:22:
Ik heb dit toestel voor Vodafone mogen testen en zal SNEL een beoordeling plaatsen, weet alleen wel al te vertellen dat er GEEN WiFi en GEEN GPS ingebouwd is....
rest volgt ZSM.......
Ik kan me niet voorstellen dat je beoordeling dan positief uitvalt :X , of was het een pre production device? Weet je ook of er verschillende versies uitkomen die dit wel hebben, ofdat de chipset het wel ondersteund maar het misschien wel gedisabled is?

[ Voor 3% gewijzigd door Jerome! op 26-11-2007 13:40 ]

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik vraag me dan vooral af wat het verschil dan nog is met de i620...
Ben benieuwd naar je beoordeling.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• knights16
superericje schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:22:
rest volgt ZSM.......
Dan allemaal voor de BlackJack 2 die in de VS gerelleased is en zal hopelijk ook op de europese markt uitkomen.. die heeft wel wifi en gps!

PVoutput

• Jerome!
Of hebben we het stiekem over het verkeerde toestel gehad?

Samsung i720
De Samsung i720 toonde haar gezicht voor het eerst op het Samsung Dealer event in september van dit jaar. De Samsung i720 draait op Windows Mobile 6 en acteert als een zeer compacte PDA. Het toestel heeft een QVGA TFT touchscreen welke 65.000 kleuren kan weergeven.

De Samsung i720 is een volwaardig 3G toestel met zowel UMTS als HSDPA ondersteuning. Voor waar geen 3G netwerken beschikbaar zijn, of wie gewoon via het draadloze thuisnetwerk wil internetten op de telefoon, is de Samsung i720 voorzien van WiFi b/g ondersteuning.

Net als veel andere merken ook steeds vaker doen, heeft Samsung in de Samsung i720 een GPS ontvanger ingebouwd. In combinatie met het Windows platform is het daarmee mogelijk om bijvoorbeeld Route 66 of TomTom op het toestel te installeren voor volledige navigatie.

Aangezien het toestel op Windows Mobile 6 draait, hoeft een goede internet browser, een complete Outlook e-mail cliënt en office ondersteuning niet gemist te worden. Om het toestel geheel compleet te maken heeft Samsung de i720 voorzien van een 3 megapixel camera, helaas moeten we natuurlijk wel afwachten wat de kwaliteit van de camera zal zijn, gezien Windows Mobile toestellen over het algemeen niet bekend staan om hun goede camera prestaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1286.jpg

Bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=2152

EDIT:
Ben net even in de FCC database gedoken maar daar komt deze naam niet voor 8)7

Wel ben ik een handleiding tegengekomen van de I640... en inderdaad geen melding van GPS of Wifi
zie https://fjallfoss.fcc.gov...7336&fcc_id='A3LSGHI640V'

[ Voor 10% gewijzigd door Jerome! op 26-11-2007 20:21 ]

• knights16
het toestel ziet er erg mooi uit!

PVoutput

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Jerome! schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:48:
Of hebben we het stiekem over het verkeerde toestel gehad?

Samsung i720
Maar die heeft weer geen qwerty-toetsenbord...

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Blijft vreemd dat vodafone over de telefoon wel aangeeft dat hj gps heeft. Ik had al de vraag van gps en wifi al via mail aan vodafone gesteld, ik zal proberen deze week nog eens contact met vodafone op te nemen hierover.

Mochten deze functies niet aanwezig zijn, dan wordt het en niet mijn nieuwe gsm en snap ik niet waarom samsung deze gsm op de markt brengt.

Hou wel rekening met het feit dat de handleiding van vodafone is en volgens mij niet van samsung.

Zoals aangegeven, het belangrijkste pluspunt van de i640 was de combi van qwerty-gps-wifi.

[ Voor 45% gewijzigd door [RNMC] Viper op 27-11-2007 21:43 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Jerome!
ViperTPR schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:19:
Blijft vreemd dat vodafone over de telefoon wel aangeeft dat hj gps heeft. Ik had al de vraag van gps en wifi al via mail aan vodafone gesteld, ik zal proberen deze week nog eens contact met vodafone op te nemen hierover.

Mochten deze functies niet aanwezig zijn, dan wordt het en niet mijn nieuwe gsm en snap ik niet waarom samsung deze gsm op de markt brengt.

Zoals aangegeven, het belangrijkste pluspunt van de i640 was de combi van qwerty-gps-wifi
Ze zullen wel GPRS verstaan hebben ;)

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Daar heb ik nog naar gevraagd, het was gps.

Ook leuk om te weten; http://www.modaco.com/con...GPS-Enabled-/#entry859513

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:43
Als hij geen GPS en WIFI heeft... wat is dan het verschil met de i620?

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Geachte heer X,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De Samsung zou omstreeks 19-12-2007 bij ons geleverd moeten worden, helaas hebben we hier verder nog geen documentatie over.Bij ons wordt inderdaad nergens melding van gemaakt of er wel gps en wifi op zit of niet. Helaas valt dit voor ons op dit moment ook niet te controleren.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hij heeft dus wel Wifi en GPS, maar het is door Vodafone softwarematig uitgezet...

Je kunt het enablen door in het hardware menu dingen te veranderen:

*#3695147*#
password *#83301*#

Het password voor het interne menu is niet vermeldt.

[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 05-12-2007 17:51 ]

• Jerome!
W00fer schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:51:
Hij heeft dus wel Wifi en GPS, maar het is door Vodafone softwarematig uitgezet...

Je kunt het enablen door in het hardware menu dingen te veranderen:

*#3695147*#
password *#83301*#

Het password voor het interne menu is niet vermeldt.
Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt? Heb via de FCC op een aantal interne chips gegoogled en daar kwam dit niet naar voren, maar het zou super zijn als het waar is!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:39
Jerome! schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:07:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt? Heb via de FCC op een aantal interne chips gegoogled en daar kwam dit niet naar voren, maar het zou super zijn als het waar is!
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar, dan wordt het de telefoon zoals de i620 altijd had moeten zijn: mooi design, wifi, gps, qwerty.

Als ik me niet vergis zag ik ergens dat de telefoon volgende week in de winkels te bewonderen is, dan ga ik hem zeker eens in het echt bekijken.

• Jerome!
Ok, het lijkt erop dat dit van Modaco vandaan komt, inclusief screenshots zie
http://www.modaco.com/con...GPS-Enabled-/#entry861522

Wat Vodafone Generic codes, maar nog geen bevestiging dat het daadwerkelijk werkt

Samsung U700 Service Menu Codes:
Admin Pass: * # 6984125 * #
Internal Pass (Master Key): * # 9072641 * #
Pre-configuration (Operator code): # 73561 * * #

Vodafone Firmware Codes:
Admin Pass: * # 3695147 * #
Internal Pass (Master Key): * # 3971258 * #
Pre-configuration (Operator code): # 83301 * * #

* # 0289 # Mode test

* # 0228 # Battery Information

* # 0673 # Test MP3

* # 0782 # Date and Time

* # 0842 # Vibration Test

* # 1111 # Version Software FTA

* # 1234 # Version Software (short)

* # 1235789 # Status Monitoring Integrity

* # 0002 * 28346 # menu General

* 2767 * 3855 # = E2P Full Reset

[ Voor 3% gewijzigd door Jerome! op 05-12-2007 23:32 ]

• nbch
Er zijn toch een aantal dingen die ik me afvraag:

a. waarom zou Vodafone de Wifi- en GPS-functionaliteit uitschakelen?
b. is het logisch dat het toestel dan zonder Vodafone-branding op de markt komt wanneer het alleenrecht afloopt, en dan mét Wifi en GPS?
c. hoe lang loopt het alleenrecht van Vodafone?

Ik hoop dat iemand me wijzer kan maken.

• Jerome!
nbch schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:17:
Er zijn toch een aantal dingen die ik me afvraag:

a. waarom zou Vodafone de Wifi- en GPS-functionaliteit uitschakelen?
b. is het logisch dat het toestel dan zonder Vodafone-branding op de markt komt wanneer het alleenrecht afloopt, en dan mét Wifi en GPS?
c. hoe lang loopt het alleenrecht van Vodafone?

Ik hoop dat iemand me wijzer kan maken.
Optie A Wifi zou logisch te verklaren zijn door de misgelopen inkomsten. Vodafone heeft natuurlijk liever dat je gebruik maakt van hun netwerk dan Wifi. Aan de andere kant valt dit tegenwoordig ook best wel mee met de Blox constructie, maar goed. GPS misschien omwille van de tijd/softwareontwikkeling die er voor nodig is, hoewel erg onwaarschijnlijk.

Indien ze softwarematig deze zaken uitgezet hebben is de kans aannemelijk dat er een patch voor komt maar tot op heden lijkt dit niet het geval te zijn.

Heb geen inzicht in de afspraken die gemaakt zijn rondom Vodafone en Samsung dus ook daar kan ik je niets zinnigs over zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerome! op 06-12-2007 19:42 ]

Verwijderd

Zowiezo minimaal 3 maanden exclusief.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Een ander verschil is dat de 640 iets groter is. Het scherm is 0,2" groter en het hele ding dus ook breder, waardoor er ook iets meer ruimte is voor het toetsenbordje. Dat kan best een verschil maken. Ik vind het toetsenbordje van de 620 maar glibberig en klein, terwijl ik die van de 600 prima vind. Misschien komt dat ook wel door de verf/coating.

• nbch
Hoe zit het eigenlijk met WM6? Als hier updates voor komen (komen die uberhaupt?) kunnen die op de Vodafone versie ook geinstalleerd worden? Ik las hier dat de i640 oudere WM6 software heeft dan een naar WM6 geupgrade i600. Zijn er mogelijk verder beperkingen aan te draaien programma's opgelegd door Vodafone?

(btw, ja ik heb geen ervaring met smartphones, sorry)

• superericje
Nou ik heb dit toestel voor Vodafone mogen testen.
De enige reden dat ik deze wilde testen tov de i620 is vanwege de ingebouwde GPS en WiFi...

Nadat ik het toestel had getest en weer heb terug gestuurd inmiddels is mij duidelijk dat de verschillen MINIMAAL zijn, namelijk alleen de kleur en de grootte van het display.
De reden waarom Samsung dit toestel uit heeft gebracht is mij NIET duidelijk... het is bijna hetzelfde toestel..

OK browsen via HSDPA gaat ook lekker en het ziet er netjes uit allemaal, maar ik ben wel ernstig teleurgesteld hierin..
Wilde juist GPS en WiFi... Volgens sommige hier is het uit gezet door Vodafone, iets dat ik mij niet goed kan voorstellen, aangezien mensen die via WiFi browsen er erg gewend aan raken en dit ook willen doen op plekken waar geen wifi netwerk, maar wel een HSDPA dekking is, dus inkomsten voor Vodafone...
En GPS uitzetten door Vodafone?
Lijkt me onlogisch, aangezien wat kan Vodafone nou mislopen aan inkomsen door GPS?
Netwerkpositionering is gewoon niet goed genoeg voor navigatie, dus verdienen ze daar niks aan!

Al met al een ZEER gemiste kans voor Vodafone... Ze hadden een parel kunnen hebben..

• Genoil
Komt de extra breedte van de i640v ook ten goede aan de grootte van het toetsenbord of is er op dat vlak eigenlijk ook geen verschil? En zijn de toetsen qua textuur eerder vergelijkbaar met de i600 of de i620?

Eigenlijk wil ik gewoon een i600 met de snelheid van de i620/640 en de vorm van de i616/617. Maar die laaste zijn vooralsnog alleen voor de Amerikaanse markt en ook al zonder WiFi...

• superericje
Op het gebied van het toetsenbord is het IETS breder en dus iets beter tov de i620, maar het verschil is marginaal...
Zou hem om deze reden niet aanschaffen

Verwijderd

@all
Er is veel gespeculeerd over de (on)mogelijkheid om WiFi en GPS te gebruiken op de Samsung i640
Om nu een einde te maken aan die onduidelijkheid: de Samsung SGH-i640 heeft GEEN WiFi en GPS aan boord en het is evenmin door Vodafone uitgeschakeld.
De hardware, die nodig is om deze functionaliteiten mogelijk te maken, is niet aanwezig in het toestel.

Op de website van Samsung en in de Vodafone Online Winkel kun je de specificaties van de i640 vinden.

Antoine

• nbch
superericje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:27:
Nou ik heb dit toestel voor Vodafone mogen testen.
De enige reden dat ik deze wilde testen tov de i620 is vanwege de ingebouwde GPS en WiFi...

Nadat ik het toestel had getest en weer heb terug gestuurd inmiddels is mij duidelijk dat de verschillen MINIMAAL zijn, namelijk alleen de kleur en de grootte van het display.
De reden waarom Samsung dit toestel uit heeft gebracht is mij NIET duidelijk... het is bijna hetzelfde toestel..

[...]

Al met al een ZEER gemiste kans voor Vodafone... Ze hadden een parel kunnen hebben..
Aangezien je het toestel getest hebt, kan je iets meer inhoudelijk positieve en negatieve punten aangeven? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Foto's zou helemaal mooi zijn, want goede kwaliteitfoto's ben ik nog niet tegengekomen van dit toestel.

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
nbch schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:15:
[...]

Aangezien je het toestel getest hebt, kan je iets meer inhoudelijk positieve en negatieve punten aangeven? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Foto's zou helemaal mooi zijn, want goede kwaliteitfoto's ben ik nog niet tegengekomen van dit toestel.
Zoals aangegeven wordt kun je de ervaringen van de i620 erbij pakken.

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:23:
@all
Er is veel gespeculeerd over de (on)mogelijkheid om WiFi en GPS te gebruiken op de Samsung i640
Om nu een einde te maken aan die onduidelijkheid: de Samsung SGH-i640 heeft GEEN WiFi en GPS aan boord en het is evenmin door Vodafone uitgeschakeld.
De hardware, die nodig is om deze functionaliteiten mogelijk te maken, is niet aanwezig in het toestel.

Op de website van Samsung en in de Vodafone Online Winkel kun je de specificaties van de i640 vinden.

Antoine
Waarom kon mij dit niet worden vertelt in de mail naar jullie? Daar werd gezegd dat jullie het niet zeker weten.

• knights16
als vodafone zegt dat er geen gps inzit, wel jammer van het ontbreken hiervan

ik weet wel dat de blackjack 2 die uit is in de VS heeft officieel geen GPS, maar wel een GPS emergency functie waardoor hulpdiensten toch de coordinaten kunnen opvragen...

PVoutput

• Genoil
knights16 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:39:
als vodafone zegt dat er geen gps inzit, wel jammer van het ontbreken hiervan

ik weet wel dat de blackjack 2 die uit is in de VS heeft officieel geen GPS, maar wel een GPS emergency functie waardoor hulpdiensten toch de coordinaten kunnen opvragen...
de blackjack 2 heeft voor zover ik gelezen heb wel gps via at&t maar ik durf em niet te importeren. maar dan weer geen wifi. ik gok dat er in het voorjaar van 2008 wel een europese variant van komt die weer net iets meer kan.

vooralsnog moeten er in europa gewoon nog i600, i620 en i640v verkocht worden. ik ga wel even kijken naar de 640v, heb geen gps nodig en op plekken met wifi heb ik meestal wel andere apparaten bij me die dat kunnen. hoop alleen echt dat de extra breedte een wat groter toetsenbord oplevert dan de 620...

Verwijderd

Ik heb net de samsung i640 gekocht en er blijven mij nog twee vragen over ondanks contact met vodafone data en vodafone helpdesk en het doorworstelen van de handleiding
-Als ik windows wil updaten geeft hij als fout melding:erkan geen verbinding gemaakt worden om uw server bij te werken. Controleer uw gegevensinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld.
Dit is volgens mij zo ook na controle mbv de mail van vodafone
-Als ik mobile tv wil kijken geeft hij ook een foutmelding
De pagina kan niet worden weergegeven of gedownloadomdat de verbinding is verbroken.Controleer de verbinding en probeer het opnieuw. Op het moment dat ik dot doe heb ik wel een 3G verbinding.
Tevens geeft hij soms een foutmelding dat het toestel neit geschikt is voor mobile audio en tv terwijl dit wel in de handleiding staat. Dit is uitgebreid besproken met vodafone maar er kwam geen oplossing.
En een laatste simpele vraag? Wie weet waar ik een extra oplader kan kopen voor de samsung i640
Al gevraagd bij Vodavonewinkel vodafonewebsite tfortelecom dixons debitel orange enz.?
Wie kan mij helpen?
Als ik simpele dingen niet heb gevonden dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan?
Michel

• Jerome!
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:06:
Ik heb net de samsung i640 gekocht en er blijven mij nog twee vragen over ondanks contact met vodafone data en vodafone helpdesk en het doorworstelen van de handleiding
-Als ik windows wil updaten geeft hij als fout melding:erkan geen verbinding gemaakt worden om uw server bij te werken. Controleer uw gegevensinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld.
Dit werkt op geen enkel Windows Mobile toestel, Microsoft heeft dit uitgeschakeld, echter je verbindingsinstellingen staan niet goed waardoor er deze foutmelding komt. Normaliter verschijnt er altijd: geen updates beschikbaar.
Dit is volgens mij zo ook na controle mbv de mail van vodafone
-Als ik mobile tv wil kijken geeft hij ook een foutmelding
De pagina kan niet worden weergegeven of gedownloadomdat de verbinding is verbroken.Controleer de verbinding en probeer het opnieuw. Op het moment dat ik dot doe heb ik wel een 3G verbinding.
Tevens geeft hij soms een foutmelding dat het toestel neit geschikt is voor mobile audio en tv terwijl dit wel in de handleiding staat. Dit is uitgebreid besproken met vodafone maar er kwam geen oplossing.
Hoe check je of je wel 3g verbinding hebt. Zoek maar even op google naar 3g er zijn verschillende icoontjes voor daadwerkelijke verbinding en beschikbaar op je status bar.
Nogmaals controleer je verbindingsinstellingen eerst even in Internet Explorer, mijn ervaring is dat de provider smsjes met instellingen voor Windows Mobile instellingen zelden werken, zoek daarom op de site deze gegevens even op en gooi ze erin.
En een laatste simpele vraag? Wie weet waar ik een extra oplader kan kopen voor de samsung i640
Al gevraagd bij Vodavonewinkel vodafonewebsite tfortelecom dixons debitel orange enz.?
Wie kan mij helpen?
Als ik simpele dingen niet heb gevonden dan bied ik bij voorbaat mijn excuses aan?
Volgens mij is dit gewoon een mini-usb stekker, heb je misschien niet zo'n kabel? Die werken vaak ook als oplader. Misschien omdat het toestel nieuw is dat nog niet iedere zaak een oplader verkoopt, wellicht werkt die van de i620 er ook mee.

• nbch
Aan de bezitters van een i640, zou je een paar foto's kunnen posten? Bij Vodafone in Tilburg konden ze het toestel niet laten zien, en ik kan op internet geen goede foto's vinden.

Thanks in advance!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Kan iemand met deze gsm een review maken? gezien hij vodafone only is, komt er weinig info over deze gsm naar buiten denk ik.

Verwijderd

Heb hem al 2 weken, gekocht bij mijn vodafone winkel

Het is echt een prachtige dingetje helaas geen wifi en geen gps.
als er vragen zijn ben ik bereid ze te antwoorden, en ik zal zo snel mogelijk fotos maken en hier te plaatsen.

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:06:
Heb hem al 2 weken, gekocht bij mijn vodafone winkel

Het is echt een prachtige dingetje helaas geen wifi en geen gps.
als er vragen zijn ben ik bereid ze te antwoorden, en ik zal zo snel mogelijk fotos maken en hier te plaatsen.
Bij deze dan een vraag:
Zit bij diet toestel ook een losse lader en een extra accuzoals bij de i620?

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik heb sinds kort de i640v met wm 6 en outlook mobile, ik heb het volgende probleempje:
Als ik een sms wil openen wordt automatisch de map verzonden items geopend en niet postvak in.
Bij e-mail gaat het wel goed en als de taak sms/mms open blijft staan gaat het ook goed.
Het probleem is er dus alleen als alles gesloten, maar ik zou toch graag hebben dat hij altijd naar postvak in gaat.
Wie heeft hiervoor een oplossing?
Pagina: 1