Ik heb een paar weken terug de P35-DS3 besteld, maar deze bleek het niet te doen. De CPU fan (standaard Intel (E4300) koeler) weigerde te draaien, ik hoorde geen bleepjes, er kwam geen beeldsignaal, niets. Voeding deed het prima, alles was correct aangesloten maar niets deed het.
Geheugen eruit gehaald, in ander slot geprobeerd, mocht ook niet baten. Heb hem terug gestuurd als DOA, vandaag mijn vervangende moederbord gekregen.
Alleen nu blijkt ook deze het niet te doen.
Mijn vorig moederbord is bij Sallandautomatisering inderdaad als "Defect" bestempeld, en heb daarom een nieuwe gekregen. Nu ook het nieuwe moederbord het niet doet, ben ik een beetje idee-loos qua oplossingen. Of ik heb iets over het hoofd gezien, of heb ik de pech met een verkeerde productiereeks o.i.d. ? Ik heb echt geen idee.
Gebruikte hardware
GA-P35-DS3
Intel E4300 met standaard Intel Koeler (Arctic Freezer Pro 7 onderweg)
OCZ Platinum 2GB PC6400
Antec Sonata Lifestyle II + Antec SmartPower 450W
XFX 8800GTS 640MB
Bvd,
Geheugen eruit gehaald, in ander slot geprobeerd, mocht ook niet baten. Heb hem terug gestuurd als DOA, vandaag mijn vervangende moederbord gekregen.
Alleen nu blijkt ook deze het niet te doen.
Mijn vorig moederbord is bij Sallandautomatisering inderdaad als "Defect" bestempeld, en heb daarom een nieuwe gekregen. Nu ook het nieuwe moederbord het niet doet, ben ik een beetje idee-loos qua oplossingen. Of ik heb iets over het hoofd gezien, of heb ik de pech met een verkeerde productiereeks o.i.d. ? Ik heb echt geen idee.
Gebruikte hardware
GA-P35-DS3
Intel E4300 met standaard Intel Koeler (Arctic Freezer Pro 7 onderweg)
OCZ Platinum 2GB PC6400
Antec Sonata Lifestyle II + Antec SmartPower 450W
XFX 8800GTS 640MB
Bvd,