Ik heb net mijn nieuwe hardware ingebouwd en heb bij een koude start een raar verschijnsel.
Als ik de pc vanuit een koude start aanzet, hoor ik de ventilators draaien en lijkt het systeem te starten. Maar het geeft dan geen beeld en start ook niet verder door.
Druk ik hem dan met de powerknop uit (reset knop werkt dan ook niet) en zet hem vervolgens weer aan, dan start hij normaal op en werkt als een zonnetje.
Specs:
Asus P5K Bios : 0603
E6750
Zalman 9500 LED
2 Gb kingston PC2-6400
Asus 8800 GTS 320Mb
Maxtor 6L160M0 (160Gb SATA)
Seasonic 430W voeding
Vraag: Mijn videokaart heeft een voedingsaansluiting. De stekker die daarop hoort, heeft twee molux connectors. Moeten deze gevoed worden door twee verschillende takken van de voeding of mag het van dezelfde voedingstak (voedingskabel) gepakt worden?
Met google heb ik zo snel niets kunnen vinden. Systeem is niet doorgeclocked.
Edit: Bios versie vermeld. Helaas is er nog geen nieuwere bios beschikbaar.
Als ik de pc vanuit een koude start aanzet, hoor ik de ventilators draaien en lijkt het systeem te starten. Maar het geeft dan geen beeld en start ook niet verder door.
Druk ik hem dan met de powerknop uit (reset knop werkt dan ook niet) en zet hem vervolgens weer aan, dan start hij normaal op en werkt als een zonnetje.
Specs:
Asus P5K Bios : 0603
E6750
Zalman 9500 LED
2 Gb kingston PC2-6400
Asus 8800 GTS 320Mb
Maxtor 6L160M0 (160Gb SATA)
Seasonic 430W voeding
Vraag: Mijn videokaart heeft een voedingsaansluiting. De stekker die daarop hoort, heeft twee molux connectors. Moeten deze gevoed worden door twee verschillende takken van de voeding of mag het van dezelfde voedingstak (voedingskabel) gepakt worden?
Met google heb ik zo snel niets kunnen vinden. Systeem is niet doorgeclocked.
Edit: Bios versie vermeld. Helaas is er nog geen nieuwere bios beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door GreenGolf3 op 13-09-2007 19:05 . Reden: System specs uitgebreid ]
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120