Partitie terughalen

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-02 15:09
Hallo.

Uit een eerder topic waarin ik XP probeerde te instaleren na het verwijderen van VISTA werd mij aangeraden om MBRFIX uit te voeren via de herstelfunctie van de windows xp cd.

Na dit gedaan te hebben had ik geen succes en bleef de fout aan. Ik ben enkel bang dat dit gedoe mijn partitie heeft verwijderd. En omdat XP niet wou instaleren heb ik VISTA maar weer geinstaleerd. Daar werk ik nu vanuit. Maar tijdens de installatie werd er 170gb aan ongepartitioneerde ruimte getoont (me D partitie)
Nu is deze ook niet meer aan te spreken via "deze computer".

Ben ik nu al me gegevens kwijt ? of kan ik de partitie weer activeren/terughalen?

Verwijderd

Ik denk dat er maar weinig Tweakers je willen helpen aangezien
-> Je gebruik maakt van een illegale Windows XP
-> Je gebruik maakte van een illegale Vista
-> Problemen ontstonden door het gebruik van de illegale besturingsystemen

Je blijkbaar braaf de tips opvolgt (MBRFIX) maar blijkbaar geen zin hebt om zelf eens te Googlen en topics door te lezen op GoT waar nog meer tips en trucs in staan (er is al genoeg hierover verteld.. -> andere HS en dan als USB HD gebruiken werkt miss?)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-02 15:09
1. Wie zegt hier dat XP illegaal is ?
2. Wie zegt hier dat vista illegaal was ?
3. Vista werkt zonder licentie ook 30 dagen, of je nou wel of geen key hebt. Lijkt me niet bepaald illegaal. OF zijn al die computers die in de winkel worden verkocht ook voorzien van een illegale windows voordat je deze activeert ?

Ik heb gezocht op de search naar "Xp instaleren na vista" en combinaties daarvan maar kwam meer op dual boot topics uit en iig niet wat ik hebben moest. Op google heb ik ook gezocht. Maarjah, volgens mij kom je op het forum terecht als je niet weet waar je naar moet zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door BLACKfm op 01-09-2007 20:00 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Heb je deze al bekeken: OM FAQ / Beleid ?
En dan met name dit stukje?