Ik heb een TX-SR 606 en heb op mijn "TV/Game" input een PS3 via HDMI aangesloten ..
Nu heb ik vanmiddag een Onkyo DS-A2 gekocht die op de IR input gaat.
Om video en On screen functies van de ipod op tv te zien moet deze óók op de TV/Game, via VIDEO OUT, AUDIO OUT L/R, vervolgens moet ik de mode van TV/Game omzetten naar "DOCK" ..
Dus, kortom, als ik nu met de afstandsbediening van de TX-SR 606 op 'TV/Game' druk, dan springt hij naar DOCK input, maar eigenlijk wilde ik daar onder de PS3 houden. Dit vind ik een schoonheids-foutje dat de RI niet een aparte knop op de remote is...
Eigenlijk loop ik maar wat te zwetsen want ik kan niet testen of het ook op andere inputs werkt: M'n HD TV wordt op dit moment vervangen en de enige ipod die ik heb is een iphone3G en die komt volgende week pas...
Sowieso was ik heel blij toen ik voor 100 euro het show-model (zonder afstandsbedieninkje en doos) van de DS-A2 kon krijgen, omdat de winkel prijs 180 is, maar per ongeluk is het een DS-A2 ipv DS-A2x. De winkel-prijs is voor de x versie, wat ik pas thuis ontdekte..
Ik ga morgen terug naar de winkel, want die 'x' is een nieuwe generatie met meer remote functies.. deze nieuwe wil ik dus regelen voordat m'n iphone er is..
..ik ben lekker bezig, toch?
Klein vraagje: Mijn tv wordt vervangen omdat ik een brom hoorde komen uit de transformators, sindsdien zet ik overal m'n oor tegenaan om te horen of het bromt, zo ook op de TX-SR 606, en jawel, ik hoor een trafootje brommen.
Is dat normaal? Het is heel zacht en zeker niet storend, maar ik vraag me af of het door het stroom in mijn appartement komt of dat het erbij hoort.
Een ander vraagje; is er iemand die de voorgeschreven 20cm aan de boven van de 606 negeert en hoe zit het dan met de warmte-ontwikkeling? Ik heb namelijk een kastje maar de bovenkant zou daar maar 5 cm zijn (zie fotootje)..