Inderdaad, interne flitser is alleen te gebruiken als je externe kapot is en je hebt echt niets beter.neographikal schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:55:
Interne flitser is geen porum en je leert ook niet zomaar even met een externe flitser om te gaan (die imo toch wel verplichte kost is).Gouden tips? Dragging the shutter en een hoop ervaring op doen.
@ Mr. B:
Met een monopod of statief binnen werken lijkt me ook niet zo handig. Aan de ene kant ben je niet zo mobiel, aan de ander kant moet je alsnog geluk hebben met het aanwezige licht. Als de ruimte met spotjes verlicht is, krijg je bijvoorbeeld van die onwijze highlights op de persoon die daar net onderstaat.
Ik zou dus toch adviseren een externe flitser te regelen, lees: kopen. (huren heeft i.m.h.o. weinig zin als je er nog nooit mee gewerkt hebt) Misschien kun je in overleg een kleine vergoeding van het bruidspaar vragen, scheelt toch weer in de kosten.
Komend weekend ga ik ook een bruiloft doen en ik duim ook voor mooi weer, ik heb er zin an!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 20:31 ]