puchelaar schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:18:
Hmm, was ik al bang voor
Ben je zelf (ook) tevreden? Is het mee- of tegengevallen? Ook als we geen foto's mogen bekijken... een (uitgebreid?) verslag is ook niet te versmaden hoor

Ik moet/mag volgende week vrijdag gaan fotograferen op een 5-jaar-bij-elkaar-feestje, en als ik je verhaal goed gelezen heb, willen ze hetzelfde als 'jouw' bruidspaar; geen standaard reportage, maar een verse blik van buiten. Dus ben wel benieuwd waar je tegenaan gelopen bent, en wat je mee- of tegenviel.
Anderzijds ben je nu natuurlijk druk met het post-processen, dus als het er niet in zit is dat natuurlijk ook ok. Succes met pp-en in ieder geval.
Het is me enorm meegevallen, de sfeer was heel erg vrij en alles werd buiten gedaan (de plechtigheid) en het weer was perfect, gewoon veel licht maar geen direkt zonlicht. 's avonds tijdens het feest veel foto's gemaakt. Ik was bang dat ik bepaalde dingen zou platflitsen maar dat is enorm meegevallen.
Ik heb vanavond de foto's online gezet voor het paar. Ze hebben deze bekeken en ik werd naderhand teruggebeld dat ze echt super enorm blij waren en dat ze de foto's prachtig vonden stuk voor stuk
PS 1 tip:
Laat je leiden door de kinderen. Die trekken veel van je aandacht en zorgen er gekgenoeg ook voor dat paps en mams in de spotlights kwamen te staan.
Ik had zelf het voordeel dat ik op het feest 's avonds al 3 resultaten van de shoot van de middag kon meenemen. Hier was met enorm van onder de indruk en daardoor kreeg ik toch de indruk dat men veel minder geneigd was om de camera te weren.
[
Voor 13% gewijzigd door
Fairy op 15-09-2007 01:28
]