Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 723.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-05 19:57
goodfella schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:49:
Als het goed is krijg ik hem van de week binnen. van T-mobile.
Weet iemand of de logo van T-mobile op het telefoon toestel zelf staat? ik hoop van niet, ik vind dat zo lelijk.
Er staat een logo op het batterijklepje maar dat kun je er met je nagel gewoon afkrassen zonder iets van te zien :)
Anoniem: 196119 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:52:
mensen, ff vraagje.
ik probeer nu ff te signen, ik doe alles zoals het moet.
vervolgens moet ik naar die site gaan om de certificaat te downloaden, maar alleen mijn oude staat daar. wat doe ik fout?
Ik begrijp je niet helemaal met "maar alleen mijn oude staat daar".
Wat ik je wel kan vertellen is dat je geen account meer kunt aanmaken op symbiansigned. Als je een certificaat moet hebben kun je je imei nr op m`n mail gooien dan maak ik dat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 12:21
Weet iemand of de logo van T-mobile op het telefoon toestel zelf staat? ik hoop van niet, ik vind dat zo lelijk.

Betreft een screenprotectertje gebruiken. is dat de moeite waard? zijn die dingen zodanig op maat gemaakt dat je ze niet ziet? Op de GPSplaza en Brando site staat dat ze re-applyable zijn na schoonmaak. Klopt dit, wat is jullie ervaring met zo'n screenprotecter. Overigens woon ik in Rotterdam dus als iemand een zaakje weet waar ik ze kan halen, let me know.

In tegenstelling tot mijn Sony Ericsson P900 wil ik wel voorzichtig doen met dit apparaatje. Vrijwel alle telefoon toestellen lijden op den duur aan slijtage, vooral bij de hoekjes etc. Hier wil ik echt voor waken dus ben ook van plan om een soort van beschermhoesje te kopen, iemand suggesties?

Brando screenprotector valt tegen. Heb hem aangeschaft, opgeplakt en zat niet helemaal goed. Kreeg hem moeilijk er af. Nadat ik hem schoon ging maken met water (wat dus kan) plakte hij niet meer goed aan mijn schermpje. De hoeken zitten niet allemaal luchtdicht opgeplakt. Valt tegen dus!
Eigenlijk 8 euro verloren, hoewel er nu toch een beschermlaagje op zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 12:21
Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:09:
[...]
Er staat een logo op het batterijklepje maar dat kun je er met je nagel gewoon afkrassen zonder iets van te zien :)

[...]
Wat ik je wel kan vertellen is dat je geen account meer kunt aanmaken op symbiansigned. Als je een certificaat moet hebben kun je je imei nr op m`n mail gooien dan maak ik dat voor je.
Afkrassen kan ook met een suikerklontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Bij mij werkt het niet. Ik heb Quake1 Enhanced op de pc. Ik heb de map quake1 aangemaakt op de geheugenkaart en de map Id1 erin gezet. Vervolgens heb ik quake_v6_FPU.sis op de geheugenkaart geinstalleerd. Nu staat Quake in de lijst van programma's, maar wanneer ik deze kies dan gebeurd er helemaal niks... Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 08:05

Blindfold

Donde estan los conejos?

StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]

Brando screenprotector valt tegen. Heb hem aangeschaft, opgeplakt en zat niet helemaal goed. Kreeg hem moeilijk er af. Nadat ik hem schoon ging maken met water (wat dus kan) plakte hij niet meer goed aan mijn schermpje. De hoeken zitten niet allemaal luchtdicht opgeplakt. Valt tegen dus!
Brando kost (vooral als het niet in één keer goed gaat) best wat moeite om hem er goed op te krijgen, maar het ziet er dan echt geweldig uit. Duidelijk verschil met alle andere screenprotectors die ik heb gezien. Da's namelijk het punt. De Brando zie je dus niet. Mensen geloven niet eens dat er een screenprotector op mijn telefoon zit.

Dus Stepdit: als ik jou was zou ik hem er nog eens afhalen. Wassen in een sopje en het nog eens proberen, want het is echt de 8 euro dubbel en dwars waard als hij goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]

Ging bij mij toch echt in 1x goed... Ik had nog nooit zoiets gebruikt. Ik had misshcien beginners geluk, want hoor en zie vaak dat het mislukt... Als de eerste kee rniet goed gaat is ie al gelijk aardig verneukt... Maarja ik had dus mazzel en ben er blij mee dat ik het heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Spurlie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:37:
[...]

Bij mij werkt het niet. Ik heb Quake1 Enhanced op de pc. Ik heb de map quake1 aangemaakt op de geheugenkaart en de map Id1 erin gezet. Vervolgens heb ik quake_v6_FPU.sis op de geheugenkaart geinstalleerd. Nu staat Quake in de lijst van programma's, maar wanneer ik deze kies dan gebeurd er helemaal niks... Iemand een oplossing hiervoor?
Ja bij mij werkt het ook niet helemaal.

Ik heb op E:\ dit:
E:\quake1\ID1\PAK0.PAK

Das de shareware versie van Quake 1.

Ik installeer "quake_v6_FPU.sisx" zowel geprobeert op telgeheugen als op de memkaart. En als ik het start gebeurt er niks. En das toch precies zoals het beschreven staat.

Of lees ik over iets heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

Robbie T schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:39:
Ik was wat aan het rondsurfen en kwam de volgende twee programma's tegen van Magix. Ik weet echter niet of het ook wat is, aangezien ik het nog niet zelf heb kunnen uittesten.

Een music player:
http://www.magix.com/nl/g...ware/mobile-music-player/

[...]

En een photo suite:
http://www.magix.com/nl/g...tware/mobile-photo-suite/

[...]
Ik krijg ze niet geinstalleerd.
Waarschijnlijk een oudere versie van Symbian

[ Voor 7% gewijzigd door CoolHead621 op 04-09-2007 22:57 ]

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:09:
[...]

[...]
ik bedoelde dat ik daar alleen mijn oude certificaat kon downloaden, maar ik was vergeten daar nog die certificaat up te loaden :)
ik ben er inmiddels weer uit.
toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Over een screenprotector: Als je een beetje normaal met je telefoon omgaat hoef je niet bang te zijn dat je krassen op de display krijgt. Ik heb mijn N95 nu vier maanden en de display is werkelijk nog als nieuw. Echt niet het kleinste krasje erop! Ik probeer erop te letten dat ik hem niet samen met mijn sleutels in mijn broekzak doe, maar soms vergeet ik dat nog weleens. Dus bij normaal dagelijks gebruik zal hij niet beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:08
CoolHead621 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:57:
[...]

Ik krijg ze niet geinstalleerd.
Waarschijnlijk een oudere versie van Symbian
Dit staat wel bij de details;
Compatibele mobiele telefoon met Symbian OS 7 en Series 60 vanaf versie 2.1

Maar aangezien ze vermelden VANAF, dacht ik dat het wel zou moeten werken.
(Kon het zelf nog niet uittesten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:54:
Ja bij mij werkt het ook niet helemaal.

Ik heb op E:\ dit:
E:\quake1\ID1\PAK0.PAK

Das de shareware versie van Quake 1.

Ik installeer "quake_v6_FPU.sisx" zowel geprobeert op telgeheugen als op de memkaart. En als ik het start gebeurt er niks. En das toch precies zoals het beschreven staat. Of lees ik over iets heen?
Dat doe je zeker. Voordat je uiteindelijk Quake zelf installeert moet je eerst Symbian P.I.P.S. installen (zie punt 5). Kun je hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
Anoniem: 215701 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:31:
Ik heb al 2 maal gebeld met nokia belgie en ze gingen mij terug bellen maar ze bellen me niet.Krasjes boven de drie en slider probleem .Ik ben eens benieuwd.Als dit nog lang duurt gga ik zelf eens die mannen van nokia belgie een bezoekje brengen. Ik wil dit hier niet meer herhalen ma ja wat doe je eraan als ze niets van hun laten horen.
Terugbellen? Daar doet Nokia niet aan. Ze beloven het wel, maar komen het gewoonweg niet na. Ikzelf heb vorig jaar een geschil met Nokia gehad. Over een periode van ruim 3 maanden, heeft men mij 7 maal beloofd om terug te bellen (ik ben de laatste 3 maal zelfs als SPOED in de 'agenda' gezet), maar ik heb nog nooit en te nimmer een telefoontje van Nokia mogen ontvangen.

Spijtig dat ze zulke 'goede' (d.w.z. qua functies) telefoons maken, anders was het voor mij 'au revoir Nokia'! ;)

@ RobbertWebbe: Ik las laatst dat je naar het NSP in Arnhem was geweest (Gami) om daar je slider te laten herstellen? Is dat een succes geweest en 'slide' je telefoon nog steeds als nieuw?

@ iedereen die een probleem heeft met de 'branded software': Zou het wellicht mogelijk zijn om te mogen 'unbranden', omdat de verkoper (in dit geval Vodafone en T-Mobile) je in dit geval belet om van de service van Nokia gebruik te maken en derhalve om volledig gebruik te kunnen maken van je product? Misschien kunnen we onze meningen hierover uitwisselen?

Tenslotte nog voor de liefhebbers: qua camera-performance heeft de N95 het gewonnen van de SE K850 (aldus GSMArena: http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php) >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Poeh op 05-09-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 23:08
legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]

daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?
zoals ik eerder heb gezegt: ik had mijn (vodafone branded) N95 oplaten sturen voor reparatie toen ik hem terug kreeg was de productcode veranderd en stond er V12 unbranded op. Dus zal het denk ik niet veel uitmaken anders had vodafone of het reparatie punt het spul van mij ook niet unbranded en de productcode veranderd. Aangezien ik er niet zelf aanknoeid heb heb ik ook nu met een andere productcode nog gewoon garantie lijkt mij.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Iemand enig idee hoe het kan dat bij zowel video- als audiobestanden op mijn N95 (op de memorycard) wanneer deze in een map staan het mapvolume het dubbele bedraagt van de totale grootte van de bestanden?
Ik heb bv. ca. 350MB aan zelf opgenomen filmpjes in de map Videos staan, meet ik de grootte van de map zie ik een grootte van ca. 700MB. Hetzelfde verhaal dus voor de Soundsmap.
De Y-browser laat niets verdachts zien zoals verborgen bestanden. Zo krijg je een kaart dus snel vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:15
Internetten via Wlan werkt perfect. Alleen werk nu met een open netwerk.
En met WPA/WPA2 beveiliging lukt me niet.
Wat zijn de stappen die ik moet doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Ik heb hulp nodig voor het instellen van gmail account op mijn n95..

zou iemand weten mischien wat de instellingen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:46
Kijk hier maar even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230592

Heb 2 albums aangemaakt (voor foto's en films), een album algemeen en een album sport (hier staan foto's en films van mijn voetbalteam.
Kan ik het zo instellen dat de foto's/videos die in het album sport staan niet worden weergeven in het algemene album? (alles staat namelijk door elkaar bij galerij.)

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 230592 op 05-09-2007 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 13:17
Verdories!
Gisteren gebruikte ik mijn Nokia N95 voor iets en daarna was het weer de broekzak in.
Een kwartier later pakte ik deze weer en het scherm is kapot!
Het lijkt erop dat de connector van het scherm los is geraakt.
Schudden hielp eerst nog wel, maar nu ook niet meer.
Dus nu heb ik het slider probleem, haartje achter de lens issue en sinds gisteren dus een dood scherm.
Nu maar hopen dat de BelCompany direct een nieuwe kan regelen daar ik heel sterk verzekerd ben bij ze.
Met dit soort dingen wil je gewoon geen reparatie maar eentje van de nieuwe batch gezien het feit dat er al zoveel van dit soort issues overal zijn.

Het is een prima foontje... alleen snap ik helemaal niks van de Fisherprice tactiek om het in zo'n goedkoop stukje plastic te stoppen.
Al die technische hoogstandjes die erin zitten... eigenlijk is het gewoon een belediging voor de hardware zelf die erin zit.
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:35:
Ik probeer Duke Nukem aan de praat te krijgen zoals in Deel 6 staat beschreven, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik hem opstart dan gebeurt er niets. Gewoon met de installer draaien moet toch genoeg zijn? Of moet ik het bestand duke3d.cfg bewerken zoals hier staat beschreven? Waarvoor zijn al die bestanden in die map die meekomen met het sisbestandje als je die uitpakt?
Al die bestanden zijn het spel zelf.
Net als met Quake 1, is het .SISX bestandje niks anders dan de port zelf.
De game data van het spel moet er natuurlijk ook op.
Installeer Duke Nukem naar je Memory Card en copieer de map Duke3d naar de root van je Memory Card.
Dan zou het moeten werken! :)

Quake 1 draait trouwens als een gek op de N95.
Meer dan 30 FPS!
Zeer netjes!
Maar ja... dat zal ik voorlopig niet meer kunnen meemaken vanaf nu... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:15

robertwebbe

Robert Webbe

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 07:47:
Verdories!
Gisteren gebruikte ik mijn Nokia N95 voor iets en daarna was het weer de broekzak in.
Een kwartier later pakte ik deze weer en het scherm is kapot!
Het lijkt erop dat de connector van het scherm los is geraakt.
Schudden hielp eerst nog wel, maar nu ook niet meer.
Dus nu heb ik het slider probleem, haartje achter de lens issue en sinds gisteren dus een dood scherm.
Nu maar hopen dat de BelCompany direct een nieuwe kan regelen daar ik heel sterk verzekerd ben bij ze.
Met dit soort dingen wil je gewoon geen reparatie maar eentje van de nieuwe batch gezien het feit dat er al zoveel van dit soort issues overal zijn.
Normaal gesproken zijn dit soort gevallen gewoon garantiegevallen die via reparatie worden opgelost. Vooral dit soort zaken als het vastzetten van een connectortje zijn simpel op te lossen. Als er iets mis is met de camera dan wordt ook direct het cameramoduultje vervangen. Zomaar direct een nieuwe verwachten lijkt mij niet reeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 07-01 13:17
robertwebbe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:02:
[...]

Normaal gesproken zijn dit soort gevallen gewoon garantiegevallen die via reparatie worden opgelost. Vooral dit soort zaken als het vastzetten van een connectortje zijn simpel op te lossen. Als er iets mis is met de camera dan wordt ook direct het cameramoduultje vervangen. Zomaar direct een nieuwe verwachten lijkt mij niet reeel.
Met andere woorden: ik ben hem de komende 3 a 4 weken kwijt en krijg hem terug met talloze andere problemen zoals altijd het geval is met die Nokia reparaties?
(Mijn vriendin kreeg haar Nokia terug met een niet goed terug gemonteerd frontje om maar een van de vele voorbeelden te noemen).
Ik denk dat ik gewoon maar opnieuw 700 euro uit de kast ga trekken en meteen een nieuwe ga kopen vandaag.
Dan maar geen rijbewijs.
Moet gewoon een werkend toestel hebben a.s.a.p.
Ik doe er alles mee. Alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19

Betreft een screenprotectertje gebruiken. is dat de moeite waard? zijn die dingen zodanig op maat gemaakt dat je ze niet ziet? Op de GPSplaza en Brando site staat dat ze re-applyable zijn na schoonmaak. Klopt dit, wat is jullie ervaring met zo'n screenprotecter. Overigens woon ik in Rotterdam dus als iemand een zaakje weet waar ik ze kan halen, let me know.

In tegenstelling tot mijn Sony Ericsson P900 wil ik wel voorzichtig doen met dit apparaatje. Vrijwel alle telefoon toestellen lijden op den duur aan slijtage, vooral bij de hoekjes etc. Hier wil ik echt voor waken dus ben ook van plan om een soort van beschermhoesje te kopen, iemand suggesties?

Ook uit Rotterdam maar via Internet de CristalCase gekocht in april en tot nu toe heeft hij mijn N95 werkelijk prima weten te beschermen, en alle knoppen, en andere functies zijn gewoon te benaderen. Perfect produkt. Hier te koop: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Oké , maar kijk dan ook even op de site van "mobile-review" en constateer dat het ook anders ervaren kan worden; kortom misschien ook een kwestie van smaak
Poeh schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:16:
[...]

Terugbellen? Daar doet Nokia niet aan. Ze beloven het wel, maar komen het gewoonweg niet na. Ikzelf heb vorig jaar een geschil met Nokia gehad. Over een periode van ruim 3 maanden, heeft men mij 7 maal beloofd om terug te bellen (ik ben de laatste 3 maal zelfs als SPOED in de 'agenda' gezet), maar ik heb nog nooit en te nimmer een telefoontje van Nokia mogen ontvangen.

Spijtig dat ze zulke 'goede' (d.w.z. qua functies) telefoons maken, anders was het voor mij 'au revoir Nokia'! ;)

@ RobbertWebbe: Ik las laatst dat je naar het NSP in Arnhem was geweest (Gami) om daar je slider te laten herstellen? Is dat een succes geweest en 'slide' je telefoon nog steeds als nieuw?

@ iedereen die een probleem heeft met de 'branded software': Zou het wellicht mogelijk zijn om te mogen 'unbranden', omdat de verkoper (in dit geval Vodafone en T-Mobile) je in dit geval belet om van de service van Nokia gebruik te maken en derhalve om volledig gebruik te kunnen maken van je product? Misschien kunnen we onze meningen hierover uitwisselen?

Tenslotte nog voor de liefhebbers: qua camera-performance heeft de N95 het gewonnen van de SE K850 (aldus GSMArena: http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik heb begrepen dat een programma als Emoze mijn outlook mail kan pushen. Nu is mijn vraag hoelang trekt de accu een continue openstaande internetverbinding (welke noodzakelijk is voor push mail)? Want het is allemaal leuk en aardig, maar als de accu met 2 uurtjes leeg is (wat ik verwacht) dan heb je er natuurlijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227424

ben naar de NSP geweest voor zowel slider fix en FW upgrade. Was klaar in no less dan 30 minuten. Nieuwe versie (12) zit erop en slider gefixt maar dat laatste houd ik in de gaten.

Erbij vermeld dat het een branded versie was en dat was geen probleem voor hun. Let op: ze halen simlock er niet af maar updaten het wel. (vodafone had me zelf hier naar toe gestuurd) en nog voor niks ook, alleen half uurtje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:57:
Ik heb begrepen dat een programma als Emoze mijn outlook mail kan pushen. Nu is mijn vraag hoelang trekt de accu een continue openstaande internetverbinding (welke noodzakelijk is voor push mail)? Want het is allemaal leuk en aardig, maar als de accu met 2 uurtjes leeg is (wat ik verwacht) dan heb je er natuurlijk niks aan.
Ik heb mail for exchange van 07.00 tot 00.00 continue open staan, heb daar geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjengcity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:22:
[...]
Ik heb mail for exchange van 07.00 tot 00.00 continue open staan, heb daar geen problemen mee.
Oke dat klinkt heel positief. En dat kan ik ook gebruiken voor outlook accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232148

StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:21:
[...]

Gewoon productkey wijzigen, updaten, productkey herstellen ;).
Net gedaan, maak wel een back up van je contacten etc. Had ik dus niet gedaan |:(.
Hopelijk heb ik mijn garantie nog wel :+. Als er weer een firmware update van t-mobile komt met bijbehorende software zet ik die er gewoon overheen :).
Gijsje: Kan mij iemand vertellen hoe ik van een V11.0026 firmware naar een V12.xxx firmware kan komen.Wil graag route 66 erop draaien maar gaat niet met deze firmware.Er betaat een programma , nemisis dat eerst gedownload moet worden en geinstalleerd. Mijn toestel is gekocht in de T-mobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:53:
[...]

Dat doe je zeker. Voordat je uiteindelijk Quake zelf installeert moet je eerst Symbian P.I.P.S. installen (zie punt 5). Kun je hier downloaden.
Erg bedankt. Zal zo even testen. Stom hoe ik over zoiets kan lezen... Toch blij dat ik het gevraagt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 04-04 13:24
Hallo, Ik heb dus nog geen Quake op mijn computer staan. Kan iemand mij de benodigde files die op de geheugenkaart staan posten voor mij. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227424

Anoniem: 232148 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:37:
[...]

Gijsje: Kan mij iemand vertellen hoe ik van een V11.0026 firmware naar een V12.xxx firmware kan komen.Wil graag route 66 erop draaien maar gaat niet met deze firmware.Er betaat een programma , nemisis dat eerst gedownload moet worden en geinstalleerd. Mijn toestel is gekocht in de T-mobile shop.
probeer het 's op z'n service point en vermeld dat hij "branded" is. Mij ook zo gelukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232148

Anoniem: 227424 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:11:
[...]

probeer het 's op z'n service point en vermeld dat hij "branded" is. Mij ook zo gelukt 8)
Dank je wel, ga morgen naar NSP toe. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een mogelijkheid om tijdens het browsen de pagina op dezelfde plek te laten verversen als waar je op dat moment staat? Voorbeeld: we zitten nu op pagina 7 van het topic, redelijk onderaan de pagina. Wanneer ik op verversen druk, omdat ik nieuwe reacties wil lezen, ververst hij wel netjes, maar kom ik bovenaan pagina 7 weer uit, met gevolg dat ik weer helemaal naar beneden moet scrollen. Klein irritatie puntje, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Anoniem: 232148 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:37:
[...]

Googlelen wil ook wel eens helpen (meer info wordt door de mods denk ik niet op prijs gesteld). Nog bedankt overigens, deze thread gaf voor mij genoeg pointers om eea makkelijk te vinden op Google. Zoeken is makkelijk, maar moet je wel eerst weten dat het überhaupt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:01
Pascall_1 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:01:
Hallo, Ik heb dus nog geen Quake op mijn computer staan. Kan iemand mij de benodigde files die op de geheugenkaart staan posten voor mij. Bedankt
Download bij ID-Software de demo versie. Is voldoende om dit te installeren.

Heb Quake draaien, en draait erg soepeltjes. Alleen het geluid staat wel verdomde hard zeg. Kan je dit niet dimmen ofzo?

Overigens heb ik wederom weer eens dat me telefoon erg warm wordt en me batterij letterlijk leegslurpt. Waar kan dit toch aanliggen? Heb het soms wel en ook dagen totaal niet. Het gebeurt juist vaak als ik me telefoon in me broekzak heb en daarna eruit haal.

Processen blijven er 106 en niks draait er op de achtergrond extra. Bluetooth en netwerk staan uit. Dus het is voor mij een raadsel.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Laatst online: 04-09-2021
Super dit topic. Veel handige dingen gelezen en kan direct aan de slag met men nieuwe N95!!

Ik kan alleen één ding tot nu toe niet echt achterhalen.. Ik heb zojuist Windows Live geinstalleerd, maar moet je een bepaalde firmware versie hebben om dit te kunnen uitvoeren? Bij het aanmelden op IM krijg ik namelijk de melding dat hij geen connectie kan maken met het web. Dit terwijl gewoon internetten wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
Barock schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:52:
[...]

Ook uit Rotterdam maar via Internet de CristalCase gekocht in april en tot nu toe heeft hij mijn N95 werkelijk prima weten te beschermen, en alle knoppen, en andere functies zijn gewoon te benaderen. Perfect produkt. Hier te koop: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Suc6
Hi Barock en anderen, bedankt voor jullie reacties.

Ik koop zowel de Brando Screeprotecter en de CristalCase denk ik.

Barock, zou je misschien fotos kunnen maken van je N95 met CristalCase bescherming? ben daar heel erg benieuwd naar. thanks in advance _/-\o_

Nog een vraagje, ik hou mezelf vaak bezig met internet audio bestanden/internet radio endergelijke. ik vroeg me af of de N95 een geschikte mediaplayer heeft om audio bestanden te kunnen openen. Realplayer (standaard toch?) maar ook WMV, endergelijke.

[ Voor 15% gewijzigd door goodfella op 05-09-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Wat halen jullie aan downloadsnelheid via Wlan?
Net ff testje gedaan: 168,8kByte/sec(1350kbps)
Test gewoon gedaan op www.speedtest.nl

Verbinding via Linksys WRT54GL (Tomato firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
goodfella schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:37:
[...]

Hi Barock en anderen, bedankt voor jullie reacties.

Ik koop zowel de Brando Screeprotecter en de CristalCase denk ik.

Barock, zou je misschien fotos kunnen maken van je N95 met CristalCase bescherming? ben daar heel erg benieuwd naar. thanks in advance _/-\o_

Nog een vraagje, ik hou mezelf vaak bezig met internet audio bestanden/internet radio endergelijke. ik vroeg me af of de N95 een geschikte mediaplayer heeft om audio bestanden te kunnen openen. Realplayer (standaard toch?) maar ook WMV, endergelijke.
Foto van de CristalCase staat op de pagina van Nokiawinkel.nl, ik zal zelf géén betere kunnen maken denk ik. Klik op de foto voor een grotere afbeelding. Je ziet er haast niets van dat de N95 in de case zit, maar dat is ook de bedoeling toch? Je toestel wordt alleen ca. 1 milimeter dikker. Alle aansluitingen en knoppen die op je toestel zitten kunnen gewoon worden gebruikt. Alleen het schuifje om de cameralens vrij te maken is nu een beetje lastiger te bedienen, een vingernagel een beetje laten groeien en ook hier heb je geen probleem meer mee. Gr. Barock _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Holy shit, ik had die foto ook tig keer bekeken maar ik dacht "daar zit niets omheen" maar als het zo eruit ziet, super man! goede shit dus.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Misschien een stomme vraag, ben al een poosje het boekje kwijt van mijn n95.
Maar is het mogelijk om de invoertaal te wijzigen ergens anders dan in het menu dat je krijgt na eerst een nieuwe sms maken te starten?
Ik zit best vaak op een engelstalige site, en ik kan nergens een optie voor invoertaal wijzigen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Misschien dit al een keer aan bod gekomen maar in het begin staat dat de N95 tot 4gb MicroSD ondersteunt maar op de Nokia site staat toch echter MicroSD tot maximaal 2gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 17:39
goodfella schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:55:
Misschien dit al een keer aan bod gekomen maar in het begin staat dat de N95 tot 4gb MicroSD ondersteunt maar op de Nokia site staat toch echter MicroSD tot maximaal 2gb?
Zoals je in dit topic (en de eerdere topics) kunt lezen, werken 4gb kaartjes gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:53:
Maar is het mogelijk om de invoertaal te wijzigen ergens anders dan in het menu dat je krijgt na eerst een nieuwe sms maken te starten?
Ik zit best vaak op een engelstalige site, en ik kan nergens een optie voor invoertaal wijzigen vinden.
Bij mij (Engels ingesteld) kan dat onder: Menu -> Tools -> Settings -> General -> Personalisation -> Language -> Writing language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232191

Heeft er hier iemand ervaring met GSMwijzer.nl ?
Ik wil daar een nokia n95 gaan bestellen, maar kan nergens reviews ofzo over die zaak vinden.

Ben van plan om een 2 jarig Hi abbonement te nemen van 20 euro, en dan moet je 15 euro p/m betalen incl btw enzo, zonder aansluitingskosten.
Toestel kost dan nog 351 euro.
Is dat een beetje n redelijk aanbod ? of kan het nog beter?

is zon toestel trouwens branded als je t icm een hi abbonement neemt?
heb gehoord dat da bij vodafone en ik geloof t-mobile? wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

patrickt35 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:29:
Wat halen jullie aan downloadsnelheid via Wlan?
Net ff testje gedaan: 168,8kByte/sec(1350kbps)
Test gewoon gedaan op www.speedtest.nl

Verbinding via Linksys WRT54GL (Tomato firmware).
Ik haal 174,6KByte/sec (1397kbps)

Op een Linksys WRT54G

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:53:
Hier kun je de handleiding downloaden in pdf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-04 00:52
Ik heb ook sinds vandaag een N95, al lekker mee gespeeld tot nu toe :)

Echter wou ik hem graag updaten naar de nieuwe FW, alvorens ik dit wou doen probeerde ik eerst de Nokia Software updater zonder te unbranden. Maar hij kan mijn telefoon niet eens vinden. In de startpost stond dat ik hem direct op mijn moederbord moest aansluiten, dit hielp echter helemaal niet :(

Als ik mijn telefoon aansluit krijg ik wel een fout dat hij de nokia n95 usb modem drivers niet kan installeren omdat er een sectie in het bijbehorende .inf bestand mist. Hoe ik dat moet oplossen weet ik ook niet (en of het iets met elkaar te maken heeft weet ik ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 232191 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:23:
Heeft er hier iemand ervaring met GSMwijzer.nl ?
Ik wil daar een nokia n95 gaan bestellen, maar kan nergens reviews ofzo over die zaak vinden.

Ben van plan om een 2 jarig Hi abbonement te nemen van 20 euro, en dan moet je 15 euro p/m betalen incl btw enzo, zonder aansluitingskosten.
Toestel kost dan nog 351 euro.
Is dat een beetje n redelijk aanbod ? of kan het nog beter?

is zon toestel trouwens branded als je t icm een hi abbonement neemt?
heb gehoord dat da bij vodafone en ik geloof t-mobile? wel zo is.
Ga eens naar www.telecomvergelijker.nl of www.bellen.com, daar kun je een aardige indruk krijgen wat het goedkoopst is nadat je je belgedrag en eventueel voorkeurstelefoon hebt ingevoerd.
Als je veel berichten hier hebt gelezen of gezocht hebt op 'branded' op 'unbranded' weet je dat branded geen enkel probleem hoeft te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:39

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Is die batterij nu zo'n probleem met deze gsm? Ik lees dat hij wel op 6uur leeg kan zijn met wat gps/mailen/internet/muziek/... Ik weet dat dat uitzonderlijk is. Maar liefst zou ik toch 2 dagen moeten kunnen werken/surfen zonder maar te moeten kijken naar de batterij indicator.

Deze gsm heeft de meeste features en tevens klein. Een duidelijke winnaar, enkel die batterij?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
6 uur??
Met bepaalde applicaties 3 uur. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

CoolHead621 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:29:
[...]

Ik haal 174,6KByte/sec (1397kbps)

Op een Linksys WRT54G
Ik haal 176,8 Kbyte/sec (=1414 kbps) via Vodafone HSDPA. Binnenkort/nu wordt het vodafone netwerk geupgrade naar 3,6Mbit dus zou theoretisch 450 Kbyte/sec mogelijk zijn. Schat dat dit +- rond de 300 Kbyte/s zag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
ik haal max 184.0Kbyte/sec (1472kbps) met een asus w500g deluxe. :D

Overigens is het mij gelukt om me product code te veranderen met nemesis
en te updaten zonder enige problemen tot nu toe.

@gijsgijzen r66 werkt ook op v11 heb ik zelf ervaren .

En als er hier iemand is die een korte handleiding kan maken hoe je quake moet installeren
zou ik dat helemaal geweldig vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:39

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

patrickt35 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:03:
6 uur??
Met bepaalde applicaties 3 uur. :-)
3uur op een gsm van 650euro (hier toch).
Schandalig. Dan maar wachten op N95 8gb ofwel gewoon een e65 halen. :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Verlede week haalde ik mijn oude ericsson 550 uit de kast die er al 9 maanden lag.Tot mijn grote verbazing gaf de batterij nog de volle pot.De vrouw gebruikt hem nu al 5 dagen en die is nog altijd half vol .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
multipasser schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:08:
[...]

Ik heb het dan bv over filmen. Ga nu eens een videocamera halen, hoelang kan je daarmee filmen?
Koop eens een TomTom, hoelang kan je dan navigeren zonder op te laden?

Dus ik snap nooit waarom iedereen over die batterij zit te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik ben vandaag overgegaan van Orange naar Hi...
Maar het probleem nu is, ik kan geen afleverrapporten meer ontvangen. Bij een verstuurde sms blijft hij op onderweg staan terwijl hij al is afgeleverd...
Is dit nou het probleem van mijn Operator of ligt het aan me telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
Ik snap niet dat iedereen hier zeurt over de batterij
Want als je hem gewoon gebruikt voor te bellen kan hij makkelijk 2/3 dagen mee.
Maarja als je GPS/surfen doet dan is het anders.
Want een laptop zonder stroom doet het ook niet 6uur of een PDA die actief worden gebruikt.
en nu de 8gb versie eris zal die wss nog langer mee doen dus dan moet je op die w8en
Maar ik snap dus het probleem niet is het zo moeilijk om hem ff in de autolader te doen tijdens werk sochtends.Of snachts ff in de lader te zetten.

@ patricht35 je was me net voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door legendx2 op 05-09-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:08
mitchi3 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:17:
Ik ben vandaag overgegaan van Orange naar Hi...
Maar het probleem nu is, ik kan geen afleverrapporten meer ontvangen. Bij een verstuurde sms blijft hij op onderweg staan terwijl hij al is afgeleverd...
Is dit nou het probleem van mijn Operator of ligt het aan me telefoon?
Dit heeft te maken met Hi.
Hi is niet in staat om deze dienst standaard te leveren. Als je een ontvangst rapport wil, zet dan voor elk sms: *0#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Laatst online: 20-04 23:08
Anoniem: 98248 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:12:
[...]

Ik haal 176,8 Kbyte/sec (=1414 kbps) via Vodafone HSDPA. Binnenkort/nu wordt het vodafone netwerk geupgrade naar 3,6Mbit dus zou theoretisch 450 Kbyte/sec mogelijk zijn. Schat dat dit +- rond de 300 Kbyte/s zag liggen.
Ik haal 197,4 Kbytes/sec met een belkin F5D7231df4

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Laatst online: 25-11-2023
Robbie T schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:25:
[...]

Dit heeft te maken met Hi.
Hi is niet in staat om deze dienst standaard te leveren. Als je een ontvangst rapport wil, zet dan voor elk sms: *0#
Oke bedankt!!
Heb me N95 net 2 dagen terug van reparatie..
Was bang dat ik hem weer weg moest brengen en 3 weken kwijt zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

legendx2 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:18:
Ik snap niet dat iedereen hier zeurt over de batterij
Want als je hem gewoon gebruikt voor te bellen kan hij makkelijk 2/3 dagen mee.
Maarja als je GPS/surfen doet dan is het anders.
Want een laptop zonder stroom doet het ook niet 6uur of een PDA die actief worden gebruikt.
en nu de 8gb versie eris zal die wss nog langer mee doen dus dan moet je op die w8en
Maar ik snap dus het probleem niet is het zo moeilijk om hem ff in de autolader te doen tijdens werk sochtends.Of snachts ff in de lader te zetten.

@ patricht35 je was me net voor :P
Volgens mij gebruikt me vrouwtje snacht de trilfuctie .....Want anders kan het ni zijn dat me batterij zo snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar10us
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 22:42
legendx2 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:25:
ik haal max 184.0Kbyte/sec (1472kbps) met een asus w500g deluxe. :D

Overigens is het mij gelukt om me product code te veranderen met nemesis
en te updaten zonder enige problemen tot nu toe.

@gijsgijzen r66 werkt ook op v11 heb ik zelf ervaren .

En als er hier iemand is die een korte handleiding kan maken hoe je quake moet installeren
zou ik dat helemaal geweldig vinden _/-\o_
Installeren Quake:

(hou deze volgorde aan, heb het ook een aantal keer geprobeerd op mijn N95 v11 voordat ik doorhad dat de volgorde belangrijk was...)

TG = Telefoon geheugen
EG = Extern geheugen oftewel: Memorycard

1. Zoek de installfiles van Quake Shareware of Quake Full
2. Maak op je EG (dus niet TG) in de root een folder met de naam 'quake1' aan.
3. Kopieer de folder 'ID1' van het origineel spel naar de zojuist gemaakte map 'quake1'
( Indien je shareware = ID1/PAK0.PAK, full = ID1/pak0.pak & ID1/pak1.pak )
4. Installeer 'PIPS_S60' link: http://koti.mbnet.fi/hinkka/pips_s60_wp.sis
5. Installeer 'quake_v6_FPU' link: http://koti.mbnet.fi/hinkka/quake_v6_FPU.sisx op het EG

Voila! In je Applicaties staat nu het quake logo. :9

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

Anoniem: 215701 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:04:
[...]

Volgens mij gebruikt me vrouwtje snacht de trilfuctie .....Want anders kan het ni zijn dat me batterij zo snel leeg is.
of je laat je wifi aanstaan (klavertje4 ergens rechtsboven in je scherm?) of je gps staat aan (zou raar zijn) of je webbrowser staat op nu.nl en ververst elke 2 minuten...
Of je koopt een steely dan met trilfunctie ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
@ Mar10us

bedankt hier zat ik op te w8en mooie en duidelijke handleiding _/-\o_

maare heb jij toevallig ook dat je het pistool niet helemaal ziet en dat elk toets bijna schieten is 8)7
voorderest zeker wel lachen welke spellen volgen ?

[ Voor 54% gewijzigd door legendx2 op 05-09-2007 23:53 ]

• patrickt35
Anoniem: 98248 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:12:
[...]

Ik heb het over een Wlan verbinding. En dan zal dit wel het hoogst haalbare zijn, aangezien mijn verbinding 8000kb/s is.

Nu heb ik natuurlijk www.speedtest.nl ook niet zo hoog zitten :)

• friendlyfiend
  • Laatst online: 09-12-2020
Afgelopen zaterdag N95 gekregen via post bij Hi. Maandag was de camera stuk en de software vastgelopen..... :'( Met Hi gebeld, die stuurden me door naar de Hi-winkel in de stad. Die wisten eigenlijk niet wat ze moesten doen en stuurden me door naar BC van KPN . Fietsen met dit pokkeweer |:( . Bij de BC zeiden ze: Bij de Hi winkel werken losers, ze moeten je sowieso als je toestel binnen 8 dagen na ontvangst stuk gaat, een nieuwe geven.

Ik weer naar de Hi winkel, en daar vertelden ze me doodleuk dat ze dat alleen het geval was als je hem daar ook werkelijk in die winkel had gekocht. 8)7

De wegen van Hi zijn ondoorgrondelijk. Maar iig, het pakket weer opgestuurd en nu maar weer afwachten...

Iemand trouwens ook al meegemaakt dat de camera vastliep? Of is dit "once in a lifetime".

PS: die twee dagen dát ik er ff mee kon spelen.... echt een gadget!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Wat is er nu van waar dat je 2 jaar garantie zou hebben op deze telefoon? Dit vertelde me namelijk een medewerker van een NSP.

• patrickt35
friendlyfiend schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:06:
Afgelopen zaterdag N95 gekregen via post bij Hi. Maandag was de camera stuk en de software vastgelopen..... :'( Met Hi gebeld, die stuurden me door naar de Hi-winkel in de stad. Die wisten eigenlijk niet wat ze moesten doen en stuurden me door naar BC van KPN . Fietsen met dit pokkeweer |:( . Bij de BC zeiden ze: Bij de Hi winkel werken losers, ze moeten je sowieso als je toestel binnen 8 dagen na ontvangst stuk gaat, een nieuwe geven.

Ik weer naar de Hi winkel, en daar vertelden ze me doodleuk dat ze dat alleen het geval was als je hem daar ook werkelijk in die winkel had gekocht. 8)7

De wegen van Hi zijn ondoorgrondelijk. Maar iig, het pakket weer opgestuurd en nu maar weer afwachten...

Iemand trouwens ook al meegemaakt dat de camera vastliep? Of is dit "once in a lifetime".

PS: die twee dagen dát ik er ff mee kon spelen.... echt een gadget!
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een T-Mobile toestel.
Scherm defect, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en die miep vertelde me vrolijk dat ik hem in een T-Mobile shop kon ruilen.
Eenmaal in de shop vertelde de medewerker dat dit niet mogelijk was.

Hij gelijk after-sales gebeld, en kreeg de medewerker persoonlijk aan de telefoon. Met als gevolg dat ze de dag erna het toestel aan de deur kwamen ruilen.
En voor het ongemak 1 maand gratis abbo.

• patrickt35
Spurlie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:12:
Wat is er nu van waar dat je 2 jaar garantie zou hebben op deze telefoon? Dit vertelde me namelijk een medewerker van een NSP.
De Europese wetgeving verteld dat je als consument recht hebt op 2 jaar volledige garantie op de door hem of haar aangekochte artikelen.
Hier kan geen enkele fabrikant onderuit.

Veel winkel medewerkers vertellen je nog het verhaaltje van 1 jaar, maar dit is absolute onzin.

• friendlyfiend
  • Laatst online: 09-12-2020
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:12:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een T-Mobile toestel.
Scherm defect, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en die miep vertelde me vrolijk dat ik hem in een T-Mobile shop kon ruilen.
Eenmaal in de shop vertelde de medewerker dat dit niet mogelijk was.

Hij gelijk after-sales gebeld, en kreeg de medewerker persoonlijk aan de telefoon. Met als gevolg dat ze de dag erna het toestel aan de deur kwamen ruilen.
En voor het ongemak 1 maand gratis abbo.
Nou, bij Hi dus niet.. Misschien ben ik dan ook wel weer veel te soft en had ik op mn achterste poten moeten staan in die winkel, maar ok.

Maar ik zal morgen wel ff bellen over de overlast, misschien sleep ik er ook nog wat korting uit ;)

Zijn er hier mensen die Emoze werkende hebben? (gratis push-mail voor Symbian)

De applicatie 'hangt' bij mij voortdurend en krijgt het maar niet voor elkaar mijn mail binnen te halen.

Mijn instellingen:

Bij Login:

Service Mode: Outlook Web Access
OWA Username: mijn inlognaam (gedeelte voor de @)
OWA Password: mijn password met inloggen
OWA Domain: hier heb ik mijn volledige emailadres ingevuld
OWA URL: hier heb ik http://mail.home.nl ingevuld
Save Password: Yes

Bij Connections:

Server IP/Name: ecs.emoze.com
Accespoint: T-Mobile Internet
Auto start: No

Het initializing Push loopt bij het opstarten netjes door tot 100%, eronder staat 'Connected', maar verder kan ik er niks mee. Test mailtjes komen niet door en ik kan niks versturen of bekijken. Wat zie ik over t hoofd?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 16:41
multipasser schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:08:
[...]

Ik geloof niet dat je nu met de N95 8GB versie veel langer kunt werken ondanks grotere batterij, ik gok een uurtje langer ;)

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:54

Nyana

Who?!

schumi2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:06:
[...]

Ik geloof niet dat je nu met de N95 8GB versie veel langer kunt werken ondanks grotere batterij, ik gok een uurtje langer ;)
Imo is die grotere accu van de 8Gb alleen maar om te compenseren voor de hardware die daarin zit. Ik verwacht al helemaal niet dat die veel langer mee zal gaan. Eerder net zo lang.

Blijf de normale N95 veel mooier vinden als die 8 Gb. Maarjah, dat is persoonlijk.

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:15

robertwebbe

Robert Webbe

Ik vind het vergelijken van standby tijd met oude toestellen een beetje appels en peren vergelijken. Een 3310 kon inderdaad een week mee maar dat zat ook niets op. Als je alle mogelijkheden van de N95 uitzet (UMTS, bluetooth, wifi, GPS, etc.) dan haal je ook wel een week standby. Maar je hebt nu eenmaal gekozen voor een toestel met veel technische mogelijkheden en een aantal hiervan consumeert nu eenmaal veel energie. Een paar voorbeelden waarmee je je batterij in enkele uren leeg kan krijgen:

- Navigatie (GPS ontvanger, display continu aan, GPRS data voor traffic of updates)
- SIP telefonie (SIP server verbinding, Wifi)
- Tune-in FM radio luisteren via A2DP headset (continu GPRS data, continu bluetooth)

Veel van deze technieken zijn nog volop in ontwikking. Neem nu bijvoorbeeld wifi, de 802.11b en 802.11g zijn oorspronkelijk bedoeld voor computers, niet voor mobiele telefoons. Pas vanaf 802.11n wordt hier rekening mee gehouden.

Ook in bijvoorbeeld bluetooth zit nog flinke progressie; sinds Enhanced Data Rate kan data 3x sneller worden verstuurd waardoor je in theorie dus ook maar een derde aan energie nodig hebt om dezelfde informatie te versturen.

• schumi2004
  • Laatst online: 06-05 16:41
Nyana schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:15:
[...]
Blijf de normale N95 veel mooier vinden als die 8 Gb. Maarjah, dat is persoonlijk.
Same here ;)

• legendx2
en de normale n95 zou nog mooier zijn als we die bl6f batterij erin kunnen krijgen 8)

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 07:00

KSH

Hoor nu elke keer verschillende verhalen.

Of de nieuwe N95 heeft een 8 gb intern geheugen met interne GPS of de 8gb geheugen is ten koste gegaan van de interne GPS.

Wie brengt er duidelijkheid...?

• digital-IMEI
KSH schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:36:

Of de nieuwe N95 heeft een 8 gb intern geheugen met interne GPS of de 8gb geheugen is ten koste gegaan van de interne GPS.

www.nokia.com

beetje moeite doen kan ook geen kwaad hè ;)

Anoniem: 220033

Even een vraagje, de vakantie zit er namelijk aan te komen en ik heb geen zin in een hoge data rekening! Het ophalen van mijn mail dat kan ik uitzetten, dat kan ik terugvinden, maar sommige aplicaties maken direct verbingen met internet... Hoe stel ik mijn N95 zo in dat hij nooit verbinding maakt of het altijd vraagt?

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 220033 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:31:
Even een vraagje, de vakantie zit er namelijk aan te komen en ik heb geen zin in een hoge data rekening! Het ophalen van mijn mail dat kan ik uitzetten, dat kan ik terugvinden, maar sommige aplicaties maken direct verbingen met internet... Hoe stel ik mijn N95 zo in dat hij nooit verbinding maakt of het altijd vraagt?
Gewoon tijdelijk je internet verbindingen wissen. Dan weet je zeker dat ie ook niet kan internetten.

• franssie

franssie

Save the albatross

KSH schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:36:

plus denk ik dat je niet goed gelezen hebt. De 8mb 8gb is namelijk wel ten koste gegaan van iets ;)
spoiler:
Er zit geen geheugen slot voor kaartjes meer in als ik het goed heb onthouden maar pin me er niet op vast - hij is nl ook nog niet uit

[ Voor 1% gewijzigd door franssie op 06-09-2007 17:15 . Reden: mb>gb ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Nyana

Nyana

Who?!

franssie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:30:
[...]

plus denk ik dat je niet goed gelezen hebt. De 8mb is namelijk wel ten koste gegaan van iets ;)
spoiler:
Er zit geen geheugen slot voor kaartjes meer in als ik het goed heb onthouden maar pin me er niet op vast - hij is nl ook nog niet uit
8 mb?

Er is toch al eerder gemeld dat er geen geheugen slot in de nieuwe N95 zit.

(Als mensen eerst is zouden lezen)

• goodfella
Hmm, volgens mij doe ik iets verkeerds, maar ik heb op mijn N95 een filmpje (mp4) gezet in "My Videos" middels USB mass storage device en toch zie ik hem niet in mijn tel.

Sluit ik hem weer aan op mijn PC dan zie ik hem wel staan :S

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-04 14:24
franssie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:30:
[...]

Of je koopt een steely dan met trilfunctie ;)
Hahaha :) Ja het is origineel waar...de groep Steely Dan heeft het uit een boek van ik dacht Charles Bukowski.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 06-09-2007 16:22 ]

Anoniem: 220033

Blindfold schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:23:
[...]

Gewoon tijdelijk je internet verbindingen wissen. Dan weet je zeker dat ie ook niet kan internetten.
Dat snap ik, maar dan ben ik ook mijn instellingen kwijt. Is er geen optie dat hij er om vraagt verbinding te maken die dan ook voor je apps werkt?

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

goodfella schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:48:
Hmm, volgens mij doe ik iets verkeerds, maar ik heb op mijn N95 een filmpje (mp4) gezet in "My Videos" middels USB mass storage device en toch zie ik hem niet in mijn tel.

Sluit ik hem weer aan op mijn PC dan zie ik hem wel staan :S
Refresh de folder op je N95, via Opties>...

Specs: GamePC HTPC Server

• franssie

franssie

Save the albatross

8GB inderdaad.
Nyana schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:33:
[...]
(Als mensen eerst is zouden lezen)
als mensen eens niet alles dat geschreven is zouden geloven ;) maar inderdaad merk ik dat het lezen van een paar honderd replies sommigen te veel wordt als je er halverwege invalt.
Als je op internet zoekt bestaat/bestond er inderdaad verwarring over de GPS, alleen niet in dit topic

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 06-09-2007 17:22 . Reden: was wat kortaf. ]

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 220033 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:32:
[...]

Dat snap ik, maar dan ben ik ook mijn instellingen kwijt. Is er geen optie dat hij er om vraagt verbinding te maken die dan ook voor je apps werkt?
Als ik bij instrumenten -> inst wizard draai, dan krijg ik al m'n instellingen weer netjes terug, dus dan kan je ze met een gerust hart wissen.

• XyberBorg
  • Laatst online: 23-04 09:01
Mr Double B schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:59:
[...]

Ik haal 197,4 Kbytes/sec met een belkin F5D7231df4
Vrij traag allemaal dus... Gekke is dat ik via WLAN bij mij slechts 300 kb/s is en HSDPA 800 kb/s (In Portugal hebben ze hier inmiddels 7.2 Mbps HSDPA)...

• patrickt35
XyberBorg schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:15:
[...]

Vrij traag allemaal dus... Gekke is dat ik via WLAN bij mij slechts 300 kb/s is en HSDPA 800 kb/s (In Portugal hebben ze hier inmiddels 7.2 Mbps HSDPA)...
Ach, "vroeger" surfden we door het www met een 56k modumpje.

Anoniem: 214902

Wat ik me al een poosje afvraag en hier nog niet heb gelezen (ik hoop dat ik alles goed hebt bestudeerd :) ), is hoe ik streaming links kan bekijken op mijn Nokia via WIFI of mobiel internet.

Als ik nu bv. op de mobiele versie van startpagina ben en ik wil bv het journaal kijken, krijg ik de melding: niet beschikbaar.

Is er een tip voor of werkt het nu eenmaal niet op de N95.

Bedankt voor jullie reacties!

Bart

• XyberBorg
  • Laatst online: 23-04 09:01
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:17:
[...]

Ach, "vroeger" surfden we door het www met een 56k modumpje.
Ach, "vroeger" had je ook geen simpele podcasts van 60mb... 800kb/s HSDPA is dan geen overbodige luxe. Tijden veranderen :P
Anoniem: 214902 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:18:
Wat ik me al een poosje afvraag en hier nog niet heb gelezen (ik hoop dat ik alles goed hebt bestudeerd :) ), is hoe ik streaming links kan bekijken op mijn Nokia via WIFI of mobiel internet.

Als ik nu bv. op de mobiele versie van startpagina ben en ik wil bv het journaal kijken, krijg ik de melding: niet beschikbaar.

Is er een tip voor of werkt het nu eenmaal niet op de N95.

Bedankt voor jullie reacties!

Bart
Heb ik zelf ook al een tijdje achter aan gezeten - streaming TV is vooralsnog geen optie... Wel kun je via de Nokia Video Links (te vinden tussen je standaard bookmarks in de Nokia Webbrowser) Reuters nieuws filmpjes streamen en dergelijke. Helaas is de kwaliteit hiervan beperkt tot 3gp. Radio is wel al te streamen, via het programma Tunin.FM

• --Christiaan--
  • Laatst online: 06-05 12:24
Weet iemand hoe ik HSDPA aanzet? (De optie in de handleiding heb ik niet) en heb ik dit ook als ik zo'n KPN Onbeperkt Surf & Mail abbo heb? Hoe zet ik trouwens de snoozetijd van 5 naar tien minuten?

• Nyana

Nyana

Who?!

franssie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:17:
8GB inderdaad.

[...]

als mensen eens niet alles dat geschreven is zouden geloven ;).....
Blijft een feit dat mensen beter moeten lezen. En niet telkens dezelfde vragen moeten stellen.

En ik mag aannemen dat alles wat op www.nokia.nl staat (geschreven) gewoon klopt. En dus ook mag geloven.

• IMadeLove2MyN95
--Christiaan-- schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:16:
Weet iemand hoe ik HSDPA aanzet? (De optie in de handleiding heb ik niet) en heb ik dit ook als ik zo'n KPN Onbeperkt Surf & Mail abbo heb? Hoe zet ik trouwens de snoozetijd van 5 naar tien minuten?
HSDPA staat aan als je 3G ontvangst hebt. Dat zie je als je verbinding maakt, dan staat er i.p.v. 3G namelijk 3,5G links bovenin. Zorg wel dat je bij 'Snelle toegang...' hebt ingeschakeld bij 'Packet-ggvns', maar da's meestal automatischa al zo.

Ik zou ook wel willen weten hoe die wekker op tien minuten snooze gezet kan worden. Maar volgens mij kan dat niet.

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:15:
[...]

De Europese wetgeving verteld dat je als consument recht hebt op 2 jaar volledige garantie op de door hem of haar aangekochte artikelen.

(...)
Als dat inderdaad zo is, dan zou ik wel eens willen weten waar ik dit terug kan vinden. Voor zover ik weet is hiervan in het huidige Nederlandse recht geen sprake van. Deze 'Europese wetgeving' zou dan dus nog niet in Nederland geïmplementeerd zijn, hetgeen ik betwijfelenswaardig acht.

EDIT: Ik ben er al achter. Hier (http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2279) kun je lezen dat er helemaal geen sprake is van een 2 jaar durende garantietermijn. De in Nederland geldende conformiteitsregel (hetgeen je van een product mag verwachten op basis van de koopovereenkomst, kortgezegd), is nog gewoon van kracht. De term 'garantie' (zoals die in de volksmond wordt gebruikt), heeft derhalve nog steeds bijzonder weinig betekenis. Ook na het verlopen van een garantietermijn (zoals door de producent/verkoper opgegeven) kun je nog het een en ander verwachten van de verkoper, als het gebrek gezien alle feiten en omstandigheden (o.a. de prijs) redelijkerwijs niet had mogen voorkomen.

[ Voor 38% gewijzigd door Poeh op 06-09-2007 22:22 ]

• patrickt35
Heb het al terug gevonden.
Wanneer je het goed bekijkt is de Nederlandse regelgeving gunstiger voor de consument voortvloeiend uit het wetsvoorstel 27 809

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578

[ Voor 11% gewijzigd door patrickt35 op 06-09-2007 22:29 ]

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:34:
Zijn er hier mensen die Emoze werkende hebben? (gratis push-mail voor Symbian)

De applicatie 'hangt' bij mij voortdurend en krijgt het maar niet voor elkaar mijn mail binnen te halen.

Mijn instellingen:

Bij Login:

Service Mode: Outlook Web Access
OWA Username: mijn inlognaam (gedeelte voor de @)
OWA Password: mijn password met inloggen
OWA Domain: hier heb ik mijn volledige emailadres ingevuld
OWA URL: hier heb ik http://mail.home.nl ingevuld
Save Password: Yes

Bij Connections:

Server IP/Name: ecs.emoze.com
Accespoint: T-Mobile Internet
Auto start: No

Het initializing Push loopt bij het opstarten netjes door tot 100%, eronder staat 'Connected', maar verder kan ik er niks mee. Test mailtjes komen niet door en ik kan niks versturen of bekijken. Wat zie ik over t hoofd?
Iemand? :$
Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.