Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste
Acties:
  • 723.798 views sinds 30-01-2008

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:27:
Heb het al terug gevonden.
Wanneer je het goed bekijkt is de Nederlandse regelgeving gunstiger voor de consument voortvloeiend uit het wetsvoorstel 27 809

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578
Klopt, al weet je bij die Europese richtlijn wel precies waar je aan toe bent. Dat schept dus weer de broodnodige duidelijkheid voor de consument. In het Nederlandse systeem is het nu een soort kwestie van geven en nemen (of in het geval van Nokia geven en genomen worden, haha ;) .

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-05 23:54
Poeh schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:50:
[...]

Klopt, al weet je bij die Europese richtlijn wel precies waar je aan toe bent. Dat schept dus weer de broodnodige duidelijkheid voor de consument. In het Nederlandse systeem is het nu een soort kwestie van geven en nemen (of in het geval van Nokia geven en genomen worden, haha ;) .
Het zal dus zo zijn, dat er in Nederland vaker een rechter aan te pas moet komen.

• Weekkey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02-2021
Ja, het werkt bij mij, alleen ik gebruik niet de webmail variant maar de pop3 versie. Ik haal mijn mail op van mijn Gmail adres. Mijn instellingen zijn dus niet hetzelfde, ook gebruik ik Vodafone Live!

Ik ben er zeer tevreden over .

[ Voor 6% gewijzigd door Weekkey op 06-09-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:55:
[...]

Het zal dus zo zijn, dat er in Nederland vaker een rechter aan te pas moet komen.
Juist! En dát is dus een kwalijke zaak voor de consument! Want welke consument haalt het in zijn hoofd om een rechtszaak aanhangig te maken betreffende een gebrekkig product van € 650,- (~N95)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-05 08:06
Wie van jullie heeft er wel eens last van een warm wordende accu zonder dat de telefoon op dat moment iets aan het uitvoeren is. Processen blijven standaard op 106 staan. Het meest vreemde is dat als die zo warm wordt me accuduur ineens drastisch naar beneden schiet.

Het probleem doet zich hoe vreemd het ook klinkt vaak voor wanneer ik de telefoon in me broekzak of jaszak heb gehad. Misschien door warme omgeving dat die iets doet???

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

Wicked-Game schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:45:
Wie van jullie heeft er wel eens last van een warm wordende accu zonder dat de telefoon op dat moment iets aan het uitvoeren is. Processen blijven standaard op 106 staan. Het meest vreemde is dat als die zo warm wordt me accuduur ineens drastisch naar beneden schiet.

Het probleem doet zich hoe vreemd het ook klinkt vaak voor wanneer ik de telefoon in me broekzak of jaszak heb gehad. Misschien door warme omgeving dat die iets doet???
Heb de telefoon altijd in mijn broekzak, maar geen last van een warm wordende accu.
Wordt alleen warm als hij echt wat aan het doen is.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-05 08:06
CoolHead621 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:49:
[...]

Heb de telefoon altijd in mijn broekzak, maar geen last van een warm wordende accu.
Wordt alleen warm als hij echt wat aan het doen is.
Tja dat dacht ik dus ook, maar ik kan niks vinden qua runnende dingen en toch wordt die warm alsof die op de achtergrond iets doet.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389

Wat nóu weer?!

'1 gemiste oproep'
> Tonen

... Geen gemiste oproepen! Ik begin echt ZÓ gestoord te worden van de N95. Ding lekt softwarematig aan álle kanten. WIe herkent dit probleem en hoe is het op te lossen? Tering zeg...

Daarnaast: hoeveel smsjes kan de N95 in z'n inbox hebben? Ik heb er nu 1970 (in 3 maanden, damn!) en merk dat hij nu geen notificatie meer geeft van ontvangen berichten. Klopt dat?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 07-09-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 16:41
--Christiaan-- schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:16:
[...]
Hoe zet ik trouwens de snoozetijd van 5 naar tien minuten?
Mocht iemand dit weten dan hou ik me ook aanbevolen, die 5 minuten zijn echt te kort :(

Van de week trouwens me eerste echte probleempje gehad met me toestel. Had het toestel net opnieuw gestart, krijg ik een sms binnen, probeer deze te lezen krijg ik steeds de melding dat me geheugen vol zou zitten en dat ik een applicatie moet sluiten. Andere smsjes kon ik wel gewoon lezen.

Heb toen een paar verzonden smsjes weg gegooid en toen werkte eht wel weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 128389 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:36:
Wat nóu weer?!

'1 gemiste oproep'
> Tonen

... Geen gemiste oproepen! Ik begin echt ZÓ gestoord te worden van de N95. Ding lekt softwarematig aan álle kanten. WIe herkent dit probleem en hoe is het op te lossen? Tering zeg...

Daarnaast: hoeveel smsjes kan de N95 in z'n inbox hebben? Ik heb er nu 1970 (in 3 maanden, damn!) en merk dat hij nu geen notificatie meer geeft van ontvangen berichten. Klopt dat?
Ik heb op 1 vd vorige pagina's het aantal van 2150 voorbij horen komen. Dus dit aantal kan ook aardig kloppen. En over de software; ben d'r ook wel een beetje klaar mee. Ben zelfs heel voorzichtig aant kijken naar wat anders. De N95 is qua specs natuurlijk top of the bill, maar ik vind vast wel wat anders moois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 14:51

WoutF

Hoofdredacteur
Weet iemand een NSP in de omgeving Leiden (of Haarlem, daar ben ik ook vaak) die zelf inhouse de slider fixed? Ik belde net met de NSP in Leiden en die zegt dat het 3 weken duurt omdat ie dan terug gaat naar Nokia :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:27:
[...]

Ik heb op 1 vd vorige pagina's het aantal van 2150 voorbij horen komen. Dus dit aantal kan ook aardig kloppen. En over de software; ben d'r ook wel een beetje klaar mee. Ben zelfs heel voorzichtig aant kijken naar wat anders. De N95 is qua specs natuurlijk top of the bill, maar ik vind vast wel wat anders moois :)
Gewoon nog even wachten,
Waarschijnlijk komt er binnenkort een nieuwe firmware uit.
Dit fixed natuurlijk aardig bugs.
Ik heb zelf nog niet zoveel last gehad van rare dingen,
Hooguit dat hij wel eens vast loopt.
Maar goed dat neem ik voor lief en wordt vast wel eens gefixed.
Een andere vraag.: ik sla mijn smsjes op in mijn geheugenkaart.
Heb je dan ook last van die limiet?
Heb zelf nog niet zoveel smsjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Anoniem: 128389 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:36:
Wat nóu weer?!

'1 gemiste oproep'
> Tonen

Kijk de instellingen van het Log eens na, die staat waarschijnlijk op "No Log". Dit kan betekenen dat je wel te zien krijgt dat je een oproep hebt gemist, maar dat het nr en overige info niet na te gaan is. Lekker handig, maar zet dus Log op 1 dag (of 10, wat dan ook). Hoop dat dit helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227103

Sin schreef over Navigon op maandag 03 september 2007 @ 13:27:

Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...
Sin , is dat nog steeds zo? Of een probleem dat je inmidels hebt opgelost? Lijkt mij nl nogal slecht voor een navigatiesysteem om je iedere afslag te laten nemen!

Iemand anders ook ervaringen met Navigon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389

dafmay schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:52:
[...]

Kijk de instellingen van het Log eens na, die staat waarschijnlijk op "No Log". Dit kan betekenen dat je wel te zien krijgt dat je een oproep hebt gemist, maar dat het nr en overige info niet na te gaan is. Lekker handig, maar zet dus Log op 1 dag (of 10, wat dan ook). Hoop dat dit helpt...
Waar vind ik die instellingen ergens? Word hier helemaal gestoord van. Hij logt inderdaad niets, ook geen ontvangen of gekozen oproepen.

// Edit: Het lag ook hier weer aan mijn sms-inbox. Die heb ik teruggebracht van 1970 items naar 1450. Pas nu logt ie oproepen weer én krijg ik notificaties van smsjes... Lekker handig!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 07-09-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 23:08
kun je niet gewoon al die smsjes eruit geooien of zijn ze "belangerijk" ? En hoe ingodsnaam vindt je iets terug tussen al die smsjes kun je zoeken ofzo ?:P

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 128389 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:44:
[...]

Waar vind ik die instellingen ergens? Word hier helemaal gestoord van. Hij logt inderdaad niets, ook geen ontvangen of gekozen oproepen.
menu > settings > applicaties > log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ik heb momenteel ook aardig wat smsjes in me inbox staan, nou staat me er iets van bij dat je er meer tegelijk kon verwijderen, maar kan nergens meer vinden hoe je dit ook alweer moest doen. In de startpost staat het ook niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Je kunt ze 'markeren' en dan in één keer wissen. Ook is het mogelijk om ze allemaal in één keer te markeren. Als je er een paar wilt houden dan kan je die weer unmarkeren. Staat gewoon onder 'Opties'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
Je kunt ze 'markeren' en dan in één keer wissen. Ook is het mogelijk om ze allemaal in één keer te markeren. Als je er een paar wilt houden dan kan je die weer unmarkeren. Staat gewoon onder 'Opties'.
Top, nu weet ik het inderdaad weer. Heb ook het idee dat het toestel wat sneller is geworden, heb nu ongeveer 33 berichten op me toestel laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Gevonden en geinstalleerd, prima beel wat? Live TV op je N95.
Alleen nog niet zoveel kanalen.

http://blog.nseries.be/nl...v-op-de-nokia-n95-getest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:02
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:59:
Dit kun je ook doen door het potloodje ingedrukt te houden en naar beneden te "scrollen" scheelt weer wat werk in verhouding met "opties > markeren > volgende sms"

@ Domein-online Gefeliciteerd kerel met je prijs!, vind die 1970 smsjes ook niet zo heel raar :D :P

[ Voor 4% gewijzigd door digital-IMEI op 07-09-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36
Je moet je weer kunnen registreren op:
https://www.symbiansigned.com/app/page

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 15:33
Omdat het hier zou moeten:
--Christiaan-- schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:32:
Hallo,

Ik ben woensdag gebeld door een nummer, heb ondertussen een nieuwe SIM-kaart gekregen en deze erin gestopt. Nu wilde ik dat nummer weer hebben waardoor ik toen gebeld ben. Normaal kan ik dan gewoon de oude sim-kaart erin stoppen en dan staat het weer bij recente oproepen. Nu echter niet, en ik heb dat nummer echt nodig en heb geen andere manier om eraan te komen. Ik heb een N95, maar ik dacht dat het hier wellicht beter zou passen omdat het denk ik niet direct met die telefoon te maken heeft. Ik heb KPN gebeld, maar zij kunnen me niet helpen omdat inkomende gespreken niet gemonitord worden. Kan ik misschien met zo'n programmaatje wat men gebruikt om verloren data op een HDD terug te halen het telefoongeheugen doorzoeken?

Christiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Barock schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:58:
Gevonden en geinstalleerd, prima beel wat? Live TV op je N95.
Alleen nog niet zoveel kanalen.

http://blog.nseries.be/nl...v-op-de-nokia-n95-getest/
Dat is pure nepperij dat Vimio-tv.
CNN en SKYNEWS geven helemaal geen nieuws, maar je ziet
alleen maar films ofzo draaien..

(Volgens mij zijn al 5 die streams gewoon demostreams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Er is een nieuwe NSU maar geen nieuw firmware.
overigens kan ik nog steeds niet registreren op symbian signed hij zegt

The registration is temporarily disabled for this email domain

met verschillende emails geprobeert ook betaalde mails

en het security plaatje doet het niet

iemand anders ook die problemen of een oplossing gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121863

EINDELIJK (na 4 maand) een N95 zoals ie hoort: solid as a rock!
Nu kan ik ook eens beginnen spelen zonder me te ergeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
legendx2 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:04:

Ik krijf de melding: "Your email address is rejected."

Geen idee wat het inhoud ?

Iemand enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

legendx2 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:04:

Zelfde problemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Mischien hebben ze net pas het registeren aangezeten en zijn dit wat opstart fouten, dat het eind van de avond goed is!

Wel balen heb net een serti nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
robbinonline schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:21:
Mischien hebben ze net pas het registeren aangezeten en zijn dit wat opstart fouten, dat het eind van de avond goed is!

Wel balen heb net een serti nodig :/
als je het lief vraagt weet ik zeker dat er hier mensen op het forum voor jou 1 kan maken
(niet ik hoor ) want ik heb ook een acc nodig

///UPDATE symbian signed

het security plaatje werkt nu nog weten welk email adres WEL is toegestaan
heb er meer als 6 geprobeerd betaalde dan geen free emails zoals ( gmail hotmail )

[ Voor 18% gewijzigd door legendx2 op 07-09-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
tiscali.nl werkt ook niet, mischien een engels @mail adres ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:03

franssie

Save the albatross

legendx2 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:38:
...
het security plaatje werkt nu nog weten welk email adres WEL is toegestaan
precies, ik krijg "The registration is temporarily disabled for this email domain."
Heb er een paar geprobeerd, inclusief die van een grote internationale bank dus als ik daar nu spam krijg is het een foutje van hun (web)server, zeg maar.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
franssie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:54:
[...]

precies, ik krijg "The registration is temporarily disabled for this email domain."
Heb er een paar geprobeerd, inclusief die van een grote internationale bank dus als ik daar nu spam krijg is het een foutje van hun (web)server, zeg maar.
wat ik denk is dat hun registratie formulier nog niet helemaal werkt
aangezien ze weer nieuwe acc toelaten sinds vandaag dus ik denk dat het morgen wel
verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:28
Kwam zojuist nog een navigatie programma tegen (Gratis). Maakt zo te zien gebruik van Google Maps.

http://www.amazegps.com/welcome.php?language=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231915

Anoniem: 227103 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:23:
[...]

Sin , is dat nog steeds zo? Of een probleem dat je inmidels hebt opgelost? Lijkt mij nl nogal slecht voor een navigatiesysteem om je iedere afslag te laten nemen!

Iemand anders ook ervaringen met Navigon???
Ik heb de navigatie van de week een paar keer binnen mijn woonplaats gebruikt, puur om te testen, en dat ging behoorlijk goed. Als ik expres een andere route neem dan de voorgestelde, dan wil het systeem mij 3 maal laten keren om alsnog de oorspronkelijke route nemen alvorens de nieuwe route te berekenen. Hier heeft echter ieder navigatiesysteem ' last' van.
Af en toe kwam er nog wel een onverklaarbare aanwijzing, maar zeker niet zoveel als in het eerste weekend. 2 Maal begon het systeem met een aanwijzing die nergens op sloeg, maar die werd halverweg afgekapt, om direkt weer met de goede route verder te gaan.

Ik heb (nog) geen auto-houder voor de telefoon, en waar hij nu ligt is mij opgevallen dat het GPS-symboolthe soms kleurloos, en soms rood is. De ontvangst is dus niet optimaal. Wie weet, is dit de oorzaak van de vreemde nukken.

Ik ga dit weekend weer een langere rit maken, en dus weer testen op de grote weg.

Ik ben verder wel zeer tevreden over de software: de instellingen zijn uitgebreid, de aanwijzingen kompleet, duidelijk en beleefd (alsjeblieft keren). En het display geeft voldoende informatie, zoals een duidelijke blik op de route, de eerstvolgende afslag en de maximaal toegestane snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Sjengcity schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:55:
Dit kun je ook doen door het potloodje ingedrukt te houden en naar beneden te "scrollen" scheelt weer wat werk in verhouding met "opties > markeren > volgende sms"
Kijk, weer iets ontdekt wat met dat potloodje kan! Beter, die knop gebruik ik verder nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 227839 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:41:
[...]

Dat is pure nepperij dat Vimio-tv.
CNN en SKYNEWS geven helemaal geen nieuws, maar je ziet
alleen maar films ofzo draaien..

(Volgens mij zijn al 5 die streams gewoon demostreams)
Wat is dat voor onzin? Je moet gewoon je kanaal kiezen en dan krijg je een werkelijke live-stream. Vanmiddag nog het nieuws gekeken. Met een beetje geluk heb je af en toe nog wat voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Niet dat dit echt iets toevoegd aan dit topic, maar is wel leuk wat je met je N95 kan.

Mijn buren hebben een open netwerk met een linksys router.
ff inloggen in de router met je foon, en zorgen dat ze geen internet meer hebben.
10 minuten later ging de bel, of ik eventjes naar hun pc kon kijken, want internet lag eruit. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:39:
[...]

Wat is dat voor onzin? Je moet gewoon je kanaal kiezen en dan krijg je een werkelijke live-stream. Vanmiddag nog het nieuws gekeken. Met een beetje geluk heb je af en toe nog wat voetbal!
Nou ik heb er nog nooit iets van CNN of SKYNEWS opgezien. Iedere keer als ik
kijk draait er een saaie film...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 15:19

mindcre8r

Tradepedia

patrickt35 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:36:
Niet dat dit echt iets toevoegd aan dit topic, maar is wel leuk wat je met je N95 kan.

ff inloggen in de router met je foon, en zorgen dat ze geen internet meer hebben.
10 minuten later ging de bel, of ik eventjes naar hun pc kon kijken, want internet lag eruit. O-)
en hoe stoer was je toen? was je toen de 1337 hax0r?

het had je veel meer gesiert dat je je buren had geinformeert dat hun netwerk unsafe was, en dat je deze graag safe had gemaakt...had je ook kunnen patsen met de koele wifi functie van je N95.

(sorry voor deze oude mannen reactie maar das gewoon zooooo 2001)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Beetje off-N95-topic

Misschien een domme vraag... maar hoe kan ik een originele Nokia-accu herkennen.
Het hologram en het serienummer onder het zwarte vlakje (weg te krassen) ken ik.

Mijn vraag komt voort uit t volgende. Bij een algemene gsm-winkel (hoog aziatisch gehalte) kocht ik een nieuwe accu voor mijn N95 en in de verpakking (duidelijk niet van Nokia) leek een originele Nokia-accu te zitten. Met hologram en met serienummertje. De winkelier verzekerde mij met een originele Nokia-accu te doen te hebben.

Prijs €20....

Later eens ter vegrelijking naar een winkeltje gegaan waar dezelfde accu in een Nokia verpakking zat. Visueel was de accu hetzelfde. Echter de prijs was stevig anders.€45.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 10-09-2007 10:18 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peerke63nl schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:43:
Misschien een domme vraag... maar hoe kan ik een originele Nokia-accu herkennen.
Op de nokia site (via accesoires/voeding/batterij) kun je ergens het nummer wat
op de batterij staat online checken. Het schijnt dat 'de aziaten' errug goed zijn met
het namaken van allerlei dingen (inclusief goedlijkende hologrammen enzo). Je kunt
op de nokiasite tevens zien hoe het originele hologram eruit zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25
Iets raars, ik kan thuis op mijn draadloos netwerk zonder encryptie (heel bad, ik weet het) gewoon internet calls doen middels SIP (Voipbuster).

Echter op het draadloos netwerk van een maatje (WEP) kan ik wel internetten endergelijke maar kan ik geen internet calls doen. Hij vind zogenaamd geen WLANs, heel apart. Zie ik hier iets over het hoofd. SIP over encrypted WIFI is toch gewoon mogelijk?

thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHeys
  • Laatst online: 10-09-2011

Goed zeg! En als de buren hun huisdeur open laten staan, ga jij zeker ook ongevraagd bij ze binnen zitten? Lekkere buurman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Anoniem: 227839 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:48:
[...]

Op de nokia site (via accesoires/voeding/batterij) kun je ergens het nummer wat
op de batterij staat online checken. Het schijnt dat 'de aziaten' errug goed zijn met
het namaken van allerlei dingen (inclusief goedlijkende hologrammen enzo). Je kunt
op de nokiasite tevens zien hoe het originele hologram eruit zou moeten zijn.
Many thnks Rotterdammert :-)... ik ga het opzoeken.. maar idd... ze zijn in ht Oosten erg goed in namaakspul.

Ander vraagje.
In een eerdere aflevering is gesproken over Psiloc MiniGPS.
Ik probeer een versie 1.51 te installeren maar krijg de melding dat deze niet ondersteund wordt.
Is er een aparte versie voor de N95? die ik nog niet heb gevonden wellicht??

Ik blijf ondertussen ff door zoeken ;)

En gevonden :-)

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 10-09-2007 10:19 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224701

Geweldig joh en dat voor iemand van 40 jaar oud. Je verkeert volgens mij nog in het script kiddy stadium. Je buren zullen wel blij zijn met zo een onvolwassen buurman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 22:55

zooww jij bent goed !.. zodra je zoiets ziet kun je dat ook even aan je buren melden hoor.. dat komt iets proffecioneler over.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227424

hmm raar
wanneer ik me gps gebruik en satelietjes ook mij gevonden hebben verplaatst het niet wanneer ik ergens anders ben dan even daarvoor...
Maar als ik m'n Netwerk verbinding op "nooit" zet dan gebeurt dat wel, alleen niet hele kaarten.
Als ik op "wanneer nodig" zet en via Vodafone Live dan doet hij niks, maakt wel verbinding maar geen sateliet... Wanneer ik hem op me WLAN zet thuis dan perfect, maarjah m'n WLAN reikt niet ver...

en dat met de laatste firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Anoniem: 224701 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:39:
[...]

Geweldig joh en dat voor iemand van 40 jaar oud. Je verkeert volgens mij nog in het script kiddy stadium. Je buren zullen wel blij zijn met zo een onvolwassen buurman?
Jij weet niet hoe de verhouding is tussen ons en de buren.
Daar wij zowat dagelijks over de vloer komen, weten ze natuurlijk dat het een geintje van mijn kant was, en ja, inmiddels is hun netwerk ook beveiligd.
Dus ga nou niet gelijk op voorhand oordelen. Dat is toch ooo zo makkelijk.
Met iets meer levenservaring komt die eigenschap vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:03:
[...]

Jij weet niet hoe de verhouding is tussen ons en de buren.
Daar wij zowat dagelijks over de vloer komen, weten ze natuurlijk dat het een geintje van mijn kant was, en ja, inmiddels is hun netwerk ook beveiligd.
Dus ga nou niet gelijk op voorhand oordelen. Dat is toch ooo zo makkelijk.
Met iets meer levenservaring komt die eigenschap vanzelf wel.
Denk dat het eerder triest is dan levenservaring, ik zie totaal het nut er niet van in en al helemaal niet om het in dit topic te vermelden.
Goh komt ook iemand erachter dat de telefoon WiFi heeft |:( had je ook alleen de startpost voor hoeven lezen hoor ;)

Liever een beetje ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:38:
[...]

Denk dat het eerder triest is dan levenservaring, ik zie totaal het nut er niet van in en al helemaal niet om het in dit topic te vermelden.
Goh komt ook iemand erachter dat de telefoon WiFi heeft |:( had je ook alleen de startpost voor hoeven lezen hoor ;)

Liever een beetje ontopic :)
Ging mij puur om het feit dat je met je telefoon kan inloggen in je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:21

robertwebbe

Robert Webbe

goodfella schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:22:
Iets raars, ik kan thuis op mijn draadloos netwerk zonder encryptie (heel bad, ik weet het) gewoon internet calls doen middels SIP (Voipbuster).

Echter op het draadloos netwerk van een maatje (WEP) kan ik wel internetten endergelijke maar kan ik geen internet calls doen. Hij vind zogenaamd geen WLANs, heel apart. Zie ik hier iets over het hoofd. SIP over encrypted WIFI is toch gewoon mogelijk?

thanks in advance
Is geen enkel probleem, ik denk dat je vergeten bent dat je voor iedere WiFi netwerk ook een apart profiel moet toevoegen bij SIP telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309

je kan wel die zwarte cover kopen op ebay...

http://cgi.ebay.nl/Cover-...ViewItem#ebayphotohosting
Adres: Hong Kong.

zou dit ook in Nederland te koop zijn, Heb al gezocht maar kan nix vinden?! weet iemand waar je dit kan vinden??

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

De iberia map van route 66 zit daar ook tenerif bij???Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickt35 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:03:
[...]
weten ze natuurlijk dat het een geintje van mijn kant was
God wat een leuke geintjes heb jij zeg ! Ik lig HELEMAAL dubbel _O-
En dat voor een vent van bijna 40 ! Nog ZULKE LEUKE humor hebben !!!

Weet je wat je ook kan doen ? Een griezelige ringtone maken en dan
je telefoon bij de buren laten liggen en snachts je Nokia opbellen !!! _O- _O-

Of de flashlight functie aanzetten en dan via de ladder voor het
raam van je buren gaan staan 'snachts. Denken ze dat er een
zwaailicht buiten is !!! _O- _O-
Anoniem: 215701 schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:56:
De iberia map van route 66 zit daar ook tenerif bij???Dank
Yep, alle eilanden rondom Spanje !

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 227839 op 09-09-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
nu weer even ontopic

maare is er iemand al gelukt accountje te maken bij symbiansigned
als je een @google.com
of een @symbian.com email adres heb lukt het wel
maar aangezien ik die niet heb lukt het mij nog steeds niet
is er hier al iemand gelukt met een email adres zich aan te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232554

robertwebbe schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:41:
[...]

Is geen enkel probleem, ik denk dat je vergeten bent dat je voor iedere WiFi netwerk ook een apart profiel moet toevoegen bij SIP telefoon.
Het lukt mij ook niet te registreren via mijn WLAN met de N95 op Voipbuster, het gaat wel met de N95 via UMTS, ook via de laptop en WLAN (er staat dan in de settings bij VB dat ik geregistreerd ben via TCP).

De N95 connect via de WLAN (=router Sitecom W-114) naar mijn server, door Kerio FW naar buiten...

Weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25
Anoniem: 232554 schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:56:
[...]

Het lukt mij ook niet te registreren via mijn WLAN met de N95 op Voipbuster, het gaat wel met de N95 via UMTS, ook via de laptop en WLAN (er staat dan in de settings bij VB dat ik geregistreerd ben via TCP).

De N95 connect via de WLAN (=router Sitecom W-114) naar mijn server, door Kerio FW naar buiten...

Weet iemand een oplossing???
het is mij inmiddels gelukt, weet niet precies wat ik heb gedaan, maar ik heb de SIP profile gedupliceerd, vevolgens de acccess points op de WLAN gezet. toen zag ik bij Tools>Internet Tel de WLAN. Heel maf, het enige wat ik veranderd heb is de "Default Access Point".

ff iets anders, is er ook een task management programmaatje om in te zien welke applicaties open staan, welke automatisch opgestart worden. ook dat ik tasken kan killen. memory inzage?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

thx nog 14 daagjes en dan gaan we de route 66 daar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

legendx2 schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:17:
nu weer even ontopic

maare is er iemand al gelukt accountje te maken bij symbiansigned
als je een @google.com
of een @symbian.com email adres heb lukt het wel
maar aangezien ik die niet heb lukt het mij nog steeds niet
is er hier al iemand gelukt met een email adres zich aan te melden
Met een @nokia.com adres lukt het ook. Alleen kan ik met mijn fictieve @nokia adres geen registratiecode bekijken. Kon ook geen mannier vinden om een fictieve nokia acount aan te maken, waarbij de emails bij mn gmail terecht komen. :(

Even een vraag over de display, (Ik ga vrijdag mn N95 halen) Zit er over het TFT/LCD scherm zelf nog een extra raampje dat in het frontje verwerkt zit? Of is het zo uitgevoerd als bij een hoop digicams?
Dit kon ik niet echt uit de foto's opmaken.
patrickt35 schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:07:
Ik heb 4 accounts bij Symbian Signed
Wow man! Jij bent echt Da Man!! Respect! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42807 op 09-09-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kan maar niet registreren bij Symbian Signed, @hotmail.com en @gmail.com reject ie en @xs4all.nl is "temporarily disabled"... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sj44k13 schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:17:
Ik kan maar niet registreren bij Symbian Signed, @hotmail.com en @gmail.com reject ie en @xs4all.nl is "temporarily disabled"... Iemand tips?
Patrick35 is your man. Hij heeft 4 (vier!!!) accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
mag hij mij er maar ff 1 geven dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40992

hey!

krijg het signen nog steeds niet voorelkaar...
zou ik iemand een mailtje kunnen sturen met mn imei, en me het bestand toe kunnen mailen?

alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40992

Sjengcity schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:28:
[...]
Mail adres is te vinden in m`n profiel voor degene die een cert willen hebben
he thanks!!! heb je inmiddels een mailtje gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Kheb even de link voor authenticiteit van de accu gezocht :-)

http://www.nokia.nl/A4393221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mocht er nog behoefte zijn... dan wil ik ook wel gaan proberen te signen.
Ik bleek nog een accountje te hebben van een aantal maanden geleden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
waarom kunnen de mensen niet gewoon vertellen met welk email adres je zelf een acc kan aanmaken dan word er nog is meerwaarde geleverd aan het forum ipv nutteloos reageren op elkaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb een werkend symbian-signed account en wil wel helpen met signen. Geef maar een gil op m'n email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221315

Yep, ik geef het toe... dafmay krijgt dank en respect! Afbeeldingslocatie: http://www.upload2world.com/pic42/upload2world_9ba21.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:25:
[...]

Het gaat er mij om dat ik dit al geruime tijd aangeef.
Ok, dit is (net zoals op mij) anders overgekomen dan bedoeld was.

Als jij zegt dat je 4 accounts heb vat ik dat op als kijk mij een beetje stoer zijn, ok dat bedoel je dus niet.
Het moge nu duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling was en je alleen maar aanbied om certs te maken voor de mensen die dat niet kunnen.

Mijn mening? SUPER! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Misverstandje kan gebeuren denk ik (toch???) Laten we nu maar weer lekker verder ontopic te gaan en eventueele certs te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:59:
[...]
Ok, dit is (net zoals op mij) anders overgekomen dan bedoeld was.

Als jij zegt dat je 4 accounts heb vat ik dat op als kijk mij een beetje stoer zijn, ok dat bedoel je dus niet.
Het moge nu duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling was en je alleen maar aanbied om certs te maken voor de mensen die dat niet kunnen.

Mijn mening? SUPER! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Misverstandje kan gebeuren denk ik (toch???) Laten we nu maar weer lekker verder ontopic te gaan en eventueele certs te maken 8)
Idd.
Mensen die een certificaat willen kunnen dat doen door de post te lezen in http://blog.isquare.nl/?p=216

PS: Hou wel rekening met een wachttijd van een dag of 5.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 25-01-2008 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 01:45
Misschien toch tegen de regels maar Sjengcity wellicht een idee om in startpost de usernames te vermelden van diegen die cert's kunnen maken voor met als voorwaarden dat ze zelf het sign process doen want krijg vele mailtjes waarin ze me vragen "iets" te signen.
Certje maken , NP maar signen zullen ze toch zelf moeten doen en een simple search op Google naar bv SignSIS op de site van Fexplorer (gosymbian dacht ik) doet wonderen, als men al een cert heeft kunnen ze direct door naar stap 5

update:
Wie er dus een cert kunnen maken voor je zijn (in willekeurige volgorde)
- Ikzelf dus.
- patrickt35
- Sjengcity
- dafmay

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 09-09-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag weer een rit met de auto gemaakt, en uiteraard mijn N95 met de navigatie van Navigon.
De telefoon had ik bovenop het dashbord gelegd, dus de ontvangst van de satellieten was goed.
En ik kan melden: niet 1 miswijzing!

Het scherm kon ik door de plaatsing van de telefoon niet zien, maar op de stemaanwijzingen kon ik de route perfekt volgen. Na een expres gemiste afslag werd de route direkt aangepast.

Na een wat moeilijke start ben ik nu dus zeer tevreden over de software van Navigon. Met een autohouder en een laadsnoer voor de telefoon heb je zeker een volwaardig alternatief voor alle losse navigatiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
schumi2004 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:43:
Misschien toch tegen de regels maar Sjengcity wellicht een idee om in startpost de usernames te vermelden van diegen die cert's kunnen maken voor met als voorwaarden dat ze zelf het sign process doen want krijg vele mailtjes waarin ze me vragen "iets" te signen.
Certje maken , NP maar signen zullen ze toch zelf moeten doen en een simple search op Google naar bv SignSIS op de site van Fexplorer (gosymbian dacht ik) doet wonderen, als men al een cert heeft kunnen ze direct door naar stap 5

update:
Wie er dus een cert kunnen maken voor je zijn (in willekeurige volgorde)
- Ikzelf dus.
- patrickt35
- Sjengcity
- dafmay
Het kan simpeler.
1)Stuur mij een PM,
2)ik stuur je mijn hotmail terug.
3)Naar dat hotmail adres stuur je je IMEI nummer.
4)Je krijgt een bevestiging dat de mail is ontvangen.
5)Nadat ik het certificaat heb, krijg je een mail terug met het certificaat, benodigde software om te signen, en natuurlijk een uitgebreide uitleg.

Dit mag overigens van mij ook in de startpost verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Patrick word bedankt !!
@schumi2004, laat je alsjeblieft niet door hem opfokken !
Ik heb jou gemaild om een certi en krijg gelijk een certi van je terug, echt topie !
En door 1 zo;n gast die denkt dat die het helemaal is laat je je toch niet in de weg zitten !!

Keep going !!

BTW: Hoeveel satelieten vind jullie N95 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
robbinonline schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:06:
Patrick word bedankt !!
@schumi2004, laat je alsjeblieft niet door hem opfokken !
Ik heb jou gemaild om een certi en krijg gelijk een certi van je terug, echt topie !
En door 1 zo;n gast die denkt dat die het helemaal is laat je je toch niet in de weg zitten !!

Keep going !!

BTW: Hoeveel satelieten vind jullie N95 ?
toevallig zag ik er gister 9 op staan, maar meestal een stuk of 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Oke en is het zo dat als je de eerste x route 66 opstart je niet iets van je
gps hoeft in te stellen, of ie intern of bluetooth zit ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

patrickt35 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:03:
[...]

Beetje aangebrand?
Ik probeer je het juist makkelijker te maken. Ik heb 5 accounts tot mijn beschikking, dus kan de aanvragen makkelijk verwerken.
En het is juist duidelijker dat je bij 1 persoon(vermeld met uitleg in de startpost) terrecht kan voor een certificaat.
Maar goed, ik heb het hier al zovaak aangeboden, maar elke keer word er wel door de een of ander bot op gereageerd.
Dus lijkt me idd beter dat ik verder ga met signen waar het wel gewaardeerd word.
UBER CERT MAKER
Na al je laatste post te hebben gelezen komt het mij ook over als " je moet bij mij wezen en niet bij die anderen! "
vermeld in het start topic wie Certs kunnen maken en laat de mensen zelf kiezen!.

Beetje jammer die reactie van jouw.

Iemand trouwens al geprobeerd de nokia aan een USB autoradio te hangen?
Ben wel benieuwd of dit werkt en in welke stand de nokia dan moet staan.

[ Voor 7% gewijzigd door CoolHead621 op 09-09-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
CoolHead621 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:19:
[...]

Na al je laatste post te hebben gelezen komt het mij ook over als " je moet bij mij wezen en niet bij die anderen! "
vermeld in het start topic wie Certs kunnen maken en laat de mensen zelf kiezen!.

Beetje jammer die reactie van jouw.
Beter me ophouden nu. deze aandacht verdiend ie niet en heeft absoluut geen toegevoegde waarden aan het hele N95 verhaal.
Dat ie lekker gaat FTD'en pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ik weet niet of dit al ergens vermeld is maar ik heb een "fout" gevonden,
Als je bij tijdzone kijkt staat er: GTM +2.00 Amsterdam, maar dat moet zin + 1

Of is dit al bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
robbinonline schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:22:

Of is dit al bekend ?
merkte het ook al ja, waarschijnlijk klein bugje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221315

Kom op mensen, uiteindelijk zijn we toch hier om mensen te helpen...! Laten we elkaar ook respecteren en niet elkaar opfokken want dat is het echt niet waard :)

Alles vergeten en opnieuw beginnen!!
Ik weet wat je wilde zeggen, Sorry. Het was niet serieus bedoeld vandaar de smiley. Kom op je kan toch wel tegen een geintje? Afbeeldingslocatie: http://www.upload2world.com/pic42/upload2world_cec4a.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:28
Ik snap de hele ophef niet hoor t.o.v Patrick, die jongen bied gewoon zijn "Diensten" aan, net als enkele andere hier in het topic. Dat hij vervolgens ook nog vermeld hoe het in zijn werk gaat, is in mijn ogen alleen maar netjes. Ik zelf zou er alleen maar blij zijn aangezien ik geen idee heb hoe het signen in zijn werk gaat!

Kom op mensen, laat je eens niet zo kennen zeg. Er is niks mis met zijn post, ligt er maar net aan hoe je het leest. Patrick heeft er gewoon plezier in om een certificaat te maken. Nou mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Robbie T schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:31:
Ik snap de hele ophef niet hoor t.o.v Patrick, die jongen bied gewoon zijn "Diensten" aan, net als enkele andere hier in het topic. Dat hij vervolgens ook nog vermeld hoe het in zijn werk gaat, is in mijn ogen alleen maar netjes. Ik zelf zou er alleen maar blij zijn aangezien ik geen idee heb hoe het signen in zijn werk gaat!

Kom op mensen, laat je eens niet zo kennen zeg. Er is niks mis met zijn post, ligt er maar net aan hoe je het leest. Patrick heeft er gewoon plezier in om een certificaat te maken. Nou mooi toch?
Plezier is een groot woord. Maar zit met een hernia thuis, dus is mooi tijdverdrijf.
Gezien het feit dat ik 5 accounts tot mijn beschikking heb, is het voor mij makkelijker om de aanvraag te verwerken.
Maar goed, voor diegene die interesse hebben in een cer bestand, zie ik graag tegemoed op http://blog.isquare.nl/?p=216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik heb nu al een paar dagen een nieuw accu in mijn N95 zitten en eindelijk lijkt ie het storingsvrij te doen....
Die accu zat in een niet-nokia-verpakking maar heb het seienummer gecheckd en lijkt toch wel goed te zijn

Gelukkig maar.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jongens. Ik weet niet of jullie ervaringen hebben met diverse topics in het verleden. Als het in niet wordt gebruikt waar het voor bedoeld is en iedereen gezellig gaat zitten MSN'en via dit topic, dan is het binnen de kortste keren dicht, dus laten we weer even ontopic gaan. Modje gooit even alle troep uit het forum en we gaan weer gezellig over onze wel of niet kapotte sliders kletsen....euh ik bedoel over echte nuttige N95 zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

robbinonline schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:22:

Of is dit al bekend ?
Dat is met zomertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227103

Anoniem: 231915 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:44:
Vandaag weer een rit met de auto gemaakt, en uiteraard mijn N95 met de navigatie van Navigon.
De telefoon had ik bovenop het dashbord gelegd, dus de ontvangst van de satellieten was goed.
En ik kan melden: niet 1 miswijzing!

[snip]

Na een wat moeilijke start ben ik nu dus zeer tevreden over de software van Navigon. Met een autohouder en een laadsnoer voor de telefoon heb je zeker een volwaardig alternatief voor alle losse navigatiesystemen.
Dankje , Sin. Je hebt me overtuigd. ik ga vandaag nog kopen.
Kan nl. niet langer wachten op TomTom, dat duurt en duurt maar... En Nav4all (gratis) is op zich best goed, navigeert prima, maar heeft imo 2 nadelen:
alleen pijltjes, geen kaart tijdens navigeren
alleen bruikbaar in NL (mits een flat rate voor Internet), omdat je de kaarten moet ophalen en dus het in het buitenland veel teveel geld kost aan dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickt35 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:58:
[...]

Dus ja, ik weet ook niet waarom ze nutteloos op mij reageren, terwijl ik juist iedereen probeer te helpen.
Zie het in combinatie met je eerdere post m.b.t. het platleggen van de internet verbinding bij je buren.
Dan ga je dit soort reacties krijgen.
Laten we het op een misverstand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:39:
[...]

Ik vind het ook een beetje summier, maar is er een ander programma of zijn er sites die je met je N95 kan bezoeken.
Veel gehoord over Vodafone, maar ik heb een KPN Mobile abonnement.

Ben benieuwd of ik ooit nog eens het nieuws of zo zal kunnen zien en horen op mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
@ Schumi, ik ga de startpost deze week inderdaad weer uitbreiden en dan zal ik dat er ook in vermelden met enkele andere dingen.
Keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 12:45

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Zo, er zijn weer een paar posts verwijderd.... Gebruikers van wie posts zijn verwijderd wil ik vragen om hier meer op te houden en in het vervolg de TR te gebruiken in plaats van op een flame oid in te gaan.

Graag ontopic. Geen geneuzel over wie wat kan, wie hoeveel accounts heeft etc.. etc...

Misschien is het interessant om een apart topic te maken over het 'signen', want dit is volgens mij niet alleen maar van toepassing op de N95.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 227103 schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:26:
[...]

Kan nl. niet langer wachten op TomTom, dat duurt en duurt maar... En Nav4all (gratis) is op zich best goed, navigeert prima, maar heeft imo 2 nadelen:
alleen bruikbaar in NL (mits een flat rate voor Internet), omdat je de kaarten moet ophalen en dus het in het buitenland veel teveel geld kost aan dataverkeer.
TomTom komt echt dit jaar niet met een update. Zolang Nokia de beveiliging van de GPS chip niet vrijgeeft, kan TomTom er ook niets mee.

Ik gebruik nu TomTom met een BT GPS, verre van ideaal (daar heb je tenslotte geen interne GPS voor), maarja TomTom vind ik grafisch en qua routekeuze het beste. Soms als ik mijn BT GPS vergeten ben in de auto gebruik ik Nav4all. Doet wat het moet doen; navigeren. Maar verwacht verder niet teveel. Verder niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat ikzelf ook leuk (en wel handig) vind is dat de POI's worden weergegeven op het kaartje. Bij een Texaco-pomp zie je een logootje van Texaco, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 17-04 17:14
[...]

Indien jij niet tevreden bent met de navigatie binnen dag of drie kan je dat toch gewoon terug brengen of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:33:
[...]

TomTom komt echt dit jaar niet met een update. Zolang Nokia de beveiliging van de GPS chip niet vrijgeeft, kan TomTom er ook niets mee.
Verklaar dan eens waarom Route66 *wel* met een werkende "N95" versie is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 224701 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:14:
[...]

Verklaar dan eens waarom Route66 *wel* met een werkende "N95" versie is gekomen?
Ja ik vind dat ook onzin. Maar goed je zou kunnen zeggen dat die programma's een licentie hebben of de beveiliging hebben afgekocht. Maar voor Tomtom hoor ik dat vaker als reden. En vind dat vreemd, want vanaf begin las ik dat de API's voor het benaderen van de interne GPS voor iedereen beschikbaar is en dus gratis. Bedoel Tomtom is nu zon beetje de laatste die he tnog niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ginz schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:24:
Misschien is het interessant om een apart topic te maken over het 'signen', want dit is volgens mij niet alleen maar van toepassing op de N95.
Prima idee (I)

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.