Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 723.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Kan iemand hier mij vertellen hoe de geluidskwaliteit is in vergelijking met de walkman-serie van sony-ericsson? In een review heb ik gelezen dat deze toch wat minder is, misschien is dit ook wel verbeterd in de 8 GB versie.
Maar als jullie zeggen dat het meevalt, ga ik hem denk ik ook halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253

Hehe, ik heb na jullie tips het pas ontdekt dat er de sleuf in die grote kaart (adapter dus) zit.
Idd, gelijk hebben jullie. Dat sleuf van de adapter is zo zwart dat ik het niet merkte.
Dan knapt er iets in me, dat het voor me duidelijk werd.
Ja hoor, de geheugenkaart past in die sleuf van de adapter..
Ik heb de cardreader in mijn laptop, waar ik de geheugenkaart ermee kan aflezen, wow!

Kortom: Bedankt van jullie tip! _/-\o_
Ik ben ook maar een groentje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Niborit schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:32:
Kan iemand hier mij vertellen hoe de geluidskwaliteit is in vergelijking met de walkman-serie van sony-ericsson? In een review heb ik gelezen dat deze toch wat minder is, misschien is dit ook wel verbeterd in de 8 GB versie.
Maar als jullie zeggen dat het meevalt, ga ik hem denk ik ook halen....
De 3.5mm aansluiting geeft wel wat ruis, maar dat heeft SE ook. De stereospeakers heb ik niet kunnen vergelijken met SE, maar naar mijn mening is deze kwaliteit nauwelijks te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:30

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 168972 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:50:
Postte ik eerder dat msn messenger live op mijn n95 niet met hi eindeloos werkte, als ik "kpn internet" i.p.v. "mobiele startsite" selecteer bij de toegangspunten doet msn messenger live het wel :S. Iemand een idee waardoor dit komt? Worden er extra kosten in rekening gebracht door gebruik van kpn internet? Ik hoop van niet.
Bij het toegangspunt "Mobiele Startsite" ga je via een (WAP) proxy (kijk maar bij menu geavanceerd, daar zie je 10.10.100.20 staan met poort 5080), bij "KPN internet" niet, dan ga je direct het internet op. In de proxy staan allerlei beperkingen waardoor je niet kunt msn'en.

Een WAP proxy is eigenlijk nog iets van vroeger toen we net begonnen met internet op de mobiel. Het doel was om een soort filter te hebben zodat het toestel alleen die informatie binnen kreeg waar het wat mee kon en niet overvoerd werd. Operators ontdekte al snel dat ze hem ook creatief konden gebruiken door bepaalde zaken te gaan afschermen of knijpen.

De N95 kan prima zonder proxy werken. Alleen moet je soms toch via een proxy om bij de operator portal te kunnen komen (homepage van Vodafone live, Orange World, e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-04 17:14
Anoniem: 158253 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:56:
Hehe, ik heb na jullie tips het pas ontdekt dat er de sleuf in die grote kaart (adapter dus) zit.
Idd, gelijk hebben jullie. Dat sleuf van de adapter is zo zwart dat ik het niet merkte.
Dan knapt er iets in me, dat het voor me duidelijk werd.
Ja hoor, de geheugenkaart past in die sleuf van de adapter..
Ik heb de cardreader in mijn laptop, waar ik de geheugenkaart ermee kan aflezen, wow!

Kortom: Bedankt van jullie tip! _/-\o_
Ik ben ook maar een groentje 8)7
Zolang het werkt en jij blij bent is het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Is het eigenlijk mogelijk om de N95 te gebruiken als webcam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

Op de E90 zit text 2 speak, om je emailtjes en sms voor te laten lezen.
Iemand dit al los tegen gekomen voor N95?
Kan wel de voices downloaden van de nokia site, maar wil graag de engine hebben om deze op de N95 te draaien. 8)

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143390

Hallo,
ik heb de allernieuwste versie van route66 geinstalleerd op mijn n95, dat ging allemaal goed maar nu heb ik steeds de melding : NO GPS, ik heb hem wel een uur aan laten staan maar nog steeds geen signaal.

ik heb assisted gps nu uitstaan omdat ik geen GPRS abbo heb ( als die aanstaat help het ook niet )
Bij GPS-Gegevens op de telefoon zelf doet die het wel naar 20 seconden.
wie kan mij helpen?
ik heb ook de nieuwste firmware op de N95.
ik wil dus verbinding met de interne gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Coreplayer is echt een aanrader :D
Zonder omzetting gewoon avi's afspelen e.d. *O*

Nu alleen nog ff streams werkend krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:48:

Ben ik met je eens. En vloeiend dat het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231388

Vraagje werkt de barrcode lezer, bij mij gebeurt er niets en wat kunnen we hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:48:

Dit kon toch al maanden met de gewone divxplayer? Speel al vanaf het moment dat ik de foon heb (half april) 700mb avi's af, zonder te verkleinen of te converteren. Zelfs ondertiteling is duidelijk. Heb ik geen coreplayer voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389

Anoniem: 231388 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:07:
Vraagje werkt de barrcode lezer, bij mij gebeurt er niets en wat kunnen we hiermee?
Volgens mij bijzonder weinig. Maar, scan deze code eens:

Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/121467014620070902125436.png

:)

Dan heb ik een nieuw probleem (woehoee!): ik krijg geen notificatie meer van ontvangen sms-berichten. Geen envelopje meer in de standbymodus, geen trillen, niets... Ontvangen mail trilt nog wel. Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73007

Ik lees hier berichten van mensen die Hi Eindeloos Online hebben en gebruik maken van toegangspunt "KPN Internet". Ik heb ook Eindeloos Online, maar heb nooit het toegangspunt "KPN Internet" ontvangen. Ik heb enkel "HI_MMS", "HI_WAP" en "Mobiele StartSite". Al deze toegangspunten maken contact met de 10.10.100.20 proxyserver die Robert Webbe noemt. Heeft iemand enig idee hoe ik aan het toegangspunt "KPN Internet" kom? Ik heb inmiddels nogmaals "Ja" naar 8040 gestuurd en kreeg toen de toegangspunten "Mobiele StartSite", "KPN MMS" en "KPN Streaming" opgestuurd, echter nog steeds geen "KPN Internet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de coreplayer toch maar even gedownload (cracked by BINPDA) eens even mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 128389 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:23:
[...]

Volgens mij bijzonder weinig. Maar, scan deze code eens:

[afbeelding]

:)

Dan heb ik een nieuw probleem (woehoee!): ik krijg geen notificatie meer van ontvangen sms-berichten. Geen envelopje meer in de standbymodus, geen trillen, niets... Ontvangen mail trilt nog wel. Wie weet meer?
LOL! gaaf man, werkte zo vanaf het scherm.
Hoemaak je die?
Nu nog het grote n95 geheimtaal topic nog in HK openen :D

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://mobilecodes.nokia.com/create.jsp?terms=accepted :Y
Anoniem: 128389 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:23:
[...]

Correctie. Envelopje staat alleen in de 'screensaver', naast de klok. Er staat geen envelopje in het standbyscherm en de telefoon trilt ook niet als ik een berichtje ontvang... Wat nú weer? :( (Firmwareupdate hielp niet)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 128389 op 02-09-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Beste tweakers, ik heb een vraagje gerelateerd aan SMS berichten in mijn Nokia N95. Sinds een dag komen de nieuwe berichten niet meer bovenaan de lijst binnen, ik ontvang een bericht, open het en daarna staat deze dan ergens halverwege mijn berichtenlijst. Sorteren op datum heeft ook geen zin, dan komt er wel een betere volgorde in maar deze klopt toch niet helemaal. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sj44k13 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:58:
Beste tweakers, ik heb een vraagje gerelateerd aan SMS berichten in mijn Nokia N95. Sinds een dag komen de nieuwe berichten niet meer bovenaan de lijst binnen, ik ontvang een bericht, open het en daarna staat deze dan ergens halverwege mijn berichtenlijst. Sorteren op datum heeft ook geen zin, dan komt er wel een betere volgorde in maar deze klopt toch niet helemaal. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Datum van je telefoon controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
haha bedankt! ik had hem nog fout staan voor het installeren van software... dat ik dat zelf niet zag -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128389 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:57:

Correctie. Envelopje staat alleen in de 'screensaver', naast de klok. Er staat geen envelopje in het standbyscherm en de telefoon trilt ook niet als ik een berichtje ontvang... Wat nú weer? :( (Firmwareupdate hielp niet)
Toch mooi dat ik m'n eigen problemen even oplos, haha!
Waarschuwing voor iedereen: de N95 kan meer dan 2150 berichten in je inbox niet meer aan... Heb er nu 150 verwijderd en ik krijg gewoon weer sms-notificatie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:22
Anoniem: 128389 schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:42:
[...]

Waarschuwing voor iedereen: de N95 kan meer dan 2150 berichten in je inbox niet meer aan... Heb er nu 150 verwijderd en ik krijg gewoon weer sms-notificatie *O*
Niet alleen N95 niet, volgens mij is dat de limiet voor S60 ofoz. Ik heb het op mijn 6600/6680/N80 ook al gehad dat ik na een tijdje geen notificatie meer kreeg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 23:16
Even een vraagje.

Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231388

[/quote]

????????????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.

Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?
Heb TMobile Sim-only en heb half april (dag na offciele introductie) er 680 los voor betaald bij de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.

2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Spurlie schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:53:
[...]

2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.
Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;

Deze aanbieding heb ik zien staan op de website van Orange. En las daarbij ook dat je nu 300 gratis smsjes krijgt.

Weet jij of dat eenmalig is? of dat je die smsjes elke maand krijgt? En dat onbeperkt gratis internet, zit dat bij het orange music abbo in? Kon het namelijk niet gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-04 21:20
Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:59:
[...]

Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;

Deze aanbieding heb ik zien staan op de website van Orange. En las daarbij ook dat je nu 300 gratis smsjes krijgt.

Weet jij of dat eenmalig is? of dat je die smsjes elke maand krijgt? En dat onbeperkt gratis internet, zit dat bij het orange music abbo in? Kon het namelijk niet gaan vinden.
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Sjengcity schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:03:
[...]
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?
Die orange site is zo onduidelijk als ik weet niet wat :). En daarom wou ik het ook via DM doen...
Sorry... ;)

Heb het inmiddels.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbie T op 02-09-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174902

Ik heb even nog een vraag over de gps-functie van de N95. Er zit in de phone een FM/RDS-ontvanger als het goed is, én GPS. Is het dan niet mogelijk om de TMC-informatie uit te lezen en te gebruiken in een navigatieprogramma? (heb er evenwel geen flauw idee van welke programma's TMC ondersteunen) Ik denk niet dat dit al voorgekomen is in de topics over de N95 (korte search gedaan, maar vond niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Afbeeldingslocatie: http://datamatrix.kaywa.com/img.php?s=8&d=werkt%20dit%20op%20kleding%3F%20zou%20wel%20leuk%20zijn
Lang leve WIKI :)
Het heet datamatrix dus. nou nog een toepassing bedenken...

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Anoniem: 174902 schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:45:
Ik heb even nog een vraag over de gps-functie van de N95. Er zit in de phone een FM/RDS-ontvanger als het goed is, én GPS. Is het dan niet mogelijk om de TMC-informatie uit te lezen en te gebruiken in een navigatieprogramma? (heb er evenwel geen flauw idee van welke programma's TMC ondersteunen) Ik denk niet dat dit al voorgekomen is in de topics over de N95 (korte search gedaan, maar vond niets)
Er zit geen RDS ontvanger in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:03:
[...]

Er zit geen RDS ontvanger in ;)
oh verdorie.
toch een gemiste kans voor nokia vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

Spurlie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:13:
Is het eigenlijk mogelijk om de N95 te gebruiken als webcam?
http://www.motvik.com/download.php

deze is gratis en werkt erg goed :)

misschien een tip voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:22
Mijn broer heeft net als ik een N95. Laatste firmware erop. Zijn camera focust niet meer. Vier rode hoekjes ipv de groene. Iemand dit ook al gehad en op kunnen lossen?

Ik heb de firmware er al opnieuw op gezet voor hem. Heb mijne en zijne op zelfde plek gehouden en foto gemaakt. Bij de mijne geeft ie gewoon een goede foto en focust ie dus ook. Bij die van hem een wazige foto en geen focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

DoubleD1980 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:28:
Mijn broer heeft net als ik een N95. Laatste firmware erop. Zijn camera focust niet meer. Vier rode hoekjes ipv de groene. Iemand dit ook al gehad en op kunnen lossen?

Ik heb de firmware er al opnieuw op gezet voor hem. Heb mijne en zijne op zelfde plek gehouden en foto gemaakt. Bij de mijne geeft ie gewoon een goede foto en focust ie dus ook. Bij die van hem een wazige foto en geen focus.
laten repareren lijkt me. garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 73007 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:33:
Ik lees hier berichten van mensen die Hi Eindeloos Online hebben en gebruik maken van toegangspunt "KPN Internet". Ik heb ook Eindeloos Online, maar heb nooit het toegangspunt "KPN Internet" ontvangen. Ik heb enkel "HI_MMS", "HI_WAP" en "Mobiele StartSite". Al deze toegangspunten maken contact met de 10.10.100.20 proxyserver die Robert Webbe noemt. Heeft iemand enig idee hoe ik aan het toegangspunt "KPN Internet" kom? Ik heb inmiddels nogmaals "Ja" naar 8040 gestuurd en kreeg toen de toegangspunten "Mobiele StartSite", "KPN MMS" en "KPN Streaming" opgestuurd, echter nog steeds geen "KPN Internet".
http://www.bel.nl/ en dan Internet instellingen aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04 16:15
Anoniem: 196119 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:12:
[...]

http://www.motvik.com/download.php

deze is gratis en werkt erg goed :)

misschien een tip voor iedereen?
Ik gebruik hiervoor Mobiola Webcam. Kan je zowel via bluetooth of USB webcammen.

Via bluetooth is het ideaal natuurlijk en het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04 16:15
Anoniem: 136100 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:21:
[...]

Dit kon toch al maanden met de gewone divxplayer? Speel al vanaf het moment dat ik de foon heb (half april) 700mb avi's af, zonder te verkleinen of te converteren. Zelfs ondertiteling is duidelijk. Heb ik geen coreplayer voor nodig...
Ik had problemen met de DivxPlayer en Smartmovie dat het beeld langzamer ging dan het geluid en dat het dus totaal niet synchroon loopt met elkaar.

Is dat probleem weg met Coreplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 13:17
Van donderdag ochtend tot zaterdag nacht ben ik bezig geweest met verhuizen en heb tussendoor Navigon 6.3 gebruikt tijdens de ritten van hop naar her (o.a de IKEA) :P
Binnenkort zal ik even een momentje zoeken om er een stukje erover te schrijven.
Tot op heden zeer positief over de software! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Ik heb net Opera Mini geprobeerd te upgraden, maar de installatie brak af met een 'upgrade error' (oid). Op zich geen probleem, hij draait nog steeds de oudere versie, maar ik kan 'm nu niet meer verwijderen: als ik op 'C' druk, krijg ik 'Menu: System error (-1)'.

Iemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Darkwolf_1982 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:31:
Van donderdag ochtend tot zaterdag nacht ben ik bezig geweest met verhuizen en heb tussendoor Navigon 6.3 gebruikt tijdens de ritten van hop naar her (o.a de IKEA) :P
Binnenkort zal ik even een momentje zoeken om er een stukje erover te schrijven.
Tot op heden zeer positief over de software! _/-\o_
Darkwolf zou jij mij willen mailen, wil je iets vragen.

peukiie at msn dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik ben net een weekje in bezit van de n95 en lees dit forum natuurlijk met veel plezier :)

Maar ik kon een antwoord niet vinden. Is het mogelijk om de 6 icoontjes op je achtergrond (noem het maar bureaublad) te veranderen en daar bijvoorbeeld een andere toepassing neer te zetten?
Ik heb al wat geprobeerd, maar kon het eigenlijk nergens vinden...

en nog iets.. is het mogelijk om Live Messenger een short-cut te geven als je ingelogd bent? of moet je steeds terug naar Menu-Toepassingen-Messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
friendlyfiend schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:37:
Ik ben net een weekje in bezit van de n95 en lees dit forum natuurlijk met veel plezier :)

Maar ik kon een antwoord niet vinden. Is het mogelijk om de 6 icoontjes op je achtergrond (noem het maar bureaublad) te veranderen en daar bijvoorbeeld een andere toepassing neer te zetten?
Ik heb al wat geprobeerd, maar kon het eigenlijk nergens vinden...

en nog iets.. is het mogelijk om Live Messenger een short-cut te geven als je ingelogd bent? of moet je steeds terug naar Menu-Toepassingen-Messenger?
Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijken ;)
weet even het gehele pad niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Thanx! Het werkt, de snelkoppeling naar msn dan :)

Voor iedereen:
Menu-Instrumenten-Instellingen-Algemeen-Persoonlijk-Standbymodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231915

Hoi allemaal,

Mijn eerste berichtje hier, en na veel gelezen te hebben, wilde ik mijn eerste ervaringen met jullie delen met de navigatie-software van Navigon.

De aankoop ging erg voorspoedig: betalen en downloaden. Het serienummer zit gelijk in je mailbox, en 2 dagen later krijg je thuis een brief met de factuur.

Installeren is erg simpel: ik heb de SD-kaart en mijn kaartlezer geplaatst, en binnen de installatie-wizard klik je vervolgens deze kaart aan, en tenslotte welke kaarten je wilt, en een paar minuten later is dat klaar. Daarna het kaartje in de telefoon, waarna de software op de telefoon wordt geïnstalleerd. De eerste keer moet je het serienummer invoeren in de software.

Helaas crashte bij mij de software telkens. Uiteindelijk heb ik een hard-reset uitgevoerd, en nu gaat het een stuk beter: tijdens het navigeren heb ik nog geen crash gehad, wel 3 keer bij het bekijken/wijzigen van de instellingen.

Alle mogelijkheden die ik gewend ben van Tomtom en Garmin zijn ook aanwezig in deze software. Leuk is de weergave van de maximale snelheid op de weg waarop je rijdt (met de mondelinge melding 'let op' bij iedere snelheidsverandering, en het uitzoomen als er geen afslag aankomt, en het inzoomen bij een melding. Linksonder wordt middels een pijltje de eerstvolgende afslag getoond.

Het geluid is goed voor een telefoon. het klinkt wat blikkerig, maar is zeker goed te verstaan, zelfs als er ook nog een radio aanstaat.

Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...

Het kaartmateriaal lijkt erg up-to-date: dit is het eerste systeem die mijn huisnummer kent!

De instellingen zijn ook erg uitgebreid: 2D/3D-view, type voertuigen, dag-/nachtkleuren, en nog heel veel meer.

Tot zover... Ik hoop dat jullie er een klein beetje iets aan hebben.

Grtx,
Sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 22:39
Anoniem: 231915 schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:27:
[KNIP]

Helaas crashte bij mij de software telkens. Uiteindelijk heb ik een hard-reset uitgevoerd, en nu gaat het een stuk beter: tijdens het navigeren heb ik nog geen crash gehad, wel 3 keer bij het bekijken/wijzigen van de instellingen.

[...]

Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...
Dat zijn toch behoorlijke mankementen als je het mij vraagt. Iets wat je kunt verwachten bij bijvoorbeeld Beta software, maar bij een commercieel product... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
schumi2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:43:
[...]

Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijken ;)
weet even het gehele pad niet
Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.

Wat bijv. als ik ipv de standaard web browser de Opera browser onder de koppeling wil.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
xahmol schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:06:
[...]

Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.

Wat bijv. als ik ipv de standaard web browser de Opera browser onder de koppeling wil.

Of zie ik iets over het hoofd?
Daar worden ook al je geinstalleerde programma's weergegeven en ook bijvoorbeeld je url;s die je opslaat dus denk dat het toch wel behoorlijk aan jou eisen zou moeten voldoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-07-2024
Nostalgie... Quake op de N95:

http://www.allaboutsymbia...les_Quake_on_Nokia_N9.php

Vanavond maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48
net een upgrade gevraagd van mijn telecom aanbieder. Morgen moet ik de N95 thuis hebben na veel overweging tussen de N95 en de E65, maar de GPS navigatie is toch een plus voor mij want dan ga ik geen tomtom kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219833

Zijn er nog goeie tips mbt instellingen voor het maken van foto's?

Bij mij zijn de foto's van kort bij erg goed en scherp, echter vanaf een paar meter afstand wordt het snel "vaag". Lijkt er zelfs op dat de video beelden dan scherper zijn!? Modi staat op auto, scherpheid op normaal.

Tevens heb ik het probleem dat de instelling scherpheid altijd teruggaat naar "normaal". Als ik deze instel op "zacht"en de camera afsluit en weer inschakel staat ie weer op "normaal". Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219833 schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:29:
Zijn er nog goeie tips mbt instellingen voor het maken van foto's?

Bij mij zijn de foto's van kort bij erg goed en scherp, echter vanaf een paar meter afstand wordt het snel "vaag". Lijkt er zelfs op dat de video beelden dan scherper zijn!? Modi staat op auto, scherpheid op normaal.

Tevens heb ik het probleem dat de instelling scherpheid altijd teruggaat naar "normaal". Als ik deze instel op "zacht"en de camera afsluit en weer inschakel staat ie weer op "normaal". Iemand bekend met dit probleem?
Ik vind de fotokwaliteit (in mijn achterhoofd houdende dat het een telefoon is natuurlijk) ook niet heel denderend. Video is daarentegen super. Foto's van dichtbij zijn prima, maar heb hetzelde probleem als jou bij afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Nog een linkje voor in de startpost?

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=994&gid=53 Screenprotector, 4,95.
Heb zelf goede ervaringen met dit bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Weet iemand of er ook gratis remore desktop software is? Kan alleen maar betaalde progjes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 136100 schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:52:
[...]

Ik vind de fotokwaliteit (in mijn achterhoofd houdende dat het een telefoon is natuurlijk) ook niet heel denderend. Video is daarentegen super. Foto's van dichtbij zijn prima, maar heb hetzelde probleem als jou bij afstand.
Ben ik het niet mee eens.
Ik heb een aantal foto's die op afstand zijn genomen die wel degelijk scherp zijn.
Ook ziet de gemiddelde leek niet dat dit met een GSM is gemaakt.

Ik ben zowel van dichtbij als van veraf tevreden.
En ik ben wel redelijk kritisch wat foto's betreft.
Ook moet je hem niet op full format kijken want dat moet je met een Canon spiegelreflex ook niet doen.
Dan zie je namelijk pixels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219216

heeft iemand ervaring met de garantie en reparatie icm KPN. Ik heb wat klachten waaronder de slider. heb het liefst dat ze hem omruilen. maar ja... waar moet je dan aan voldoen?
ben je hem even kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Is helaas een bekend probleem, welke firmware heb je?
Anoniem: 219216 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:42:
heeft iemand ervaring met de garantie en reparatie icm KPN. Ik heb wat klachten waaronder de slider. heb het liefst dat ze hem omruilen. maar ja... waar moet je dan aan voldoen?
ben je hem even kwijt...
Den kdat je daar beter even contact met KPN voor kunt opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Ik heb de Nokia N95 net 2 dagen en er begint zich een probleempje te vormen met de camera.

De voorste camera doet het nog wel, maar de grote (achter) loopt vast zodra je hem opent.
Er komt geen beeld op het scherm. Ik heb de firmware er al op nieuw opgezet, maar het is nog steeds zo.. Iemand suggesties? Of moet ik hem nu al naar de hi-winkel brengen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waarom ik via internet bijv. Youtube, geen filmpjes afgespeeld zie? geen flasplayer? welke is goed??.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Sjengcity schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:12:
[...]
Daar worden ook al je geinstalleerde programma's weergegeven en ook bijvoorbeeld je url;s die je opslaat dus denk dat het toch wel behoorlijk aan jou eisen zou moeten voldoen....
Oeps, dank! Betere bril kopen, heb ik dan telkens over heen gekeken, maar Opera stond er wel degelijk tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
Anoniem: 219216 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:42:
ben je hem even kwijt...
In het vorige topic heb ik gemeld hoe KPN hiermee omgaat, hij staat dus hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36
Anoniem: 189262 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:10:
[...]

Hmm, ik heb een branded T-Mobile N95. Als ik dit soort berichten lees dan moet ik me toch eens gaan verdiepen in de mogelijkheden om mijn versie te updaten...
Ik zit daar ook aan te denken. Wachten op T-Mobile heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik het niet mee eens.
Ik heb een aantal foto's die op afstand zijn genomen die wel degelijk scherp zijn.
Ook ziet de gemiddelde leek niet dat dit met een GSM is gemaakt.

Ik ben zowel van dichtbij als van veraf tevreden.
En ik ben wel redelijk kritisch wat foto's betreft.
Ook moet je hem niet op full format kijken want dat moet je met een Canon spiegelreflex ook niet doen.
Dan zie je namelijk pixels....
Wat is dan jouw geheim? Modi op auto? Andere specifieke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjengcity schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:54:
[...]

Is helaas een bekend probleem, welke firmware heb je?
V 12.0.013

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 219833 op 03-09-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Jerk184 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:11:
[...]

Ik heb vandaag nog een mail gehad van hun dat het gewoon met de nokia software kan... heb ik nog niet geprobeerd (heb een apple) maar volgens mij gaat dat niet werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan het dat ik geen youtube films kan bekijken. flashplayer......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 219216 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:21:
http://m.youtube.com werkt hier wel op mijn N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Anoniem: 219833 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:48:
[...]

Wat is dan jouw geheim? Modi op auto? Andere specifieke instellingen?
Ik heb hem voor afstand foto's op landscape staan.
Werkt bij mij in iedergeval goed.
Voor normale foto's dus denk aan mensen e.d op portret of auto.
Close up is natuurlijk voor de closeup :D

Probeer het eens, misschien werkt het bij jou ook wel beter.
Heb trouwens de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Bij V12. * Correction for High Capacity memory cards. Betekent dit dat als ik nog V11 op mijn telefoon heb staan (tmobile) ik geen 6 of 8gb in mijn telefoon zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227103

Jerk184 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:11:
[...]

Ik was het wachten op T-mobile ook spuugzat en heb zondag de sprong maar gewaagd: met NSS de productcode veranderd, de nieuwe firmware er op gezet met de updater en erna de productcode terugveranderd (je weet maar nooit wanneer het nog 's nodig is)

Sites die ik eerst zorgvuldig heb gelezen:
Modbreak:Ik ga met de medemods in overleg of we dit nu definitief wel of niet toestaan, aangezien dit een aan discussie onhevige methode is. Maar, vooralsnog haal ik de links dus nog even weg.

Eerst een goede backup maken is wel belangrijk. PC Suite in niet onfeilbaar, want niet alle favorieten bleken bewaard, maar dat vind ik een te overleven probleem. Had wel me dubbel ingedekt door op ZYB m'n contacten en agenda veilig te stellen (https://zyb.com/. is echt een aanrader)

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 03-09-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117200

mensen,
weet iemand mischien waar ik een programma kan vinden dat video bestanden kan converten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95. Er zijn geen sites gevonden met "waar kan ik een programma vinden dat video bestanden kan omzetten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 219216 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:21:
Ik had ook het probleem dat ik een foutmelding kreeg bij het openen van Youtube filmpjes via hun mobiele site. Maar nu probeer ik het en voor het eerst doet hij het. Geen idee waar het aan ligt, de laatste tijd niet geflashed of FW updates gedraaid.

Weet iemand waarvoor het knopje op de zijkant van het meegeleverde headsetje is? Dus die tussen de volumeknoppen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Anoniem: 117200 schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:24:
mensen,
weet iemand mischien waar ik een programma kan vinden dat video bestanden kan converten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95. Er zijn geen sites gevonden met "waar kan ik een programma vinden dat video bestanden kan omzetten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95.".
Volgens mij zoek je PS3 Video9. Die converteert naar mp4 en je kunt hierbij kiezen uit verschillende kwaliteitsinstellingen. De beste is 1536 kbps Ultra en dat is dvd-kwaliteit! Check de startpost voor meer info over installatie en gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117200 schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:24:
mensen,
Smartmovie als ik me niet vergis
http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie
het is wel geen gratis software. Ik heb de demo is getest, en dat zag er toch goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36
franssie schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:55:
[...]

Ik heb vandaag nog een mail gehad van hun dat het gewoon met de nokia software kan... heb ik nog niet geprobeerd (heb een apple) maar volgens mij gaat dat niet werken 8)7
Rare jongens die romei.. heu.. van T-Mobile. Dit hebben ze mij verteld:

Jerk184 in "Nokia N95 Deel 6"
Anoniem: 227103 schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:02:
[...]

Ik was het wachten op T-mobile ook spuugzat en heb zondag de sprong maar gewaagd: met NSS de productcode veranderd, de nieuwe firmware er op gezet met de updater en erna de productcode terugveranderd (je weet maar nooit wanneer het nog 's nodig is)

Sites die ik eerst zorgvuldig heb gelezen:
Modbreak:Ik ga met de medemods in overleg of we dit nu definitief wel of niet toestaan, aangezien dit een aan discussie onhevige methode is. Maar, vooralsnog haal ik de links dus nog even weg.

Eerst een goede backup maken is wel belangrijk. PC Suite in niet onfeilbaar, want niet alle favorieten bleken bewaard, maar dat vind ik een te overleven probleem. Had wel me dubbel ingedekt door op ZYB m'n contacten en agenda veilig te stellen (https://zyb.com/. is echt een aanrader)
Modbreak:Tja, waarom denk je dat ik dat heb gedaan?
Dit is dan dus ook niet de bedoeling...

[ Voor 63% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 13:17
HELD!!!
Hier was ik al zo lang naar op zoek.
Een andere developer had voor de 1.x en 2.x edition van Symbian de port al heel lang geleden uit gegeven.
Maar het was nooit meer gekomen van een 3rd edition port desondanks dat er op verschillende fora zeer veel wens naar was.
Misschien een idee om zowel de Duke Nukem 3D en de Quake 1 port in de start post te zetten?
Het zijn leuke voorbeelden die laten zien wat er allemaal mogelijk is met dat kleine ding in je broekzak waar ooit een gigantische computer voor nodig was!
En het is freeware! :D
CoolHead621 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:19:
Darkwolf zou jij mij willen mailen, wil je iets vragen.
Gezien het feit dat het buiten dit topic moet neem ik aan dat jij een copie wilt hebben?
Dit zal niet gaan want de software is versleuteld met mijn IMEI en werkt de serial uitsluitend op mijn toestel.
Mocht ik het mis hebben dan mag je mij mailen met je vraag naar darkwolf_1982 at hotmail als jou vraag over Navigon 6.3 zonodig buiten dit topic moet, goed? ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 04-09-2007 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sj44k13 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:40:
Bij V12. * Correction for High Capacity memory cards. Betekent dit dat als ik nog V11 op mijn telefoon heb staan (tmobile) ik geen 6 of 8gb in mijn telefoon zou kunnen doen?
Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit. Ik draai nog steeds met firmware V10 (jaja, de eerste, nog niet aan toe gekomen om te updaten) en heb er gewoon zonder problemen 4 GB inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
zou iemand me kunneh helpen met zo'n .cer filetje ? dank op voorhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
av017 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:21:
zou iemand me kunneh helpen met zo'n .cer filetje ? dank op voorhand
Als je gelezen had kan je gezien dat je mij je imei nr. moet sturen en dat ik er dan eentje voor je zal maken (als je lief bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 17-04 17:14
Ik heb zelf dit ook gedaan (T-mobile) is te snel met firmware (NOT). Het is echt in paar tellen gebeurd. Ik heb zelf de code niet terugverandert naar T-Mobile maar ja mischien is het verstandiger om het wel te doen.
Modbreak:Nee, en bij twijfel vraag je het eerst, of post je het helemaal niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:33:
[...]
Als je gelezen had kan je gezien dat je mij je imei nr. moet sturen en dat ik er dan eentje voor je zal maken (als je lief bent :P)
mail sent, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Het unlocken van een telefoon is in Nederland gewoon legaal, waarom een productcode wijzigen dan niet!?

De productcode vertelt alleen bij welke provider je zit.

Verder is NSS een gratis programma waarvoor geen warez / codes / keys / serials voor nodig zijn.
Ook wordt er hierover op het forum van nokia zelf over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:15
kmmartins schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:05:
Het unlocken van een telefoon is in Nederland gewoon legaal, waarom een productcode wijzigen dan niet!?

De productcode vertelt alleen bij welke provider je zit.

Verder is NSS een gratis programma waarvoor geen warez / codes / keys / serials voor nodig zijn.
Ook wordt er hierover op het forum van nokia zelf over gesproken.
Deze discussie is hier al eindeloos gevoerd. Voor zover ik het heb nagetrokken is er helemaal niets illegaals aan. Vooral niet wanneer er niet over de leeftijd van de telefoon word gesproken.
Maar laat de heren mods het eerst eventjes op hun gemak alles uitzoeken, voordat we dingen gaan plaatsen die gathering in gevaar kunnen brengen. Dus ik snap het standpunt van de mods ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 03-05 17:07

danplo

The Force is strong with me

Youtube werkt hier wel met mobiel internet.
Maar via mijn draadloos internet werkt Youtube ook niet :(
Zegt dan dat hij het bestand niet kan vinden ofzo in realplayer.
Ook al zet ik mijn draadloos internet in de realplayer instelling.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 23:08
Ik heb nadat mijn N95 terug is van reparatie ook een andere productcode en unbranded software erop staan. Ik laat het dus mooi zo. Zal dus bij het reperatie centrum ook niks uitmaken anders veranderen ze hem niet. En sturen ze hem daarna zo weer terug naar mij.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-05 20:25
Hebben jullie ook last dat de slider rechtsboven het keyboard krasjes maakt?
Boven de knop "3" komen kleine krasjes bij mij. Ook begin ik nu last te krijgen van mijn slider. Ik heb mijn telefoon net voor de vakantie opgehaald en was net binnen gekomen, blijkbaar wel een nieuw model. Toch zit hij niet soepel vast als ik hem open slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Ik heb al 2 maal gebeld met nokia belgie en ze gingen mij terug bellen maar ze bellen me niet.Krasjes boven de drie en slider probleem .Ik ben eens benieuwd.Als dit nog lang duurt gga ik zelf eens die mannen van nokia belgie een bezoekje brengen. Ik wil dit hier niet meer herhalen ma ja wat doe je eraan als ze niets van hun laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:11:
Hebben jullie ook last dat de slider rechtsboven het keyboard krasjes maakt?
Boven de knop "3" komen kleine krasjes bij mij. Ook begin ik nu last te krijgen van mijn slider. Ik heb mijn telefoon net voor de vakantie opgehaald en was net binnen gekomen, blijkbaar wel een nieuw model. Toch zit hij niet soepel vast als ik hem open slide.
De krasjes boven de 3 is gewoon wat vuil wat je zelf kunt weg "krassen", over de slider: lees deel 1 tot en met 7 maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Wel onbeschoft eigenlijk, net een mailtje gestuurd naar Nokia service center in Den Haag. Hopelijk repareren ze gratis het slider probleem.

Is het verstandig om mijn product code van T-Mobile te wijzigen om mijn telefoon te kunnen updaten? Of neem ik het risico mijn garantie kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:31:
[...]
De krasjes boven de 3 is gewoon wat vuil wat je zelf kunt weg "krassen", over de slider: lees deel 1 tot en met 7 maar eens ;)
Hier is inmiddels ook een gemodificeerd onderdeel voor zodat er geen vuiligheid meer achterblijft. Volgens mij hebben ze nu een stukje aan de binnenkant meegespoten. Een week of twee geleden is hier een service bulletin over geweest en hierin stonden ook de bestelcodes om die parts te kunnen bestellen. Gezien Nokia vaak even tijd nodig heeft om ze te leveren heb ik zelf maar afgewacht maar ga binnenkort ook maar eens kijken of ze die van mij willen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:34:
Wel onbeschoft eigenlijk, net een mailtje gestuurd naar Nokia service center in Den Haag. Hopelijk repareren ze gratis het slider probleem.

Is het verstandig om mijn product code van T-Mobile te wijzigen om mijn telefoon te kunnen updaten? Of neem ik het risico mijn garantie kwijt te raken?
daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]

daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?
Gewoon productkey wijzigen, updaten, productkey herstellen ;).
Net gedaan, maak wel een back up van je contacten etc. Had ik dus niet gedaan |:(.
Hopelijk heb ik mijn garantie nog wel :+. Als er weer een firmware update van t-mobile komt met bijbehorende software zet ik die er gewoon overheen :).

[ Voor 7% gewijzigd door Ditmar op 04-09-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
Ik probeer nu al een tijdje om de N95 als een ffaxmodem te gebruiken via de N95 USB modem. Helaas krijg ik het in vista niet voor elkaar om via de Windows Fax and Scan iets te versturen. Hebben jullie hier ervaring mee ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik was wat aan het rondsurfen en kwam de volgende twee programma's tegen van Magix. Ik weet echter niet of het ook wat is, aangezien ik het nog niet zelf heb kunnen uittesten.

Een music player:
http://www.magix.com/nl/g...ware/mobile-music-player/
Het ideale zenuwcentrum voor uw mobiele muziekarchief. Beheer eenvoudig uw lievelingsmuziek op uw mobieltje. Afspeellijsten samenstellen, songs toevoegen en naar uw wens afspelen. De veelvuldige weergavemogelijkheden laten niets te wensen over. Mobiel luistergenot - waar en wanneer u maar wilt.
En een photo suite:
http://www.magix.com/nl/g...tware/mobile-photo-suite/
De totaaloplossing voor uw fotomobieltje

MAGIX Mobile Photo Suite is de krachtige beheer- en bewerkingstool voor uw mobielfoto's. Foto's maken en met effecten verfraaien, beheren in fotoalbums, audiocommentaren aan fotoshows toevoegen, teksten invoegen en formatteren, foto's naar het MAGIX Online Album laden en in de MAGIX Community publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]

Ik heb de code veranderd. Hij is al 1x weg geweest voor de slider fix.. zat gewoon garantie op.. en nu is het hele beeldscherm kapot doet niets meer.. gister weggebracht en weederom weer geaccepteerd.. alleen nu is hij opgestuurd na nokia dus duurt een maand voordat ik hem trug krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Ik probeer Duke Nukem aan de praat te krijgen zoals in Deel 6 staat beschreven, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik hem opstart dan gebeurt er niets. Gewoon met de installer draaien moet toch genoeg zijn? Of moet ik het bestand duke3d.cfg bewerken zoals hier staat beschreven? Waarvoor zijn al die bestanden in die map die meekomen met het sisbestandje als je die uitpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:05
Als het goed is krijg ik hem van de week binnen. van T-mobile.
Weet iemand of de logo van T-mobile op het telefoon toestel zelf staat? ik hoop van niet, ik vind dat zo lelijk.

Betreft een screenprotectertje gebruiken. is dat de moeite waard? zijn die dingen zodanig op maat gemaakt dat je ze niet ziet? Op de GPSplaza en Brando site staat dat ze re-applyable zijn na schoonmaak. Klopt dit, wat is jullie ervaring met zo'n screenprotecter. Overigens woon ik in Rotterdam dus als iemand een zaakje weet waar ik ze kan halen, let me know.

In tegenstelling tot mijn Sony Ericsson P900 wil ik wel voorzichtig doen met dit apparaatje. Vrijwel alle telefoon toestellen lijden op den duur aan slijtage, vooral bij de hoekjes etc. Hier wil ik echt voor waken dus ben ook van plan om een soort van beschermhoesje te kopen, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196119

mensen, ff vraagje.
ik probeer nu ff te signen, ik doe alles zoals het moet.
vervolgens moet ik naar die site gaan om de certificaat te downloaden, maar alleen mijn oude staat daar. wat doe ik fout?
Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.