Zoals bij (bijna) alle applicaties die je installeert, Menu > Toepassingen
Dan heb je het niet goed gedaanPaters schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:50:
Ik heb net R66 7 geinstalleerd op mijn geheugenkaartje, echter heb ik geen flauw idee hoe ik R66 kan openen op mijn N95. Ik zie nergens een icoontje of wat dan ook staan. Iemand suggesties?
Kijk eens onder Toepassingen staat zo'n leuk groot geel achtig schild
Anoniem: 78574
Sinds gisteren krijg ik regelmatig (een paar keer per dag) de melding:
Fout: "Kan geen toegangspunt vinden voor het ophalen van multimedia berichten".
Ook tijdens het navigeren met TomTom (+ externe GPS) krijg ik de melding "er is een fout opgetreden in uw tomtom apparaat bij het ophalen van verkeersinformatie"
Terwijl hij het half uur daarvoor netjes de verkeersinformatie ophaalt en blijft ophalen. Na een half uur gaat het dus mis. Telefoon uit en weer aan geeft geen oplossing.
Een keer de webbrowser openen en het juiste toegangspunt kiezen en dan doet ie het weer.
Zowel TomTom werkt dan weer als het ontvangen van MMS bercihten.
De toegangspunten staan netjes op de telefoon. Het lijkt erop dat mijn N95 dus af en toe de kluts kwijt is en het 'default' toegangspunt niet meer kan vinden.
Slechts het openen van de webbrowser verhelpt het probleem..
Tijd voor een nieuwe Firmware van Nokia en een nieuwe versie van TomTom die de interne GPS ondersteund.
Vanavond maar weer eens flashen, want een aantal demo datums van mijn applicaties zijn verlopen. een nieuwe firmware erop en dan kunnen de applicaties weer vers geinstalleerd worden. (Apps die ik gebruik in combinatie met de internet GPS)
Ik ga pas over tot aankoop wanneer alle problemen omtrent de internet GPS zijn opgelost.
PS: TomTom is een verademing vergeleken met Nokia Navigator. Mijn +punten:
* makkelijker POI onderhoud en navigeren van en naar POIS
* POI waarschuwingen (al dan niet op de route)
* Makkelijkere UI om bestemming e.d. te kiezen
* Automatische verkeersinfo en daarmee acutomatisch evt nieuwe routes
* Duidelijkere gesproken aanwijzigen (irriteerde me aan "draai naar links" ipv "sla links af. Draaien en afslaan was bij Nokia Navigator allemaal hetzelfde)
last but zeker not least:
* Ik wordt niet meer over ONBEGAANBARE ZANDPADEN gestuurd
Fout: "Kan geen toegangspunt vinden voor het ophalen van multimedia berichten".
Ook tijdens het navigeren met TomTom (+ externe GPS) krijg ik de melding "er is een fout opgetreden in uw tomtom apparaat bij het ophalen van verkeersinformatie"
Terwijl hij het half uur daarvoor netjes de verkeersinformatie ophaalt en blijft ophalen. Na een half uur gaat het dus mis. Telefoon uit en weer aan geeft geen oplossing.
Een keer de webbrowser openen en het juiste toegangspunt kiezen en dan doet ie het weer.
Zowel TomTom werkt dan weer als het ontvangen van MMS bercihten.
De toegangspunten staan netjes op de telefoon. Het lijkt erop dat mijn N95 dus af en toe de kluts kwijt is en het 'default' toegangspunt niet meer kan vinden.
Slechts het openen van de webbrowser verhelpt het probleem..
Tijd voor een nieuwe Firmware van Nokia en een nieuwe versie van TomTom die de interne GPS ondersteund.
Vanavond maar weer eens flashen, want een aantal demo datums van mijn applicaties zijn verlopen. een nieuwe firmware erop en dan kunnen de applicaties weer vers geinstalleerd worden. (Apps die ik gebruik in combinatie met de internet GPS)
Ik ga pas over tot aankoop wanneer alle problemen omtrent de internet GPS zijn opgelost.
PS: TomTom is een verademing vergeleken met Nokia Navigator. Mijn +punten:
* makkelijker POI onderhoud en navigeren van en naar POIS
* POI waarschuwingen (al dan niet op de route)
* Makkelijkere UI om bestemming e.d. te kiezen
* Automatische verkeersinfo en daarmee acutomatisch evt nieuwe routes
* Duidelijkere gesproken aanwijzigen (irriteerde me aan "draai naar links" ipv "sla links af. Draaien en afslaan was bij Nokia Navigator allemaal hetzelfde)
last but zeker not least:
* Ik wordt niet meer over ONBEGAANBARE ZANDPADEN gestuurd
batterij 950 naar 1200mAhAnoniem: 221315 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:43:
Kan iemand samenvattend (zo betrouwbaar mogelijk) zeggen wat het verschil is tussen de N95 en de N95/8 ? Want dan moet ik snel maatregelen nemen als je begrijpt wat ik bedoel
Hier is de link voor de specificaties van N95/8
http://www.nseries.com/nseries/v3/media/sections /products/tech_specs/en-R1/tech_specs_n95_8gb_en_R1.html
-----------------------------------------------------
@Mensen met de R66 (missing file resource) hebben geen MAPS of ze hebben gewoon de verkeerde Maps
@Mensen die verjaardagen vanuit contacts naar agenda willen verzenden, er is een programma die dat doet AquaCalendar voor de sceners is het zo te vinden![]()
Voor de rest
OvrLord's Edit: N95/8 specs link toegevoegd
scherm grote groter (zelf maar de afmetingen opzoeken
geen micro card slot maar samsung flashcard van 8Gb
camera design, geen bescherm kapje meer en verzonken
dus ook ander design vanslider zoals je paar berichten terug heb kunnen lezen
groter ram geheugen van 96 naar 128MB meen ik
dat was het wel even in een notendop
Overigens lukt je dit zelf ook aangezien je de specs van de 8GB gevonden heb moet je ook wel de normale versie kunnen vinden en dan maar naast elkaar leggen
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 30-08-2007 11:59 ]
@OvrLord & Schumi2004: Helaas zie ik geen icoontje van R66 staan onder Toepassingen. Is het mogelijk om het via de geheugenkaart handmatig te benaderen?
Is er al iemand die coreplayer heeft. Of weet waar een trial te vinden is. Is net uit en wil niet direct gaan kopen. Eerst proberen. Deze schijnt wmv bestanden af te kunnen spelen.
Anoniem: 221315
@Paters: Vreemd, wat ik zelf zou doen is het programma weer verwijderen Menu > Instrum. > Toep.Beh. Selecteer Mobile 7 en dan verwijderen. (als je die niet vindt dan heb jij hem gewoon niet geinstalleerd).
Als je hem wel verwijdert installeer hem dan op nieuw en kijk of jij de tekst "Installatie voltooid" ziet!
Dan moet het wel te vinden zijn in map Toepassingen
@schumi2004: Klopt
, ik denk dat de N95/8 geen essentiele upgrade wordt.... het is gewoon batterij + intern geheugen wat leuk is maar niet echt een vereiste. Mijn 4 gb doet het prima en om iedere avond mijn N95 in bed te leggen is ook niet echt een drama.
Voorlopig dus geen N95/8 misschien later als mijn N95 kapot gaat
OvrLord's Edit: Reply schumi2004
Als je hem wel verwijdert installeer hem dan op nieuw en kijk of jij de tekst "Installatie voltooid" ziet!
Dan moet het wel te vinden zijn in map Toepassingen
@schumi2004: Klopt
Voorlopig dus geen N95/8 misschien later als mijn N95 kapot gaat
OvrLord's Edit: Reply schumi2004
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 221315 op 30-08-2007 12:43 ]
Wie zegt overigens dta de n95 8gb langer doet met die andere batterij, wellicht is het noodzaak omdat het energie verbruik hoger is.
was eerst gefeucked dat er alweer een nwe editie uit is maar nu ik weet dat er geen geheugenkaart slotje inzit ben ik toch wel blij met mijn model.
was eerst gefeucked dat er alweer een nwe editie uit is maar nu ik weet dat er geen geheugenkaart slotje inzit ben ik toch wel blij met mijn model.
@Pascall_1: Hier heb je de link http://coreplayer.com/content/view/35/ Trial is nog helaas niet te vinden...
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 221315 op 30-08-2007 12:49 ]
Anoniem: 158253
Ik zocht als een gek naar de juiste info over de AGPS...kenniani schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:02:
[...]
Heel tevreden, max 15 seconden. Gebruik wel A-gps
Ik las op wikipedia.org over de AGPS. Maar mijn engels is niet zo goed.
Waar kan ik het bestellen of downloaden?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 158253 op 30-08-2007 12:34 ]
Wat dacht je ervan op de startpost te lezen en daaruit te begrijpen dat het met de nieuwe firmware al op je telefoon geinstalleerd staat?Anoniem: 158253 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:
[...]
Ik zocht als een gek naar de juiste info over de AGPS...
Ik las op wikipedia.org over de AGPS. Maar mijn engels is niet zo goed.
Waar kan ik het bestellen of downloaden?
Gratis dus...
Gadgets FTW!
Q: Does CorePlayer Mobile for Symbian support Windows Media (WMA and WMV)?Pascall_1 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:22:
Is er al iemand die coreplayer heeft. Of weet waar een trial te vinden is. Is net uit en wil niet direct gaan kopen. Eerst proberen. Deze schijnt wmv bestanden af te kunnen spelen.
A: The first Beta 1 release will only support WMA. After Beta 1 we will add the WMV decoder. Note it is very, very slow. We plan on adding our own WMV decoder by version 1.3
Ik wil hem best kopen, maar ik wil alleen weten hoe het zit met updates. Misschien lees ik erover heen. Maar als ik hem koop wil ik wel alle volgende updates kunne hebben. Heeft iemand daar meer info over?
Nevermind... :
Q: Will updates cost me anything?
A: No, all 1.xx updates are free.
[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 30-08-2007 13:20 ]
Beetje dubbel antwoord in hun FAQ, "No, all 1.xx updates are free"Mau_Maus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
Q: Does CorePlayer Mobile for Symbian support Windows Media (WMA and WMV)?
A: The first Beta 1 release will only support WMA. After Beta 1 we will add the WMV decoder. Note it is very, very slow. We plan on adding our own WMV decoder by version 1.3
Ik wil hem best kopen, maar ik wil alleen weten hoe het zit met updates. Misschien lees ik erover heen. Maar als ik hem koop wil ik wel alle volgende updates kunne hebben. Heeft iemand daar meer info over?
Nevermind... :
Q: Will updates cost me anything?
A: No, all 1.xx updates are free.
En wat als er een versie 2 komt?
Die zijn er nog niet. Dus uberhaupt geen zin om te vermelden als antwoord.schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:38:
[...]
Beetje dubbel antwoord in hun FAQ, "No, all 1.xx updates are free"
Misschien toch mooi om een apart kopje in de TS te maken voor de N95 8GB. Deze nieuwe editie heeft toch wel een paar ijzersterke veranderingen(128ram, 8GB rom, 2,8"scherm, betere batterij, etc)
Bovendien wordt dit model in september al te koop aangeboden en veel reacties zullen dan volgen.
Misschien een leuke tip
Bovendien wordt dit model in september al te koop aangeboden en veel reacties zullen dan volgen.
Misschien een leuke tip
Korting ofzo? Denk dat ze dat achter de hand willen houden , mocht er heel veel veranderen enzo...schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:38:
[...]
Beetje dubbel antwoord in hun FAQ, "No, all 1.xx updates are free"
Tuurlijk wel! Je wilt toch weten of je eventueel voor elke update moet betalen! Nu weet je dat je de hele 1.xxx reeks met 1 betaling kan doen... Want het is nu 25 dollar, voor introductie en later wordt het 30Nyana schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:40:
[...]
Die zijn er nog niet. Dus uberhaupt geen zin om te vermelden als antwoord.
[ Voor 38% gewijzigd door Mau_Maus op 30-08-2007 13:57 ]
Anoniem: 98248
Volgens mij is het hier nog niet echt duidelijk verteld. De nieuwe N95 heeft als een van de voornaamste voordelen het grotere beschikbare RAM-geheugen van 96 MB ten opzichte van +- 20 MB op de 'oude' N95. Dat betekent dus gelijktijdig gallerij open, MP3 luisteren, internetten en foto's maken zonder 'out of memory'-waarschuwingen.
Ik ben met de oude toestellen niet anders gewend dus om het nu daar voor te doen.Anoniem: 98248 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:54:
Volgens mij is het hier nog niet echt duidelijk verteld. De nieuwe N95 heeft als een van de voornaamste voordelen het grotere beschikbare RAM-geheugen van 96 MB ten opzichte van +- 20 MB op de 'oude' N95. Dat betekent dus gelijktijdig gallerij open, MP3 luisteren, internetten en foto's maken zonder 'out of memory'-waarschuwingen.
Heb nog niks in mijn mail boxav017 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:48:
@shumi2004, hallo shumi, zou jij ook zo lief willen zijn om mij een cert file te sturen ???
Anoniem: 213422
Komt de n95 8 gig al in september??? ik d8 oktober en nokia kennende zal het wel tegen kerst zijn als de Iphone ook komt....
Blijven bellen!.. Doe ik ook ;-) Een keer moeten ze wakker worden.Upquark schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:51:
Vandaag eens even gebeld naar TomTom: er werd me op tamelijk chagrijnige toon verteld dat het niet bekend is wanneer de N95 ondersteund gaat worden. Blijkbaar krijgen ze die vraag wel vaker te beantwoorden.
Anoniem: 136100
No hard feelings, maar denk niet dat ze echt onder de indruk zijn van een paar Tweakers die bellen dat ze op moeten schietenAnoniem: 78574 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:15:
[...]
Blijven bellen!.. Doe ik ook ;-) Een keer moeten ze wakker worden.
Hoe meer mensen d'r gaan bellen en/of mailen *hint*hint*hint* dan worden ze misschien wakker..Anoniem: 136100 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
No hard feelings, maar denk niet dat ze echt onder de indruk zijn van een paar Tweakers die bellen dat ze op moeten schietenZal me zelfs niet verbazen als er helemaal geen N95 versie komt van TomTom.
In alle gesprekken en mails die ik gehad hebben wekken ze de indruk dat ze d'r mee bezig zijn. Aan de andere kant gooien ze het probleem ook direct terug naar Nokia. "de GPS is beveiligd en dat dient nokia eerst vrij te geven"
PS: Na elk mail contact krijg je een enquete formulier opgestuurd. Ik haal het gemiddelde cijfer van de support afdeling lekker naar beneden. ;-)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 78574 op 30-08-2007 14:46 ]
Als dat zo zou zijn, dan begin ik met een definitieve boycot van Nokia!Anoniem: 213422 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:11:
Komt de n95 8 gig al in september??? ik d8 oktober en nokia kennende zal het wel tegen kerst zijn als de Iphone ook komt....
Damn, dat heb ik dus over het hoofd gezien en totaal vergeten! De mb, dat is dus de grote issue....Anoniem: 98248 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:54:
Geloof jij dan dat de nokia n95 8 gig binnen 4 weken in de winkels ligt hier in nederland??? k denk eerder 4 maanden!Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:19:
[...]
Als dat zo zou zijn, dan begin ik met een definitieve boycot van Nokia!
Hmm je weet het maar nooit.. want met de N93i ging het wel snel als ik me goed herinner.Anoniem: 213422 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:27:
[...]
Geloof jij dan dat de nokia n95 8 gig binnen 4 weken in de winkels ligt hier in nederland??? k denk eerder 4 maanden!
Maar zelf verwacht ik de N95/8 volgende jaar wel.
volgende maand of volgend jaar?Anoniem: 221315 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:31:
[...]
Hmm je weet het maar nooit.. want met de N93i ging het wel snel als ik me goed herinner.
Maar zelf verwacht ik de N95/8 volgende jaar wel.
Krijg ineens wel errug veel aanvraagjes voor een cert, diegene die nu een mail gestuurd hebben zal ik afwerken maar heb geduld want er kunnen er maar 5 per dag gemaakt worden en zit vandaag al weer op 5.
offtopic:
Het signen van R66 zoals er ook gevraagd wordt begin ik niet aan, dat moet jezelf doen. Er is voldoende info op het internet over hoe en wat m.b.t. signen
Het signen van R66 zoals er ook gevraagd wordt begin ik niet aan, dat moet jezelf doen. Er is voldoende info op het internet over hoe en wat m.b.t. signen
Hier een leuk filmpje van iemand die de GPS functie test:
http://nl.youtube.com/watch?v=zR-H1-aL3Ow
En nog een paar filmpjes:
http://www.sneleengsm.nl/video/nokia/n95.htm
En nog een paar filmpjes:
http://www.sneleengsm.nl/video/nokia/n95.htm
[ Voor 27% gewijzigd door cdgrit op 30-08-2007 16:52 ]
Maakt het verschil uit of ik een cardreader gebruik inplaats van via de Telefoon?Anoniem: 174902 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:50:
[...]
Installeer R66, en zet de kaarten op je memcard mbhv een cardreader/writer. (en in de juiste directory)
en idd, da's allemaal al es gezegd geweest in 1 vd vorige 7 delen
Als je hem connect in USB Mass-storge modus niet--Christiaan-- schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:33:
[...]
Maakt het verschil uit of ik een cardreader gebruik inplaats van via de Telefoon?
Nope helemaal niks nopes nada--Christiaan-- schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:33:
[...]
Maakt het verschil uit of ik een cardreader gebruik inplaats van via de Telefoon?
Via een card reader gaat wel een stuk sneller...Anoniem: 78574 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:52:
Als je hem connect in USB Mass-storge modus niet
Nevermind, heb het al, mijn fout, sorry.
[ Voor 85% gewijzigd door --Christiaan-- op 30-08-2007 16:56 ]
Wanneer je hier leest, zal je zien dat er een naamgenoot van me is(of ben ik het?) :-) , die aanvragen behandelt.schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:48:
Krijg ineens wel errug veel aanvraagjes voor een cert, diegene die nu een mail gestuurd hebben zal ik afwerken maar heb geduld want er kunnen er maar 5 per dag gemaakt worden en zit vandaag al weer op 5.
offtopic:
http://blog.isquare.nl/?p=216
Anoniem: 215701
Ik wacht nog steeds op telefoon van nokia misschien krijg ik die van 8gb wel aangeboden.
Anoniem: 224872
is het mogelijk dat op het moment dat mijn tel. connectie maakt met handsfree hij dan een ander profiel pakt? krijd het niet voor elkaar.
gr
gr
Anoniem: 98248
Dat denk ik niet. Voor die in de winkel ligt zal het wel december zijn.Anoniem: 215701 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:04:
Ik wacht nog steeds op telefoon van nokia misschien krijg ik die van 8gb wel aangeboden.
Hoi VolvoAnoniem: 224872 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:06:
is het mogelijk dat op het moment dat mijn tel. connectie maakt met handsfree hij dan een ander profiel pakt? krijd het niet voor elkaar.
gr
Bij Instellingen > telefoon> accesoires staat dacht ik ook carkit... of handsfree. Hier kan je instellen dat in die modus je GSM een bepaald profiel kiest zoals Algemeen of Stil of... eentje die je zelf hebt aangemaakt binnen het profielen menu :-)
Is dit wat je bedoelt?
Ik bedoelde volgende jaar, dus 2008. Of rond de kerst....Anoniem: 213422 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:37:
[...]
volgende maand of volgend jaar?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 221315 op 30-08-2007 21:08 ]
tja zo kun je natuurlijk heel lang wachten hè. Straks wordt de N96 net voor de kerst aangekondigd, en dan? Heb je volgend jaar nog altijd dezelfde telefoon.....Anoniem: 221315 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:07:
[...]
Ik bedoelde volgende jaar, dus 2008. Of rond de kerst....maar nu ga ik toch voor de N95/8 tenzij N96 gaat komen natuurlijk....
You know what i mean?
Hoi iedereen,
Ik zocht via search de juiste antwoord op mijn vraag. maar dat kon ik niet vinden.
Dus via dit post maar.
Vandaag heb ik de N95 in mijn bezit....joepie!
Voor ik verder met de N95 begon, vermoed ik dat ik iets verkeerds doe en/of ik de personeel van mijn provider niet helemaal volg, hoe ik het moet doen met het omzetten met de Sim-kaart en Umts sim-kaart.
Op mijn N95 staat er de kruis en offline op, dus geen netwerk-verbinding.
Ik hoop van harte dat jullie mij op de juiste weg willen leiden... AUB!
1) Moet ik de nieuwe sim kaart (umts) al in de N95 doen of moet ik wachten tot mijn abbo (november 2007) afloopt?
2) Hoe moet ik in de volgorde doen met de nieuwe sim-kaart?
3) Of hoe moet ik de juiste netwerkverbinding van instellen?
Vast en zeker bedankt van jullie reacties.
Ook al worden jullie misschien gek van dezelfde(?) vragen. Mijn excuses dan.
Ik zocht via search de juiste antwoord op mijn vraag. maar dat kon ik niet vinden.
Dus via dit post maar.
Vandaag heb ik de N95 in mijn bezit....joepie!
Voor ik verder met de N95 begon, vermoed ik dat ik iets verkeerds doe en/of ik de personeel van mijn provider niet helemaal volg, hoe ik het moet doen met het omzetten met de Sim-kaart en Umts sim-kaart.
Op mijn N95 staat er de kruis en offline op, dus geen netwerk-verbinding.
Ik hoop van harte dat jullie mij op de juiste weg willen leiden... AUB!
1) Moet ik de nieuwe sim kaart (umts) al in de N95 doen of moet ik wachten tot mijn abbo (november 2007) afloopt?
2) Hoe moet ik in de volgorde doen met de nieuwe sim-kaart?
3) Of hoe moet ik de juiste netwerkverbinding van instellen?
Vast en zeker bedankt van jullie reacties.
Ook al worden jullie misschien gek van dezelfde(?) vragen. Mijn excuses dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 158253 op 30-08-2007 21:51 ]
Ik weet, maar mijn N95 heeft me 550 gekost, Als ik wacht totdat de N95/8 komt dan is mijn N95 geen 550 waard meer, begrijp je wat ik bedoel? Dus wil ik in iedere geval een verbeterde versie (vooral de Geheugen). Maar ik heb geen haast, het gaat toch lang duren...Sjengcity schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:17:
[...]
tja zo kun je natuurlijk heel lang wachten hè. Straks wordt de N96 net voor de kerst aangekondigd, en dan? Heb je volgend jaar nog altijd dezelfde telefoon.....
You know what i mean?
Trouwens, tijdens mijn gebruik met R66 heb ik 1 keertje gehad dat de navigatie een "Not enough Memory" error kreeg tijdens calculation, dat is dus frustrerend. En dat is echt de enige reden waarom ik het doe, hoewel ik dat zelf niet wil.....
Hier is het verschil tussen de N95 en de N95/8

Anoniem: 218740
Mijn browser werkt van de 1 op de andere dag niet meer, niet via mijn netwerk en ook niet via t-mobile internet. Als ik op web&walk klik wordt het scherm even blauw en dan krijg ik het begin scherm weer. Wie weet wat dit kan zijn???????
Leuk, 8GB ROM...

Gadgets FTW!
Anoniem: 223266
http://img267.imageshack.us/img267/8196/n95comparejr1.jpg
Zou de nieuwe accu voor de N95 8GB niet gewoon werken in de normale N95. Dan is het probleem van de batterij alweer rechtgezet
Zou de nieuwe accu voor de N95 8GB niet gewoon werken in de normale N95. Dan is het probleem van de batterij alweer rechtgezet
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 223266 op 30-08-2007 23:00 ]
Vaag ... hij navigeert terwijl er een dik rood kruis door de satelliet staat? Dat kan dus niet kloppen! Verder ziet zijn Nokia Maps er nogal anders uit dan bij mij!cdgrit schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:07:
Hier een leuk filmpje van iemand die de GPS functie test:
Ik moet toch eens een insider bij Nokia leren kennen die me kan vertellen wat er een paar kwartalen in de toekomst kan laten kijken. Dan zat ik nu niet met déze N95! Ik heb het dan vooral over het verschil in geheugen wat me nu de das om doet.
[ Voor 24% gewijzigd door Poeh op 30-08-2007 23:16 ]
Nou ja groot,ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik meerdere toepassingen tegelijk wilde gebruiken, ik ben er al aan gewend alles af te sluiten mede vanwege battery use en niet eens zo zeer voor geheugen probleem. Niet zo belangrijk imo (wel handig maarja)Anoniem: 221315 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:22:
[...]
Damn, dat heb ik dus over het hoofd gezien en totaal vergeten! De mb, dat is dus de grote issue....
Zal je al wel gelukt zijn denk, mail staat meerdere keren in postsav017 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:31:
hmmm, superstomme vraag schumi2004 maar hoe zend ik een bericht naar je ??
Als jij ze allemaal wilt afhandelen mijn best, ik heb iig wel verhalen gehoord dat je account binnen no time geclosed wordt bij grote(langdurige) aanvragenpatrickt35 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:48:
[...]
Wanneer je hier leest, zal je zien dat er een naamgenoot van me is(of ben ik het?) :-) , die aanvragen behandelt.
http://blog.isquare.nl/?p=216
Achja, 550 was al te veel voor je phone en wat is er nu echt zoveel beter aan die 8GB behalve RAM en battery?Anoniem: 221315 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:49:
[...]
Ik weet, maar mijn N95 heeft me 550 gekost, Als ik wacht totdat de N95/8 komt dan is mijn N95 geen 550 waard meer, begrijp je wat ik bedoel? Dus wil ik in iedere geval een verbeterde versie (vooral de Geheugen). Maar ik heb geen haast, het gaat toch lang duren...
Trouwens, tijdens mijn gebruik met R66 heb ik 1 keertje gehad dat de navigatie een "Not enough Memory" error kreeg tijdens calculation, dat is dus frustrerend. En dat is echt de enige reden waarom ik het doe, hoewel ik dat zelf niet wil.....
Hier is het verschil tussen de N95 en de N95/8
[afbeelding]
Ik heb al eerder gezegd dat ik er niet echt warm voor loop, als ik leuke deal kan maken met iemand om mijn phone over te nemen ok maar ik gaat er niet voor op jacht en bovendien vind ik kleur niet mooi. Als ik gewoon mijn abbo uitzit heb ik straks een nog betere (ja zo kunnen we door blijven gaan) was al met pc's zodra gekocht loop je achter de feiten aan!!!
Ja vervelend zeg dat ik dat nu ook al heb/kan
Schijnt van niet vandaar die remodeling van housing, wat overigens mijn inziens niet ten goede komt van de lens maarja bij Big N zullen ze het wel beter weten netzoals toen ze de huidige N95 lanceerde (prutserssss.........)Anoniem: 223266 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:58:
Hallo, Zit met een volgend probleem. Ik heb nu sinds 1 maand een HI abbo samen met de nokia n95 maar kan niet mms en. heb kpn al gebeld maar die zeggen dat het aan de software kan liggen van de nokia. Heb nu versie 12. Heeft iemand anders daar ook last van. En is dit bekend probleem.
Vraag op Nokia ff de settings opnieuw aanPascall_1 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:22:
Hallo, Zit met een volgend probleem. Ik heb nu sinds 1 maand een HI abbo samen met de nokia n95 maar kan niet mms en. heb kpn al gebeld maar die zeggen dat het aan de software kan liggen van de nokia. Heb nu versie 12. Heeft iemand anders daar ook last van. En is dit bekend probleem.
http://www.nokia.nl/A4393216
@Sjeng
handig voor in start post
[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 30-08-2007 23:29 ]
offtopic @ schumi2004 check je mail ik zou het heel erg waarderen als jij mij zo een certificaat kon versturen
[ Voor 10% gewijzigd door legendx2 op 30-08-2007 23:35 ]
je zult nog ff moeten w88 heb er vandaag al 5 opzitten morgen weer 5legendx2 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:32:
offtopic @ schumi2004 check je mail ik zou het heel erg waarderen als jij mij zo een certificaat kon versturen
[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 31-08-2007 10:31 ]
*kuch*RAM*kuch*schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:16:
Ja vervelend zeg dat ik dat nu ook al heb/kan
Gadgets FTW!
Heb vandaag Live Messenger gedownload en krijg het maar niet werkend, dacht eerst dat mijn wachtwoord niet goed was maar na 20x checken moet het wel goed zijn toch, zeker als je op PC getest heb?
Krijg elke keer dat profiel niet bewerkt kan worden argh iemand anders dit ook?
Heb alle mogelijke verbindingen geprobeerd, Hi internet, mobilesite, mms etc maar niks hoor (wlan nog niet geprobeerd)
Ow en voor de irc freaks heb contact met WirelessIRC over het toevoegen van blowfish encryption, keep you posted
Krijg elke keer dat profiel niet bewerkt kan worden argh iemand anders dit ook?
Heb alle mogelijke verbindingen geprobeerd, Hi internet, mobilesite, mms etc maar niks hoor (wlan nog niet geprobeerd)
Ow en voor de irc freaks heb contact met WirelessIRC over het toevoegen van blowfish encryption, keep you posted
Anoniem: 231596
Dankzij Schumi heb ik vandaag de weg naar hui weer gevonden ;-) Schumi thanks!
Weet iemand toevallig waar ik de originele Nokia ringtones (van de E90) kan vinden?
Weet iemand toevallig waar ik de originele Nokia ringtones (van de E90) kan vinden?
nou nou computer, al mijn computers hadden een toetsenbord (inclusief mijn HTC Wizzard)... zit geeneens een touchscreen op dit ding!
toch issie wel leuk vind ik. klein, gps maar toch geen computer zoals ze je willen laten geloven.
(net een dag in bezit, beetje spijt van de aanschaf en voornamelijk omdat er geen adapter naar het nieuwe belachlijk kleine nokia stekkertje bij zat zodat ik nu 5 nokia adapters in de aanbieding heb, mijn vriendin kreeg er wel eentje bij haar 6101)
ben ook nog niet uit die barcode reader, leuk idee wel maar hoe bouw je een databse met al je dvds en cds op zo?
toch issie wel leuk vind ik. klein, gps maar toch geen computer zoals ze je willen laten geloven.
(net een dag in bezit, beetje spijt van de aanschaf en voornamelijk omdat er geen adapter naar het nieuwe belachlijk kleine nokia stekkertje bij zat zodat ik nu 5 nokia adapters in de aanbieding heb, mijn vriendin kreeg er wel eentje bij haar 6101)
ben ook nog niet uit die barcode reader, leuk idee wel maar hoe bouw je een databse met al je dvds en cds op zo?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nope gewoon via explorer of zoals we vanmiddag besproken via cardreader maps erbij zetten, wel ff in R66 juiste maps kiezenAnoniem: 231596 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:35:
Nog vraagje voor Schumi... Kan ik nou ook de maps Europe er bij zetten? Of moet ik dan weer de hele riedel door?
Alle frustraties ben je zo te boven zolang je maar niet revieuws van N95/8GB gaat lezen (oeps)franssie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:
nou nou computer, al mijn computers hadden een toetsenbord (inclusief mijn HTC Wizzard)... zit geeneens een touchscreen op dit ding!
Voor de aanschaf even verdiepen in de specsfranssie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:
heb je ook helemaal gelijk in, had echter totaal niet verwacht dat het een smartphone was ipv een pda bellertchapie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:50:
[...]
Voor de aanschaf even verdiepen in de specs

Maar ik ga voor het eerst sinds jaren weer eens een handleiding lezen, ook wel weer eens leuk
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 221490
Ik heb de nieuwe versie geinstalled. NNa install en nieuwe download van maps en voices, krijg ik geen gesproken begeleiding meer. Als ik navigeer vraagt hij eerst of hij gespr begeleiding mag downloaden, daarna krijg ik foutmelding: "deze voicebestanden zijn niet beschikbaar". Hen de maps al verwijderd en opnieuw erop gezet maar dat helpt niet. Iemand bekend met dit probleem?dafmay schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:00:
Mensen, er is een nieuwe versie uit van Nokia Maps (v1.02) :
Nokia Maps 1.02
Er is ook een nieuwe versie van Map Loader uit, zie dezelfde link.
Edit : is mischien ook iets voor de startpost...
Ja, dat had ik ook. Even de taal op Engels zetten. De (Engelse) voice-bestanden ophalen door een route te plannen. Daarna de taal weer op Nederlands zetten en nogmaals de voice-bestanden ophalen.Anoniem: 221490 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:19:
[...]
Ik heb de nieuwe versie geinstalled. NNa install en nieuwe download van maps en voices, krijg ik geen gesproken begeleiding meer. Als ik navigeer vraagt hij eerst of hij gespr begeleiding mag downloaden, daarna krijg ik foutmelding: "deze voicebestanden zijn niet beschikbaar". Hen de maps al verwijderd en opnieuw erop gezet maar dat helpt niet. Iemand bekend met dit probleem?
Hierna werkte het bij mij weer...
Met Map Loader v1.2 (via pc) de betreffende voice dl-en, dan gaat het prima. Dus net zoals je een map download, kun je nu ook voices dl-en.Anoniem: 221490 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:19:
[...]
Ik heb de nieuwe versie geinstalled. NNa install en nieuwe download van maps en voices, krijg ik geen gesproken begeleiding meer. Als ik navigeer vraagt hij eerst of hij gespr begeleiding mag downloaden, daarna krijg ik foutmelding: "deze voicebestanden zijn niet beschikbaar". Hen de maps al verwijderd en opnieuw erop gezet maar dat helpt niet. Iemand bekend met dit probleem?
Edit : ik zie nu dat je al de voices had gedownload.
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 31-08-2007 13:54 ]
Je kon bij de vorige versie ook al voices downloaden!!!dafmay schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:52:
[...]
Met Map Loader v1.2 (via pc) de betreffende voice dl-en, dan gaat het prima. Dus net zoals je een map download, kun je nu ook voices dl-en.
Gelukkig maar!!!lauw8 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:
[...]
Je kon bij de vorige versie ook al voices downloaden!!!
Twee geheugenkaarten (kleine en grote)...
Ik merkte dat nieuwe mobiel (N95) en vorige mobiel (6680) niet dezelfde zijn.
Ene geheugenkaart kon ik gewoon in mijn vorige mobiel zetten. Maar bij N95 zijn er twee kaarten, merk ik.
Ik begrijp dat de kleine kaart de MMC heet, dat ik in de N95 moet zetten. Maar moet ik het eerst formatteren?
En de andere kaart, dat groter is...(hoe heet zo'n ding, huh?) Moet ik het in de pc zetten? Ook eerst formatteren voor gebruik?
Ik kon via searh of mijn handleidingboek de juiste+duidelijke antwoord op mijn vraag niet vinden.
Jullie reacties, alstublieft.
Ik merkte dat nieuwe mobiel (N95) en vorige mobiel (6680) niet dezelfde zijn.
Ene geheugenkaart kon ik gewoon in mijn vorige mobiel zetten. Maar bij N95 zijn er twee kaarten, merk ik.
Ik begrijp dat de kleine kaart de MMC heet, dat ik in de N95 moet zetten. Maar moet ik het eerst formatteren?
En de andere kaart, dat groter is...(hoe heet zo'n ding, huh?) Moet ik het in de pc zetten? Ook eerst formatteren voor gebruik?
Ik kon via searh of mijn handleidingboek de juiste+duidelijke antwoord op mijn vraag niet vinden.
Jullie reacties, alstublieft.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 158253 op 31-08-2007 13:03 ]
Anoniem: 136100
Om het even helder voor je te maken:
- Nokia 6680 --> RS DV MMC
- Nokia N95 --> Micro SD
Deze types hebben niks met elkaar te maken verder en zijn ook niet uitwisselbaar tussen de toestellen onderling.
- Nokia N95 --> Micro SD
Deze types hebben niks met elkaar te maken verder en zijn ook niet uitwisselbaar tussen de toestellen onderling.
Ok, dit kleine kaart heet dus MicroSD, dat in N95 gezet moet. En de grote kaart is de geheugenkaart, dat in de pc-cardreader gezet moet, begrijp ik?Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:28:
Om het even helder voor je te maken:
- Nokia N95 --> Micro SD
Moet ik die twee eerst formatteren voor ik het gebruik?
Bedoel jij niet dit:Anoniem: 158253 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:49:
[...]
Ok, dit kleine kaart heet dus MicroSD, dat in N95 gezet moet. En de grote kaart is de geheugenkaart, dat in de pc-cardreader gezet moet, begrijp ik?
Moet ik die twee eerst formatteren voor ik het gebruik?

De kleine kaartje is micro SD en die gaat in je N95. Dat andere is alleen een verloop stuk omdat je 'soms?' micro SD niet gelijk in de cardreader kan doen. Dus wat je dan doet is je stopt de micro SD in de verloop stuk en dan kan je het wel in cardreader zetten.
Als jij een kaartje hebt van noika6110 en n95 dan kan je deze niet onderling uitwisselen want ze zijn niet het zelfde.
Inprincipe stop je de micro SD in je N95 en dan formateer je de micro SD met je telefoon en je bent klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door zenica op 31-08-2007 15:02 ]
Vraagje, heb zelf gezocht maar kan het niet vinden.
Ringtones per beller zijn mogelijk.
Maar kan ik ook een aparte ringtone instellen voor doorgeschakelde bellers?
Mijn telefoon van het werk staat doorgeschakeld naar mijn N95, als er iemand belt dan zie je netjes de beller en een pijltje dat het een doorgeschakelde beller is.
Belt mijn baas op mijn privé nummer dan kan ik een beltoon instellen --> ok
maar belt hij via het doorgeschakelde nummer dan pakt ie nog zijn beltoon. Ik wil hier eigenlijk horen dat het een doorgeschakelde oproep is.
Ringtones per beller zijn mogelijk.
Maar kan ik ook een aparte ringtone instellen voor doorgeschakelde bellers?
Mijn telefoon van het werk staat doorgeschakeld naar mijn N95, als er iemand belt dan zie je netjes de beller en een pijltje dat het een doorgeschakelde beller is.
Belt mijn baas op mijn privé nummer dan kan ik een beltoon instellen --> ok
maar belt hij via het doorgeschakelde nummer dan pakt ie nog zijn beltoon. Ik wil hier eigenlijk horen dat het een doorgeschakelde oproep is.
Anoniem: 230592
Zijn er meer mensen met het probleem dat de Music Player niet uitgeschakeld kan worden??
En is er een mogelijkheid om alleen bij bellen een trilfunctie in te stellen, ik wil bij berichten namelijk geen trilfunctie. Dit staat niet beschreven in de handleiding.
En is er een mogelijkheid om alleen bij bellen een trilfunctie in te stellen, ik wil bij berichten namelijk geen trilfunctie. Dit staat niet beschreven in de handleiding.
Ja, die twee kaarten op dit afbeelding bedoel ik.zenica schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:59:
[...]
Bedoel jij niet dit:
[afbeelding]
De kleine kaartje is micro SD en die gaat in je N95. Dat andere is alleen een verloop stuk omdat je 'soms?' micro SD niet gelijk in de cardreader kan doen. Dus wat je dan doet is je stopt de micro SD in de verloop stuk en dan kan je het wel in cardreader zetten.
Als jij een kaartje hebt van noika6110 en n95 dan kan je deze niet onderling uitwisselen want ze zijn niet het zelfde.
Inprincipe stop je de micro SD in je N95 en dan formateer je de micro SD met je telefoon en je bent klaar.
Ik moet de kleine MicroSD dus eerst formatteren, voor ik gebruik.
1) Maar ook die grote geheuegenkaart formatteren of niet? Of liggen er maps/software in, dat ik die grote kaart heelhuids moet houden?
2) Hoort de grote geheugenkaart in de pc zitten?
kijk is in die mooie tabel die je post, batterij is BL-5F bij normale N95 en bij de nieuwe BL-6F, dus ik betwijfel het of 't gaat passen..Anoniem: 223266 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:58:
das wel mooi balen, want ik heb 'm net en kom er nu pas achter dat die nieuwe uitkomt
Wordt onderhand wel een beetje moe dat zelfs binnen één merk de geheugenkaartjes niet uitwisselbaar zijn.
Heb nu xD kaartjes liggen voor mijn Olympus camera, Memory Stick voor mijn Sony PSP, dat die andere kaartjes gebruiken dan Nokia is tot daar en toe (andere fabrikant, andere keuzes), maar dat ik de RS DV MMC kaart die ik ooit voor mijn Nokia 6630 heb gekocht nu ook al niet in mijn N95 kan gebruiken is toch wel lastig.
Maar goed: zal wel een reden voor zijn dat Nokia van RS DV MMC is afgestapt.
Heb nu xD kaartjes liggen voor mijn Olympus camera, Memory Stick voor mijn Sony PSP, dat die andere kaartjes gebruiken dan Nokia is tot daar en toe (andere fabrikant, andere keuzes), maar dat ik de RS DV MMC kaart die ik ooit voor mijn Nokia 6630 heb gekocht nu ook al niet in mijn N95 kan gebruiken is toch wel lastig.
Maar goed: zal wel een reden voor zijn dat Nokia van RS DV MMC is afgestapt.
Die grote is geen geheugenkaart. Dit is alleen een adapter voor je micro SD kaart.Anoniem: 158253 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:54:
[...]
Ja, die twee kaarten op dit afbeelding bedoel ik.
Ik moet de kleine MicroSD dus eerst formatteren, voor ik gebruik.
1) Maar ook die grote geheuegenkaart formatteren of niet? Of liggen er maps/software in, dat ik die grote kaart heelhuids moet houden?
2) Hoort de grote geheugenkaart in de pc zitten?
In deze adapter schuif je langs de onderzijde het microkaartje, om hierna het geheel in je cardreader te laten verdwijnen.
Je cardreader zal geen slot hebben om rechtstreeks je micro SD kaart te plaatsen.
Anoniem: 215701
http://www.mobilecityonli...etail.asp?productid=22721Da-WiZZy0n schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:55:
[...]
kijk is in die mooie tabel die je post, batterij is BL-5F bij normale N95 en bij de nieuwe BL-6F, dus ik betwijfel het of 't gaat passen..
das wel mooi balen, want ik heb 'm net en kom er nu pas achter dat die nieuwe uitkomt
Interressant maar niet veel zeggend. Volgen AAS waren er extra rondingen in de huidige N95 die niet meer voorkomen in nieuwe N95...
We shall see !
Anoniem: 228207
Ik heb mijn cardreader bij de vodafonewinkel gekocht en daar bleek gewoon een slotje te zitten waar ik mijn micro SD kaart in kon doen. Ik wist niet eens dat dat niet standaard is.patrickt35 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:36:
[...]
Je cardreader zal geen slot hebben om rechtstreeks je micro SD kaart te plaatsen.
Ja ik ben ook nog niet helemaal overtuigd, maar volgens de product compatibility op die website zou 't wel moeten gaan, maar dat is lang niet altijd correcte infoYbox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:07:
[...]
Interressant maar niet veel zeggend. Volgen AAS waren er extra rondingen in de huidige N95 die niet meer voorkomen in nieuwe N95...
We shall see !
Anoniem: 142059
dat noemt men een adaptor waar jij je micro kaart in zetzenica schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:59:
[...]
Bedoel jij niet dit:
[afbeelding]
Eindelijk uPNP aan de praat (als client) - je kan het zien als nadeel dat je eerst de muziek moet kopieren voordat je het kan afspelen (best raar) maar dit is voor mij juist een enorm makkelijke manier om zo nu en dan een mp3 van mijn server te plukken!
Kwam er pas laat achter dat je eerst je huis netwerk moet configureren met uPNP en dat ie dan pas als client werkt, ben verbaasd over de kwaliteit van de muziek die uit dit ding komt
nu nog uitzoeken wat ik met die barcode scanner kan doen
Kwam er pas laat achter dat je eerst je huis netwerk moet configureren met uPNP en dat ie dan pas als client werkt, ben verbaasd over de kwaliteit van de muziek die uit dit ding komt
nu nog uitzoeken wat ik met die barcode scanner kan doen
Nou ik heb hem ook maar gehaald... wat een cool ding zeg. Was ook erg verrast dat ik mijn telefoon op mijn LCT TV kon bekijken !!!
moet niet gekker worden!
Tis alweer een tijdje geleden dat ik met Symbian heb gewerkt ...(stamt uit de tijd van de 6600 nog) Ben benieuwd wat er allemaal veranderd/verbeterd is.
Kan het kloppen dat hij alleen je Wifi verbinding actief maakt als een applicatie dat nodig heeft ? Wel idd jammer dat je geen files van je direct kan streamen. Dan had de telefoon een perfect ding geweest om met een feestje even aan je stereo te hangen. Maar daar hebben we XBMC al voor
.
Nou gaat weer even verders spelen ... hoopte dat een bepaald persoon
hier was om even een certificaatje voor me aan te maken ... mailtje is al verstuurd. (als iemand anders het ook kan mag die zich ook even melden)

Tis alweer een tijdje geleden dat ik met Symbian heb gewerkt ...(stamt uit de tijd van de 6600 nog) Ben benieuwd wat er allemaal veranderd/verbeterd is.
Kan het kloppen dat hij alleen je Wifi verbinding actief maakt als een applicatie dat nodig heeft ? Wel idd jammer dat je geen files van je direct kan streamen. Dan had de telefoon een perfect ding geweest om met een feestje even aan je stereo te hangen. Maar daar hebben we XBMC al voor
Nou gaat weer even verders spelen ... hoopte dat een bepaald persoon
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 216827
heb nu ook een htc touch gekocht en moet zeggen ben er uiterst tevreden over net zoals ik over mijn nokia n95 ben
Als je mijn email in dit topic vind ben je de gelukkige eigenaar van een cert, zolang ik nie geblokt wordtTranzy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:08:
Nou gaat weer even verders spelen ... hoopte dat een bepaald persoonhier was om even een certificaatje voor me aan te maken ... mailtje is al verstuurd. (als iemand anders het ook kan mag die zich ook even melden)
Ik heb hem via uPNP en wifi aan de stereo hangen.Tranzy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:08:
Kan het kloppen dat hij alleen je Wifi verbinding actief maakt als een applicatie dat nodig heeft ? Wel idd jammer dat je geen files van je direct kan streamen. Dan had de telefoon een perfect ding geweest om met een feestje even aan je stereo te hangen. Maar daar hebben we XBMC al voor.

Ohhh das dat ding van Philips ..waar je er meerdere van door je huis kan zetten... lachen !robertwebbe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:48:
[...]
Ik heb hem via uPNP en wifi aan de stereo hangen.
[afbeelding]
@Schumi... Love you man .... tenks!
Ik heb ook een leuke computer..
Anoniem: 221490
Thanks, dat werk inderdaadrob323 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:51:
[...]
Ja, dat had ik ook. Even de taal op Engels zetten. De (Engelse) voice-bestanden ophalen door een route te plannen. Daarna de taal weer op Nederlands zetten en nogmaals de voice-bestanden ophalen.
Hierna werkte het bij mij weer...
Anoniem: 214309
Ik vind die zwarte N95 8GB veel mooier dan de oude..
Kan je die zwarte covers los kopen en er op zetten??
Nop zal niet lukken, als je goed kijkt naar de 8GB zie je dat de slider helemaal over de telefoon heen valt zeg maar waardoor de voorkant nooit zal passen. De achterkant zal overgens ook niet passen omdat de "beschermkap" voor de camera weg is gelaten.Anoniem: 214309 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:41:
Ik vind die zwarte N95 8GB veel mooier dan de oude..
![]()
Wel kans dat er misschien een imitatie cover komt oid daar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.
Edit: Bij deze meld ik me aan om certificaten te maken.
Imei nr op m`n mail en ik doe het zo snel mogelijk. max 5 per dag. Mail adres is in m`n profiel te vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 01-09-2007 11:43 ]
Anoniem: 168972
Postte ik eerder dat msn messenger live op mijn n95 niet met hi eindeloos werkte, als ik "kpn internet" i.p.v. "mobiele startsite" selecteer bij de toegangspunten doet msn messenger live het wel
. Iemand een idee waardoor dit komt? Worden er extra kosten in rekening gebracht door gebruik van kpn internet? Ik hoop van niet.
Ik denk dat je voor dergelijke dingen beter even een mailtje naar KPN kunt sturen.Anoniem: 168972 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:50:
Postte ik eerder dat msn messenger live op mijn n95 niet met hi eindeloos werkte, als ik "kpn internet" i.p.v. "mobiele startsite" selecteer bij de toegangspunten doet msn messenger live het wel. Iemand een idee waardoor dit komt? Worden er extra kosten in rekening gebracht door gebruik van kpn internet? Ik hoop van niet.
Waarom zeg ik mailtje; het is over het algemeen wel bekend dat de grietjes (no offence) op de klantenservice ook niet altijd weten waar ze het over hebben. Als jij een mailtje van KPN terug krijgt waarin staat dat het geen extra kosten met zich mee brengt en aan het eind van de maand toch een rekening krijgt van luttele honderden euries (noem maar wat) dan kun je in ieder geval tegen KPN zeggen van ey wacht ff kijk eens wat ik hier heb.....
Know what i mean?
Ik gebruik altijd met Hi het ´kpn internet´-toegangspunt (enkele maanden) en ik heb nog nooit extra kosten op m´n rekening gezien voor het gebruik van internet. Ook voor msn gebruik ik dit dusAnoniem: 168972 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:50:
Postte ik eerder dat msn messenger live op mijn n95 niet met hi eindeloos werkte, als ik "kpn internet" i.p.v. "mobiele startsite" selecteer bij de toegangspunten doet msn messenger live het wel. Iemand een idee waardoor dit komt? Worden er extra kosten in rekening gebracht door gebruik van kpn internet? Ik hoop van niet.
Anoniem: 168972
Bedankt voor de reacties.
@chapie
Valt jou ook op dat kpn internet veel sneller is dan de mobiele startsite?
@chapie
Ik gebruik nooit de ´mobiele startsite´, dus daar kan ik niet over oordelenAnoniem: 168972 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:29:
Bedankt voor de reacties.
@chapie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.