Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:05:
[...]

Steek hem in de fik voor langdurige damage en lok hem naar die sentry, daarna gooi je zoveel mogelijk zooi tegen hem aan. Ik denk dat dat wel de goedkoopste manier is.

Je kunt ook gasflessen zoeken en die alvast klaarleggen om tegen hem aan te smijten oid.
Dat is een goede. Er staan geloof ik nog heel veel van die gasflessen bij de plaats waar ik die plastisch chirurg heb vermoord. Hij is nu een 'floater' zoals de slachtoffers van Pennywise the clown. 'It' :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Hey Little Sister .. you wanna balloon?"

Ik heb bioshock al een poosje geleden uitgespeeld ik had het evil einde, die was wel lache wel. Het goede einde op youtube gekeken die is ook wel leuk.

Binnenkort de game op hard spelen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik vind het nu idd ook een beetje eentonig worden, maar de graphics/omgevingen maken wel weer een boel goed :)

Ik ga hem wel uitspelen.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Jullie zijn vast allemaal te druk bezig met spelen(wat ik ook zou moeten doen!), maar voor de mensen met de pc versie..:
Het spel is op de Ut2k* engine gemaakt, en ik zag zo'n mooie EdSplash.bmp in de "Bioshock\Content\System\Logos" dir.. w00t! Maar, geen editor te vinden. ;(
Is er een manier om die editor toch te launchen? ..\Bioshock.exe -editor werkte niet helaas. Ik hoop echt niet dat de makers het puur gedisabled hebben. Anders zie ik de eerste mods al snel komen..

Iemand hier al meer duidelijkheid over? Had al een beetje gegoogled, veel mensen met dezelfde vraag als me. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Jesus, de demo heeft me niet geboeid (op de graphics na)...
Maar de volledige game! Wat vet gaaf deze game!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
damn wat een gepruts.. had eerst een minder legale versie om te proberen maar die wou niet installeren omdat hij na de install niet kon connecten met internet.. dus ik maar zonder "te proberen" de legale versie gekocht.. wil ie ook niet connecten met internet voor die patch direct na de install.

* Loona35 voelt frustraties opkomen

..doet me denken aan TDU .. had die gekocht maar toen bleek dat ik nogsteeds niet via internet kon spelen doordat ze aan het mafkezen waren met poorten..

/edit
eindelijk aan de gang (router er maar even tussenuit gehaald) .. erg sfeervol :D.. hacken is erg flauw maar de rest is top :)

[ Voor 30% gewijzigd door Loona35 op 07-09-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

jarnotjuh schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:07:
Het spel is op de Ut2k* engine gemaakt,
Nee dat is die niet, Bioshock draait op een aangepaste UnrealEngine 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Had gisterenavond ook die patch gedownload (360 versie) en ik krijg nu ook allemaal framedrops, dacht eerst dat het aan mij lag - gelukkig niet dus. vraag me sowieso af waar die patch voor nodig was, je weet wat ze zeggen: if it ain't broken, don't fix it.

heb geen zin om m'n cache te clearen, dan moet ik voor elk ander game opnieuw die updates weer downloaden.... :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:07:
Jullie zijn vast allemaal te druk bezig met spelen(wat ik ook zou moeten doen!), maar voor de mensen met de pc versie..:
Het spel is op de Ut2k* engine gemaakt, en ik zag zo'n mooie EdSplash.bmp in de "Bioshock\Content\System\Logos" dir.. w00t! Maar, geen editor te vinden. ;(
Is er een manier om die editor toch te launchen? ..\Bioshock.exe -editor werkte niet helaas. Ik hoop echt niet dat de makers het puur gedisabled hebben. Anders zie ik de eerste mods al snel komen..

Iemand hier al meer duidelijkheid over? Had al een beetje gegoogled, veel mensen met dezelfde vraag als me. :P
Het spel is met de nieuwe Unreal3-engine gemaakt.
Veel mensen zeggen dat de editor uitgebracht word samen met UT3, dus dat is nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:33:

heb geen zin om m'n cache te clearen, dan moet ik voor elk ander game opnieuw die updates weer downloaden.... :(
Haha jezus man speel je elke game tegelijk dan? Die game updates kosten toch maar een paar seconden tot een minuut per game? :?

Edit: Je kunt de cache leegmaken door de rechter en linker bumper tegelijk ingedrukt te houden tijdens het laden van de game.

Die lees ik net pas :+ Misschien iets voor jou?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ben nu ergens vrij ver in het spel, maar nu moet ik
spoiler:
Nitroglysnogwat hebben voor die bom, en ik heb dat kantoortje van die kerel al gevonden maar die charge ligt achter glas wat blijkbaar imuun is voor zon beetje alles, explosives, ijs, vuur, is er niet ergens een knopje ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:33:
spoiler:
Nitroglysnogwat hebben voor die bom, en ik heb dat kantoortje van die kerel al gevonden maar die charge ligt achter glas wat blijkbaar imuun is voor zon beetje alles, explosives, ijs, vuur, is er niet ergens een knopje ofzo? :+
spoiler:
Jep, ga met je rug tegen de muur staan die tegenover de muur met het glas staat. Kijk daarna naar het bureau van de beste man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:33:
spoiler:
spoiler:
Achter het bureau zit een knopje, moet je ff bukke en een rondje lopen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, gevonden, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Ben daar net voorbij. Leuke wending hierna, niet zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:30:
[...]

Haha jezus man speel je elke game tegelijk dan? Die game updates kosten toch maar een paar seconden tot een minuut per game? :?

Edit: Je kunt de cache leegmaken door de rechter en linker bumper tegelijk ingedrukt te houden tijdens het laden van de game.

Die lees ik net pas :+ Misschien iets voor jou?
nou niet allemaal tegelijk, heb het vaker moeten doen, (netals toen met GRAW2) tis gewoon vervelend om voor elke game opnieuw update te moeten halen. stel je voor dat je voor al je applicaties op je PC opnieuw moet updaten voordat je het kan gebruiken: liever niet heh? ga die LB+RB combo proberen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Terryb47 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 09:51:
[...]

stel je voor dat je voor al je applicaties op je PC opnieuw moet updaten voordat je het kan gebruiken: liever niet heh?
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik moet toch altijd me hele pc update na een reinstall 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:52:
Wat voor nut heeft die amd dual core timing fix eigenlijk? Ik heb een amd dualcore en heb die fix niet gebruikt. Ik zie niks vreemds en het draait ook goed, ik zou echt niet weten waarom ik hem zou draaien?
In de Read Me staat dan ook:
3.5 AMD Dual Core Timing Issue
------------------------------

Some older machines that have AMD dual core processors may experience problems running the game. If you have such a system, you should first visit the AMD website and obtain the latest processor drivers. You can also install an AMD provided driver which addresses a timing issue from the BioShock DVD. You should only install this driver if you are confident that it is appropriate for your system (i.e. you have an AMD dual core processor).

Dus alleen voor de oudere core's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik kan af en toe wel freezes waarnemen in de game. Waar kan dit aan liggen? Ik heb catalyst 7.8 en de nieuwste versie van directx geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:05:
[...]

Steek hem in de fik voor langdurige damage en lok hem naar die sentry, daarna gooi je zoveel mogelijk zooi tegen hem aan. Ik denk dat dat wel de goedkoopste manier is.

Je kunt ook gasflessen zoeken en die alvast klaarleggen om tegen hem aan te smijten oid.
Als je telekinesis hebt, kun je gewoon de proximity grenades teruggooien die hij gooit. Is wel lastig, maar dan verlie je zelf geen ammo.

Die gasflessen werken ook heel goed idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:52:
[...]

Als je telekinesis hebt, kun je gewoon de proximity grenades teruggooien die hij gooit. Is wel lastig, maar dan verlie je zelf geen ammo.

Die gasflessen werken ook heel goed idd.
Hij had het volgens mij over 1 van de eerste BD's. Alleen Rosie's schieten proximity mines.

Later in het spel werkt proximity mines teruggooien wel perfect :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Je kan hem ook leuk uitlokken trouwens. Zorgen dat een splicer hem raakt, dan gaat ie op alle splicers inbeuken die hij tegenkomt.

Dat had ik gedaan, en hem gevolgd. Dan kan je hem makkelijk mollen als ie van verschillende kanten wordt aangevallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik ben nu een paar dagen aan het bioshocken en ben he-le-maal het spel ingetrokken. Het is echt lang geleden dat ik zo'n goed spel ben tegengekomen \o/

Anyway, voor de stumperds die netzoals ik nog een op een pre-historische werken: Hier draait het nog 'redelijk' met gemiddeld 23.569fps.Clique fur specs Het geluid stottert af en toe wel iets, maar niet uberstorend ofzo.

M'n pc is ietspietsie overclocked natuurlijk: P4 2.4@2.7, PC800@900 en de 6800GT@400/1100.

Zit er wel aan te denken om een ander videokaart te kopen, want dit is echt net op het randje...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Apie! schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:35:
Ik ben nu een paar dagen aan het bioshocken en ben he-le-maal het spel ingetrokken. Het is echt lang geleden dat ik zo'n goed spel ben tegengekomen \o/

Anyway, voor de stumperds die netzoals ik nog een op een pre-historische werken: Hier draait het nog 'redelijk' met gemiddeld 23.569fps.Clique fur specs Het geluid stottert af en toe wel iets, maar niet uberstorend ofzo.

M'n pc is ietspietsie overclocked natuurlijk: P4 2.4@2.7, PC800@900 en de 6800GT@400/1100.

Zit er wel aan te denken om een ander videokaart te kopen, want dit is echt net op het randje...
Je denkt eraan om een nieuwe videokaart te kopen? Hier klopt iets niet. Volgens mij is je cpu nu al de bottleneck of niet? Als je nu een 8 serie kaart koopt kom je niet veel verder ;).

Ik wacht trouwens nog steeds op een fix voor de high quality shaders. Ik wil de game pas verder spelen als ik deze optie aan kan zetten zonder dat m'n pc eruit klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik zit nu een BioShock ATI hotfix te downloaden, hopelijk gaat dit de freezes tegen...

Wel vreemd want eerst had ik er geen last van :|

http://www.gamershell.com/news/41047.html

Als ik de comments van de leute daar lees, lost het niet veel op :+

[ Voor 52% gewijzigd door Dani86 op 08-09-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Erhm daar was een zinnetje weggevallen. Ik heb nog een pc staan die ik als server gebruik, maar wel iets sneller is dan m'n 'gewone' pc. (AMD64 3500+ met 1GB DDR400). Daar zit nu een S3 Trio PCI-kaartje in en die wil ik dan vervangen door een PCI-E kaart :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:42:
[...]

Je denkt eraan om een nieuwe videokaart te kopen? Hier klopt iets niet. Volgens mij is je cpu nu al de bottleneck of niet? Als je nu een 8 serie kaart koopt kom je niet veel verder ;).

Ik wacht trouwens nog steeds op een fix voor de high quality shaders. Ik wil de game pas verder spelen als ik deze optie aan kan zetten zonder dat m'n pc eruit klapt.
Wat zeur jij? Als hij een x1950pro 512mb agp koopt is hij op grafisch gebied 2x zo snel! Deze kaart zal een vette extra performance in Bioshock geven, ookal is de rest van de hardware dan de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik zit een beetje vast in chapter 4 neptune's bounty

spoiler:
Ik moest op een gegeven moment mijn wapens in een tube gooien, dus ik heb dan alleen mijn powers tot mijn beschikking en dan begint die kerel brandgranaten te gooien. er lopen nog een paar van die wijfies rond, die vrouwtjes zijn wel makkelijk te killen. even naar wat water lokken of olie lokken en :w

het probleem is die vent met de brandbommen en een helm op met een groen vizier. (sry ben slecht in namen) Hoe vaak ik hem ook raak. Er gaat gewoon niets van zijn health af, een daddy krijg ik makkelijker neer dan hem :? Weet iemand hoe ik hem om zeep moet helpen?

Edit

Ty eff proberen, die plasmid had ik net vervangen, vond hem niet zo handig.....

[ Voor 6% gewijzigd door BAS80 op 08-09-2007 19:04 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
BAS80 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:45:

spoiler:
Ik moest op een gegeven moment mijn wapens in een tube gooien, dus ik heb dan alleen mijn powers tot mijn beschikking en dan begint die kerel brandgranaten te gooien. er lopen nog een paar van die wijfies rond, die vrouwtjes zijn wel makkelijk te killen. even naar wat water lokken of olie lokken en :w

het probleem is die vent met de brandbommen en een helm op met een groen vizier. (sry ben slecht in namen) Hoe vaak ik hem ook raak. Er gaat gewoon niets van zijn health af, een daddy krijg ik makkelijker neer dan hem :? Weet iemand hoe ik hem om zeep moet helpen?
spoiler:
Als het goed is kun je een spel kopen (thelepathy) en daarmee kun je die fijne granaten mee naar zijn eigen smoel gooien. Tis diezelfde spel die je hebt gebruikt om door die muur heen te komen in LVL2 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
ToFast schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:25:
[...]

Wat zeur jij? Als hij een x1950pro 512mb agp koopt is hij op grafisch gebied 2x zo snel! Deze kaart zal een vette extra performance in Bioshock geven, ookal is de rest van de hardware dan de bottleneck.
Ik zeuren? Ik probeerde hem te helpen ;). Ik bedoel hiermee dat hij beter een goedkope cpu kan kopen zoals de wat slomere core 2 duo's of een amd x2 4200, en daar dan een wat snellere graka bij kan stoppen. Ik zou het zelf ook zonde vinden als ik met m'n slome proc (amd 3500 ;) ) m'n in verhouding toch wel dikkere graka (7900gt@x) ga upgraden naar een 8 serie kaart. Zo komt er natuurlijk bijna geen performance bij, en dat zou ongeveer hetzelfde zijn als bij zijn configuratie.

[ Voor 7% gewijzigd door JSTPS op 08-09-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

spoiler:
Ik heb net de bee plasmid gekregen en ben nu in een stuk met allemaal bijenkorfen enzo. Wat moet ik hier precies doen? Heb de pijl al even in beeld gezet maar die point alleen maar naar een pilaar. Ik gok dat ik een of ander item moet vinden maar wat? Hints en tips welkom :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry foutje

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
sh4d0wman schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:10:
spoiler:
Ik heb net de bee plasmid gekregen en ben nu in een stuk met allemaal bijenkorfen enzo. Wat moet ik hier precies doen? Heb de pijl al even in beeld gezet maar die point alleen maar naar een pilaar. Ik gok dat ik een of ander item moet vinden maar wat? Hints en tips welkom :P
spoiler:
Jij moet opzoek gaan naar een stuk of wat enzymes

Overigens ik heb hem net uitgespeeld. Had het slechte einde al met al een toffe game alleen wel in 2 dagen uitgespeeld en toch redelijk alle hoeken bekeken van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:10:
spoiler:
spoiler:
Je moet zo'n hendel overhalen om te zorgen dat de ruimte met rook gevuld word en de bijen verdwijnen. Daarna moet je in die ruimte al die bijenkasten op items controleren, daar zitten de keyitems in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

De aanbevolen systeemeisen kloppen niet, of in ieder geval niet voor dx 9!
Want ik heb het volgende systeem:
p4 2.9Ghz
gigabyte 8I915pm
1gb drr pc3200
7900 GTO

En ik speel alles op high en met alles aan op een resolutie van 1280 x 1024 met een fps van 60.
Dit klopt toch niet als ik de systeemeisen zo zie? Of kloppen de systeemeisen gewoon niet voor dx9, dus zijn de systeemeisen voor dx10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik heb een probleem, denk ik. :|
spoiler:
Waar je die 4 mensen moet fotograferen. Ik heb de eerste 3 al, maar dan krijg je toch die waves van enemies? Daarna moet je hem (schijnt) "zelf" fotograferen, maar ik zie heel die vent niet. Of hij ligt ergens waar ik em niet meer kan vinden. Ook volgens walkthroughs moet je nu ergens heen kunnen lopen om verder te gaan, waar is dat precies? kijken of ik daar al heen kan..

Iemand een idee? Ik wil dit lvl echt niet overnieuw doen, duurde me al veel te lang.. ;(

[ Voor 37% gewijzigd door enira op 09-09-2007 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:22:
spoiler:
Waar je die 4 mensen moet fotograferen. Ik heb de eerste 3 al, maar dan krijg je toch die waves van enemies? Daarna moet je hem (schijnt) "zelf" fotograferen, maar ik zie heel die vent niet. Of hij ligt ergens waar ik em niet meer kan vinden. Ook volgens walkthroughs moet je nu ergens heen kunnen lopen om verder te gaan, waar is dat precies? kijken of ik daar al heen kan..

Iemand een idee? Ik wil dit lvl echt niet overnieuw doen, duurde me al veel te lang.. ;(
Ik neem aan dat jij in Castle Frolic zit? (als ik de naam nog op de late avond goed heb).
De laatste die je moet fotograferen voor het
spoiler:
kunstwerk bevindt zich in de bar (ook aangegeven bij de missie objectives) deze komt pas tevoorschijn als je ook naar de achterkamer bent geweest.

Anders moet je denk ik echt ze lijk opzoeken en deze fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet verder komt, gebruik de hints.
Bij de hints staat de naam van waar je moet wezen, vervolgens zoek je die op op de map en eenmaal daar aangekomen kun je het lijk (mits hij al dood is en je hem over het hoofd hebt gezien) dat goud oplicht fotograferen.
(Dat goud oplichten kun je even aanzetten in de settings als je dat nog niet aan hebt staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
haha echt triest; ondanks het feit dat de game me totaal niet boeit heb ik mezelf gedwongen te blijven spelen. t zijn toch weer 60 euro he.

Maar goed, na letterlijk ongeveer 80 pogingen te hebben gedaan voorbij de 1e big daddy bij Neptune's Bounty te komen gaat ie toch echt op marktplaats.

Als ik het beest al afkrijg is de Little Sister weg.

Wat mij nog het meeste stoort is de verhalen vooraf; ja je kunt gewoon rustig rondlopen zonder te schieten en er gebeurt niks als jij niks doet... haha laat me niet lachen. Alles wat ik tegenkom begint meteen frantic te schieten enz zonder dat ik ook maar iets doe...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar als je de eerste BD op easy nog niet eens aankan dan ben je waarschijnlijk de slechtste gamer die ik ooit gezien heb :|

BD's vallen je niet aan als je hun niets doet, Splicers zijn wel aggressief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:37:
Sorry maar als je de eerste BD op easy nog niet eens aankan dan ben je waarschijnlijk de slechtste gamer die ik ooit gezien heb :|

BD's vallen je niet aan als je hun niets doet, Splicers zijn wel aggressief.
ik weiger een game op easy te spelen, maar ben al van hard naar medium geswitched. Ik weiger trouwens ook om meer dan 1 health pack te gebruiken. Maar als zo'n beest je 1x raakt ben je meteen dood.

ik zap dat ding, schiet alles wat ik heb leeg, pistool, machinegeweer, shotgun met alle soorten kogels. Daarbij wordt ik nog een heeel klein beetje geholpen door een gehackte turret, en gooi ik die bommen terug die de big daddy gooit.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Je moet wel raak schieten he! Ik had mn eerste Big Daddy na 2 tries omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Phusebox schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:52:
[...]

ik weiger een game op easy te spelen, maar ben al van hard naar medium geswitched. Ik weiger trouwens ook om meer dan 1 health pack te gebruiken. Maar als zo'n beest je 1x raakt ben je meteen dood.

ik zap dat ding, schiet alles wat ik heb leeg, pistool, machinegeweer, shotgun met alle soorten kogels. Daarbij wordt ik nog een heeel klein beetje geholpen door een gehackte turret, en gooi ik die bommen terug die de big daddy gooit.
eigelijk is het heel makkelijk met die big daddies als je dood bent kom je toch in zon vita chamber. en alle energy wat je der al af hebt geknalt onthoud tie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
jarnotjuh schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:22:
spoiler:

spoiler:
Je moet die vent (Sander Cohen) niet als 4e fotograferen. Er is nog een 4e andere (en waarschijnlijk zit die van jou in Eve's Garden, dat is die bar achteraan) En als je die hebt, dan komt Sander Cohen van de trap af gelopen, en kun je weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Phusebox schreef op zondag 09 september 2007 @ 10:28:
haha echt triest; ondanks het feit dat de game me totaal niet boeit heb ik mezelf gedwongen te blijven spelen. t zijn toch weer 60 euro he.

Maar goed, na letterlijk ongeveer 80 pogingen te hebben gedaan voorbij de 1e big daddy bij Neptune's Bounty te komen gaat ie toch echt op marktplaats.

Als ik het beest al afkrijg is de Little Sister weg.

Wat mij nog het meeste stoort is de verhalen vooraf; ja je kunt gewoon rustig rondlopen zonder te schieten en er gebeurt niks als jij niks doet... haha laat me niet lachen. Alles wat ik tegenkom begint meteen frantic te schieten enz zonder dat ik ook maar iets doe...
PFF er zijn zoveel manieren om hem te killen, b.v. stunnen met electroshock, een paar proximity mines neer flikkeren en afstand nemen. zodra hij aanvalt van een afstand kan je alles makkelijk dodgen. Of een paar bots en turrets hacken en dan lok je hem daarnaartoe. je kan ook een Rosie Hypnotiseren (eentje zonder sister) en gewoon hun het uitlaten vechten, en je kilt de ene die over blijft...
Zo moeilijk is het niet hoor :P
Maar gewoon al je guns leegpompen, werkt niet echt. Ook zonde van je ammo trouwens.
Ik kwam er ook achter, door mijn eerdere vraag dat olietonnen en gasflessen keilen met telikinese zéér efficiënt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BAS80 schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:55:
[...]

PFF er zijn zoveel manieren om hem te killen, b.v. stunnen met electroshock, een paar proximity mines neer flikkeren en afstand nemen. zodra hij aanvalt van een afstand kan je alles makkelijk dodgen. Of een paar bots en turrets hacken en dan lok je hem daarnaartoe. je kan ook een Rosie Hypnotiseren (eentje zonder sister) en gewoon hun het uitlaten vechten, en je kilt de ene die over blijft...
Zo moeilijk is het niet hoor :P
Maar gewoon al je guns leegpompen, werkt niet echt. Ook zonde van je ammo trouwens.
Ik kwam er ook achter, door mijn eerdere vraag dat olietonnen en gasflessen keilen met telikinese zéér efficiënt is.
ehm ja, proximity mines? nog nergens gezien, hypnotiseren? ook niet. Turret hacken? leuk en aardig, die is binnen 5 sec kapot geknalt door de Rosie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
[...]

Hmmm eerst het spel afzeiken voor dat je er wat tijd in hebt gestoken, en nu de eerste BD na 80 keer niet om krijgen?

Ik denk dat het meer aan jouw skills ligt dan aan de game. Ik leg een BD om met 4 Elektro Shots en 4 granaten. En zoals al heel vaak aangegeven, er zijn vele manieren!

Ik denk dat het inderdaad het beste is dat je hem op marktplaats oid zet, dan kan er iemand anders van genieten, volgens mij raak jij er alleen maar gefrustreert van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Plurk. schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:15:
[...]
Hmmm eerst het spel afzeiken voor dat je er wat tijd in hebt gestoken, en nu de eerste BD na 80 keer niet om krijgen?

Ik denk dat het meer aan jouw skills ligt dan aan de game. Ik leg een BD om met 4 Elektro Shots en 4 granaten. En zoals al heel vaak aangegeven, er zijn vele manieren!

Ik denk dat het inderdaad het beste is dat je hem op marktplaats oid zet, dan kan er iemand anders van genieten, volgens mij raak jij er alleen maar gefrustreert van.
tja afzeiken, ik vond het gewoon overhyped (vond, eh vind) en het spel sprak mij niet zo aan als ik had verwacht. Voel totaal geen connectie met het verhaal...

Daarnaast ben ik blijkbaar een major loser, want ik bak er dus inderdaad niks van en het spel frustreert mij uitermate. Echt dit soort frustrerende spellen doen me altijd neigen om die hele xbox maar te verkopen. Het zou eigenlijk een vorm van ontspanning moeten zijn maar ja. Als je, zoals gisteravond, het maar weer eens gaat proberen en je ziet 3-4 uur lang alleen maar dezelfde 500 meter van een spel dan wordt je er langzaam gek van...

Ik verwijt het spel niets in deze, snap gewoon niet hoe ik zo stom en slecht kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:20:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik AA aan krijg? Misschien via een mod of wat dan ook? Wat werkt?
Ik citeer uit TS:
Hoe kan ik Anti-Aliasing forceren?
In dx10 is dat vooralsnog onmogelijk, voor dx9 is een workaround gevonden. Zie hier.
wie probeerde er op het linkje te klikken? >:), beetje werken luie donders :p

[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 09-09-2007 12:25 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:23:
[...]

tja afzeiken, ik vond het gewoon overhyped (vond, eh vind) en het spel sprak mij niet zo aan als ik had verwacht. Voel totaal geen connectie met het verhaal...

Daarnaast ben ik blijkbaar een major loser, want ik bak er dus inderdaad niks van en het spel frustreert mij uitermate. Echt dit soort frustrerende spellen doen me altijd neigen om die hele xbox maar te verkopen. Het zou eigenlijk een vorm van ontspanning moeten zijn maar ja. Als je, zoals gisteravond, het maar weer eens gaat proberen en je ziet 3-4 uur lang alleen maar dezelfde 500 meter van een spel dan wordt je er langzaam gek van...

Ik verwijt het spel niets in deze, snap gewoon niet hoe ik zo stom en slecht kan zijn...
Laat 1 van je vrienden die er altijd bij zitten het eens even proberen? ;) Maar de eerste Rosie die je tegen komt op hard is mijns inziens ook de moeilijkste van het gehele spel. Daarna wordt het simpeler doordat je gewoon betere wapens en plasmids en tonics krijgt. Maar wees creatief in het aanvallen en dan zul je zeker makkelijke manieren vinden om big daddies en splicer om te kunnen leggen.

En connectie met het verhaal en spel is ook vrij lastig als je nog niet verder bent gekomen dan de 1e big daddy :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2007 12:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:45:
[...]

Laat 1 van je vrienden die er altijd bij zitten het eens even proberen? ;) Maar de eerste Rosie die je tegen komt op hard is mijns inziens ook de moeilijkste van het gehele spel. Daarna wordt het simpeler doordat je gewoon betere wapens en plasmids en tonics krijgt. Maar wees creatief in het aanvallen en dan zul je zeker makkelijke manieren vinden om big daddies en splicer om te kunnen leggen.

En connectie met het verhaal en spel is ook vrij lastig als je nog niet verder bent gekomen dan de 1e big daddy :)
niemand hier die het spel WIL spelen... dus dat is helaas geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Phusebox schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:14:
[...]

ehm ja, proximity mines? nog nergens gezien, hypnotiseren? ook niet. Turret hacken? leuk en aardig, die is binnen 5 sec kapot geknalt door de Rosie.
5 sec. is wel weer 12 % health minder, alle beetje helpen :)
Ik geef ook toe de eerste is een beetje lastig, maar je kan ook eerst een paar upgrades gaan zoeken Andere kogels zoals ik al zij proximity mines, granaten of Electric buck ;) tonic's liggen ook her en der verspreid in hoekjes je gaatjes en dan een Rosie aanpakken. Als je langs ze heen loopt en er is een LS bij en je wilt niet knokken, even je wapen wegdoen dan valt de BD niet aan. Splicers constant headshots geven en blijven bewegen, als ze te dicht bij je in de buurt komen dan jaag je 100.000 volt door hun flikker.

Ik hoop dat je wat hier aan hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Wat ik net deed bij de 1e BD op hard was gewoon paar keer knallen met explosion en elek bucks en dan gewoon doodgaan en weer terug komen dan weer wat knallen elek erdoorheen weer wat knallen zoveel mogelijk ontwijken en voila je eerst BD.
na 2 of 3x proberen. en nu gaat het al wat makkelijker net een BD gehypnood toen waren ze beide kapot en ik kreeg adam en dik veel geld en hoefde niets te doen :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:39
De kruisboog is ook een goed remedi voor de BD's, en op de hoofden blijven schiet dat werkt het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Easy-mode lijkt me dan toch geknipt voor jou...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vita chambers gebruiken bij het killen van big daddys is ook niet mijn eerste optie. Heb in het gehele spel 2 keer ofzo een vita chamber gebruikt en dat was bij het gedeelte zonder wapens. Ik had toen namelijk de verkeerde plasmids bij me. Maar bij big daddys vond ik het niet gepast want dan zou het gewoon echt te makkelijk worden. Dus elke keer als ik dood ging gereload. Zorgde voor meer spanning en dus dat je ook meer gaat nadenken over hoe je een bepaalde situatie moet gaan aanpakken. :)
Dus als het je niet lukt om een big daddy in een aantal pogingen om te leggen zou mijn advies zijn om gewoon een moeilijkheidsniveau wat lager te zetten. Dus van hard naar medium of van medium naar easy.. alhoewel easy echt veel en veel en veel te easy is, want de tonic discharge ofzo is al veel te sterk.. 1 slag van een splicer en hij legt al zelf het loodje ongeveer. :P

En als geen een van je vrienden het spel leuk vind rmoet je het spel gewoon snel verkopen en gewoon weer proberen om iemand te killen in gears ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 06:03
Heb hem ondertussen in een dag of 4 uitgespeeld (op de 360) en ik vond het een geweldig spel. Ik heb hem op de medium difficulty gespeeld en moet zeggen dat ik hem op sommige moment toch best uitdagend vond.

De Bee plasmid had ik helemaal gemist, ik kwam er pas bij zo'n automaat achter dat ik een nieuwe Bee plasmid 2 kon kopen ;).

Ik denk dat ik hem nog wel een keer ga spelen, weer op medium, maar nu proberen alle achievements te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast. :( (chapter 2)

Ik wil terug naar warfmaster ding omdat ik daar nog een groot deel niet verkend heb en volgens de map is dit de enige weg. Het probleem is dat die poort vastgemaakt is en ik dus via daarboven erop moet eigenlijk. En dat lukt niet, hoogste dat ik geraak heb ik aangeduid. Dat ding op 2de screenshot heb ik richting poort geflikkerd samen met wat grenades, didn't open. Heb zelfs big daddy die achter poort stond gelokt omdat hij die misschien openkreeg maar nope.

Images:
http://users.pandora.be/Gert_Colliers/vast.jpg
http://users.pandora.be/Gert_Colliers/vast2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:11:

Ik wil terug naar warfmaster ding omdat ik daar nog een groot deel niet verkend heb en volgens de map is dit de enige weg. Het probleem is dat die poort vastgemaakt is en ik dus via daarboven erop moet eigenlijk. En dat lukt niet, hoogste dat ik geraak heb ik aangeduid. Dat ding op 2de screenshot heb ik richting poort geflikkerd samen met wat grenades, didn't open. Heb zelfs big daddy die achter poort stond gelokt omdat hij die misschien openkreeg maar nope.

Images:
Phoe ik ben door dat stuk heen gerused, maar volgensmij als je iets verder gaat kan je via trappen gangen e.d. wel weer boven komen....
Gewoon doorlopen dus, je kan in dit spel altijd weer teruggaan via een Batysfeer of een lift, hele chapters zelfs. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BAS80 op 09-09-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:11:

Images:
Ik kan het me niet goed herinneren, maar achter je zit ook nog een deur toch?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
MrAngry schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:44:
[...]

Ik kan het me niet goed herinneren, maar achter je zit ook nog een deur toch?
Dat hek waar die Rosie is gaat pas open na een objective, bij de 2de screen moet ie gewoon doorlopen... Anders ff een save game terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

SPOILER WARNING:

Je moet haar een roos brengen, die moet je ergens vandaan halen. Namen vergeet ik weer, maar je moet diep gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Dani86 op 09-09-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

n00bdani86 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:54:
SPOILER WARNING:

Je moet haar een roos brengen, die moet je ergens vandaan halen. Namen vergeet ik weer, maar je moet diep gaan.
Als je iets wil zeggen met een spoiler moet je het ff in

[*spoiler] [*/spoiler] zette, zonder sterretjes.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 10-09-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:51:
[...]

Dat hek waar die Rosie is gaat pas open na een objective, bij de 2de screen moet ie gewoon doorlopen... Anders ff een save game terug ;)
Oké. :)

Dank voor de hulp allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg goed spel me dunkt, alleen erg jammer van die superzure kopierbeveiliging doe ook nog eens niet werkt. (er is al lang een illegale uitgave op interpret)
Het veziekt namelijk wel behoorlijk mijn motivatie het spel te kopen.

Ik las ergens dat dat verwijderd gaat worden, zogouw dat het geval ik zal ik hem aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Zonder verdere spoilers weg te geven, moet ik zeggen dat gedurende het hele spel de spanning perfect wordt opgebouwd... maar dan het einde...

Ben ik de enige die de eindes nogal teleurstellend vind? Het hele spel door complexe compottheorien en dan zulke eindes... vind het relatief gezien t.o.v. het spel nogal 'afgeraffelt' .. maar ja zo heeft ieder z'n mening hier natuurlijk over.

[ Voor 5% gewijzigd door Laurens-R op 10-09-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

spoiler:
Ach, elke game heeft een eindbaas nodig, in dit geval Fontaine die zich als een God voelt etc, vond het wel een mooi einde, Fontaine liet jou komen naar Rapture om Ryan af te maken maar jij bent ook zijn einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben nu ongeveer halverwege bij Fort Frolic (doet me denken aan het merk 'Frolic' overigens voor hondenvoer :P )
De eerste Big Daddy was moeilijk maar nu gaan ze redelijk makkelijk neer. Ik heb alle Little Sisters tot nu toe gered.

spoiler:
Het redden van Little Sisters levert je idd veel op, iedere derde die je red brengt 200 extra ADAM op en na de eerste drie krijg je de hypnotise Big Daddy gave waarmee vrijwel alle Big Daddy's supereenvoudig zijn te verslaan en je een persoonlijke slaaf krijgt in de levels. Dit is ook de sleutel tot makkeijk door de levels komen. Verzamel zoveel mogelijk EVE en zorg dat je altijd een Big Daddy bij je hebt

Inmiddels is de verhallijn bijna helemaal duidelijk voor me terwijl ik pas halverwege ben.

spoiler:
Dat Ryan me tegenwerkte was al duidelijk, maar psychodude van Fort Frolic liet me bij entree van zijn level weten dat hij de verbinding had verbroken tussen mij en Ryan, maar ook tussen mij en Fontaine en aangezien ik niemand heb gesproken die zichzelf zo noemde....kan dat alleen maar Adam zijn...

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
Heb gistermiddag mijn eerstje stapjes in de retail versie gezet op de xbox360. Wat een geweldige game.

Moest in het begin echt denken aan de film Metropolis. Lekkere ouderwetse sfeer. Had niet het idee dat het zo'n wreede shooter zou zijn.

Ga hier nog lang plezier van hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
sorted.bits schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:00:
Ik denk dat ik hem nog wel een keer ga spelen, weer op medium, maar nu proberen alle achievements te halen.
Kleine waarschuwing vooraf.. Voor 1 van de achievements (Seriously good at this) moet je 'm ook een keer op hard uitgespeeld hebben.

Ik heb 'm zelf gisteren op medium uitgespeeld en ben nu op hard begonnen. Ik kijk al uit naar het eerste BD gevecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Gisteren op hard na 3x uitgespeeld te hebben begonnen en 2 uur later was ik al foto's aan het shooten voor research :D. Heerlijk spel zo, zowieso alle LS redden dan krijg je die leuke hypnose :D en gaan met die banaan haha. Heb nog nooit zo heerlijk gevochten en zo spannend dan easy en normal. ff dees uitspelen en voila 100% achievements :D

vind het echt een geweldig spel. Alleen ik snap nooit dat mensen vast komen te zitten, omdat eigenlijk elke keer hints worden gegeven plaatsen worden aangevinkd waarheen je naartoe moet. Radio Messages. De eerste keer dat ik hem speelde kwam ik letterlijk echt nergens vast zelfs niet bij die foto's of iets anders.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

[...]

Voor de eerste Big Daddy is een work around/bug:

spoiler:
Lok Big Daddy naar het gebied waar je Chirurg Steinman om zeep hebt geholpen. Het hek wat naar die kamer lijd is voor de Big Daddy een groot obstakel. Je zult zien dat hij niet dooe eht hek loopt en terug gaat zelfs al word hij geraakt. Gaat hij dan uiteindelijk toch door het hek gebruik je de zijkamer met twee deuren om zelf weer door het hek te gaan waardoor hij tegen hetzelfde probleem aan loopt dit zorgt ervoor dat je hem vaak kunt raken zonder problemen zelfs als je de foute plasmids en wapens hebt (zoals ik had).

Alternatief kun je hem lokken naar de arena waar je Doctor Steinman zelf hebt gedood. Als het goed is heb je nog genoeg gasflessen over om Big Daddy snel neer te krijgen. Ander torch je hem met de olie op de grond of electicute je hem met de electrozap als Big Daddy in het water is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

tsja had je hem op de pc moeten halen kan je tenminste fatsoenlijk mikken met de muis :z

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

fingerhead schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:22:
Gisteren op hard na 3x uitgespeeld te hebben begonnen en 2 uur later was ik al foto's aan het shooten voor research :D. Heerlijk spel zo,
spoiler:
zowieso alle LS redden dan krijg je die leuke hypnose :D en gaan met die banaan haha.
Heb nog nooit zo heerlijk gevochten en zo spannend dan easy en normal. ff dees uitspelen en voila 100% achievements :D

vind het echt een geweldig spel. Alleen ik snap nooit dat mensen vast komen te zitten, omdat eigenlijk elke keer hints worden gegeven plaatsen worden aangevinkd waarheen je naartoe moet. Radio Messages. De eerste keer dat ik hem speelde kwam ik letterlijk echt nergens vast zelfs niet bij die foto's of iets anders.
[*spoiler] [*/spoiler]

Voor mij is dit natuurlijk niets nieuws maar toch graag even die tags toevoegen omdat je hints e.d. geeft hier die de fun kunnen verpesten voor de nieuwe enthousiastelingen. ;)

Verder natuurlijk leuk om te horen dat je er plezier van hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Auredium op 10-09-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Je kan er ook een killen in Neptune door ergens onder de grond te kruipen vanwaar je hem door een grondrekachtig iets kan beschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Heb hem gisteren uitgespeeld en had alle LS gerescued. Vond het einde zelf wel bevredigend. Ga nu eens kijken of ik nog wat dingen kan terugvinden in de game. Wat diarries etc. Daarna eens uitspelen en de LS gaan harvesten.

De BD vond ik erg makkelijk, iedere keer ellectroshock en vervolgens een pijl door hun kop jagen. Waren zo kapot.

Eindbaas was ook een eitje

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, ik val de BD's aan met explosive shells, lok ze vervolgens naar een oliepoel en zet ze dan in brand. Succes verzekerd :)

De eerste BD is trouwens idd de moeilijkste, omdat je opties daar zo beperkt zijn. De plasmid waarbij je schokken afgeeft wanneer je geraakt wordt is hier wel een ENORME hulp. Niet onoverkomelijk, aangezien je vlakbij kan respawnen. Ik ben er ook een paar keer doodgegaan, maar uiteindelijk geraak je er wel voorbij :)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 10-09-2007 11:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Bij de BD is mijn favorite proximity mines...leg er 2 neer,kijk hoe hij erin huppeld,1 schot met shotgun:doei BD :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister Chapter 9 - Fort Frolic gespeeld... damn wat zag dat level er goed uit zeg!!

spoiler:
ik heb alleen aan het einde wel die vent dood gemaakt, zo'n zieke geest.. daar zit rapture al vol mee. Dus ik denk: DOOD!.
Heb ik hier goed aangedaan? Of had hij me bij het verlaten van de map ook geprobeerd te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:12:
Heb gister Chapter 9 - Fort Frolic gespeeld... damn wat zag dat level er goed uit zeg!!

spoiler:
ik heb alleen aan het einde wel die vent dood gemaakt, zo'n zieke geest.. daar zit rapture al vol mee. Dus ik denk: DOOD!.
Heb ik hier goed aangedaan? Of had hij me bij het verlaten van de map ook geprobeerd te killen?
spoiler:
Dit is een keuze, als je hem dood krijg je extra items maar later in het spel schijnt deze gast je te helpen met het openen van een geheime omgeving, als hij dus nog leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:26:
[...]

spoiler:
Dit is een keuze, als je hem dood krijg je extra items maar later in het spel schijnt deze gast je te helpen met het openen van een geheime omgeving, als hij dus nog leeft.
spoiler:
Als je hem had laten leven kon je later in zijn appartement in Olympus Heights.
Hier kon je een Power to the People-station vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:42:
[...]

spoiler:
Als je hem had laten leven kon je later in zijn appartement in Olympus Heights.
Hier kon je een Power to the People-station vinden.
:)

Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:55:
[...]

:)

Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.
Inderdaad, maar als je op x360 speelt en je wilt 100% achievements is het zelfs belangrijk.
Want dat deel zorgt voor 2 achievements geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:01:
[...]

Inderdaad, maar als je op x360 speelt en je wilt 100% achievements is het zelfs belangrijk.
Klopt, domme achievements van de XBox 360 ook. :P

Liever de PC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
zelf had ik geen moeite met de eerste keer een BD verslaan, in 1x dood.
Je moet alleen wel uitkijken als hij op je af komt rennen/stormen, steeds dodgen.
verder steeds EBolt en Incinerate gebruiken, plus armed bullets, shotgun Eshots en machinegun....have fun.

later in het spel word het makkelijker, zeker als je op een verhoging staat...constant hitten met incinerate en EBolts met pistooltje...klaar.

Die Hypnosis die krijg je als je iets van 3x een LS hebt geRescued.
vraag me af wat je daarna nog krijgt als je weer 3 LS bevrijd.
inprincipe maakt het niet uit wat je kiest, als je recue-ed dan krijg je wat minder Adam dan Harvest, maar als je de teddy beer krijgt, krijg je ook een lading met Adam..dus het streept tegen elkaar weg (harvest of Rescue)

Verder ben ik gister lekker begonnen aan het spel, moet zeggen dat het me HEEL goed bevalt, vind hem graphisch heel mooi, vind het wel gaaf dat hij bij mij op 1680x1050 draait..AA heb je niet eens nodig, beeld is al goed zat.

Zelf ben ik meer van het ontdekken en speuren, niet van het rushen door een spel...beetje zonde van een spel als je em in 1dag uitspeelt. en ik gebruik die vitachambers ook niet, ik reload gewoon..alles opnieuw bekijken je je houd je ammo ;)

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:01:
[...]

Oee... hopen dat ik nog een save game heb, net voordat ik hem naar het hier na maals heb geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Heeft iemand de Ati hotfix al geïnstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hmm, ook uitgespeeld. SPOILERS!
spoiler:
Ik had er echt meer van verwacht, die Fontaine is toch heel erg lastig... Het blijkt(?? :P) dat je uit de vorige kamer VEEL ammo enzo mee kan sleuren, jammer dat ik em daar niet gesaved had..
Ik ging de fight beginnen met 3 healthkits, alleen vol machinegun ammo, en wat pistol ammo.. Hmm :P.. Na 2x proberen was ie toch echt dood, en niet echt heel spectaculair moeilijk..Tactiek bij de 3e phase om em de kamer rond te kiten, en met van die flessen en tonnen te bekogelen..

Had voor het goede einde gekozen, nu uitspelen voor een slecht einde. :D

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 10-09-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
eerste keer rond, op 'medium'. Top!
Ben vriendelijk geweest voor alle koters,en nu door op hard en wat minder vriendelijk...

spoiler:
Weet iemand hoeveel verschillende eindes er zijn? Eéntje voor 'nice' en ééntje voor 'bad'?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

spoiler:
Ja 2 eindes.

:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Na de demo gespeeld te hebben het spel maar gekocht.

Maar nu lijkt het anti aliasing niet meer vanuit de driver software van nvidia te werken.
Heb dus erg veel vage kartels wat niet netjes staat en ik had daar in de demo geen last van. Heb de laatste beta drivers erop staan.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben nu door Fort Frolic en op weg naar Andrew Ryan. Fort Frolic was kinderlijk makkelijk, behalve toen Sander Cohen doordraaide en kwaad werd, echt overal spidersplicers die zelfs met enrage moeilijk te verslaan waren. Maarja, je kunt niet echt dood.

Even wat tips voor de mensen die bij Fort Frolic aankomen:

spoiler:
In Fort Frolic moet je drie mensen om zeep helpen. Van de drie doet slechts 1 je echt aanvallen, deze gozer is een frost Houdini-splicer en enorm sterk. De andere twee zijn aardig laffe Nitro-splicers die voor je wegrennen. Er zit een fundementele fout in hun programmering, ze wachten namelijk tot de speler een bepaalde punt heeft bereikt. Vooral bij de Nitro-splicer die bij de striptent zit word dit erg duidelijk (deze schijnt immuun te zijn voor Plasmid's op pyro na). Volg deze Nitro-splicer tot het podium, ga hem daar niet achterna maar ge de tribune op. Je zult hem nu zien wachten in een gang langs de tribune. Normaal rent de speler die gang in, in plaats van de tribune op en gaat de achtervolging verder. Maar als je op de tribune staat kun je de nitro-splicer gewoon ongestraft doodschieten, hij zal stil blijven staan, niet wegrennen of reageren op schoten en je niet aanvallen.

De andere Nitro-splicer die je tegen komt is wel gevoelig voor frost- en electro-plasmid's en kan met frost-plasmids gemakkelijk tot staan worden gebracht.

/edit;

Herinner me net nog een tip:

spoiler:
Zoek goed in Fort Frolic, er zijn een paar plaatsen waar je niet komt als je op zoek bent naar de drie mensen die je moet vermoorden. Je vind hier wat extra recordings, inclusief een tamelijk zieke recording van Sander Cohen zelf (voor de mensen die hem vonden 'Bunny Ears' :P) en belangrijker als je goed genoeg zoekt vind je op zijn minst twee 'power to the people' machines die je helpen je wapens te upgraden. Er staat ook ergens een ammo-machine, denk eraan dat de meeste van die machine maximale security hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Auredium op 11-09-2007 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Auredium schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:28:
Herinner me net nog een tip:

spoiler:
Zoek goed in Fort Frolic, er zijn een paar plaatsen waar je niet komt als je op zoek bent naar de drie mensen die je moet vermoorden. Je vind hier wat extra recordings, inclusief een tamelijk zieke recording van Sander Cohen zelf (voor de mensen die hem vonden 'Bunny Ears' :P) en belangrijker als je goed genoeg zoekt vind je op zijn minst twee 'power to the people' machines die je helpen je wapens te upgraden. Er staat ook ergens een ammo-machine, denk eraan dat de meeste van die machine maximale security hebben.
spoiler:
Haha ja die bunny ears recording is inderdaad erg ziek! Deed mij een beetje terug denken aan het begin van het spel met die doktor waar de lijken aan de muur hangen en hij erg ziek loopt te praten. Dit vind ik meesterlijk mooie stukjes >:)
De gokkasten kwamen mij in dit level ook goed van pas, 1 maal full money gehad en hiermee alle health, eve en ammo aangevuld. Vervolgens weer gegokt en full money, daar heb ik nu nog de helft van over :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Als ik al die spoilers zo lees heb ik de 1e keer dat ik hem speelde toch nog aardig wat gemist. Toch nog maar eens rustig voor een 2e keer uitspelen :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 01:59:
Na de demo gespeeld te hebben het spel maar gekocht.

Maar nu lijkt het anti aliasing niet meer vanuit de driver software van nvidia te werken.
Heb dus erg veel vage kartels wat niet netjes staat en ik had daar in de demo geen last van. Heb de laatste beta drivers erop staan.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Vanuit de TS:

Hoe kan ik Anti-Aliasing forceren?
In dx10 is dat vooralsnog onmogelijk, voor dx9 is een workaround gevonden. Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

sh4d0wman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:17:
[...]

spoiler:
Haha ja die bunny ears recording is inderdaad erg ziek! Deed mij een beetje terug denken aan het begin van het spel met die doktor waar de lijken aan de muur hangen en hij erg ziek loopt te praten. Dit vind ik meesterlijk mooie stukjes >:)
De gokkasten kwamen mij in dit level ook goed van pas, 1 maal full money gehad en hiermee alle health, eve en ammo aangevuld. Vervolgens weer gegokt en full money, daar heb ik nu nog de helft van over :P
spoiler:
Dat was idd meesterlijk theatraal. Ik vond die recording ook zo goed van Steinmann waar hij bezig is met die neuscorrectie waarbij hij doordraait en zomaar in dat gezicht begint te snijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Auredium schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:42:
[...]

spoiler:
Dat was idd meesterlijk theatraal. Ik vond die recording ook zo goed van Steinmann waar hij bezig is met die neuscorrectie waarbij hij doordraait en zomaar in dat gezicht begint te snijden. :P
Nurse, scalpel please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Woow, BioShock is samen met Mafia het beste spel wat ik ooit heb gespeeld :)

Ik was vanaf het begin al hooked, toen ik een paar levels bij een maat van me speelde op z'n 360.
spoiler:
Op een gegeven moment loop je in het mortuarium door een gang met water, en om de hoek aan het eind zie je de schaduw van zo'n dr. mengele die zich tegoed doet aan een lijk. Hij hoort je, je ziet de schaduw overeindkomen, en het licht wordt uitgedaan. Wat gerommel, en het licht gaat weer aan. Ik kijken... is die gast WEG! Vet freaky rondkijken waar hij nou is, loop je terug, komt ie tevoorschijn uit zo'n lijk lade aan de andere kant. Ik schrok me dood! :P
Toen maar gedownload op m'n PC.

Ik heb alleen nog even een vraag over het gokautomaat in Fort Frolic:
spoiler:
Ik ben bijna door al m'n geld heen (17 dollar over), maar komt er nou altijd geld uit die automaten? Dat zou namelijk een mooie geldinkomst zijn :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vaag eigenlijk dat je de gokautomaten niet kunt hacken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Huig

spoiler:
Het is een gok automaat offcourse, ik heb een keer 50 dollar uit eentje gehaald 8)
De beste bron van inkomsten is om alle kassa's te searchen, en ook kijken voor kluizen om die te hacken, alhoewel dat niet makkelijke hacks zijn :) Ik search ook iedere splicer die ik afmaak, die hebben ook vaak geld bij zich

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste