Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn DVI poort het niet doet. Ik wilde m'n F3Ja (Mobility Radeon x1600) aansluiten op mijn tv via een DVI-HDMI kabel, wat dus maar niet wilde lukken. Heb ook de verschillende HDMI-poorten geprobeerd aangezien soms maar één van de poorten geschikt is voor HDMI-DVI kabels. Als ik een andere monitor wil aansluiten kan ik ook alleen kiezen voor VGA of component output in Windows 7.
Verder geprobeerd om drivers te updaten, al is dit vrij kansloos aangezien de laatste drivers van Asus van een paar jaar geleden zijn. Ik heb ook een display driver voor 32-bit Windows 7 gedownload van de Toshiba website om te zien of die misschien werkt. Ook geen succes.
Ook geprobeerd om de standaard Radeon X1600/ 32-bit W7 driver te modden naar een mobility versie. Geen
succes.
UPDATE:
Maak nu maar gebruik van de VGA-poort. Werkt op zich niet slecht, maar DVI geeft toch wat mooier beeld.
Overigens nog een ander punt:
Mijn speakers doen het ook niet meer. Iemand hier eerder problemen mee gehad? Ook al van alles geprobeerd met drivers e.d. Misschien nog maar eens open schroeven en kabels controleren, al kwam je hier niet echt makkelijk bij volgens mij.
Verder geprobeerd om drivers te updaten, al is dit vrij kansloos aangezien de laatste drivers van Asus van een paar jaar geleden zijn. Ik heb ook een display driver voor 32-bit Windows 7 gedownload van de Toshiba website om te zien of die misschien werkt. Ook geen succes.
Ook geprobeerd om de standaard Radeon X1600/ 32-bit W7 driver te modden naar een mobility versie. Geen
succes.
UPDATE:
Maak nu maar gebruik van de VGA-poort. Werkt op zich niet slecht, maar DVI geeft toch wat mooier beeld.
Overigens nog een ander punt:
Mijn speakers doen het ook niet meer. Iemand hier eerder problemen mee gehad? Ook al van alles geprobeerd met drivers e.d. Misschien nog maar eens open schroeven en kabels controleren, al kwam je hier niet echt makkelijk bij volgens mij.
[ Voor 31% gewijzigd door Rob1106 op 20-01-2010 14:11 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110