Toon posts:

Goodbye my Thunderbird ... we had great times ...

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
OK das dan oo, weer geregeld, ik heb m'n TB 1100 gedood ...
Ik heb altijd zitten roepen dat je er een halve idioot moet zijn om het te doen maar het is me nu dus ook overkomen ... niet écht mijn schuld .... heatsink zat goed want dat controleer ik élke keer ... maar m"n clip zat maar half vast ... ik startte op en na enkele seconden hoorde ik een "klik" ... vroeg me af wat het was en toen m'n scherm ineens zwart werd werd het me pijnlijk duidelijk ... CPU naar de eeuwige benchmarks :(
Aan de onderkant was een stikker die was half opgefikt ... bovenkant was nog heel gaaf al was er een heel klein stukje van de core nu.
Heb er een ander stickertje opgeplakt en ga maar proberen er een nieuwe voor te krijgen.
Als het niet lukt jammer ... dure dingen die dondervogels ... in afwachting van heb ik nu maar een Duron 800 ...

er is overigens niets verontrustender dan een brandgeur uit je kast ... al wist ik in dit geval al wel meteen hoe laat het was :(

DD

Verwijderd

Gecondoleerd.

Maaruh, foto's....!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 februari 2001 20:28 schreef Straatje het volgende:
Gecondoleerd.

Maaruh, foto's....!
Als ik toevallig een digitale camera had had ik ze al gepost gehad ...
En er is overigens niks aan te zien ... beeld je gewoon aan de onderkant een sticker in met een ronde brandplek ... voor de rest puntgaaf

DD

Verwijderd

Gecondoleerd, maar wel ff je sig bijwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 februari 2001 20:37 schreef gve het volgende:
Gecondoleerd, maar wel ff je sig bijwerken.
ach laat maar staan ... maandag of dinsdag toch een nieuwe ... hoe ver ik die kan klokken zien we dan wel ... ben nu te lui

DD

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29
My sincere condoleances...
Eigen schuld dikke bult, tja het zijn lijpe dingen die TB's.. worden erg snel erg heet.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Valt me wel op alsof jullie erover praten alsof die dinge niks kosten...

Ik zou het echt zonde vinden.

Verwijderd

ahh heh, het kan gebeuren, als je um niet kan ruilen heb je een mooie sleutelhanger voor je EvoVI

• IceStorm
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"Hoi winkel.. uhm ja.. Er staat nergens in de handleiding dat ie kapot gaat als je hem in de fik steekt.. dus ik wil een nieuwe"

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

We are with you in this dark moment.

Sterkte.

;(

? weet jij wat.

Verwijderd

Jammer, erg jammer ;(

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ppl ...

Ik ben "goede" klant in die winkel dus laat ons hopen ... anders mag ik betalen ...
Niet goedkoop maar zo leer je het ...
Maar ja hoe groot is de kans dat je heatsink goed zit maar je clip nét niet vast genoeg om te blijven zitten ... pfff

de 1.2 die er aan zit te komen ga ik niét opfikken in ieder geval ...

DD

• Daan
  • Laatst online: 16:29
Ej man je hebt een vette sleutelhanger!
Die zou ik dus echt kicke vinden.. Dat ding is echt superhard dus iets afbrokkelen kan niet, ja behalve van de core.. maar goed.. ;).

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zondag 11 februari 2001 10:05 schreef Phreak het volgende:
Ej man je hebt een vette sleutelhanger!
Die zou ik dus echt kicke vinden.. Dat ding is echt superhard dus iets afbrokkelen kan niet, ja behalve van de core.. maar goed.. ;).
Dan vraag ik me dus af, hoe maak je hem dan geschikt als sleutelhanger....?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-08 08:22

Canon23

>>MY<< world

Nou ik neem aan:
1 Haal de processor uit de pc
2 Boor er een klein(dan wel KLEIN maar groot genoeg voor een ringetje)gaatje in
3 ring er doorheen halen
4 aan de sleutelbos
5 OPSCHEPPEN OP SCHOOL DAT JIJ DE DUURSTE SLEUTELHANGER HEBT!!!1 :7 8-) B-)

[typo |:( ]

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Yucko

One clown to rule them all !

Het best kun je volgens mij toch die pinnetje verwijderen (eraf breken) want kan anders behoorlijk pijnlijk worden als je gaat zitten met dat ding in je broekzak :P

Daarna gaatje boren en een ringetje erdoorheen jassen. Vastmaken aan je sleutelbos en voila!

[edit]: Damn Canon23 was me voor :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

hehe ik was de snelste ;)

maar ik was dat van die pinnetjes vergeten :o |:( dus dat is weer goed aan jouw post

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij kan dat wel moeilijk worden, de cpu is toch van keramiek? :?

Dat spul breekt zo als je er ff kracht op zet. :(

Whatever.

Verwijderd

De duurste sleutelhanger? Wat is zon kapotte Thunderbird nog waard dan? Ik geef 2,50

Verwijderd

Uhm sorry, maar dit had iedereen kunnen overkomen. Ik zit nog nie zo lang met een tbird, en ben ZEEER voorzichtig, en erg alert [temeer ik tot 2x toe brandgeuren uit m`n pc mocht opsnuifen, mx300 letterlijk afgefikt [2 contactjes maar toch] en 300Watt voeding op MYSTERIEUSE wijze heb laten doorfikken]
Ik kan me erg goed voorstellen dat die koeler niet goed alligned zat. Gecondoleerd iig. Maar je gaat die toekomstige tb1200 toch wel zeer goed overlcocken? ik las op www.overlockers.com dat ze het vermoeden hadden dat er wat met de nieuwe cores aan de hand was, wa testjes met technieken uit de palamino core wat resulteerde in betere overclock results.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Die TB mag kapot dan wel niks waard zijn, maar het heeft je wel 700 piek ofzo gekost om hem te kopen

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 10 februari 2001 23:10 schreef Pizzaman het volgende:
Valt me wel op alsof jullie erover praten alsof die dinge niks kosten...

Ik zou het echt zonde vinden.
Precies, sommige mensnen hebben echt veel geld.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Daarom heb ik gisteren eerst het stikkertje van de proc gehaald en op een brandveilig plekje geplakt voordat 'ie met z'n voetjes voor het eerst in m'n mobo mocht zinken ;)

Verwijderd

Ik denk dat je beter een stevig stuk ijzerdraar aan de pootjes kunt solderen en daarna de rest van die pootjes er af kunt halen, dan dat je er een gaatje doorheen boort, want ik denk dat je het daar behoorlijk moeilijk mee krijgt.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 10:57 schreef lexkam het volgende:
Daarom heb ik gisteren eerst het stikkertje van de proc gehaald en op een brandveilig plekje geplakt voordat 'ie met z'n voetjes voor het eerst in m'n mobo mocht zinken ;)
Uhmm.. waar zit die sticker dan op de CPU ? Want ik kan niet herinneren dat mijn tb900 ook een sticker had toen ik mijn pc in elkaar zette...

Verwijderd

Heb dat ook een keertje gehad, met mijn moeders duron 600@850 ( rara wie dat ding geadviseert en gebouwd heeft ) ik had blijkbaar het klemmetje van de FEP32 er niet helemaal goed op zitten(vanwege het kleuren al 10 keer erop gezet, dan let je dus niet meer zo goed op), ik hoorde een klik achter mee, maar daar lette ik niet verder op, maar opeens had ik door dat ik geen internet meer had ( duron=server ). En toen bleek dat de putter vast zat. Toen heb ik naar die kooler gekeken en toen zag ik het. Handjes gevouwen, laten afkoelen en opnieuw geprobeert ( dit keer de cooler er goed op ) en hij deed het gelukkig nog.

p.s. het klik van de kooler hield in dat de onderste klem losschoot. en dus bleef de cooler aan de bovenste klem tegen de proc aan hangen ( ik heb een tower ) dat is waarschijnlijk mij geluk geweest!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb vandaag m'n nieuwe Thunderbird 1100 gekregen ... gewoon gratis ingewisseld met de verbrande in de PC zaak ... heb niet gezegd wat ermee gebeurd was hoor ... ;)
Deze haalt wel maar 1266 stabiel maar mij hoor je niet klagen ...

greetz

DuronDude

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ach ja, het scheelt je wel weer een paar meier hè :)
ps. ff je sign. aanpassen :P

Verwijderd

t'Is wat verlaat, maar gecondoleerd en gefeliciteerd.
(Had je posting overhet hoofd gezien.)

Als je nog naar een andere heatsink ooit eens gaat kijken, kun je overwegen er een te nemen die op de gaten van het mobo zit gemonteerd. D'r zijn er alleen niet zoveel van, en lekker duur...
(The Core, De Vos32 mod voor KT7, Swifttech462...)

:Y)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Flapdrol: Laat die topics rusten man!!! |:(

Whatever.

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 13:26 schreef meendering het volgende:
Flapdrol: Laat die topics rusten man!!! |:(
Pardon?

Tegen wie heb je het eigenlijk ??
Ik neem aan tegen Viper_74.... :(

Verwijderd

Driewerf K*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 16:37 schreef A.Vos het volgende:
Driewerf K*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:?

Verwijderd

Wat een mooie topic naam:

Goodbye my Thunderbird ... we had great times ...

EN JULLIE WILLEN FOTO'S VAN DIE DOOIE PROCESSOR ZIEN. SCHAAM JE!!!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Ik leef met je mee....... heb het zelf ook gehad....klotedingen zijn echt te zwak voor woorden.

A>

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dat is vette pech hebben!
Pagina: 1