Handtekening
Verwijderd
hahahaha =))
LOL ! =))
Gebruik gewoon een KLOP-boor met staal boren erin ofzo =))))
Weet juh hoe gaaf =)) een dikke TB als sleutelhanger =D
Hmz.... ik denk dat ik mijn duron toch maar eens op 4,65 volt laat lopen =D
LOL ! =))
Gebruik gewoon een KLOP-boor met staal boren erin ofzo =))))
Weet juh hoe gaaf =)) een dikke TB als sleutelhanger =D
Hmz.... ik denk dat ik mijn duron toch maar eens op 4,65 volt laat lopen =D
ik heb ook een sleutelhanger, maar deze is van een groter formaat...
t'is een K7 750 slot A cpu'tje.... ook dood!
t'is een K7 750 slot A cpu'tje.... ook dood!
Whatever.
Verwijderd
kunt ge maybe als presse-papier gebruiken ofzo . Of sleutelhanger voor als je een Porsche Turbo 2000 hebt , is je sleutelhanger even vet als je wagen !
He Balboa, je moet hem voor de gein 's in de Vraag&Aanbod gooien, kun je er misschien nog 25 piek voor vangen ofzo.
Gewoon harde StaalBoor gebruiken en flink boren met een stevige machine.
Als dat niet lukt voorzichtig met extra-geharde Steenboren, evt met klopfunctie aan, gewoon verder proberen.
Moet toch lukken zou ik zeggen?
Als dat niet lukt voorzichtig met extra-geharde Steenboren, evt met klopfunctie aan, gewoon verder proberen.
Moet toch lukken zou ik zeggen?
Ja, je kan er toch weinig aan verknallen
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Met een speedboor op hele hoge toeren er doorheen, eerst voorboren met een klein boortje en dan het uiteindelijk gat. Dus hoge snelheid, metaalboortje.
Verwijderd
En klopboor lijkt me niet zo verstandig, ik denk dat er dan van alles af gaat brokkelen..
ik heb geprobeerd een gat in een dooie duron te maken maar dat ging dus echt niet door
van alles geprobeert....kreeg er geen gaatje in...
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Soldeer gewoonwat pinnetjes van de onderkant aan elkaar met een sluitinkje van je sleutelhanger ertussen... Net zo makkelijk en werkt prima
Verwijderd
Ik heb ooit een 386 op de testbank gegooit maar helaas.
Met gewone boortjes red je het niet. (ze sleten sneller dan het gaatje dieper werd)
Ik kreeg toen als advies diamant/wolfraamboortjes te nemen maar die zullen wel erg duur zijn
Met gewone boortjes red je het niet. (ze sleten sneller dan het gaatje dieper werd)
Ik kreeg toen als advies diamant/wolfraamboortjes te nemen maar die zullen wel erg duur zijn
maar waarom een sleutelhanger ?? is toch zonde ??:?
ZET HEM IN EEN FOTOLIJSTJE !! dan kun je er nog eens naar kijken en dan bedenken wat voor fijne tijden jullie samen hebben gehad (of niet>:)
ZET HEM IN EEN FOTOLIJSTJE !! dan kun je er nog eens naar kijken en dan bedenken wat voor fijne tijden jullie samen hebben gehad (of niet>:)
Pagina: 1