BasieP schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:19:
[...]
true, maar dan is het hele nut weg.
't is namelijk zo, spirit is 34% fcr, op me huidige armor zit 20% (moet nog viper hebben), ik heb ring van 10% fcr en op wizzy 50%.
Samen is dat meer dan 105% dus snel tele etc.
Wanneer ik armor vervang dan mis ik 20% fcr, en zal ik dat moeten aanvullen met iets anders.. aangezien ik graag frostburns hou voor mana ipv magefist.
ik heb momenteel al 10 str op me boots, en kan eventueel me belt nog vervangen (nu tal's belt) maar weet zo geen cheap belts met +20 str..
om een socket quest te verneuken om in me weapon een fal te duwen vind ik ook wat zonde.
Mooiste zou zijn een torch en een anni, maargoed die dingen kosten geld en aangezien niemand mijn mooi
eschuta koopt

t-gods gaan vanaf 10 fg; dan heb er ook meteen vita bij
anders een leuke rare belt vinden met veel str en resi
gister een beetje lopen klooien met mn nieuwe soso, maar er waren alleen maar bagger parties te vinden die dus ook uiteindelijk eindigden in een rip bij duri...
geen pijn want de sork was pas lvl 14, en had alleen gevonden gear aan.
daarna nog eff mn pally uitgelaten en even met eldrich en shenk NM gespeeld; paly is nu lvl 45 en heeft z'n GA nu aan (91/90/90/90 op NM)
str& dex worden atm zwaar gebugged met str & dex charms en een 3scrown met 2 P-amethists en een P-emerald
ik moet nog goeie boots vinden zodat ik straks op full resi kom in hell. Denk dat ik dit met wizzy ga doen, en dan kunnen de boots str/dex varianten zijn ipv resiboots. Hots is niet meer nodig aangezien ik GA nu heb
welke boots hadden ook weer str/dex?? marrows
?, treks??
als iemand zo lief is om cs-hell runs te doen vanaaf dan leech ik graag een paar lvls zodat ik daarna meteen door kan naar hell-baals