[MMORPG]Silkroad Online, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Wat zitten jullie allemaal te zeuren over het downloaden van de client via torrent? Als je goed kijkt staat er ook een mirror op filefront. Niks torrent. En die torrent werkt goed hoor. Gewoon downloaden openen en uTorrent begint met downloaden.

Als jullie SRO niet meer leuk vinden ga dan lekker WoW spelen. WoW zijn support is ook niet alles heb ik gehoord hoor. Iemand zijn account was gehacked en moest een e-mail sturen en duurde 3 dagen voordat die antwoord had en nog was zijn account nog niet teruggezet. Hij had al aangetoond dat het zijn account was :/

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het via fileshack gedownd :) ging sneller dan torrent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
torrent downloaden = leechen , uploaden = seeden en dat vergeten de meeste mensen omdat te doen voor andere mensen,maja sro he :x.

je hoeft niet 100% teleren wat torrent inhoud maar deze term moet je zeker weten!

omdat jij langszaam download komt omdat de health van de torrent zelf slecht is of te weinig bronnen

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Nu is het genoeg gezeur over torrents en de snelheden daarvan.

Postings over downloadsnelheden horen sowieso niet op GoT thuis, en zeker niet in dit geval. Waarom? Omdat je er zelf iets aan kunt doen; minstens 1:1 seeden (uploaden), en dat lijkt me toch wel redelijk bij een spel dat je gratis mag spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:10
iedere keer als we een beetje actief praten komt er een mod om het topic te screwen....
We mogen niets zeggen hier.

Srry mods jullie doen goed werk hoor maar dit vind ik een beetje overdreven =(
tis voor mij nu wel genoeg ik verlaat dit topic gwn =D net als ik dat met de game doe =D

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer zeg maar goed je hebt wel gelijk!
ik bedoel downloaden hoort gewoon bij het spel en als er wat gedownt moet worden word er hier over gepraat.
dan vind ik het gewoon sneu dat er weer een mod bij moet komen >:( jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34
TheZeroorez schreef op zondag 23 december 2007 @ 08:55:
[modbreak]Nu is het genoeg gezeur over torrents en de snelheden daarvan.

Postings over downloadsnelheden horen sowieso niet op GoT thuis, en zeker niet in dit geval. Waarom? Omdat je er zelf iets aan kunt doen; minstens 1:1 seeden (uploaden), en dat lijkt me toch wel redelijk bij een spel dat je gratis mag spelen ;)[/modbreak]
Het spel is niet gratis (A), gratis te downloaden jah. Maar het zijn oost Aziaten, die proberen overal geld uit te slaan. Op een gegeven moment zit je zo ver in de game dat je niet meer terug kan maar ook niet kan stoppen omdat je er al zo veel tijd heb ingestoken.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo zou het geld kosten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
nou ben ik nog ffies dan om een reactie te zetten voor sro-pos....

het is gratis en je kunt het gratis spelen maar later als je lvl 60 bent ofzow heb je die CS (cash shop) items echt nodig om je wapen te upgrade enz... (ook om te lvle en zelfs eigenlijk ook al om in te loggen met die premium rotzooi).

hopelijk begrijp je nu dat de game niet echt gratis is maar dat hij gratis lijkt =P tot een bepaald punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:04:
nou ben ik nog ffies dan om een reactie te zetten voor sro-pos....

het is gratis en je kunt het gratis spelen maar later als je lvl 60 bent ofzow heb je die CS (cash shop) items echt nodig om je wapen te upgrade enz... (ook om te lvle en zelfs eigenlijk ook al om in te loggen met die premium rotzooi).

hopelijk begrijp je nu dat de game niet echt gratis is maar dat hij gratis lijkt =P tot een bepaald punt.
ik denk dat je hierbij bedoeld de Item Mall

en ja geld, als je een pet wil (aapje, eekhoorn enz) kot het geld
premium tickets, xp sp silver en gold tickets

immortals enzo voor het plussen van je wapen hoger als +5

spel kost mij gemiddeld 200 euro per maand, maar heb et er voor over lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XD XD XD XD XD XD 200 euro in de maand is dat niet gwn zonde van je money.
ik stop er gelijk mee als ik al 50 euri in de maand zou weg gooien.
je betaalt geld voor een ondegelijk spel zo geweldig is het niet eens met al die bots dan vind ik niet dat je er 200 euri in de maand moet voor gaan uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik denk dat ie 20 euro in de maand bedoelt ?? voor een klokje van zijn aapje en een ticket ?? tenminste dat hoop ik maar anders ben je best maf 200€ =S ik zou er in totaal nog geen 100€ in willen steken :s

en trouwens Probeer ik sro weer doet hij het weer niet :s ik ga hem dus echt niet weer opnieuw downloaden hoor :S wat een maffe game =S

[ Voor 25% gewijzigd door Clifdon op 24-12-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:46:
Ik denk dat ie 20 euro in de maand bedoelt ?? voor een klokje van zijn aapje en een ticket ?? tenminste dat hoop ik maar anders ben je best maf 200€ =S ik zou er in totaal nog geen 100€ in willen steken :s

en trouwens Probeer ik sro weer doet hij het weer niet :s ik ga hem dus echt niet weer opnieuw downloaden hoor :S wat een maffe game =S
neenee ik bedoel wel degelijk 200
voor 3 karakters op moment
men lvl 79 rogue
men lvl 62 wizzard
en men lvl 60 warrior

allemaal een golden ticket + skill ticket + aapje
en dan natuurlijk het proberen met het plussen van men wapens enzo

ja kijk ieder zen hobby waar hij geld in steekt, deed dat vroeger in WOW en nu in dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh btw clifdon van waar ben je ander breng ik een copietje langst als je niet te ver woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
lol 200€. Bij ons in de union zit iemand die kreeg een rekening van paypal van €700+ voor een maand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik speel nu flyff same met een maat hij is daar lvl 89 (bijna 90) en wij gaan het helemaal F2P doen het zal wat langer duren maar we maken veel chars om centen mee te verdienen =D

we hebben met zen 3e een char lvl 60 gekregen in 1 dag :s naja 24 uur (non stop) (max gap is 120 daaro) ;)

dus SRO heb ik niet zo'n zin meer in =þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Vers vlees ;) Ik ben gisteren begonnen en heb nu een lvl 10 clerick. Voornamelijk aan het trainen want alle spannende dingen gaan pas rond lvl 20 gebeuren. Ik zit op de Venus server dat schijnt een nieuwe te zijn en is ook niet achterlijk druk. In ieder geval nog geen bots gezien :*)

Ik denk dat ik hier wel wat tijd aan kwijt ga zijn....

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wha die bots zijn al verder die kom je later wel tegen :P
maar waarom ben jij cleric?? ik zou zelf warroir rogue of wizzard zijn:)
en cleric voor de bij nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:20:
wha die bots zijn al verder die kom je later wel tegen :P
maar waarom ben jij cleric?? ik zou zelf warroir rogue of wizzard zijn:)
en cleric voor de bij nemen :9
Precies mijn gedachten; ik wil graag healer worden in de party. Goede healers zijn schaars ,maar ik wil proberen hier de beste in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een goede guild hebt dan ben je als cleric redelijk onmisbaar bij castlewars of guildwars
maar dat is ook pas vanaf lvl 72
ik ben eigenlijk puur rogue en eigenlijk hou ik wel echt van dat char, heb het nu van net iets na de europe update.
72 daggers en crossbow full blue +5
aan men gear ben ik nog aan het werken want die willen maar niet naar +4 gaan

maar ja castle wars morgenmiddag dus tijd om plezier te maken hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Probleem is in party-formatie als cleric, dat je later weinig parties zal aantreffen.
Meeste mensen solo'en en de bots zowiezo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het botten zal erger worden nu, want softmod is terug dus meerdere char via 1 client laden

server was nu al redelijk vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je dat als ik op mijn pc inlog op mijn account dat ik op mijn laptop kan inloggen op een ander account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:31:
bedoel je dat als ik op mijn pc inlog op mijn account dat ik op mijn laptop kan inloggen op een ander account?
dat kan je zoiezo al doen
met softmod (bot) kan je op 1 pc meerdere keren inloggen
met een normaal standaard systeem kan je er me 3 tegelijkertijd inloggen
en als je dat dan ook doet op je laptop ben je met 6 characters online

maarja , als je dat gebruikt ben je ee botter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet waar dat je zoiezo op 2 verschilldende pc gewoon allebij kan inloggen.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:36:
het is niet waar dat je zoiezo op 2 verschilldende pc gewoon allebij kan inloggen.
andere accounts hé, zelfde account gaat niet

heb 6 accounts, hoofdzakelijk storrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat snap ik zelf ook wel :P maar zou het er aan liggen dat ik 1 netwerk in mijn huis heb waar alle pc's op aan gesloten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Lijkt me logisch, als je PC + Laptop op hetzelfde IP zitten, dat je dan gewoon 1 account tegelijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je kunt vanaf hetzelfde IP met, sinds kort, 15 accounts tegelijk inloggen. Het is dus geen probleem, sro-poseidon en Heraclius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je dat dan???? dan kan ik mezelf lvlen 8D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
saviour schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:56:
Je kunt vanaf hetzelfde IP met, sinds kort, 15 accounts tegelijk inloggen. Het is dus geen probleem, sro-poseidon en Heraclius.
Dat zou best kunnen, maar ik heb het over de legale manier en niet over bots e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bn ik wel eens benieuwd hoe jij 15 accounts openkrijgt op een legale manier hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol waar blijft die mod ook alweer haha srry moest ff.

maar is het waar dat als ik een lvl 10 popetje heb ik beter mij kan later plvlen op chaijkis dan op penons?? want iemand zij dat tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:59:
lol waar blijft die mod ook alweer haha srry moest ff.

maar is het waar dat als ik een lvl 10 popetje heb ik beter mij kan later plvlen op chaijkis dan op penons?? want iemand zij dat tegen mij.
13 tot 15 levels hoger laten powerlevelen

dus jij 10 , dan zit je op lvl25 beesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bots / cheats voor online aangelegenheden zijn niet welkom op GoT

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Nergens, als je het wilt zoek je maar goed op internet. Ik kan je vertellen gratis bot ZONDER keylogger bestaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kosten die dingen geld dan? waarom geedt SRO zelf die bots dan niet uit 8D lol+=
oh dankje powerbass weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
sro-poseidon wie zegt dat ze dat niet doen dan ?? niemand heeft bewijzen maar het zou best kunnen dat ze ze zelf uitgeven..

Maar praten over bots mag eignelijk al niet en vragen om bots zowieso niet =S =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:21:
bn ik wel eens benieuwd hoe jij 15 accounts openkrijgt op een legale manier hoor
Lees? 15 verbindingen per ip.

• Clifdon
powerbass dan moet je gwn 15 pc's hebben ??? dat is zo legaal als het maar zijn kan =), Maar wie gaat dan die pc's besturen ??? uuh in je eentje lijkt mij dat vrij lastig xD. 2 is eigenlijk al vrij veel. Dan moet je al na gaan denken hoe allus nou ook alweer zat (er zitten namelijjk meestal verschilen in besturing enz. laat ik zeggen de ene muis is de andere niet =Þ ) dus jah 15 clients lijkt mij wat onwaarscheinlijk.

maar mocht je nou een lake game-dag doen op een bedrijf dan zouden er dus 15 kunnen inloggen =P

Verwijderd

3pc's zijn voor mij op moment al genoeg

en mensen wie op jullie server heeft er de castle wars gewonnnen???

bij ons NetWarriors

blijkbaar waren LOD (USA_Stars) en Disney de gevreesde tegenstanders want iedereen viel hen eerst aan

was wel fun, maar NW had ineens mega veel SUN wapens en na de wars waren die plots verdwenen :s raar

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Wij hebben met hele union samen gedaan xD.. KAOS UNION FTW on Zeus!! MORTIS werd totaal weggevaagd :D

Verwijderd

wat zijn jullie lvl's eigenlijk ik ben 30 8D ik heb ook niet meegedaan aan fortresswar want de hoogst uit de quild is 45 XD

• Moonborne
Op Venus heeft "Avalon" gewonnen.
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:49:
wat zijn jullie lvl's eigenlijk ik ben 30 8D ik heb ook niet meegedaan aan fortresswar want de hoogst uit de quild is 45 XD
Welke build/wapen gebruik je?

Verwijderd

full str blade hoezo?

Verwijderd

Powerlvlen is niet 15 levels maar 11 levels vriende ;)

EDIT:
PowerBAss schreef:
neenee ik bedoel wel degelijk 200 euro (per maand)
voor 3 karakters op moment
men lvl 79 rogue
men lvl 62 wizzard
en men lvl 60 warrior

allemaal een golden ticket + skill ticket + aapje
en dan natuurlijk het proberen met het plussen van men wapens enzo

ja kijk ieder zen hobby waar hij geld in steekt, deed dat vroeger in WOW en nu in dit
Ik verdoem jouw! god gloeiende nakende! :P (netjes gescholden al zeg ik het zelf) O-)

Maar kom op man, dan moet je echt eens gaan nadenken waar je mee bezig bent. Heb je geen vrienden in *het echte* leven? Als je zoveel golden tickets enzo hebt heb je waarschijnlijk geen tijd om met *echte* mensen om te gaan. Maar denk eens goed na, nu is het allemaal leuk silkroad je hebt allemaal *vrienden* in je guilds etc. etc. Maar over 1 of 2 jaar ben je er over heen gegroeit (ik weet niet hoe oud je bent, maar je zult echt stoppen met spellen spelen neem dat van mij aan :P ) en dan heb je dus 24x200=4800 euro opgemaakt (verspilt) aan die onzin. + Je hebt geen *echte* vrienden en dan sta je er alleen voor. Neem van mij aan dat je beter naar vrienden kan gaan en daar gamen (op de wii ofzo) of gezellig vrijdag avond gaan stappen en 20 euro opmaken. Dan kun je die 120 euro die je overhoud mooi opzij zetten ;)

EDIT2: Ow sorry PowerBAss ik lees net je in profiel dat je al 30 bent, laat dan maar het is al te laat..

PS: Diesel is inmiddels ex-silkroader, maar hij weet waar hij over praat. Typ "Diesel crit" maar eens in bij youtube. Zerk + crit met rogue daggers +7= 364.278 damage op een mangyang. Ik betaalde 10 a 20 euro per maand, een heel ander bedrag dan het 10 keer zo hoge 200 euro per maand 8)7

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 10:36 ]

Verwijderd

tering ik heb niet zoveel geld op SRO maar ik kocht een blade lvl 32+3 en hij had 8crit dus ik vond hem wel cool en ik had 2 weapon elixirs dus ik wou hem 5 maken.
nou bij de eerste elixir ging die naar +0 en de 2 elixir heb ik niet gebruikt ik was heel boos want ik heb niet zoveel geld :(
maar heb nou its nieuws ontdekt ik heb een account in hotan en ik koop daar alle goedkope
weapon elixirs die ik kan krijgen en verkoop ze in de nacht voor 350k :) best duur op poseidon waren ze maar iets van 200k en op mars zijn ze soms zelfs 400k maar die worden nouwelijks gekocht XD

ojah en diesel je hebt grootgelijk 8D 200 euro is egt teveel daar kun je heel wat mensen mee redden en ik vind het zielig dat je dat dan uitgeeft aan silkroad >:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Wilde gewoon even weten ;)
Ik heb de laatste tijd wat Euro chars gespeeld, maar die beginnen me nogal te vervelen, ze zijn niet echt geweldig vind ik. Dus ga weer een Chinese maken. Moet nog even nadenken wat voor een build ik zal nemen.

[ Voor 36% gewijzigd door Moonborne op 28-12-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja iedereen heeft zijn hobby zoals ze zeggen
en ja ik ben al 30 en heb raar maar waar een leven

ik werk snachts, speel smorgens, door de dag is het het huishouden doen en ff bij vrienden
en in het weekend zet ik geregeld wel een stapje in de wereld, ben niet veel thuis tenzij het grote wars zijn, dan blijf ik thuis

btw nice crits, heb ze nog niet zerk op manjangs geprobeerd,
dont waste my zerk hhihihi
ik doe gemiddeld een 19K crit op lvl 80 full str
zal het eens moeten frapsen

eerdaags proberen de daggers en crossbow naar +7 of +9 te krijgen
crit is al 20 op de daggers dus das al lekker
ma eerst nog een paar astrals en immortals kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 17:02

Auredium

Informaticus Chaoticus

ik werk snachts, speel smorgens, door de dag is het het huishouden doen en ff bij vrienden
en in het weekend zet ik geregeld wel een stapje in de wereld, ben niet veel thuis tenzij het grote wars zijn, dan blijf ik thuis
En wanneer slaap je?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha meestal tss 10 en 14h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:38:ojah en diesel je hebt grootgelijk 8D 200 euro is egt teveel daar kun je heel wat mensen mee redden en ik vind het zielig dat je dat dan uitgeeft aan silkroad >:(
tja misschien zijn de dingen waar jij je geld uitgeeft voor mij ook zielig

ik kan mij het eerlijk gezegd permiteren, mijn huis word afbetaald, mijn auto, moto, ik moet niets laten vallen dus waarom niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef eigenlijk niet zoveel geld uit XD
laat alles op de bank staan :)

eey ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar op youtube staan filmpjes ocer chin in tomb ik ga er nu ff een kijken 8D

ff een vraagje als je een lucky stone hebt en die op een wapen wil usen kan het wapen ook verdwijnen dan of dat er stats af gaan of naar beneden gaan? want had ik dus laatst wel toen ik mijn weapon +5 wou makenXD
hij ging van+4 naar +0
en ik heb net sos gekocht lvl32 blade sos hij heeft een crit van 11 8D
en ik heb hem net +3 gemaakt :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
offtopic:
Jammer dat het topic toch weer een beetje doodbloedt...

Heb even een korte stop gehad met Silkroad, maar ga toch weer beginnen, met weer een Euro char.
Zat te twijfelen tussen Bard en Warlock.

Mijn eerste voorkeur ging uit naar Warlock, na wat research etc. ben ik erachter gekomen dat veel hoog lvl Warlocks, die gaan partyen, alleen worden gebruikt als buffer met sub-class Cleric. Als ze niet gingen buffen werden ze simpelweg gekicked als ze Warlock spells gingen casten.
Het idee van Bard lijkt me wel leuk. Redelijke attack damage, maar ook de party buffs. Er is een grote vraag naar Bards, sinds er zowat geen Bards zijn in de game.

Wat is jullie mening over Bards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind bards voor erbij snapie je kan beter iets anders doen en dan cleric of bard erbij nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ja, daarom heb ik dus Bard gekozen. Iedereen neemt Bard als sub-class. Maar niemand kent de echte kracht van de Bard als main-class. Ook gewoon om een beetje uniek te zijn.
Ik level ook erg snel. Parties willen me best vaak, zelfs parties bij mensen die 5-10 lvls hoger zijn dan ik.
Bard is goed in solo, vergelijkbaar met een Chinese INT, maar in de parties is de Bard te healer van de MP. Bards hebben veel skills om de party te voorzien van volle MP en andere stuff, dat is wat die hogere lvl's van me willen.

Ik vind het best, ik ben bezig met de MP van de partymembers en soms een attack vanuit mijn kant.

[ Voor 13% gewijzigd door Moonborne op 31-12-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol een bard vergelijkbaar met een chineese INT dacht het niet mischien gaan ze even snel DOOD
maar INTers hitten veel meer dan bards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ach ik heb hetzelfde met mijn Clerick, mijn focus ligt op het healen en secondair heb ik nog geen klasse gekozen. Solo levelen begint nu rond lvl 22 wat lastiger te worden ,maar in party's ben ik zeer gewild (alleen een party met xp share vinden is wat lastiger). Wel jammer dat al mijn buffs voor andere zijn en niet op mezelf te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:11:
lol een bard vergelijkbaar met een chineese INT dacht het niet mischien gaan ze even snel DOOD
maar INTers hitten veel meer dan bards :P
Jij kent de Bard nog niet goed genoeg denk ik.
De Bards hebben verschillende Tambours, die increasen Mag. Att/Def en Phys. Att/Def
Een Bard kan maar 1 buff tegelijk kiezen, maar in combinatie met nog een Bard kan men een speciale buff kiezen, 2 bards zijn dus super sterk.
Ik lees ook veel guides over professionele Bards en zij zijn vergelijkbaar met Chinese INT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keey :)

ojah gelukkig nieuwjaar vast voor iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Iedereen gelukkig nieuwjaar ;)

Maar sro-poseidon, ze zijn best goed in PvE, maarja ze zuigen best hard in PvP, daarom ga ik waarschijnlijk ook verder met een andere char. PvE alleen vind ik nogal saai en wil ook graag gaan jobben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net silkroad online launcher gedownload van gamershell. Nadat ik het geïnstalleerd had heb ik hem de launcher opgestart.. maar ik zie nergens iets staan waardoor ik de game in kan?

ps. ik heb versie 1.138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:33

ykz

volges my moet hy eerst updaten naar 1.139 en daarna staat er rechtsonder een start knop.
maar als hy niet wilt updaten moet je gewoon sluiten en opstarten totdat ie het wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb hem iets van 8 keer herstart en toen ging hij updaten :+

Ik heb weer een nieuwe vraag: als ik probeer in te loggen krijg ik: cannot connect due server traffic.. vervolgens sluit hijj af. Misschien komt dat doordat de servers crowded zijn maar dat zijn ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de servers zitten bom vol maar gwn blijven probeeren meestal zit ik er in 5min in XD
welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Nog geen denk ik :) Ik zou een van de nieuwere pakken daar kun je nu waarschijnlijk nog het makkelijkst in komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zit in mars maar die is nu al niet meer nieuw maar je kan er nog wel redelijk in komen :P
sinds vorigeweek lukt het niet altijd meer in 1x maar goed het is een fijne server met wijnig lags.
maar volgens mij wel veel botters :( veel meer als in andere servers
dat is wel jammer maar er zijn ook behoorlijk wat nederlanders in de server en dat vind ik altijd wel pretig

eigenlijk zouden ze een NL server moeten maken :) elk land zijn eigen server dat zou wel lache zijn :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 18:45 . Reden: ik bed8 nog wat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, 't is gelukt om in een server te komen :) Ik heb nog even een vraagje: ik heb een chinese mannetje met blade.. en heb wat punten aan lightening gegeven.. Maar kan ik later wel wat doen met blimsem dan, of heeft punten geven aan elementen geen zin.. Want ik heb gelezen dat allemaal rare krachten van europese mannetjes zijn

En er staan allemaal boekjes met vraagtekens erop.. hoe krijg je die? ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Over die force masteries: Lightning etc. Dat zijn de builds. Als ik jou was zou ik even naar www.silkroadforums.com gaan. Dat is een forum/fansite. Staan veel guides op, meer dan op 't officiële forum.

Die boekjes met vraagtekens zijn ook skills, die je nog moet unlocken.
Daar moet je een bepaald level voor halen, als je die skill even doorleest.

Veel succes ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zit in Mercury, en heb een S/S Pure INT gemaakt. Nu nog tot de lvl 30 met bow vechten, dat gaat wat makkelijker. Daarna over op nukes.

EDIT: Vind het het niet echt zo leuk met S/S INT. Ga toch weer naar m'n Bard. Die levelt redelijk snel en als ik hiermee hoger level wordt, ga ik misschien nog een Chinese maken en die powerlevelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Moonborne op 02-01-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ben zelf weer begonnen met Silkroad online. Ik had eerst een karakter maar niet genoeg tijd om te spelen. Nu wat meer dus ben ik opnieuw begonnen;

Naam karakter: auredium
Naam Server: Neptune

Ik ben momenteel een level 11 warrior en concentreer me op Dual Axes.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Heraclius, wat is je ign, ik zit namelyk ook op mercury :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat goed :) Ik ben ondertussen al lvl 7 (jaja :P) en heb al wat skills gekocht.. ben nu druk bezig met wat quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
IGN op Mercury: Helicus
Job: Bard

What is jouw IGN op Mercury, ykz?

----------------------------------------------------------------
Voor de mensen die het lastig vinden met inloggen, door de server traffic.
Kijk even op rev6.com Daar staat een lijst met statistieken van servers.
Kijk wanneer #players lager is dan #players max. Dan meteen inloggen ;)

Maar wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen ander script maken, dat je niet elke keer het hele spel opnieuw moet opstarten bij server overload.

Nog wat oud nieuws, maar wel een lachertje:
Hello. This is Silkroad Online.

It is our honor to announce that Silkroad Online and Joymax have been nominated by MMOsite.com as the candidate of following 3 awards:

a. Favorite F2P Game --> Click here to vote
b. Best Graphic --> Click here to vote
c. Favorite Company --> Click here to vote <--- Wat een lachertje 8)7
Het is toch niet normaal he. Joymax genomineerd als Favorite Company van 2007.
Argumenten op deze nominatie? Geen :X

[ Voor 52% gewijzigd door Moonborne op 02-01-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:36:

Maar wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen ander script maken, dat je niet elke keer het hele spel opnieuw moet opstarten bij server overload.
was vroeger thans zo maar hebben ze veranderd omwille van de zogenaamde bot logins
niet dat het geholpen heeft lolz

Nieuwtje voor mensen in Athens

LOD is dood, enige die er van overblijft is GATEKEEPER
de rest heeft hem buiten gezet uit de union en zijn allen samen in 1 guild gekomen
ASYLUM, zitten momenteel met 12 LvL 80 en een hoop 64+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nouja, van mijn part brengen ze het maar weer terug hoor.
De bots blijven er toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

idd, t is alleen maar irritant

myn ign is Foes
job: Wizard met als subclass cleric
ben lvl 30 op Mercury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nog meer mensen van GoT die op Neptune zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server: Venus
IGN: Roellio
LVL: 58
BUILD: Full STR glavier
GUILD: AllStaRz

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al level 12, en ben druk bezig quests te doen. Ik ben nu bezig met tree spirit, en daar moet je zoals bij zoveel quests bepaalde drops verzamelen.. Nu krijg je lang niet altijd de juiste drop en het duurt eeuwen voordat je genoeg hebt.. Heeft iemand een tip hoe je die drops snel krijgt..?

---

Server: saturn
ign: sjak
lvl: momenteel 12 binnenkort hoger ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Server: Zeus
IGN: Aeolus
LVL 71 @ 92% morgen 72 i think
BUILD: Hybrid INT Spear
GUILD: Attitude, in sterkste union :D

Nu SP aan het farmen moet 236k hebben, heb nu 37k :P 7Gap nu nog morgen 8 gap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ondertussen lvl 14 en bezig met Sweeping bandit archer.. weet iemand hoe je voorkomt dat beesten (in dit geval bandit archers) je gaan gangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Kan je niet voorkomen, als je te dicht in de buurt bent attacken ze je gewoon. Zulke mobs die dit doen zijn zogenaamd: Agressive. Mobs waar je zo door heen kunt lopen en niks doen (young tigers bijvoorbeeld) zijn passive. Maar tigers/white tigers/black tigers zijn weer agressive.

Als je een lijstje wilt met alle monsters en of ze agressive / passive zijn kan je even hier kijken (Dit is voor chines monsters)

Voor Europe monsters kun je hier

Voor meer info kun je natuurlijk ook op MMOSite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Die site die ik eerst gaf klopt volgens mij niet helemaal? (rev6.com)
Je kunt daar de playerstats bekijken, level etc.

Zijn nogal oud, als ik die van jullie vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik ga kijken of ik opnieuw kan starten op Zeus... Troy valt nooit in te komen duzz =) Deluxz kan je in Zeus wel komen ?

ach laat maar ook iedere keer dat ik SRO opstart loopt mijn pc vast. Sro is gwn 1 veel te groot virus. Ik heb het namelijk niet als ik 3 clients van WoW TBC, of 3 clients van FLYFF heb draaien =S dus mijn pc kan het best aan.

Het is gwn iets in Sro wat mijn pc screwed =S miss de gameguard =( naja, binnekort mijn pc toch weer opnieuw installen miss dat hij het dan beter doet??? wie weet =)

[ Voor 62% gewijzigd door Clifdon op 03-01-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

hoe werkt die rev6.com eigenlyk?
hoe kunnen ze al die info weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Dat vraag ik me ook wel eens af, maar dat doen ze d.m.v. een soort bots.
Die registreren alles.

Zal maar niet te diep hierop ingaan, maar die rev6 heeft schijnbaar ook een levelbot net als al die andere shit en de users daarvan helpen ook weer mee om de online stats te updaten.
Als men dus die bot niet/weinig gebruikt is de data oud. De stats wijken dus redelijk af soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
clifdon schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:54:
Ik ga kijken of ik opnieuw kan starten op Zeus... Troy valt nooit in te komen duzz =) Deluxz kan je in Zeus wel komen ?

ach laat maar ook iedere keer dat ik SRO opstart loopt mijn pc vast. Sro is gwn 1 veel te groot virus. Ik heb het namelijk niet als ik 3 clients van WoW TBC, of 3 clients van FLYFF heb draaien =S dus mijn pc kan het best aan.

Het is gwn iets in Sro wat mijn pc screwed =S miss de gameguard =( naja, binnekort mijn pc toch weer opnieuw installen miss dat hij het dan beter doet??? wie weet =)
Opzich kom je er wel goed in hoor. Ik heb nu premium dus kom er altijd in, maar met mijn noobje kom je der ook zo in.

Silkroad fucked je pc niet op. En dat gameguard doet helemaal niets, dat is gewoon voor de schijn erbij. Het lijkt of die updates binnen haalt maar dit is gewoon gecoded in silkroad zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:02:
Dat vraag ik me ook wel eens af, maar dat doen ze d.m.v. een soort bots.
Die registreren alles.

Zal maar niet te diep hierop ingaan, maar die rev6 heeft schijnbaar ook een levelbot net als al die andere shit en de users daarvan helpen ook weer mee om de online stats te updaten.
Als men dus die bot niet/weinig gebruikt is de data oud. De stats wijken dus redelijk af soms.
e stats worden regelmatig ververst maar het probleem is idd de registratie, mijn guild is op rev6 geupdate maar men lvl nog niet, komt ook omdat ik maar skills gebruik die lvl 76 zijn en men gear op 77

ben nu lvl 79 met 74%
zie hier op rev6 voor mijn stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:27
Heb nu LAN-Party op Uranus Server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoii ben ff wezen loggeeren dus maar ben weer terug om de verloren SRO
tijd in te halen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben nu level 11 dus, maar ik kan niet meer ressurecten na mijn dood. :(
Moet ofwel terug naar Constantinopel of wachten tot 'een vriend' me red. Kan dat niet anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ress scrolls :P
maar die meot je met silk kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook, erg vervelend.. kost me erg veel red horse scrolls :P Want als ik ver moet ga ik het liefst met paard. Weet iemand of je ook een paard kan kopen? Dus dat je hem altijd hebt en niet alleen een summon scroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Dat bestaat helaas niet.

Zo'n idee is wel goed, dat gebruiken ze in ook een Aziatische grinder "Hero Online".
Dan kun je vanaf level 20 dacht ik een paard kopen, die je vast houdt en soms moet voeden.
Je kunt dan makkelijk jezelf transporteren op je paard, maar dat is nog niet alles! Wat je ook kunt is op je paard zitten monsters aanvallen. Daardoor train je je paard en kan hij evolueren van een bruin paard naar zwart en dan naar wit, als ik het goed heb.

Erg uniek idee, dat ik graag in meerdere games zou willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

dan kunnen ze by silkroad beter de wolf berydbaar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ja is ook wel leuk.
In die game die ik noemde heb je dus paarden (all classes) en ook nog mounts per class gebonden.
Leeuwen, wolven, tijgers, etc.

Maar even ontopic natuurlijk,
Bard speelt echt fijn vind ik, echt geen pots nodig, wordt namelijk bijna nooit gehit en heb skill voor automatische MP generatie. Wizards zijn zo overpopulated en vind daarom Bard een leuke en unieke vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:11:
Dat heb ik ook, erg vervelend.. kost me erg veel red horse scrolls :P Want als ik ver moet ga ik het liefst met paard. Weet iemand of je ook een paard kan kopen? Dus dat je hem altijd hebt en niet alleen een summon scroll?
als ik op de zelfde server zat had ik je een paar honderd paardjes cadeau gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik ben nu wizard/cleric
maar ik zit echt te twyfelen of ik niet wizard/bard moet worden.
ik kan het nog veranderen aangezien ik nog niet zoveel cleric skills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey je kan in de stad waar je bent terug naar de plaats waar je het laatste bent doodgegaan :)
dit kan alleen als je onder de lvl20 bent.
in jangang moet je naar de poort van het paleis. en in constantinople moed je naar de quiderise ofziets hij staat bij de fontijn op het plein :)

maar ff een vraagje ik heb 5degrees jade tablet of str weetjewel zo'n groene maar kun je die op wapens of op je armor usen want dat weet ik niet :(
en kan je item ook verdwijnen als je het tablet used of even stom dat er stats naar beneden gaan :( want daar hou ik niet zo van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

by de tablet staat volges my of je die op protector, shield of weapon kan gebruiken
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.