maar in dw heb ik ook me lolletjes gehad was ik iets van 55 met de char z1ppo en ging ik altijd keihard weg rennen voor zoon gastje die hunter was hij kon me nooit pakken,maar toch bleef hij achter me aan rennen
allemaal leuke dingen die ik wel heb gedaan,opzig mis ik rpg toch wel een beetje,maar grinden nee dat vind ik niks meer,en wil ik ook nooit meer
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Always look on the bright side of life.
Verwijderd
100 dagen voor 1 lvl up is dat egt zo welk lvl ben je nu dan 68 ofzo???
maar gellukig komt dan over een tijdje die lvl 90 cap dan heb je denk ik ook meer questen:)
en kun je harder trainen.
maar ik keek op de site en las dat er nog meer nieuwe delen kwamen:
Taoist World The world of the ascetic based upon Taoism
Heaven Imaginary heaven world
India Climax of Buddhist culture
wat jullie waarschijnlijk ook al lang wisten maar wanneer komen die dan???
maja,dat lag gewoon mes in me rug heeft gestoken,en daarnaar gewoon verslaving weg was,vind ik best wel apart,ik bedoel verslavingen kom je niet zomaar van af,maar dit was ploep en ik was het helemaal kwijt en nu zit ik full time cs 1,6 voetbal te spele,wat ik ook gewoon elke dag nu doe,best wel ziek dat je toch iets van rpg over heb genomen ( de langetijd gamen dus ) zelfs een clanserver aangeschaft (weer geld voor internet te verdoen)
[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 23-11-2007 00:41 ]
Verwijderd
http://members.home.nl/i....1-23%2019-27-44%5d_84.jpg
maar goed,,
de phy % mag wel wat omhoog niet?
Verwijderd
Was dus paar uur geleden een beetje aan het knoeien met dat ding, klote assimilation crit verpest van 10 naar 2. Daarna een zooi 30% stones er op gespamt met de hoop op positieve assimilation. En success ^^.Z1ppo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:02:
gratz ^^ zo heb ik ook een keer me sword +6 naar +7 gemaakt,wel aantal keer gefaald maar uiteindelijk yes yes ! eindelijk
maar goed,,
de phy % mag wel wat omhoog niet?en , str en int vind je niet dat je dat niet hoger moet proberen?
+5 hoeft nou ook weer niet ( is bij mijn set ook niet allemaal gelukt, en wapen en shield )

Witte stats vind ik wel oke zo.. vind je niet? Blue's beetje fixen en that's it denk ik. Langzaam maar zeker, ben er mee bezig.
hoe gaat het trouwens met thiefs? is dat nog beetje actief,of is dat gewoon aan het vergaan
iedereen moest maar snel van 70 naar 80 en daarnaar geen kop zig meer laten zien en met skillcap weer snel terug komen,bah
Maar Zip die Thiefs zijn op troy nog erg actief hoor =)
Mijn guild leader is nu lv 80 99,99% fulle farmed en hunt nu alleen maar mensen. Hij zei dat er soms echt geen 1 thief was maar andere dagen echt groepen van 30 man. Dus opzich best actief als je het mij vraagt
grtz
ahja dat zal ook wel niet verandere cliff dat grinden gewoon moeilijk blijft maar het zijn meer van die dingen voor geld
Verwijderd
ow jah hier is nog een screenshotje van mijn char ^^
mijn char dus :D
[ Voor 21% gewijzigd door Clifdon op 24-11-2007 23:41 ]
maar doen de accounts van voor europe het niet meer of ben ik gewoon gedumpt?
Verwijderd
Staat er nog minimaal 1 silk op, dan worden ze nooit gedelete.
Niet actief is niet ingelogd in het spel. Website teld niet mee.
En probeer nu maar eens in te loggen...crowded 24/7
Verwijderd
Verwijderd
maar als je mazzel hebt vind je sosun en dan ben je rijk
maar stones en tablets doen het altijd goed met stalle, alleen moet je daar een wat hoger degree zijn wil je verkoopbare tablets vinden.
oh ok, thnx for de infoVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:59:
Niet actieve accounts zonder silk erop worden na 6 maanden automatisch gedelete.
Staat er nog minimaal 1 silk op, dan worden ze nooit gedelete.
Niet actief is niet ingelogd in het spel. Website teld niet mee.
En probeer nu maar eens in te loggen...crowded 24/7
mja, ik was toen toch maar level 37
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?
ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grindVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:51:
Hi ben nu lvl 22 was aan het traden heb nauwelijks winst gemaakt en ik heb geld nodig want als ik monster kill verlies ik geld aan pots en krijg nooit goede drops terwijl ik barst van de lucky time items ik snap er niks van hoe kom ik aan geld??
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..
Verwijderd
Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.ykz schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:06:
[...]
oh ok, thnx for de info
mja, ik was toen toch maar level 37
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?
maar dan moet je echt een volle shared exp party hebben anders gaat het nog van de balle nietVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:28:
[...]
Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.
Verwijderd
Z1ppo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:05:
[...]
ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grind
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..
en lagere mobs is meer killen en dus meer drops en geld =)
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd

Ik zie ze zo vaak pvpen (zelfde lvl tegen elkaar) en dan verliezen rogue's bijna altyd.
Niet dat jij geen rogue mag nemen hoor maar die dingen lopen ook gwn vaag
ene rogue geven alijd dat pot system de schuld dat ze niet kunnen winne. Maar wrom maken ze dan een eu char aan
Verwijderd
en nog even over die wizzards lol nog zo'n thief die gek hit mij met een 1000 hit ik hem met 300 en 400 en hij is dood egt zwak

als eu heb je alleen maar kans als je warrior bent en zelfs dan ben je zwak.
europese deel is compleet bagger china is gwn beter.
en over dat stukje van rogue dat ze pots de schuld geven klopt wel.
maar als je een pvp zonder HP pots doet verliezen ze nog ze vallen al dood neer als ze een mangyang tegen komen
en op lvl24 heb je nog weinig te zeggen over hoe sterk characters zijn hoor haha, vooral als je tegen mensen vecht die 4 lvls onder je zijn.
Verwijderd
Maar ik vind na EU update dat het pvpen heel erg achter uit is gegaan =( want mensen kunnen nu idd in 1 hit iemand downen en dat is niet leuk toch???
Dus om eerlijk te zijn, eu maakt pvp wel leuker, nou is eu vs eu niet zo boeiend
Verwijderd
Daarom is FIRE ook belangerijk zelfs voor een INT'er je hebt die MAG defence nodig.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
Ja dat is natuurlijk wel waar, maar die wizzards zijn bij lvl 80 vs 80 echt kansloos. Die hits zijn zo hoog dan maakt de hoeveelheid levens van hun zelf niet meer zoveel uit.
Schiet tussen de palen en je scoort!
15.000 - 120 = 14880!!!
snow shield daarentegen ... 50% damage reduction scheelt nogal
ik heb dit gelezen, maar ik wil weten of het veel uitmaakt by het levellen en ksnap nog steeds niet wat er nou met die acumulated en cumulated buff gebeurt wanneer je alle punten hebt weggewerkt.
NEE, 90 cap komt nog niet. Dit is alleen de fortress gedeelte.clifdon schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:51:
ja lol snowshield is best vet maar jongens legend 2 !!!! =) komt eraan =D ziet er wel vet uit en daarmee is gelijk 90 CAP er toch ??? best lauw ik ga trouwens op Alexander beginne =3 is goed in te komen
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
10k plýsDeluxZ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:14:
[...]
NEE, 90 cap komt nog niet. Dit is alleen de fortress gedeelte.
Verwijderd
Zo simpel is die rekensom nietAirdack schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:29:
Ja 120 extra mag def zorgt er echt voor dat een hit van 15k minder hard aankomt
15.000 - 120 = 14880!!!
snow shield daarentegen ... 50% damage reduction scheelt nogal
Nou die fire shield die tot 120 extra verdediging ofzo geeft werkt wel zo, en first guard ook, ik heb ze uitgetest ... En op lvl 30 is het verschil tussen npc garment en sos armor ook te verwaarlozen, scheelde 20 dmg per hit ofzo ... dus volgens mij is dat hele gedoe zwaar overrated, ik denk dat parry ratio meer scheeltxzaz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:49:
[...]
Zo simpel is die rekensom nietMag defence increase heeft te maken met alles, Mag balacne, mag reinforce enc je Gear mag defence enz enz.
Wat betreft de SoS gear, ook hier geldt dat het niet te vergelijken valt met hogere levels. En daarbij, naar mijn ervaring scheelt het meer dan slechts 20 dmg en je moet natuurlijk niet vergeten dat je sowieso maar weinig HP hebt op dat level.
Verwijderd
Regarding Legend II, Fortress War! 12/10/2007
Hello. This is Silkroad Online.
We make this announcement to inform our users in advance regarding the upcoming update, Legend II, Fortress War.
Legend II, Fortress War cannot be accessed by the current client. Patch cannot be applied due to the massive capacity of the Legend II, Fortress War, so users must install a new client to play the game after the weekly server inspection on December 18th, 2007.
Downloading the full client of Legend II, Fortress War on the opening date could drastically reduce the download speed due to the large amount of people downloading simultaneously. Thus we recommend our users to download the full client of Legend II, Fortress War in advance, which is currently available for download at the Downloads section at our website.
Please note that the installation of Legend II, Fortress War will not be available until after the weekly server inspection on December 18th, 2007. Also users who have not installed the full client of Legend II, Fortress War will not be able to access the game after the weekly server inspection on December 18th, 2007.
We ask for our users concerns on this upcoming update.
Thank you.
Apply Date of Legend II, Fortress War: After Weekly Server Inspection on 12/18/2007
Verwijderd

naja dan maar wachten
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 23:41 ]
Verwijderd
want website doet het niet en ik kan niet inloggen.
heb nu 4 maanden niet gespeeld wat is er veranderd?
kan iemand me ff bij praten?
laters
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
ojah en er is vernieuwd in legend 2 de lvl 90 cap en forstress toch?
maar voor zo'n fortress war moet je dan in een quild zitten ????
en me pc is terug en mijn sociaale leven gaat naar de knoppen en nog even over (vista) daar lag het probleem niet aan het was iets met de hardware
Als je wilt weten wat er nieuw is kijk maar op de website van Silkroad daar staat een teaser voor Legend II
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
maar ja, dat was een jaar geleden
Verwijderd
Please gebruik even leestekens voortaan, zo is het gewoon een lange zin en voor mij in ieder geval niet leesbaar.
Verwijderd
en over bots praten mag toch wel silkroad zit aan elkaar geplakt door bots
by my is hy nog aan het patchen
edit:
lol zojuist ff gespeeld.
ik weet niet of het komt doordat iedereen juist nu aan het downloaden is of doordat de bots het niet meer doen, maar de hele stad is verlaten xD
naast my maximaal nog maar 10 personen ofzo.
[ Voor 61% gewijzigd door ykz op 18-12-2007 17:00 ]
Verwijderd
altijd het zelfde geleuter.
als ik kijk op de site hoe dat moet met windows vista laten ze plaatjes zien die ik niet voor me neus krijg ik snap er geen !@%#@*& van en nu ben ik boos want mij lukt het weer niet.
nou moet ik 5 uur lang mijn pc laten draaien en daar heb ik niet veel trek in het is gewoon but zooi altijd hetzelfde.
voride X met legend I was dit gemier ook al!
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 17:31 ]
--
en ja over dat torrent gedoe,ik zat lekker te csen,in een keer lagggg bleek me broertje die update te dlen

Verwijderd
back to handgrinding
de sneeuw vind ik een beetje irri
maar kan niet wachten tot volgende vrijdag (of zaterdag) voor castlewars
onze union is er klaar voor op Athens server
alleen nog snel wat lvl en dan ownen op de server , yiiihaaaa
Verwijderd
de start knop komt alleen niet op dagen
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 18:24 ]
die event beesten laten zich byna nooit zien en als ze zich laten zien dan droppen ze de event item niet >_>
nja ik wilde alleen ff tegen mijn maten zeggen dat ik neit meer online zou komen ik heb dat namelijk niet eens gedaan =( vin ik eigenlijk best triest =( maarjah boejuh ut zijn toch maar zweedse die kom ik nooit meer tegen xD
Verwijderd
btw is er volk van ATHENS server hier ????
Uh, homepage van sro.net gelezen? Of diverse fora's wordt ook gemeld dat een herstart van je pc het probleem oplost.clifdon schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:58:
sro Pos dat doet hij bij mij ook niet =S Ik heb de totale client nu gedowned en nog doet hij het niet =( hij zegt wel dat hij gereed is maar doet niets =(
nja ik wilde alleen ff tegen mijn maten zeggen dat ik neit meer online zou komen ik heb dat namelijk niet eens gedaan =( vin ik eigenlijk best triest =( maarjah boejuh ut zijn toch maar zweedse die kom ik nooit meer tegen xD
Verwijderd
dat klopt inderdaad ik herstarte hem gister en toen dee die het weer niet maar toen ik nog een x probeerde welxzaz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:05:
[...]
Uh, homepage van sro.net gelezen? Of diverse fora's wordt ook gemeld dat een herstart van je pc het probleem oplost.
Verwijderd
maar dat andere spel van joymax :darkeden dat werkt wel maar dat is een soort Runescape (dat heb ik ook een tijdje gedaan met mijn vrienden van de basisschool) iedereen is trouwens gestopt het is toch ook zo'n but spel
ik was toen 10jaar ofzo
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 20:02 ]
Ik bedoel ik moest een maat van mij aardig helpen wat hij met een torrent moest doen. Dat weet gwn niet iedereen =(
Tja, als je iets wilt moet je er ook wat voor doen, het komt niet aanwaaien. Google op torrent en je vindt verrekte veel informatie over torrent en hoe te gebruiken. Het is ook (mijn mening) een stukje luiheid.clifdon schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:02:
echt kneuzen idd, Ik weet niet of ze er al is over hebben nagedacht maar het is nu bijna onmogelijk om de game te downloaden voor "n00bjes" het is allemaal veel te ingewikkeld volgens mij.
Ik bedoel ik moest een maat van mij aardig helpen wat hij met een torrent moest doen. Dat weet gwn niet iedereen =(
Verwijderd

zie je na misschien 4 uur eendelijk zo'n event beest langslopen.. vermoord je hem (jah want je hebt genoeg botters die er meteen op springen) en dan moet je nog mazzel hebben dat dat beest zo'n sock dropt ook

maar verder is het best gezellig met die sneeuw

Verwijderd
komen er van die bots aan lopen maar die vallen die event beesten niet aan
dus ik had 4 socks ofzo maar kreeg er 10MP grain voor dus je heb er niks aan.
ik baalde wel ik dacht dat je iets leuks kreeg.
Je moet het niet zo maken dat het te veel moeite is voor mensen want dan haken ze al af voor het downloaden snappie??
Verwijderd
ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan is, log in op de site, klik de download, uitvoeren en het schiet in gang, als het volledig binnen is ofwel in de torrent download het dubbelklikken of naar het mapje downloads gaan en installeren.
ivm met het event, ja daar mochten ze wel deftige drops tss steken en eens eindelijk met 8degree SOS SOM daggers of Xbows afkomen
ik had de client gelyk gedownload toen hy beschikbaar was en kon em paar dagen geleden meteen installeren en hy deed het ook gelyk.
True, maar de oost Aziaten hebben een hele andere insteekclifdon schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:04:
jah xzaz dat kan jij wel denken en mensen die veel pcen die weten natuurlijk wel hoe ze zoiets op zoeken (als ze nog niet weten hoe het werkt) Maar er zijn toch gewoon mensen die het niet weten. En als jij nou een game maakt, dan wil je toch ook juist die mensen bereiken. Mensen verslaafd maken aan je game zodat je er weer aan verdient.
Je moet het niet zo maken dat het te veel moeite is voor mensen want dan haken ze al af voor het downloaden snappie??
Natuurlijk omdat het ISRO is moeten ze natuurlijk een beetje aanpassen, maar je ziet dat ze gewoon veel meer plezier in KSRO hebben omdat ze dan onder hun 'eigen' mensen zijn. Er is totaal geen communicatie tussen Korea en de gamers (jij dus), Morningdew (de hoofd van Seattle (dacht ik) de Amerikaanse head quater) maakte veel meer contact met de gamer zelf. Kijk naar Blizzard, GM activiteit is niet ver te zoeken. En het maken van een bug report wordt ook serieuws opgevatten.
Kortom: het maken van een game en geld vangen kunnen ze wel, de dollar en de euro zijn lekker veel waard. Maar support leveren ho maar.
[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 21-12-2007 22:25 ]
Maarjah xzaz je hebt wel gelijk
Want wat is er nou aan voor bots als er niet 1 legit player meer is ??
Dan kun je je geld in iets steken en lkkr botten maar wat kom je dan verder ? je hebt namelijk geen spelers meer om tegen te vechten. Dan gaat het echt wel vervelen hoor =]. Misschien heffen ze onze SRO dan wel op =þ grote kans.
Dit topic is gesloten.