[MMORPG]Silkroad Online, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.747 views sinds 30-01-2008

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
ah jangan is niet alleen fun om snel te lvlen,ook kwamen er bij de tigers weer oude dingen omhoog toen ik met z1pponl begon , was zoiets als tja weet nog wel dat ik hier met mensen toch wel aardige gesprekken heb gehad,meer als al die andere delen,nja op ijs ook wel maar lang zo erg niet als bij die tigers, toen kon je nog mooi ress roepen ( deed ik ook heel veel,maar ondertussen lag ik dubbel soms van het lachen hoe dom die lui waren :D )

maar in dw heb ik ook me lolletjes gehad was ik iets van 55 met de char z1ppo en ging ik altijd keihard weg rennen voor zoon gastje die hunter was hij kon me nooit pakken,maar toch bleef hij achter me aan rennen _/-\o_ of dat ik lv 78 was dat ik lekker ging hunten soms alleen,en toch veel traders neer heb gehaald :*)

allemaal leuke dingen die ik wel heb gedaan,opzig mis ik rpg toch wel een beetje,maar grinden nee dat vind ik niks meer,en wil ik ook nooit meer :)

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:41
grinden vind ik nog wel leuk en ik ga het ook meer doen =) ik hoop ooit is lvl 80 te worden.. ohjah en als ik nu ga lvle met een gemiddlede % van 1 per dag dan ben ik over 13 jaar pas lvl 80 OMFG dat is niet normaal meer :p xD

Always look on the bright side of life.

Verwijderd

Dat meenje niet niet 1% in 1 dag!!!!
100 dagen voor 1 lvl up is dat egt zo welk lvl ben je nu dan 68 ofzo???
maar gellukig komt dan over een tijdje die lvl 90 cap dan heb je denk ik ook meer questen:)
en kun je harder trainen.
maar ik keek op de site en las dat er nog meer nieuwe delen kwamen:
Taoist World The world of the ascetic based upon Taoism
Heaven Imaginary heaven world
India Climax of Buddhist culture
wat jullie waarschijnlijk ook al lang wisten maar wanneer komen die dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
denk dat het nog wel ff gaat duren,ze willen niet dat sro vergaat ofzo,ik bedoel dat doen al die andere rpgs ook niet,opzig wel goed,zo is de spanning ook hoger,of mensen die gestopt zijn terug keren,want dat zieje wel vaak,op sro is het me wel opgemerkt,dat mensen 69 waren en toen verlopig leavde,en even later weer terug kwam met de 80 cap of wachten op de nieuwe skils en weer terug kwamen + een nieuwe gedeelte er bij...

maja,dat lag gewoon mes in me rug heeft gestoken,en daarnaar gewoon verslaving weg was,vind ik best wel apart,ik bedoel verslavingen kom je niet zomaar van af,maar dit was ploep en ik was het helemaal kwijt en nu zit ik full time cs 1,6 voetbal te spele,wat ik ook gewoon elke dag nu doe,best wel ziek dat je toch iets van rpg over heb genomen ( de langetijd gamen dus ) zelfs een clanserver aangeschaft (weer geld voor internet te verdoen)

[ Voor 4% gewijzigd door Z1ppo op 23-11-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahahah, wat vinden jullie van mijn geluk mensen. +7, zonder astral of immo. Heb alleen een lucky stone gebruikt voor +6, was het ook van plan om er 1 voor 7 te gebruiken. Maar heb er geen 1 kunnen vinden, dus geprobeerd en succes!

http://members.home.nl/i....1-23%2019-27-44%5d_84.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
gratz ^^ zo heb ik ook een keer me sword +6 naar +7 gemaakt,wel aantal keer gefaald maar uiteindelijk yes yes ! eindelijk :P

maar goed,,

de phy % mag wel wat omhoog niet?:P en , str en int vind je niet dat je dat niet hoger moet proberen? ;) +5 hoeft nou ook weer niet ( is bij mijn set ook niet allemaal gelukt, en wapen en shield )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:02:
gratz ^^ zo heb ik ook een keer me sword +6 naar +7 gemaakt,wel aantal keer gefaald maar uiteindelijk yes yes ! eindelijk :P

maar goed,,

de phy % mag wel wat omhoog niet?:P en , str en int vind je niet dat je dat niet hoger moet proberen? ;) +5 hoeft nou ook weer niet ( is bij mijn set ook niet allemaal gelukt, en wapen en shield )
Was dus paar uur geleden een beetje aan het knoeien met dat ding, klote assimilation crit verpest van 10 naar 2. Daarna een zooi 30% stones er op gespamt met de hoop op positieve assimilation. En success ^^.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/i.astam/SRO%5B2007-11-24%2001-26-22%5D_43.jpg

Witte stats vind ik wel oke zo.. vind je niet? Blue's beetje fixen en that's it denk ik. Langzaam maar zeker, ben er mee bezig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
uiteraad is ok nu :) alleen blue nog ff mee bezig houden ^^

hoe gaat het trouwens met thiefs? is dat nog beetje actief,of is dat gewoon aan het vergaan :) , . ik vond tiefs toch wel grote rol in sro speelde,maar toen die systeem kwam vond ik het niet echt meer de sro zo als het was maja dat was het al helepoos al niet zelfs voordat die skil cap kwam

iedereen moest maar snel van 70 naar 80 en daarnaar geen kop zig meer laten zien en met skillcap weer snel terug komen,bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
mooie bow !! echt nice =) pwn je een beetje met een bow ? Ik heb zeg maar 0 ervaring met bow maar lvled dat een beetje goed ? of is het echt vervelend ???

Maar Zip die Thiefs zijn op troy nog erg actief hoor =)
Mijn guild leader is nu lv 80 99,99% fulle farmed en hunt nu alleen maar mensen. Hij zei dat er soms echt geen 1 thief was maar andere dagen echt groepen van 30 man. Dus opzich best actief als je het mij vraagt :p en kwa bots is het ook weer erg actief niet normaal er valt niet meer te lvlen xD je moet vechten om een mob te krijgen ipv vechten om een mob te killen :s.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mwa bow weet niet of dat beter is,+7 own je wel beetje maar +9 bows kan je goed tanken :)

ahja dat zal ook wel niet verandere cliff dat grinden gewoon moeilijk blijft maar het zijn meer van die dingen voor geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi bowtje!! wel jammer van die crit natuurlijk...

ow jah hier is nog een screenshotje van mijn char ^^

mijn char dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
pippi nice geshot man =) erg mooi gedaan ziet er goed uit :p

[ Voor 21% gewijzigd door Clifdon op 24-11-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
pipi in the mix? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:33

ykz

zo, na een lange tijd (ongeveer een jaar denk ik) ben ik weer ens gaan spelen, maar ik moet zeggen dat het nu wel erg vet is geworden met europe enzo.
maar doen de accounts van voor europe het niet meer of ben ik gewoon gedumpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet actieve accounts zonder silk erop worden na 6 maanden automatisch gedelete.
Staat er nog minimaal 1 silk op, dan worden ze nooit gedelete.

Niet actief is niet ingelogd in het spel. Website teld niet mee.

En probeer nu maar eens in te loggen...crowded 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
indeed ik moet weer is op mijn stomme geld char inloggen :p want anders ben ik dat geld weer kwijt zodra ik silk kan kopen zet ik er voor een aantal dollar aan silk op =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi ben nu lvl 22 was aan het traden heb nauwelijks winst gemaakt en ik heb geld nodig want als ik monster kill verlies ik geld aan pots en krijg nooit goede drops terwijl ik barst van de lucky time items ik snap er niks van hoe kom ik aan geld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet ook nooit hoe mensen aan geld komen :|
maar als je mazzel hebt vind je sosun en dan ben je rijk ;) Alleen heb ik in mijn 80 lvls 1 simpel sosje gevonden... (lvl 16 shield met br 18 :D)

maar stones en tablets doen het altijd goed met stalle, alleen moet je daar een wat hoger degree zijn wil je verkoopbare tablets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:59:
Niet actieve accounts zonder silk erop worden na 6 maanden automatisch gedelete.
Staat er nog minimaal 1 silk op, dan worden ze nooit gedelete.

Niet actief is niet ingelogd in het spel. Website teld niet mee.

En probeer nu maar eens in te loggen...crowded 24/7
oh ok, thnx for de info
mja, ik was toen toch maar level 37 :P
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:51:
Hi ben nu lvl 22 was aan het traden heb nauwelijks winst gemaakt en ik heb geld nodig want als ik monster kill verlies ik geld aan pots en krijg nooit goede drops terwijl ik barst van de lucky time items ik snap er niks van hoe kom ik aan geld??
ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grind
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ykz schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:06:
[...]

oh ok, thnx for de info
mja, ik was toen toch maar level 37 :P
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?
Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:28:
[...]

Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.
maar dan moet je echt een volle shared exp party hebben anders gaat het nog van de balle niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:05:
[...]

ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grind
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..
:*) dankje wel ik zal wel maar mischien ligt het er ook wel aan dat ik blader ben dat zuigt mp best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
met full str blade kun je weinig :p ( op low lvl) maar koop kleine pots voor mp en zet dat balkje voor auto-pot wat hoger ;) scheelt kapitale =Þ

en lagere mobs is meer killen en dus meer drops en geld =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:14
Zijn er hier ook mensen die op Hercules spelen? Ik heb het wel gezien op RedSea, ik zit erover te denken mn lvl80 daar te ruilen voor een leuke 72+ eu rogue op Hercules :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??????????????????? 8)7 rogue wtf moet je met een rogue zoiezo heb ik al de pest aan euro accounts maar rogue slaat egt alles ze hitten laag de skills zijn bagger en ze kunnen niet pvpen het enige waar je wat aan hebt is stealth meer niet 8)7 |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
idd :p rogue is nou niet bepaalt cool hoor :s ze zijn uber weak en van een nukker verliezen ze altyd.
Ik zie ze zo vaak pvpen (zelfde lvl tegen elkaar) en dan verliezen rogue's bijna altyd.
Niet dat jij geen rogue mag nemen hoor maar die dingen lopen ook gwn vaag :p .

ene rogue geven alijd dat pot system de schuld dat ze niet kunnen winne. Maar wrom maken ze dan een eu char aan :S ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ehm elke rogue die ik ken 1 hit nukers en 2 hit full str, met crit zelfs in 1 hit ... daarbij ben je sowieso dood als je een kd op je hoofd krijgt, en das 50% kans, dus in principe wint een rogue makkelijk meer dan de helft van de tijd, misschien hebben jullie gewoon nog nooit tegen een high lvl rogue gevochten maar je bent in 1 a 2 hits weg hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja met full str ice blade own je zo'n gast makkelijk ik ging lvl 24 in eu rondlopen kom 2 lvl 20 rogue thiefs tegen die mij gelijk aan vallen egt de eerste mep ik in een stuk of 10 meppen dood en de ander duurde wat langer maar die ging ook down was maar 10 hp pots kwijt lol. :*)
en nog even over die wizzards lol nog zo'n thief die gek hit mij met een 1000 hit ik hem met 300 en 400 en hij is dood egt zwak :/
als eu heb je alleen maar kans als je warrior bent en zelfs dan ben je zwak.
europese deel is compleet bagger china is gwn beter. _/-\o_
en over dat stukje van rogue dat ze pots de schuld geven klopt wel.
maar als je een pvp zonder HP pots doet verliezen ze nog ze vallen al dood neer als ze een mangyang tegen komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ach ik maak het topic wel weer heel eventjes actief zo ^^

en op lvl24 heb je nog weinig te zeggen over hoe sterk characters zijn hoor haha, vooral als je tegen mensen vecht die 4 lvls onder je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De verhoudingen tussen characters op laag level liggen geheel anders dan wanneer ze gecapt zijn inderdaad. Rogues kunnen enorm veel damage doen en net zoals Airdack zei, de meeste (zelfs sun) chars 1 of 2-hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow en waarom word je dan geen wizzard die hitten nog hoger eigenlijk niet eerlijk verdeelt dus dat hun later veel sterker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
1 hit zeggen jullie ? nou ik weet wel dat 1 nuke ze ook downed en nou dat nukes van afstand kunnen en die rogue's dat niet kunnen(crossbow wel natuurlijk) lijken nukers mij toch sterker.

Maar ik vind na EU update dat het pvpen heel erg achter uit is gegaan =( want mensen kunnen nu idd in 1 hit iemand downen en dat is niet leuk toch??? :s lijkt mij nou niet echt vet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Nouja is het wel vet dat je 5 minuten op elkaar staat in te hakken zonder dat er iemand doodgaat? Dat gebeurt meestal met china pvp als str vs str is. En door snowshield willen nukers ook bijna niet meer dood :S

Dus om eerlijk te zijn, eu maakt pvp wel leuker, nou is eu vs eu niet zo boeiend :p maar eu vs china wel, het gaat dan om hele snelle beslissingen die uitmaken wie wint, en dat geeft een hoop spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is natuurlijk wel waar :) maar die wizzard maken lvl 80 vs 80 egt kansloos moeilijk die hits zijn zo hoog dan maakt de hoeveel heid levens van jun zelf niet meer zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
Ja dat is natuurlijk wel waar :), maar die wizzards zijn bij lvl 80 vs 80 echt kansloos. Die hits zijn zo hoog dan maakt de hoeveelheid levens van hun zelf niet meer zoveel uit.
Daarom is FIRE ook belangerijk zelfs voor een INT'er je hebt die MAG defence nodig.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ja 120 extra mag def zorgt er echt voor dat een hit van 15k minder hard aankomt :p
15.000 - 120 = 14880!!!

snow shield daarentegen ... 50% damage reduction scheelt nogal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ja lol snowshield is best vet maar jongens legend 2 !!!! =) komt eraan =D ziet er wel vet uit en daarmee is gelijk 90 CAP er toch ??? best lauw ik ga trouwens op Alexander beginne =3 is goed in te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ff een vraagje; heeft dat academy gedoe veel zin?
ik heb dit gelezen, maar ik wil weten of het veel uitmaakt by het levellen en ksnap nog steeds niet wat er nou met die acumulated en cumulated buff gebeurt wanneer je alle punten hebt weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
clifdon schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:51:
ja lol snowshield is best vet maar jongens legend 2 !!!! =) komt eraan =D ziet er wel vet uit en daarmee is gelijk 90 CAP er toch ??? best lauw ik ga trouwens op Alexander beginne =3 is goed in te komen ;)
NEE, 90 cap komt nog niet. Dit is alleen de fortress gedeelte.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:14:
[...]

NEE, 90 cap komt nog niet. Dit is alleen de fortress gedeelte.
10k plýs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowshield is te sterk -.- simpele nukertjes die je normaal in 1 of 2 hits dood hebt krijg je nu opeens niet meer dood... :'( zij jammer genoeg mij wel (na een tijdje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Airdack schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:29:
Ja 120 extra mag def zorgt er echt voor dat een hit van 15k minder hard aankomt :p
15.000 - 120 = 14880!!!

snow shield daarentegen ... 50% damage reduction scheelt nogal
Zo simpel is die rekensom niet :) Mag defence increase heeft te maken met alles, Mag balacne, mag reinforce enc je Gear mag defence enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk !!! moet je even op de site van sro kijken staat info over legend II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
xzaz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:49:
[...]

Zo simpel is die rekensom niet :) Mag defence increase heeft te maken met alles, Mag balacne, mag reinforce enc je Gear mag defence enz enz.
Nou die fire shield die tot 120 extra verdediging ofzo geeft werkt wel zo, en first guard ook, ik heb ze uitgetest ... En op lvl 30 is het verschil tussen npc garment en sos armor ook te verwaarlozen, scheelde 20 dmg per hit ofzo ... dus volgens mij is dat hele gedoe zwaar overrated, ik denk dat parry ratio meer scheelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je magical defence heeft inderdaad te maken met je magical balance (logisch, want het aantal "int" beïnvloedt je magical balance), je reïnforcements en je magical defence. Je kunt, zoals xzaz al zegt, niet simpelweg die 120 extra magical defence van de damage aftrekken.

Wat betreft de SoS gear, ook hier geldt dat het niet te vergelijken valt met hogere levels. En daarbij, naar mijn ervaring scheelt het meer dan slechts 20 dmg en je moet natuurlijk niet vergeten dat je sowieso maar weinig HP hebt op dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
jongens weet iemand wat het slimste is om te nemen als je een wizzard full int hebt moet je dan cleric erbij doen ??? of Bard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Als je sneller wil lopen en wat groupbuffs wil dan is bard fijn, als je meer defence en healing wil moet je cleric nemen ... wat beter is hangt heel erg af van de persoonlijke voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou cleric nemen :) is erg handig als je wizzard bent is een beetje goeie def altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Volgende week na inspectie LEGEND II!!! :D

Regarding Legend II, Fortress War! 12/10/2007
Hello. This is Silkroad Online.

We make this announcement to inform our users in advance regarding the upcoming update, Legend II, Fortress War.

Legend II, Fortress War cannot be accessed by the current client. Patch cannot be applied due to the massive capacity of the Legend II, Fortress War, so users must install a new client to play the game after the weekly server inspection on December 18th, 2007.

Downloading the full client of Legend II, Fortress War on the opening date could drastically reduce the download speed due to the large amount of people downloading simultaneously. Thus we recommend our users to download the full client of Legend II, Fortress War in advance, which is currently available for download at the Downloads section at our website.

Please note that the installation of Legend II, Fortress War will not be available until after the weekly server inspection on December 18th, 2007. Also users who have not installed the full client of Legend II, Fortress War will not be able to access the game after the weekly server inspection on December 18th, 2007.

We ask for our users concerns on this upcoming update.

Thank you.

Apply Date of Legend II, Fortress War: After Weekly Server Inspection on 12/18/2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah hij download weer lekker traag -.-

weet iemand een snellere link voor legend 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

traag?
ik heb hem anders allang binnen en ben weer lekker aan het seeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij gaat hier vaak maar 1kb xD doormiddel van die torrent 8)7

naja dan maar wachten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torrent ja..... wat moet je ervan zeggen torrent is bagger ik doe het altijd een dag later op fileshack gaat best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wat is er vernieuwend aan Legend 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Laatst online: 29-02-2024
is de server offline?
want website doet het niet en ik kan niet inloggen.
heb nu 4 maanden niet gespeeld wat is er veranderd?
kan iemand me ff bij praten?:P
laters

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap ff niet hoe he nu zit met die legends zijn ze bij ons zijn ze legend2 maar bij ksro zijn ze bij 7 ofzo? waarom zijn hun verder.

ojah en er is vernieuwd in legend 2 de lvl 90 cap en forstress toch?
maar voor zo'n fortress war moet je dan in een quild zitten ????
en me pc is terug en mijn sociaale leven gaat naar de knoppen en nog even over (vista) daar lag het probleem niet aan het was iets met de hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
kSRO is belangrijker dan iSRO (die wij spelen) komt ook omdat kSRO eerder uit was dan iSRO denk ik zelf. En bij de Legend II update zit GEEN!!!!!!!!!!!!!!! lvl 90 cap.

Als je wilt weten wat er nieuw is kijk maar op de website van Silkroad daar staat een teaser voor Legend II

• Berktoppie
  • Laatst online: 29-02-2024
NOg spelers in venus?

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

wel op mars waar trouwens best veel nl zit maar mars heeft veel botters >:(

Verwijderd

iedere server heeft veel botters ;)

• ykz

ykz

hier zie je wel absurd veel botters :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dacht dat alps ziek was,maar dit maakt em alles,damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik ben ook weer gestopt met SRO ben het weer helemaal zat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat filmpje heb ik ook al een x gezien ja ik had een lvl 20 account murder daar heb ik altijd bots mee zitten killen :) maar ik zou eigenlijk zelf ook wel eens een x een bot willen uitproberen daar moet ik wel eerlijk in zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik heb er zelf een keertje een geprobeerd, maar ik vond em eg voor geen meter werken :\
maar ja, dat was een jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Morgen eindelijk ook een chat block functie <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
nou nou wat fijn die fu**ing bots zijn er nog dus... als die weg zijn dan begin ik weer te spelen =) want opzich is het een machtige game natuurlijk >=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ja dat is waar maar als hun botten ga ik het ook doen dus pas als joymax iets uit vinden waardoor er geen bots meer komen komen ze pas van de botters af ze moeten ook veel strenger zijn ik zie zoveel bots als ze zelf met een popetje door sro gaan lopen en de bots noteeren en daarna bannen is de fun er snel af maar zo laten bots alleen maar uitloggen en dan zijn ze binnen 1 dag weer terug daar heb je niks aan. maar over een paarjaar hebben ze vast wel zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
zullen we maar weer gewoon over sro praten? voor dat er weer admin vanpas moet komen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Please gebruik even leestekens voortaan, zo is het gewoon een lange zin en voor mij in ieder geval niet leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry ik zal er voortaan even aan denken.
en over bots praten mag toch wel silkroad zit aan elkaar geplakt door bots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

iemand al gespeeld, die nieuwe update?
by my is hy nog aan het patchen

edit:
lol zojuist ff gespeeld.
ik weet niet of het komt doordat iedereen juist nu aan het downloaden is of doordat de bots het niet meer doen, maar de hele stad is verlaten xD
naast my maximaal nog maar 10 personen ofzo.

[ Voor 61% gewijzigd door ykz op 18-12-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil het via torrent doen maar ik kan het weer niet hoor!
altijd het zelfde geleuter.
als ik kijk op de site hoe dat moet met windows vista laten ze plaatjes zien die ik niet voor me neus krijg ik snap er geen !@%#@*& van en nu ben ik boos want mij lukt het weer niet.
nou moet ik 5 uur lang mijn pc laten draaien en daar heb ik niet veel trek in het is gewoon but zooi altijd hetzelfde.
voride X met legend I was dit gemier ook al!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
over bots praten mag niet,tenzij je het wil uitlokken bij admins hier,cheats/bots etc mag niet :)
--

en ja over dat torrent gedoe,ik zat lekker te csen,in een keer lagggg bleek me broertje die update te dlen |:( buh! haat het stomme sro updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server werkt goed nu dat tijdelijk de bots niet online zijn

back to handgrinding

de sneeuw vind ik een beetje irri
maar kan niet wachten tot volgende vrijdag (of zaterdag) voor castlewars

onze union is er klaar voor op Athens server
alleen nog snel wat lvl en dan ownen op de server , yiiihaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeah ik heb hem 2 x moeten downen maar het is mij gelukt :)
de start knop komt alleen niet op dagen :(

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

aan die event heb je ook niks >_>
die event beesten laten zich byna nooit zien en als ze zich laten zien dan droppen ze de event item niet >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
sro Pos dat doet hij bij mij ook niet =S Ik heb de totale client nu gedowned en nog doet hij het niet =( hij zegt wel dat hij gereed is maar doet niets =(

nja ik wilde alleen ff tegen mijn maten zeggen dat ik neit meer online zou komen ik heb dat namelijk niet eens gedaan =( vin ik eigenlijk best triest =( maarjah boejuh ut zijn toch maar zweedse die kom ik nooit meer tegen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ih heb verleden week toen de torrent online kwam hem afgehaald en dinsdagmorgend onmiddelijk geinstalleerd

btw is er volk van ATHENS server hier ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:58:
sro Pos dat doet hij bij mij ook niet =S Ik heb de totale client nu gedowned en nog doet hij het niet =( hij zegt wel dat hij gereed is maar doet niets =(

nja ik wilde alleen ff tegen mijn maten zeggen dat ik neit meer online zou komen ik heb dat namelijk niet eens gedaan =( vin ik eigenlijk best triest =( maarjah boejuh ut zijn toch maar zweedse die kom ik nooit meer tegen xD
Uh, homepage van sro.net gelezen? Of diverse fora's wordt ook gemeld dat een herstart van je pc het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nee indd clif zou wat wezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ty xzaz ik heb dat dus nergens gelezen nee =( ik wilde ook neit echt moeite doen om het werkend te laten worden =þ maarjah dan probeer ik het toch nog maar een keer =)

Verwijderd

xzaz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:05:
[...]

Uh, homepage van sro.net gelezen? Of diverse fora's wordt ook gemeld dat een herstart van je pc het probleem oplost.
dat klopt inderdaad ik herstarte hem gister en toen dee die het weer niet maar toen ik nog een x probeerde wel :D

• xzaz
Dat is typish joymax, geen technisch inzicht van de problemen die ze zelf maken.

Verwijderd

lol bij joymax werken volgens mij alleen maar kneusjes@!
maar dat andere spel van joymax :darkeden dat werkt wel maar dat is een soort Runescape (dat heb ik ook een tijdje gedaan met mijn vrienden van de basisschool) iedereen is trouwens gestopt het is toch ook zo'n but spel :)
ik was toen 10jaar ofzo :P

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
echt kneuzen idd :p, Ik weet niet of ze er al is over hebben nagedacht maar het is nu bijna onmogelijk om de game te downloaden voor "n00bjes" het is allemaal veel te ingewikkeld volgens mij.

Ik bedoel ik moest een maat van mij aardig helpen wat hij met een torrent moest doen. Dat weet gwn niet iedereen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:02:
echt kneuzen idd :p, Ik weet niet of ze er al is over hebben nagedacht maar het is nu bijna onmogelijk om de game te downloaden voor "n00bjes" het is allemaal veel te ingewikkeld volgens mij.

Ik bedoel ik moest een maat van mij aardig helpen wat hij met een torrent moest doen. Dat weet gwn niet iedereen =(
Tja, als je iets wilt moet je er ook wat voor doen, het komt niet aanwaaien. Google op torrent en je vindt verrekte veel informatie over torrent en hoe te gebruiken. Het is ook (mijn mening) een stukje luiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAHH!! wat een vreselijk event weer |:(
zie je na misschien 4 uur eendelijk zo'n event beest langslopen.. vermoord je hem (jah want je hebt genoeg botters die er meteen op springen) en dan moet je nog mazzel hebben dat dat beest zo'n sock dropt ook :X

maar verder is het best gezellig met die sneeuw O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik bij die demonhorses killen:)
komen er van die bots aan lopen maar die vallen die event beesten niet aan :)
dus ik had 4 socks ofzo maar kreeg er 10MP grain voor dus je heb er niks aan.
ik baalde wel ik dacht dat je iets leuks kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
jah xzaz dat kan jij wel denken en mensen die veel pcen die weten natuurlijk wel hoe ze zoiets op zoeken (als ze nog niet weten hoe het werkt) Maar er zijn toch gewoon mensen die het niet weten. En als jij nou een game maakt, dan wil je toch ook juist die mensen bereiken. Mensen verslaafd maken aan je game zodat je er weer aan verdient.

Je moet het niet zo maken dat het te veel moeite is voor mensen want dan haken ze al af voor het downloaden snappie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon,

ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan is, log in op de site, klik de download, uitvoeren en het schiet in gang, als het volledig binnen is ofwel in de torrent download het dubbelklikken of naar het mapje downloads gaan en installeren.

ivm met het event, ja daar mochten ze wel deftige drops tss steken en eens eindelijk met 8degree SOS SOM daggers of Xbows afkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
nou jah als de torrent wil werken ik moest dus een andere client gaan gebruiken (dat wil ik jou nog wel zien doen terwijl je geen torrent bestand krijgt maar een setup file) maar als je hem binnen hebt wil hij ook nog niet echt werken he als je je pc eerst opnieuw op moet starten :s is een beetje vaagies he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

gewoon met 7-zip die .exe uitpakken en dan komt er een torrent tevoorschyn :)

ik had de client gelyk gedownload toen hy beschikbaar was en kon em paar dagen geleden meteen installeren en hy deed het ook gelyk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn pc weer binnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben sro aan het downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:04:
jah xzaz dat kan jij wel denken en mensen die veel pcen die weten natuurlijk wel hoe ze zoiets op zoeken (als ze nog niet weten hoe het werkt) Maar er zijn toch gewoon mensen die het niet weten. En als jij nou een game maakt, dan wil je toch ook juist die mensen bereiken. Mensen verslaafd maken aan je game zodat je er weer aan verdient.

Je moet het niet zo maken dat het te veel moeite is voor mensen want dan haken ze al af voor het downloaden snappie??
True, maar de oost Aziaten hebben een hele andere insteek :) Het werken / houden van afspraken is in Europa en het westen gewoon veel belangerijker. Aziaten willen en doen nog wel eens uitstellen :) Je moet niet vergeten dat het een hele andere cultuur is.

Natuurlijk omdat het ISRO is moeten ze natuurlijk een beetje aanpassen, maar je ziet dat ze gewoon veel meer plezier in KSRO hebben omdat ze dan onder hun 'eigen' mensen zijn. Er is totaal geen communicatie tussen Korea en de gamers (jij dus), Morningdew (de hoofd van Seattle (dacht ik) de Amerikaanse head quater) maakte veel meer contact met de gamer zelf. Kijk naar Blizzard, GM activiteit is niet ver te zoeken. En het maken van een bug report wordt ook serieuws opgevatten.

Kortom: het maken van een game en geld vangen kunnen ze wel, de dollar en de euro zijn lekker veel waard. Maar support leveren ho maar.

[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 21-12-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik weet niet veel over de cultuur in korea. en die zal dan wel heel anders zijn dan in china.. Want als jij als Europeaan iets aan een chinees vraagt die jij dus al een keer gezien hebt, zal hij zorgen dat het voor elkaar komt.

Maarjah xzaz je hebt wel gelijk ;) ze doen gwn eigenlijk niets voor "ons". Maarjah als ze niets meer doen duurt het echt geen jaar meer voor de game dood is...

Want wat is er nou aan voor bots als er niet 1 legit player meer is ??
Dan kun je je geld in iets steken en lkkr botten maar wat kom je dan verder ? je hebt namelijk geen spelers meer om tegen te vechten. Dan gaat het echt wel vervelen hoor =]. Misschien heffen ze onze SRO dan wel op =þ grote kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat nou met die trade met die ezel? wat is dat?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.