[MMORPG]Silkroad Online, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.704 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 13:15
Ja daarom hebben EU chars ook gewoon 2x zoveel mastery als hun lvl, dus tegen de tijd dat iedereen lvl150 is dan hebben zowel eu als china 2 masteries op 150 ... en het scheelt een hooop farmen bij eu ^^

en zei iemand niet een keer in het vorige topic dat de lvl90 cap rond oud en nieuw komt, of vergis ik me daarin?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
dat soort verhalen moet je nooit aan nemen,joymax is onvorstelbaar,het kan volgende week komen,maar kan pas ook over jaar komen,met die euro zeiden mensen ook zoveel dat het dan en dan kwam,was broodje aap , joymax vertelt daar niet over zoveel week soms van te voren of een week,maar nooit maanden van te voren

maar voordatje jij 150 heb gehaald,zijn we allang 8 jaar verder 8)7 want het duurt alleen maar langer en langer met lvlen ,en dan moetje ook nog farmen,hmmm :P

[ Voor 24% gewijzigd door Z1ppo op 25-09-2007 18:49 ]

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234192

van mij mag het nog een hele tijd duren voordat we bij 150 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-07 06:57
GAP 150 zal nog wel ff duren hoor zal idd wel iets van 6á7 jaar duren denk ik xD en als je dan nog
zin hebt om te lvlen wens ik je veel suc6 want ik ben bang dat er dan geen reet meer aan is =P

maarjah

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 13:15
Waarschijnlijk is het idee ook dat mensen het maximale lvl halen en dan die paar lvltjes wel weer bij kunnen lvlen na zo'n update. Zo was de eerste versie van het spel gelimiteerd tot lvl60 ... daarna een update naar lvl70 (en de Cave ging open), daarna een update naar lvl80 (welcome to Taklaman) en dus straks richting lvl90 ... als je dus vanaf het begin zou spelen dan heb je een lvl60 char, die je daarna moet lvlen van 60 naar 70, en na een flinke tijd dus van 70 naar 80 ... maarja als je nu pas begint, zoals de meesten hier denk ik, dan ben je wel de pineut, want in 1 keer naar 80 is heel heel vervelend veel werk :(

meteen nog even een update over mn eu char, ik ben nu lvl64 :D 8 degree stuff enzo! Echt heel leuk, met mn chinese char was ik niet boven 43 gekomen :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234486

Op dit moment is m'n level 12, maar ik heb het spel ook al eerder gespeeld (tot level 25, op China). Nu de Europese versie er is, begon ik maar weer eens te spelen. Ik moet zeggen; Het valt me zeker niet tegen. Ik merk echter wel dat de wizard het sterkste is, de rogue een van de zwakste (wat ik ben). Jammer dat het niet gebalanceerd is, ook ben je snel dood (door de potions die je niet altijd kunt gebruiken). Ach, dat nemen we dan maar voorlief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
@airdack ja het is een heel karwei , ik heb met me nieuwste char waar ik begin jan mee begonnen was toen (nu al gestopt dus) maar ik heb in 3 maanden van 0-72 gelvled daarna zal ik me mond maar over houden maar uit eindelijke lvl 78 opzig opzig jammer dat ik al de tijd voor niks heb gedaan maar aan andere kant,heb weekends door wezen lvlen in de nacht,en dan ga je weer slapen word je weer wakker,ga je weer verder sroen,kom je uit school lvl je verder, ffs ! opzig was ik met me vrienden wel mee eens dat ik gewoon geen leven had :/

maja daar hadden we niet over

[ Voor 11% gewijzigd door Z1ppo op 01-10-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
idd mensen zoek ene leven =P ik begin nou weer een beetje verslaafd te raken aan een andere game en ik vind het eigenlijk togh maar niets dus ik stop er weer mee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235869

Ben nu lvl 43 op Poseidon, speel nu denk ik 3 maanden maar niet al te veel dagelijks. Vaak lukt het me niet GT op te maken. Zit alleen te twijfelen of ik mijn 6 GAP open trek naar een 9 GAP om goed te farmen nu. moeilijk moeilijk

hoi trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nahja,ga maar ff vlink door lvlen tot lvl 69 en dan vlink farme in de cave bij nachals die heledrukke room,nja weet niet precies zal wel vol zitten maar goed,iedergeval kun je beter nu door lvlen beetje te vroeg om al een farm te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
licht het probleem bij mij of kan ik sro niet meer op ? ik denk laat ik weer is gaan kijken en ik kan niet meer op de website en ook SRO zelf wil niet starten :s naja vaaag xD

hij doet het weer alleen nu niet zo'n zin meer om te spelen xD

[ Voor 15% gewijzigd door Clifdon op 11-10-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hoezo clifje heeft toch dwang om weer terug te keren :*) ik zou me sro eerst weer moeten installe voordat ik weer wil spele,ma dat doe ik dus lekker even niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
valt mee maar ik zit nu idd weer te spelen Z1p ik weet niet wat ze gedaan hebben maar berserker is nu echt verneukt en dat was toch het enige vette =P nu zie je amper nog die gleod xD echt zielig :s naja ff gerobeert TG te vinden maar niet gelukt =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hehe tja,ik heb de uri alleen gekilld,voor derest geen ,maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
naja SRO is gwn dood echt jonge der lopen nu dus bots van lvl 1 rond :s WTFK een bot op mangyangs zetten hoe noob kun je zijn dan kun je maximaal 4 lvls lvlen ofzow daar :s dan ben je echt n00b FTL xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237022

Hallo mensen :)

Ik ben hier nieuw, want ik had een vraag :)

Hoe duur is deze spear waard?

http://www.speedyshare.com/902572374.html

Er staat dat je hem moet downloaden maar dat hoeft niet dan krijg je hem gewoon te zien.

Ik zou heel graag antwoord krijgen :)

Dankjullie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
iets van 4/5 mill ? hijs erg kaal vind ik..

en tja cliff,dacht dat ze harder aan wouden pakken met botten lol , maar schijnbaar doen ze er zeer weinig aan , maar is indd wel triest,toen ik er nog was toen was het eigenlijk ookal zo ,..

achja kan me niet voorstellen dat het bij sro een van de gewoonste dingen is,heb het ook niet eerder mee gemaakt op rpg :/ maar goed laat mij maar lekker iets doen waar je niet meer kapot voor hoeft te vechten maar wel gewoon wars kan doen,dat vind ik dan wel weer vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226163

Hallo hier ben ik weer ik denk dat ik weer silkroad ga spelen maar niet weer op poseidon!!!
welke server zal ik gaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 11:51

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
Een server waar je makkelijk op kan inloggen :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
zijn die servers er dan ? volgens mij kun je nergens meer inloggen hoor :p maar als die er al is dan zullen daar minder bots zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en in welke server zitten wijnig bots en veel nederlanders??
en srry hoor wat zijn ook al weer bots?? ik ben het echt helemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
bots / robots? genoeg :P

veel nederlanders en weinig bots,..

dat bestaat nie veel teveel veel servers om nog te weten welke server veel nlers heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus bots zijn mensen die hun pc automatisch laten spelen.
shit wat is er dan leuk aan om zo'n account te hebben.
lijkt mij dus niks.
wat zal ik worden??:blader-pijl en boog-glavie ik kan niet kiezen vind allemaal wel gaaf.
maar in welke server zitten de meesten van dit forum?? zeus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
van dit forum? denk dat meeste uitgestorven zijn :P maar combos maken zal lastig worden,naja als je de 60 nooit zal halen kan het natuurlijk wel,maar goed zie maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
Ik speel nog steeds SRO op zeus. Er zijn nu heleboel oude guildmates van Babel overgestapt op Zeus en nu is het weer ouderwets gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-07 22:30
Het is al meer dan een jaar geleden ofzo dat ik SRO heb gespeeld, zijn de XP rates nog omhooggegaan want toen was het niet echt om te doen, en zijn er servers waar je fatsoenlijk op kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Bump. Antwoord eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
@denzo lees de rest ff =P servers zijn nogsteeds overcrowded :p
en EXP rate omhoog? naja soms in een event :p verder niet volgens mij =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
Doe is rustig? Alle nieuwere servers zijn overdag wel in te komen als je niet na een keer opgeeft. 's Avonds wordt het wat lastiger maar opzich is het wel te doen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja het is wel te doen maar het licht er maar net aan welke server je hebt.

ik denk trouwens dat ik op zeus ga spelen en nu eens serieus een goed poppetje maak en niet bij de 20 weer opnieuw begin.
ik moet het trouwens weer opnieuw downen ik had het er afgegooit :P
maar als ik het download geeft die dingen aan zoals:::: The Client is damaged.
ik weet het niet meer hoor ik heb al zoweinig verstand van pc's.
kan iemand mischien helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Ik had maar tot level 16 gespeeld ofzo, misschien dat ik eens ga spelen als ik dit keer fatsoenlijk bij de 20 kan geraken, want vanaf daar word het pas interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik denk dat het pas intressant wordt bij lvl 50 omdat je dan nog een aantal mensen hebt waarmee je kunt pvpen :p en zelfs dan moet je geluk hebben =P

eigenlijk is lvl 1t/m20 saai daarna ga je wat trades doen met maten. dan wordt dat ook saai. dan is het saai t/m lvl 40 ofzow dan kun je naat Hotan (dat is meestal wel leuk) dan lvl 50 beetje pvpen =D en dan is er eigenlijk geen reet meer aan :p

lvlen gaat te traag en ik zou er dan mee stoppen =Þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie weet komt er nog wel een update zodat je door naar lvl 120 kan dan zou ik niet bij 50 stoppen.

ik heb nu eindelijk weer Sro kunnen downen het lukte ineens heel raar en ik ga maar op zeus bladen.
lijkt me wel leuk:) hebben ze op zeus ook veel lags? of valt dat wel mee op poseidon stik je bijna in de lags daarom ging ik ook niet meer op poseidon:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ah weetje,als ik sro weer zou doen, dan zou ik 1/20 toch leukste vinden,gewoon lekker dollen enzo , zou plat liggen van lachen ik bedoel,dat is pas de tijd waar je van kan zeggen lekker relaxen in jangan en weet ik veel de domste dingen doen wat eigenlijk nergens opslaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat is wel waar maar je bent zo lvl 20 en dan is het ook nog wel leuk hoor dan kun je traden tot lvl 30 zou jij ook nog wel leuk vinden denk ik of niet???

ik zit trouwens een beetje in geld nood maar ik heb een wizzard gemaakt op euro die ik soms gebruik om party's te killen zo ik ga 1x in de week op me wizzard tot mijn blader zelf voor het geld kan zorgen.

ik heb trouwens nog een vraag je wat is: KSro en ISro en die dingen op youtube zie ik het verschil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
K staat voor Korean ofzow maar de I weet ik niet pcies eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Korean, Chinese, Vietnamese enz. De onze staat voor International.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230318

Weet iemand van jullie hier misschien of het voor elkaar te krijgen is meerdere instances van sro tegelijkertijd te draaien? Ik heb nu sinds kort een dual monitor setup en ik denk dat jullie dan wel weten waar ik heen wil :P

Ik heb zelf al wat zitten te zoeken en zo, maar ik kom er niet uit.

Ik speel trouwens op venice, en ben een lvl 34 pure str blader, verder nog tweakers op venice hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
@sro dat zou ik dan juist niet willen dan kan ik net zogoed me lvl 78 char er weer bij pakken maar goed was gewoon een fantasy want ik ga dat niet doen ;) misschien nog wel ff loeren maar dat is het dan ook wel maar goed alps kom je gewoon niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jij moet gewoon nog een keertje silkroad gaan spelen je kan nu ook weer sneller lvlen in de roc mountain en je moet ook nog een x een filmpje maken had je een keer gezecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
wat wel vet is nu dat je een char super snel kan lvle als je ene hoge char hebt.
want je kun nu alle quests starten =P dan kun je in DW 1 quest doen en 2á3 lvls omhoog gaan =)

Ik ben weer een beetje begonne met een Full STR blade te maken. dus ik zal nu best regelmatig online zijn :p
weet iemand een aantal goede plekken om te farmen ? niet bandit's want ik ben lvl 17 =P en mijns skills lvl 16 dus bij bandit's krijg ik niets =P

gr

[ Voor 43% gewijzigd door Clifdon op 28-10-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mwa weetje sro , als ik nu filmpje zou maken dan zou ik niks zijn ookal heb ik +5 spullen en +7 sword ik heb de skils tot lv69 nog maar,... dus dat schiet niet echt op ;) also en nieuwe char bouwen en heel snel etc,..nee ik heb uren dat zitten doen en kwam er ook nog moeilijk achter weg,.. ik speel nu lekker cs 1.6 soccerjam en bevalt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
van mij hoeft dat filmpje ook niet ik heb gwn de moeite genomen om ff te komen kijken q=Þ

aag sro is wel grappig maar inloggen is zo slecht dus ik doe het af en toe gwn is een keertje :p (wil niet verslaafd worden(tenminste niet erger))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand een volledige map van de Europese versie van 't spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-07 08:50
Anoniem: 234486 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:14:
Heeft er iemand een volledige map van de Europese versie van 't spel?
Alle versies zijn het zelfde. Behalve KSRO die hebben al enkele delen meer zoals Roc en Chi'in Tomb.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij hebben toch ook al roc mountain??? ik dacht van wel.

maar op youtube heb je van die sro filmpjes dat ze botters gaan killen door een npc thief op hun te laten schieten met lichting en zo de botter te raken zonder murder te worden.
maar A: kan dat volgens mij nu niet meer.
B: hoe weet je zeker dat het een bot is stel ik ben silkroad aan het doen komt er iemand aan rennen met een thief achter zich aan en zorgt hij dat ik dood ga dat is toch niet leuk of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
is idd niet leuk maar je ziet overduidelijk dat het een bot is aan:
1. de naam meestal iets van 'hfdjjhd'
2. manier van bewegen, ze sliden als het waren een beetje over de grond vooral als ze ks uit hebben staan en jij hun ksed =P
3. Het snelle en geselecteerde oppaken, ze pakken arrows enz. niet op en grabben de spullen net zo snel of sneller dan zo'n konijntje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Anoniem: 226163 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:43:
wij hebben toch ook al roc mountain??? ik dacht van wel.

maar op youtube heb je van die sro filmpjes dat ze botters gaan killen door een npc thief op hun te laten schieten met lichting en zo de botter te raken zonder murder te worden.
maar A: kan dat volgens mij nu niet meer.
B: hoe weet je zeker dat het een bot is stel ik ben silkroad aan het doen komt er iemand aan rennen met een thief achter zich aan en zorgt hij dat ik dood ga dat is toch niet leuk of wel?
We hebben het al wel alleen is het nog niet open. The nieuwe gap (lvl 90) hoort bij roc Mountain. Dit komt waarschijnlijk erngens rond de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
waar houd men zig toch mee bezig omg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
xzaz schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:33:
[...]
We hebben het al wel alleen is het nog niet open. The nieuwe gap (lvl 90) hoort bij roc Mountain. Dit komt waarschijnlijk erngens rond de kerst.
Zeker op sroforums gelezen dat het met kerst komt? Bij Joymax weet je het nooit het kan net zo goed komende zomer komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
agree..

niemand kan er wat over zeggen geen enkel forum alleen joymax zelf...was ook zoon gedoe over die 80 cap en die euro update,duurde veel langer dan ieder forum of wat dan ook dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
zal best wqel langer duren hoor :p echt ik weet het zeker =P die euro update is nog niet zo lang geleje dus ik denk niet dat ze de 90 CAP er al ingooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Halloween event volgende week *O*

Met tevens nieuwe pets :)

Waarschijnlijk krijgen we een halloween pakje net als in sro een bezem en zon gek punt mutsje etc etc heksen en tovenaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:29

Brantje

De post is daar >>

Pippin herinner je vuurvlieg nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
DeluxZ schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:01:
[...]

Zeker op sroforums gelezen dat het met kerst komt? Bij Joymax weet je het nooit het kan net zo goed komende zomer komen :?
Nope, ben op srf gebanned :). Het is een wilde gok. Kerst is al redelijk snel dus weet echt niet wat ze doen. Maby or maby not. Ik hoop het overigens niet, moet nog 80 worden voordat die nieuwe gap komt.

[ Voor 9% gewijzigd door xzaz op 05-11-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( me sro client was stuk ben hem nu opnieuw aan het downen ik snap er niks van echt balen.
hoe komt dit denken jullie door vista of de router of iets anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reconhell schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:26:
Halloween event volgende week *O*

Met tevens nieuwe pets :)

Waarschijnlijk krijgen we een halloween pakje net als in sro een bezem en zon gek punt mutsje etc etc heksen en tovenaars
Komen er dan ook weer speciale drops van monsters? Pandora boxes, enzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
Nope, geen pandora boxes nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Anoniem: 226163 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:45:
:( me sro client was stuk ben hem nu opnieuw aan het downen ik snap er niks van echt balen.
hoe komt dit denken jullie door vista of de router of iets anders??
geef vista maar de schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik heb hem draaiend op vista hoor hij deed het na installen :p
maar ik heb hem niet op VISTA gedownload dus ik weet niet of dat wel kan. ik zal morgen ofzow nog wel ff proberen ;) (ze mogen wel is een nieuwe douwload neerzetten nu moet je al die updates nog doen)

en voor dit event krijg je jewel boxes ;) (Z1P als je zin hebt zou ik ff opnieuw installen die sro en ff een dagje gaan spelen op high lvl krijg je echt uber veel van de dingen) guild leader van mij had er in de tijd dat ik er 3 had 50 :s OMFG ik d8 echt zo van "das niet eerlijk" =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
zucht,.. moet dan maar weer ff he ;) kan ik gelijk ff zien wie er nog leeft en of ik nog lag,maar meer dan dat ga ik ook niet doen,misschien tot 20 nov ff blijven ofzo i dunno en dan peer ik em lekker weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ok Z1P!! =þ die kerol heet trouwens The_Lexx en is lvl 80 98% das vrij nice :p al zeg ik het zelf xD
ik mag na het event met hem meelvle (hij farmen) moet nog 30kSP maar volgens mij heeft hij dat zo bij elkaar hij doet minstens 30SP per 10 minuten daar doe ik een uur over zowat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

30 sp in een uur dan gaat dat wel heel langzaam bij mij gaat het een stuk sneller.
ik doe 30sp in een half uur en ik ben niet eens aan het farmen!
of komt dit omdat ik nogmaar lvl 12 ben??
ik lvl trouwens heel langzaam want ik kan het nogsteeds niet spelen op mijn pc komt zaterdag iemand naar kijken :)
maar nu mag ik soms op mijn zusjes pc maar die zit er meestal zelf achter dus het gaat heel langzaam.
egt ziek hoor als mijn pc na zaterdag het nog niet goed doet haal ik een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
tja of ik speel toch maar niet meer,...heel dat rot spel heeft me kleure settings naar klote geholpen,dus heb spel maar afgehaald en ben er nu steeds mee bezig om het zo te maken als het eerst was,volgens mij is het nu goed,maar toch beetje jammer allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
uuhm het kan je settings niet changen :s hooguit je resolutie maar die moet je gwn altyd maxxen =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
schijnbaar toch wel clif,..cod uo doet precies het zelfde .. die maakt het zo verrot dat ik gewoon constand aan me kleure settings moet zitten , dus no thx :) ik heb geen zin om daar constand aan te zitten

het is ook zo fijn om kleuresettings te hebben <<

[ Voor 11% gewijzigd door Z1ppo op 10-11-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
haha lol das best vaagies :p maarja dan zel het toch wel als jij het zegt =Þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

ik doe een dikke 350sp in een uurtje.. :S

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 11-11-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook niet verkeerd!! 350 sp in 1uur!.

afgelopen zaterdag is iemand voor me PC geweest alles gereset vista opnieuw geinstalleerd maar hij doet het weer niet. ik kan nu ook geen SRO spelen hij word deze week opgehaalt en krijg binnen kort een nieuwe en kan ik weer fatsoenlijk op mijn PC spelen.
en dus ook weer verder trainen op silkroad ben nu nog maar lvl 16 ice blader (ik word tanker)

maar ik zag op een foto iemand met 2000 blauwe balkje en 1000 rode balkje en hij was blader.
maar als blader moet je toch full str zijn?
of doe ik het nou alweer verkeerd. net zoals mijn bow man :( wat natuurlijk enorm stom van mijzelf was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239905

Het kan niet alleen aan Vista liggen. Ik speel nu ook gewoon met vista..

Kan iemand mij goed uitleggen wat je met magic stone's kan doen en hoe je dingen als SOS krijgt. Ik ben nu al een tijdje op zoek maar kan alleen maar goede guide's in het engels vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
SOS moet je geluk mee hebben. En met magic stones kan je je items beter maken via Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar hoe maak je SOS? Met magic stone's snap ik ondertussen maar SOS nog niet. Is dat iets met Elixir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
neyy SOS kun je niet maken !! =P dat moet gevonden worden. ELIXIR is om je wapen (+1) of (+2) ect te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239905 schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:31:
Het kan niet alleen aan Vista liggen. Ik speel nu ook gewoon met vista..

Kan iemand mij goed uitleggen wat je met magic stone's kan doen en hoe je dingen als SOS krijgt. Ik ben nu al een tijdje op zoek maar kan alleen maar goede guide's in het engels vinden
Het licht ook niet perse aan vista maar ook aan mijn PC.
mijn PC heeft vista kapot gemaakt en nu is en vista stuk en mijn pc dus krijg ik een nieuwe PC en kan ik weer gewoon SRO spelen.

waar kun je eigenlijk je wachtwoord van sro veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de site van sro zelf denkik.

En hoe kan je de elixir's dan gebruiken? ook via "Y"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook al op de site gekeken maar kan het daar niet vinden.
en ja elixir's kun je met Y gebruiken.
maar als je dat wilt doen doe het niet op 1 T/M 4 degrees wapens want dat is zonde van de elixir het low lvl wapen word namelijk niet extra geld waard als je het op een low lvl wapen doet dan kun je dus beter je elixir verkopen anders is het zonde van je geld een weapon elixir van 200k is toch niet zomaar iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
200k :S ? OMG welke server is dat ? dat wil ik ook :9~
op troy krijg je nu nog maar 120k door al die kut bots die er 10 op een dag hebben ofzow :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow dat was op poseidon maar ben in een andere server ik weet niet hoe duur ze hierzijn maar ook best wel duur.
maar waarom zou je dat willen als je ze wil gebruiken is het heel irri omdat ze ze duur zijn.
ben zo net nog op me zusjes pc geweest een noob had een weapon elixir voor 60k staan.
omdat hij er in de shop veel minder voor kreeg dacht hij de prijs tot 60k te maken 8)7
ik heb hem meteen gekocht ik zal wel een verkoop account in hotan maken daar verkoop je ze wel snel denk ik kan ik meteen zien hoe duur ze hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

Modbreak:Reageer netjes en ontopic, of reageer niet :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 13-11-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
vista is bagger! bugs alleen maar ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als zijn hdd / controller brak is kan het wel degelijk zo zijn dat de data van Vista corrupt is geraakt en dus Vista "stuk is".

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 13-11-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leooow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12-2022
Heb van mijn SOS glavie +4 een SOS glavie +5 gemaakt. Voor weapon elixers krijg je gewoon veel mee r geld

AMD 64 X2 4200+ | XFX 6600 GT in SLI | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leooow
Z1ppo schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:06:
vista is bagger! bugs alleen maar ellende
Heb zelf er geen problemen mee, silk loopt gewoon soepel op mijn vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
Gelieve de Vista discussie te staken. Technische zaken horen sowieso niet in dit topic thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
crash Ik dacht ook al dat we niet daarover mochten praten. maar de bedoeling van "de grote topics"
was toch dat alles bij elkaar kwam staan ? dus ook een oplossig van een eventuele vraag? :s
maar iedere keer als er een modje is geweest weet niemand hier meer wat te zeggen.

Ik denk dat een slotje beter is misschien het topic is toch dood er wordt niets nuttigs meer gezegt :s
of zijn er nog mensen die denken dat het topic open moet blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
denk datje ver kan fluiten clif,maja er hoeft niet op elk topic slotje,topic kan inactive worden en dan verdwijnd dievanzelf wel ergens tussen de oude topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
(jarig!)
Lekker open laten voor de volgende updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dan stroomt topic vast wel weer^^

[ Voor 8% gewijzigd door Z1ppo op 17-11-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t lvl 80!
sorry, maar dat moest ik even kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ok dan nou ik denk zelf niet dast er nog mensen komen (of ze moetten die bots van de servers halen) =Þ

maar netjes Pippinajn welke build? en moet je nog SP farmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal gefarmed pure str glavier ;)
en jah zelf zonder bot :o helemaal trots :P maar het is echt niet meer te doen met al die bot op de server.. je moet echt vechten voor een mob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P heb sos drop gekregen lvl 16 ring met nog wat blue stuff erop.
heb verkocht voor 1mil 8)7 en daarvan een wolfje gekocht.
hij was alweer dood gegaan |:( maar ik moest gwn nog even wennen.
belachelijk dat het trouwens 50k kost om zo'n beest levend te maken.

ben nu lvl 17 wolf is 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol 1m voor die ring?? netjes gedaan :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
was het geen SOM of SOSUN ring ? wnat 1 mil voor een lvl 16 SOS ring lijkt me nogal veel :s dat kosten ze op lvl 30 nog niet eens :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee was een SOS maar mars is net nieuwe server dus al die low levels die SOS willen betalen meer volgens mij. nou ik ben er wel blij mee heb nu trouwens alleen maar lucky dingen aan krijg vet goede drops heb net nog shield elixir gekregen :P
ik zit eigenlijk de heletijd op party's te jagen mijn wolfje kilt de rest wel en die party's droppen altijd wel blue items ofzo en anders nog wel tablets en een berg-geld
maar ben nu lvl 19 wolf is bijna 17 ik heb wel zin om 24 te zijn want nu zit ik de heletijd bij die caijkiworkers chaijkis en die ontelbare tigers om ziek van de worden z1ppo zij dat jangang het leukste deel was nou daar ben ik het niet mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
nou ik wel z1p heeft gelijk hoor =) het hunten van chakij's gaat uber duber snel !! =) en straks moet je grotere hoeveelheden doen maar gaat het killen langzamer :p dus JG is het leukste (ook minste bots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leooow
zow eindelijk lvl 30 en full SOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Kunnen jullie niet eens met leestekens schijven. Moet jullie posts echt 4x doorlezen voordat ik het snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Neey ben niet zo goed in leestekens :p. Ik zal proberen er een beetje op te letten. Maar mijn posts worden er vast niet duidelijker op hoor xD
(voor mij is 1× lezen meestal wel genoeg:s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goeie moggel LoL ik dacht dat ik dyslect was. :9 zonder lees tekens snap ik het ook wel hoor.

het schiet trouwens niet egt op met mij ben nu bijna lvl 20 nog iets van 5%exp tegaan. mijn wolfje 18
en vrijdag word mijn computer weer gemaakt d:)b
als het goed is kan ik dan weer iets van 5uur in de week sro spelen(weekenden niet mee gerekend) hoeveel uur spelen jullie eigenlijk sro in 1 week??
ojah wie heeft er nog een mooie foto ofzo??? ik wil jullie wel eens zien. :*)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.