@PowerBAss: welke server zit je? ^^
----------------------------------------------------------------------
Wat mij net overkomen is:
Ik moest iets bezorgen aan de man van de china western ferry.. ik was lvl 17 en ik dacht dat ik niet langs de white en black tigers zou komen. Ik ging naar de eastern ferry met de hoop vanaf daar langs de kustlijn van de rivier naar de western ferry toe te gaan.. maar dat lukte niet door het landschap enzo
. Toen moest ik naar de wc
en toen ik terug kwam waren er tigers gekomen die mn paard hadden gedood
Toen had ik nog 1k en besloot ik met de eastern ferry pont naar de overkant te gaan en vanaf daar naar de western ferry van west china.. om vervolgens vanaf daar weer naar de china western ferry 'te varen'.. op die tocht ben ik bijna vermoord door die zeebeesten die daar rondlopen en heb ik bijna al men health upgrades op moeten maken (al had ik daar toch al best weinig van). Uiteindelijk heb ik het ding dus bezorgd!
Maar toen bleek het dat ik mijn return scroll niet meer kon gebruiken..
Ik had geen geld meer om helemaal terug langs die andere route en ik had geen paard ofzo om snel langs de tigers te gaan.. uiteindelijk ben ik ten einde raad maar op de voet dat gebied in gelopen.. EN IK HEB HET OVERLEEFD
Uiteindelijk ben ik in dat gebied maar 100dmg opgelopen ofzo
En eenmaal in jangan werd ik toch nog lvl 18
----------------------------------------------------------------------
Wat mij net overkomen is:
Ik moest iets bezorgen aan de man van de china western ferry.. ik was lvl 17 en ik dacht dat ik niet langs de white en black tigers zou komen. Ik ging naar de eastern ferry met de hoop vanaf daar langs de kustlijn van de rivier naar de western ferry toe te gaan.. maar dat lukte niet door het landschap enzo