[MMORPG]Silkroad Online, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PowerBAss: welke server zit je? ^^

----------------------------------------------------------------------

Wat mij net overkomen is:
Ik moest iets bezorgen aan de man van de china western ferry.. ik was lvl 17 en ik dacht dat ik niet langs de white en black tigers zou komen. Ik ging naar de eastern ferry met de hoop vanaf daar langs de kustlijn van de rivier naar de western ferry toe te gaan.. maar dat lukte niet door het landschap enzo :P. Toen moest ik naar de wc :D en toen ik terug kwam waren er tigers gekomen die mn paard hadden gedood :+ Toen had ik nog 1k en besloot ik met de eastern ferry pont naar de overkant te gaan en vanaf daar naar de western ferry van west china.. om vervolgens vanaf daar weer naar de china western ferry 'te varen'.. op die tocht ben ik bijna vermoord door die zeebeesten die daar rondlopen en heb ik bijna al men health upgrades op moeten maken (al had ik daar toch al best weinig van). Uiteindelijk heb ik het ding dus bezorgd! :D Maar toen bleek het dat ik mijn return scroll niet meer kon gebruiken.. :? 8)7 Ik had geen geld meer om helemaal terug langs die andere route en ik had geen paard ofzo om snel langs de tigers te gaan.. uiteindelijk ben ik ten einde raad maar op de voet dat gebied in gelopen.. EN IK HEB HET OVERLEEFD :P Uiteindelijk ben ik in dat gebied maar 100dmg opgelopen ofzo |:( En eenmaal in jangan werd ik toch nog lvl 18 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:52:
@PowerBAss: welke server zit je? ^^
ik zit op athens, nu op moment lvl 79 op 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben lvl 18 en ik moet 40 white tigers van lvl 18 doden.. maar als ik daar heen ga word ik best wel snel uitgemoord :( Hoe moet ik dit aanpakken.. Ik kan natuurlijk gewoon heel veel recovery spul kopen en die 40 beesten doden.. of kan ik beter eerst omhooglvlen en dan later die tigers killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Herkenning hierzo,

Dat is altijd hetzelfde, die monsters van je eigen level zijn zóóóóóóó veelste sterk he.
Wat dat betreft hebben ze het spel zo gemaakt dat als je niet veel geld hebt om pots te kopen dat je maar monsters van 2-5 levels lager dan je eigen level moet gaan killen.

1. Als je geld hebt, pots kopen.
2. Als je geen geld hebt, doorlevelen en later kijken of je ze wel aankunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de quest uiteindelijk toch nog afgemakt en ben nu bezig met black tigers doden voor 60 claws.. alleen dit duur echt verschrikkelijk lang! en dat werkt demotiverend :p Dus ik ga nu eerst een beetje lvlen naar 19 zodat ik later sneller de black tigers dood en niet zo lang bezig te zijn met dat gebeuren :)

---
63
Ik ben tot nu toe gelijk opgegaan met int en str upgraden.. ze zijn nu 63. Ik vraag me af of ik dit kan voortzetten.. of is dat onverstandig? het bevalt me zelf namelijk wel goed.. maar ik heb nu hits rond de tachtig en ik zag net iemand van lvl 20 die een hit van 880 kon doen !?! :o verder geef ik skill points aan meerdere skills uit.. moet ik me gaan concentreren op 1? want ik wou later wel iets meer richting int gaan en voornamelijk lightning en force doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol 880 is niet zo heel hoog als je glavie of spear hebt kom je al een heel eind vooral als je een crit op een mangyang maakt :P
ojah welk wapen heb je?? want 80 voor een lvl 18 is een beetje laag denk ik.
en ik zou geen force nemen als ik jou was het is zonde van je skilpionts je kan beter lightning en je wapen skills uppen en als je richting INT gaat zou ik ICE er ook bij nemen dan heb je snowshield :o
maar waarom ben je niet wat eerder begonnen met INT waarom verdeel je het?? dat snap ik niet helemaal. :?
ojah welk wapen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een blade.. ik zal je tip over ice volgen maar nog wel even doorgaan met force tot ik mensen kan resurrecten, dat is lvl 17 dus zo gedaan x) Ik verdeelde het omdat ik bang was dat met te weinig hp ik zo dood zou gaan..

mn hp is nu iets in de 800 en mn int iets in de 1000 ( door zo'n permanente force upgrade )

edit: ik lees net dat mijn build hybrid is ^^
oja.. met een critical hit heb ik wel eens 200 ofzo gehaald en die gemiddeld 80 is met Thundertiger force lvl 7

nog een edit: mn hits zijn met thundertiger force lvl 7 niet rond de 80 maar tussen de 99 en 111 ofzo

nog een edit: zojuist had ik weer met de zelfde omstandigheden als net een hit van 182 zonder critical ofzo.. :d

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P als je INT hoger is als je STR zou ik als je bicheon mastery gebruikt een sword nemen inplaats van een blade :9
een sword is sterker als je INT hoger is dan je STR.
en met een blade moet je str hoger zijn ik ben full str blade :) ga eigenlijk nooit dood dat is wel fijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roger that, kan ik ook eens wat met dat geld doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Misschien tipje om wat builds door te lezen ? En kijken welke skills je moet nemen ? Ik heb wel een guide voor een hybrid INT sword/shield
Introduction to hybrid int sword/shield

table of contents

1.0 Introduction

1.1 hybrids
1.2 sword/shield

2.0 Introduction 'hybrid sword/shield'

2.1 The stats
2.2 The skills
2.3 The sp
2.4 Equipment

3.0 introduction 'pvp'

3.1 Howto?

1.0 Introduction

In this guide i will try to show you what my build is gonna be when it's full farmed and why. I'll show you the pro's and con's of this build, and i'll try to give you an insight in this build the best i can. This guide is written for ppl who are new to hybrids. Or for people that just want an insight in this build and like to read.

1.1 hybrids

What is hybrid and why would i want a hybrid?

Having a high STR char will create more crit power and high hp. Having allot of Int will greatly increase your magical damage, but will reduce your hp and crit power. Now by combining this, you can create a character who has :

Loads of hp
Great attack power
Tanking abilities

Which these 3 elements, you can overpower a normal full STR or FULL int character because of the pro's of a hybrid build.

1.2 sword/shield

The pro's and cons of sword/shield have been devided. It has quiet low attacking power, but it can tank way more then a normal spear or bow character. Blocking some attacks and reducing allot of damage because of the shield. Also knockingdown and stabbing greatly reduces the attacks that other characters can preform on you.

At the 70 cap, there were allot of people having bicheon and heuksal, but because of the mastery limit, this isn't possible anymore.

2.0 Introduction 'hybrid sword/shield'

Thinking of a hybrid and sword/shield, most people will think:

Low damage
Tanking abilities

For those people, this isn't true. Hybrid sword/shields can do just as much damage as full ints because the damage is capped at 100% magical balance anyway. Hybrids can tank like crazy and can also pack a punch in damage. In the next chapters you'll read why.

2.1 The stats

By having 84% magical balance at 80 cap, you'll realise you'll have enough hp to tank abit : Wanna know exactly howmuch?

naked without any blues(all 0%):
Naked

hp : 6787
mp : 14004

Fully pimped gears (all 100%):

Fully pimped without Stamina

hp : 9655
mp : 16872

Like you know stamina adds another 1200hp, having 10855 hp.

2.2 The skills

Bicheon 80
Lightning 80
Fire 80
Ice 60

Why ice 60? Because having fire will greatly improve your damage. and having 44 % damage reduce is enough.

Bicheon 80

Chain sword attack series
MAX PVP SKILL

Shield Technique Series
MAX PVP SKILL

Blade Force Series
Optional Not needed for pvp

Hidden blade series ( Knockdown )
MAX PVP SKILL

Killing Heaven Blade Series (Stabs!)
MAX PVP SKILL

Sword dance Series
Optional Not needed for pvp

Shield protection (Passive)
MAX IT

Cold 60

Cold force series
Good at PVE learn the first " river ice force " if you wanna save money.
Shit at pvp.

Frost guard series
Max It, greatly increases Phy deff

Snow storm Series
Optional not needed, looks cool though

Snow shield Series
MUST MAX! PVP SKILL

Cold Armor ( Passive )
Must max more phy defence

Lightning 80

Piercing Force series
max !

Wind walk Series
Max

Concentration Series
Max

Thunderbolt Series
Good nuke MAX

Heavens Force (Passive)
MAX IT!

Fire 80

Fire force series
Your imbue, max it!

Fire Shield Series
Max it, Immume ftw

Fire protection Series
Max it

Flame wave series
Max it uber damage

2.3 The skillpoints

- to be added, can someone send me a pm with a calc? -

2.4 The Equipment

I'd suggest having protector. Having fire will greatly increase your mag defence, and since Ice is abit low you need phy defence also. Having a shield will compensate allot, but it might not be enough.

3.0 introduction 'pvp'

Since Joymax implemented the Lighting Chain, character with bicheon can be really strong. Because lighting Chain gives Status effects like:

Bleed
Impotent
Division

after doing this attack, the opponent will have less defence then he used to have. Now knocking down, stabbing him 3 times might be enough allready. you can also switch to spear and use your most powerfull nuke. This usually is enough to kill the other person.

Don't worry about switching to spear in the middle of combat. you will have enough hp to survive a few hits and you can easily change back to sword shield when you have low hp.

I hope you enjoyed this guide as much as i had making it.
I'll try to keep it updated enough with suggestions and questions.
Als je nog meer guide wilt moet je maar zeggen misschien heb ik er wel eentje :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat een hele lap tekst :P al een beetje wat ik nu voor ogen had. :) ik ga me denk ik vooral richten op bicheon, lightning & cold :) En voorlopig zal ik elke keer 1 punt aan STR geven en 2 aan INT :)

Verder zal ik een goed zwaard kopen :)

Nog een vraag: moet ik alle skills gelijk upgraden? (alle verschillende upgrades steeds om de beurt verhogen) of eerst van een skill een best wel sterke maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 00:33

ykz

ik upgrade steeds alle skills tegelyk.

op www.silkroadforums.com staan btw heel veel nuttige guides enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja opdate het tergelijk maar houd wel een gap ik heb nu een gap van 5 :P maar ik vind het een beetje weinig dus ik ga mischien gap van 7 maken :P

ojah is er ook nog een quide voor full str blade??? ik vind deze quide wel mooi oh ik zal eerst wel ff op die link van ykz kijken

hoe zit dat met het uppen van weapons? want zo'n gast wil zijn weapon +7 hebben en zijn weapon is +5 nou dan gaat die eerst naar pk2media of zoiets en dan maakt die zo'n back up en dan gaat die zijn weapon uppen maar als het dan fout gaat kun je dan terug of zo?
want dan maak ik mijn SOS meteen +11 :P

ojah en ik zal het nog een x vragen kan je weapon ook verdwijnen als je een tablet gebruikt op je weapon?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/71wfg9j.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik heb gister mijn spear lvl 72 +6 gemaakt :D. Morgen ga ik +7 proberen heb nog astral en immortal en nog wat luckys :D

[ Voor 3% gewijzigd door DeluxZ op 05-01-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik heb gehoord dat wapens uppen tot +5 zo goed als altyd lukt, maar verder minder.
is dat waar? want ik heb tot nu toe niet verder dan +2 gedaan, omdat ik bang was dat de wapen zou breken ofzo :P
zou toch wel ens een keer verder willen gaan dan +2 xD
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:42:
ja opdate het tergelijk maar houd wel een gap ik heb nu een gap van 5 :P maar ik vind het een beetje weinig dus ik ga mischien gap van 7 maken :P

ojah is er ook nog een quide voor full str blade??? ik vind deze quide wel mooi oh ik zal eerst wel ff op die link van ykz kijken

hoe zit dat met het uppen van weapons? want zo'n gast wil zijn weapon +7 hebben en zijn weapon is +5 nou dan gaat die eerst naar pk2media of zoiets en dan maakt die zo'n back up en dan gaat die zijn weapon uppen maar als het dan fout gaat kun je dan terug of zo?
want dan maak ik mijn SOS meteen +11 :P

ojah en ik zal het nog een x vragen kan je weapon ook verdwijnen als je een tablet gebruikt op je weapon?
dat lykt my onmogelyk met dat media.pk2 :P
je kan wel dingen in dat bestand zo aanpassen zodat jouw wapens en armor enzo eruitzien alsof ze sos of +7 ofziets zyn en andere degree.
misschien bedoelde hy dat ermee..

@Roellioo:
echt vet!
hoelang heb je over die character gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, jij vecht met die beesten roellioo en ik doe al grote moeite om te overleven bij een giant white tiger _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) ik had ook een hybridsword daarmee kon ik ook niet zo makkelijk giants killen in het begin :P
maar later als je lvl 30 nukes hebt enzo heb je daar niet zoveel last meer van helaas ben ik nooit verder dan 20 gekomen ;( ik was nog egt een noob en had geen rekening genomen met dat skill pionts op konden gaan en geld had ik ook niet :(
maar dit is denk ik mijn 7de char en nu gaat het best goed ik denk dat ik een nuker erbij neem voor de afwisseling :)
weet niet of ik hybrid ga doen of pure INT :?

ojah ik las iets over powerlvlen en er was iets met die 3 punten die je kreeg als je lvl up ging weetjewel maar moet je die bewaren ofzo????? want ik maak die eigenlijk altijd meteen op :D
het zou dom van mij zijn als dit niet de bedoeling geweest was :+

edit: uh Roellioo wat is jouwn gap?? ik zou toch denken dat je op zo'n lvl wel wat meer skillpionts heb ik heb er zelf meer :P
of heb je net wat GP gedoneert?

edit x2: heej mijn GP gaat steeds omhoog terwijl ik niks doneer hoe kan dit?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Mijn spear voordat ik hem +7 probeerde te maken :P

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/8eprvat.jpg

Hij is wel gefailed :( Is nu +4 maar wel durability -40% :(

[ Voor 24% gewijzigd door DeluxZ op 05-01-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel lvl ik met een gap van 1.

30ice/30lit/58fire/58heuk

fire/heuk gaat tot 60 met alle skills, daarna verhoog ik alleen mijn masteries tot ik lvl69 ben, dan gaan m'n masteries omlaag naar 60 en lvl ik met een 9gap tot 72 en dan heb ik genoeg SP om met een 0gap naar 80 te gaan.

Uiteindelijk wordt het: 90heuk/90fire/90lit/30ice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:56:
Mijn spear voordat ik hem +7 probeerde te maken :P

[afbeelding]
Failed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk lvl 80
het werd tijd zou ik al zeggen, nu men laatste delen gear wat pimpen en dan kunnen we er weer volledig voor gaan.

alleen is op moment EARTH 8 en WATER 6 onmogelijk te vinden op de server
heb een hoop STR stones nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

wow congratz :P

@DeluxZ: jmmr dattie gefailed is :(

@sro: aantal gp gaat gelyk met je sp
dus elke keer als je sp krygt, komt er ook gp by, maar de gp wordt geupdate by elke 10 d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
@sro-poseidon

Over dat pk2 editen, dat is gewoon client side. Dus als jij dat verandert naar +11 SOSUN of wat jij wilt, dan blijft hij gewoon hetzelfde als vanouds alleen op jouw PC ziet het er anders uit, de stats blijven hetzelfde. Het is meer om te showen met screenshots ofso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ben op dit moment:

lvl 20
STR 66 (961 hp)
INT 65+3 (1165 mp)

Phy.Atk: 104-120
Phy.Def: 63
Phy. balance 74%
Hit ratio: 81
Mag.Atk: 139-155
Mag.Def: 98
Mag.balance 67%
Parry ratio: 83

SKILLS:
Bicheon mastery: lvl 18
Smashing series: 1e op 2
Chain sword attack series: 1e op 2
Shield Rwxhnique series: 1e op 1
Blade force series: 1e op 1
Shield protection(passive): lvl 1

Cold mastery: lvl 15
Frost guard series: 1e op 1
cold armor series(passive): 1e op 1

Lightning mastery: 19
Thunder force series: 1e op 7
Piercing force series: 1e op 1
Wind walk series: 1e op 2
Lion shout series: 1e op 1
Heavens force series(passive): 1e op 1

Fire mastery: lvl 11
Fire force series: 1e op 2
Fire shield series: 1e op 1
Flame devil force series(passive): 1e op 1

Force mastery: lvl 10
Self heal series: 1e op 2
Force cure series: 1e op 1
Force increasing series: 1e op 1 (verhoogd mn mp lekker)

-----------------------------

Ik ga me vooral richten op bicheon, cold & Lightning en dan de skills daarin volgens de tut :) Ook ga ik zorgen dat mn mag.balance ongeveer 80% wordt.

Ik post dit nu omdat ik nog een low lvl ben en als er iets best wel niet handig is hoop ik dat jullie dat kunnen zeggen :) ( En dat het dan vervolgens nog verholpen kan worden)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 13:39 . Reden: Upgrade stand van zaken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:59:

op jouw PC ziet het er anders uit, de stats blijven hetzelfde. Het is meer om te showen met screenshots ofso ;)
cool ! ik ga ff kijken hoe dat moet!
nog steeds geen quide voor pure str blade gevonden :|
ik ga mezelf laten powerlvlen denk ik maar dan heb ik eerst een quide nodig :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Staat allemaal op silkroadforums.com ;)

@blaatbhg
Jij zegt dat je Hybrid bent? Maar als je Hybrid bent, dan kies je een kant, jij bent Hybrid INT.
Als ik jou was zou ik stoppen om STR:INT 1:1 te verdelen. Dat gaat echt verkeerd. Als Hybrid INT moet je STR:INT 1:2 verdelen. Ik zou dus eerst je STR en INT balanceren dat hij op een goede 1:2 verhouding zit en dan per level je punten te verdelen als STR:INT 1:2.
Als je echt hoog level wilt worden zou ik dit echt doen anders ben je echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo staat op silkroadforum.com ik heb nu al 10 pagina's over guides gelezen van hoe maak je money en dingen over SP farming maar nog niks over bladers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay het +7en van mijn 72 glavie in 1x gelukt :D is ie meteen een stuk duurder

ik hoorde van zo'n gast op eldorado die van zijn +14 sun glavie een +15 sun glavie wilde maken...
FAILED!!! :D

mooie tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
pippinajn +14 bestaat niet... +11 is het hoogste wat je kan halen in iSRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@heraclius: k, dan moet ik t/m lvl 28 niks meer aan str uitgeven en alles aan int :) Dan zit ik weer goed.

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:40:
yay het +7en van mijn 72 glavie in 1x gelukt :D is ie meteen een stuk duurder

ik hoorde van zo'n gast op eldorado die van zijn +14 sun glavie een +15 sun glavie wilde maken...
FAILED!!! :D

mooie tijden
Ik heb echt al honderden elixirs gebruikt, is mij nog nooit gelukt.

Eerst tot +4 voor miljoenen, daarna immortal, astral en lucky erop en daarna altijd maximaal tot +5 gehaald. :(

Lvlup trouwens, ben nu 60@19%

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:33:
hoezo staat op silkroadforum.com ik heb nu al 10 pagina's over guides gelezen van hoe maak je money en dingen over SP farming maar nog niks over bladers.
Dus je wilt een guide over een Full STR Blader?

Kijk hier eens voor de guideslist: Klik
En voor de Full STR Blader guides in die guideslist: Klik en nog eens Klik

Beter kijken volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik ben nu lvl 20 en ik wil graag eens hunter proberen :) Nu zijn de meeste thiefs natuurlijk veel beter ( hoger level ) + dat mijn hybrid nog niet goed werkt waardoor ik nu best wel slecht ben.. Kan je als hunter bij thiefs zien wat voor level ze zijn? Dan wil ik rond lvl 25/30 wel eens beginnen met hunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Nope,

Je kunt niet zien welk level ze letterlijk zijn, maar wat je wel kunt doen is naar hun wapen/shield kijken.
Als je de meeste wapens een beetje kent kun je het level van de thief wel inschatten.

Ik zou doorlevelen tot lvl 30, dan krijg je nukes. Die doen goede damage en dan kun je ze misschien wel aan. Want nu heb je alleen wat imbues enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, ty. Ik zie net zon guide dingetje: attacking another player is possible since level 20.. betekent dat ook ik nu aangevallen kan worden? en gebeurt dit vaak? ik ben bang voor goede spelers :$ :P

edit: als iemand zometeen antwoord geeft op mijn 1e vraag, hoeft hij/zij niet bang te zijn dat mijn vragen op zijn! :p weet iemand een goede site om te zien hoeveel bepaalde items waard zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Maak je niet druk over het player killen (PK'en)!
Als iemand jou zou aanvallen, krijgt hij/zij een murder status (roder naam die steeds donkerder wordt naarmate je mensen aanvalt). Als je een murder status hebt en jij wordt door een andere speler gekilled, kan die speler al je spullen pakken. Hoge levels vallen geen noobies aan, waarom zouden ze, ze kunnen al hun spullen kwijtraken als ze dat doen!
Daar komt bij, als je murder status hebt, staan daar punten aan vast. Ik weet niet precies maar als je paar mensen killt heb je iets van 50.000-100.000 punten. Als je dan van je murder status af wilt, betekent dat als je 1 monster killt van je eigen level er 1 punt afgaat. Zie in dat dit soms 200.000 monsters kunnen zijn, als je erg veel PK't.

Hoeveel iets waard is weet ik niet precies, ik zou rondkijken in stalls van andere spelers.

[ Voor 25% gewijzigd door Moonborne op 06-01-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als lvl 30 hunter ben je nog niks :P eenlvl 35 thief en je bent er al geweest op die lvls maken lvl verschillen behoorlijk uit

@Heraclius bedankt ik kon die quides egt niet vinden :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik was gister lvl 32 en werd aangevallen door iemand van lvl 64+
daarna ging echt IEDEREEN om my heen, hem aanvallen, maar we kregen hem allemaal niet kapot :P
dus er zyn wel mensen die pk'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat was fast geen nuker:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Zal mijn character even laten zien, kben LvL 54 Full STR Archer.
Heb een SoS bow +5, Crit 10 met volle blues! Heb net een volle 7TH Degree armor SoS set gekocht, allemaal +3 en zelf samengesteld, dus ik ben voorlopig blut todat ik me 6TH SoS armor verkoop:P

Fototje;

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/382/sro2008010321245390hj3.jpg

Characters naam is: SunnyBow, en ik speel op Athens, nog meer mensen daar?

P.S Op de foto is de bow +4, heb hem ondertussen +5 en schouder + feet armor aan, maak binnekort wel even een nieuwe foto voor jullie!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op athens

_Informer_

men thief naam is

BelgianAhole

lvl 80 rougue

foto's volgen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gear en ikzelf :)

nog steeds wat werk aan maar mijn geluk is effe weg, dus morgen verder aan prullen

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Crossbow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Daggers.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Chest.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Head.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Legs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Ring1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Ring2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Shoulders.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/earing.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/foot.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/hands.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/necklace.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/Informer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/PowerBAss/Silkroad%20gear/InformerWings.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat increase, krijg je toch als je het dingest met alchemy stones? Ik heb inmiddels een zon ding weten te maken alleen is verkeerde degree :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol maar hoe kom je aan die flag achter op je rug :? ik zie hem best vaak maar weet niet hoe ik er aan kom :D

ps ziet er best lelijk uit die 8degrees licht armor :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Mooi gedaan PowerBAss! _/-\o_
Alleen vind ik die roze/paarse Daggers een beetje gaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Moonborne op 07-01-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:07:
lol maar hoe kom je aan die flag achter op je rug :? ik zie hem best vaak maar weet niet hoe ik er aan kom :D

Als je had opgelet en op de site kijkt kon je zien dat dit limited items waren... Nu zijn er Devil Wings...die witte zijn (dacht ik) Angel Wings :+

Ohja..nadat mijn spear niet +7 wou worden even niet aan gedaan. Heb net mezelf een 72+3 crit 14 spear cadeau gedaan :P

[ Voor 12% gewijzigd door DeluxZ op 07-01-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan, hier me bow!

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/2144/bowlvl545xy3.jpg

Een SoS Ring lvl 52+4 Full blue's :

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/3339/sosringlvl524le5.jpg

En wat ik voor zover van me SoS 7TH Degree draag:

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/7600/sosgear7thtm8.jpg

Edit: Ja ik ben echt helemaal(!) weg van SoS, SoM of SoSuN. Heb dan ook best veel SoS items in me bezit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Me wants too :9~ }).
Ik ben ook helemaal weg van SoS, SoM en SoSun O+.
Maarja je moet ook wel eens hieraan denken:

Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:Zy9OWyaroS6v8M:http://2make-money.biz/images/money344.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha :P Ik heb best veel geluk gehad met vinden en verkopen, waardoor ik op een gegeven moment ongeveer 400-500 mill op me zak had :O Dat is ook zo weg trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Als je had opgelet en op de site kijkt kon je zien dat dit limited items waren... Nu zijn er Devil Wings...die witte zijn (dacht ik) Angel Wings :+

Ohja..nadat mijn spear niet +7 wou worden even niet aan gedaan. Heb net mezelf een 72+3 crit 14 spear cadeau gedaan :P
ik bedoel niet die angel wings :9 ik bedoel die flag op zijn rug op de foto boven die foto van die angelwings :*)

ik vind sos som sosun ook wel vet ik kan het alleen nooit vinden :P ik heb 1 SoS wapen maar shield kan ik nog geen goeie vinden want die blockratios zijn nooit egt geweldig |:(
oh en ik dacht dat ik best veel geld had : 12mil :D
en dan komt er iemand ff langs die 400-500 mil heeft 8)7

maar ik doe nu wat leuks ik koop weapon elixirs voor een laage prijs in de ochtend voor ik naar school ga zijn er zo een stuk of 20 voor 250k :P
en in de avond verkoop je ze voor 350k best wel lekker als je het elkedag doet :+

maar hoe verdienen jullie je geld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die flag dat is een GDF, Golden Dragon Flag, is voor de looks, en geeft je Str 2 en Int 2 increase. En veel verkopen hielp mij veel geld te bemachtigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:07:

red dragon flags zijn dat, die kon je tijdens een event verleden jaar bemachtigen
staan nu te koop op athens tss de 4 en de 12 miljoen

ivm met het kleurtje van de daggers : helaas is de crossbow ook zo, maar ik klaag niet hoor, zolang ik maar hevige hits doe ben ik blij :)

voor geld, ja ik verdien elke dag 1mil ongeveer, als ik men drops dan nog gewoon npc heb ik er 2 of 3 mil extra bij (ben te lui om een stal te openen)

grinden bij de snipers is altijd goed voor het geld

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keey ;) dus ik zit op mars en dat is best wel een nieuwe server die heeft die dingen niet denk ik |:(
maareh je hebt ook van die puntige traders flaggen die zijn wit waar ze die van daan halen :?
ojah ik wil thief worden maar ik kan alleen maar die 10k suite kopen en die van 1mil kan ik niet vinden :'( is die soms ergens anders te koop?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:20:
ok maar hoe kom je aan zo'n Golden Dragon Flag? kopen?
ik had die van dat event toen, nu kan je die kopen, maar vele houden die mits de extra stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:20:
keey ;) dus ik zit op mars en dat is best wel een nieuwe server die heeft die dingen niet denk ik |:(
maareh je hebt ook van die puntige traders flaggen die zijn wit waar ze die van daan halen :?
ojah ik wil thief worden maar ik kan alleen maar die 10k suite kopen en die van 1mil kan ik niet vinden :'( is die soms ergens anders te koop?
die mil thiefs suits worden niet meer verkocht sinds de euro expansie
je kan ze nog wel vinden ergens maar is redelijk zeldzaam geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit he en op mars heb je ze helemaal niet want die kwam pas een tijdje na de euro update :(
daar baal ik van zech :/
ojah beetje laat maar kun je op 1pc dubbel op SRO door de client nog een x te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:30:
shit he en op mars heb je ze helemaal niet want die kwam pas een tijdje na de euro update :(
daar baal ik van zech :/
ojah beetje laat maar kun je op 1pc dubbel op SRO door de client nog een x te downen?
1pc met de originele client niet nee

er zijn multi clients en dergelijke maar dat mag niet besproken worden hier (van de mods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastery lvl's nu:
-Cold: 15
-Lighting 20
-Bicheon 20

Ben net bij bicheon begonnen aan 2 nieuwe skills: Hidden blade series (Knockdown) & Killing Heaven Blade Series (Stabs)

Werken erg goed om gevechten af te maken :) Ik ga nu eerst light naar lvl 23 toe brengen voor de 1e concentration, daarna cold naar 20 voor snow shield en daarna light & Bicheon naar lvl 30. (light nukes :D)

Ik zag net dat je met robes aan 20% minder mp verbruikt en 20% Agility meer krijgt.. Wordt door robes je phy def nou veel slechter? En is het verstandig robes te dragen nu ik nog ong. 1:1 ben? Kan ik beter wachten tot ik volwaardig hybrid INT ben? Of moet ik helemaal niet naar robes toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Garment is goed voor magical monsters. Protector/Armor is goed voor Physical monsters.

Garment = 20% sneller en 20% minder MP
Protector/Armor = langzamer en verbruikt wat meer MP maar heeft betere phy defence dan garment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@powerbass oke dankje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:10
zozo weer druk op het forum =) nice hoor =D,
Ik zit er nog steeds over te denken om opnieuw te beginnen =).
Als er iemand is die een server als aanrader heeft, zeg het maar =Þ.
Dus ook een servje waar je een beetje gezond in kan loggen.
Niet net als op Troy dat je 0,5~1 uur in moet loggen en dan alleen bots tegen het lijf loopt >=(.

Kunnen we trouwens niet die start post updaten met de namen en servers. dat is misschien wel leuk =). Ik heb niet gekeken of de topic starter er nog wel is maar dat zien we dan wel weer =P.

Eerst ga ik ff proberen of het herinstallen van mijn Videokaartje misschien mijn probleem met SRO kan oplossen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je probleem? op silkroadonline.net stond laatst ook iets over client problemen die je op een bepaalde manier kon oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dit een anderprobleem :P
en mars is op zich wel fijne server ik zit meestal na 2 tot 5x proberen er wel in en in de ochtend in 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

smiddags is het meestal wel crowded, maar na een paar keer proberen lukt het altyd wel.

En zyn sox staff degree 5 zo zeldzaam?
ik ben al superlang op zoek, maar echt niemand heeft ze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Mijn probleem is dat mijn pc vastloopt als ik SRO opstart =(.
Hij kan het makkelijk aan maar toch loopt ie vast =(.

Dus ff drivers opnieuw installen en de SRO versie nog maar is proberen =P.
Ook wat HDD ruimte maken en defragmenteren. Dat kan heel misschien ook nog iets helpen =).

En anders toch nog maar formatteren, maar ik heb daar eigenlijk niet zo veel trek in omdat al mijn instellingen uit browser enz. weer weg zijn dan =( dat is gewoon vervelend.

Maar iets meer ontopic =), zit er ook iemand op hercules ?? en wat is je ervaring daar dan met inloggen ???¿?? volgens REV6 is daar vaak plaats. maar ik zou niet weten waar rev6 die gegevens vandaan haalt. Of het nou echt van Joymax is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Het is al eerder besproken hoe rev6 aan die informatie komt, d.m.v. bots.
Maar ik zit in Odin en dan check ik even hoe druk het is en Odin is vrijwel altijd open, je moet wel altijd alert zijn op de Server Capacity list, anders kom je er nog niet helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm me premium doet zijn werk goed, heb vandaag lvl 55 gehaald, en hoop gauw 57 te hebben om me full 7TH Degree SoS set aan te doen :P Ben SP aan het farmen 4757 Points nu, kheb er een Gold Skill Ticket overheen gedrukt, zodatk wat meer kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Is er een hoge lvl die mij een klein beetje startgeld zou kunenn geven voor wat pots ofzow ?? op de één of andere server ?

[ Voor 79% gewijzigd door Clifdon op 08-01-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op athens zit wilk je best helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen willen je ook wel helpen op de server, ik zei laatst tegen iemand dat ik geen geld had voor pots en hij gaf me zo 100k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Vandaag toch wat meegemaakt. Na inspectie begon ik mijn crit14 72 +3 spear te pimpen. Ging goed. STR5 in 1 stone INT5 in 2 stones DURABILITY in 1 stone. Daarna +5 gemaakt met 2 elixirs. Toen dacht ik: "Ik kan hem wel +6 maken". Geprobeerd failed & destroyed weg crit14 spear :(

Daarna loop ik beetje te zoeken naar andere 72 spear met hoge crit. Kom ik ineens een 72+7 crit 9 tegen voor 30M. Dus meteen gekocht ^^

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/87iq9tu.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door DeluxZ op 08-01-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:11:
Sommige mensen willen je ook wel helpen op de server, ik zei laatst tegen iemand dat ik geen geld had voor pots en hij gaf me zo 100k :P
Hoe pak jij dat dan aan?
Als je aan het trainen bent enzo en je ziet een andere gozer trainen vraag je dan zo van: I need money for pots, can you give me some?

Ik ken die mensen die de hele tijd door de stad lopen en rond ropen: 10k plizzzzzz 8)7

Wat betreft premium, vind ik persoonlijk aan de dure kant. Ik speel SRO, omdat het gratis is, maar ik zou best premium willen kopen voor SRO, maar om alleen die extra XP en instant access vind ik die $20 niet waard, zelfs topgames als WoW etc zijn goedkoper.

Maare Blackhonda waarom draag jij als Full STR Bow armor? Je killt meestal toch voordat ze je raken en dan lijkt garment me betere keus, maar ik kan het ook mis hebben?

[ Voor 30% gewijzigd door Moonborne op 08-01-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, je bent gewoon aan het trainen.. dan valt zon high lvl beest je aan.. dan helpt iemand je en dan zeg je: 'ty! omg, out of pots'.. dan vraagt diegene: 'Why don't you buy new pots?' zeg je: 'I haven't got enough money... :/' en dan geeft hij het :P maar zal wel speciaal geval zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ach geld geeft je wanneer je denkt iemand er echt mee te helpen. Toen ik zelf lvl 15 was werd ik in eens aangesproken of ik die user van GoT was. Tja dat ben ik, ff lopen kletsen en ik hoorde dat geld frustreerde... ach 10K kon ik makkelijk missen en hij had zijn basis-gear.

offtopic:
wie was die user eigelijk

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:22:
[...]

Hoe pak jij dat dan aan?
Als je aan het trainen bent enzo en je ziet een andere gozer trainen vraag je dan zo van: I need money for pots, can you give me some?

Ik ken die mensen die de hele tijd door de stad lopen en rond ropen: 10k plizzzzzz 8)7

Wat betreft premium, vind ik persoonlijk aan de dure kant. Ik speel SRO, omdat het gratis is, maar ik zou best premium willen kopen voor SRO, maar om alleen die extra XP en instant access vind ik die $20 niet waard, zelfs topgames als WoW etc zijn goedkoper.

Maare Blackhonda waarom draag jij als Full STR Bow armor? Je killt meestal toch voordat ze je raken en dan lijkt garment me betere keus, maar ik kan het ook mis hebben?
Ehh ja klopt, ik draag armor. En daar krijg ik wel meer reactie's over :P Toch werkt het prima, ik ben volledig gefarmt, dus ik heb me mobs makkelijk dood voordat ze bij me komen. En daar komt bij, ik train haast nooit bij mobs die Magic attack hebben. Ik heb overigens ook een gruwelijke hekel aan Garment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah ben gestopt met SRO..

Wie betaald er nou voor een premium zo veel als het zelfs maar voor 1 maand is en je krijgt er gratis nog een lag en botters bij? Ze onderhouden dit spel gewoon totaal niet.

Op andere spellen kan je voor dit bedrag wel 3 maanden premium of minimaal 2 maanden premium kopen.

Dus voor in 1x inloggen moet je elke maand weer geld neer leggen.. En anders tsja, doe je er maar 2 uur over om in te loggen.. Spellen speel je voor de FUN! Beetje trieste shit.

Daarom ben ik gestopt..

Merel was me In-Game-Name
Lvl 69 FULL STR blader ARMOUR. Volledige set +5 8deg. met een lvl 68 +7 blade... Alles weg gegeven en account is ook weg.

Sorry dat ik dit zeg.. Maar ik zag iets over premium voorbij komen.. Wou dit even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na die update vandaag al de hele dag geen last van server traffic, waarschijnlijk zitten de bots er nog niet op ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:27:
Na die update vandaag al de hele dag geen last van server traffic, waarschijnlijk zitten de bots er nog niet op ofzo? :)
softmod is nog niet op , die gaat pas morgen terug open, dus er zitten amper botters op nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:07:
Als je op athens zit wilk je best helpen..
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:57:
[...]

softmod is nog niet op , die gaat pas morgen terug open, dus er zitten amper botters op nu
Sorry voor je dat ik dit vertel. Maar softmod werkt al weer. Sinds vanmiddag 3 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:24:
[...]

Sorry voor je dat ik dit vertel. Maar softmod werkt al weer. Sinds vanmiddag 3 uur ofzo
idd, sorry, ja de payments zijn nog wel niet open heb ik gezien . heb niet verder gekeken daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Zijn er nog goede tanks actief hier die op Venus spelen ? Ik probeer al tijden een goede tank te vinden (aangezien ik clerick ben), zodat we eens bruut kunnen gaan farmen. Schijnbaar snappen mensen niet wat aggro is en hoe ze een party moeten controllen. En solo'en is gewoon minder leuk ;)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de servers zijn minder druk omdat er 500 accounts meer kunnen inloggen maar dat maakt voor de oude servers niet uit want er zitten wel '7000 mensen per oude server en de helft daar van slaapt nu :)

edit: geeft een unique een beetje goeie drop???

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herby schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:56:
Zijn er nog goede tanks actief hier die op Venus spelen ?
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:05:
de servers zijn minder druk omdat er 500 accounts meer kunnen inloggen maar dat maakt voor de oude servers niet uit want er zitten wel '7000 mensen per oude server en de helft daar van slaapt nu :)
Nieuwe servers beginnen met een cap van 2000 players.
Na een tijdje worden die 2500 en daarna 3500, naar mijn weten.
Dus nooit 7000 :P

Maar ik denk dat je het aantal geregistreerden bedoelt?

[ Voor 6% gewijzigd door Moonborne op 09-01-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaaaal ik heb een vraagje:

wie speelt er in babel daar speelde ik ook in met me lvl 35 acc
maar die server is altijd vol zelfs 's ochtends dus wie weet er een server die niet altijd zo vol zit en waar ik een beetje hulp kan krijgen van iemand dus dat iemand me dan mischien wil powerlevelen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak maar een char op Venus en msg "Roellio", dan powerlvl ik je wel even. :)

Dan moet je wel rap zijn, dan lvl ik je tot ik ga maffen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik heb ook op babel gespeeld. Maar zijn met hele guild naar Zeus gegaan en daar een guild gemaakt. Zitten nu in beste union van Zeus. Morgen FW bewaken en weer wat taxes erbij :D. Deze week hadden we 300m+ taxes maar zijn ze vergeten op te halen. Dus morgen winnen en veel gold erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee ik zal een acc op venus maken en kom je daar oook een beetje snel in de server???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je iemand die iets voor je wil doen, duurt het eeeeuwen voordat je het voor elkaar hebt.... :|

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P lol heb net een PT in samarkand gedaan op korokus ofzo nou was een gaint party en ik val dat beest aan dus mijn heleparty valt dat beest aan na 2min iedereen dood behalve ik egt die gaan snel dood. ik heb me rot gelachen en een geld verdienen ik :P iedereen wil me in de party ben een goeie tanker XD
zelfs chineese full INT is vergeleken met die euro's een goeie tanker hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz vandaag, nu kom ik teweten dat onze guild leader ons vergeten is in te schrijven voor CW

ach ja, kan ik een keertje slapen :) ipv daar bezig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:44:
:P lol heb net een PT in samarkand gedaan op korokus ofzo nou was een gaint party en ik val dat beest aan dus mijn heleparty valt dat beest aan na 2min iedereen dood behalve ik egt die gaan snel dood. ik heb me rot gelachen en een geld verdienen ik :P iedereen wil me in de party ben een goeie tanker XD
zelfs chineese full INT is vergeleken met die euro's een goeie tanker hahaha
Ben je nu full str blader? Hebben die guides nog wat geholpen voor je blader of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej roellioo srry dat ik gister niet kwam ik moest sporten dus zo je me dan een ander keertje kunnen pwerlvlen ???

en wat is nou een goed poppetje om aan te maken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 22:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Echt, ik vind Silkroad online een te gek spel maar de servers zijn altijd overvol, dus crowded.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die op venus zetten add mee plzz ''blaz0r''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna alle popetjes zijn wel goed :p als je begint zou ik toch chinees worden de eerste x gaat het toch fout met je char :p dus moet toch nog veranderen van char en dan kun je eventueel over stappen naar euro account en de wapens tja je moet gewoon zelf kiezen wat je het mooiste vind XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst al een poppetje op babel maar babel is altijd crowded! dus ben over nieuw begonnen maaar ik hb geen zin om over nieuw te trainen dus ik wil graag in een server waar iemand me flink kan pwerlvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh zo :P
nou of je gaat naar een vrij nieuwe server en gaat beetje veel handelen tot je 1miljard hebt en laat je poweren tot de 70 XD daarna gaat het een beetje moeilijk ofniet?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.