Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
We gaan 8 September as.

Verzameltijd 10.30 - 11.00 (ivm reizigers van ver)
Verzamelplaats:

Bezoekerscentrum Drents-Friese Wold op de parkeerplaats.
Terwisscha 6a
8426 SJ Appelscha
Telefoon: 05 16 46 40 20
(parkeergelegenheid)

Vanaf de verzamelplek gaan we in een grote groep de wandeling starten. De route staat geheel vrij en zullen we ter plekke vanzelf moeten uitzetten want het park is groot. Er zijn enkele wandelroutes, maar of dat de mooiste plekken bevat weet ik niet "Off road" heeft dan denk ik de vookeur.

Hier zijn enkele wandelroutes te vinden die we kunnen lopen;

De meet zal tot aan etenstijd of zelfs langer duren.Mochten er mensen eerder weg willen dan kan dat natuurlijk. De blijvers zullen dan gezellig met zn allen een maaltje scoren bij;

Pannenkoekhuis Eetcafé 'De Oude Hof' te Appelscha

Benodigdheden;
- Cam + gear
- Je wandelschoenen
- wat te eten of te drinken voor onderweg.
- een goed humeur.
- gps (voor de verdwalers onder ons ;-) )

Het weer 8 Sept:
Afbeeldingslocatie: http://www.weathernews.nl/freedata/mdnoord.gif

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/193/location.png

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/193/days.png

Schrijf je hier in
http://www.meeting-manager.nl/193

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 15:24 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Even los van de rest, over je laatste zinnetje: Het algemeen beleid #achteraf

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-11 10:30

Sharky

Skamn Dippy!

Ik woon in Emmen en ben denk ik wel te porren voor zoiets :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sharky op 17-08-2007 18:44 ]

This too shall pass

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Ik woon weer in andere kant drenthe.. Maar denk dat je beter iets kun organiseren in Groningen stad. Dit is voor meer noorderlingen goed bereikbaar :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ben wel voor een meetje in noorden. Drenthe heeftook mooie natuur trouwens, we kunnen rond zuidlaren ofzo wel een keer een natuur meet doen. Ik stel voor om dit rond begin september te doen. Eventueel wil ik wel helpen organiseren.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Emmen hiero, ook wel te porren

Verwijderd

Topicstarter
Ok lijkt me leuk om dit goed af te spreken. Groningen lijkt mij ook goed, en Emmen woon ik net naast.

Begin september lijkt meeen goed plan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:39:
Ok lijkt me leuk om dit goed af te spreken. Groningen lijkt mij ook goed, en Emmen woon ik net naast.

Begin september lijkt meeen goed plan!
Zou je niet eerst eens gaan nadenken over een goede locatie, vervolgens via meetingplanner kijken wie wanneer kan etc

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Wat ook mooi is, is de omgeving Hooghalen, met de radiotelescopen en het voormalig kamp Westerbork. Of naar de Dwingeloose heide.
(Ik woon niet meer in Drenthe, maar kom graag een keer die kant op, gezellig langs mijn ouders en dan foto's maken!)

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Suggesties voor een zo centraal mogelijke locatie in Drenthe zijn natuurlijk welkom.
Dit is een initiatief om te kijken of er animo voor is natuurlijk...

Dus nogmaals; alle suggesties zijn welkom wat mij betreft

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Voor de heide moet je snel zijn, die staat nu in bloei. :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Zoefff
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Foto's gemaakt op deze meet zijn natuurlijk van harte welkom in FGS (in show-, test- of verzamelvorm), maar topics over een meet passen beter in FGA. Schopje die kant op dus. Daarnaast meteen de titel wat duidelijker gemaakt :)

De ervaring leert dat het wel handig is om zelf initiatief te nemen qua datum en locatie omdat het er anders vaak niet van komt. Jij kent de regio natuurlijk goed, dus kan waarschijnlijk het beste wat voorstellen voor een locatie doen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Mijn vriend en ik zijn ook wel geintresseert, mijn ouders wonen in Hoogeveen en de zijne in Groningen dus beide locaties zijn goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 17:59 ]

Verwijderd

Met Zoefff, prik een paar datums, zoek een paar mooie locaties uit en geef een samenvatting hier zodat men kan kiezen. Goede tip is ook om http://www.meeting-manager.nl/ te gebruiken :) Scheelt je een bak met werk kan ik uit eigen ervaring vertellen ;)

/me mogelijk geinteresseerd is, mits het de moeite waard is. Het is een stukje rijden nl. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ga ermee aan de slag en info volgt zsm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn de opties:

Locatie;
Dierenpark Emmen

Nationaal beek- en esdorpenlandschap Drentsche Aa
Wandelroute Kampsheide

Data in september:
8,9,15,16,22,23

Als we het eens kunnen worden over de locatie schakelen we weer verder. Een meet houden lijkt me leuk, maar wel als we een goede bezetting hebben natuurlijk.

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

kamp westerbork vind ik persoonlijk niet echt geschikt. Tenzij je met een heel klein clubje gaan. Met een te grote groep wordt je al gauw wat lawaaierig, want niet echt het gepaste respect daar past.

Maar gebruik de voting van de meetingmanager maar. Dat is het makkelijkste :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Lijkt me wel leuk, in woon absoluut niet in de buurt, maar juist dáárom zou ik wel meewillen! :)

- Dierentuin is niet origineel.
- Westerbork mag de groep niet de groot zijn idd.

Met de rest overigens; maak eens een mooie TS!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:54:
Met Zoefff, prik een paar datums, zoek een paar mooie locaties uit en geef een samenvatting hier zodat men kan kiezen. Goede tip is ook om http://www.meeting-manager.nl/ te gebruiken :) Scheelt je een bak met werk kan ik uit eigen ervaring vertellen ;)

/me mogelijk geinteresseerd is, mits het de moeite waard is. Het is een stukje rijden nl. :)
offtopic:
Mocht het uitkomen voor mij, dan kan ik je oppikken thuis!

[ Voor 8% gewijzigd door endless op 27-08-2007 15:45 ]

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 19:18

Copyman

Dode muis

Wat ook het overwegen waard is:

Nationaal Park Drents-Friese Wold (Google Maps)

Afbeeldingslocatie: http://www.nationaalpark.nl/docs/200604131155111643.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nationaalpark.nl/docs/200210101034256958.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nationaalpark.nl/docs/200210231150092869.jpg

Bargerveen (Google Maps)

Afbeeldingslocatie: http://cdl.niedersachsen.de/blob/images/C24360161_L20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.veron-a11.nl/foto's/Foto'sRia/SANY0043.JPG

Je zou ook nog een andere locatie kunnen kiezen via:

http://www.natuurmonument...atuurgebieden/drenthe.htm
http://nl.wikipedia.org/w...e:Natuurgebied_in_Drenthe

Tot zover mijn stukje inbreng qua natuurgebieden. :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Allereerst: Geen dierentuin please, en 22 sep heeft dpz een dierentuin meeting al in emmen. Een paar tweakers gaan daar ook heen, dus dat is niet ideaal.

Ik ben voor natuur eigenlijk. Recentelijk 2 meetings in steden gehad om heen te gaan (utrecht en afgelopen zondag dus Den Bosch.).
Wat copyman voorstelt lijkt me wel wat eigenlijk :)

Verwijderd

Tja, duit in het zakje. Maar net over de grens in DLD en ook er vlak voor ken ik nog een aantal veengebieden, waarin ook veel wild te spotten is. Wellicht een idee? De veenvelden zelf zijn ook leuk. Zouden het kunnen combineren met een treinritje met een oude veen locomotief. Tis toch drenthe he.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:09:
Tja, duit in het zakje. Maar net over de grens in DLD en ook er vlak voor ken ik nog een aantal veengebieden, waarin ook veel wild te spotten is. Wellicht een idee? De veenvelden zelf zijn ook leuk. Zouden het kunnen combineren met een treinritje met een oude veen locomotief. Tis toch drenthe he.
MMax, vertel eens wat meer....ik ben curious geworden

Verwijderd

Topicstarter
ok....
Nationaal Park Drents-Friese Wold wordt het. Ik ben daar lang geleden geweest en het is er erg mooi. Ik hoor meer atuur geluiden dan stedelijk dus dan gaan we voor natuur.

Ik zal het op meeting manager aanmelden. Moet wel even uitzoeken hoe dat werkt maar dat zal wel goed komen.

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Lijkt me dat we dan een keuze moeten maken om of het late licht te pakken of het vroege licht. Aangezien ik weinig mensen hier ken die er 's ochtends om 6 uur al wel willen zijn, denk ik dat we beter vanaf een uur of 12 ofzo af kunnen spreken. Dan kunnen we eerst een beetje prutsen met hard licht (prima voor macro e.d.) en dan vanaf de namiddag concentreren op landschap fotografie met wat mooier licht.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:22:
ok....
Nationaal Park Drents-Friese Wold wordt het. Ik ben daar lang geleden geweest en het is er erg mooi. Ik hoor meer atuur geluiden dan stedelijk dus dan gaan we voor natuur.

Ik zal het op meeting manager aanmelden. Moet wel even uitzoeken hoe dat werkt maar dat zal wel goed komen.
Knal hem alsjeblieft de meeting manager in en pas je TS aan anders komt het echt niet rond!

Ik ben wel geïnteresseerd, maar moet ook even met het vrouwtje overleggen.

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:43:
[...]

Knal hem alsjeblieft de meeting manager in en pas je TS aan anders komt het echt niet rond!

Ik ben wel geïnteresseerd, maar moet ook even met het vrouwtje overleggen.
Ben nog niet helemaal thuis in de afkortingen die ik af en toe voobij zie komen maareh "TS" ??

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:15

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:56:
[...]
Ben nog niet helemaal thuis in de afkortingen die ik af en toe voobij zie komen maareh "TS" ??
Topic Starter, persoon die een nieuwe topic staart.

This footer is intentionally left blank

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:17
Of de Topic Start, de eerste post.

|>

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:03

Rudedadude

Maybe we were born to run

Als het -toevallig- een keer een goed weekend is zou ik het misschien kunnen combineren met een bezoek aan mijn schoonouders. Die wonen ook in die contreien (en daarbij kijk ik niet op een kilometertje meer of minder :P )

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
heb mn TS aangepast ;-)

maar hier nogmaals de info;

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/193/days.png
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/193/location.png

Schrijf je hier in
http://www.meeting-manager.nl/193

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb me aangemeld maar nog geen datums ingegeven, dat moet ik met vrouwlief overleggen. Maybe dat we samen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
wat mij betreft is iedereen welkom hoor...dus ook partners ;-)

Verwijderd

Topicstarter
4 aanmeldingen....het loopt niet echt storm ofzo...hahaha...
we hebben de tijd..

• Rudedadude

Rudedadude

Heb ik dat. Meld ik me aan en druk ik op enter voordat ik mijn voorkeuren heb ingegeven. Ik kan vooralsnog alleen op 15 september. Edit: oh, kan je dat ook nog aanpassen achteraf :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Rudedadude op 30-08-2007 10:15 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Niet dat ik foto's maken kan ofzo maar als jullie zo dichtbij komen wil ik ook mee!

Ik moet de data nog even nakijken maar dat komt vanavond wel, nu haast. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Beekforel op 30-08-2007 13:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
@rudedadude

Ik zal dit wel even voor je aanpassen vanavond als je er niet uit kan komen. Maar je kan het zelf ook wijzigen hoor.

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik zit te denken om ook weer mee te gaan, heb erg veel lol gehad op de meet in Utrecht. Is alleen een beetje ver weg voor iemand uit de richting van A'dam. Iemand nog mogelijkheden voor vervoer? O-)

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

zal eens kijken of ik wat gotters van hun achterwerk kan trappen om ook mee te gaan :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

O ja 1 ding. Ik hoop wel dat we als groep bij elkaar blijven. De vorige meet dat we meewaren gingen we apart in kleine groepjes, maar die waren m.i. echt te klein cq men was ook onbekend in de stad waardoor je eigenlijk geen doel had om heen te gaan.

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

@ dj_itl: Je moet even de formaten bij die afbeeldingen weghalen, dit is nogal slecht te lezen.

Wat voor weer verwachten we eigenlijk? Beetje laat in het jaar kan het nog best mooi maar ook heel slecht weer zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zou wel leuk zijn als we met de gehele groep bijeen blijven. Dat is wel zo gezellig toch. Zo kunnen onbekenden ook de anderen leren kennen right ?

Verwijderd

Topicstarter
@freakstar = DONE ;-) thnx 4 the tip

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 21:41

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Lijkt me leuk om mee te gaan :)
Ik kom vanuit Amsterdam :)
Fl4pp13, als ik ga, dan mag je wel met mij mee rijden met de broem broem ;)

Ik heb me aangemeld, maar nog even geen datum ingevuld, omdat ik nu nog niet kan overzien welke datum ik kan, maar denk dat ik alle genoemde data's wel kan dus laat het afhangen van de rest :)

[ Voor 41% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 30-08-2007 20:39 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

@Priyantha Bleeker:

Dat zou fijn zijn! We regelen wel wat met benzinekosten ofzo :) Ik heb er eigenlijk toch wel zin in, ook al is het zo ver weg voor mij. Maar goed, zag ook beetje tegen vorige meet op, maar die was ook super. Het wordt wel weer leuk. Ik heb de voorkeur voor zaterdag, zondag meestal druk met school...

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Fl4pp13 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:15:
@Priyantha Bleeker:

Dat zou fijn zijn! We regelen wel wat met benzinekosten ofzo :) Ik heb er eigenlijk toch wel zin in, ook al is het zo ver weg voor mij. Maar goed, zag ook beetje tegen vorige meet op, maar die was ook super. Het wordt wel weer leuk. Ik heb de voorkeur voor zaterdag, zondag meestal druk met school...
Komt goed :)
Ik heb er ook wel zin in eigenlijk :)
Zaterdagen komen voor mij ook het beste uit :)
Zondagen zijn het minste fijn, want dan kan je het niet laat maken, de volgende dag moet (vrijwel) iedereen weer werken of naar school :)

Verwijderd

Is er al bekend wat de planning is van meeting en hoe laat we afspreken?

• Rudedadude

Rudedadude

Nou dat moet nog bepaald worden. Volgende interessante ontwikkeling is dat dj_itl als topicstarter zelf niet kan op de datum die op het moment het meeste stemmen heeft (15-9)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

kheb me eigen ook aangemeld. de 15e is nog onzeker ivm een verjaardag waar ik moeilijk onder uit kan.

Maar hopen dat het een beetje weer is :)

Zelf kom ik uit de omgeving van Dordrecht (jaja tis een pokke-eind). Als er nog meer uit die hoek komen misschien handig om te carpoolen ofzo (of op de route liggen).

Oh ja, de ochtend heeft niet mijn voorkeur, omdat ik niet echt sta te springen om voor 5'en mijn bed uit te komen :)... Late licht voor mij

[ Voor 21% gewijzigd door BlaTieBla op 01-09-2007 22:19 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
De 15e kan ik idd niet nee, maar nu zie ik dat 8 sept aardig volstroomt al.

In de ochtend lijkt goed, maar middag mag van mij ook. In de middag is het licht wel wat harder natuurlijk.

Ik zeg in de ochtend en dan rond 09.00 a 10.00 bij bezoekerscewntrum ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:30:

In de ochtend lijkt goed, maar middag mag van mij ook. In de middag is het licht wel wat harder natuurlijk.

Ik kan nu aannemen dat het de 8e word?
ik denk dat 10 uur een goed tijdstip is aangezien er mensen van de andere kant van het land moeten komen.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:44

Sponge

Serious Game Developer

Pfft.. komt er eens een meet in Drenthe... ben ik net naar Den Haag verhuisd :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Sponge op 02-09-2007 10:02 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Wel fijn dat we nu een datum hebben. Kan ik tenminste afspraken gaan regelen. Ik heb er nu toch wel zin in :) Ik vraag me af wat iedereen voor gear meeneemt, kan ik weer eens leuk kwijlen :P
Ik neem mee:
- Nikon D50 Body
- Nikon AF-S 18-70mm
- Nikon 50mm f/1.8
- Nikon AF 180mm f/2.8(incidenteel teleshot mocht het nodig zijn)
- Desgewenst voor een Canon-ganger: 28-80(3.5-5.6)

En Priyantha Bleeker: We mailen nog over het vervoer. Adres staat in mn profiel.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:30:

Als ik het goed begrijp is je eerste intentie om enkel de ochtend maar te gebruiken voor een meet?

Als ik aan een meet meedoe en er een eind voor moet reizen ga ik er toch minstens van uit dat het een dagvullend geheel is (zoals bij Neo). Als het enkel een ochtendje en maybe een stukje middag is, dan denk ik dat ik het niet zie zitten om mee te gaan. Tenzij een groot deel van de deelnemers beslist om de dag toch verder voort te zetten.

Verduidelijk het even aub want volgens mij weet nu niemand meer waar ie aan toe is.

[ Voor 5% gewijzigd door Fairy op 02-09-2007 12:23 ]

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Een meet duurt idd altijd hele dag. Afgesloten met een leuk eettentje en een borreltje.

Ik twijfel nog over het vervoer :P Fiets is niet fijn met grote fototas op de rug namelijk :P

[ Voor 35% gewijzigd door ThunderNet op 02-09-2007 12:24 ]

Verwijderd

Fairy schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:21:
[...]

Als ik het goed begrijp is je eerste intentie om enkel de ochtend maar te gebruiken voor een meet?

Als ik aan een meet meedoe en er een eind voor moet reizen ga ik er toch minstens van uit dat het een dagvullend geheel is (zoals bij Neo). Als het enkel een ochtendje en maybe een stukje middag is, dan denk ik dat ik het niet zie zitten om mee te gaan. Tenzij een groot deel van de deelnemers beslist om de dag toch verder voort te zetten.

Verduidelijk het even aub want volgens mij weet nu niemand meer waar ie aan toe is.
Hij zij via de mail dat hij dit zou regelen :)
in iedergeval ik ga er van uit dat het de 8e word

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 12:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
mensen, tuurlijk duurt de meet de gehele dag, anders is het geen meet right?

We gaan 8 September as.

Verzameltijd 10.30 - 11.00 (ivm reizigers van ver)
Verzamelplaats:

Bezoekerscentrum Drents-Friese Wold op de parkeerplaats.
Terwisscha 6a
8426 SJ Appelscha
Telefoon: 05 16 46 40 20
(parkeergelegenheid)

Vanaf de verzamelplek gaan we in een grote groep de wandeling starten. De route staat geheel vrij en zullen we ter plekke vanzelf moeten uitzetten want het park is groot. Er zijn enkele wandelroutes, maar of dat de mooiste plekken bevat weet ik niet "Off road" heeft dan denk ik de vookeur.

wandelroute 1;
http://www.nationaalpark.nl/docs/200703150836108479.pdf

De meet zal tot aan etenstijd of zelfs langer duren.Mochten er mensen eerder weg willen dan kan dat natuurlijk. De blijvers zullen dan gezellig met zn allen een maaltje scoren bij;
(post dit zsm)

Benodigdheden;
- Cam + gear
- Je wandelschoenen
- wat te eten of te drinken voor onderweg.
- een goed humeur.
- gps (voor de verdwalers onder ons ;-) )

Het weer 8 Sept:
(post ik maandag)

Ik zit nu met mn blackberry te posten dus ik vul morgen de TS aan ok.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Deal :)

PS mobiele GPS heb ik ook voorhanden, voor als we de auto niet terug kunnen vinden :)
Ja ik hoor bij de verdwalers, maar op vakantie is het ding superideaal om in de grote stad de auto terug te vinden

[ Voor 39% gewijzigd door Fairy op 02-09-2007 18:36 ]

Verwijderd

ik heb een fotografisch geheugen :P dus ik onthou de parkeerplaats wel :P

alleen even hopen dat het mooi weer is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 18:37 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Staan er geen grote ANWB borden door het park heen? :)

Ik neem we een zak met broodkruimels mee

Verwijderd

Topicstarter
LOL
anwb borden markeren idd de wandelroutes in het park...dus not to worry.
Ben er zelf nog nooit geweest maar ik heb gehoord dat het erg mooi is.

Niet mij de weg vragen he ;-)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:18
Ah fijn. De 8e. Ik moet alleen nog vervoer regelen vanuit Roden. Helaas geen auto beschikbaar op zaterdag.

Verwijderd

Topicstarter
misschien zijn er meer GoT-ers uit je regio die komen....
carpoolen ??

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Herrick schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:40:
Ah fijn. De 8e. Ik moet alleen nog vervoer regelen vanuit Roden. Helaas geen auto beschikbaar op zaterdag.
Anders stappen we samen op de fiets :+
* ThunderNet moet alleen nog even vrij regelen met de baas.

• wisselwerking
Pokke end fietsen met zoveel gear op je rug. Dan valtg het bij mij nog mee, maar voor jou wordt het echt zwaar.

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Herrick schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:48:
Pokke end fietsen met zoveel gear op je rug. Dan valtg het bij mij nog mee, maar voor jou wordt het echt zwaar.
Ik kan ook minder gear meenemen :P Heb het al keer mee naar assen gefietst (de gear). En al eens minder naar appelscha.. Het is te doen :P
Maar eerst vrij zien te krijgen :)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Hoeveel lopen gaat het worden trouwens ?
Is er een mogelijkheid om delen met de auto te doen ?
Dit inverband met dat ik niet hele lange afstanden kan lopen...

Verwijderd

14 kmn wat ik op die plattegrond heb gezien :)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Jeetje, das best een boel...

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

maar je doet er uren over, dus je hebt geen hoog wandel tempo en genoeg momenten om uit te rusten.
Daarnaast kun je vaak al een hele boel met een D70 met kitlens en een 85mm 1.8 ofzo. Kortom, je hoeft niet veel mee te nemen.

Ik ga ook mee en neem wat nikon spul mee. Ik hanteer dezelfde regels als neo: niet WA verzekerd betekent niet lenen en als iets niet goed is, zorg je ervoor dat het weer goed komt. Verder, gewoon lekker plezier hebben daarzo en over gear praten zoals altijd :P.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ach, er is toch niemand die mijn spul wil lenen :P

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik zou wel willen Fairy. Gaat alleen niet lukken omdat ik Nikon schiet. 8)7
/me fl4pp13 is gelukkig WA-Verzekerd :9
Mocht er volk van mij willen lenen, zal wel niet gebeuren maar toch, ook hier geldt: Niet WA-verzekerd is geen lol maken met mijn spullekes.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Bij mij is alles (op de 50mm f/1.8 na) verzekerd tegen de grootste lomperikken. Dat wil niet zeggen dat je met mijn glas mag gaan gooien :)

14km... eens kijken of ik mijn semi-loop schoenen nog kan vinden..
Overigens geeft mijn weather widget nog redelijk weer voor Zaterdag.

b.t.w. komen we onderweg nog refreshments tegen, of is een overlevingspakket wel handig?

* BlaTieBla heeft nml een schurft hekel aan lunchpakketjes maken....

[ Voor 21% gewijzigd door BlaTieBla op 03-09-2007 20:29 ]

• wisselwerking
Ik wil dat spul van Fairy wel even uitproberen. In elk geval de 5D en de 17-40.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Herrick schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:11:
Ik wil dat spul van Fairy wel even uitproberen. In elk geval de 5D en de 17-40.
Even vasthouden is geen probleem :+

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
14 km lopen en om 11 uur vroeg in de buurt van Groningen staan op mijn vrije zaterdag..?
Ik pas denk ik zo!

Veel plezier! :)

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Fairy wil dat spul ook wel even lenen, krijg je het op de r'dam meeting aan het einde weer terug :P

Hehe, nee hoor, ben prima bij nikon.

Meesten kennen mijn sig ongeveer wel, maar in het kort: D50, 18-70, 50mm, 105mm 2.8 (macro), 70-200, tussenringen, sb-600.

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

:( ik moet verstek gaan. Ik moet helaas zaterdag overdag werken, ga het dus niet redden :(

Verwijderd

Topicstarter
we hoeven niet de gehele 14 te lopen. Niks verplicht. We zien het wel aan de hand van de stemming..
ik pas de TS zo aan met de info waar we gaan eten...

Heb er wel zin in!

Ik doe mee voor spek en bonen met mn kitlensje :-(

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
aah count me in! :D
Appelscha is niet zo hele ver weg voor mij, en de natuur is daar erg mooi.
Heb er met scouting een paar jaar terug nog eens een kamp georganiseerd. Zeker ook mooie dieren daar. (struisvogels, etc. etc.)

edit: bedenk me ook net, dat het bezoekerscentrum waar we afspreken waarschijnlijk ook het centrum is waar ik toen tijdens dat kamp een alarm heb af laten gaan. Ze hadden de deuren niet op slot gedaan, dus we konden zo naar binnen lopen. (ze waren kennelijk gesloten.. :P)
Wel goed opgelost toen door de politie te bellen. ^^

[ Voor 42% gewijzigd door warcow op 04-09-2007 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
TS is aangepast...

Restaurant is bekend, en de wandelroutes die we kunnen lopen.
Misschien handig om wat droge kleding mee te nemen,...je weet t nooit he ;-)

tot zaterdag allemaal

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

11 uur is trouwens wel erg vroeg ;)
Zal lekker vroeg opstaan worden op me vrije zaterdag :(
Maaar heb er wel zin in ;)

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zijn er nog meer mensen vanuit groningen, eventueel om samen OV te gebruiken of om te carpoolen?
Beiden lijkt me goed plan :)....ik ga vanaf centraal.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:26:
TS is aangepast...

Restaurant is bekend, en de wandelroutes die we kunnen lopen.
Misschien handig om wat droge kleding mee te nemen,...je weet t nooit he ;-)

tot zaterdag allemaal
Droge kleren?? er is 10% kans op regen (op dit moment). Of valt die 10% altijd in Drenthe?

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sponge schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:02:
Pfft.. komt er eens een meet in Drenthe... ben ik net naar Den Haag verhuisd :P.
Drenthe???, Appelscha ligt al sinds jaar en dag in Friesland, het wordt dus een Friese fotomeet. ;)

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

easyriider schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:10:
[...]

Drenthe???, Appelscha ligt al sinds jaar en dag in Friesland, het wordt dus een Friese fotomeet. ;)
;) maar het natuurgebied ligt weer gedeeltelijk in Drenthe :*

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Hmmz, ik zag vandaag dit topic pas, maar heb mij dus meteen maar ingeschreven. (ik kan eigenlijk nooit op zaterdag, maar zo'n meet gaat nu een keer voor. :D )
Word mijn eerste fotomeet, en ik vraag me eigenlijk af wat nou precies handig is om mee te sleuren. (heb sinds een paar maanden een (analoge) camera, dus heb nog weinig ervaring ermee.)

Wat ik mij vooral afvraag, is of het ook handig zou zijn een statief mee te sleuren de hele dag? Ik zag bij de den bosch meet dat er veel toch vanaf een statief de zonsondergang stonden te fotograferen, maar of ze het statief ook de hele dag bij zich hadden...?
Misschien dat ik ook 2 camera's meeneem. Een oude Nikkormat met een wat hogere iso film erin voor de meer donkere opname's.

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ga het wel doen dit keer. Heb een vrij klein licht statief en ik heb dit keer een grote rugtas mee(klein tasje beviel me niet bij de meet in Utrecht), dus bij mij gaat ie duidelijk in de tas. Op zich wel grappig dat je je precies hetzelfde afvraagt Warcow. Had ik ook bij de Utrechtmeet :P Wat handig is om mee te nemen:
- Drinken(had te weinig met Utrecht, en nu zal het wel wat anders zijn)
- Lege rolletjes/geheugenkaartjes, volle accu's/batterijen :P
- Gezelligheid(altijd nuttig! :) )
Op zich niets specifieks qua objectieven volgens mij, zal wel gevarieerd worden (macro/landschap/misschien tele voor wat wild?).
Bij mij gaat in ieder geval alles wat ik aan troep voor mn cam heb mee.

• wisselwerking
Ik moet helaas afzeggen. Hopelijk kan ik er een volgende meet wel bij zijn.

Verwijderd

Topicstarter
BlaTieBla schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:46:
[...]

Droge kleren?? er is 10% kans op regen (op dit moment). Of valt die 10% altijd in Drenthe?
Leuk gevat hoor...hahaha.
In mijn idee kan je nooit zeker weten wat voor weer het hier word. Piet is namelijk niet echt nauwkeurig de laatste tijd..dus vandaar.

Ik neem mn nieuwe nanue pro tas mee en camera met mn enige lens op het moment. Ik neem ook een statiefje mee. Hij is wel erg licht (en goedkoop hahaha)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:12:

Heb er wel zin in!

Ik doe mee voor spek en bonen met mn kitlensje :-(
Que? mag je mij 1 reden geven waarom je met een kitlens geen mooie foto's kan maken?

Echt, de kwaliteit van de foto wordt voor het grootste deel bepaald door de fotograaf (compositie, belichting etc etc.).

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik ben er overdag gewoon aanwezig, maar ik ga niet mee eten, heb al een eetafspraak staan. Statief zou ik alleen meenemen als je ook van plan bent de zonsondergang mee te nemen. Anders ben je er slechts mee aan het slepen.

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ben er zo lang als Priyantha dr is I guess. Als ik met hem meerijd moet ik natuurlijk ook weer thuiskomen :P
Ik ben het verder eens met Fairy. Heb zat foto's met kitlens gemaakt die er goed uitzagen. Aan de andere kant kan goed glas aardig helpen :P

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:59:
Ik ben er zo lang als Priyantha dr is I guess. Als ik met hem meerijd moet ik natuurlijk ook weer thuiskomen :P
Ik ben het verder eens met Fairy. Heb zat foto's met kitlens gemaakt die er goed uitzagen. Aan de andere kant kan goed glas aardig helpen :P
Als je grote prints maakt dan zie je wel verschil. Tuurlijk is een andere lens misschien beter, maar met een dure lens of een goedkope lens zie je echt wel of de compositie goed is etc etc.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:59:
Jups :P
Je bent afhankelijk van mij >:) (Heeeeerlijk gevoel :P)

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Priyantha Bleeker schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:37:
[...]

Jups :P
Je bent afhankelijk van mij >:) (Heeeeerlijk gevoel :P)
Hehehe, jammer genoeg wel :P Volgend jaar lekker rijbewijsje halen, kan ik tenminste zelf gaan. Maar hoe gaat het nou met het Carpoolen? Ik woon in Naarden, das op zich prima te bereiken vanaf A'dam en je kan vrijwel direct nadat je van de snelweg afbent dr ook weer op. Ik weet de weg daarvoor goed genoeg, er zijn daar ook genoeg plekken om af te kunnen spreken.
Oja, blijf je de hele avond trouwens Priyantha? Vind dat wel zo gezellig namelijk :X

[ Voor 7% gewijzigd door Fl4pp13 op 05-09-2007 09:54 ]

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:50:
[...]

Hehehe, jammer genoeg wel :P Volgend jaar lekker rijbewijsje halen, kan ik tenminste zelf gaan. Maar hoe gaat het nou met het Carpoolen? Ik woon in Naarden, das op zich prima te bereiken vanaf A'dam en je kan vrijwel direct nadat je van de snelweg afbent dr ook weer op. Ik weet de weg daarvoor goed genoeg, er zijn daar ook genoeg plekken om af te kunnen spreken.
In Naarden ? Dan rijd ik toch gewoon die kant op ? :) Is er geen handige plek om af te spreken in Naarden ?(mijn richtingsgevoel is zéér slecht ;) )
Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:50:
Oja, blijf je de hele avond trouwens Priyantha? Vind dat wel zo gezellig namelijk :X
Omdat je het zo lief vraagt.... :P
Ik ga om 15:00 uur weer vrolijk weg hoor, ga echt niet de hele avond met al die T.Net nerdjes zitten hoor ;)

Uiteraaaard blijf ik lekker hangen, en lekker eten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:29:
[...]

Que? mag je mij 1 reden geven waarom je met een kitlens geen mooie foto's kan maken?

Echt, de kwaliteit van de foto wordt voor het grootste deel bepaald door de fotograaf (compositie, belichting etc etc.).
daar heb je gelijk in, maar bepaalde facetten haal niet met de kitlens. If i'm mistaken hoor ik dat natuurlijk graag hoor. Als we mooie vogels zien heb ik een enorme beperking in tele mits de beestjes nagenoeg tam zijn hahaha....

Maar goed you've got a point...

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Priyantha Bleeker schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:05:
[...]

In Naarden ? Dan rijd ik toch gewoon die kant op ? :) Is er geen handige plek om af te spreken in Naarden ?(mijn richtingsgevoel is zéér slecht ;) )

[...]

Omdat je het zo lief vraagt.... :P
Ik ga om 15:00 uur weer vrolijk weg hoor, ga echt niet de hele avond met al die T.Net nerdjes zitten hoor ;)

Uiteraaaard blijf ik lekker hangen, en lekker eten ;)
Als je uit amsterdam komt, kom je op een gegeven moment langs een Afslag 'Naarden-West'. Als je daar van de snelweg afgaat kom je op een soort binnendoorweg die je ook weer op de snelweg krijgt. :P Als je net van de snelweg afgaat kan je ook rechts, als je dr daar van afgaat zijn er genoeg plekjes om af te spreken. Ik mail nog wel even een plaatje ;)

@dj_itl: Ik wil nog wel een EF28-80 voor je meenemen. Heb je in ieder geval iets aan tele :P

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:23:
[...]

Als je uit amsterdam komt, kom je op een gegeven moment langs een Afslag 'Naarden-West'. Als je daar van de snelweg afgaat kom je op een soort binnendoorweg die je ook weer op de snelweg krijgt. :P Als je net van de snelweg afgaat kan je ook rechts, als je dr daar van afgaat zijn er genoeg plekjes om af te spreken. Ik mail nog wel even een plaatje ;)
Dat is perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:23:
[...]

@dj_itl: Ik wil nog wel een EF28-80 voor je meenemen. Heb je in ieder geval iets aan tele :P
Ik houd mij aanbevolen!

en ja ik ben WA verzekerd. Niet dat er iets gebeurt ofzo,...maar wel handig om dat even aan te geven.

Tot zaterdag!
Pagina: 1 2 Laatste