We gaan 8 September as.
Verzameltijd 10.30 - 11.00 (ivm reizigers van ver)
Verzamelplaats:
Bezoekerscentrum Drents-Friese Wold op de parkeerplaats.
Terwisscha 6a
8426 SJ Appelscha
Telefoon: 05 16 46 40 20
(parkeergelegenheid)
Vanaf de verzamelplek gaan we in een grote groep de wandeling starten. De route staat geheel vrij en zullen we ter plekke vanzelf moeten uitzetten want het park is groot. Er zijn enkele wandelroutes, maar of dat de mooiste plekken bevat weet ik niet "Off road" heeft dan denk ik de vookeur.
Hier zijn enkele wandelroutes te vinden die we kunnen lopen;
De meet zal tot aan etenstijd of zelfs langer duren.Mochten er mensen eerder weg willen dan kan dat natuurlijk. De blijvers zullen dan gezellig met zn allen een maaltje scoren bij;
Pannenkoekhuis Eetcafé 'De Oude Hof' te Appelscha
Benodigdheden;
- Cam + gear
- Je wandelschoenen
- wat te eten of te drinken voor onderweg.
- een goed humeur.
- gps (voor de verdwalers onder ons ;-) )
Het weer 8 Sept:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schrijf je hier in
http://www.meeting-manager.nl/193
Verzameltijd 10.30 - 11.00 (ivm reizigers van ver)
Verzamelplaats:
Bezoekerscentrum Drents-Friese Wold op de parkeerplaats.
Terwisscha 6a
8426 SJ Appelscha
Telefoon: 05 16 46 40 20
(parkeergelegenheid)
Vanaf de verzamelplek gaan we in een grote groep de wandeling starten. De route staat geheel vrij en zullen we ter plekke vanzelf moeten uitzetten want het park is groot. Er zijn enkele wandelroutes, maar of dat de mooiste plekken bevat weet ik niet "Off road" heeft dan denk ik de vookeur.
Hier zijn enkele wandelroutes te vinden die we kunnen lopen;
De meet zal tot aan etenstijd of zelfs langer duren.Mochten er mensen eerder weg willen dan kan dat natuurlijk. De blijvers zullen dan gezellig met zn allen een maaltje scoren bij;
Pannenkoekhuis Eetcafé 'De Oude Hof' te Appelscha
Benodigdheden;
- Cam + gear
- Je wandelschoenen
- wat te eten of te drinken voor onderweg.
- een goed humeur.
- gps (voor de verdwalers onder ons ;-) )
Het weer 8 Sept:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schrijf je hier in
http://www.meeting-manager.nl/193
[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 15:24 ]