Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
MikeVM in "Draadloze verbinding valt steeds weg"
[ Voor 29% gewijzigd door MikeVM op 25-09-2007 10:38 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Outerspace schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:42:
[...]
Het zou aan mijn router kunnen liggen, maar het heeft eerder nooit problemen opgeleverd.
In ieder geval zie ik dat als ik de lag krijg, dat mijn 'output' wel ineens omhoog loopt.
Van welke app is die grafiek? Ik wil ook wel eens kijken wat mijn 'freezes' lijkt te veroorzaken.
Verwijderd
Haha, dat command heeft hier ook geholpen met de crappy PC waar ik nu achter zit. Het zet trouwens de Wireless Zero Configuration in XP uit. Hierdoor blijft hij niet zoeken naar andere verbindingen voor zover ik het heb begrepen.MikeVM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:30:
er is een command zodat je wireless iets beter werkt, het hielp vroeger met men laptop!
inderdaad! helemaal juist!Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:32:
[...]
Haha, dat command heeft hier ook geholpen met de crappy PC waar ik nu achter zit. Het zet trouwens de Wireless Zero Configuration in XP uit. Hierdoor blijft hij niet zoeken naar andere verbindingen voor zover ik het heb begrepen.
werkt het ook voor vista??
HeldMikeVM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:30:
er is een command zodat je wireless iets beter werkt, het hielp vroeger met men laptop!
Dat is NetlimiterLeftblank schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:56:
[...]
offtopic:
Van welke app is die grafiek? Ik wil ook wel eens kijken wat mijn 'freezes' lijkt te veroorzaken.
YesMikeVM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:00:
hey outerspace, is het verholpen??
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 25-09-2007 21:17 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
iemand id
[This space is for rent]
Nop, zal er niet bij zitten, als je via Steam HL2 koopt zit er ook geen CSS bij, omgekeerd ook niet.PoweRoy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:48:
Ik was van plan om de orange box aan te schaffen maar ik weet niet of CS:source erbij geleverd wordt. Hij staat er niet bij maar omdat bij HL2, CS:Source werd geleverd is het bij mij ff wazig
iemand id
CS:S is in mijn mening zo'n goed spel dat je enorm veel uren speelplezier opleverd dat het die paar euro echt waard is. In HL2 heb ik maximaal 50 uur zitten. In CS:S zeker meer dan 500 uur.
CSS heeft een hogere verslavings-rating dan bijvoorbeeld HL2, plus dat HL2 eigenlijk alleen een goede SP heeft, MP vind ik het niet zo super. CSS heb ik ook heel wat uren inzitten, laatste tijd schiet ik alleen geen fluit meer raak, toch maar weer terug naar m'n oude muis.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 03-10-2007 10:09 ]
Om de simpele redenen dat op publics het niveau niet zo hoog is en er dus veel wordt geblockt, team attacked en geteamflashed.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik goed ben, maar ik irriteer me eraan dat als ik even mijn ding wil doen een of andere grapjas een flash in je gezicht gooit.
Ik hou het voortaan op DM servers, om mijn aim af en toe op op peil te houden.
En ik war met mijn clan #pH. ook wel bekend als perfect Harmony.
Zo heb ik dat ook weer even gezegd
Nooit geweten dat dit kon, helemaal geen slecht idee
Tis nou niet bepaald dat ik dit doe:
http://www.youtube.com/wa...uAPo&mode=related&search=
Net als vroegah op dust1...
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 03-10-2007 10:42 ]
Verwijderd
Je kunt ook gewoon een kleinere public opzoekenJ.E.T schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:08:
Ik schuw publics toch al de afgelopen maanden.
Om de simpele redenen dat op publics het niveau niet zo hoog is en er dus veel wordt geblockt, team attacked en geteamflashed.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik goed ben, maar ik irriteer me eraan dat als ik even mijn ding wil doen een of andere grapjas een flash in je gezicht gooit.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 17:03 ]
Maar als je knifed krijg je van mensen die het niet gewend zijn ook van alles naar je kop whehe
Daarom lopen er zoveel wazige noobs rond.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verrek, heb nu pas door dat je van PH bent. Nu weet ik alleen niet wie je bent van de 2 die er gisteren warenVandread schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:20:
Oh leuk ben je gezellig aan het csen met oa wat admins op dust2, doet een admin zelf defusen door de muur heen. Enfin spelen verder, lekker belangrijk he. Even later een andere admin, 3 levende ct's, t's dood, en om clanm8 te plagen defuse ik door de muur, slapt een nieuwe binnengekomen admin me in de laatste tel dat ik defuse, laat ie nou nog T zitten ook.... hoe dubbelzinnig, anders doe je het ff eerder want dan kan je nog wel defusen als de regels ineens zo belangrijk zijn en toevallig nog winnen ookIritant gezever.... /schrijft van zich af
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
Ik zei toch rushenVandread schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:33:
En dan hoor je de volgende ronde "awp noooooob" "Camper" "lamer" huillie blaat gezeur?
Maar zijn er nog meer mensen die eigenlijk alleen maar rushen?
Kwalitatief ongelijke teams.... flink iritant.
Sommige mensen kunnen goed rushen, maar mijn aim is niet van dien kwaliteit om dan te doen.
Heb al heel wat jaartjes gespeeld en sommige mensen zijn echt goed, wel eens met wat Holland Cup team gasten gespeeld in CS 1.x
Die konden wel een heel team pubbers aan
Mooi verhaaltje heMinkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:28:
[...]
Verrek, heb nu pas door dat je van PH bent. Nu weet ik alleen niet wie je bent van de 2 die er gisteren waren
edit: hehe duh
uhm... 4?
4....
[ Voor 3% gewijzigd door Minkie op 03-10-2007 22:45 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
Hehe, ik heb nog wel een aantal screenshots die het tegendeel bewijzenVandread schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:00:
aangezien je als john rambo niet 8 man omver knalt...
Generaly speaking enzo...
Zelf heb ik ook een vaag probleem met me CSS. Als ik richting een tegenstander kijkt dan gaat me beeld niet meer vloeiend
Het gebeurt ook als ik hem niet zie. Als ik bv op dust2 van t spawn naar A lang ren dan merk ik aan me beeld of der een kudde ct's aankomt en dan zie ik ze nog geeneens omdat ik eerst 2 deuren door moet
Tja...ik weet niet of dat nou relaxed is of juist nietMinkie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:13:
4 = FearNL
Zelf heb ik ook een vaag probleem met me CSS. Als ik richting een tegenstander kijkt dan gaat me beeld niet meer vloeiend. Me FPS blijft wel gewoon steady rond de 40.
Het gebeurt ook als ik hem niet zie. Als ik bv op dust2 van t spawn naar A lang ren dan merk ik aan me beeld of der een kudde ct's aankomt en dan zie ik ze nog geeneens omdat ik eerst 2 deuren door moet
je weet dat ze eraan komen joy!! Daarbij weet je ook gelijk dat je het niet zult overleven omdat je ze nooit dood kan maken @ 5 fpsMinkie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:13:
4 = FearNL
Zelf heb ik ook een vaag probleem met me CSS. Als ik richting een tegenstander kijkt dan gaat me beeld niet meer vloeiend. Me FPS blijft wel gewoon steady rond de 40.
FF netwerk settings + rates checken? FF alles op low gooien?
Maar volgens mij deed die het gisteren wel goed. Ik had iig weer ouderwets goede score's
Zal vanavond ff opletten derop.
[ Voor 102% gewijzigd door NeoMe op 08-10-2007 21:55 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Vsync? Tearing?Minkie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:51:
Het beeld gaat gewoon niet soepel meer haha.
edit: ik lees het al hierboven, hl2 heeft geen CS er meer bij, dan weet ik ff genoeg.
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 10-10-2007 16:35 ]
ik heb wel een custom config maar wil graag zelf leren/weten hoe het moet
ik begrijp graag wat ik gebruik
Don’t go around the mountain but go over the mountain
De meeste hebben nml steamfriends uit staan en willen wel graag met elkaar spelen op het moment dat iemand server joint
Dus dan is dit wel handig tooltje. Dus als iemand iets soortgelijks heeft dan hoor ik dat graag
www.nnscript.de
Verwijderd
Niet voor CS:SMikeVM schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:18:
is multicore nu al eindelijk ondersteunt...?? weet iemand hier meer van..?
http://www.gamelux.nl/new...a_1_vanavond_te_download/
CSPromod beta 1 vanavond te download 18 Oct 2007 - 12:30
Op de website van CSP is inmiddels het verlossende bericht gekomen: de beta komt vanavond uit. Op de website is te lezen dat om de Counter-Strike : SOURCE mod te downloaden is om:
Netherlands, Amsterdam: Thursday, October 18, 2007 at 6:00:00 PM
Vanavond dus! CSP zal geheel gratis zijn. Het enige wat je nodig hebt is de game: Counter-Strike SOURCE. Bij de launch vanavond zullen paar bedrijven een grote hoeveelheid servers beschikbaar stellen.
Toch zit er een 'note' bij de beta wat een indicatie geeft dat het 1 en ander nog gedaan moet worden:
We're so happy to finally be releasing CSP to the public. We hope you all enjoy it. Remember, EVERYTHING ABOUT THE GAME CAN BE TWEAKED AND CHANGED; PLEASE TAKE THE TIME READ THE README FILE, AS IT INCLUDES EVERYTHING YOU NEED TO KNOW. We'll soon be moving to CSPromod.com version 2, which will allow bug reporting and community votes, among other things. For now, use the forums to provide us with feedback; but READ THE README BEFORE DOING SO.
en over de promod :
in dods was het absoluut geen succes , de gameplay van dods biede veel vernieuwing en was eigenlijk wel goed zo. Dit gebeuren was dan ook al snel voorbij. In css ziet het er misschien beter uit omdat de community zo groot is, maar ik betwijfel of het een succes zal zijn. Toch zal ik het zeker uitproberen
[ Voor 67% gewijzigd door tuinïnen op 18-10-2007 13:26 ]
Verwijderd
gewoon rate : 20000 cl_cmdrate 80 cl_updaterate 80 of hoger
Rates aanpassen zouden toch geen invloed moeten hebben op een server met bots die je zelf start?!
[ Voor 48% gewijzigd door Sypheron op 24-10-2007 07:25 ]
Dat slaat als een pik op een drumstel. Zijn choke is hoog, niet zijn FPS laagSypheron schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 07:25:
Ik zou de temps van je hardware eens gaan controleren!
Rates aanpassen zouden toch geen invloed moeten hebben op een server met bots die je zelf start?!
Rates verhogen de doorvoor van bepaalde data naar je machine toe. Zelf had ik een choke van 130 op een CSS server waar ik admin ben. Rate op 56000 gezet (dus in console: rate 56000) en floep binnen 3 seconden ging het terug naar 0 en weg was het probleem.
Bron: http://cs.wireplay.co.uk/index.php?pg=servers&view=faq#7What is choke?
Choke is a measure of how much data is being restricted on your computer. When playing games a lot of information is being sent backwards and forwards containing every detail of the game. During heavy games this information can get very high, with every bullet, movement and chat line being sent to your computer.
The game servers are on very large Internet connections capable of transfering several megabytes per second. Most computers on the other hand are restricted by how much they can receive and send. If you are on a standard 56K modem you can only receive about 5-6 kilobytes per second. This is more than is normally required.
Half-Life / Half-Life 2 has the ability to limit how much information it requests, to save clogging up your connection. If it goes over this then you will get what is known as Choke. Choke is a measure of what is missing. So if the server runs out of bandwidth everybody gets choke, if your computer runs out of bandwidth, you alone will get choke.
You can help improve this by adjusting your Half-Life / Half-Life 2's "rate" setting. This will set the correct maximum limit for your connection. For a quick guide use these settings:
If you are on a 56K modem then you want to set your rate to between 3500 and 4500, experiment with your settings and see what gives you the best results.
If you are on ISDN you want between 6000 and 8000, and Dual ISDN between 14000 and 16000. If you are on anything faster, such as ADSL or Cable then you want to set your rate to 25000 at first.
You can set your rate by typing "rate" followed by the number in your console.
[ Voor 57% gewijzigd door Notna op 24-10-2007 10:37 ]
hoeveel fps krijg je als je lag hebt/choke/loss ?
[ Voor 11% gewijzigd door tuinïnen op 24-10-2007 10:48 ]
Verwijderd
Weet je zeker dat je PC2700 hebt? Nogal traag voor jouw setup, moet PC3200 in...
Zowieso kan je eens een high fps config gebruiken, die overbodig dingen verwijderd en dus voor meer fps zorgt.
Niemand?Samson_1990 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:56:
Heb sinds deze middag een Razer Barracuda binnengekregen. Nu wou ik hem eens uitprobere in Source, maar telkens als ik hem op 5.1 of headphone wil zetten springt hij terug op 2 speakers. Ik zou niet weten hoe dit te verhelpen. Iemand hetzelfde probleem aan de hand gehad en iemand die er een oplossing voor weet?
maak met een Server, flikkert de beeld hele tijd..
Ik heb een beetje bij de instellingen gekeken, maar ik snap er niet zoveel van..
Videokaart heb ik wel geupdate..
Ik heb er wel even een print screen van gemaakt:
http://img208.imageshack....scherminstellingenri9.jpg
En:
http://img66.imageshack.us/my.php?image=csnu5.jpg
Ik heb een Asus laptop 2 gig ram 150 gig Geforce 7300 GO..
Verder weet ik niet
[ Voor 4% gewijzigd door shorty_ op 06-11-2007 13:08 ]
Verwijderd
Die plaatjes zijn volgens mij een beetje klein. Maar als het beeld flikkert, dan denk ik aan een frequentie probleem. Kijk anders even of je deze kunt instellen, of in CSS of bij je beelscherminstellingen onder XP/Vista.shorty_ schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:05:
ik heb vandaag ook maar even Counter Strike geinstalleerd,, maar als ik verbinding
maak met een Server, flikkert de beeld hele tijd..
Ik heb een beetje bij de instellingen gekeken, maar ik snap er niet zoveel van..
Videokaart heb ik wel geupdate..
Bij beeldscherm instellingen kan ik bij frequentie alleen mar 60 hertz kiezen..
Dat is vaak de max van een notebookscherm. Knippert je hele scherm, of alleen tekst/objecten? Speel je dan op een server waar je een lage ping hebt?shorty_ schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:11:
ik heb de afbeeldingen bijgewerkt..
Bij beeldscherm instellingen kan ik bij frequentie alleen mar 60 hertz kiezen..
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Maar alleen de boven gedeelte van de scherm trilde.. gebouwen en wegen niet.. wolk/lucht wel..
Ik heb mijn driver cd helemaal opnieuw geinstalleerd, toen lukte hij dus..
Maar bedankt hee
NUC I5 256GB SSD
Ik zou sowieso ff nieuwe drivers van nvidia downloaden. Grote kans dat die op de CD verouderd zijnshorty_ schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:53:
hey.. bedankt jongens.. het is al gelukt.. bedankt voor het reageren..
Maar alleen de boven gedeelte van de scherm trilde.. gebouwen en wegen niet.. wolk/lucht wel..
Ik heb mijn driver cd helemaal opnieuw geinstalleerd, toen lukte hij dus..
Maar bedankt hee
Je zou voor de gein gewoon even wat demo's moeten gaan bekijken van de wat betere spelers. Of zelf in SourceTV gaan kijken. Ik zou ook wel een keer willen meespelen om wat tips te geven etc.not2secure4u schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:25:
Weet er iemand een goede site voor strategien voor wars ? Op bvb DD2 Nuke , ... Voor alles gaande van 2on2 tot 5on5, zou hier mij graag een beetje in verdiepen
@ not2secure4u
ik zal wel contact met je opnemen.
[ Voor 5% gewijzigd door tuinïnen op 13-11-2007 11:13 ]
NUC I5 256GB SSD
Is hier al meer over bekend? Wat zal deze update in gaan houden voor CS:S?Dit zal ook te maken hebben met de aankomende Source 2007 Engine voor oudere HL2 Mods (CS:S, DOD:S) Deze gaat o.a. dualcore support leveren.
Op de site van CS:S zelf is geen update meer verschenen sinds juni 2007.
Iemand met info?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
n²
NUC I5 256GB SSD
Ik heb het 2,5 jaar gedaan. Dus ik beschik over een genoege ervaring (2000+ uur).not2secure4u schreef op zondag 09 december 2007 @ 09:59:
Word hier nog vlijtig Source gespeeld dezer dagen ? Ik in ieder geval wel, alleen zou ik graag mijn spray goedkrijgen met m4a1, heeft er iemand hier tips voor ? Of videos van goede kwaliteit waar het een beetje uitgelegd word ?
n²
Dus ik voeg je wel ff toe op xfire, stond volges mij iets hierboven op het topic?
Kan ik je misschien nog wat uitleggen.
XBL: Warheadheadshot
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Sorry, ik had niet door dat ik ondertussen nog bezig was met CS: S downloaden
XBL: Warheadheadshot
heeft iemand enig idee hoelang je moet wachten op antwoord??
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 0% gewijzigd door not2secure4u op 11-12-2007 21:26 . Reden: Typen lukt net niet ]
NUC I5 256GB SSD
Verwijderd
Bij mij was het binnen een week en zonder foto (rekening/email van Bol.com waar ik hem had gekocht volstondnot2secure4u schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:25:
Dit kan wel aan maandje duren als je pech hebt, op goed geluk 2 weken ongeveer.
Account terug, binnen een week, met foto van key erbij enzo.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik had dat ook, via steam toen. Was me acc. gehacked, binnen 5 werkdagen had ik antwoord. Goeie service hoor!T!m0n schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:15:
Het is gefixt
Account terug, binnen een week, met foto van key erbij enzo.
hoop dat ik er over een tijdje weer een beetje goed inzit... zal de GoT server eens bekijken vanavond
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Super , ken mensen die er veel langer over gedaan hebben.rCk schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:38:
[...]
Ik had dat ook, via steam toen. Was me acc. gehacked, binnen 5 werkdagen had ik antwoord. Goeie service hoor!
Had ik ook voor toen ik herbegonAngelDust schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
Ben sinds vrijdag ook weer begonnen..... na 6 jaar niet gespeeld te hebben. Moet echt weer vanaf scratch beginnen merk ik wel... moet enorm wennen aan de nieuwe vormgeving van de maps en ook het spelen moet weer ff in mijn vingers zitten...
hoop dat ik er over een tijdje weer een beetje goed inzit... zal de GoT server eens bekijken vanavond
NUC I5 256GB SSD
Kom anders eens bij mij op de serverAngelDust schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
Ben sinds vrijdag ook weer begonnen..... na 6 jaar niet gespeeld te hebben. Moet echt weer vanaf scratch beginnen merk ik wel... moet enorm wennen aan de nieuwe vormgeving van de maps en ook het spelen moet weer ff in mijn vingers zitten...
* Outerspace gaat binnenkort samen met een maat een ladder opzetten. Best veel zin in
zal vanavond even kijken... spreek me anders ff aan op msn vanavond, dan kunnen we altijd ff zienOuterspace schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
[...]
Kom anders eens bij mij op de serverLinkje staat in mijn signature
* Outerspace gaat binnenkort samen met een maat een ladder opzetten. Best veel zin in
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Ik had zelfs binnen 2 werkdagen al een antwoord + oplossing.rCk schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:38:
[...]
Ik had dat ook, via steam toen. Was me acc. gehacked, binnen 5 werkdagen had ik antwoord. Goeie service hoor!
Was mijn wachtwoord vergeten, heb ze gemailt met serial key erbij.
Kreeg later weer een mail met het nieuwe wachtwoord.
Is er een GoT server danAngelDust schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
gotcss.net
Heb je software nodig? Ik heb op www.quakewarsleague.com eventueel een mogelijkheid om Counter-Strike Source ladders op te zetten als je wiltOuterspace schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
[...]
Kom anders eens bij mij op de serverLinkje staat in mijn signature
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
die doet het niet
wat is het ip addres ?
pub.gotcss.netdragon9114 schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:01:
[...]
die doet het niet
wat is het ip addres ?
Deze verwijst altijd naar de public, als we er een hebben.
dankje die doet hetmorkedcram schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:05:
[...]
pub.gotcss.net
Deze verwijst altijd naar de public, als we er een hebben.
Verwijderd
Heb laatst een filmpje gezien en de crosshair werdt maar niet groter.
AutosizeVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:31:
Is er een mogelijkheid om te zorgen dat als je schiet dat de crosshair niet groter wordt?
Heb laatst een filmpje gezien en de crosshair werdt maar niet groter.
Daarmee valt het in te stellen.
Ik heb mijn crosshair ook op 'small' staan. Die veranderd bij mij ook niet mee als ik buk oid.MikeVM schreef op donderdag 27 december 2007 @ 01:38:
zetten de echte pro's dit af dan? hiermee kun je toch zien als je op een trapje staat oid dat je aim niet 100% is, (of tegen iets aanleunt)
in dat youtube filmpje gebruikt hij een custom crosshair volgens mij...!?
Maar een maat van me heeft destijds een tja, ik zeg het zelf best kutfilmpje gemaakt.. Maar je ziet er wel wat leuke dingetjes bij :
http://www.youtube.com/watch?v=P4GdFSdJvRA .
En dat is half jaar voor ik gestopt was, dus uiteindelijk was ik nog wel iets beter geworden.
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.