Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snyder schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:55:
Het is een 1ste jaars MBO ( niveau 3/4) student.

Ik weet dat dit eerder wel werd gedaan.
Maar vraag me af of dit tegenwoordig nog wel het geval is.
Nee. Is het overigens niet de bedoeling dat je die kennis op school gaat vergaren?
Wat voor kennis bedoel je eigenlijk precies? Wanneer werd dit volgens jou wel gedaan? Ben je niet in de war met een intake gesprek ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Snyder schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:55:
Het is een 1ste jaars MBO ( niveau 3/4) student.

Ik weet dat dit eerder wel werd gedaan.
Maar vraag me af of dit tegenwoordig nog wel het geval is.
Ik heb ook MBO niv. 4 opleiding gedaan, en heb geen intake test o.i.d. gedaan. Maar ben het ook met hierboven eens: deze kennis is niet van belang bij de instap van een opleiding. Deze kennis doe je op school op.

Aan de andere kant is het ook wel een idee om te testen wat voor basis kennis een student heeft, en of hij feeling heeft met het "vak". Dan kun je misschien snel de ongeinteresseerde studenten eruit halen die ik op de opleiding ook had. Mensen die maar 1 dag naar school zijn geweest: "het valt toch tegen deze opleiding, ik stop ermee"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:01:
[...]

Nee. Is het overigens niet de bedoeling dat je die kennis op school gaat vergaren?
Wat voor kennis bedoel je eigenlijk precies? Wanneer werd dit volgens jou wel gedaan? Ben je niet in de war met een intake gesprek ;)
nee, ik ben niet in de war met een intake gesprek ;)
begrijp me niet verkeerd ik ben het absoluut met je eens;het is inderdaad de bedoeling dat je die kennis op school gaat vergaren.

Maar zo`n toets is wel handig om te zien wat een leerling al weet.

als ik me niet vergis hadden we 2 jaar geleden ook een MBO`er die wel zo`n "toets" moest maken.
voordat hij werd aangenomen. waarschijnlij ook om te kijken wat zijn kennis qua ict al was.

[ Voor 13% gewijzigd door Snyder op 13-05-2009 09:43 . Reden: typo`s ]

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:41

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Snyder schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:40:
[...]

nee, ik ben niet in de war met een intake gesprek ;)
begrijp me niet verkeerd ik ben het absoluut met je eens;het is inderdaad de bedoeling dat je die kennis op school gaat vergaren.

Maar zo`n toets is wel handig om te zien wat een leerling al weet.

als ik me niet vergis hadden we 2 jaar geleden ook een MBO`er die wel zo`n "toets" moest maken.
voordat hij werd aangenomen. waarschijnlij ook om te kijken wat zijn kennis qua ict al was.
Ik heb wel een intake gesprek gehad bij en mijn MBO niv. 4(systeembeheer mkb/netwerkbeheer mkb/applicatiebeheer mkb) en mijn HBO (BI).

dat ging toen der tijd om mijn vakken pakket bij de MAVO... ik geloof dat er een paar vakken verplicht in moesten zitten ofzo.

maar off-topic even een schop van 2 jaar geleden?
Pagina: 1 2 Laatste