[PC/360] Het BioShock Topic. Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nyarlathotep schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:45:
Er viel mij wel iets op in de demo... Als ik in het begin alleen naar het water kijk (dus naar beneden kijken zodat er alleen water op je scherm is) dan zag je wat leek op horizontale en verticale lijnen. Alsof dat water bestond uit grote vierkante textures. Maar dit kan niet toch?? Af en toe leek ik ook wel macro-blocking achtige taferelen te zien.
Heb ik ook maar past misschien beter in het topic met technische problemen van bioshock.
Ik heb trouwens een 8600GT. Heb jij ook iets vreemds bij die blauwe/paarse lichteffecten? b.v als dat vrouwtje in je duikboot loopt te hakken. Dat heb ik verholpen door AA aan te zetten geloof ik, kan het thuis nog even checken.

edit: deze Bioshock Demo Problemen
ik heb even gevraagd of men dit kan renamen naar algemeen bioshock troubleshoot topicje. dan zijn we het hier kwijt :)

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 24-08-2007 15:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Lees het topic verder even. De laatste 10 posts gaan over dat niemand het spel meer kan activeren :)
Helaas, deze melding kreeg ik ook de 1e keer terwijl de servers het gisteren prima deden hoor ('s avonds wel iig :P). Mijn fout was dat ik geen streepjes in de serial had gezet.

Kortom: voer de serial in inclusief de streepjes en kijk of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Kaasje123 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:10:
[...]

ja maar daar gaat het niet om. Als je v-sync uitzet dan krijg je tearing en dat wil ik niet. Het gaat er niet om om fps continu boven de 85 te krijgen. Alleen die v-sync is zwaar bugged in bioshock. Ik hoop dat ze met een patch komen want dit is werkelijk onspeelbaar :(
Ik snap dit niet. Ik speel in 1920x1200 op mijn 24" LCD, met Vsync uit. Ik heb echt nergens last van qua graphics (en dan heb ik ook nog eens de "oude" 158.24 ForceWare drivers). Ik zie echt geen tearing of wat dan ook. Ook geen input lag trouwens.

-- Edit: ben trouwens erg blij dat ik hem gisteren heb gekocht (Dynabyte), geen problemen met activatie gehad :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2007 15:58 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Cleetje schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:51:
[...]

Helaas, deze melding kreeg ik ook de 1e keer terwijl de servers het gisteren prima deden hoor ('s avonds wel iig :P). Mijn fout was dat ik geen streepjes in de serial had gezet.

Kortom: voer de serial in inclusief de streepjes en kijk of dat werkt.
Ja dat had ik al geprobeerd. Ik krijg nu ook server errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:42:
After 9 hours of emailing and hassling securom I finally got my code (they had a MASSIVE fuck up with INCORRECT CODES for this Bioshock release) for PC owners the ONLY way to get your game working according to Securom is to use the Manual Activation method (Which is now working properly). The other method may work but its not working well with Australia at this time

hmmm. Meer problemen dus.
Moet je dan je key mailen naar die gasten ? Als ik klik op handmatig activeren zie ik dat ik moet mailen. Vind het alleen niet zo'n goed idee om mijn code te gaan mailen. Maar als het moet dan ga ik dat maar doen, wil toch echt wel gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een groot verschil te zien met dx10 uit en aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD zeg, heb ik eindelijk weer eens braaf een spel origineel gekocht. Krijg je gvd dit gezever. Krijg hem ook niet geactiveerd.

Pls let me know zodra het bij iemand gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
net ook proberen te activeren met een code van iemand die het wel gelukt is. Het zijn idd server problemen nu, want ik kon met zijn code ook niet activeren (je mag op 5 pc's tegelijk activeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:54:
Is er nog een groot verschil te zien met dx10 uit en aan ?
Nee eneige verschil dat ik heb opgemerkt is dat de schaduwen IETS scherper zijn in dx10 mode. Voor de rest is het alleen nadelig voor de FPS. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig verschil te zien. Of ik moet het met de ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens ook het 0900 nummer van 2kgames gebeld. Daar weten ze ook niks te melden naast het feit dat ze plat gebeld worden. Ze denken dat de server overbezet is (no sh!t shirlock)

Come on people, I wanna play boehoehoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:06:
Ik heb trouwens ook het 0900 nummer van 2kgames gebeld. Daar weten ze ook niks te melden naast het feit dat ze plat gebeld worden. Ze denken dat de server overbezet is (no sh!t shirlock)

ik heb net een review gelezen over het spel waar de reviewer ook een keer of 20 moest proberen te activeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ga maar eens naar de smoke particles kijken. DX9 is die rechthoekige vlakken zo gauw het een object raakt wat zeer lelijk is en DX10 is gewoon ronde wolk. Staat ergens link hierboven waar de beeldkwaliteit word vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zie ook weinig verschil, behalve dat het niet dezelfde frames zijn, alleen de rook/fog is iets anders.(COD2 rook/fog had dit niet dus lijkt me meer het programmeer werk)
Bij plaatje 10/11 van die poster lijkt DX9 iets scherper te zijn.

Om hier nou een DX10 compatible kaart voor te halen?

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 24-08-2007 16:14 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat 0900 nummer overigens Nederlands? Was ik ff nieuwschierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht een verschil te zien van hoe ik nu met eigen ogen uit het raam naar alles kijk wolken, bomen, water ezv. Zal wel weer te veel van het goede zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Is dat 0900 nummer overigens Nederlands? Was ik ff nieuwschierig naar :)
Yes, dat is Nederlands. Maar het heeft geen zin om te bellen. Ze zeggen enkel "probeer het over een uurtje nog een keer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zojuist kon ik wel connecten naar de activatieserver maar krijg gewoon een error. Wat is dit enorm slecht zeg. Ik ga maar ff mailen dan.

Edit: En nu doet ie het wel. Naja spelen dan maar :)

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Activatie gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:20:
Zojuist kon ik wel connecten naar de activatieserver maar krijg gewoon een error. Wat is dit enorm slecht zeg. Ik ga maar ff mailen dan.
Ja dat krijg ik heel de tijd. Ik heb ook gemaild naar dat securom adres, maar een reactie krijg je niet binnen 2 dagen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 06:53
The activation process has been completed. Press START to launch the program or CANCEL to abort. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaa het is gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Same here Ludwig83, en als je verder kijkt. Iedereen maar claimen dat op hoge resoluties de 320 mb zwaar frames verliest, nou hij is niet veel slechter dan de 640 mb versie, van 1600x1200 is het 0.4 fps lager, dan bij 1920 0.7 fps en bij 2560x1600 is het 2 fps lager.
Vind iemand dit raar, dat iedereen zit van ja die 320 mb is eigenlijk te weinig voor het nieuwkomend geweld? Ik vind dat het er goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Unreal 3 engine is gewoon een goed staaltje programmeerwerk, wat niet gezegt kan worden van de meeste engines. unreal engines hadden altijd al goede graphics/performance verhouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Aarrgh, wat een verslavend spel. Nog geen idee hoever ik in het spel ben, maar ik gok ongeveer op de helft. Wat een sfeer, wat een verschillende themas mbt gebieden.. wat een verschillende wapens, wat een verschillende secret geheime kamers, en plekken met items.. echt leuk. Vanavond weer eens verder gaan spelen 8)

Echter als ik hier naar boven kijk gok ik dat er weinig mensen dit spel spelen aangezien de bovenste 40 posts ofzo niet inhoudelijk over de game gaat :P Misschien een idee om dit in het topic van spielerij: problemen etc te gaan posten? Maarjah, verder succes aan de mensen met de pc versie ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikg a straks ff in de winkel kijken of hij er ligt. Zo jah dan neem ik hem zeker mee naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mooi stukje dat van Firingsquad, heeft me toch weer iets positiever gestemd over het feit dat ik de 320MB variant gehaald heb i.p.v. de 640MB variant! Was nogal teleurgesteld over feiten dat 1680x1050 (m'n native resolutie) wellicht te hoog kon zijn e.d, maar ik merk er nog niets van. En dat DX10.1 zal ook weer niet zoveel verschil maken dat het een miskoop is :D

Ontopic: Vanavond krijg ik hem binnen van een vriend bij de FRS, dat wordt een lekker avond/nachtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens ben net ff het dorp in gefietst en heb bioshock mee genomen. Mooi hoesje zit er om heen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Nu nog hopen dat patchen en activatie probleemloos verloopt :').

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na istalleren download hij vanzelf de patches, doet hij nu ook bij mij, gaat allemaal vanzelf. Ik hoef trouwens nog helemaal geen code's voor het installeren in te voeren.
Edit
Hij is klaar. Ik kan spelen. Maar Moet eerst nog naar de gym damn, |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

lol gym wut?

sporten :? :').

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ff in het ijzer hangen hé. Eers een bak sterke koffie dan heen fietsen met een half uurtje en dan serius bioshock spelen.

Ik vraag me eingelijk af op welke settings ik het geluid het best kan zetten. Ik gebruik namelijk een onbord geluidskaart p5n32-e,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:42:
Jah ff in het ijzer hangen hé. Eers een bak sterke koffie dan heen fietsen met een half uurtje en dan serius bioshock spelen.
Je moet natuurlijk wel even trainen voor een lange gamesessie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ga vanavond m'n 2e avond in, (vrouwtje met Friends- dvd box op de bank!) op de pc. Ben nu, schat ik zo'n beetje op de helft op 'medium' (have played a shooter al eens een keertje...)
en moet zeggen ben zwaar onder de indruk!
Sfeertje, grafisch mn tijdens de vechtpartijen (mis soms de AA wel een beetje) maar vooral van de tegenstanders,
hoe ze telkens verschillend reageren en je op een slimme manier de baas proberen te worden.
Herspeelbaarheid zal zeker goed komen, gezien alle verschillende opties die je hebt qua wapens en plasmids.
Weekend!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb hem gisteren gehaald en zit nu bij de "Smuglers Hideout" oid. Dat stuk waar je je wapens kwijtraakt is trouwens echt k*t :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Argh, wat voor winkel zou er nog open zijn om de game te halen haha! Mediamarkt in Leeuwarden misschien :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een probleem als ik bioshock opstart krijg ik eerst dit:

Afbeeldingslocatie: http://duopowerlan.nl/uploads/start.jpg

als ik dan op next druk krijg ik dit :

Afbeeldingslocatie: http://duopowerlan.nl/uploads/end.jpg

ik krijg dus geen online activatie dat vind ik dus heel raar kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gewoon opnieuw proberen, het schijnt vaker voor te komen!!
De server had problemen geloof ik.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 00:34
Vanmorgen de collectors edition gescoort, net geinstalleerd (ja moest werken). Man wat vet _/-\o_,
heb net die plasmid
spoiler:
Bij dandy dental
gehaald.

En die bigdaddy die je er bij krijgt :-)

Activation ging trouwens de eerste keer goed (gewoon de automatische).

[ Voor 15% gewijzigd door martijnve op 24-08-2007 20:15 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al bezig sind 3 uur hoop dat iemand weet wat het kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

BHR

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:20:
ik ben al bezig sind 3 uur hoop dat iemand weet wat het kan zijn
Ik ook al... :O Krijg (net als vele andere) constant:
code:
1
Could not connect to the activation server.

Hier wordt mijn humeur niet beter van..

[ Voor 4% gewijzigd door BHR op 24-08-2007 20:24 ]

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he maar krijg jij wel een plaats waar je je serial in kan voeren ? zo ja kan je dan affe foto'tje van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 18:55
Janssen schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:31:
Heb hem gisteren gehaald en zit nu bij de "Smuglers Hideout" oid.
spoiler:
Dat stuk waar je je wapens kwijtraakt is trouwens echt k*t :p
Kun je even op de spoilers letten a.u.b.?! :(

Nou, ik zal ook een stukje bijdragen aan over het spel schrijven:

Heb net denk ik zo'n twee uurtjes gespeeld en vind het nu al helemaal geweldig! Ik vind de AI van de tegenstanders echt goed, het ziet er allemaal prachtig uit (dat water!) en activeren ging bij mij meteen goed. Dit is een van de eerste games na Half-Life (2) waarbij ik echt meteen in het verhaal zit. Ben ook erg benieuwd hoe dit verder gaat verlopen en hoeveel invloed je er al speler op uit kunt oefenen.
Ik moet wel zeggen dat ik af en toe in de knoop zit met de controls. Er zijn eigenlijk zoveel verschillende manieren om een tegenstander te verslaan dat je soms vergeet om te schakels tussen wapen/plasmid om een betere combo te maken. Zeker als er inneens een paar van die gasten op je afspringen met granaten. ;)

Ben nu het eerste "level" door en hoop wel dat er nog 'héél veel volgen. Niet dat ik volgende week alweer klaar ben.

Oh, en nog een tip: zet die pijl bovenin je scherm uit. Het is veel leuker om zelf in alle vertrekken rond te kijken en je mist anders een heleboel.

[ Voor 64% gewijzigd door FlameBoy op 24-08-2007 20:30 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR

BHR

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:24:
he maar krijg jij wel een plaats waar je je serial in kan voeren ? zo ja kan je dan affe foto'tje van maken
Na hetzelfde eerste scherm als jij Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/v/60FGHEHYJYB0, daarna een timeout ofzo op dit scherm, want hierna kom ik op jouw tweede scherm terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Janssen schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:31:
Heb hem gisteren gehaald en zit nu bij de "......oid. Dat stuk waar je je ......................echt k*t :p
1 woord, SPOILERS.

Ik heb trouwens een metalen doosje. Is in europa ook een collectors editie in omloop? Dacht eerst deze in handen te hebben namelijk :o

[ Voor 22% gewijzigd door keldererik op 24-08-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die krijg ik nog geen eens waarom niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR

BHR

LoL :/ , Net voor de gein mijn Kaspersky (ineens had ik een ingeving dat die ook tussen netwerkverbindingen gaat zitten) even gepauzeerd bij het activeren, loopt dat ding gelijk door !!

*zucht*... Misschien een tip voor anderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens. Na enkele min spelen loopt bioshock telkens vast. Hebben hier meer mensen last van ?
Mijn systeem loopt verder goed en moet het makkelijk kunnen trekken.
(pc)
(ik weet niet of ik dit hier mag posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe staat het met de temperaturen van je pc?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video kaart 8800gts 640mb 60 graden stress Cpu e6600 3.6gig 68graden stress met prime95 dus met gamen een stuk lager 50graden ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Iemand die hier de steamversie speelt? Het geluid doet het niet helemaal goed. De dialoog met Atlas in de bathysfere hoor ik totaal niet? 8)7 (Vista 64+XFi) Zowel op EAX als op EAX uit.
Ook zat er volgens mij een soundtrack in de demo die ik nu niet hoor, of is er iets veranderd in de full??

Ik neem aan dat OpenAL in de game zit?

In de demo had ik hier totaal geen last van... :? O)

[ Voor 17% gewijzigd door edward2 op 24-08-2007 21:50 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Is man not entitled to the game he buys?

NO, says the man at Securom. It belongs to 2K.
NO, says the man at 2K. It belongs to us.
NO, says the man at Microsoft. It belongs to our license purchasers.

I rejected those answers.

Instead, I chose something different. I chose the impossible. I chose...piracy! Where the gamer would not be censored, where the PC owner would not be bound by petty encryption, where the buyer would not be constrained by corporate greed. And with the downloading of your torrents, piracy could become your salvation

:') _o_

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:48:
Video kaart 8800gts 640mb 60 graden stress Cpu e6600 3.6gig 68graden stress met prime95 dus met gamen een stuk lager 50graden ofzo
Hm het ligt niet aan je hardware of aan de temperaturen. Wellicht drivers? Hoe draaide de demo? Wat ik vaak doe met crashes in een game is de settings een flink stuk lager zetten en dan 10 min spelen en verhogen. Mocht ie bijvoorbeeld op 1024x768 wel 10 min goed kunnen spelen en op 1600x1200 niet dan draait je systeem het gewoon niet goed.

Misschien niet de beste manier maar het werk voor mij altijd wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tripp schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:53:

Instead, I chose something different. I chose the impossible. I chose...piracy! Where the gamer would not be censored, where the PC owner would not be bound by petty encryption, where the buyer would not be constrained by corporate greed. And with the downloading of your torrents, piracy could become your salvation

Tja, iedereen heeft het over gekraakte versies maar op Usenet staat maar 1 goede iso maar die kan je niet installeren vanwege Securom. En torrents zijn fake of houden op na zoveel % ook fake dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

MrVegeta schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Tja, iedereen heeft het over gekraakte versies maar op Usenet staat maar 1 goede iso maar die kan je niet installeren vanwege Securom. En torrents zijn fake of houden op na zoveel % ook fake dus.
Je mist het punt een beetje ;).

bovendien, hoe kan die iso goed zijn als je er niks mee kan? :')

[ Voor 9% gewijzigd door Tripp op 24-08-2007 22:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit een ziek vette game! Heb m vandaag gekocht en net even gespeeld, om te kwijlen gewoon :D ! In lange tijd niet zo'n goede game gehad, dit gaat veeeeel vermaak opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tripp schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:00:
[...]

Je mist het punt een beetje ;).

bovendien, hoe kan die iso goed zijn als je er niks mee kan? :')
De iso is goed, als ik um zou installe, installeert ie de game maar om de update/patch te downloaden moet je van securom geen back-up gebruiken

Dit is trouwens geen verkapte hulp post hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik zal wel weer iets van een tip ofzo gemist hebben, maar ik krijg die eerste Big Daddy maar niet verslagen. Ik kan 'm zeer kort verdoven met een schotje stroom, dan vuur ik een paar armor-piercing bullets af op z'n rug indien mogelijk... maar keer op keer leg ik het loodje.

Nog iets specifieks wat je moet doen om een Big Daddy te verslaan?

Ennuh... nog maar ff de game samenvatten: wow!

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:55:
[...]

Hm het ligt niet aan je hardware of aan de temperaturen. Wellicht drivers? Hoe draaide de demo? Wat ik vaak doe met crashes in een game is de settings een flink stuk lager zetten en dan 10 min spelen en verhogen. Mocht ie bijvoorbeeld op 1024x768 wel 10 min goed kunnen spelen en op 1600x1200 niet dan draait je systeem het gewoon niet goed.

Misschien niet de beste manier maar het werk voor mij altijd wel aardig.
Ik heb alle nieuwe drivers ook de nieuwste van nvidia die beta. Kan het ook aan mijn monitor liggen ? Ik heb een Acer AL1706 dik jaar oud max 70hz 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game vanmiddag binnen gekregen en heb er nu ongeveer 7 uur op zitten. Het is een van de beste games die ik ook gespeeld heb. Echt een super goede game, alle hulde voor 2K Boston die deze game gemaakt hebben. Iedereen die nog twijfelt of hij de game moet aanschaffen, niet twijfelen maar kopen die hap! SUPER GAME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Is het vandaag niet dan is het morgen, overmorgen of volgende week wel. Ik overleef het wel als ik hem voor mijn part volgende maand speel hoor... Tenzij ze die bullshit verwijderen uiteraard, dan ga ik m wel in de shop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:36:
[...]

Is het vandaag niet dan is het morgen, overmorgen of volgende week wel. Ik overleef het wel als ik hem voor mijn part volgende maand speel hoor... Tenzij ze die bullshit verwijderen uiteraard, dan ga ik m wel in de shop halen.
Triest, als je die game zo graag wilt hebben betaal er dan voor. Als je zelfs voor zo'n goede game niet wilt betalen mag je jezelf geen waardig gamer noemen imo.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:41:
Ey jongens. Na enkele min spelen loopt bioshock telkens vast. Hebben hier meer mensen last van ?
Mijn systeem loopt verder goed en moet het makkelijk kunnen trekken.
(pc)
(ik weet niet of ik dit hier mag posten)
En zonder overclock?

spoiler:
big daddy killen is niet zo lastig, geef hem een schok, leeg een lading, schuilen, en herhaal dit totdat die plat gaat. Vergeet ondertussen niet om je health te boosten.

[ Voor 43% gewijzigd door keldererik op 24-08-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beeld scherm op 60hz gezet en hij loopt niet meer vast.
Damn ik moet de eerste keer zo'n schuifduur hacken. Weet iemand hoe dat precies werkt ?
Edit>

Hack ik gelukt

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:02:
Ik heb beeld scherm op 60hz gezet en hij loopt niet meer vast.
Damn ik moet de eerste keer zo'n schuifduur hacken. Weet iemand hoe dat precies werkt ?
spoiler:
Ja dat is in het begin even lastig. Je ziet van die buisjes, bochten, rechte stukken, bochten andere kant op en rechte stukken andere kant op. Ergens staat een pijltje en er is ook een tweede pijltje. Tussen die punten moet je een verbinding maken door te slepen met de juiste buisjes. Doe dit binnen de tijd want de blauwe stroom loopt gewoon door. Hier word je vanzelf handig in. Doe ook niet te moeilijke hacks, voordat je hackt zie je een meter, groen is makkelijk, rood lastig.

haha http://bioshockd.ytmnd.com/

[ Voor 11% gewijzigd door keldererik op 25-08-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

keldererik schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:08:
[...]

spoiler:
Ja dat is in het begin even lastig. Je ziet van die buisjes, bochten, rechte stukken, bochten andere kant op en rechte stukken andere kant op. Ergens staat een pijltje en er is ook een tweede pijltje. Tussen die punten moet je een verbinding maken door te slepen met de juiste buisjes. Doe dit binnen de tijd want de blauwe stroom loopt gewoon door. Hier word je vanzelf handig in. Doe ook niet te moeilijke hacks, voordat je hackt zie je een meter, groen is makkelijk, rood lastig.
spoiler:
Of je moet een auto-hack hebben, of een afkoop-optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Damn, altijd al een fan en speler geweest van Looking Glass/Irrational Games maar damn wat is dit spel goed. Graphics zijn echt top notch, maar de sfeer en gameplay doen het em.
Creepy, uitdagend, meeslepend. Als gamer moet je dit spel gewoon gespeeld hebben!

spoiler:
Ik zit nu in arcadia en wat een mooie omgeveing.
Het effect van die Houdini splicers als ze weg- en tevoorschijn zappen is ook erg cool!

Enige wat ik jammer vond is dat ik mega veel wapens en ammo had gespaard, zoals max ammo met grenate launcher en dat met drie ammo types (!) en dat ik dat na het punt waar je je wapens moet inleveren, welliswaar mijn wapens terugkreeg, maar allemaal met standaard ammo :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik heb mis ook het dialoog geluid :(

Vista 32bit / steam purchased / soundmax audio

Hopen op een fix, want je mist wel veel van sfeer in de game zo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Ik weet dat het onderhand tijd wordt om de nadruk te gaan leggen op de gameplay, maar toch nog ff dit;
zijn er meer mensen aan het hanesen met de EAX icm een X-Fi kaartje? Zodra ik EAX in het spel zelf inschakel begint het geluid te 'choppen', te kraken, enz. Nu zou het volgens de specs moeten werken ( en zeker meerwaarde hebben, als je een beetje weet waar de tegenstanders vandaan komen...)
Nu zie ik wel dat ik niet de enige ben met dit probleem op het 2k forum, maar ik kan niet zo goed ontdekken of het een Bioshock- óf een Creative issue is...

edit: vista 64bit

ik ga weer een shotje EVE zetten!

edit 2: nu lees ik op het creative forum dat een gast ook soortgelijke problemen heeft als ikke, bij hem zou het liggen aan zijn 4 gig geheugen.
heb ik ook maar lijkt me een beetje stug dat dit problemen geeft met de geluidskaart?!

[ Voor 17% gewijzigd door krakbracket op 25-08-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

krakbracket schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:58:
Ik weet dat het onderhand tijd wordt om de nadruk te gaan leggen op de gameplay, maar toch nog ff dit;
zijn er meer mensen aan het hanesen met de EAX icm een X-Fi kaartje? Zodra ik EAX in het spel zelf inschakel begint het geluid te 'choppen', te kraken, enz. Nu zou het volgens de specs moeten werken ( en zeker meerwaarde hebben, als je een beetje weet waar de tegenstanders vandaan komen...)
Nu zie ik wel dat ik niet de enige ben met dit probleem op het 2k forum, maar ik kan niet zo goed ontdekken of het een Bioshock- óf een Creative issue is...

ik ga weer een shotje EVE zetten!
ik heb een X-fi extremegamer en vista en heb niks kunnen ontdekken!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 18:55
Wildfire schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:11:
Ik zal wel weer iets van een tip ofzo gemist hebben, maar ik krijg die eerste Big Daddy maar niet verslagen. Ik kan 'm zeer kort verdoven met een schotje stroom, dan vuur ik een paar armor-piercing bullets af op z'n rug indien mogelijk... maar keer op keer leg ik het loodje.

Nog iets specifieks wat je moet doen om een Big Daddy te verslaan?

Ennuh... nog maar ff de game samenvatten: wow!
Ik heb er pas één hoeven verslaan.

spoiler:
Ik gebruikte een shotgun met electro slugs. Dat werkt perfect. Iedereen keer als hij weer beweegt geef je hem een volgende "shot".

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik ben eindelijk zover dat ik de 60 fps bug handmatig kan oplossen met een extern programma :/ maarja het moet dan maar.

Maar tjonge jonge ik blijf spelen ik kan er niet vanaf blijven. Net als gears of war vorig jaar heeft dit spel me compleet in zijn greep. Fantastische sfeer lekker griezelig op een vreemde manier. En die graphics!! Nu weet ik waarom ik deze computer begin dit jaar aangeschaft heb (zie sig) Het werkt fantastisch hierop. Alles op high in direct X 10 en mensen wat ziet dat er gaaf uit. 8) Die water effect zijn echt om te smullen en die neonreclame overal geeft het zo'n heerlijke sfeer. :*)

Ik weet niet of iemand de film bladerunner uberhaubt heeft gezien maar daar doet deze sfeer me aan denken ook al is bladerunner in de toekomst en dit in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Bweap schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:55:
Ik heb mis ook het dialoog geluid :(

Vista 32bit / steam purchased / soundmax audio

Hopen op een fix, want je mist wel veel van sfeer in de game zo :|
Validating local content did the trick: er wordt daarna nog het eea gedowned :) Foutje in steam blijkbaar.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Tripp schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:53:

ja heb ik al op verschillende fora voorbij zien komen. :D Piratetij is misshien dan wel niet goed te praten de maker hiervan heeft een heel goed punt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Dit spel gaat een 360 sellertje worden! Draait als een tierelier en ziet er rete strak uit op een 'bakje' van 400 euro. Mits je HDTV hebt dan :) Damn, smullen dit ...

spoiler:
Doe geen moeite geld te 'sparen'. Had het nog niet echt nodig gehad, krijg ik net ineens bij een crate 'wallet full'. Hmmm 500 gold. Time to start spending :)

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 25-08-2007 01:22 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
edward2 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:26:
[...]

Validating local content did the trick: er wordt daarna nog het eea gedowned :) Foutje in steam blijkbaar.
Mmh hij gaat nu inderdaad nog een flink stuk downloaden! ben benieuwd!! thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Jezus wat is dit spel vet. Beste 360 game tot nu toe, no doubt. Heb hem al 7 uur gespeeld vandaag, lang geleden dat ik zo verslaafd was aan een game _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
spoiler:
Haha geweldig die rocketlauncher, magazijn is een half rond eetblik waar de granaten/rockets/proximity mines in liggen. En prachtig hoe de "loop" erop geschoven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Net kippevel van de demo alleen al!

Vandaag heb ik m'n nieuwe pc in elkaar gesleuteld en heb zo'n beetje alle spellen die ik heb weer geinstalleerd om de graphics te testen. Helaas hebben nog maar weinig spellen wide-screen support, maar dit spel ziet er werkelijk fantastisch uit met alles op high met een resolutie van 2560x1024. Ook de verschillende klanken op items zijn geweldig. Bijvoorbeeld het slaan tegen een stoel maakt een ander geluid dan het slaan tegen een theaterdoek.

Normaal geef ik het bij dit soort 'enge' games al vrij snel op, maar dit bleef ik spelen. Doom 3 is ook eng, daar ben ik na 2 levels mee gestopt. Dit wordt een blijvertje, hoop ik. :)

Tip: Ook al heb je 5.1 geluid, speel dit spel met een hoofdtelefoon en niet met speakers. Maakt het echt een stuk levendiger.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
5.1 geluid goed instellen, vooral wat harder zetten geeft een mooi effect en doet niet onder voor een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictactoe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-09 17:10
Wow! Wat een spel. Eindelijk kon ik het gisterenavond spelen...even voor een paar uurtjes, maar wat een geweldig spel...de actie en de sfeer is helemaal top. :)

offtopic:
En wat ben ik blij met een xbox 360. DVD erin en spelen maar. Niks problemen met mijn PC en vervelende upgrades. Mwhahahhaa })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
In de xbox360 versie had ik wat last van laadschokken in het eerste level. Bij de demo nooit gehad. Latere levels was het gelukkig over. Wel enorm irritant, het kwam altijd als er een nieuwe tegenstander aankwam, een korte vertraging kost je dan veel health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
tictactoe schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:10:
Wow! Wat een spel. Eindelijk kon ik het gisterenavond spelen...even voor een paar uurtjes, maar wat een geweldig spel...de actie en de sfeer is helemaal top. :)

offtopic:
En wat ben ik blij met een xbox 360. DVD erin en spelen maar. Niks problemen met mijn PC en vervelende upgrades. Mwhahahhaa })
Inderdaad mooi dat de Xbox360 nooit problemen geeft 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
tictactoe schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:10:

offtopic:
ach ja, afgezien van wat kleine geluidsirritaties ben ik blij dat ik me geen zorgen meer hoef te maken dat mijn dvdtje naar de kl*te draait
als de no-cd crack er straks is ....

en misschien ziet 2k het licht nog en gooien ze securom eraf in een patch,
het voorbeeld van thq met Supcom volgend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
PromWarMachine schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:59:
Ook de verschillende klanken op items zijn geweldig. Bijvoorbeeld het slaan tegen een stoel maakt een ander geluid dan het slaan tegen een theaterdoek.
....Dat is echt helemaal niks nieuws hoor.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
DarkShadow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:49:
In de xbox360 versie had ik wat last van laadschokken in het eerste level. Bij de demo nooit gehad. Latere levels was het gelukkig over. Wel enorm irritant, het kwam altijd als er een nieuwe tegenstander aankwam, een korte vertraging kost je dan veel health.
Geen last van, wel vond ik de niet synchroon lopende subtitles in het begin irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:10:
[...]

Download even fraps, easy peasy!
Instellingen op MAX op 1280x1024!
Thnx voor vergelijken! :)
Bij mij op 70hz 1280x1024 alles op high dx10 aan
gemiddeld rond de 60 fraps. Op zijn laagst 40 fraps hoger dan 70 gaat hij niet.

is dat redelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DeepSeven schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Geen last van, wel vond ik de niet synchroon lopende subtitles in het begin irritant.
Lopen de subtitles later in het spel dan wel synchroon? Want dat heb ik verder niet meer echt bekeken. Ik vind dat wel heel erg slordig. Het zat in de demo en nu in de final game. Lijkt me toch wel dat ze dat hadden kunnen vinden bij het testen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

DeepSeven schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:18:
Jezus wat is dit spel vet. Beste 360 game tot nu toe, no doubt. Heb hem al 7 uur gespeeld vandaag, lang geleden dat ik zo verslaafd was aan een game _/-\o_ .
ik vindt het best cool ook, speel het sinds donderdag avond, maar tot nu toe vind in The Darkness velen malen indrukwekkender qua sfeer en gameplay.. am i the only one?

Wat een irritante bugs trouwens allemaal op de pc versie.. Ik ben altijd een pc gamer geweest totdat ik de 360 kocht.. Echt heerlijk om je nooit meer druk hoeft te maken over bugs, driver issues en verouderde hardware..

[ Voor 20% gewijzigd door dadj op 25-08-2007 12:48 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:17

nFo

DeepSeven schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Loopt later in het spel ook nog niet sync, maar er zal wel een patch komen die dat verhelpt.

Ik hou eigenlijk niet zo van die creepy horror shit af en toe.
Maar door de sfeer/geluid van het spel blijf je het toch door spelen. :P
Art deco stijl is ook erg mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met sync draai ik nog gemiddeld 50 fraps nooit minder dan 30 fraps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
Geen idee of het al gepost is, maar hier een filmpje over Bioshock + DRM (en de problemen ermee):

http://www.twitchguru.com...bioshock_drm_problem.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
dadj schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:45:
[...]
Wat een irritante bugs trouwens allemaal op de pc versie.. Ik ben altijd een pc gamer geweest totdat ik de 360 kocht.. Echt heerlijk om je nooit meer druk hoeft te maken over bugs, driver issues en verouderde hardware..
Ja todat je xbox360 the ring of death laat zien. Ik heb last van 1 of 2 bugs op de pc maar ben blij dat ik hem toch voor de pc gehaald heb want afgelopen donerdag (dezelfde dag als dat ik dit spel voor de pc gehaald heb) zette mijn broer de xbox360 aan en jawel na anderhalf jaar gewoon gebruik in 1 keer zonder aantoonbare rede de ring of death :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heb de LE (met figure) voor de PC gehaald :) Nog geen enkel probleem tegen gekomen. Instelleerde, activeerde perfect en draait prima. Al dat gezeik van de pc gamers.. (over de activatie, en securom bla bedoel ik dan)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey. Mensen die de pc versie spelen. Hebben jullie er ook last van, als je de vi-kaart gaat oc-en en de game opnieuw opstarten, dat dan ineens sync ook aan staat ?
Edit>
niet dat het wat uit maakt ofzo hur. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:11:
Heb de LE (met figure) voor de PC gehaald :) Nog geen enkel probleem tegen gekomen. Instelleerde, activeerde perfect en draait prima. Al dat gezeik van de pc gamers.. (over de activatie, en securom bla bedoel ik dan)
Bij mij hetzelfde draait super. En nog geen een probleem gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Collaborator schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:11:
Hey fijne egoist die je bent.... Dat het bij jouw in 1 keer werkt is leuk maar dat wil niet zeggen dat het bij iedereen goed werkt. Dat gezeik is er met een rede. Je betaaldf 50€ en dan wil je ook dat het werkt en niet dat de server niet te bereiken is of andere fouten naar boven komen enkel door een beveiliging doe toch wel gekraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Kaasje123 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:09:
[...]

Ja todat je xbox360 the ring of death laat zien. Ik heb last van 1 of 2 bugs op de pc maar ben blij dat ik hem toch voor de pc gehaald heb want afgelopen donerdag (dezelfde dag als dat ik dit spel voor de pc gehaald heb) zette mijn broer de xbox360 aan en jawel na anderhalf jaar gewoon gebruik in 1 keer zonder aantoonbare rede de ring of death :X
ja die ring of death heb ik ook gehad maar dat wordt snel gerepareerd en zelfs binnen 1 dag thuis opgehaald! bovendien is de (wel degelijk aantoonbare) oorzaak nu bekend en opgelost door een betere heatsink. mijne heeft die heatsink nog niet dus ik hoop eigenlijk de ring of death nog een keer te krijgen..

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 25-08-2007 13:32 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.