[PC/360] Het BioShock Topic. Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.944 views sinds 30-01-2008

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
FlameBoy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:02:
Aha dat verklaart waarom bij mij de "tearing" verdwijnt als ik V-sync uitzet. Ik heb een LCD scherm (dus dat is 60Hz?) maar ik kan de FPS niet op 60 houden omdat ik op 1920x1200 draai. :)

Maar volgens mij zie ik onder de 60fps niet echt tearing maar meer de irritatie dat er frames gedropt worden.

Maar om nu een extra 8800gtx erbij te zetten voor bioshock.... :(

Ik weet niet op welke resolutie jij draait, maar om Bioshock continu boven de 85 fps te houden moet je wel iets meer meebrengen dan een 8800GTS 320Mb denk ik zo.
ja maar daar gaat het niet om. Als je v-sync uitzet dan krijg je tearing en dat wil ik niet. Het gaat er niet om om fps continu boven de 85 te krijgen. Alleen die v-sync is zwaar bugged in bioshock. Ik hoop dat ze met een patch komen want dit is werkelijk onspeelbaar :(

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Dat hoef je hier niet te melden

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 17:46 ]

Verwijderd

Nou, Bioshock start niet meer. Krijg niet eens een splashscreen. Gewoon alleen een error voor m'n neus.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:41:
Mijn BioShock Demo crasht terug naar desktop na een tijdje spelen :')

CPU: 3500+
VGA: 7800 GTX
Drivers: 163.44

1e crash gebeurde in de lift nadat ik 't water uit was en de 2e al tijdens 't intro filmpje.
Mocht iemand weten hoe dit te fixen is; graag! :)
Mijn PC crasht ook :( in de lift als zo'n wit projectorscherm naar beneden komt.

CPU: Intel Core Duo E6750
VGA: ATi HD2600XT
Drivers: Die hotfix

Wie weet wat ik nu moet doen?

Opnieuw installeren wil ook niet lukken.

Verdomme, heb je net 650 euro uitgegeven aan een nieuwe pc kan je nog niet eens een demo spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door FireStarter op 23-08-2007 19:07 ]

w00t

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:31:
Nou, Bioshock start niet meer. Krijg niet eens een splashscreen. Gewoon alleen een error voor m'n neus.
Vista? Run as Administrator geprobeerd?

• Kaasje123
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:31:
volgens mij ben je niet de enige. Ik zie meer mensen met dit soort problemen. Volgens mij is dit spel zo buggy als wat op de pc. :(

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
binnen! dat is leuk thuiskomen van het werk, eerst door langs de Dynabyte, 39.95, schappelijk,
zeker omdat hij daar pre- order 42,95 stond.
auto update én activatie geen centje pijn (meer), dus we gaan beginnen!

heb de gewone versie gehaald, maar deze ziet er toch ook netjes uit, design en vormgeving is over nagedacht. Hoewel ik zéér te spreken ben over Steam is een echt doosje toch de moeite van het fietsen waard!

(nu mijn vrouw en dochtertje nog naar mijn schoonouders zien te krijgen vanavond...)

[ Voor 27% gewijzigd door krakbracket op 23-08-2007 18:05 ]

PC gameplay geen multiplatform!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mijn ervaringen tot nu toe: Xbox 360 (ben 3 uur in het spel ofzo)

spoiler: title
Ik ben nu bij de 3e big daddy. Weet zo de naam van het gebied niet meer. Maar jeetje ik vind de big daddys wel lastig op hard :). Misschien komt het omdat ik niet de respawnchambers gebruik maar gewoon opnieuw laadt als ik dood ga, maar dan nog vind ik ze erg pittig :). Je moet echt een manier vinden om ze te beschadigen zonder als een gek te gaan rushen. Een groot pluspunt vind ik, ook al kun je dus wel lame gaan doen met die chambers.

Vrijheid: een stuk groter dan ik in eerste instantie had gedacht. Tis geen free roaming maar zeker wel
grote open ruimtes waardoor je je vijanden echt op diverse manieren kunt benaderen. Wat ik ook wel leuk vind zijn de kleine (simpele) puzzeltjes om diverse ruimtes met kluizen en upgrades binnen te komen.

Graphics: Heb net een hdtv gekocht dus kan niets anders zeggen dan.. :*) Ook al zijn sommige textures misschien laag, maar de gehele sfeer is top en als je tegen een big daddy vecht, who cares about low res textures.

Zit nu wel te denken hoe ik het nu verder ga spelen want zit nu bij de 3e big daddy en heb gewoon erg weinig health en eve. Ik ga denk ik eerst even verder in het gebied en dan backtracken als ik genoeg health en eve heb. Want respawnchambers zijn voor watjes :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Reinstall heeft het probleem gefixed. Als de game dus ineens niet meer wil werken, even uninstall/reinstall.

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
heb mijn 360 exemplaar net opgehaald bij de Bart Smit... die had em al in de rekken liggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/5514/photo104nl2.th.jpg

excuses voor spiegelbeeld.... blame photobooth ;)

[ Voor 10% gewijzigd door lo3k op 23-08-2007 18:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:12:
Reinstall heeft het probleem gefixed. Als de game dus ineens niet meer wil werken, even uninstall/reinstall.
Wat natuurlijk heel normaal is :>

:/ Ik hoop dat 2k snel met een patch op de proppen komt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CroitiX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:33:
heb mijn 360 exemplaar net opgehaald bij de Bart Smit... die had em al in de rekken liggen ;)

[afbeelding]
en dan 'n foto op z'n kop nemen :9 Raar heh die onderwaterwereld...

Net heel eventjes gespeeld weer en ik ga er vannacht echt voor zitten (wel de demo) maar o dudes: *O*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Past die collector's edition door de brievenbus? Anders moet ik nog een dag wachten :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:53:
Past die collector's edition door de brievenbus? Anders moet ik nog een dag wachten :P
Waar heb je hem besteld?

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Bij Gcshop.nl
Daar was hij 55 euro :)

Toch jammer dat niet de volledige soundtrack er bij zit, maar zo te zien een mini cd'tje met 3 nummers. Of het pakket de meerprijs waard is t.o.v. de reguliere versie valt dus nog maar te bezien :|

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Nyarlathotep schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:53:
nee die past niet erdoor. Veel te grote vierkante doos.

Wat kut is: ik heb die editie, alleen kan het spel niet spelen; krijg melding: Bioshock.exe werkt niet meer.
Specs:
ati x1900xt 7.8 catalyst met bugfix van ati
windows vista
intell dual core

iemand?

[ Voor 39% gewijzigd door hully op 23-08-2007 21:30 ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Mijn god, wat een lekker spel. Na een avondje stoeien op de 360 kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat de reviews tot nu toe helemaal gelijk hebben. Dit zijn echt van die unieke games waar je er maar één of twee per jaar voorbij van ziet komen. De sfeer in de game is echt van een andere planeet. Waar bijvoorbeeld Max Payne ooit de 'beleving' naar een nieuwe hoogte bracht, legt Bioshock de lat ontzettend hoog voor de komende generatie games. Artistiek hoogstaand EN vette gameplay, een zeldzame combinatie. Alles klopt aan deze titel (behalve de subtitle synchronisatie, deze raad ik af te gebruiken omdat je alle teksten toch kan na-lezen mocht je iets gemist hebben).

Tip: bij het menuscherm even wachten, dan krijg je nog een vette intro te zien.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:28:
Tip: bij het menuscherm even wachten, dan krijg je nog een vette intro te zien.
Die is er ook al bij de demo :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

hully schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:29:
[...]

nee die past niet erdoor. Veel te grote vierkante doos.

Wat kut is: ik heb die editie, alleen kan het spel niet spelen; krijg melding: Bioshock.exe werkt niet meer.
Specs:
ati x1900xt 7.8 catalyst met bugfix van ati
windows vista
intell dual core

iemand?
Koeitje had een soortgelijk probleem. Bij hem was dit verholpen door een reinstall.

Probeer dat eerst eens.

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
he potverdikkie (zacht uitgedrukt)

Heb ik de demo gedownload en geinstalleerd op vista, heb ik overal geluid, totdat ik zelf moet lopen/sturen..

erg vervelend en kan geen oplossing vinden..

wel lekkere graphics :D

Audi S3

Verwijderd

Beste tweakers,

na veel gehoord te hebben over dit spel heb ik gister deze game aangeschaft bij E-plaza, volgens mij een van de weinige winkels waar hij al te verkrijgen was, heb in anders winkels gekeken in Rotterdam, maar trof hem daar niet aan.

Ik heb de game geinstalleerd en geactiveerd, een aantal pogingen moeten doen omdat de server vol zat. Mocht je er niet meteen doorheen komen en een activation failure krijgen niet schrikken, gewoon een aantal keer proberen en geduldig zijn. Mocht je er toch niet doorheen komen kan je een mail sturen naar de support desk, zodat zij een unlock code kunnen sturen.

De game haalde eerst een patch binnen en ik heb zelf de laatste driver van nvidia erop gezet, versie 163.44. Met deze driver zou de game goed moeten draaien.

Ik heb de game gestart en alles draaide soepel, hele mooie graphics met de directx 10 engine, had niet verwacht dat er zoveel verschil zou zijn (persoonlijke mening) met directx 9 want de games daarop vond ik ook al mooi. Ik draai de game op 1280x1024 en alles op de hoogste settings. Tijdens het spelen haal ik gemiddeld 38 fps, in stukken waar veel actie tegelijk plaats vindt zit ik rond de 30, in minder 'drukke' omgevingen kom ik tot de 60 fps, maar fraps houdt automatisch de max op 60 fps.

Dit alles draai ik op een E6600 met 4 gb en een 8800 GTS 640 mb.

Ik vind de 50 euro die eik rvoor heb moeten neerleggen zeker waard. Een echte aanrader wat mij betreft!

De groeten

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Heb zojuist de (te korte) demo gespeeld, en het doet me een beetje denken aan Blood 1, je weet wel, dat spel waar je uit je graf opstaat om te beginnen.

Een zelfde soort sfeer kwam bij me naar boven, en het leek op sommige momenten alsof je midden in een film zat.

De sfeer is perfect, en de geluiden, en achtergrond muziek van de oude radio's zijn geweldig.
Echter heb je toch een aardige machine nodig om alles soepel te laten verlopen, maar soms wordt het tijd dat games ook een generatie verder gaan.

Misschien moet ik toch overwegen om deze game aan te schaffen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Magic schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
[...]

Toen had ik het gemist, vandaar de tip ;)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Heeft iemand hier Atlas Shrugged gelezen van Ayn Rand? Bioshock schijnt mbt de ideologie achter Rapture sterk te leunen op deze literaire klassieker. Zelf nooit gelezen, maar ben wel geïnteresseerd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Atlas_Shrugged

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:52
Magic schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
[...]

Ook bij de pc-demo? Na 5 minuten wachten gebeurt er hier vrij weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep vandaag toevallig tegen het spel aan bij de Intertoys (ik had de demo via Steam) en maar meegenomen. Ik heb verder geen problemen met het spel, en het loopt zeer vlotjes (alleen niet hoger dan 60fps, maarja, who cares). Zelfs met uberhoge instellingen (24x FSAA etc) loopt het zeer flex, maar dat mag ook wel met een 2900XT aan boord.

(even een stomme vergelijking: Colin McRae Dirt loopt niet zo hard, max 45-50 fps)

specjes:
C2D 6600 @ 2400 (stock)
2048MB DDR800
ATI 2900XT (driver 7.8)

Het is op het eerste gezicht wel een vernieuwende shooter, maar meer ook niet. Ik raak wel eens in de war bij het verwisslen van wapens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:36:
[...]

Koeitje had een soortgelijk probleem. Bij hem was dit verholpen door een reinstall.

Probeer dat eerst eens.
De mijne deed het in het begin wel. Met versies die het gelijk niet doen kan ik niet helpen.

Ow, en dit was ook fijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.freepicshost.net/public/46cdf77976a7a067461782.png
:')
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:09:
Ik liep vandaag toevallig tegen het spel aan bij de Intertoys (ik had de demo via Steam) en maar meegenomen. Ik heb verder geen problemen met het spel, en het loopt zeer vlotjes (alleen niet hoger dan 60fps, maarja, who cares). Zelfs met uberhoge instellingen (24x FSAA etc) loopt het zeer flex, maar dat mag ook wel met een 2900XT aan boord.

(even een stomme vergelijking: Colin McRae Dirt loopt niet zo hard, max 45-50 fps)

specjes:
C2D 6600 @ 2400 (stock)
2048MB DDR800
ATI 2900XT (driver 7.8)

Het is op het eerste gezicht wel een vernieuwende shooter, maar meer ook niet. Ik raak wel eens in de war bij het verwisslen van wapens 8)7
Ik betwijfel of je echt 24xFSAA hebt.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:23:

[...]

Je hebt gelijk, het is geen 24X FSAA, ik weet niet hoe het heet, maar ATI doet het zo:

SmoothVision HD AA: Level: 8x Filter: Edge Detect Samples 24x
en verder ook gewoon alles vol gas aan...

Maar je hebt gelijk, zal wel 8x fsaa zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:28:
[...]

Je hebt gelijk, het is geen 24X FSAA, ik weet niet hoe het heet, maar ATI doet het zo:

SmoothVision HD AA: Level: 8x Filter: Edge Detect Samples 24x
en verder ook gewoon alles vol gas aan...

Maar je hebt gelijk, zal wel 8x fsaa zijn ofzo
Nee, ik bedoel dat ik dacht dat ati kaarten het niet konden forcen bij BS, maar kan mij vergissen natuurlijk :). Ik speel zonder AA op m'n 8800GTX, en ik vind het eigenlijk wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

8xAA in combinatie met 3x Adaptive AA = 24xFSAA, in theorie want súperveel zal je er niet van zien denk ik ingame, tenminste, ik let wel ergens anders op :)

[ Voor 46% gewijzigd door Jejking op 24-08-2007 00:31 . Reden: Quote weggehaald enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het trouwens dat Fraps maar max 60/61 FPS meet? Ik heb de V-sync uitgezet. Natuurlijk is het mooier spelen met V-sync aan, maar ik wilde eigenlijk wel weten wat mn 2900XT=Herrie-kaart max presteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:33:
Klopt het trouwens dat Fraps maar max 60/61 FPS meet? Ik heb de V-sync uitgezet. Natuurlijk is het mooier spelen met V-sync aan, maar ik wilde eigenlijk wel weten wat mn 2900XT=Herrie-kaart max presteert...
Hij gaat wel hoger. Ik kom heel soms ook even boven de 60 uit. Maar het is toch vrij zwaar voor mn 8800GTX @ 1680x1050.

En ik weet dat de 2900 24AA doet, maar aan de benches te zien gaat dat niet echt lekker kwa performance ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet er inderdaad geen reet van (24xFSAA), ik heb m net op 8x gezet, en je ziet bijna geen verschil. Dit vind ik eigenlijk wel raar, want als ik dat bij wat andere spellen doe ( Tom Clancy Ghost Recon, Colin McRae Dirt) dan zakt de framerate als een kaartenhuis in mekaar.

Ach, het spel draait goed, ik moet niet zeiken. :9

(ohjah, ik draai 1280x1024... 19" TFT-tje, misschien dat dat scheelt)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 00:44 . Reden: reso ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:33:
weet je zeker dat hij uitstaat. Er is één of andere bug waardoor opties (waaronder v0sync) elke keer of weer uitgezet worden of juist weer aan. Ik heb dit probleem gehad met v-sync aan onder DX10 maar om één of andere vage rede werkt het nu wel ook met triple buffering zodat ik geen last meer heb vande 60 30 fps "bug". Vraag me echt niet hoe ik dit gedaan heb 8)7 want ik weet het werkelijk waar niet waarom het nu wel inene werkt dus ik kom niet meer aan de opties voordat het weer verkeerd gaat :X

Ik speel met mijn rig (zie signature) op 1152x864 met alles op high en zelfs mijn comp heeft het er zwaar mee alhoewel hij bij veel stukken ook weer 85 fps haalt. Laat ik zeggen dat het minimaal 45fps is max 85 fps (door vsync te gebruiken anders ligt dit hoger) en gemiddels 60-65 fps :)

Super spel! Heerlijk die plasmids en je strategische keuze maken welke plasmid je bij je wil hebben.
spoiler:
Ik heb nu ijs, telikinese, electro, fire en een plasmid om vijanden tegen elkaar op te zetten en een plasmid om je vijand ook vijandelijk voor de security bots te maken.

En die graphics :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

De mijne deed het in het begin wel. Met versies die het gelijk niet doen kan ik niet helpen.

Ow, en dit was ook fijn:
[afbeelding]
:')
Was dit Fubar? Want ik zie een paar tubes die ik nog niet ben tegengekomen zoals die spiraal tube bij de uitgang en die dingen met 4 uitgangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solenoid
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42
Steam gebruikers beginnen te klagen over de release tijd/datum. Er zijn al veel EU spelers maar steam lijkt pas om 24 aug om 21:00 te gaan releases. Hiermee lijkt valve een deukje op te lopen in hun toekomstig dis. medium.

Meer info oa op fora steam en 2k:

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=6910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Meer mensen die denken dat FRAPS niet de goede framerate weergeeft...!?
Spel loopt vloeiend hierzo en m'n framerate schommelt tussen de 15-20 ofzo, klopt nooit denk ik... :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:00:
[...]

Was dit Fubar? Want ik zie een paar tubes die ik nog niet ben tegengekomen zoals die spiraal tube bij de uitgang en die dingen met 4 uitgangen?
Spiraal remt water af. Die kruisingen kan je niet langs, en je krijgt dan een dikke obsodemieter van wat je probeert te hacken. Dus eigenlijk kan ik dit ding niet hacken in deze poging :P. Ben het ondertussen al vaker tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solenoid schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:29:
Steam gebruikers beginnen te klagen over de release tijd/datum. Er zijn al veel EU spelers maar steam lijkt pas om 24 aug om 21:00 te gaan releases. Hiermee lijkt valve een deukje op te lopen in hun toekomstig dis. medium.

Is niet veel anders dan bij de release van Halflife 2, behalve dat er toen NIEMAND kon spelen tot een bepaald tijdstip omdat Valve zelf de activatie regelde. Dat heeft ze ook geen slecht imago opgeleverd ofzo. Maargoed als je aan dingen zoals Steam meewerkt moet je ook niet gaan lopn zeiken vind ik zelf, doe er dan gewoon niet aan mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Simultaneous Installgate 07: 2K Ups BioShock Install Limit, Plans FOV Adjustment Patch
by Chris Remo Aug 23, 2007 8:24pm CST

With a swathe of announcements sure to send shockwaves reverberating throughout the BioShock internet community, publisher 2K Games has replaced BioShock's initial limit of two simultaneous PC installations with what community manager Elizabeth Tobey calls a "5 by 5 plan."

Under the new terms, users will be able to install the game on up to five computers, with the ability to reinstall the game on each computer up to five times. 2K will release a "revoke app" that should address issues resulting from the original limitations.

In a stunning reversal, 2K also announced plans to release a patch allowing PC users to adjust the game's FOV despite claiming the existing widescreen implementation was by design, as documented in our coverage of Aspect Ratiogate 07. An Xbox 360 patch is under consideration as well.

Prior to today's announcement, resourceful gamer Racer_S took matters into his own hands, applying a digital brand of widescreen vigilante justice and creating an unofficial patch. Tobey tipped her hat to the fan's efforts.

Along with the patch and policy changes, 2K is strengthening its tech support team, and has posted a technical FAQ addressing numerous concerns regarding SecuROM DRM and other issues. The company pledged a more streamlined experience with 2K and SecuROM tech support.

Finally, 2K has fixed its momentarily inactive activation server, allowing those previously unable to finish their game installs to do so.

2K appears to be proactively plugging holes, but Shacknews remains vigilant as Bioshockgate 07 continues to unfold. Stay tuned.
*O*

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:57
maar voorzichtig doen met re-installen.. schijnt maar een paar keer te mogen installeren deze game
strax kan je de game niet meer activeren..
lekker is dat.. betaal je 50 euro voor een single player game en mag je het maar beperkt installeren
....
ik geloof 3 keer totaal op 2 verschillende machines

[ Voor 26% gewijzigd door murky123 op 24-08-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Murky lees de post boven je eens ;)

Wel mooi dat men toch wijzingingen er in gemaakt. Dat kon ook bijna niet anders, er was zo'n golf van kritiek op. Hun eigen forum stond behoorlijk vol. Mooi, dan ga ik in ieder geval de game vandaag of morgen even ophalen :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Bij mij staat ie inmiddels pre-loaded in m'n Steam. Jammer genoeg wachten tot 21.00 :(
Dat wordt weer laat vanacht :)

Wel stom dat je het pas bijna de volgende dag na de release kan spelen via Steam. Ze adverteren met het feit dat je het meteen na de release kan spelen, maar ze release nhet dan pas 's avonds laat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 18:55
Ik heb m'n Bol order geannuleerd gisteren en bij FRS een collectors edition opgehaald. Helaas vanavond pas tijd om te spelen.

Ik begrijp niet waarom mensen die collectors edition z'n geld niet waard zou zijn? Het is in sommige gevallen maar 5 euro duurder, je spel zit in een mooie steelcase (ook wel bekend van DVD's), je krijgt er een making of DVD bij, een soundtrack met drie voor het spel gecomponeerde nummers van Moby (dus niet echt in-game muziek) én het coole Bid Daddy beeldje!

Ik begrijp best dat sommigen hier geen waarde aan hechten maar om het nu "overpriced" te vinden...

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond na het werk direct langs de MM geweest, daarna de AH voor wat te eten om er vervolgens 8 uur achter te zitten..
Damn dit spel is goed gemaakt..
Heb wel zo het idee dat de persoon waarmee je speelt erg klein is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:08:
Heb wel zo het idee dat de persoon waarmee je speelt erg klein is..
Ik vind het persoonlijk ook jammer dat je je eigen persoon niet kunt zien. Maar dat je zelf ook geen schaduw op de grond creëert, zoals bij Crysis bijvoorbeeld zo gaaf gedaan is.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 20:03
CLB schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:50:
Meer mensen die denken dat FRAPS niet de goede framerate weergeeft...!?
Spel loopt vloeiend hierzo en m'n framerate schommelt tussen de 15-20 ofzo, klopt nooit denk ik... :)
Nee denk het niet fraps geeft bij mij gewoon tussen de 35-70 fps (8xMSAA 16xAF) kan wel kloppen.
Welke instellingen speel je mee?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel meer dat enkele voorwerpen extreem groot overkomen, de revolver die je als eerste vind, op een gegeven moment staat er een een persoons bed waar je net over heen kan kijken, niet dat het me stoort of zo..
En eigen schaduwen haden mooi geweest, bijvoorbeeld als je de vuurtoren instapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
CroitiX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:33:

[afbeelding]

excuses voor spiegelbeeld.... blame photobooth ;)
Ik heb hem ook bij BS gehaald maar ik heb geen plastic doosje maar een metaal doosjes, erg vet trouwens. Zit gewoon het spel en het boekje in. Hoeveel versies hebben ze nu uitgebracht 4 vershillende ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

solenoid schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:29:

Aha vandaar, ik trok ook al een vreemd gezicht toen ik merkte dat hij nog steeds niet unlocked is.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:55:
Murky lees de post boven je eens ;)

Wel mooi dat men toch wijzingingen er in gemaakt. Dat kon ook bijna niet anders, er was zo'n golf van kritiek op. Hun eigen forum stond behoorlijk vol. Mooi, dan ga ik in ieder geval de game vandaag of morgen even ophalen :)
ik snap dit soort reacties niet, alsof alles nu ineens weer goed is. werkelijk, wat is nu het verschil dan? je zit nog steeds met beperkingen, behalve dat je in plaats van na 2x nu na 5x de lul bent. schiet je toch niks meer op... ze hadden dit moeten oplossen door deze belachelijke limitatie volledig te verwijderen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Jouw pc crasht 5 keer op korte tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het Fantoom schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:41:
[...]

Ook bij de pc-demo? Na 5 minuten wachten gebeurt er hier vrij weinig...
sorry, xbox360 demo idd.

net de steelcase opgehaald bij de FRS, die en de plasticcase lagen er nog uitbundig. Ik had em gereserveerd bij de dixons, maar die had nog niks binnengekregen. daar de reservering maar gecancelled.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:02:
Jouw pc crasht 5 keer op korte tijd ?
daar gaat het niet om, het is een principiële kwestie. maar als je dat niet snapt dan houdt het op.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxelF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-03-2023
ik moet zeggen ik viel bijna achterover van de grafische pracht van de openingscene op het water. Dit spel is echt een pareltje op grafisch vlak (alles staat ook namelijk op maximum 2560*1600, zonder merkbare haperingen). Ook vind ik het geluid en de effecten schitterend, ik kreeg het echt benauwd op sommige momenten, vooral als de vijand in je rug aanvalt :) . Dit spel schittert met 7.1 geluid.

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Weet iemand een goede webshop/winkel waar je Bioshock goedkoop kan kopen? En het thuisgestuurd kan zijn binnen 5 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Play.com heeft 'm voor €39.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Vind het ook maar dom. De mensen die de game downloaden zullen hem nu nog steeds niet kopen dus het maakt toch niets uit. Het enige wat ze hiermee berijken is hun eigen klanten vervelen met dit soort dingen.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

bokkow schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:16:
Nee denk het niet fraps geeft bij mij gewoon tussen de 35-70 fps (8xMSAA 16xAF) kan wel kloppen.
Welke instellingen speel je mee?
Alles staat op high/ MSAA/ AF/ AA staan niet aan volgens mij (niet bij de Bioshock instellingen)
Speel op 'n resolutie van 1440x900 op 'n T7500'je (2.20GHz) met 2GB RAM en 'n GO8600M GT :)
Fimpje in 't vliegtuig: Rond de 150 fps / Begin in 't water: Rond de 20 / Binnen: Rond de 20 ook!

Naja 't speelt hartstikke vloeiend dus ik klaag niet, maar wil natuurlijk pimpen met m'n screenshots :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:17:
Ik bedoel meer dat enkele voorwerpen extreem groot overkomen, de revolver die je als eerste vind, op een gegeven moment staat er een een persoons bed waar je net over heen kan kijken, niet dat het me stoort of zo
Dat ligt aan de Field of View als je in breedbeeld speelt, het beeld lijkt ingezoomd te zijn. Er is al een hack van een gebruiker welke 2K in een patch gaat opnemen.
Het werk best makkelijk, je opent het programma, stelt de sliders in en start het spel. Als je een 16:10 monitor hebt is 0.833 een goede instelling. Probeer het zelf maar eens uit, je kunt het ingame uit-/aanzetten en testen.

http://dl.tocaedit.com/bioshockdFOV.zip

PS. leuk feitje, 2K heeft die jongen bedankt en hem een 8800 belooft :*) .

[ Voor 4% gewijzigd door mister_S op 24-08-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Klinkt goed, alleen werkt nog niet op DX10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17
Nadat ik dinsdag een nieuw systeem had aangeschaft heb ik daar gisteravond toch eindelijk Vista en Bioshock op kunnen installeren. Ik heb tot nu toe niets gemerkt van kapotte servers ofzo, ik kon het spel gewoon spelen nadat het gepatched was.

Het enige waar ik last van had is de muis instelling, die lijkt wat vertraagd te zijn (en daar was ook al wat voor gevonden las ik op het 2k-forum). Verder moet ik de videokaarten (2 x 7900gs in sli) nog eens goed bestuderen icm dit spel daar het spel toch wat schokkerig over kan komen op 1680x1050.

Verder heb ik me ook aangemeld op het forum van 2k. Ik lees heel veel klachten omtrend het SecuRom verhaal en ik vind het zelf heel goed dat 2k hier zo goed op inspringt. Desondanks is het spel nog niet eens een week op de markt en nu al zijn er een aantal patches beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
jan-marten schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:
Verder moet ik de videokaarten (2 x 7900gs in sli) nog eens goed bestuderen icm dit spel daar het spel toch wat schokkerig over kan komen op 1680x1050.

Desondanks is het spel nog niet eens een week op de markt en nu al zijn er een aantal patches beschikbaar.
Het lijkt mij helemaal niet zo vreemd dat twee 7900GS kaarten dit spel niet snel genoeg kan renderen op die hoge resolutie van je. Ik zie mensen met een 8800GTS al klagen over lage framerates af en toe. En ik denk dat die kaart wel sneller is dan 2x 7900GS.

Hoe bedoel je dat er al een aantal patches zouden zijn? Krijg je die geïnstalleerd vanuit de installer dan? Want volgens mij zijn er nog geen officiele patches gepost hoor.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik vind het ook goed van 2K dat er daadwerkelijk geluisterd word naar klachten van gebruikers.
Dat is bij andere developers wel heel anders. Neem bv een EA, die poepen elk jaar een "nieuw" deel uit van een berg spellen met een paar kleine updates t.o.v. het voorgaande deel en vaak stopt daar dan ook meteen alles.

Prima van 2K (en ook tof dat ze die user die die unofficial widescreenpatch gemaakt heeft een 8800 opsturen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Hoe bevalt het spel jullie? Lengte, atmosfeer, lineariteit, AI. Heeft het wat replay value?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17
FlameBoy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:32:
Hoe bedoel je dat er al een aantal patches zouden zijn? Krijg je die geïnstalleerd vanuit de installer dan? Want volgens mij zijn er nog geen officiele patches gepost hoor.
Na de installatie begon ie volgens mij patches te downloaden. Geen idee of die er al zijn dus ik kan het fout hebben bij mijn interpretatie. Het downloaden van deze patches nam wel wat tijd in beslag dus vandaar dat ik aannam dat hij zoiets downloadde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze zouden luisteren zouden ze die hele activatie wel schrappen. Het heeft gewoon geen nut; de crack komt er toch wel en je naait alleen de mensen die het nog wel kopen. Het enige dat je ermee bereikt is dat bijvoorbeeld ik die game niet meer koop maar wel ff wacht op de crack. Aan die DRM bullshit doe ik niet mee.

Jammer want de game zelf komt wel heel gaaf over. Heel leuk gedaan ook die stemmetjes overal en je eigen voetstappen als je gewoon om je heen kijkt, leuk paranoide sfeertje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
[off-topic]
Opzich wel grappig dat een groot deel van de posts in de topic gaan over PC preformance en installatie problemen. Terwijl er relatief weinig wordt gepraat over het daadwerkelijke spel.
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:17:
Als ze zouden luisteren zouden ze die hele activatie wel schrappen. Het heeft gewoon geen nut; de crack komt er toch wel en je naait alleen de mensen die het nog wel kopen. Het enige dat je ermee bereikt is dat bijvoorbeeld ik die game niet meer koop maar wel ff wacht op de crack. Aan die DRM bullshit doe ik niet mee.

Jammer want de game zelf komt wel heel gaaf over. Heel leuk gedaan ook die stemmetjes overal en je eigen voetstappen als je gewoon om je heen kijkt, leuk paranoide sfeertje.. :)
En je bereikt er ook mee dat veel mensen die het spel meteen willen spelen tóch maar gaan aanschaffen omdat de crack een week vertraging oploopt. Ik ken er zelf een paar die het niet hadden gekocht als het gisteren al illegaal te krijgen was. En dat was het geval geweest als er geen activatie in had gezeten.

Ik ben het met je eens dat er wel over nagedacht moet worden hoe je dit kunt implementeren zonder dat er mensen de dupe worden. En dat is nu wel een beetje het geval.
Alabama_man schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:30:
[off-topic]
Opzich wel grappig dat een groot deel van de posts in de topic gaan over PC preformance en installatie problemen. Terwijl er relatief weinig wordt gepraat over het daadwerkelijke spel.
[/offtopic]
Dat komt omdat we officieel pas vanaf vandaag kunnen spelen en we met z'n alles nog op het werk zitten te wachten totdat het tijd is om naar huis te gaan. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door FlameBoy op 24-08-2007 13:33 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[off-topic]
[/offtopic]
Het spel is gewoon geweldig. Daar hoeven we dus niet meer over te praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

[off-topic]
[/offtopic]
Mja, "grappig". Ik stoor me er vooral aan. De meeste combinaties zijn al langs geweest, maar toch blijven mensen posten. Verder is het ook niet zo heel boeiend om te weten, want je kunt zelf de demo draaien om te kijken hoe hij op je systeem presteert voordat je het spel koopt. Het leidt erg af van waar het eigenlijk om gaat: het spel zelf en eventuele nieuwtjes qua patches en dergelijke.

In het verleden werd er nog wel eens tegen op getreden door de mods, maar blijkbaar is dat soort 0-waarde posts tegenwoordig geaccepteerd.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:17:
Een crack zal er geheid komen, maar met zo'n systeem hebben ze de drempel behoorlijk verhoogd. Een release is er nog steeds niet na 3 dagen, heel veel mensen zijn het maar gaan kopen. Dus dat het geen nut heeft lijkt me onzin. Ik verwacht dat meer publishers op een activatie systeem zullen overstappen, al mag het natuurlijk wel wat klantvriendelijker. Ze hebben in ieder geval wel geluisterd en het aantal simultane activaties verhoogd naar 5, lijkt me meer dan genoeg tenzij je elke week een format moet doen.
Maar ja, piraterij moet natuurlijk altijd een 'goede' reden hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 24-08-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
mister_S schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

Een crack zal er geheid komen, maar met zo'n systeem hebben ze de drempel behoorlijk verhoogd. Een release is er nog steeds niet na 3 dagen, heel veel mensen zijn het maar gaan kopen.
Zo jij durft uitspraken te doen... zonder enige vorm van bewijs. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Kaasje123 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

Zo jij durft uitspraken te doen... zonder enige vorm van bewijs. |:(
Ik heb het over mijn omgeving, ik denk dat ik daar genoeg over weet gezien het vrienden zijn. Heel veel kopen in ieder geval nooit spellen, maar Bioshock lijkt dus een uitzondering.

Edit: mijn toon in het vorige bericht lijkt trouwens wat prekerig, zo was het niet bedoeld. Ik download ook spellen, maar ik ga daar geen onzinnige smoezen voor gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door mister_S op 24-08-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb het over mijn omgeving, ik denk dat ik daar genoeg over weet gezien het vrienden zijn. Heel veel kopen in ieder geval nooit spellen, maar Bioshock lijkt dus een uitzondering.

Edit, mijn toon in de vorige bericht lijkt trouwens wat prekerig, zo was het niet bedoeld. Ik download ook spellen, maar ik ga daar geen onzinnige smoezen voor gebruiken.
Beetje achterlijk om dan maar alles smoes te noemen. Ik ga niks lopen verdedigen trouwens; zoals ik al eerder zei kan take2 mn poen krijgen op het moment dat ze de drm-troep eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
kan iemand hier eens testen wat een quadcore doet tegenover een c2duo? Zijn al wat artikels te vinde over dx9 vresus 10 en 8800 versus 2900 maar unreal 3 engine zou mutlithreaded zijn. Ben benieuwd wat dit voor resultaten geeft op gelijke kloksnelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

PainkillA schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:59:
kan iemand hier eens testen wat een quadcore doet tegenover een c2duo?
Ja hoor, zoek maar eens op "bioshock benchmarks". Zat fora die vol gekalkt zijn met resultaten. Wat ik heb gezien is dat een overgeclockte E6400 iets betere resultaten neerzette dan een stock Q6600. De e6400 zal wat trager zijn op zijn normale snelheid.

Dualcore wordt dus goed gebruikt, maar twee cores extra voegen (nog) weinig toe.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictactoe
  • Laatst online: 04-09 17:10
Sander1991 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:29:
Weet iemand een goede webshop/winkel waar je Bioshock goedkoop kan kopen? En het thuisgestuurd kan zijn binnen 5 dagen?
Ik zal bol.com kiezen. Als ze voorraad hebben, heb je hem zo binnen. Ik heb hem als het goed is vandaag in de bus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:58:
[...]

Dat ligt aan de Field of View als je in breedbeeld speelt, het beeld lijkt ingezoomd te zijn. Er is al een hack van een gebruiker welke 2K in een patch gaat opnemen.
Het werk best makkelijk, je opent het programma, stelt de sliders in en start het spel. Als je een 16:10 monitor hebt is 0.833 een goede instelling. Probeer het zelf maar eens uit, je kunt het ingame uit-/aanzetten en testen.
Heb hem op de 360 ;)..
Maar ik heb het ook met de hoogtes van bepaalde objecten asl ik er voor sta..
mister_S schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:04:
Hoe bevalt het spel jullie? Lengte, atmosfeer, lineariteit, AI. Heeft het wat replay value?
Fantastisch zover, lengte weet ik nog niet want ik heb hem nog niet uitgespeeld..
atmosfeer is top met een goed audio syteem en een donkere ruimte om in te spelen..
lineariteit, tja, het is een soort van DeusEx 2, zover ik weet kan je tot vlak voor het einde zo goed als overal naar terug gaan, en ik weet dat ik hem ook al op een andere wijze wil gaan uitspelen hierna, dus er zit wel replay in..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictactoe
  • Laatst online: 04-09 17:10
[off-topic]
[/offtopic]
Zo komt het bij mij ook over. Het lijkt erop dat het altijd weer lastig is om een spel op de PC te laten draaien.
O wat ben ik blij met mijn xbox 360, spel erin en spelen maar. Niks installatie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Ik heb hem nu ook gekocht. Met 39 graden koorts naar de stad fietsen en hopen dat je niet gezien wordt door een collega is een hele uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:31:
Ik heb hem nu ook gekocht. Met 39 graden koorts naar de stad fietsen en hopen dat je niet gezien wordt door een collega is een hele uitdaging :)
Ik zie je al fietsen => Pet en (neppe) bril op. Dikke sjaal half om je hoofd geknoopt :Y)

Speel Bioschock ook de 360, denk niet dat mijn videokaart in me pc het trekt. Vind het best wel een verslavend spel ondanks dat ik er normaal niks aan vind om mutaties of aliens te schieten. Vooral het sfeertje is enorm goed uitgewerkt met van die wacko muziek en de audiobooks die door het het spel verspreid liggen.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:31:
_/-\o_

Dit spel is het waard om met koorts door de stad te fietsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ligt de activatie server er weer uit? Ik kan het spel op dit moment niet activeren. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Voor de mensen, die Bioschock graag nu willen kopen, kan ik alleen maar zeggen. Doe het nog niet. Wacht rustig af, totdat dat irritante beveiligingssysteem is opgelost. Het moet echt een ramp zijn.

De amount van 2 is nu naar 5 computers gegaan. En ze zijn nu bezig met een "revoke tool", wat er voor moet zorgen dat je het spel wel netjes kunt uninstalleren.

Zodra dit systeem klaar is, bakken ze dit in de volgende retail DVD-tjes, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Splinter Cell schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:57:
Voor de mensen, die Bioschock graag nu willen kopen, kan ik alleen maar zeggen. Doe het nog niet. Wacht rustig af, totdat dat irritante beveiligingssysteem is opgelost. Het moet echt een ramp zijn.

De amount van 2 is nu naar 5 computers gegaan. En ze zijn nu bezig met een "revoke tool", wat er voor moet zorgen dat je het spel wel netjes kunt uninstalleren.

Zodra dit systeem klaar is, bakken ze dit in de volgende retail DVD-tjes, lijkt mij.
Ben ik blij dat ik een console heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik heb de demo gister eventjes gespeeld op mijn x360..
Graphics + 10, Erg goed uitgewerkt
Sfeer - Ik houdt niet echt van die donkere omgevingen, Maar het hoort wel bij dit spel.
Besturing: Voelt goed aan, makkelijk te besturen. Erg natuurlijk.

Weet niet of ik het spel ga kopen, denk dat het echt uitspelen --> ruilen/verkopen is.
Weet dus niet of het me kan blijven boeien, en voor die prijs wacht ik liever eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:57:

Dat wordt toch allemaal via i-net gechecked? Kunnen ze volgens mij zo bijstellen. En waarschijnlijk kun je via customer support de tool gewoon binnenhalen en je key invoeren, wordt hij denk ik via i-net gewoon weer geunlocked. Ik denk niet dat ze daarvoor een nieuwe druk moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:54:
Ligt de activatie server er weer uit? Ik kan het spel op dit moment niet activeren. Bah.
Heb ik helaas ook last van. Net het spel gekocht maar kan nu dus niet spelen :(

Helaas heb je met spellen kopen vaker meer problemen dan met het downloaden van spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
PilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

Heb ik helaas ook last van. Net het spel gekocht maar kan nu dus niet spelen :(

Helaas heb je met spellen kopen vaker meer problemen dan met het downloaden van spellen.
Laatste keer dus dat ik een spel koop voor single player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol,, ik heb het ook gekocht ben net terug :)
Metalen doosje :) Activatie server plat damn.. :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:30:
Lol,, ik heb het ook gekocht ben net terug :)
Metalen doosje :) Activatie server plat damn.. :/ :(
Ja, ik heb ook het metalen doosje en ja die stink servert is plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Ja, ik heb ook het metalen doosje en ja die stink servert is plat.
Ik ben er zelf voor gevallen met mijn brommer en dan gaat die server niet !
Toch wel vies van worden hé voor eens dat ik een PC game koop.. _/-\o_
Nee.. euh maar ben wel echt gevallen met brommer pikkel stond nog uit zonder dat ik het wist _/-\o_
Gelukkig niks van schade & pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
tot nu toe een leuke game. Goede sfeer en verhaallijn.

Ik vind het alleen beetje jammer hoe die splicers op je af komen. Misschien ligt het aan mijn boxen ofzo, maar ik hoor ze wel praten, heel ver weg, en dan opeens staan ze in je rug te hakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
After 9 hours of emailing and hassling securom I finally got my code (they had a MASSIVE fuck up with INCORRECT CODES for this Bioshock release) for PC owners the ONLY way to get your game working according to Securom is to use the Manual Activation method (Which is now working properly). The other method may work but its not working well with Australia at this time

hmmm. Meer problemen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb BioShock CE net gehaald en ik heb een probleempje;

Activation Failed
Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL NUMBER has been entered correctly. .. . . . . .

Ik weet zeker dat ik mijn serial number goed heb ingevuld...?

[ Voor 12% gewijzigd door MercedesCLS op 24-08-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Met koorts door de stad... Ongelukken op brommers... Men heeft veel over voor dit spel :D
Moet zelf nog tot morgen wachten, mijn CE past niet door de brievenbus.

Er viel mij wel iets op in de demo... Als ik in het begin alleen naar het water kijk (dus naar beneden kijken zodat er alleen water op je scherm is) dan zag je wat leek op horizontale en verticale lijnen. Alsof dat water bestond uit grote vierkante textures. Maar dit kan niet toch?? Af en toe leek ik ook wel macro-blocking achtige taferelen te zien. Ik zal nog eens goed kijken morgen.
Speel btw op een 8800gtx en e6750.
MercedesCLS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:43:

Activation Failed
Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL NUMBER has been entered correctly. .. . . . . .

Dude... ik hoop niet dat iemand er met je serial vandoor is :X

[ Voor 27% gewijzigd door Nyarlathotep op 24-08-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Sillymidget schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:39:
tot nu toe een leuke game. Goede sfeer en verhaallijn.

Ik vind het alleen beetje jammer hoe die splicers op je af komen. Misschien ligt het aan mijn boxen ofzo, maar ik hoor ze wel praten, heel ver weg, en dan opeens staan ze in je rug te hakken..
Misschien even naar de audio opties gaan en "reverb" uitzetten. Dit staat standaard aan en met mijn speakers klonk het alsof men aan het fluisteren was de hele tijd. Optie uitzetten scheelde een hoop (alhoewel ik alsnog met verhoogde volume speel omdat ik het geluid overal wat te zacht vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
MercedesCLS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:43:

Activation Failed

Lees het topic verder even. De laatste 10 posts gaan over dat niemand het spel meer kan activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercedesCLS
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Adlermann schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Lees het topic verder even. De laatste 10 posts gaan over dat niemand het spel meer kan activeren :)
Inderdaad. Thanks for mentioning
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.