Tnx iedereen. Leuk om hier wat namen te zien van vroegah en van mensen die ik ook persoonlijk gzien heb.
Eigenlijk valt het nerd gehalte van mijn inzet op het forum ontzettend mee. Heb er nog veel mensen mee leren kennen en ontmoet (sterker nog, groepje Utrecht ex-mods van de HK&SG, WL en AV (2x) is nu een vrienden-feest-stap-sport clubje

).
Ik herinner me nog een ICQ discussie met jou Exirion, heb er nog een leuk screenshot van, vlak voordat we beide mod werden, dat we onszelf zo ontzettend goed vonden en wij het eigenlijk zouden moeten gaan doen. Hahaha.
ICQ, dat kent vast niemand meer trouwens. Ik ook amper

.
Ik heb me in elk geval goed vermaakt en ook best behoorlijk relevante dingen geleerd. (klantgericht denken is hier vooral sterk ontwikkeld, maar ook zat andere zaken, beleidsmatige zaken, zou best ng wel een tijdje aan willen blijven als ik nog wat meer zaken zou mogen aanpakken, zoals grote topics, die nu alleen halfzacht een ander naampje hebben gekregen).
Maarja, een forum besturen is nu eenmaal lastig, zeker als je eigenlijk geen impopulaire maatregelen kan/wil nemen omdat je met vrijwilligers als mods werkt. Ik vind dat nog steeds reuze interessant! Maar het werk van een simpel modje niet echt meer

.