Ik leg mijn functie als moderator neer

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Zo, een lekkere formele titel :).

Omdat ik er maar weinig tijd voor heb en maak en ik de zaak vaak een beetje laat verslonzen, heb ik besloten om te stoppen met AV forum modereren. De nieuwe jonge garde mag het van mij overnemen. Ik heb er een geweldige tijd aan gehad. Kostte me een jaar of twee wel een beetje een sociaal leven, maar daar moet je balans in vinden. Da's nu gelukt en daar is voor uren forum geen ruimte meer voor. Ik blijf absoluut een vaste bezoeker die nog jaren in de top 100 blijft staan :P.

Ik vond het echt heel cool dat tweakers.net een 7-8 jaar geleden (ja we zij oud) een AV forum gestart is! Aanvankelijk door vooral Jag gemod, lang door ons samen gedaan, wat geleid heeft tot een coole vriendschap (waarin het forum een zeer kleine rol speelt inmiddels :)). Ik heb ook wat collega's versleten. Ook bedankt Raymond/Lampje en Play!

Nog net de broodnodige splitsing meegemaakt (die stomme schermen moesten maar eens opzouten uit AV :P). Aan Abbadon en voodooless om het beheer nu samen te doen en aan Koeitje de eer om het video-forum tot een nog groter succes te maken!

Succes allen en iedereen bedankt voor alles. Ik heb het erg naar mijn zin gehad!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp