Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
aaaahhhhh zie je wel, je weet wel dat ik tog iets weet :P

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:35
wahahahha

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

RaJitsu

B.S.U.R.

Weet iemand of dit ding ook uit komt in de niet-Armani versie?

B.S.U.R.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nee dat komt hij niet.

Er komt wel een P720 DuoS non Armani. Wanneer ? Dat duurt nog een tijdje...

[ Voor 32% gewijzigd door W00fer op 11-01-2008 23:49 ]

Verwijderd

Is deze telefoon zo weinig verkocht of is het geen tweakers dingetje. Hoop het eerste (exclusief dingetje niet zo`n nokia die iedereen heeft...) en denk ook wel het laatste trouwens. Wel jammer, had wel wat meer reviews en ervaringen willen zien van deze telefoon. :9

• KKoning
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 16:32
Ik denk dat hij gewoon vrij weinig verkocht wordt. Ben er opzich wel blij mee, loop ik iig niet met een ding rond dat iedereen heeft. Hij bevalt mij nog steeds prima. Accu gaat als je het toestel weinig belast met muziek tot 5 dagen mee. Na ongeveer 7 uur muziek vind hij het wel weer leuk om aan de lader te liggen.

Verwijderd

Ik ben er ook prima tevreden mee. Even wennen, maar wel lekker. Kan alleen de kleuren van het menu niet veranderen? Iemand die dat wel kan?

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-11 22:16
darryl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:20:
[...]

dat hoesje wat jij gebruikt is al1 een hoesje, er zal dus nooit worden opgenomen als je t open doet, er er wordt dus ook niet opgehangen als je t dicht doet.
het is gewoon 4show en 4 bescherming. er zitten (als t goed is ) ook g1 connectors in t hoesje, dus hij maakt op geen enkel mogelijke mannier contact met de telefoon. ;)
groetjes mij
als je aan het bellen en je doet het hoesje dicht verbreekt de telefoon wel de verbinding daarnaast gaat het licht ook direct uit als je het klepje dicht doet er zit namelijk een magneetje in het klepje.
wat hadden jullie trouwens in de verpakking zitten? op diverse site's (waaronder een persbericht van samsung) staat dat er ook een bluetooth headsetje bij zit en op armanisamsungphone
hebben ze het over een "light" en "premium" box :?

• azortje
goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:00:
ik heb hem dus nu ook 4 dagen. ik gebruik dus het hoesje met het klepje. Maar als ik het klepje open doen word er niet op genomen hebben jullie dit ook? Eerlijk gezegd vind de Armani Phone niet echt special ik wil waarschijnlijk al verkopen.
zou ook niet echt handig zijn als je niet eerst kunt zien wie er belt :+

Verwijderd

Snuggere opmerking ^ klinkt wel logisch idd.
Maar opzich is men wel te vreden? In de reviews wil iedereen een smartphone maar dat is het niet en dat hoef ik ook niet (heb niet voor jan met de korte achternaam een nieuwe laptop gekocht...) en ik ben ook niet iemand met een sms duim. Ik sms dus niet extreem snel, dan moet het wel lukken met deze telefoon? ben wel pda touchscreen gewend dus.. Zoek gewoon een mooie phone en eentje die niet iedereen al heeft (zelfs nokia n95 zijn al haast standaard...)
Denk dat ik deze neem met nieuw abbo binnenkort.

Verwijderd

Ik had nog een vraagje aan de mensen die de samsung al hebben. Werkt de pc synchronisatie goed? kun je je outlook contact personen makkelijk in je telefoon zetten en agenda?
En kan je ook adressen aan contacten koppelen of kun je alleen email en nummers opslaan?

• azortje
ben opzich wel tevreden ja het smsen kan na een beetje oefenen redelijk snel de telefoon zal niet te traag zijn om je bij te houden tis alleen soms lastig dat hij niet de goede toets pakt. in het begin is de hele telefoon wennen maar na een tijdje wordt je er steeds sneller mee. hoe de pc synchronisatie werkt weet ik niet precies er wordt gewoon samsung pc studio meegeleverd. dit is een telefoon die je wilt om het uiterlijk als het je om de specs te doen is moet je idd gewoon een nokia n95 nemen of een htc tytn 2

[ Voor 0% gewijzigd door azortje op 01-02-2008 21:56 . Reden: typfout ]

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik mag binnen kort een new telefoon uitkiezen. en heb deze in mijn gedachten.
alleen ik heb een vraag erover:
hoe zit het met de 3party software? want ik zie hier binnen niemand over software praten. het lijkt net over er geen software voor deze telefoon worden gemaakt...

• azortje
heb ook nog niks gevonden/gezien

Verwijderd

Al een oud topic maar goed, heb de telefoon nu ook. Ja het is wel ff wennen en als je veel smst en vooral snel dan ga jeje ergeren. Verder zitten er een hoop handigheden in die een heleboel mensen niet weten en daardoor hebben ze moeite met touchscreen terwijl het soms simpel weg scrollen is :+ ...

Heb wel een zaklamp functie ontdenkt waar ik nog niks over had gehoord of gelezen, volume knop en de fotoknop tegelijk indrukken.. kwam er ook per ongeluk achter.
Synchroniseren met pc (Vista) gaat ook top, er zat ook een 1gb kaartje bij wat altijd relax is natuurlijk. Wel wat traag met muziek lezen, maar geluid is gewoon goed en volume ook! :X
Verder wel sjiek dingetje, hoewel het voor mij een samsung blijft en niet een armani. :*)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 14:47 . Reden: spelfout ]

• KKoning
Voor de zaklamp functie hoef je niet de volumeknop en de fotoknop in de drukken hoor. Alleen volume zachter werkt ook prima.

Gebruik jij nog iets van de hoesjes/zakjes? Ik gebruik het totaal niet...

Verwijderd

Ik heb hem ook, maar ben op zoek naar een ander, als iemand hem wil overnemen? Stuur even een mailjte: jamesbondfan1 apestaartje heettemail.com Ben wel weer toe aan een andere :-)

Verwijderd

Ik snap niet dat er niet meer mensen enthousiast zijn. Ik heb diverse nokia's gehad, en buiten de sony ericsson toestellen om is dat een van de betere die ik gehad heb. Lekker snel, superlang standby, en gewoon sjiek, niemand anders heeft 'm! Ik vind het wel jammer dat de .jar bestandjes niet werken, volgens mij kan ik geen andere spelletjes etc. erop zetten nu, terwijl er wel java op zit, maar ik zoek nog even verder :D
De armani versie is 100x mooier dan het toestel op de voorpagina van dit topic, hele sjieke en dure uitrstraling, heel degelijk ook.
Het syncen met outlook gaat zonder problemen, ik kon al mijn gegevens binnen een paar minuten weer overzetten.

Verwijderd

You`re right, alleen volume zachter tijdje inhouden werkt ook voor zaklamp. :o

Ik gebruik nu nog het lerenhoesje, dan druk je ook geen toetsen in etc. Maar ben ook bang voor krassen, heb nog nooit samsung gehad dus weet niet hoe het zit met schermsterkte? KKoning jij gebruikt hem dus zonder hoesjes en dat gaat goed? Zit er aan te denken om ook zonder die hoes te doen wordt hij tig keer mooier van namelijk. Minder pda achtig ook hehe :*)

Samsung studio werkt idd goed, alleen kreeg heleboel dubbelvermeldingen in Outlook en nummers in etc ipv mobiel of thuis locatie in telefoon maar dat komt met name door dat ik van nokia 6230i naar motorola razr naar nokia 6300 en nu naar deze samsung ben gegaan (in 1 jaar tijd ong :D ). Die razr is de mooiste telefoon maar wat een bagger telsoftware van motorola zeg!!
Maar heb dus alle contacten uitgeprint uit outlook (voor de zekerheid) en toen opgeslagen in samsungeditor alles verwijdert in outlook en toen weer gesynced, nu is alles goed ;)

Laat het maar een exclusief telefoontje blijven dat heb ik het liefst! 8)

Verwijderd

volume zachter? harder bedoelen jullie.
Ik gebruik ook de hoesjes niet, vind 'm zo het mooist. Het valt me op dat het scherm helemaal niet zo snel vies word als bij andere toestellen, ik heb eigenlijk nooit vieze vingers erop. Ik mis wel wat extra games enzo, weet iemand waar ik die kan vinden? de jar files (waarvan ik dacht dat het gewoon standaard java was) die op de nokia en sony wel werkten, werken op de samsung niet :(

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
iemand al iets gehoord over de F480 van samsung? Erg mooie telefoon, heb verder op tweakers er nog niks over gevonden, vandaar dat ik hem ff noem in dit topic.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Verwijderd

Ik heb inmiddels gelezen dat je van een .jar file een .jad file moet maken om het te kunnen installeren, dat gaat perfect, helaas kan ik de spellen niet spelen, simpelweg omdat ik ze niet kan bedienen via het touchscreen :(

• azortje
is iemand al ergens de armani bluetooth headset (wep 410) tegengekomen?
het hoesje is inderdaad erg handig je hoeft geen gebruik te maken van toetsenblokkering
maar het doet wel afbreuk aan de afmetingen zonder hoesje is hij zo mooi klein :9~
verder ben ik niet echt te spreken over de standbytijd van het toestel....

• KKoning
@ janheimw; Ik gebruik hem idd zonder hoesje en heb nog geen krassen op het scherm. Wel wat op de metalen achterkant, maar dat maakt mij niet uit.

@Crazylegs; Ik zou niets weten van een F480.

@ Azortje; Ben nog niets tegengekomen van de Wep410, maar heb daar ook geen behoefde aan. De standbytijd is idd niet geweldig. Daarnaast is het ook moeilijk in te schatten wanneer hij leeg is omdat je bij de batterij maar een schaalverdeling van drie blokjes heeft. Al hij s'avonds op twee staat laat ik hem al op als ik de volgende dag weet dat ik mp3's ga luisteren. Dus dit zorgt er voor dat ik hem bijna elke twee dagen wel oplaat..

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
KKoning schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:12:
@ janheimw; Ik gebruik hem idd zonder hoesje en heb nog geen krassen op het scherm. Wel wat op de metalen achterkant, maar dat maakt mij niet uit.
<>
Da's nog positief dan. Heb zelf een P310, heb de afgelopen 10 jaar geen enkele gsm gezien die zo enorm krasgevoelig was. Vooral het metaal op de achterkant, maar ook het display. Zelfs wanneer-ie in 't hoesje zat bleken er krasjes op te komen.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Opvolger van de armani phone, de samsung F480, volgens een aantal sites komt hij in april / mei op de markt.
Hier nog niks van gezien op GoT, best jammer het toestel is echt super volgens mij.

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4704

misschien een idee voor een creatief iemand om voor de F480 een leuke startpost te maken?

[ Voor 16% gewijzigd door crazylegs op 27-02-2008 16:55 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• KKoning
Die opvolger is dan wel donderse snel zeg. Gaan wij daar ook nog wat van merken? Update van de interface ofzo? Zal wel niet natuurlijk..

Verwijderd

Kga maar proberen niet ongelukkig te worden van het feit dat ik net cash heb neergelegd voor deze telefoon en er al een opvolger is.. Maar is wel stukkie groter zoals te lezen en te zien is. Verder zal die misschien wat sneller zijn maar touch blijft touch dus zal niet wezenlijk anders zijn, Gewoon een vrolijker menu. Vind de p520 nog steeds super strak eruit zien dus.

• KKoning
Zo, na een tijd geen nieuwe post meer hier zal ik weer eens wat typen. Ik ben nog steeds een tevreden eigenaar van de P520. Helaas was ik vorige week op school mijn standaard koptelefoon vergeten en was er niemand zo lief om dat ding af te leveren bij de huisbaas. Zodoende kon ik opzoek naar een nieuwe. Maar de standaard koptelefoon beviel me niet echt, hij bleef niet goed zitten in mijn oren, dus ben ik verder gaan zoeken naar een andere. Een draadloze wel te verstaan. Na een klein tijdje zoeken heb ik voor de SBH170 gekozen, mede omdat ik deze goedkoop tweedehans op de kop heb weten te tikken. Het systeem werkt prima en is zonder draden wel heel handig. Het geluid is ook nog eens stukken beter. Genoeg gelult, hier wat plaatjes;

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v437/bochtenvreter/100_4487.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v437/bochtenvreter/100_4488.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v437/bochtenvreter/100_4490.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v437/bochtenvreter/100_4491.jpg

• W00fer
  • Niet online
Ziet er chique uit dat aluminium bij de Armani !

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik heb deze telefoon sinds een aantal dagen, ben er erg tevreden over, alleen de browser vind ik vrij matig... Daarom wil ik opera mini of een eventuele andere browser voor mobiele telefoons erop zetten.

Na het downloaden van opere mini Jar en ook Jad bestand, kan ik het niet installeren (niet ondersteund bestand).

Weet iemand hier een oplossing voor of zal ik het met de standaard browser moeten doen?

Alvast bedankt,

Tom

• W00fer
  • Niet online
Ik denk dat dat komt omdat Java protection aanstaat. Je kunt niet zomaar java installeren op Samsung telefoons.

Google even naar secret codes for samsung p520 ofzo.

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 19:14
Weet iemand of dit toestel ook nog te krijgen is als non-Armani telefoon? Oftewel zoals het plaatje in de start post. Ik ben namelijk niet zo van Armani, maar vind de telefoon wel mooi :D

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik kan de samsung armani kopen voor 300€. Ik heb momenteel (al meer dan een jaar) een nokia n73. Zou dit een serieuze verbetering zijn?

Verwijderd

Nee, ik denk eerlijk gezegd dat de E51 jou beter zal bevallen (omdat je nu een N73 hebt)

Verwijderd

De E51 is totaal mijn ding niet hoor! Looks zijn redelijk belangrijk!
toch bedankt!

Verwijderd

haha waarom heb je dan de N73? Dat ding is fugly, maar er zit wel symbian os op! de E51 is mooi EN heeft symbian! Ga er eens een keer naar kijken in de mediamarkt ofzo, de blacksteel versie

Verwijderd

ik had die gsm gekocht 3maand voor hij uitkwam in België, toen top scherm en dito foto's...

Verwijderd

In mijn pakket zat geen berschermzakje. Maar ik wil hem echter wel graag gebruiken. Heeft iemand een berschermzakje van Armani over tegen betaling of waar kan ik er een kopen?

Verwijderd

@waterchiller. Ben je tevreden van de gsm? Lukt het typen van smssen vlot? Kan je een andere achtergrond/thema instellen?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:37
Om even in te haken in dit topic. Over een maand mag ik een nieuw abo uitkiezen.

Enige dat ik wil in deze telefoon wat er i.t.t mijn E900 niet zit is een uitgebreide agenda functie. Zit deze in deze telefoon? :)

En is de agenda funcit hetzelfde als in de opvolger, de F480?

[ Voor 13% gewijzigd door Tomino op 26-05-2008 12:09 ]

Verwijderd

@ Grego:
ik ben over het algemeen tevreden met de telefoon. De P 520 is zeer stijlvol en ligt lekker in de hand.
Ik moet eerlijk zeggen dat het smsen mij minder snel afgaat dan op een telefoon met toetsenbord! Mijns inziens is het een kwestie van oefenen.
Verder moet je wel veel menukeuzes invoeren om bijvoorbeeld te smsen, wat omslachtig is.
Andere achtergronden zijn in te stellen en er zitten er dan ook een aantal in de telefoon.

• KKoning
Waterchiller, welk beschermzakje bedoel je? Die kleine? Voor 5e kun je hem wel overnemen van mij, ik gebruik hem toch niet. Stuur maar een pm of zet het hier neer.

Verwijderd

Hmmm ben er nog steeds niet uit. De F490 of de armani P520. De armani zit er in ieder geval wel veel beter uit (en veel kleiner).

• W00fer
  • Niet online
Momenteel ook de Armani tijdelijk in bezit. Ik zou toch eventjes de F480 opzoeken, aangezien het touchscreen daar veel verder ontwikkeld is dan dat van de Armani.

Sms'en op de Armani vind ik niet echt een pretje. Misschien op de F480 wel, die is nu net 2 weken uit.

Verwijderd

Is dat bij jullie ook dat de belkwaliteit echt niet goed is?! Of ligt dit enkel aan mijn toestel?

• KKoning
Ik heb geen problemen met de belkwaliteit. Natuurlijk is het niet zo hoog als bij mijn eerste Nokia's, maar slecht is het niet. Het is eerder dat mijn ontvangst vaak onder de maat is. Soms heeft hij in mijn broekzak gewoon geen ontvangst. Heel irritant.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Bel kwaliteit is sinds deze week ook superrrr slecht! hele tijd zon zoemend geluid alsof je naast een luidspreker ofzo staat! Mijn batterij word ook heeel erg warm, toestel is dan bijna niet meer vast te houden!
Heeft iemand hier ervaring mee? wat zou dit kunnen zijn? :?

• W00fer
  • Niet online
Ik denk dat er wat kapot is. Dat de accu warm wordt, is normaal. Maar heet ?

Haal hem er eens uit en herplaats hem eens.

• Lud0v1c
  • Laatst online: 18-11 15:51
Sinds dat het interne geheugen van mijn Armani Phone vol is geraakt met foto's heb ik de standaard locatie van mijn camera gewijzigd naar de bijgeleverde 1 GB Sandisk Micro SD. Maar ik heb nu het probleem dat als ik blader in de foto's map van de geheugenkaart het extreem lang duurt voordat hij het laadt. Tussen het moment dat ik druk op map foto's en dat ik de foto's zie, duurt ong. 14 seconden! Scrollen in de lijst met thumbnails duurt 10 seconden. Daarna als ik een foto's wil bekijken op fullscreen, duurt het nog eens 5 seconden. Ik heb de Micro SD kaart er al eens uitgehaald maar dat hielp niet veel. Meer mensen hier last van? Waar kan dit aan liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door Lud0v1c op 13-08-2008 19:59 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Verwijderd

Waarom zie je deze phone zo weinig? Wat ik er over lees is het toch een prima ding? Toch zijn de HTC en iPhone megasuccessen en is dit geen succes. Of is dat alleen in Nederland zo?

• ind0mi

ind0mi

@Woofer; dit heb ik al verschillende keren gedaan, maar heeft niks geholpen.
Bel kwaliteit lijkt steeds slechter te worden, die zoooeeemmmmm tussen de gesprekken door is echt IRRI!!
Zou het iets met de interne antenne te maken hebben? :/

• Lud0v1c
Lud0v1c schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:04:
Sinds dat het interne geheugen van mijn Armani Phone vol is geraakt met foto's heb ik de standaard locatie van mijn camera gewijzigd naar de bijgeleverde 1 GB Sandisk Micro SD. Maar ik heb nu het probleem dat als ik blader in de foto's map van de geheugenkaart het extreem lang duurt voordat hij het laadt. Tussen het moment dat ik druk op map foto's en dat ik de foto's zie, duurt ong. 14 seconden! Scrollen in de lijst met thumbnails duurt 10 seconden. Daarna als ik een foto's wil bekijken op fullscreen, duurt het nog eens 5 seconden. Ik heb de Micro SD kaart er al eens uitgehaald maar dat hielp niet veel. Meer mensen hier last van? Waar kan dit aan liggen?
De geheugenkaart is overigens geformatteerd met FAT

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Lud0v1c
Ik heb nu de geheugenkaart geformatteerd in de telefoon en dat levert maar beperkte snelheidswinst op.

• W00fer
  • Niet online
ind0mi schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 07:36:
@Woofer; dit heb ik al verschillende keren gedaan, maar heeft niks geholpen.
Bel kwaliteit lijkt steeds slechter te worden, die zoooeeemmmmm tussen de gesprekken door is echt IRRI!!
Zou het iets met de interne antenne te maken hebben? :/
Je zou voor de dure oplossing kunnen gaan. Dat gaatje openpeuren aan de achterkant van het apparaat en er een externe antenne aan kunnen hangen.

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:33:
Waarom zie je deze phone zo weinig? Wat ik er over lees is het toch een prima ding? Toch zijn de HTC en iPhone megasuccessen en is dit geen succes. Of is dat alleen in Nederland zo?
Hij is al redelijk oud he. Weinig verkrijgbaar en duur (500+ euro toendertijd).

Verwijderd

Zijn hier nog meer mensen met een samsun p520 die last hebben van de zoem tijdens het bellen??

Ik word er namelijk zo onderhand gestoord van.. Heeft iemand het op kunnen lossen of de oorzaak ervan gevonden??

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:04:
Zijn hier nog meer mensen met een samsun p520 die last hebben van de zoem tijdens het bellen??

Ik word er namelijk zo onderhand gestoord van.. Heeft iemand het op kunnen lossen of de oorzaak ervan gevonden??
Jep.. ook nog stteds last van dat gezoem! nog geen oplossing (behalve dure reparatie) kunnen vinden.. jij al iets gevonden?
Het blijft irri.. maar ach je gaat zelfs aan dit wennen! :/

Verwijderd

Ik ga eens contact opnemen met kpn aangezien het toestel echt 2 maanden oud is..

Moet toch onder garantie vallen ??

• ind0mi

ind0mi

nja kheb via ebay een nieuwe accu gekocht.. ben benieuwd of dit iets gaat helpen.. want batterij word nu ook super warm tijdens bellen..
Pagina: 1 2 3 Laatste