op de website van armani/samsung sta dan weer da er wel wifi inzit
http://www.armaniphone.info/armani-phone-specifications.html
Verwijderd
WiFi is ook natuurlijk iets wat je zo 1 2 3 ff uit een product kan verwijderem of juist erin doen.
Hoe zit het met de review's ? Toen had hij tog gewoon WiFi
Je had even de kleine lettertjes onder aan de site moeten lezenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:23:
op de website van armani/samsung sta dan weer da er wel wifi inzithttp://www.armaniphone.info/armani-phone-specifications.html
This site is in no way affiliated with Samsung or Giorgio Armani
site developed by utopiagraphix.co.uk manchester web design
Nou, ik heb geen enkele echte review gezien waarin WiFi werd getoont en ik volg deze telefoon al bijna vanaf het begin. De P520 zou het wel hebben gehad, maar de Armani niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:39:
WiFi is ook natuurlijk iets wat je zo 1 2 3 ff uit een product kan verwijderem of juist erin doen.
De officiële site is trouwens www.armanisamsungphone.com
[ Voor 29% gewijzigd door heracles op 29-11-2007 10:33 ]
Nog 1 weekje wachten! Er zijn voor mij geen alternatieven, deze moet ik hebben.
Weet iemand trouwens of bij deze Armani phone ook een extra batterij zit in het lederen mapje zoals bij de P310?
Weet iemand trouwens of bij deze Armani phone ook een extra batterij zit in het lederen mapje zoals bij de P310?
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Vandaag is er een persbericht uit gegaan over de Serenata en de Armani phone:
De Giorgio Armani-Samsung mobiele telefoon is vanaf half december 2007 verkrijgbaar voor een verkoopadviesprijs van € 599,- inclusief BTW.
Ter bescherming van de telefoon is een leren Giorgio Armani-etui met extra batterij inbegrepen.Lud0v1c schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:45:
600 euro vind ik toch iets te duur. De vraag is natuurlijk of de meeste webwinkels zich hieraan houden.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
heb jij hem al besteld dan?Lud0v1c schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:45:
Nee nog niet. Ik heb een zakelijk abonnement en daarom koop ik deze los. Aangezien je losse toestellen alleen op internet kan bestellen, kijk ik regelmatig op goedkope site als gsmtrack.nl en typhone.nl of ze de telefoon al beschikbaar hebben.
http://www.yourmobilephonereviews.co.uk/samsung_armani_reviews.htm Deze site zegt daadwerkelijk dat de armani phone over WiFi beschikt? zowel in het begin, als in de 3de alinea en op t eind bij de specs?? idem voor de site letsgomobile.org??
misschien toch 2 versies? of een weiziging
Dit is eigenlijk meer een beschrijving van de telefoon in plaats van een echte review, ze hebben de telefoon volgens mij niet daadwerkelijk in de hand gehad. Er staan ook totaal geen sterke/zwakke punten van het toestel in, enkel een uigebreide beschrijving van de (foutieve ?) specs. Die van let's go mobile is net zo... Ik ben dan ook bang dat er echt geen WiFi opzit.darryl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:00:
http://www.yourmobilephonereviews.co.uk/samsung_armani_reviews.htm Deze site zegt daadwerkelijk dat de armani phone over WiFi beschikt? zowel in het begin, als in de 3de alinea en op t eind bij de specs?? idem voor de site letsgomobile.org??
kingrichard47 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:44:
[...]
Dit is eigenlijk meer een beschrijving van de telefoon in plaats van een echte review, ze hebben de telefoon volgens mij niet daadwerkelijk in de hand gehad. Er staan ook totaal geen sterke/zwakke punten van het toestel in, enkel een uigebreide beschrijving van de (foutieve ?) specs. Die van let's go mobile is net zo... Ik ben dan ook bang dat er echt geen WiFi opzit.
typhone
Goed nieuws. Jongens hij is uit, en voor de prijs van €481!! en volgens de site heeft hij WIFI
Goed nieuws. Jongens hij is uit, en voor de prijs van €481!! en volgens de site heeft hij WIFI
Verwijderd
Ben benieuwd naar de eerste reacties en waar mensen de telefoon in de winkel zien? Belcompany?
Maar de Samsung i620 had volgens hun ook WiFi, ik heb toen naar hen gemaild, en zij zeiden toen dat deze telefoon g1 wifi had.Lud0v1c schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:23:
typhone
Dus nie blindelings op deze specs vertrouwen. Mar k mail nog mar ff voor de zekersheid
Gr. me
Heb je al uberhaupt een keer naar de foto's gekeken van de achterkant van de Samsung?darryl schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:01:
Heeft de armani phone een zaklantaarn functie??? lijtk me zeer sterk (tenzij je t licht vh beeldscherm bedoeld)
En met hoeveel gb kan je dees max uitbreiden?
En nogmaals, als de persvoorlichting van Samsung zegt dat hij geen WiFi heeft, heeft hij ook echt geen WiFi hoor.
hier staat de armani phone voor maar 422 euro, 3.50 zijn de verzend kosten volgens kieskeurig.nl
Ik vind het uitzonderlijk goedkoop voor deze telefoon, hij is zelfs goedkoper dat de LG viewty op zn goedkoopst (429)
En iemand de telefoon al besteld of beter nog binnen??
Ik vind het uitzonderlijk goedkoop voor deze telefoon, hij is zelfs goedkoper dat de LG viewty op zn goedkoopst (429)
Eigenlijk niet zo raar dat die goedkoper is dan de LG Viewty. Het enige wat de Armani 'extra' heeft tov de Viewty is het Armani gebeuren en het design (maar dat is persoonlijk...), niet echt een hogere prijs waard (voor mij dan). Verder is die eigenlijk op alle punten minder: Langzamer (?), slechtere camera, kleiner scherm, lastigere/onhandige interface
Je vergeet de slechtere flash en de slechte internetmogelijkhedenkingrichard47 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:33:
Eigenlijk niet zo raar dat die goedkoper is dan de LG Viewty. Het enige wat de Armani 'extra' heeft tov de Viewty is het Armani gebeuren en het design (maar dat is persoonlijk...), niet echt een hogere prijs waard (voor mij dan). Verder is die eigenlijk op alle punten minder: Langzamer (?), slechtere camera, kleiner scherm, lastigere/onhandige interface
Dat lastigere interface kan je in twijvel nemen, dit ligt behoorlijk aan de persoon zelf, en het is gewoon een samsung interface waar volgens videos velen mee bekend zijn, en deze schijnt goed te werken. Maar dat deze telfoon Armani is kost zeker een paar centen, maar ik bedoelde meer dat deze zo goedkoop is terwijl hij hierna het goedkoopst is bij typhone voor 481 eur. dit is toch een behoorlijk verschil, en dat geldt alleen voor deze telfoonkingrichard47 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:33:
Maar vergeet ook niet dat deze telefoon buiten dat ie branded is ook nog kleiner en lichter is, microsd kaart kan er gewoon via de zijkant in, je krijgt er 1gb kaart bij, verder nog een lederen hoesje (ook van armani), en een headset die ook van armani is. kost allemaal wat centen meer omdat het branded is. maarja je houdt ervan of je houdt er niet van ...
wat bedoel je met flash? en over de internetmogelijkheden, die zijn toch hetzelfde als bij de viewty?? of vergis ik mij (kans is meestal heeelll groot)heracles schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:37:
[...]
Je vergeet de slechtere flash en de slechte internetmogelijkheden.
en verder kan je nog niet echt veel over het internet browser werken omdat deze nog nooit echt zijn gerieviewd (voor zover dat een ww is
Ik was ook benieuwd en ik heb ff op die site gekeken. Er staat:" Langere Levertijd" bij de de voorraadcheck, dus ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice om te weten hoe lang het ong. duurt. Krijg ik een failure notice :Remote host said: 550 sorry, no mailbox here by that name.darryl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:52:
hier staat de armani phone voor maar 422 euro, 3.50 zijn de verzend kosten volgens kieskeurig.nl
edit: Mailadres = info@mobileplaza.nl
antwoord:
De indicatie die onze leverancier geeft is januari 2008.
Let wel, dit is een indicatie, dus het is mogelijk dat deze levertijd kan uitlopen dan wel vervroegen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Lud0v1c op 07-12-2007 15:59 ]
hhhmmm... valt nog best mee, ik bedoel ik moet toch nog eerst sparen voordat ik m kan kopen, en ik denk zelf dat ik (als ik deze koop) t pas rond januari zal gaan doenLud0v1c schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:54:
[...]
antwoord:
De indicatie die onze leverancier geeft is januari 2008.
Let wel, dit is een indicatie, dus het is mogelijk dat deze levertijd kan uitlopen dan wel vervroegen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[...]
Flash is flitserdarryl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:41:
[...]
wat bedoel je met flash? en over de internetmogelijkheden, die zijn toch hetzelfde als bij de viewty?? of vergis ik mij (kans is meestal heeelll groot)
en verder kan je nog niet echt veel over het internet browser werken omdat deze nog nooit echt zijn gerieviewd (voor zover dat een ww is)
Verder zijn de internetmogelijkheden zeker niet gelijk! De Armani ondersteunt geen HSDPA, waardoor je lekker met traag internet mag zitten klooien op de Armani.
Waar zie jij dat ik fan ben van de Viewty? Ik noem alleen de nadelen op tegenover de Viewty(waar ik niet eens mee ben begonnenVerwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:48:
Als je zo'n fan bent van de viewty, waarom dan hier aanwezig?
Ik was wel heel erg geinteresseerd in de P520. Alleen de Armani moet ik nu maar even afwachten wat dat precies word.
ooww ok dat wist ik niet.heracles schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:22:
[...]
Flash is flitser. Bij de Armani heb je een led-flitser, bij de Viewty een xenon-flitser(die véél beter is).
Verder zijn de internetmogelijkheden zeker niet gelijk! De Armani ondersteunt geen HSDPA, waardoor je lekker met traag internet mag zitten klooien op de Armani.
maarja dat maakt voor mij nix uit want ik heb tog geen abbo daarvoor, en ga K ook nie nemen. hoewel ik het ontbreken van WIFI op beide telefoons een groot nadeel vind
Verwijderd
Via www.armaniphone.nl is ie al leverbaar (of te reserveren, is niet helemaal duidelijk. In ieder geval gratis bij een abonnement van 35 Euro, 1e jaar 28 Euro.
Weet niet of dit de beste aanbieding is/wordt. Vooralsnog wel het goedkoopste abo zonder bijbetalen voor de phone voor zover ik kan nagaan.
Weet niet of dit de beste aanbieding is/wordt. Vooralsnog wel het goedkoopste abo zonder bijbetalen voor de phone voor zover ik kan nagaan.
Mijn neef, die bij media markt werkt, zegt dat ze die telefoon pas in week 51 verwachten...Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:18:
maar nog niemand die hem in zijn handen heeft gehad????
Ik denk dus dat je 'm nog nergens echt kan zien/vasthouden.
Bij veel winkels kun je 'm daarom alleen maar bestellen, o.a. bij Belcompany dus, waar je normaal ook direct in de winkel je telefoon kunt kopen.
geduld is een schoone zaak inderdaaddarryl schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:02:
[...]
Mijn neef, die bij media markt werkt, zegt dat ze die telefoon pas in week 51 verwachten...
Ik denk dus dat je 'm nog nergens echt kan zien/vasthouden.
Bij veel winkels kun je 'm daarom alleen maar bestellen, o.a. bij Belcompany dus, waar je normaal ook direct in de winkel je telefoon kunt kopen.
" Geachte heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Hierbij kan ik u melden dat het toestel beschikt
over WIFI ondersteuning. Graag verwijs ik u voor meer informatie naar de
volgende link. http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1e31c9c
Het toestel is te gebruiken met een geheugenkaart van maximaal 4 gb.
Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 10.00 en 21.00 uur naar 045 - 400 77
66.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V."
Bedankt voor uw bericht. Hierbij kan ik u melden dat het toestel beschikt
over WIFI ondersteuning. Graag verwijs ik u voor meer informatie naar de
volgende link. http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1e31c9c
Het toestel is te gebruiken met een geheugenkaart van maximaal 4 gb.
Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 10.00 en 21.00 uur naar 045 - 400 77
66.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V."
Dit kreeg ik als antwoord op mn mail naar Typhone.nl, waarin ik vroeg of deze telefoon daadwerkelijk over WiFi beschikte zoals vermeld staat op hun site, en met hoeveel GB je deze phone max kunt uitbreiden.
Ik ga deze nog ff reply-en want op de site die zij als argument gebruiken staat ook dat de Samsung i620 over WiFi beschikt, terwijl typhone mij ook per mail heeft verteld dat deze NIET over WiFi beschikt.
We w8ten af....
Nee. Niet op de telefoon iig, misschien wel via een verloopje.darryl schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:34:
weet iemand of de armani phone een 3.5mm in/uitgang heeft?
Geloof nou maar dat dit toestel niet over WiFi beschikt. Als de PR Manager van Samsung Benelux dat zegt zal t heus wel kloppen hoor.darryl schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:19:
[center]" Geachte heer/ mevrouw,
*knip*
Dit kreeg ik als antwoord op mn mail naar Typhone.nl, waarin ik vroeg of deze telefoon daadwerkelijk over WiFi beschikte zoals vermeld staat op hun site, en met hoeveel GB je deze phone max kunt uitbreiden.
Ik ga deze nog ff reply-en want op de site die zij als argument gebruiken staat ook dat de Samsung i620 over WiFi beschikt, terwijl typhone mij ook per mail heeft verteld dat deze NIET over WiFi beschikt.
We w8ten af....
Sowieso slecht geinformeerde webwinkel. In het review van mobile-review.com staat namelijk dat hij maar tot 2 gb herkende, en de 4gb kaart dus niet.
[ Voor 7% gewijzigd door heracles op 12-12-2007 19:27 . Reden: toevoeging tekst. ]
ja dat geloof ik nu ook wel hoor
, ik wilde alleen ff melden dat Typhone er dus wel vertrouwen in heeft, daarom ga ik hen nog ff mailen om hen en hun bron tegen elkaar uit te spelen.
maar kan je met een bluetooth apparaat geen Wifi verbinding maken (met je telefoon)
PS: de handleiding vd armani phone is ook al vrijgegeven, is te vinden op de Samsung site, t is btw een belabberde handleiding, en er wordt ook nog niet echt diep op elk onderwerp ingegaan.
maar kan je met een bluetooth apparaat geen Wifi verbinding maken (met je telefoon)
PS: de handleiding vd armani phone is ook al vrijgegeven, is te vinden op de Samsung site, t is btw een belabberde handleiding, en er wordt ook nog niet echt diep op elk onderwerp ingegaan.
Ik weet niet of dat gaat lukken, ik weet wel dat Samsung gewoonweg slecht voorzien is in wat je allemaal kunt via bluetooth.(geen java bijvoorbeeld). En ik dacht ook dat geinstalleerde java-programma's niet bij de rest van de telefoon konden zeg maar, dus niet met bluetooth kunnen werken.darryl schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:35:
ja dat geloof ik nu ook wel hoor, ik wilde alleen ff melden dat Typhone er dus wel vertrouwen in heeft, daarom ga ik hen nog ff mailen om hen en hun bron tegen elkaar uit te spelen.
Niewemobiel zegt dat hij Wifi heeft, hahahahaha
Die zeiden ook dat een Nokia 3210 een flitser had
Wifi op dit toestel lijkt me ZEER onwaarschijnlijk...
Die zeiden ook dat een Nokia 3210 een flitser had
Wifi op dit toestel lijkt me ZEER onwaarschijnlijk...
[ Voor 20% gewijzigd door W00fer op 12-12-2007 21:01 ]
Klopt daar ben ik mee begonnenheracles schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
[...]
Waar zie jij dat ik fan ben van de Viewty? Ik noem alleen de nadelen op tegenover de Viewty(waar ik niet eens mee ben begonnen).
Hallo allemaal, ben nog nieuw op het forum:)
Weer ontopic:
Heb afgelopen week de telefoon in me handen gehad. Moet wel zeggen, hij is erg strak. Alleen zoals je op elke site ziet is de tekst "giorgio armani" op de telefoon zilver kleurig. In het echt is het echter goud kleurig.
Je kan hem bekijken in de Debitel shop in amersfoort. Hij hangt/ligt er al maar is nog niet te koop. Volgens de verkoper, gaat hij volgende week in de verkoop.
Groeten!
Weer ontopic:
Heb afgelopen week de telefoon in me handen gehad. Moet wel zeggen, hij is erg strak. Alleen zoals je op elke site ziet is de tekst "giorgio armani" op de telefoon zilver kleurig. In het echt is het echter goud kleurig.
Je kan hem bekijken in de Debitel shop in amersfoort. Hij hangt/ligt er al maar is nog niet te koop. Volgens de verkoper, gaat hij volgende week in de verkoop.
Groeten!
Aantal keren gebeld deze week naar Typhone.nl omdat het niet duidelijk op de site staat of de telefoon in voorraad is. De telefoniste zegt dat ze hopen volgende week te kunnen leveren. Dus zoals LarsOo zegt in Week 51
Hiero heb je weer een nieuwe mini review, je ziet ook meteen wat er in de doos meekomt, best aardig opzich
en t is nu ook nog eens mondeling bevestigd; géén WiFi
Maar kan je niet via bluetooth het internet op? iets zoals dit : http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?=&p=26009 of dit
O ja, weet iemand of dit een open platform is?? dus wlk OS, maw kunnen hier ook makkelijk apps voor worden gemaakt door derden?
en t is nu ook nog eens mondeling bevestigd; géén WiFi
Maar kan je niet via bluetooth het internet op? iets zoals dit : http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?=&p=26009 of dit
O ja, weet iemand of dit een open platform is?? dus wlk OS, maw kunnen hier ook makkelijk apps voor worden gemaakt door derden?
[ Voor 13% gewijzigd door greg-a op 15-12-2007 22:47 ]
hier is nog een spange review: http://www.mobile-review.com/review/samsung-p520-armani-en.shtml
@Sony...
jah opzich wel, Ik begin steeds meer te twijvelen tussen dees en de viewty. Maar hij doet wel wat hij moet doen en de snelheid van de concurrenten is ongeveer wel t zelfde
@Sony...
jah opzich wel, Ik begin steeds meer te twijvelen tussen dees en de viewty. Maar hij doet wel wat hij moet doen en de snelheid van de concurrenten is ongeveer wel t zelfde
Verwijderd
Ik ga hem alleen maar gebruiken voor smsen en bellen (wat anders haha) hoop dat hij dat een beetje goed doet en dan ga ik hem halen! ( als hij er eenmaal is)darryl schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:01:
hier is nog een spange review: http://www.mobile-review.com/review/samsung-p520-armani-en.shtml
@Sony...
Inderdaad, SMS en Bellen zijn het belangrijkst. Weet iemand trouwens of dat een beetje lekker werkt met T9 op deze telefoon?Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:10:
[...]
Ik ga hem alleen maar gebruiken voor smsen en bellen (wat anders haha) hoop dat hij dat een beetje goed doet en dan ga ik hem halen! ( als hij er eenmaal is)
Wat ik verder een groot pluspunt vind is dat het volledige scherm wordt gebruikt met het maken van foto's en video's. Ook bij het afspelen vind ik dat beter!
Verwijderd
Net in de winkel gevraagd wanneer hij verwacht werd en weer is hij uitgesteld nu tot 8 januari? Wie weet hier iets van?
Lijkt me erg sterk want alle indicaties wijzen op week 51. Ook zie ik hem nu verschijnen op gsmweb.nl (http://www.gsmweb.nl/forms/los056.htm) voor 494 euro met de slogan "vandaag besteld = morgen in huis" Ik hoop niet dat samsung op deze manier een hype probeert te creëeren, want dat lijkt me zuur eerlijk gezegd.
Edit: Op Gsmtrack.nl staat de telefoon ook nog steeds niet en deze webwinkel blijkt keer op keer de goedkoopste te zijn. Misschien wacht ik wel gewoon totdat deze winkel het toestel in het assortiment heeft.
Edit: Op Gsmtrack.nl staat de telefoon ook nog steeds niet en deze webwinkel blijkt keer op keer de goedkoopste te zijn. Misschien wacht ik wel gewoon totdat deze winkel het toestel in het assortiment heeft.
[ Voor 45% gewijzigd door Lud0v1c op 17-12-2007 17:18 ]
maar jullie kopen deze telefoon al1 om te bellen en sms'en?
is t dan niet verstandiger om een wat goedkopere telefoon te nemen? een sms telefoontje; denk aan de samsung i620.
ik wil nie lullig doen ofzo dus vat dit niet verkeerd op, t desing is idd UBER mooi, of nemen jullie deze telefoon gratis met een abbo?
is t dan niet verstandiger om een wat goedkopere telefoon te nemen? een sms telefoontje; denk aan de samsung i620.
ik wil nie lullig doen ofzo dus vat dit niet verkeerd op, t desing is idd UBER mooi, of nemen jullie deze telefoon gratis met een abbo?
Verwijderd
ik neem hem met abbo en betaal bij wat ik bij moet betalen. Ik neem een éénjarig contract. Ga dus echt voor design en exclusief. Betaal je natuurlijk wel een prijs voor haha! Zijn er nog andere die dit doen?
Ik koop deze telefoon gewoon los, want ik heb al een simonly abbonnement. De prijs van een toestel is namelijk 1 op 1 overgenomen in de abo prijs, soms zelfs duurder. Ik heb al 2 jaar een simpel toestel, maar heel klein en met design, maar nu mis ik toch wel blue tooth, een camera en mp3 ringtones. Dat vind ik het belangrijkste.
Naja dat is niet altijd waar, dat 1 op 1 prijs.Lud0v1c schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:59:
Ik koop deze telefoon gewoon los, want ik heb al een simonly abbonnement. De prijs van een toestel is namelijk 1 op 1 overgenomen in de abo prijs, soms zelfs duurder. Ik heb al 2 jaar een simpel toestel, maar heel klein en met design, maar nu mis ik toch wel blue tooth, een camera en mp3 ringtones. Dat vind ik het belangrijkste.
kijk maar ff naar deze site, met t goedkoopste abb genomen
laat een snelle berekening zien dat je dit betaald in met 1 jr abbo
(3*(0,5*12,50))+(9*12,50)+320= 451,25
Wat redelijk goedkoop is
12.50 zijn misschien de abo kosten, maar jij gaat mij niet vertellen dat jij altijd binnen je bundel blijft?darryl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:22:
[...]
Naja dat is niet altijd waar, dat 1 op 1 prijs.
kijk maar ff naar deze site, met t goedkoopste abb genomen
laat een snelle berekening zien dat je dit betaald in met 1 jr abbo
(3*(0,5*12,50))+(9*12,50)+320= 451,25
Wat redelijk goedkoop is
Ze speculeren juist op het feit dat je veel meer belt. Jouw rekensom klopt wel, mits je altijd binnen je bundel blijft.
Hahahah, dat klopt iddLud0v1c schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:37:
[...]
12.50 zijn misschien de abo kosten, maar jij gaat mij niet vertellen dat jij altijd binnen je bundel blijft?
Ze speculeren juist op het feit dat je veel meer belt. Jouw rekensom klopt wel, mits je altijd binnen je bundel blijft.
maar daar ga je uiteraard wel gewoon vanuit, en om nou elke maand buiten je bundel te gaan...
dan kun je net zo goed een hoger abbo nemen, waarmee de prijs ongeveer het zelfde blijft want de abbo kosten gaan omhoog maar de telefoon prijs naar benee. mar je hebt idd gelijk.
Dat zou ik niet weten, dat moet je echt ff op internet zoeken, ckers voor de keus voor verlengen of nieuw abbogoosche schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:55:
en met abbo en welke ik wil namelijk verlengen of is het beter om een newe abba tenemen
Verwijderd
Heb hem vandaag gezien bij debitel arnhem. Ziet er mooi uit, alleen mochten ze hem nog niet laten zien, draaiend. Hopen dat hij snel in andere winkels ook ligt.
volgens deze site http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2331&ch=1 ligt ie al in de winkels.
maar weet iemand al of je via bluetooth Wlan/WiFi kunt gebruiken?
maar weet iemand al of je via bluetooth Wlan/WiFi kunt gebruiken?
Nou eindelijk is het zover. Ik heb hem vandaag besteld bij gsmtrack.nl voor 499 euro.
typhone.nl is een beetje vaag met betrekking tot voorraad.
typhone.nl is een beetje vaag met betrekking tot voorraad.
Ik kijk er naar uitgoosche schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:34:
Maandag krijg ik hem binnen :d dan zal ik wel een kleine review geven als ik de tijd voor heb
Verwijderd
Ik ga hem zelf over een uurtje ophalen, kan wel een paar foto'tjes maken als er animo voor is...
Het is de Titan Grey versie, was ik eigenlijk specifiek naar op zoek aangezien het feit het toestel overal in de kleur zwart verkocht word. En natuurlijk omdat ik de zilver achtige kleur persoonlijk beter vond uitstralen.
Ik heb overigens niet één foto kunnen vinden van de P520 in Titan Grey via Google... Enkel met 'Samsung' erop ipv 'Armani'.
Dus ik ben benieuwd
Het is de Titan Grey versie, was ik eigenlijk specifiek naar op zoek aangezien het feit het toestel overal in de kleur zwart verkocht word. En natuurlijk omdat ik de zilver achtige kleur persoonlijk beter vond uitstralen.
Ik heb overigens niet één foto kunnen vinden van de P520 in Titan Grey via Google... Enkel met 'Samsung' erop ipv 'Armani'.
Dus ik ben benieuwd
Verwijderd
Heb hem net gehaald bij Belcompany met abbo. Ga er vanavond even mee spelen, maar heb hem even aangehad en hij werkt super en sneller dan ik verwacht had.
lijkt me een mooie opvolger van mijn x820 deze telefoon!
Kunnen jullie wat foto's en ervaringen posten?
Kunnen jullie wat foto's en ervaringen posten?
ja man wat foto's en een mini-reviewtje zijn zeer zekers welkom.
welke games zitten er standaard bij?
en kun je .cab bestanden installeren?
welke games zitten er standaard bij?
en kun je .cab bestanden installeren?
Mooi toestelletje hoor. Touchscreen werkt goed, mooi hoesje erbij. Alleen vind ik het thema niet super, maar gelukkig kan je dit veranderen.
[ Voor 98% gewijzigd door Le0032 op 28-12-2007 21:54 ]
Is het een stevig model? metaal/glas? of plastic?Le0032 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:52:
Mooi toestelletje hoor. Touchscreen werkt goed, mooi hoesje erbij. Alleen vind ik het thema niet super, maar gelukkig kan je dit veranderen.
Ik heb zelf de p300 gehad(calculator:P) en die was erg robuust hoor. De p310 was dit ook vertelde een vriend, alhowel die meer plastic-achtig was (wel sjiek). Denk dat dat met deze p520 ook zo is.el frikandel schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:11:
[...]
Is het een stevig model? metaal/glas? of plastic?
P720 is alweer gespot.
Verwijderd
Denk je dat of weet je het zeker. Ik heb nu een Z510 van Samsung en die iheeft een magnesium coating en is supersterk. hiernaast heb ik ook een U700 en dat vind ik maar een gammel ding.ToFast schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:17:
[...]
Ik heb zelf de p300 gehad(calculator:P) en die was erg robuust hoor. De p310 was dit ook vertelde een vriend, alhowel die meer plastic-achtig was (wel sjiek). Denk dat dat met deze p520 ook zo is.
P720 is alweer gespot.
Nou laat ik dan maar de eerste zijn die hier wat nuttigs neerzet
Vandaag was het zo ver, de bel ging! Een vrolijke tnt postman kwam mij een pakketje brengen met daarin mijn toestel. Ikke blij. Uitpakken die zooi.

Mooi doosje met daaronder;

Een mooie telefoon! Tjonge wat is hij mooi in het echt. Hij voelt gelijk goed aan, mede omdat hij koud is en dat dus betekend dat er lekker veel metaal verwerkt is in de buitenkant. Ook is het telefoontje licht en klein. Echt een paar opgestapelde creditcards. Aan de lader dat ding en inwisselen voor mijn 3250.

Even het recht knopje inhouden en het logo van de ontwerper springt ervoor. Wat een helder beeld en geen pixel te zien. Prima dus. Hopen dat het aanraakscherm ook zo bevalt. Het is nu natuurlijk nog even wennen, maar het gaat me prima af. Het toestel is snel zat. Natuurlijk niet zo snel als dat je met de nokia een smsje in mekaar kan draaien, maar het is niet vervelend iig.

Al met al een geweldig ding die mij niet tegenvalt. Hier houd ik het wel een jaar mee vol!
Vandaag was het zo ver, de bel ging! Een vrolijke tnt postman kwam mij een pakketje brengen met daarin mijn toestel. Ikke blij. Uitpakken die zooi.

Mooi doosje met daaronder;

Een mooie telefoon! Tjonge wat is hij mooi in het echt. Hij voelt gelijk goed aan, mede omdat hij koud is en dat dus betekend dat er lekker veel metaal verwerkt is in de buitenkant. Ook is het telefoontje licht en klein. Echt een paar opgestapelde creditcards. Aan de lader dat ding en inwisselen voor mijn 3250.

Even het recht knopje inhouden en het logo van de ontwerper springt ervoor. Wat een helder beeld en geen pixel te zien. Prima dus. Hopen dat het aanraakscherm ook zo bevalt. Het is nu natuurlijk nog even wennen, maar het gaat me prima af. Het toestel is snel zat. Natuurlijk niet zo snel als dat je met de nokia een smsje in mekaar kan draaien, maar het is niet vervelend iig.

Al met al een geweldig ding die mij niet tegenvalt. Hier houd ik het wel een jaar mee vol!
Het toetsenbord werkt goed. Redelijk snel zelfs. Je kun niet zoals bij een gewone telefoon vlak na elkaar drukken in een hoog ritme, maar je hoeft ook niet echt te wachten. Langzaam je vinger van toets naar toets bewegen is genoeg. Heb geen problemen met dat hij mijn vingers niet merkt. Hij reageert gelijk.
Hier de foto, het is alweer heel schemerig buiten en met de flits wordt het niet zo mooi dus iets donker. Als je het graag wilt kan ik morgen overdag nog wel een paar foto's maken. Zeg maar wat voor'n.
Hier de foto, het is alweer heel schemerig buiten en met de flits wordt het niet zo mooi dus iets donker. Als je het graag wilt kan ik morgen overdag nog wel een paar foto's maken. Zeg maar wat voor'n.
Is de flits van het toestel zelf nog goed ?KKoning schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:44:
Het toetsenbord werkt goed. Redelijk snel zelfs. Je kun niet zoals bij een gewone telefoon vlak na elkaar drukken in een hoog ritme, maar je hoeft ook niet echt te wachten. Langzaam je vinger van toets naar toets bewegen is genoeg. Heb geen problemen met dat hij mijn vingers niet merkt. Hij reageert gelijk.
[afbeelding]
De meeste foto's maak ik namelijk in het donker (bij het uitgaan etc).
aight, wat voorn headset zit erbij, is ie niet in het Nederlands??
en bij de mp3 speler, wlk opties heb je daar allemaal? en kun je ook ff kijken of je .cab bestanden kunt installeren?
zit er een een qwerty toetstenbord bij?
en bij de mp3 speler, wlk opties heb je daar allemaal? en kun je ook ff kijken of je .cab bestanden kunt installeren?
zit er een een qwerty toetstenbord bij?
Volgens mij kunnen veel antwoorden uit het F700 topic gehaald worden. De touchscreen technologie en het OS/software zijn nagenoeg gelijk met die van de Armani.
Volgens mij kun je geen cab files installeren, want dit kan de F700 voor zover ik weet ook niet. Tevens zit er ook geen qwerty toetsenbord op, dus je moet via T9 invoeren.
Je kunt de shortcuts niet veranderen denk ik, aangezien de software dezelfde is als de F700. En aangezien het wel Samsung blijft is dat niet de beste software die er is (en tevens ontbreekt het aan updates).
Veel dingen werken wazig (heb er een paar honderd Mp3's op staan bijvoorbeeld, maar bij random komt ie niet verder dan de eerste 50 in zn keuze lijkt het). Je kunt niet meer dan 10 mensen tegelijk sms'en (dit kon op mn 3 jaar oude SE al).
Verder wel mooi ding en het touchscreen werkt erg lekker, maar verwacht gewoon niet teveel van de software, het blijft Samsung en geen SE bijvoorbeeld.
Volgens mij kun je geen cab files installeren, want dit kan de F700 voor zover ik weet ook niet. Tevens zit er ook geen qwerty toetsenbord op, dus je moet via T9 invoeren.
Je kunt de shortcuts niet veranderen denk ik, aangezien de software dezelfde is als de F700. En aangezien het wel Samsung blijft is dat niet de beste software die er is (en tevens ontbreekt het aan updates).
Veel dingen werken wazig (heb er een paar honderd Mp3's op staan bijvoorbeeld, maar bij random komt ie niet verder dan de eerste 50 in zn keuze lijkt het). Je kunt niet meer dan 10 mensen tegelijk sms'en (dit kon op mn 3 jaar oude SE al).
Verder wel mooi ding en het touchscreen werkt erg lekker, maar verwacht gewoon niet teveel van de software, het blijft Samsung en geen SE bijvoorbeeld.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2008 17:18 ]
Bosmonster heeft het een en ander al geantwoord. Rest voor mij nog het laten zien van smakelijke plaatjes
Zie ook de twee bijgeleverde beschermhoesjes.

Hoe is de vibo-functie en het speakertje van de telefoon? Vond het van P310 wat tegenvallen namelijk.
En kun je ook al iets vertellen over de batterijduur?
En kun je ook al iets vertellen over de batterijduur?
[ Voor 28% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-01-2008 16:27 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
KKoning, zou je hier nog antwoord op willen geven?heracles schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:48:
[...]
Is de flits van het toestel zelf nog goed ?En zou je wat foto's kunnen maken in het licht én in het donker?
De meeste foto's maak ik namelijk in het donker (bij het uitgaan etc).
@ Heracles. Foto kwaliteit is niet echt geweldig, wel beter dan mijn oude 2 mpx camera van mijn nokia, maar het is echt geen cameratelefoon. Flits is opzich wel redelijk, pakt met gemak een goede 2 meter. Foto's krijg ik niet goed van de phone af dus daar kan ik je helaas geen plezier mee doen.
De trilfuntie is voldoende. Ongeveer even sterk als mijn nokia 3250, maar omdat de telefoon zo klein is voel je hem wel minder goed. Ook maar de trilfunctie meer geluid dan die van de nokia. Speakertje is ook goed. Ongeveer zo hard als een harde (normale) stem. Verwacht geen topgeluid natuurlijk, maar voor de compacte maten is hij netjes. De batterij gaat nu twee dagen mee en mist één van zijn drie streepjes. Nu ongeveer een uurtje muziek geluisterd, in totaal zo'n 20 min aan de telefoon en 10 smsjes later.
De trilfuntie is voldoende. Ongeveer even sterk als mijn nokia 3250, maar omdat de telefoon zo klein is voel je hem wel minder goed. Ook maar de trilfunctie meer geluid dan die van de nokia. Speakertje is ook goed. Ongeveer zo hard als een harde (normale) stem. Verwacht geen topgeluid natuurlijk, maar voor de compacte maten is hij netjes. De batterij gaat nu twee dagen mee en mist één van zijn drie streepjes. Nu ongeveer een uurtje muziek geluisterd, in totaal zo'n 20 min aan de telefoon en 10 smsjes later.
ik heb hem dus nu ook 4 dagen. ik gebruik dus het hoesje met het klepje. Maar als ik het klepje open doen word er niet op genomen hebben jullie dit ook? Eerlijk gezegd vind de Armani Phone niet echt special ik wil waarschijnlijk al verkopen.
dat hoesje wat jij gebruikt is al1 een hoesje, er zal dus nooit worden opgenomen als je t open doet, er er wordt dus ook niet opgehangen als je t dicht doet.goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:00:
ik heb hem dus nu ook 4 dagen. ik gebruik dus het hoesje met het klepje. Maar als ik het klepje open doen word er niet op genomen hebben jullie dit ook? Eerlijk gezegd vind de Armani Phone niet echt special ik wil waarschijnlijk al verkopen.
het is gewoon 4show en 4 bescherming. er zitten (als t goed is ) ook g1 connectors in t hoesje, dus hij maakt op geen enkel mogelijke mannier contact met de telefoon.
groetjes mij
wat jij zegt klopt niet als ik de klep dicht doe gaat hij wel uit hangt hij op en gaat het licht uit. Probeer het maar eens uit.darryl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:20:
[...]
dat hoesje wat jij gebruikt is al1 een hoesje, er zal dus nooit worden opgenomen als je t open doet, er er wordt dus ook niet opgehangen als je t dicht doet.
het is gewoon 4show en 4 bescherming. er zitten (als t goed is ) ook g1 connectors in t hoesje, dus hij maakt op geen enkel mogelijke mannier contact met de telefoon.
groetjes mij
Is dat niet gewoon dat je gesprekspartner ophangt?goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:40:
[...]
wat jij zegt klopt niet als ik de klep dicht doe gaat hij wel uit hangt hij op en gaat het licht uit. Probeer het maar eens uit.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
aight in dat geval sorry, ik dagt t al1goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:40:
[...]
wat jij zegt klopt niet als ik de klep dicht doe gaat hij wel uit hangt hij op en gaat het licht uit. Probeer het maar eens uit.
ik heb de phone zelf (nog) niet dus kan t ook nie proberen
oowww jawel hoorgoosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:50:
gast zeg dan niks je weet helemaal niks.
ik weet meer dan jij ooit zult weten man