Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Samsung komt binnenkort met een touchscreen telefoon

Model SGH-P520

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SamsungSGHP5201.jpg

Het model is duidelijk gericht op de markt waar op dit moment de iPhone en LG Prada een monopolie positie hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SamsungSGHP5205.jpg

Specificaties
De specificaties zijn onder voorbehoud.

2.3” QVGA-display
50 MB internal memory + microSD
3 mpx camera
Bluetooth/WiFi/GSM/EDGE
GSM (900/1800/1900 MHz)
Grootte 88x54x8.9 mm.
Batterij 960 mAh (220 hr)
FM Radio
102 gram

Een aantal plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SamsungSGHP5202.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SamsungSGHP5203.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/SamsungSGHP5204.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.idnes.cz/07/073/maxi/ADA1c9040_samsung_p520_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.idnes.cz/07/081/gal/ADA1cd88c_samsung_p520_prew_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.idnes.cz/07/081/gal/ADA1cddb9_samsung_p520_prew_velke_11.jpg

Helaas is het filmpje van de besturing reeds verwijderd van youtube. :(

Bron: mobile-review.com

[ Voor 12% gewijzigd door Ganymedus op 09-08-2007 13:04 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 15:52
super coole telefoon.

Heb zelf ook de p300 en de p310 gehad.
Zal deze zeker overwegen als prive telefoon.

Iemand iets over de release datum?

• Ganymedus
@struik978,

Een release datum is volgens mij nog niet bekend

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 21:57
Ziet er goed uit :)

Draait deze net als de SGH-I520 symbian?

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 11:21
Leuk ding, zit er ook ergens een keypad of toetsenbordje verstopt?

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 00:09
Ziet er mooi uit.

Off topic: Ik vraag het hier maar voordat ik een topic open, ik heb lang gezocht maar ik zie nog geen topic over de Samsung G600 lijkt me ook leuke mob met 5 mp cam, of ben ik blind?

............................

• Ganymedus
@straat
Volgens mij niet. Het zal m.i. gebruik maken van het standaard samsung OS welke ook in de eerdere P-series te vinden was.

@Flapstaart
Nee, alles zal via het scherm verlopen.

@sander1989
Als hij niet in de zoekfunctie omhoog komt, kun je er altijd een nieuwe topic van maken.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Echt jammer dat deze telefoon geen symbian OS heeft.

Ik heb altijd al gekozen uit de Nokia n80, N95 en sony ericcson m600i die ik nu heb. (n81/n82) wordt hem ook niet, 'lelijk'.

Samsung p300 heb ik ook gehad en zou de p520 zeker kopen als ik hier met mijn tomtom op kan (nee dus geen java-applicatie)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ganymedus schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:05:
@struik978,

Een release datum is volgens mij nog niet bekend
Ben een maandje als ik me niet vergis ;) klik!

• ToFast
Ik vind de accu prestaties echt wat onder de maats als ik afga op de huidige specificaties.

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
ToFast schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:51:
Ik vind de accu prestaties echt wat onder de maats als ik afga op de huidige specificaties.
Standby-tijd: 220 uur
Inderdaad niet echt geweldig, maar niet shocking laag toch vergeleken met andere Samsungs?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

wannabe LG shine / iPhone look :D

• ToFast
Ik geil echt op deze versie dan :)

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Interessant?
De telefoon is in een franse catalogus van de herfstcollectie van Samsung verschenen. Waarschijnlijk zal het toestel op 11 september samen met een aantal andere toestellen door Samsung aangekondigd worden.
link

Maar?
De Samsung P520 blijft een Samsung. Qua interface / OS, qua feel. Het blijft een einzelgänger qua mogelijkheden. De P520 heeft geen volwaardig software uitbreidingen zoals de iPhone en een Windows mobile device. Weliswaar heeft wel een multidisplay als de iPhone maar komt qua eigenschappen niet in de buurt. Tevens verloopt het menu interface niet zo soepel als de iPhone. Maar verschil moet er zijn!
link

En wat nou iPhone?
Naar mijn weten was Neonode met de N2 Apple al lang voor met het touchscreen waar iedereen het over heeft. En ja Apple heeft een eigen besturingssysteem er op staan maar revolutionair noem ik de iPhone niet, beetje achterhaald eerder. Een hype dat is het mijn inziens maar niet minder leuk.
link

Vergelijk?
HIer even een plaatje ter vergelijking van de iPhone, P520 en de PRADA
Afbeeldingslocatie: http://www.phonearena.com/htmls/showimage.php?m=Articles.Images&f=name&id=13184link

Voorkeur?
Mijn voorkeur gaat naar de Samsung P520 mede vanwege de afmetingen. En verder gebruik ik hem toch alleen maar voor bellen en smsen dus meer is er niet nodig, en het oog wil ook wat. Nu nog benieuwd naar de interface, we wachten geduldig af.

• ToFast
Deze p520 of de LG KS20 :D ik weet het nog niet...

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mooi telefoontje, helaas niet echt vernieuwend maar ziet er verder prima uit. Ik had al belangstelling voor de Prada maar de kwaliteit van LG schijnt nou niet bepaald geweldig te zijn (aldus verkopter T for Telecom). De KS20 zal misschien verbetering brengen maar ben toch een beetje huiverig om een LG te nemen. Deze Samsung biedt een erg mooi alternatief en damn, wat is dat ding dun ! _/-\o_

Maar zou dit scherm niet te klein worden om dmv touchscreen te bedienen ? Op de foto lijkt die ongeveer net zo groot te zijn als een creditcard. Als ik een CC in m'n hand pak en even rekening hou met de omlijsting ed van de telefoon dan blijft er toch maar bar weinig ruimte over of zal dit in het echt wel mee gaan vallen ?

iPhone vind ik sowieso way to big :X

[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 08-09-2007 22:40 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Ik hoop dat het net zulke 'toetsen' krijgt als de PRADA maar dat is even afwachten. Het jammere van de Touch is dat een deel toch het best met de stylus ingevoerd 'moet' worden en dat vind ik erg jammer. Door het aanpassen van de touchpad in WM6 wordt dat enigszins beter maar ben benieuwd.

• Dick
  • Niet online
Maar het scherm van de Prada is toch een stukje groter als van deze Samsung, hierdoor twijfel ik er aan of de afgebeelde toesten wel groot genoeg zullen zijn om met de hand 'in te drukken'. Als alles via een stylus moet dan is het voor mij een no-go. Een telefoon moet imho gewoon snel en eenvoudig te bedienen zijn.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:18
Maar heeft hij touchscreen? of kan je hem uitklappen? (laatste lijkt me niet eigenlijk)
Heb zelf nu de P310 voor nog anderhalf jaar :'(

• Dick
  • Niet online
VerkerkSander schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:00:
Maar heeft hij touchscreen? of kan je hem uitklappen? (laatste lijkt me niet eigenlijk)
Heb zelf nu de P310 voor nog anderhalf jaar :'(
Bediening gaat volledig via touchscreen.

Verwijderd

kingrichard47 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:47:
[...]

Bediening gaat volledig via touchscreen.
Enig idee of er ergens een stylus verstopt zit? Het scherm lijkt mij nogal klein om met je vingers te bedienen...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 19:20 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:25

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:19:
[...]
Enig idee of er ergens een stylus verstopt zit? Het scherm lijkt mij nogal klein om met je vingers te bedienen...
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En durft iemand zich te wagen aan een prijsschatting?

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:19:
[...]
Geen idee, ik vroeg me dit ook al af (zie post hierboven). De toesten lijken me eigenlijk te klein om met de hand in te drukken. Pak voor de grap eens een credit card of iets anders van die grootte in je hand, neem een kleine marge voor de randen van de behuizing en knoppen aan de onderkant en kijk hoeveel, of beter gezegd weinig, scherm er nog overblijft !

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-11 23:08
Is er nog iets bekend? Las ergens dat ie in september uit zou komen, maar nog steeds niks..

• DaannO
devil-j schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:38:
Is er nog iets bekend? Las ergens dat ie in september uit zou komen, maar nog steeds niks..
Hij zal als de Armini telefoon in Nederland gaan komen, ik heb hem hier op de gevoelige plaat gelegd: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=40&t=603 Hij zal ergens in oktober/november is de winkels komen. :)

• Dick
  • Niet online
Hm voor de kerst zeg je op je site... dat is zomaar ineens al weer twee maanden uitgesteld voordat hij goed en wel voor de consument is aangekondigt. Ik vraag me nog steeds af of de touchscreen bediening niet erg ruk gaat doordat hij zo klein is. De tijd zal het leren maar ik ben bang dat ik niet zolang zal kunnen wachten. Jammer, want hij ziet er echt ontzettend mooi uit.

• Dick
  • Niet online
Eindelijk de officiele aankondiging van Samsung voor de consument:
Echt als een verrassing komt de aankondiging niet, we hadden hem zelfs eerder verwacht. Voor Samsung en Giorgio Armani geen reden om niet flink een feestje te houden ter gelegenheid op de nieuwe samenwerking. De geselecteerde locatie? De Fashion Week in Milaan natuurlijk. Blijkbaar is er speciaal op dit moment gewacht om de Armani phone te introduceren, want gegevens over de P520 (zoals wij hem kennen) zijn allang bekend.

"De Giorgio Armani-Samsung mobiele telefoon is het eerste product dat voortkomt uit een nieuwe strategische samenwerking van Giorgio Armani en Samsung. De twee bedrijven willen een innovatieve reeks consumentenelektronica voor thuis en onderweg lanceren onder de labels Giorgio Armani, Emporio Armani en Armani/Casa. De kracht van de samenwerking is de combinatie van het esthetisch design van Giorgio Armani en de innovatieve technologie van Samsung." zo weet Samsung ons in hun persbericht mooi te formuleren.

De Giorgio Armani-Samsung, oftewel de Samsung P520, is een directe concurrent van de LG Prada. Een telefoon wat tot stand kwam door de samenwerking van LG Electronics met modehuis Prada en tevens al geruime tijd op de markt verkrijgbaar is. Wil Samsung deze slag winnen dan zal het toestel qua uithoudingsvermogen beduidend langer meegaan dan de LG Prada. De Prada is namelijk onaanvaardbaar snel door zijn juice heen. De Armani daarentegen heeft in vergelijking met de Prada een kleiner beeldscherm tot zijn beschikking.

Wanneer de Giorgio Armani-Samsung in Nederland op de markt komt en voor welke prijs is helaas nog niet bekend. Wij zetten ons geld in op het vierde kwartaal van dit jaar. Meer gegevens over deze nieuwe Samsung? Klik hier, tevens is daar onder het kopje "foto's" meer beeldmateriaal terug te vinden.
Artikel is hier te vinden.

In de database van nieuwemobiel.nl is uitgebreidere info te vinden over het toestel zelf, beetje jammer alleen dat de foto's het niet doen. Op de foto bij het nieuwsbericht lijkt die wel wat bruinig, dat zou jammer zijn, ik vind die metallook een stuk stijlvoller. Daarnaast vind ik dat Armani gebeuren eromheen iets waardoor de telefoon minder aantrekkelijk wordt. Niet dat ik de kleding niet mooi vind, integendeel zelfs, van de casual lijn heb ik wel het een en ander in de kast hangen. Maar bij een telefoon krijg ik er zo'n 'wannabee' idee bij, Armani heeft natuurlijk totaal niks met de ontwikkeling van deze telefoon te maken gehad...

[ Voor 9% gewijzigd door Dick op 24-09-2007 15:23 ]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik las ergens dat de telefoon exclusief in Armani-winkels te koop zijn, dit lijkt me enigzins niet echt realistisch. Kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten juist ;) ?

• Dick
  • Niet online
heracles schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:08:
Ik las ergens dat de telefoon exclusief in Armani-winkels te koop zijn, dit lijkt me enigzins niet echt realistisch. Kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten juist ;) ?
Het lijkt mij ook erg sterk dat deze telefoon alleen in Armani-winkels zal komen, daarmee belemmeren ze zichzelf wel erg in de verkoop. In dit filmpje wordt op het einde dan ook gezegd 'and it will also be available in the Armani-shops'. Het lijkt mij dan dat hij naast in de reguliere telefoonwinkels ook in de Armani-winkels komt, en niet exclusief in de Armani-winkels.

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:30
Heb een filmpje gezien op Youtube, schijnbaar komt hij OOK bij de armani winkels te koop. Samsung zou wel gek zijn om hem niet te verkopen via de normale kanalen.

Ook zat er een functie op dat als je een toets aan slaat het toestel een klein beetje vibreerd, zodat je weet dat je wat geselecteerd hebt. Ik weet niet hoe goed dit is voor de accu.
Wel vind ik het iets extra wat ik mis op mijn palm pda en wat ik vroeger niet had op mijn P800.

• heracles
Jfwiet schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:37:
Heb een filmpje gezien op Youtube, schijnbaar komt hij OOK bij de armani winkels te koop. Samsung zou wel gek zijn om hem niet te verkopen via de normale kanalen.

Ook zat er een functie op dat als je een toets aan slaat het toestel een klein beetje vibreerd, zodat je weet dat je wat geselecteerd hebt. Ik weet niet hoe goed dit is voor de accu.
Wel vind ik het iets extra wat ik mis op mijn palm pda en wat ik vroeger niet had op mijn P800.
Dat soort feedback (het trillen) schijnt de nieuwe LG KU990 ook te hebben, en het moet opzich wel fijn zijn.

Verwijderd

p520 is uitgesteld naar week 46.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1191547918Armani-Samsung-P520-c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1191547933Armani-Samsung-P520-a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1191547950Armani-Samsung-P520-f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/images/upload/1191547979Armani-Samsung-P520-b.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 21:28 ]

• Dick
  • Niet online
Wel zo netjes om ook even de bron te vermelden: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/5760

Op de foto's vind ik het toestel echt heel erg mooi, vind het echt ontzettend jammer dat ze hem Armani-branded hebben ! De grootte van het scherm lijkt gelukkig wel mee te vallen :)

Verwijderd

Vind dat juist strak eraan. Ik hoop alleen dat het scherm ook zo goed reageert als de prada. De htc touch vond ik niet zo goed werken als je gewoon je vingers gebruikt.

• Dick
  • Niet online
Ben ik helemaal met je eens, de Prada reageert uitstekend integenstelling tot die HTC dingen. Ook de interface van de Prada vind ik redelijk prettig werken, hoop dat deze Samsung een soortgelijke interface heeft. Windows Mobile (wat de HTC's en de (nog niet leverbare) LG KS20) gebruikt is gewoon niet gemaakt om met je vingers te bedienen maar voor bediening met een stylus. Bij de Prada heb je mooie grote knoppen die gemakkelijk aan te raken zijn, alleen jammer dat de (bouw)kwaliteit van die dingen zo tegen schijnt te vallen.

Week 46 is de week van 12 november, het zou mooi zijn als hij voor het einde van het jaar nog in de winkel ligt ! Ik wacht toch nog maar even op deze telefoon denk ik :)

Verwijderd

Denk dat ie alleen maar is uitgesteld omdat de samenwerking met armani nog niet zo lang geleden rond is. Ik ga hem ff grondig testen in de winkel voordat ik hem aanschaf. Toestel is helaas weer uitgesteld. Nu naar week 47/48.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 12:36 ]

• Dick
  • Niet online
Hmm jammer van de uitstel. Ga hem inderdaad eerst ook even flink testen in de winkel voor hem aan te schaffen. Dat hele touch gebeuren is toch nog nieuw voor me.

Heb geen haast met de aanschaf van een nieuwe telefoon maar heb hem uiteraard het liefst wel zo snel mogelijk. Er zijn op dit moment alleen geen tot weinig mooie vernieuwende toestellen met ook nog een beetje functionaliteit. Allemaal van die standaard dingen, bakbeesten loaded met options of redelijk mooie toestellen met techniek van 2 jaar geleden. Toch nog maar even wachten op deze dus :)

Verwijderd

Heb ook geen haast ofzo....hoop toch alleen wel dat je een beetje kan internetten op dat dingentje. Dat er zeg maar een fatsoenlijke browser op zit. Heb namelijk nog een internet bundeltje lopen. Zit er trouwens ook over na te denken om hem gewoon los te kopen. Samsung kennende word dit toestel toch niet zo heel duur. Ik gok ongeveer 400 euro. Krijg toch een lekkere korting bij me werk.

• heracles

Verwijderd

kingrichard47 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:45:
Op de foto's vind ik het toestel echt heel erg mooi, vind het echt ontzettend jammer dat ze hem Armani-branded hebben !
Euhm, op een merk telefoon zoals een Armani of een Prada of een ander merk product staat 99 van de 100 keer het merk er duidelijk op. Waarom is het anders een merk telefoon / product? Het zal wel aan mij liggen, maar dit hoort er gewoon bij. Anders had Samsung geen gebruik gemaakt van de naam van Armani.

• Dick
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik 'Prada' op de LG Prada subtieler (lees: kleiner) geplaatst vind dan hoe Armani op de p520 staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.meerstra.com/dir/IMG/prada.jpg

vs.

Afbeeldingslocatie: http://www.meerstra.com/dir/IMG/armani.jpg

Samsung zet het er uiteraard duidelijk op omdat ze hopen daarmee meer toestellen te gaan verkopen. Ik vind het echter niet bij een telefoon passen en vind de telefoon mooier als het er niet opstaat. Waarom dan toch deze telefoon ? De rest van het design vind ik geweldig mooi en hij heeft ongeveer de features die ik wil.

Echt goed beoordelen kan eigenlijk pas als je hem zelf in handen hebt, ik hoop dat het dit jaar nog wordt :)

• heracles
GSM arena heeft inmiddels het gegeven dat hij WiFi heeft verwijderd? Heeft Samsung werkelijk de WiFI verwijderd? :S

Verwijderd

heracles schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:11:
GSM arena heeft inmiddels het gegeven dat hij WiFi heeft verwijderd? Heeft Samsung werkelijk de WiFI verwijderd? :S
Als ze dat zouden doen, koop ik hem niet meer :D
Tevens denk ik ook dat die dan voor weinig weg kan.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:08
Hopelijk niet te duur, voor meer dan 400 euro zal deze niet heel veel verkocht worden (ivm gsm's met groter scherm en eventueel nog qwerty of id voor 500 euro)

Voor maximaal 400 kan deze wel eens voor mij worden :D (als de release niet te lang laat wachten)

• Tonkey
Ehm.. verschillende site's geven allemaal prijzen van 550-600 euro aan!

• Dick
  • Niet online
Op welke sites zie je hem dan al staan ?

Ik zie trouwens op diverse sites ook nog gewoon de WiFi functie vermeld staan. Zijn deze sites gewoon traag of is het een foutje van GSM Arena ? Kan me toch niet voorstellen dat ze die functie hebben laten vallen.. misschien om concurrentie met de F700 tegen te gaan ? Nou goed we zullen het wel zien, als het er niet opzit betekend het helaas een no go denk ik.

• Tonkey
kingrichard47 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:39:
Op welke sites zie je hem dan al staan ?

Ik zie trouwens op diverse sites ook nog gewoon de WiFi functie vermeld staan. Zijn deze sites gewoon traag of is het een foutje van GSM Arena ? Kan me toch niet voorstellen dat ze die functie hebben laten vallen.. misschien om concurrentie met de F700 tegen te gaan ? Nou goed we zullen het wel zien, als het er niet opzit betekend het helaas een no go denk ik.
Ik denk niet dat het er op zal zitten, maar inderdaad, de site's zijn nogal traag met updaten.
Ik hoop ook niet dat deze 500 euro of meer zal kosten!

Verwijderd

Hij is wel erg klein zeg.
Ik vind het niet zo.. vooral door dat grote Georgio Armani logo. :|

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:20:
Hij is wel erg klein zeg.
Ik vind het niet zo.. vooral door dat grote Georgio Armani logo. :|
Dat is een nadeel, voor de rest veel voordelen.
Klein vind ik wel fijner, als het sms'en nog een beetje gaat dan ;)

Verwijderd

vandevorst schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:54:
[...]

Dat is een nadeel, voor de rest veel voordelen.
Klein vind ik wel fijner, als het sms'en nog een beetje gaat dan ;)
Ik vind klein niet zo fijn, dan moet ik lang zoeken in mijn tas. :P

• Ganymedus
ik zou er wel op rekenen dat er allerlei ass. bij komen die ervoor zorgen dat dat geen probleem zal worden miss...

• Dick
  • Niet online
vandevorst schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:14:
[...]

Ik denk niet dat het er op zal zitten, maar inderdaad, de site's zijn nogal traag met updaten.
Ik hoop ook niet dat deze 500 euro of meer zal kosten!
Ik heb er een beetje een dubbel idee bij. Vanaf het begin is deze telefoon aangekondigd met WiFi ook op het Samsung event stond WiFi erbij vermeld. Dit was echter wel in de tijd dat het toestel nog gewoon de 'P520' was.

Om concurrentie te vermijden met de F700 lijkt het weglaten logisch, maar aan de andere kant zijn het al totaal verschillende telefoons met ieder een eigen doelgroep en is een extra verschil eigenlijk overbodig. De toekomst zal het leren.

• Tonkey
kingrichard47 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:20:
[...]

Ik heb er een beetje een dubbel idee bij. Vanaf het begin is deze telefoon aangekondigd met WiFi ook op het Samsung event stond WiFi erbij vermeld. Dit was echter wel in de tijd dat het toestel nog gewoon de 'P520' was.

Om concurrentie te vermijden met de F700 lijkt het weglaten logisch, maar aan de andere kant zijn het al totaal verschillende telefoons met ieder een eigen doelgroep en is een extra verschil eigenlijk overbodig. De toekomst zal het leren.
Inderdaad,
maar deze gsm zou toch al binnen een week of 4 beschikbaar moeten zijn?
Dat er dan nog geen duidelijkheid over is...

• Tonkey
Ik lees ook al prijzen van 600-650 euro,
Dat is gewoon echt te duur...

Verwijderd

Is er al bekend wanneer de telefoon komt? Hoor veel verschillende dingen maar wil hem in het echt zien!

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:44:
Is er al bekend wanneer de telefoon komt? Hoor veel verschillende dingen maar wil hem in het echt zien!
Zover ik weet (van AAP) rond week 48, dus in de winkels rond week 49 (over 4 weken)

• heracles
Beste mijnheer Smits,

Bedankt voor uw e-mail. De Samsung Armani Phone heeft inderdaad geen Wi-Fi. Functie.

Wij hebben dan ook niet eerder gecommuniceerd dat deze specificatie in het toestel aanwezig zou zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux BV

Barbara Willems

PR Manager

• Tonkey
Dit zullen veel mensen nadelig vinden...

Nu de prijs nog :P

• Dick
  • Niet online
Jammer maar helaas dus al zat het er dik in. Mooi dat je ze even een mailtje er over gestuurd hebt, was het zelf al van plan maar hoeft nu dus niet meer. Tjah nu dit bekend is weet ik niet of ik het het wachten nog wel waard vindt... KU990 is ook een erg aantrekkelijk toestel nu.

Verwijderd

Jammer dat de WiFi functie weg gelaten is. Nu ga ik denk toch voor de KS20 van LG. Het formaat van deze phone en design zijn wel super mooi, maarja, WiFi trok toch mijn aandacht.

Verwijderd

Ik zie op een aantal websites dat ze hem binnenkort gaan verkopen, maar in het zilver? Ik wil hem graag in het zwart of komt hij niet in het zwart?

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:26:
Ik zie op een aantal websites dat ze hem binnenkort gaan verkopen, maar in het zilver? Ik wil hem graag in het zwart of komt hij niet in het zwart?
ik heb nog geen 1 afbeelding van de gsm in het zwart gezien? of mis ik iets?

Verwijderd

vandevorst schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:11:
[...]

ik heb nog geen 1 afbeelding van de gsm in het zwart gezien? of mis ik iets?
Op het moment dat ik even google op samsung p520 dan zie ik een aantal met een grijze voorkant (hier staat samsung op) en ik zie een aantal naar mijn mening zwarte (hier staat armani op). Volgens mij zijn dat 2 verschillende kleuren, maar miscchien zie ik het verkeerd?

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:27:
[...]

Op het moment dat ik even google op samsung p520 dan zie ik een aantal met een grijze voorkant (hier staat samsung op) en ik zie een aantal naar mijn mening zwarte (hier staat armani op). Volgens mij zijn dat 2 verschillende kleuren, maar miscchien zie ik het verkeerd?
Klopt, dat is inderdaad een andere kleur.
Volgens mij van armani zelf (zo wordt het menu ook)

Maar mij lijkt het sterk dat samsung deze ook zonder het armani merk op de mark brengt...

Verwijderd

vandevorst schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:16:
[...]

Klopt, dat is inderdaad een andere kleur.
Volgens mij van armani zelf (zo wordt het menu ook)

Maar mij lijkt het sterk dat samsung deze ook zonder het armani merk op de mark brengt...
Ik denk ook dat er maar één versie op de markt komt, met de armani tekst. Maar is er dan en een zilvere en een zwarte. Of word hij gewoon zoals het model met Armani erop.

Verwijderd

Ik wacht er in ieder geval graag op. (liever niet te lang :-)

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:30:
Ik wacht er in ieder geval graag op. (liever niet te lang :-)
Tja, ik ook graag..
Maar de prijs zal er ook naar zijn.

Als je deze vergelijkt met de f700, is de f700 completer, heeft die een groter scherm en zal een stuk goedkoper zijn.

De gsm is dan ook wel groter, maar dat heeft dus weer wat voordelen :P

Verwijderd

Maar is toch een heel ander toestel dan de f700. F700 meer agenda functie enz. De p520 toch meer fashion

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:00:
Maar is toch een heel ander toestel dan de f700. F700 meer agenda functie enz. De p520 toch meer fashion
Zelfde besturingsstysteem hoor ;)
Beide een crox interface (ofzoiets)

Maar qua design is de p520 inderdaad wat meer design, al vind ik de f700 persoonlijk ook zeer mooi!

Verwijderd

Ik kan niet wachten om ze te vergelijken in de winkel. Jammer dat ik nog een paar weken moet wachten.

Verwijderd

Als de WiFi eruit is koop ik hem niet, of hij moet onder de €300 worden los.

• Tonkey
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:46:
Daanno verwachte 450 euro volgens mij

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:46:
Onder de € 300 zal die niet verkocht worden denk ik (niet direct in ieder geval). Het is toch echt meer een telefoon die het moet hebben van zijn looks en het Armani gebeuren. Ik ben er zelf ook nog niet uit, de N82 die al snel in de winkel zal liggen ziet er ook erg aantrekkelijk uit en heeft werkelijk alle denkbare features. De LG KU990 Viewty is opzich een leuke telefoon maar ik vind hem wat speelgoedachtig aandoen. Als de Armani in het echt net zo mooi is als op de foto's denk ik dat het toch de Armani wordt voor een jaartje, misschien dat er daarna ook wifi/gps telefoons zijn met een wat kleiner formaat.

Verwijderd

Ik zoek dan verder :D haha.

Ik heb nu de M600i van SE. Die vind ik nog voldoende. Alleen Wi-Fi ontbreekt. Om nu de P1i te halen vind ik het zonde. Bijna zelfde telefoon. En support is ook niet echt top. Maar deze Samsung was/is echt mooi. Maar WiFi is eruit :(. Hij heeft ook geen toetsenbord maar daar kan je wel mee leven.

Verwijderd

Er is op dit topic wel weinig reactie op de p520, blijkbaar geen interessant toestel?

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 15:51
Nou ik vind dit toestel zodanig interessant dat ik deze ga halen bij de release en dat doe ik normaal nooit !

Volgens Belcompany komt dit toestel uit in Week 48.(Ma 26 nov) Hij staat ook al op diverse andere sites, maar dan is er geen voorraad. Prijs ligt ongeveer rond 500 euro los.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• DaannO
Lud0v1c schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:37:
Nou ik vind dit toestel zodanig interessant dat ik deze ga halen bij de release en dat doe ik normaal nooit !

Volgens Belcompany komt dit toestel uit in Week 48.(Ma 26 nov) Hij staat ook al op diverse andere sites, maar dan is er geen voorraad. Prijs ligt ongeveer rond 500 euro los.
Prijs is 560 euro :)

• Tonkey
Haha, zijn ze gek geworden,
Daarvoor heb je andere, ook zeer mooie toestellen, en veel beter!
Ik vond 450 al best veel, oke, er staat armani op, maarja...

Ik wacht wel tot 1 januari voor de f700 :P

• Lud0v1c
Kieskeurig Prijzen

570 euro is de duurste uit het rijtje.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Tonkey
Lud0v1c schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:44:
[...]

Kieskeurig Prijzen

570 euro is de duurste uit het rijtje.
Adviesprijs misschien? ;)
Bovendien is de goedkoopste 500, nog steeds veel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:17:
Er is op dit topic wel weinig reactie op de p520, blijkbaar geen interessant toestel?
Duur :D en geen WiFi meer.
Voor hetzelfde bedrag heb je iets wat veel beter is.

• Lud0v1c
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:24:
[...]

Duur :D en geen WiFi meer.
Ik hecht nogal veel waarde aan de compactheid van een toestel. Ik vind bijvoorbeeld de Iphone / Viewty veels te groot of andere smartphones van HTC bijvoorbeeld.

• Tonkey
Lud0v1c schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:21:
[...]

Ik hecht nogal veel waarde aan de compactheid van een toestel. Ik vind bijvoorbeeld de Iphone / Viewty veels te groot of andere smartphones van HTC bijvoorbeeld.
neonode n2 ;)

• Lud0v1c
Ja ik heb dit toestel bekeken, maar de specificaties zijn een stuk minder dan de p520. Ook vind ik het design heel vreemd. (Wat zijn die vreemde gaten onderin, waar dienen die voor?)

Doe mij maar toch de P520. Je krijgt er ook een heel mooi lederen mapje bij. Weet iemand trouwens of hierin ook een extra batterij zit zoals de P310?

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:24:
[...]
Mag jij mij vertellen welke telefoon dat is. Het enige wat voor mij ontbreekt is Wifi en daar kan ik denk ik wel overheen komen, het uiterlijk speelt vooral een grootte rol. Als je kijkt naar het huidige 'top'-segment dan zijn de meeste toestellen vrij groot en lomp en bijlange na niet zo stijlvol als deze Samsung. Voor mij gaat het waarschijnlijk de P520, LG KS20 of heel misschien de Nokia N82 worden. De Nokia vind ik eigenlijk wat te groot maar misschien dat dit wel meevalt als je hem eenmaal in de hand hebt. Helaas zijn al deze toestellen nog niet uit in Nederland -O-

Verwijderd

kingrichard47 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:35:
[...]

Mag jij mij vertellen welke telefoon dat is. Het enige wat voor mij ontbreekt is Wifi en daar kan ik denk ik wel overheen komen, het uiterlijk speelt vooral een grootte rol. Als je kijkt naar het huidige 'top'-segment dan zijn de meeste toestellen vrij groot en lomp en bijlange na niet zo stijlvol als deze Samsung. Voor mij gaat het waarschijnlijk de P520, LG KS20 of heel misschien de Nokia N82 worden. De Nokia vind ik eigenlijk wat te groot maar misschien dat dit wel meevalt als je hem eenmaal in de hand hebt. Helaas zijn al deze toestellen nog niet uit in Nederland -O-
Er zijn genoeg iets oudere modellen. Bijvoorbeeld de SE M600i. Het is dan wel een totaal andere telefoon. Nokia N81. LG KU990
SE W910i

Deze Samsung is wel het mooiste maar je moet er ook af en toe een sms'je mee kunnen tikken.
En met touchscreen vind ik dat zelf totaal onmogelijk. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.
Een nummer draaien is niet zo erg.

• heracles
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:05:
[...]

Er zijn genoeg iets oudere modellen. Bijvoorbeeld de SE M600i. Het is dan wel een totaal andere telefoon. Nokia N81. LG KU990
SE W910i

Deze Samsung is wel het mooiste maar je moet er ook af en toe een sms'je mee kunnen tikken.
En met touchscreen vind ik dat zelf totaal onmogelijk. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.
Een nummer draaien is niet zo erg.
Dat regelen ze dmv haptic feedback. Zodat je nog wel je "feeling" met het indrukken van een toets behoud.

Review:
http://www.smape.com/en/r...sung_p520_armani-rev.html

Wat mij persoonlijk tegenvalt zijn de foto's, en dan al helemaal in het donker!

[ Voor 12% gewijzigd door heracles op 24-11-2007 14:09 ]

Verwijderd

Word hij nog steeds week 48 verwacht?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De review op Mobile-Review laat zien dat het aanraakscherm ERG unresponsive is. Dit in tegenstelling tot het scherm van de iPod touch wat een enorm stuk beter is.

Soms moet je 6x opnieuw proberen, voordat iets pas juist werkt.

• Dick
  • Niet online
In de review valt de telefoon mij ontzettend tegen. Het touchscreen lijkt slecht te reageren en daarnaast lijkt de telefoon ook nog eens vrij langzaam in de menu's. Erg jammer... begin toch steeds minder interesse in deze telefoon te krijgen, hij mag dan erg mooi zijn, gebruiksgemak is ook wat waard.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Ik ga ervanuit dat het hetzelfde type scherm is als de Samsung F700 en dat scherm is wel prima responsief. Wat wel een nadeel is met dit soort schermen is dat er altijd een lichte vertraging in zal zitten. Normaal niet zo merkbaar, maar als je wilt sms'en op het schermpje, waar je snel toetsen acher elkaar indrukt en ook dezelfde toets meerdere keren, dan ga je het nadeel van zo'n touchschermpje wel merken denk ik. Daarom vind ik de F700 wel lekker met het extra toetsenbord. Of anders de HTC Touch dual bijvoorbeeld.

Dit is een leuk toestelletje, maar aangezien ik vrij veel SMS en absuluut geen Armani patser wil zijn viel deze al vrij snel voor mij af.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2007 17:31 ]

• heracles
Hm, jammer dat de Samsung de p520 niet gewoon als een appart model uitbrengt. Die had iig nog Wifi enz (was ook iets groter).

Het volume van de luidspreker van deze telefoon valt dus tegen, heeft geen Wifi, internet is langzaam, scherm reageert niet super, vertikt het om JAVA-aps te installeren via kabel of via bluetooth, standbytijd is gemiddeld 1 dag bij hevig gebruik.

Nounou, het enigste wat hij nog mee lijkt te hebben is z'n design ;) .

[ Voor 81% gewijzigd door heracles op 26-11-2007 19:42 ]

Verwijderd

heracles schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:11:
Hm, jammer dat de Samsung de p520 niet gewoon als een appart model uitbrengt. Die had iig nog Wifi enz (was ook iets groter).

Het volume van de luidspreker van deze telefoon valt dus tegen, heeft geen Wifi, internet is langzaam, scherm reageert niet super, vertikt het om JAVA-aps te installeren via kabel of via bluetooth, standbytijd is gemiddeld 1 dag bij hevig gebruik.

Nounou, het enigste wat hij nog mee lijkt te hebben is z'n design ;) .
Die ene die er net niet tussen staat :P

• heracles
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:16:
[...]

Die ene die er net niet tussen staat :P
Hoe bedoel je? :)

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:30:
Ik ga ervanuit dat het hetzelfde type scherm is als de Samsung F700 en dat scherm is wel prima responsief. Wat wel een nadeel is met dit soort schermen is dat er altijd een lichte vertraging in zal zitten. Normaal niet zo merkbaar, maar als je wilt sms'en op het schermpje, waar je snel toetsen acher elkaar indrukt en ook dezelfde toets meerdere keren, dan ga je het nadeel van zo'n touchschermpje wel merken denk ik. Daarom vind ik de F700 wel lekker met het extra toetsenbord. Of anders de HTC Touch dual bijvoorbeeld.

Dit is een leuk toestelletje, maar aangezien ik vrij veel SMS en absuluut geen Armani patser wil zijn viel deze al vrij snel voor mij af.
hoe bedoel je vertraging? en dit zeg je niet op de f700 forum?

• Lud0v1c
De Armani Phone en de Serenata moeten binnen 3 weken in de winkels liggen, kort na de beurs.
Van 6 tot 10 december wordt de Amsterdam RAI omgetoverd tot een shoppingparadijs voor de ware levensgenieter. Dus ong. vanaf 11 december is hij beschikbaar (hopelijk)

[ Voor 22% gewijzigd door Lud0v1c op 28-11-2007 09:17 ]

Verwijderd

Ik lees op verschillende sites dat er WLAN Wi-Fi 802.11 b/g en FM radio in de Armani Phone zit.
Klopt dit nu, want nu lees ik hier weer dat het er niet inzit :s
is erg belangrijk aangezien ik van plan ben deze te kopen.

• Dick
  • Niet online
Als je het topic doorgelezen had was je op de vorige pagina dit bericht tegen gekomen:
heracles schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:

Beste mijnheer Smits,

Bedankt voor uw e-mail. De Samsung Armani Phone heeft inderdaad geen Wi-Fi. Functie.

Wij hebben dan ook niet eerder gecommuniceerd dat deze specificatie in het toestel aanwezig zou zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux BV

Barbara Willems

PR Manager
Geen WiFi dus. FM radio zou ik niet weten.

• heracles
kingrichard47 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:15:
Als je het topic doorgelezen had was je op de vorige pagina dit bericht tegen gekomen:

[...]

Geen WiFi dus. FM radio zou ik niet weten.
Newmobile.nl zegt van wel. En mobile-review(waar het wel staat in de review) is juist nu offline.

[ Voor 20% gewijzigd door heracles op 28-11-2007 22:28 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste