Inderdaad, die zin viel me ook al heel erg op! Ag jah mensen vinden het nu eenmaal leuk om even tha picture te staanschumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:17:
Tuurlijk pfff, lijkt erop dat hij de enige man is die dit gehad heeft en zich belangrijk genoeg voelt om dat te mogen zeggen muahahah

Maar was het niet zo dat het vanaf 12 pas officieel was? Maakt voor de rest ook niet uit hoor, ben nu eenmaal een perfectionistMet versie 11 deed ie het ook al prima.. met 10 geen ervaring met 4gb
edit: Hoe zit het eigenlijk met de firmware? Nog mensen die wat gehoord hebben over een nieuwe? Is toch ook alweer een tijdje geleden dat 12 uitkwam....
nogmaals edit: even opgezocht; 6 juli kwam hier het eerste bericht dat hij voor de unlocked versies te krijgen was dus begin wel weer een beetje tijd te worden
offtopic:
edit: even lekker offtopic, is het nu echt toeval dat ik iedere keer een nieuwe pagina begin? (ik ga ook voor pagina 6
)
edit: even lekker offtopic, is het nu echt toeval dat ik iedere keer een nieuwe pagina begin? (ik ga ook voor pagina 6
[ Voor 30% gewijzigd door digital-IMEI op 10-08-2007 18:43 ]