Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:17:
Tuurlijk pfff, lijkt erop dat hij de enige man is die dit gehad heeft en zich belangrijk genoeg voelt om dat te mogen zeggen muahahah
Inderdaad, die zin viel me ook al heel erg op! Ag jah mensen vinden het nu eenmaal leuk om even tha picture te staan |:(
Met versie 11 deed ie het ook al prima.. met 10 geen ervaring met 4gb
Maar was het niet zo dat het vanaf 12 pas officieel was? Maakt voor de rest ook niet uit hoor, ben nu eenmaal een perfectionist :P

edit: Hoe zit het eigenlijk met de firmware? Nog mensen die wat gehoord hebben over een nieuwe? Is toch ook alweer een tijdje geleden dat 12 uitkwam....
nogmaals edit: even opgezocht; 6 juli kwam hier het eerste bericht dat hij voor de unlocked versies te krijgen was dus begin wel weer een beetje tijd te worden :P

offtopic:
edit: even lekker offtopic, is het nu echt toeval dat ik iedere keer een nieuwe pagina begin? (ik ga ook voor pagina 6 :9 )

[ Voor 30% gewijzigd door digital-IMEI op 10-08-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Wat nog steeds niemand heeft kunnen beantwoorden (zelfs Google niet, al heb ik even snel gezocht):
Hoe installeer je animaties en waar haal je deze vandaan voor de alternatieve screensaver die in de Nokia zit gebouwd???
Iemand daar ervaring mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:22
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:55:
Wat nog steeds niemand heeft kunnen beantwoorden (zelfs Google niet, al heb ik even snel gezocht):
Hoe installeer je animaties en waar haal je deze vandaan voor de alternatieve screensaver die in de Nokia zit gebouwd???
Iemand daar ervaring mee???
Wist niet eens dat ie dat kon ;)

Gaat meteen op onderzoek uit

:update:
Voor de theme goeroes hier, dat deze hier nog niet terecht gekomen is(zijn) ;)
http://www.babinokia.com/
http://symbian.mobilethemes.com/

Staat niet veel maar wel toch
http://www.themes4urmobilephone.com/nokia-n95-themes

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 10-08-2007 19:34 . Reden: Linkje gee-add naar goeie theme site ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:27
Even een klein vraagje.
Ik wil de N95 gaan aanschaffen met een 20 euro abbonement en onbewerkt internet 10 euro.
Wat is dan zo'n beetje de goedkoopste optie die ik kan krijgen?
Thnx! :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Voor abbonementen en prijzen is dit forum niet bedoeld, dit is niet interessant voor de mensen die N95 reeds hebben aangeschaft. Ik zou zeggen kijk op gsmweb.nl
kernie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:37:
Even een klein vraagje.
Ik wil de N95 gaan aanschaffen met een 20 euro abbonement en onbewerkt internet 10 euro.
Wat is dan zo'n beetje de goedkoopste optie die ik kan krijgen?
Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 06:27
robinhaagmans schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:49:
Voor abbonementen en prijzen is dit forum niet bedoeld, dit is niet interessant voor de mensen die N95 reeds hebben aangeschaft. Ik zou zeggen kijk op gsmweb.nl

[...]
Excuses toch bedankt voor de link! 8)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:30:
[...]

edit: Hoe zit het eigenlijk met de firmware? Nog mensen die wat gehoord hebben over een nieuwe? Is toch ook alweer een tijdje geleden dat 12 uitkwam....
Maandag - 30 april (versie 11)
Vrijdag - 06 juli (versie 12)

Ongeveer zelfde periode:
Vrijdag - 14 september (versie 13?)

De versies zullen elkaar natuurlijk niet steeds in zelfde snelheid opvolgen, maar aangezien er in deze versie wat problemen waren, zoals: Gemiste toetsaanslagen. Zal die periode me niks verbazen. Meestal hoor je rond de 20ste ervoor over testers dat er een nieuwe Firmware komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
kernie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:53:
[...]

Excuses toch bedankt voor de link! 8)
Kijk ook eens op Telecomvergelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:30:
[...]
nogmaals edit: even opgezocht; 6 juli kwam hier het eerste bericht dat hij voor de unlocked versies te krijgen was dus begin wel weer een beetje tijd te worden :P
Hmm het lijkt anders voor mij persoonlijk niet zo lang geleden dat de laatste FW-versie uitkwam. Maar inderdaad...het wordt weer eens tijd ;) Ben benieuwd hoe lang ie deze keer op zich laat wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:20:
[...]

Hmm het lijkt anders voor mij persoonlijk niet zo lang geleden dat de laatste FW-versie uitkwam. Maar inderdaad...het wordt weer eens tijd ;) Ben benieuwd hoe lang ie deze keer op zich laat wachten....
Zolang er weinig bugs zijn komt er geen nieuwe firmware. Tenzij Nokia iets interessants wil toevoegen (zoals gebeurd is met AGPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 24-07 09:20
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

Zolang er weinig bugs zijn komt er geen nieuwe firmware. Tenzij Nokia iets interessants wil toevoegen (zoals gebeurd is met AGPS).
Maar áls ie er dan komt, hoop ik dat er Flash Lite 2.1 in zit, of in ieder geval de mogelijkheid zelf de upgrade daarvan te doen. Er is software dat naar FL 2.1 vraagt omdat het anders niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

En dat de bugs in A2DP en AVRCP worden opgelost. Je kunt nu niet de muziek starten via de Start toets, je moet eerst handmatig de Musicplayer starten. En daarnaast wordt de A2DP verbinding niet verbroken met de carkit, deze blijft nu mute actief houden. Pas als je even iets belt en dan weer verbreekt dan geeft die hem weer vrij. Helaas zijn deze bugs ook van toepassing bij andere toestellen die onlangs geupdate zijn zoals de N73. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

Maandag - 30 april (versie 11)
Vrijdag - 06 juli (versie 12)

Ongeveer zelfde periode:
Vrijdag - 14 september (versie 13?)

De versies zullen elkaar natuurlijk niet steeds in zelfde snelheid opvolgen, maar aangezien er in deze versie wat problemen waren, zoals: Gemiste toetsaanslagen. Zal die periode me niks verbazen. Meestal hoor je rond de 20ste ervoor over testers dat er een nieuwe Firmware komt.
Dat is denk ik een hele realistische datum ergens in de 2e helft van september.
Er zijn inderdaad nog best wel een aantal bugs die opgelost mogen worden. Kwam er zelf gisteren achter dat m`n voicedailing niet meer werkt sinds ik de headset heb gebruikt maar ja dat gebruik ik over het algemeen toch niet dus mij maakt het niet uit maar het is en blijft een bug.
Ook op andere fora lees ik nog genoeg over bugs dus denk dat Nokia nog wel even bezig blijft.

We zien het wel, de geruchten komen vanzelf wel als de testers de nieuwe FW krijgen. Wij zullen toch nog even moeten wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer. Ik wilde een foto maken en draaide het schuifje open. Op de display verscheen de gebruikelijke fotostand, maar ook de tekst: Database beschadigd. De fotostand sloot hierna af. Nogmaals het schuifje heen en weer, doch weeer het zelfde. Ik dacht oké even het toestel opnieuw opstarten, maar daar dacht de N95 heel anders over.

Krijg alleen een wit scherm met de letters NOKIA en daar houdt het helemaal mee op. Uitzetten gaat niet meer. Accu eruit en erin helpt ook niet. Ook de combinatie van knoppen om een reset te geven werkt niet. Uiteraard zit er de laatste firm in. Ik heb hem maar weggebracht voor reparatie.
Minstens 2 a 3 weken kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ButcherJF schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Maar áls ie er dan komt, hoop ik dat er Flash Lite 2.1 in zit, of in ieder geval de mogelijkheid zelf de upgrade daarvan te doen. Er is software dat naar FL 2.1 vraagt omdat het anders niet werkt.
Flash 2.1? Nu zit er dus 2 in... Ok... Maar hoop liever op Flash 3. Die had een richt datum van juni uit mijn hoofd en daar hoor je helemaal niks meer van. Daarin word flashmovie ondersteund. Dan kan je echt youtube kijken. Of elk ander flashmovie aanbieder.

Ps: Als iemand nieuws heeft over flash 3, dan hoor ik dat graag, want info erover is helemaal dood over het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:40:
Heb ik weer. Ik wilde een foto maken en draaide het schuifje open. Op de display verscheen de gebruikelijke fotostand, maar ook de tekst: Database beschadigd. De fotostand sloot hierna af. Nogmaals het schuifje heen en weer, doch weeer het zelfde. Ik dacht oké even het toestel opnieuw opstarten, maar daar dacht de N95 heel anders over.

Krijg alleen een wit scherm met de letters NOKIA en daar houdt het helemaal mee op. Uitzetten gaat niet meer. Accu eruit en erin helpt ook niet. Ook de combinatie van knoppen om een reset te geven werkt niet. Uiteraard zit er de laatste firm in. Ik heb hem maar weggebracht voor reparatie.
Minstens 2 a 3 weken kwijt :'(
Goed klote zeg :( Je zal er niet veel meer aan hebben, maar toen ik je verhaal las dacht ik meteen...geheugenkaart er even uithalen. Kan best zijn dat die problemen gaf (database beschadigd). Anyway...hopelijk heb je 'm snel weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

robertwebbe

Robert Webbe

dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:56:
[...]
Goed klote zeg :( Je zal er niet veel meer aan hebben, maar toen ik je verhaal las dacht ik meteen...geheugenkaart er even uithalen. Kan best zijn dat die problemen gaf (database beschadigd). Anyway...hopelijk heb je 'm snel weer retour.
Denk niet dat het alleen zijn geheugenkaartje was, anders had de hardwarematige harde reset wel gelukt. Als dat niet meer lukt ben je meestal aardig in de aap gelogeerd en kun je zelfs niets meer doen. Shit happens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Iemand dezelfde ervaring bij het terug gaan naar winkel met N95 (geen NSP) en melding kreeg dat ze opdracht hebben toestel direct naar nokia moeten sturen vanwege de "geavanceerdheid" van het toestel?
Toen ik mijn N95 bij de BC kocht, hebben ze dat zelfs al direct expliciet tegen me gezegd. Ik vroeg waar ik naartoe moest, mocht er iets mee zijn. De verkoper vertelde me dat als er binnen twee weken iets met de telefoon was en deze geen gebruiksschade had, dat hij dan direct zou worden omgewisseld. Mocht er na die twee weken iets zijn, dan had het weinig zin om naar de BC terug te komen, omdat ze hem dan sowieso op moesten sturen. Hij raadde me aan dan zelf naar een NSP te gaan (gaf ook meteen het adres), omdat ik daar meer kans zou hebben op directe reparatie en ze daar sowieso verplicht waren je te helpen vanwege de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
robertwebbe schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Denk niet dat het alleen zijn geheugenkaartje was, anders had de hardwarematige harde reset wel gelukt. Als dat niet meer lukt ben je meestal aardig in de aap gelogeerd en kun je zelfs niets meer doen. Shit happens...
Ben ik ten dele met je eens. Het zou kunnen dat de geheugenkaart roet in het eten gooit, en door die eruit te halen de telefoon-software uit de knoop komt. Maar goed het blijft koffiedik kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft die TomTom patch nou waar vorige week een bericht over verscheen? Volgens mij komt er helemaal geen TT versie voor de N95 !! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:04:
Waar blijft die TomTom patch nou waar vorige week een bericht over verscheen? Volgens mij komt er helemaal geen TT versie voor de N95 !! :+
Kan nog wel 2 maanden duren hoor... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:42:
[...]

Flash 2.1? Nu zit er dus 2 in... Ok... Maar hoop liever op Flash 3. Die had een richt datum van juni uit mijn hoofd en daar hoor je helemaal niks meer van. Daarin word flashmovie ondersteund. Dan kan je echt youtube kijken. Of elk ander flashmovie aanbieder.

Ps: Als iemand nieuws heeft over flash 3, dan hoor ik dat graag, want info erover is helemaal dood over het internet
Flash Lite 2.1 heeft support voor video en komt met symbian s60 fp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:22:
[...]

Kan nog wel 2 maanden duren hoor... !
Ga ik echt niet op wachten. Lijkt me dat TT hier geen enkel commercieel belang bij heeft. Zo moeilijk kan dat echt niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Ben ik ten dele met je eens. Het zou kunnen dat de geheugenkaart roet in het eten gooit, en door die eruit te halen de telefoon-software uit de knoop komt. Maar goed het blijft koffiedik kijken....
'k had laatst ook zoiets nadat ik met diverse sis/sisx bestanden aan het "kloten" was geweest. Kaartje er uit halen boodt toen geen soelaas omdat ik op het telefoon geheugen aan het installeren/deïnstalleren was. Schijnbaar is er daarbij een bitje "omgedonderd" zodat het OS er ook niet veel meer van snapte.
Jammer genoeg heeft symbian niet zoiets als een "safe mode" waar het in kan booten (ik zou in ieder geval niet weten hoe je daar dan in mag komen ... F8 werkt niet ;) ).
Wat bij toen nog wel ging is via NSU het gehele OS opnieuw installeren. Helaas voor de bestanden die je dan geïnstalleerd of geüpdated hebt ná de laatste back-up ... maar 3 weken kwijt zoals Javaan.... liever niet ;) en daar zullen ze denk ik gewoon hetzelfde doen, dus z'n bestanden is 'ie toch kwijt.

Merendeel van de tijd gaat bij dit soort acties in het verzenden en melden zitten.

Uiteraard moet NSU je telefoon nog wél kunnen detecteren.... dat ging in mijn geval gelukkig nog wél, ook al liet 'ie niet meer dan dat witte "Nokia" scherm zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 11-08-2007 17:48 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

Toen ik mijn N95 bij de BC kocht, hebben ze dat zelfs al direct expliciet tegen me gezegd. Ik vroeg waar ik naartoe moest, mocht er iets mee zijn. De verkoper vertelde me dat als er binnen twee weken iets met de telefoon was en deze geen gebruiksschade had, dat hij dan direct zou worden omgewisseld. Mocht er na die twee weken iets zijn, dan had het weinig zin om naar de BC terug te komen, omdat ze hem dan sowieso op moesten sturen. Hij raadde me aan dan zelf naar een NSP te gaan (gaf ook meteen het adres), omdat ik daar meer kans zou hebben op directe reparatie en ze daar sowieso verplicht waren je te helpen vanwege de garantie.
Zelfs die binnen 2 weken regel deden ze bij mij niet aan mij, achteraf ben ik blij dat ik niet voor ruiling gekozen heb aangezien ik dan waarschijnlijk slechter af geweest was.
Wel typisch dat ze bij BC niks maar dan ook niks aan het toestel doen, het enige wat ze mogen is er naar kijken :)
Wel grappig om te zien dat die verkoper/medewerker zijn handen niet van mijn toestel af kon houden, kreeg zelf het idee dat hij er mss wel van baalde dat hij erzelf geen had :P

Tis mss niet de juiste plek maar weet iemand een goeie irc client voor de n95?

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 11-08-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:14:
[...]
..........
Tis mss niet de juiste plek maar weet iemand een goeie irc client voor de n95?
jmIrc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

schumi2004 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

thanks maar liever geen j2me heb een andere gevonden mIRGGI
Maak het dan meteen clickable .. mIRGGI ... scheelt weer een google stap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
:( :( :( :(
V12.0.0.13 shit firmware

Heb moeite met ontvangen van bepaalde smsen !!!
Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

sinds eergister N95/T-Mobile.
de eerste keer dat ik via Web-and-Walk zou surfen, vroeg de telefoon/webbrowser
of ik de kwaliteit van de afbeeldingen laag wou houden, dit zou in snelheid schelen.

aangezien ik niet veel van internet via mijn mobiel verwachtte, heb ik daarvoor gekozen.

maar de snelheid is toch boven verwachting,
hoe zet ik de kwaliteit van de afbeeldingen weer naar normaal/hoog?

[ Voor 3% gewijzigd door BadMotha op 11-08-2007 21:59 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
V12.0.0.13 shit firmware

Heeft iemand er ook last van ? Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat je niet weet dat ze verstuurd zijn :( :( :(
pff dat waren een boel ontevreden-smileys

edit : goed dan ook meteen maar een tip : in settings voor sms, zet "character encoding" op "reduced support".

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 11-08-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Als ik naar de Youtube Mobile pagina surft en een filmje gaat bekijken met mijn T-Mobile internet kan ik gewoon zoals het hoort streamen.
Alleen ik heb te langzaam internet met t-mobile en dacht dan ga ik even streamen met mijn draadloos internet van thuis.
De verbinding is optimaal, maar als ik nu een filmpje aanklikt op youtube mobile pagina dan kan hij geen verbinding maken met de filmpjes ??
Doe ik iets niet goed, of moet ik iets instellen ??

Ook in het Nokia VideoCentrum heb je YouTube Beta.
Daarin precies het zelfde, wel streamen met mobile internet, maar niet mogenlijk met mijn draadloos internet.
Dan zegt het programma dat hij het bestand niet kan vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door danplo op 11-08-2007 23:07 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

pff dat waren een boel ontevreden-smileys

edit : goed dan ook meteen maar een tip : in settings voor sms, zet "character encoding" op "reduced support".
Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.
Daarvoor heb je immers een telefoon, als de rest niet 100% werkt prima maar primaire zaken MOETEN GEWOON 100% WERKEN !!

Dank voor tip maar het gaat om ontvangst van SMS niet versturen dat gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
BadMotha schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:04:
sinds eergister N95/T-Mobile.
de eerste keer dat ik via Web-and-Walk zou surfen, vroeg de telefoon/webbrowser
of ik de kwaliteit van de afbeeldingen laag wou houden, dit zou in snelheid schelen.

aangezien ik niet veel van internet via mijn mobiel verwachtte, heb ik daarvoor gekozen.

maar de snelheid is toch boven verwachting,
hoe zet ik de kwaliteit van de afbeeldingen weer naar normaal/hoog?
http://speed.t-mobile.nl/...p?orgUrl=http://google.nl
offtopic:
Hoe zorg je ervoor de het bovenstaand niet direct een link wordt?

ik weet niet zeker of het nodig is om het laatste gedeelte vanaf Url ook in te typen maar dan weet je dat voor de zekerheid.
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:56:
V12.0.0.13 shit firmware

Misschien eens proberen om je telefoon een harde reset te geven of de software opnieuw te installeren. Denk dat je eerder een uitzondering bent dan iets anders want heb er hier helemaal niets van gehoord voor de rest.

Edit, ik zie dat je Hi hebt. Weet het niet zeker maar waren daar niet problemen met het netwerk oid? Heb hier een tijdje terug iemand anders ook nog over gehoord maar kan ook gewoon een storing zijn geweest......

[ Voor 36% gewijzigd door digital-IMEI op 11-08-2007 23:33 . Reden: sms gedoe toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:14:
[...]

Ja super super super super teleur gesteld in N95 als je op de primaire zaken (bellen smsen) niet kan vertrouwen.
Daarvoor heb je immers een telefoon, als de rest niet 100% werkt prima maar primaire zaken MOETEN GEWOON 100% WERKEN !!

Dank voor tip maar het gaat om ontvangst van SMS niet versturen dat gaat wel goed.
Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.

Dat is voor zover ik zo snel kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
dafmay schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:56:
[...]

Begrijp helemaal de teleurstelling. Ontvang je bepaalde smsjes niet, en als dat het geval is zijn dat mensen bij 1 bepaalde provider ? Of als het om een aantal personen gaat waarvan jij de sms niet ontvangt, mischien handig om hun te vragen hun telefoon-settings door te lopen. En zoals Sjengcity aangaf, het kan ook (tijdelijk) aan jouw provider liggen. Klantenservice provider zou ik in ieder geval eens bellen.

Dat is voor zover ik zo snel kan bedenken.
Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.

Zal morgen eens een harde reset doen, het vervelende is gewoon dat het lastig te testen is of het probleem dan opgelost is.
Probleem is gewoon van dat je graag vertrouwt op je telefoon -O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ybox schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:17:
[...]

Zie dat andere personen ook gewoon last hebben met sms.

Zal morgen eens een harde reset doen, het vervelende is gewoon dat het lastig te testen is of het probleem dan opgelost is.
Probleem is gewoon van dat je graag vertrouwt op je telefoon -O- .
Eventueel als je de mogelijkeheid hebt eens een weekje ofzo testen met een andere telefoon, dan weet je in ieder geval waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:10:
Ik zit er ook stevig over na te denken om een N95 aan te schaffen, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe de inmiddels ervarende gebruikers van een N95 denken over hun telefoon. Wat is jullie indruk?
The best phone you can get atm(dot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ik wil geen andere! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er erg happy mee... Ik heb de overstap gemaakt van een N80 naar de N95. Tot op heden nog absoluut geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Ook ik moet eind van deze week kiezen welke telefoon ik ga pakken. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de E95 en de 6110 Navigator. Kan iemand mij raad geven.
Die keuze zul je zelf moeten maken als je het mij vraagt.
Zet voor jezelf eens goed op een rijtje waar je de telefoon voor wil gebruiken en welke daar het beste bij in de buurt komt. Als de niet helpt kun je de voor en nadelen van de telefoons ook nog tegen elkaar op zetten en ik denk dat dan de enige juiste telefoon er voor jou uit komt, andere mensen kunnen niet voor jou kiezen omdat iedereen andere eisen stelt aan zijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Ik had laatst even last van me slider.. die ging opeens heel stroef.. maar nu paar dagen verder gaat ie weer als een tierelier.. zal wel iets tussen gezeten hebben... maar voor de rest.. helemaal blij met me phone! :D alleen echt een nadeel is dat signen van software..

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Fantastisch toestel. Inmiddels zo'n 30 verschillende soorten en maten toestellen gehad en ik ben erg kritisch, maar de N95 is verreweg de allerbeste. Alle functies doen het naar behoren en opzet is erg intuitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
celica2001 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:05:
Voor vergelijken beide toestellen kijk ook eens op www.newmobile.nl

En google even naar reviews van beide toestellen. Dat is het eerste dat ik altijd doe bij kiezen van nieuw toestel.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 12-08-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

danplo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:30:
Als ik naar de Youtube Mobile pagina surft en een filmje gaat bekijken met mijn T-Mobile internet kan ik gewoon zoals het hoort streamen.
Alleen ik heb te langzaam internet met t-mobile en dacht dan ga ik even streamen met mijn draadloos internet van thuis.
De verbinding is optimaal, maar als ik nu een filmpje aanklikt op youtube mobile pagina dan kan hij geen verbinding maken met de filmpjes ??
Doe ik iets niet goed, of moet ik iets instellen ??

Ook in het Nokia VideoCentrum heb je YouTube Beta.
Daarin precies het zelfde, wel streamen met mobile internet, maar niet mogenlijk met mijn draadloos internet.
Dan zegt het programma dat hij het bestand niet kan vinden.
Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??
Realplayer start op en zegt ik ga verbinding maken met het youtube filmpje.
Daarna zegt Realplayer ( Verbinding verbroken. Nieuwe verbinding proberen ?
In Realplayer staat mijn wireless verbinding ook ingesteld.
Het lijkt wel of hij surft met mijn wireless thuis internet, maar zodra Realplayer opstart dat hij autom zoekt naar mijn mobile internet en dat hij dan geen verbinding kan maken met het filmpje.

[ Voor 8% gewijzigd door danplo op 12-08-2007 12:24 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
danplo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:17:
[...]Niemand een idee waaraan dit kan liggen ??
Bij mij gebeurd precies hetzelfde. Heb youtube nog nooit werkend gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Flash Lite 2.1 heeft support voor video en komt met symbian s60 fp2.
Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Is volgens mij geen volledige ondersteuning.. Werkt wel offline, maar niet online. Zoals ik het gelezen heb
Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :

klikkerdeklik

_/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Zijn er ook nederlandse site's waar je adressen kan vinden voor RSS-Feeds ??
Die je dan kan invullen in het videocentrum programma van Nokia zelf.
Heb wel wat adressen geprobeerd maar komt geen filmpje op binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

Voor de gebruikers van Route66 staat een aardige nieuwe post op het All About Symbian forum :

klikkerdeklik

_/-\o_ ;)
_/-\o_ (works like a charm!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Haha super :) Helaas moet ik wachten tot morgen met installeren. Ben je al grote/kleine veranderingen tegengekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Volgens mij staat er een foutje in de startpost, (of ik ben gewoon lucky?).

Ik heb namelijk ook bij mn telefoon een 1gb scandisk microsd kaartje gekregen...
Heeft iedereen dit? Of is het gewoon een foutje?

Telefoon is overigens geweldig. Ik heb hiervoor een Qtek9100/MDA Vario gehad, en ik was bang dat er kwa gebruiksvriendelijkheid ik erop achteruit zou gaan, valt me 100% mee!

Het toestel ligt fijn in de hand, stuk sneller dan de qtek, en lekker uitgebreid.
Wil geen andere meer :9 (Wel wennen om geen volledig qwerty tobo meer te hebben, maar na 2 dagen ben je daar ook wel weer aan gewend).

Must-have!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Kecin schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Volgens mij staat er een foutje in de startpost, (of ik ben gewoon lucky?).

Ik heb namelijk ook bij mn telefoon een 1gb scandisk microsd kaartje gekregen...
Heeft iedereen dit? Of is het gewoon een foutje
Bij mij zat er een 1Gb Nokia micro SD-kaartje bij. Meteen een 2Gb Sandisk Ultra II gehaald vanwege snelheidsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
dafmay schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

Haha super :) Helaas moet ik wachten tot morgen met installeren. Ben je al grote/kleine veranderingen tegengekomen ?
Ik heb er nog niets mee gedaan, alleen even gecontroleerd of het überhaupt werkte. Vorige week viel het me trouwens op dat de vorige versie soms (voor mijn gevoel na een flink stuk rijden) erg traag werd. De GPS hobbelde een beetje achter de feiten aan, maar de gesproken instructies waren wel correct en op tijd. Kan dit te maken hebben met de onlangs geïnstalleerde 4 Gb kaart van Sandisk? Deze zou toch minstens zo snel moeten zijn als de meegeleverde 1 Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Over Tomtom: Wat ik niet snap is dat er niet één of ander cracker of releaseteam TomTom even geschikt maakt voor de N95. Zo moeilijk kan dat niet zijn toch? Als je als cracker in de code kan kijken dan kan je ook wel een instructie geven om de interne antenne te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:45:
[...]
Denk niet dat zulke zaken hier besproken moeten worden!!!
Ik zou zeggen laat dat maar aan de mods over (als ze wakker zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Och, valt in dit geval wel mee denk ik...

Wat mij op zich wel (maar wie ben ik) een denkbaar scenario lijkt: een of andere driver die de interne GPS als bluetooth-apparaat aan TomTom doet presenteren. Ik ben helaas geen Symbian coder, anders wist ik het wel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
OOOEOEEEEEPS! Ik ga meteen mijn mond spoelen met zeep! Wat een zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

gister mijn 4gb kaartje ontvangen werkt gewoon perfect met v11 en met v12 ook

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.

Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn n95 is al voor de 4 de week in herstelling .sniff sniff sniffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:
wellicht is het al voorbij gekomen en heb ik het niet kunnen vinden maar ik heb een probleem met mijn T9 woordenboek.

Heb blijkbaar een keer per ongeluk het woord le ingevoerd. Nu iedere keer als ik je wil sms-en maakt ie er le van. Heel irritant. Is het op een of andere manier mogelijk om die woordenlijst te bewerken of desnoods helemaal weg te gooien?
Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuf schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:

Gewoon op opties en dan woord invoegen klikken. Dan pakt ie m standaard weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:50:
[...]

Ja ik heb dat met het woordje HET, maakt ie steeds GDU van... Vet irri, maar heb nog geen 1 keer gekeken of het veranderd kan worden... Ik hoopte eigenlijk dat het na een tijdje veranderde... omdat ie soms herkent wat je vaker gebruikt.. net als: DE en FF eerst pakte die vaker DE en nu FF
inderdaad, als je het woord maar vaak genoeg gebruikt krijg je het vanzelf als eerste te zien. Andere mogelijkheid is inderdaad om het gewoon even opnieuw toe te voegen zoals hierboven gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postpiet
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-08-2024
Sjengcity schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:26:
[...]
Ah ok, had ik ook gezien maar niet verder gekeken dan m`n neus lang is :9
Ziet er wel handig uit eigenlijk, vooral dat je je active progs kunt laten weergeven. Eens even googlelen :P
En....? Nog iets kunnen vinden :) ?
Of iemand anders misschien nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
wimmel_1 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:46:
[...]

... F8 werkt niet ;) ).
Wat bij toen nog wel ging is via NSU het gehele OS opnieuw installeren. Helaas voor de bestanden die je dan geïnstalleerd of geüpdated hebt ná de laatste back-up ... maar 3 weken kwijt zoals Javaan.... liever niet ;) en daar zullen ze denk ik gewoon hetzelfde doen, dus z'n bestanden is 'ie toch kwijt.

Merendeel van de tijd gaat bij dit soort acties in het verzenden en melden zitten.

Uiteraard moet NSU je telefoon nog wél kunnen detecteren.... dat ging in mijn geval gelukkig nog wél, ook al liet 'ie niet meer dan dat witte "Nokia" scherm zien.
Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 13-08-2007 09:19 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
postpiet schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:29:
[...]

En....? Nog iets kunnen vinden :) ?
Of iemand anders misschien nog ideeën?
Nop ook ik helaas niets kunnen vinden over dat Active Standby Screen helaas want ziet er zeker handig uit!
peerke63nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:36:
[...]

Hoi

Ik ben erg benieuwd wat dat NSU en NSS (waarover ik eerder in dit forum las) nu eigenlijk is.daar kom ik niet uit. Heb je daar ook speciale kabels voor nodig of werkt dat via de bijgeleverde datakabel van de N95.

Al vast bedankt :-)

Grtz
P.
NSU = Nokia Software Updater
NSS = Nemesis Service Suite

Dit zijn beide programma's wat je gewoon op je computer installeert en die je gewoon kunt gebruiken met de standaard USB kabel wat bij de telefoon wordt geleverd.

NSU is zoals de naam al zegt om de firmware van de telefoon te updaten, niet meer en niet minder.
NSS geeft je de mogelijkheid om wat meer instellingen te wijzigen zoals onder andere de productcode of bijvoorbeeld het imei nummer.

Voor meer info moet je
Modbreak:Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 13-08-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik hoop niet dat het illegaal is wat ik post(?). Heb er al meerdere posts over gezien die ook niet verwijdert werden.

Het schijnt dat je op deze manier ook sis files kan signen...
Iemand het al geprobeert?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kecin schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:56:
Ik hoop niet dat het illegaal is wat ik post(?). Heb er al meerdere posts over gezien die ook niet verwijdert werden.

Het schijnt dat je op deze manier ook sis files kan signen...
Iemand het al geprobeert?
Heb het even snel gelezen maar heb het idee dat je nog steeds voor sommige files een DevCert nodig hebt
- Generate Seft-Signed Certificate Tools (beta 5)
welke je kon halen op symbiansigned.com waar ze sinds paar dagen de registratie optie verwijderd hebben :(
Die self-signed certs is niet zo moeilijk om zelf te maken echter kun je niet alle bestanden hiermee werkend signen

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 13-08-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
[modbreak]
Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.[/]

Sorry hoor maar die link heb ik uit een eerder topic van TWEAKERS!!! gehaald en gewoon via google zelfs gevonden. Ik begrijp dat er geen illegale dingen gedaan mogen worden maar dit gaat me iets te ver. Als jullie in de eene post wel een link laten staan die iemand anders even later opnieuw post moeten jullie hem of bij beide verwijderen of beide laten staan.

Als je iets verder had gekeken had je ook gezien dat ik 2 heel normale links had gepost van google zoekresultaten waar alleen maar was gezocht op NSU en NSS icm Nokia N95 waar verder bij stond dat hij zich ook wat moeite mocht doen dus je bent iets te voorbarig als je het mij vraagt!

Sorry voor m`n offtopic geblaat, zal niet snel commentaar geven op modbreaks maar vind het een beetje achteruit gaan de laatste tijd ook gezien hoe het ging met het openen van een nieuw topic, niemand kwam daar meer wijs uit.

[ Voor 95% gewijzigd door digital-IMEI op 13-08-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel-4 over de Nokia N95 schreef ene Masta-G hoe een vodafone N95 te unbranden, weet iemand hoe ik deze post kan terughalen? Of kan iemand hem nogmaals posten?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
@rene___ ik heb zo het gevoel dat die posts verwijdert zijn door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zo nu ff weer wat vrolijks ;)
Iemand al meer info over de ophande zijnde N95 US version? Heb zelf het idee dat het geen "hoax" meer is en wij europeanen weer gen**id worden door Nokia.

En is er mss behoefte om het Tips and Tricks gedeeld uitgebreid te hebben? In vorige delen zag ik een link naar wat power-safe options/settings voor de N95, had deze eigenlijk wel in start post verwacht?

Anyway ik zal ff proberen een Tips-and-Tricks blokkie maken mss dat topic starter deze wil gebruiken tijdens het bij werken van de nog openstaande dingen ;) (nhf ;) )

Nou lekkah dan, de US N95 is een feit :(
http://www.symbian-guru.com/

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 13-08-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:32:
[modbreak]
Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.[/]

Sorry hoor maar die link heb ik uit een eerder topic van TWEAKERS!!! gehaald en gewoon via google zelfs gevonden. Ik begrijp dat er geen illegale dingen gedaan mogen worden maar dit gaat me iets te ver. Als jullie in de eene post wel een link laten staan die iemand anders even later opnieuw post moeten jullie hem of bij beide verwijderen of beide laten staan.

Als je iets verder had gekeken had je ook gezien dat ik 2 heel normale links had gepost van google zoekresultaten waar alleen maar was gezocht op NSU en NSS icm Nokia N95 waar verder bij stond dat hij zich ook wat moeite mocht doen dus je bent iets te voorbarig als je het mij vraagt!

Sorry voor m`n offtopic geblaat, zal niet snel commentaar geven op modbreaks maar vind het een beetje achteruit gaan de laatste tijd ook gezien hoe het ging met het openen van een nieuw topic, niemand kwam daar meer wijs uit.
Ja het blijft erg wisselvallig, de ene keer blijven off-topic/illegale posts staan, en de andere keer weer niet. Ik heb mij er alweer redelijk bij neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[b]schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:36:[/b

En ook alleen maar positieve punten wat mij betreft :

- meer intern geheugen...128Mb !
- grotere batterij 1200mAh (dat zal best wel een verschil gaan maken t.o.v. 950mAh)
- camera-shutter is nu verzonken (achterkant is dus platter)
- geen 2e camera op voorkant (totaal overbodig imo)

Ook de multimediakeys zijn nu iets opgehoogd, is echter voor mij niet belangrijk.

Edit :Shit dat wordt weer een extra aankoop binnenkort ;)
Niet dus...netwerken komen helaas niet overeen.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 13-08-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:17:
[...]

En ook alleen maar positieve punten wat mij betreft :

- meer intern geheugen (top !!!)
- grotere batterij (zal naar mijn mening waarschijnlijk geen mega-verschil maken, maar goed)
- camera-shutter is nu verzonken (achterkant is dus platter)
- geen 2e camera op voorkant (totaal overbodig imo)

Ook de multimediakeys zijn nu iets opgehoogd, is echter voor mij niet belangrijk.

Shit dat wordt weer een extra aankoop binnenkort ;)
Alleen voor de US he en de 2e camera is er nog steeds ;)

[ Voor 2% gewijzigd door schumi2004 op 13-08-2007 12:58 . Reden: Ben toch benieuwd naar de afmetingen van de BL-6F, lijkt me dat deze gelijk is aan de 5F alleen 5 gram zwaarder wat ik ergens gelezen heb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

Alleen voor de US he en de 2e camera is er nog steeds ;)
Inderdaad, hoe zat het ook weer...alleen US betekent toch 800/1900Mhz netwerk ipv 900/1800Mhz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Sjengcity schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:25:
[...]
inderdaad, als je het woord maar vaak genoeg gebruikt krijg je het vanzelf als eerste te zien. Andere mogelijkheid is inderdaad om het gewoon even opnieuw toe te voegen zoals hierboven gezegd.
werkt helaas beide niet, heb al een paar berichten gemaakt met je je je je je je je je je.

probleem is dat ie het woord je al kent dus woord invoegen heeft ook weinig zin. Is die woordenlijst niet op een of andere manier te editten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Indien dit het geval is dan hebben ik personelijk weer een bedrijf op mijn lijst die ik nooit meer ga kopen O-) het zou toch te gek zijn als wij in europa door notabenen europees bedrijf in de rug worden geschoten. Ik denk dat nokia niet slim bezig is. Volgens mij is N95 sucessvol door dat mensen het graag willen hebben en geld voor over hebben om er onderandere ook mee te kunnen patsen. Als nokia ineens paar manden daarna een betere versie uitbrengt elders denk ik dat wij ons allemaal diep genomen voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:59:
[...]

Inderdaad, hoe zat het ook weer...alleen US betekent toch 800/1900Mhz netwerk ipv 900/1800Mhz ?
US 850/1900
En HSPDA en 3G weer per aanbieder verschillend , ik meen dat AT&T 3G heeft en andere HSPDA, maar weet niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

US 850/1900
En HSPDA en 3G weer per aanbieder verschillend , ik meen dat AT&T 3G heeft en andere HSPDA, maar weet niet zeker
Ah ok dank voor de uitleg. Gaat dan inderdaad erg moeilijk worden in Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Ik heb mijn contract verlengd(telefonisch) bij T-Mobile.
Nu heb ik 3 medewerkers aan de telefoon gehad, en alledrie gaven ze verschillende periodes aan mbt het leveren van de N95.
Ik hoorde 3-4 dagen, 10 dagen en 2 tot 3 weken.
De telefoon is wel op voorraad. Iemand ervaring hoelang het duurt voor de foon in je bus valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
patrickt35 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:44:
Ik heb mijn contract verlengd(telefonisch) bij T-Mobile.
Nu heb ik 3 medewerkers aan de telefoon gehad, en alledrie gaven ze verschillende periodes aan mbt het leveren van de N95.
Ik hoorde 3-4 dagen, 10 dagen en 2 tot 3 weken.
De telefoon is wel op voorraad. Iemand ervaring hoelang het duurt voor de foon in je bus valt?
Gokje: 3-4 dagen gemiddeld, 10 werkdagen max (=2 weken) ?
Ik ben bij T-mobile shop geweest en kreeg hem gewoon mee... dus ze hebben hem op voorraad in ieder geval (afgelopen zaterdag gehaald)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Bij contractverlenging is de prijs rechtstreeks bij T-mobile aantrekkelijker dan in een T-Mobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Ah ok dank voor de uitleg. Gaat dan inderdaad erg moeilijk worden in Europa ;)
Hier wat meer info
AT&T heeft idd 3G/HSDPA en wat UMTS betreft was/zijn dat andere aanbieders maar kan er zo 1 2 niks van terug vinden
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_us.shtml

Er zit dus ergens anders een verschil in aanbieders en hun diensten in de US wat? geen idee kan niet meer terug vinden waar ik het gelezen heb
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Deployed_HSDPA_networks

:2e update:
Hier dus: http://symbianguru.typepa...us-3g-nokia-n-1.html#more
The first is that the thing finally has US 3G - HSDPA even. It's 850/1900, so you're cruising on AT&T's HSDPA network at speeds up to 3.6mbps. That's f-ing fast. Too bad it won't work with T-mobile's planned 3G network. Of course, you can still fall back to EDGE, if you're out of area. Worldwide travelers should know that they did remove the 2100 HSDPA.

[ Voor 49% gewijzigd door schumi2004 op 13-08-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:36:
Zo nu ff weer wat vrolijks ;)
Iemand al meer info over de ophande zijnde N95 US version? Heb zelf het idee dat het geen "hoax" meer is en wij europeanen weer gen**id worden door Nokia.

En is er mss behoefte om het Tips and Tricks gedeeld uitgebreid te hebben? In vorige delen zag ik een link naar wat power-safe options/settings voor de N95, had deze eigenlijk wel in start post verwacht?

Anyway ik zal ff proberen een Tips-and-Tricks blokkie maken mss dat topic starter deze wil gebruiken tijdens het bij werken van de nog openstaande dingen ;) (nhf ;) )
Als je wil kun je deze naar mij sturen, in principe maak ik de volgende en meteen ook de laatste topic aan.
Dat kan niet, een betere telefoon!!! Kan gewoon niet :'( :'( :'(

[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 13-08-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
mm camera lens niet meer beschermd bij de nieuwe versie? Lijkt me niet zo verstandig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Razer schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:06:
mm camera lens niet meer beschermd bij de nieuwe versie? Lijkt me niet zo verstandig..
Ja lijkt me inderdaad ook wel een nadeel. Ag we zien het wel als straks de reviews beginnen op te duiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

patrickt35 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:06:
Bij contractverlenging is de prijs rechtstreeks bij T-mobile aantrekkelijker dan in een T-Mobile shop.
Als je t-mobile extra punten hebt gespaard niet. Die kun je namelijk gebruiken bij verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
Ybox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:14:
[...]

Ik sms een kleine 1200 per maand en heb nog weinig gemerkt van problemen met de nieuwste firmware..
Heb 1 x een probleem gehad maar deze was landelijk.
Zie wel regelmatig foutmeldingen en sinds een paar dagen dat het toestel af en toe uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey aangezien er een oplossing is gekomen voor het tikken van de slider zit ik met een vraag.
Ik kan de telefoon door de winkel (belcompany) op laten sturen of ik kan de telefoon door de verzekering op laten halen en dan op laten sturen, dit is een verzekering die ik ook via belcompany heb afgesloten.

Wat raden jullie aan? Heeft iemand ervaring met het opsturen van de telefoon via belcompany/verzekering?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:37:
Hey aangezien er een oplossing is gekomen voor het tikken van de slider zit ik met een vraag.
Ik kan de telefoon door de winkel (belcompany) op laten sturen of ik kan de telefoon door de verzekering op laten halen en dan op laten sturen, dit is een verzekering die ik ook via belcompany heb afgesloten.

Wat raden jullie aan? Heeft iemand ervaring met het opsturen van de telefoon via belcompany/verzekering?

Alvast bedankt
Ik denk dat het niet veel uitmaakt, misschien dat je BC even kunt vragen wat de procedure is omdat het mogelijk is dat je de verzekering dan zelf moet regelen maar als je zegt dat je de verzekering bij BC hebt afgesloten zullen zij dat ook allemaal voor je regelen (that's my guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
patrickt35 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:06:
Zowel telefonisch als in shop kreeg ik het toestel voor nagenoeg dezelfde prijs: 150 euro, bij 400 min relax en pocket internet totaal... scheelde max 5 euro...

Winkel vond ik sneller ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:37:

Alvast bedankt
Verzekering?
Hier klopt iets niet. Je gaat mij niet vertellen dat je toestel al een jaar hebt! Dan ga je je verzekering toch niet aanspreken, slider is een erkend defect deze wordt kosteloos gefixed bij elke NSP, ff binnen wandelen en klaar (als ze spullen op voorraad hebben) of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan kan ik dus ook naar een NSP, die verzekering dat kost trouwens ook niks extra als ik daarnaartoe zou gaan. Ik heb namelijk naar Belcompany gebeld en die vertelden me dat ik kon kiezen tussen de mobiel naar hun brengen of het via de verzekering, die ik voor de telefoon heb afgesloten, te regellen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

danplo schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:37:
Zijn er ook nederlandse site's waar je adressen kan vinden voor RSS-Feeds ??
Die je dan kan invullen in het videocentrum programma van Nokia zelf.
Heb wel wat adressen geprobeerd maar komt geen filmpje op binnen.
Niemand die wat feeds weet dat werkt in nokia video centrum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Lord_T schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

Zowel telefonisch als in shop kreeg ik het toestel voor nagenoeg dezelfde prijs: 150 euro, bij 400 min relax en pocket internet totaal... scheelde max 5 euro...

Winkel vond ik sneller ;)
Flex 30 zonder internet, 1 jarig. Voor €199,-(telefonisch)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum