DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb een HTC-S710 maar caller-ID werkt echt niet... Hij pakt wel netjes mn telefoon boek, en als ik via de radio zelf een nummer kies (Wat overigens ontzettend ruk werkt, stel je hebt 134 contact personen, en je moet: "Zakaria" hebben dan mag je 134 op pijltje naar beneden drukken omdat je niet simpel het alfabet af kan zoeken

Als iemand weet hoe ik de caller-ID werken krijg, please let me know
Over de menu kleuren, als je de dim functie op off zet dan zijn bijna alle menu's de zelfde kleur.
Maar als je bijv. bij BT-Phone op M of D drukt dan krijg je weer een blauw menu

Ik heb ook een nieuwe antenne geplaatst, maar dat heeft niets geholpen. Zenders die ik voorheen prima kon luisteren, klinken nu waardeloos door het constante geruis.

Ik heb echt spijt van deze radio... Al moet ik wel zeggen dat de gesprekken die ik voer prima klinken, en de USB functie bij mij prima werkt!
Ik krijg zo een beetje het vermoeden dat de JVC niet goed samen wil werken met alles dat op WM draait, maar wel met "normale" gsm's als Nokia, SE etc..
Bij mij geeft ie wel de naam weer van de beller als ik gebeld wordt, maar niet als ik bel.
Anywho... mijn telefoonhouder zit welgeteld 5 cm naast de radio en ik kan op die manier ook heel goed een nummer kiezen etc etc. De radio doet waarvoor ik hem nodig heb --> fungeren als interface/carkit.
Zou een eventuele firmware-upgrade de radio-ontvangst en pauze tussen nummers via USB kunnen verhelpen? Ik zal eens een mail sturen naar JVC een dezer dagen...
Edit:
Zo hey.. hebben ze geen e-mail adres!
Dan maar bellen...
[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 20-01-2008 15:31 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Dat vermoeden is fout. Ik moest juist bij mijn vorige Symbian telefoon (E61) allerlei software instalelren om telefoonboek e.d. te enablen, terwijl dat bij mijn WM6 telefoon allemaal automatisch gaat, en zelfs nog beter ook.Danny the dog schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:09:
Ik krijg zo een beetje het vermoeden dat de JVC niet goed samen wil werken met alles dat op WM draait, maar wel met "normale" gsm's als Nokia, SE etc..
Bij mij geeft ie wel de naam weer van de beller als ik gebeld wordt, maar niet als ik bel.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dan moet ik toch maar eens gaan kijken of ik WM6 op mijn foontje ga zetten...Arfman schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:51:
[...]
Dat vermoeden is fout. Ik moest juist bij mijn vorige Symbian telefoon (E61) allerlei software instalelren om telefoonboek e.d. te enablen, terwijl dat bij mijn WM6 telefoon allemaal automatisch gaat, en zelfs nog beter ook.
Helaas wordt die "officieel" niet ondersteund door I-mate op de SP5.
Ik denk dat JVC hier een kans gemist heeft helaas.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Welke software heb je het over, want mijn E70 werkt kwa functionaliteit ook ruk met de KD-BT1. De radio ontvangst enz is dan wel weer goed bij mij. Ook de rest van de functies is prima. Op de USB heb ik altijd mij hardeschijf aangesloten en het duurt ongeveer 20 seconden voordat hij begint met spelen. Dan heeft hij wel 45 gb aan muziek ingeladen, dus dat vind ik vrij netjesArfman schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:51:
[...]
Dat vermoeden is fout. Ik moest juist bij mijn vorige Symbian telefoon (E61) allerlei software instalelren om telefoonboek e.d. te enablen, terwijl dat bij mijn WM6 telefoon allemaal automatisch gaat, en zelfs nog beter ook.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
- BT functioneert ism mijn Nokia 6021 perfect.
- Vwb de radio ontvangst: een antenneversterkertje van een tientje doet wonderen
- USB afspelen, bij hangt een 4 gig stick onder mijn stoel en heb nog niet een keer problemen met afspelen gehad. Dat een HDD 20 seconden nodig heeft om op te starten is normaal. In de PC zal ie niet veel sneller zijn.
Arriving Somewhere but not here....
Dat laatste heb ik met me parrot3100 ook maar dat ligt niet aan de GPRS verbinding. Maar het komt doordat ik daarvoor een gesprek heb proberen te voeren maar wat dan niet gelukt is. (er wordt niet opgenomen dus je druk het "gesprek" weer weg). Softreset is overigens denk ik niet nodig want ik doe gewoon ff een kort belletje naar de voicemail en dat springt hij weer terugArfman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:36:
[...]
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Overigens: mijn WM6 telefoon (HTC TyTN II) werkt vlekkeloos met de KD-BT1 (caller ID, telefoonboek, sms, the works) op 1 puntje na: als ik een GPRS verbinding open heb staan (lijkt het) gaat de radio een nummer proberen te bellen, en hier stopt hij pas mee na een softreset van de telefoon. Iemand hier ook last van?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Absoluut geen negatieve woorden over de radio van mijn kant. Niets als lof. Het geluidsbeeld in de wagen is er minimaal 200% op vooruit gegaan. Alleen Nokia laat zo zijn steken vallen door de E-serie telefoons niet goed volgens de specs te maken denk ik.Unne Offerse schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:41:
Ik vind dat hier de laatste tijd nogal negatief wordt gedaan over deze radio. Ik hem 'm nu ruim een haf jaar en heb nergens problemen mee.
- BT functioneert ism mijn Nokia 6021 perfect.
- Vwb de radio ontvangst: een antenneversterkertje van een tientje doet wonderen
- USB afspelen, bij hangt een 4 gig stick onder mijn stoel en heb nog niet een keer problemen met afspelen gehad. Dat een HDD 20 seconden nodig heeft om op te starten is normaal. In de PC zal ie niet veel sneller zijn.
Het enige minputje bedenk ik me net is inderdaad de kleur verandering en dat de kleur van het ledje onder de draaiknop niet mee veranderd met het scherm.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Radio-ontvangst: hadden ze nog nooit klachten van gehad. Ik moest maar eens langs een repair center fietsen... Beetje vreemd als je zoveel op fora als deze leest dat de ontvangst beduidend minder is dan af-fabriek units.
Pauze tussen MP3-tjes vanaf USB: bekend, maar op het moment niks aan te doen.
Firmware: Die is updateable, maar op t moment is er geen nieuwere versie beschikbaar.
En.. per e-mail zijn ze dus niet bereikbaar. Maar goed, ze zijn wel vriendelijk en correct aan de telefoon
Als een product eerst de hemel wordt ingeprezen, spreekt het voor zich dat mensen nog kritischer zullen zijn bij de beoordeling. De drempel ligt nl. al veel hoger, dan zou je vooraf geen beeld van dat product hebben. Het is en blijft een goede radio, bijna een klasse apart, gezien de combinatie van opties.Unne Offerse schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:41:
Ik vind dat hier de laatste tijd nogal negatief wordt gedaan over deze radio. Ik hem 'm nu ruim een haf jaar en heb nergens problemen mee.
Dat kan wel zo zijn (ga het btw proberen ook- Vwb de radio ontvangst: een antenneversterkertje van een tientje doet wonderen
Zeer zeker een waarheid als een koe!k0ewl schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:52:
[...]
Absoluut geen negatieve woorden over de radio van mijn kant. Niets als lof. Het geluidsbeeld in de wagen is er minimaal 200% op vooruit gegaan.
Geluid is echt stukken beter en mn sub knalt echt veel zuiverder en harder!
Ik neem aan dat je doelt op de kleur van de menu's tov de zelf gekozen kleur?Het enige minputje bedenk ik me net is inderdaad de kleur verandering en dat de kleur van het ledje onder de draaiknop niet mee veranderd met het scherm.
Heb je de functie "dimmer" op off staan ipv auto?
USB stickie werkt inmiddels weer toppie, had er eerst een "oudere" Pleomax (Samsung) 1GB stickie aan hangen, erg ielig allemaal. Nu ik mijn Kingston Datatraveler 100/4GB binnen heb, heb ik nergens meer last van, speelt toppie! Lag meer aan de stick en de troep in mn dashboardkastje dan aan de radio. Als er spullen tegen een klein stickie aanbonken, kan het gaan wiebelen he, dat vind een stick in je pc ook niet fijndread schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:44:
hmm dit klinkt toch minder goed allemaal. Usb sticks vastmaken met tape.. radioontvangst (we hebben het over een radio) niet zo goed..
Nou, ze hadden wellicht iets beter kunnen doorontwikkelen, maar hij komt echt super door testen heen qua klank en opties. Plus dat er bijna geen concurentie is. (Blaupunkt Hamburg MP57)Ik denk dat JVC hier een kans gemist heeft helaas.
Het is ook een nieuwkomertje he...
Wellicht dat kleine dingetjes met een firmware-upgrade snel opgelost worden. Ik hoop dat JVC meeleest
Ze zijn dus wel bereikbaar via email, gewoon via info@jvc.nl.Danny the dog schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:45:
En.. per e-mail zijn ze dus niet bereikbaar. Maar goed, ze zijn wel vriendelijk en correct aan de telefoon
Ik heb op deze manier een NL handleiding aangevraagd en keurig als PDFje teruggekregen.
Ik ben momenteel ook aan het kijken voor de aanschaf van deze autoradio. Ik probeer altijd van te voren de handleiding te lezen wat er mogelijk is, etc etc. Maar je kan de handleiding ook gewoon op de jvc site (HIER) downloaden hoor!Unne Offerse schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:38:
[...]
Ze zijn dus wel bereikbaar via email, gewoon via info@jvc.nl.
Ik heb op deze manier een NL handleiding aangevraagd en keurig als PDFje teruggekregen.
Momenteel heb ik een Sony GT616, echter duurt het al gauw een minuut om mijn 4GB USB stick in te lezen...

Bij mij duurt dit ook op een 4 gig stick pakweg 5 seconden, alleen de eerste keer na insteken van de stick duurt het iets langer, misschien 10 seconden.SebasFM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:34:
Momenteel heb ik een Sony GT616, echter duurt het al gauw een minuut om mijn 4GB USB stick in te lezen...Dan staat mijn stick nog niet eens vol! Dit duurt veel korter bij de JVC als ik het goed heb begrepen?

I second thatUnne Offerse schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:32:
[...]
Bij mij duurt dit ook op een 4 gig stick pakweg 5 seconden, alleen de eerste keer na insteken van de stick duurt het iets langer, misschien 10 seconden.
Seconde of 5, voor 3 gyg gevuld zowat.
En erg snel met hoppen tussen mappen. Als de ene map uitgespeeld is, merk je ook niet dat ie al naar t volgende album springt. Niet zoals "vroegah" met de cd-wisselaars.
Kijk eens aan. Dat is heel mooi. Dan ga ik 'm vandaag eens halen en verkoop ik mijn oude radio.Danny the dog schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:04:
[...]
I second that
Seconde of 5, voor 3 gyg gevuld zowat.
En erg snel met hoppen tussen mappen. Als de ene map uitgespeeld is, merk je ook niet dat ie al naar t volgende album springt. Niet zoals "vroegah" met de cd-wisselaars.
Goed heb even voor je getimed:k0ewl schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:59:
Yup, ik zal als ik naar huis ga even voor je timen. Dus als je een uurtje wilt wachten dat kan ik weer posten.
ik kwam uit op 48 seconden. Dat is dus op het moment dat ik de knop indruk waardoor de hardeschijf stroom krijgt. Dan moet hij nog opspinnen, booten en dan kan de radio er mee aan de gang. Er staat 47 gigabyte aan muziek op verdeeld over 667 mappen. In totaal 9604 bestanden.
Om eerlijk te zijn vind ik dat best een hele nette tijd
Wow, dat is inderdaad een hele nette tijd voor 47GB. Mijn huidige radio doet er al langer over voor een 4GB stickk0ewl schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Goed heb even voor je getimed:
ik kwam uit op 48 seconden. Dat is dus op het moment dat ik de knop indruk waardoor de hardeschijf stroom krijgt. Dan moet hij nog opspinnen, booten en dan kan de radio er mee aan de gang. Er staat 47 gigabyte aan muziek op verdeeld over 667 mappen. In totaal 9604 bestanden.![]()
Om eerlijk te zijn vind ik dat best een hele nette tijd
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Die was volgens mij al eerder aangehaald.. is een kopie van deze
http://reviews.cnet.com/i...4505-6729_7-32378977.html
desalniettemin, altijd goed om een review aan te halen
Anoniem: 185651
USB memory stick,CD, connecten met mijn Nokia E61 en 6230i gaat ook goed.
Maar niet met de N95-8Gb...
Bij het zoeken vindt de radio mijn telefoon.
Ik kan op beide apparaten een code intypen...
Maar daarna komt er een foutmelding en slaat de radio de verbinding niet op.
Hierna kan ik trouwens wel vanuit de telefoon een audioverbinding met de radio tot stand brengen.
Maar elke keer dat de radio is uitgeweest moet ik deze procedure opnieuw doen...
Heeft er iemand een zelfde probleem geconstateerd?
(het is een KPN branded versie met de nieuwste firmware)
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Anoniem: 250410

voor de rest beetje hetzelfde als hierboven zonder handleiding heel moeilijk om alles in te stellen ( bij vorige modellen in mijne auto bijna nooit het boekje gebruikt) zal wel wat duren eer we alles kunnen
tot nu toe heel tevreden enkel mis ik nu nog welk liedje er op de radio gespeeld wordt,kon dit vroeger wel zien bij mijne Kenwood
Hier ben ik al als gek naar op zoek geweest. Zou die functie inderdaad ontbreken ?Anoniem: 250410 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:06:
tot nu toe heel tevreden enkel mis ik nu nog welk liedje er op de radio gespeeld wordt,kon dit vroeger wel zien bij mijne Kenwood
Bedoel je soms RadioText (RT) functie van de RDS? Bij mijn weten zend alleen SkyRadio en Arrow Jazz deze extra informatie mee via RadioText.h8bal schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:53:
[...]
Hier ben ik al als gek naar op zoek geweest. Zou die functie inderdaad ontbreken ?
Je krijgt bij deze JVC (net zoals de meeste andere autoradio's) alleen de stationsnaam en evt flitsinfo zoals bij R538 gewoon te zien evenals de frequentie waar op dit moment op is afgestemd. RadioText is meestal wel te vinden op de wat duurdere receivers voor thuis gebruik.
Maar functioneel gezien komt er redelijk geluid uit de unit. Mis bij MP3 de mogelijkheid tot het reproduceren van de harmonischen zoals mijn vorige Sony dat wel kon (BBE-MP of iets dergelijks). Dat geluid klonk met een enkele druk op de knop velen malen helderder. Verder leest de unit inderdaad lekker snel de USB stick in en Bluetooth werkt ook lekker met mijn SonyEricsson P1i. Tenminste, ik kan bellen en door het telefoonboek bladeren. De rest nog niet uitgetest voor wat betreft SMS e.d. Bluetooth audio werkt ook erg leuk!
Radio ontvangst had beter gekund, maar is voldoende voor normaal ontvangst. Wel merk ik dat mijn oude Sony beter was met het ontvangen van radiostations die dicht op elkaar zitten. Bijvoorbeeld: Q-Music (NL) zit in Delft op 100,7 MHz, terwijl StuBru (BE) nog hoorbaar binnen kwam op 100,9 MHz. Maar bij de JVC hoor ik toch duidelijk dat Q-Music StuBru zit weg te drukken en dat je 'm beter kan afstemmen op 100,95 MHz.
Maar over het algemeen wel redelijk tevreden over de unit.
Anoniem: 250410
studio brussel ookSebasFM schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:31:
[...]
Bedoel je soms RadioText (RT) functie van de RDS? Bij mijn weten zend alleen SkyRadio en Arrow Jazz deze extra informatie mee via RadioText.
Je krijgt bij deze JVC (net zoals de meeste andere autoradio's) alleen de stationsnaam en evt flitsinfo zoals bij R538 gewoon te zien evenals de frequentie waar op dit moment op is afgestemd. RadioText is meestal wel te vinden op de wat duurdere receivers voor thuis gebruik.
Anoniem: 250598
Is er niemand die weet hoe je het telefoonboek van die Viewty kan overzetten?Anoniem: 124246 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:52:
• Mn LG Viewty connect netjes als headset, kan alleen niet door mn telefoonboek bladeren. Las ook iets over het sturen van je telefoonboek naar de headunit? Iemand tips? Zou een teleurstelling zijn als ik niet door mn contacten kan bladeren. Invoeren van nummers is omslachtig en gevaarlijk op de weg.
Heb JVC net gebeld maar die hadden ook geen oplossing (de beste man kende het toestel niet en kon geen incidenten vinden in hun systeem). Hij beweerde dat ze met name bij de Nokia N series veel problemen hebben. Er is natuurlijk ook nog geen firmware voor de KD-BT1 (wel een USB fix zei hij, als het display 'reading' blijft aangeven). Voor de Viewty is zover ik weet ook nog geen firmware upgrade.
Ik begrijp ook niet waarom zoiets niet werkt, pairen gaat netjes via bluetooth. Bellen werkt prima, batterij en ontvangstmeter op het display. Maar geen telefoonboek of smsjes... terwijl de KD-BT1 echt legio bluetooth profielen ondersteunt.
Dit heb ik opgelost door de radio altijd in de nachtmodus te zetten,SebasFM schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:52:
In een lichte omgeving is het display soms wat minder goed afleesbaar door een té spiegelend glaasje op het frontje. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.
De achtergrondverlichting aan en de letters die dan donker zijn steken duidelijk tegen de helder verlichte achtergrond af..... werkt bij mij een stuk beter overdag!!
♦
Wat me wel tegenvalt is dat alles er ongeloofelijk goedkoop uitziet en dat is wel jammer. Het doosje waar het frontje inzit is van lidl kwaliteit gewoon.
Ook het frontje zelf ziet er plastiekerig uit. Ook knopjes indrukken gaat zoals je gewend bent van goedkope dingen. Echt jammer.
Hopen dat de muziekkwaliteit vele malen beter is dan de ingebouwde radio van mijn R75. Moet er nu nog een radioversterker in of niet?
[ Voor 21% gewijzigd door dread op 07-02-2008 14:45 ]
Nou... ik vind t frontje niet goedkoop aandoen eigenlijk...
t Is zeker een radio met een goede geluidkwaliteit, maar wil je power, moet je er natuurlijk een versterker achter knopen... Maar dat is niet persé nodig, mocht dat je vraag zijn.
Hij levert ca. 4 x 20W RMS, wat netjes is voor een headunit.
Indien je wat fatsoenlijke speakers hebt, krijg je er echt wel goed geluid uit.
Sowieso heeft ie veel aansluit- en instelmogelijkheden voor een versterker.
Maar nogmaals.. ik vind m niet goedkoop aandoen en hem mooi staan in de auto (mijn mening dan)
Eigen ergernissen:
Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de USB-bugs die ik de laatste tijd heb!! Heb je gewoon geluisterd naar USB, sluit auto af etc etc.. En als je dan weer t frontje erop duwt na een harde dag werk, krijgt dat ding soms kuren! En dan gaat ie in 1e instantie gewoon aan, maar geeft totaal geen geluid. Op geen enkele bron! Volume +/-, geen effect. Uitzetten.. en daarna gaat ie niet meer aan! USB loshalen.. nog steeds niet aan te krijgen. En na wat kloten, gaat ie opeens weer. Ik word daar wel een beetje erg weemoedig van! Ik heb dat ding net een maand en dan al kuren!
Meer mensen hier last van?
Ik ga in elk geval contact opnemen met JVC. Dit is natuurlijk geen doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 07-02-2008 21:26 ]
Nope, helemaal geen last van. Werkt perfect aan deze kan van de draad!Danny the dog schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:23:
@ Dread
Nou... ik vind t frontje niet goedkoop aandoen eigenlijk...
t Is zeker een radio met een goede geluidkwaliteit, maar wil je power, moet je er natuurlijk een versterker achter knopen... Maar dat is niet persé nodig, mocht dat je vraag zijn.
Hij levert ca. 4 x 20W RMS, wat netjes is voor een headunit.
Indien je wat fatsoenlijke speakers hebt, krijg je er echt wel goed geluid uit.
Sowieso heeft ie veel aansluit- en instelmogelijkheden voor een versterker.
Maar nogmaals.. ik vind m niet goedkoop aandoen en hem mooi staan in de auto (mijn mening dan)
Eigen ergernissen:
Waar ik me wel mateloos aan irriteer zijn de USB-bugs die ik de laatste tijd heb!! Heb je gewoon geluisterd naar USB, sluit auto af etc etc.. En als je dan weer t frontje erop duwt na een harde dag werk, krijgt dat ding soms kuren! En dan gaat ie in 1e instantie gewoon aan, maar geeft totaal geen geluid. Op geen enkele bron! Volume +/-, geen effect. Uitzetten.. en daarna gaat ie niet meer aan! USB loshalen.. nog steeds niet aan te krijgen. En na wat kloten, gaat ie opeens weer. Ik word daar wel een beetje erg weemoedig van! Ik heb dat ding net een maand en dan al kuren!
Meer mensen hier last van?
Ik ga in elk geval contact opnemen met JVC. Dit is natuurlijk geen doen.
mijn telefoon Nokia 5500 wordt vrijwel niet ondersteund. ik kan er mee bellen en dat is het eigenlijk wel... Dus gewoon headset-functie.
Nu wil ik eigenlijk wel de namen van mijn adresboek in de radio voeren. Dat is natuurlijk één grote elende om dat 1 voor 1 te doen. Wat ik me nu dus afvraag; kan ik dit niet met behulp van een compatible gsm doen?
Dat ik de nummers met een compatible gsm naar de radio verzend zeg maar en dat ik deze nummers met mijn eigen telefoon (5500) kan gebruiken/zien?
Tevens heb iknog altijd enige hoop op een firmware update... Maja... zullen ze dat werk bij JVC nog wel in een inmiddels niet meer nieuw model steken?
Als iemand hier meer over weet... let me know
gr Marco
Voor wie geinteresseerd is:GJ007 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 03:32:
hij werkt bij mij in combo met de N73 prima... handsfree, audio streaming. moet alleen ff uitdokteren hoe ik me telf boek overgezet krijg. volgensmij werkt de sms doorgeef functie ook nog nie.
http://europe.nokia.com/A4143881
Nokia 810 Contact Download Application for Nokia S60 3rd edition devices
Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sis
This contact download application enables you to download the contacts from the following Nokia phones to your Nokia 810 Car Phone via Bluetooth technology: Nokia E50, E60, E61, E61i, E62, E70, E90 Communicator, N71, N73, N77, N75, N76, N80, N91, N91 8GB, N92, N93, N95, 3250, 5500 Sport, 5700 XpressMusic, and 6290.
Deze heb ik gedownload en geinstalleerd en werkt. Nadeel is wel dat het programmaatje moet draaien (constant) of je moet deze telkens bij bt connectie opnieuw opstarten. Ik heb gekozen voor de eerste optie.
Ik hoop wel dat dit geen geheugenproblemen bij de telefoon gaat opleveren, heb tot nu toe alleen even snel getest.
De autoradio laten installeren door de garage. De auto moest toch binnen en het werd gratis gedaan.
echter alleen negatieve verhalen.
Cd's worden vaak onderbroken. Gisteren is hij zelf vastgelopen. cd eruit gehaald en opnieuw erin gestoken. Hij herkende hem wel maar er kwam geen geluid. wel geluid bij radio maar niet bij cd. Vanmorgen werkte alles weer wel?!?
bluetooth verhaal:
pairen ging in eerste instantie goed. alleen verschillen de opties erg vaak wanneer je iemand wil bellen. Soms heb je het adresbook andere keren last dialled of missed numbers erbij. enorm veel errors. nog niet geslaagd om iemand te bellen. omdat ik al die problemen had heb ik de telefoon gedelete op de radio en geprobeerd opnieuw te pairen. Lukt niet. waar mijn telefoon eerst nog de KD-BT1 zag ziet hij nu nog enkel een onbekend apparaat waar na het uitwisselen van de code er geen bluetooth verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb de radio al meerdere keren gereset.
telefoon is K800i
iemand ook last van deze euvels en hoe op te lossen?
Als hij eenmaal geïnstalleerd is, ziet hij er niet meer zo cheap uit. Ook die draaiknop werkt lekker.
Heeft er nog iemand dezelfde problemen gehad als ik in mijn vorige post vermelde?
[ Voor 28% gewijzigd door dread op 05-03-2008 09:26 ]
Ik heb hem ook op mijn Nokia E70 gezet, en waarempel, het werkt perfect! Gewoon met telefoonboek nu. Perfecte uitkomst!kenicky schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:48:
[...]
Voor wie geinteresseerd is:
http://europe.nokia.com/A4143881
Nokia 810 Contact Download Application for Nokia S60 3rd edition devices
Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd.sis
This contact download application enables you to download the contacts from the following Nokia phones to your Nokia 810 Car Phone via Bluetooth technology: Nokia E50, E60, E61, E61i, E62, E70, E90 Communicator, N71, N73, N77, N75, N76, N80, N91, N91 8GB, N92, N93, N95, 3250, 5500 Sport, 5700 XpressMusic, and 6290.
Deze heb ik gedownload en geinstalleerd en werkt. Nadeel is wel dat het programmaatje moet draaien (constant) of je moet deze telkens bij bt connectie opnieuw opstarten. Ik heb gekozen voor de eerste optie.
Ik hoop wel dat dit geen geheugenproblemen bij de telefoon gaat opleveren, heb tot nu toe alleen even snel getest.
Ja. Moet je de applicatie alleen laten aanstaan.... dat is dan wel vervelend want die kun je dus ook perongeluk uitschakelen. maargoed, ik zal niet mopperen, er is iig een oplossingk0ewl schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:36:
[...]
Ik heb hem ook op mijn Nokia E70 gezet, en waarempel, het werkt perfect! Gewoon met telefoonboek nu. Perfecte uitkomst!
Ik heb de telefoon geupdate en toen waren er geen problemen meer. Hopelijk werkt alles nu zonder problemen.dread schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:40:
eindelijk ervaringen van mijn aankoop.
De autoradio laten installeren door de garage. De auto moest toch binnen en het werd gratis gedaan.
echter alleen negatieve verhalen.
Cd's worden vaak onderbroken. Gisteren is hij zelf vastgelopen. cd eruit gehaald en opnieuw erin gestoken. Hij herkende hem wel maar er kwam geen geluid. wel geluid bij radio maar niet bij cd. Vanmorgen werkte alles weer wel?!?
bluetooth verhaal:
pairen ging in eerste instantie goed. alleen verschillen de opties erg vaak wanneer je iemand wil bellen. Soms heb je het adresbook andere keren last dialled of missed numbers erbij. enorm veel errors. nog niet geslaagd om iemand te bellen. omdat ik al die problemen had heb ik de telefoon gedelete op de radio en geprobeerd opnieuw te pairen. Lukt niet. waar mijn telefoon eerst nog de KD-BT1 zag ziet hij nu nog enkel een onbekend apparaat waar na het uitwisselen van de code er geen bluetooth verbinding gemaakt kan worden.
Ik heb de radio al meerdere keren gereset.
telefoon is K800i
iemand ook last van deze euvels en hoe op te lossen?
Moet wel zeggen dat het een radio is waar je beter als tweaker aan kan beginnen.
Bij mijn huidige radio is dit ronduit brak
Ik denk dat je de bij de verkeerde radio zit.MRTNbos schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:14:
Ik lees heel veel over bluetooth en mp3. Waar ik echter benieuwd naar ben is de anti-shock bij de cd!
Bij mijn huidige radio is dit ronduit brakAls ik over klinkers rij gaat de boel al haperen. Zijn er mensen met ervaringen op dit gebied?

De problemen die ik tot nu toe heb gehad:
- 1e X; CD-speler deed niets meer. Elke keer bij invoeren CD kreeg ik een error. Gevolg: loopwerk en dergelijke gerepareerd/vervangen (garantie)
- 2e X; USB functie kraakte/ruisde ontzettend hard. ik dacht aan een los contact opgelopen tijdens vorige reparatie. Gevolg kabelbreuk gerepareerd en op verzoek (UITVOERIG) getest.
- 3e X; USB functie kraakte/ruisde nogmaals ontzettend hard. identiek aan vorige keer. Aangezien de radio gewoon ingebouwd heeft gezeten zonder dat de kabels ergens door hebben geleden, sluit ik kabelbreuk uit en denk ik dat het met het verwerken van de USB-data te maken heeft...
Waarschijnlijk kan ik mijn radio hiervoor wéér opsturen. Mijn vraag; hebben meerderen hier last van (gehad?)
En heeft inmiddels ook iemand ervaring met de BT1 en de Nokia N82? In hoeverre zijn deze compatible?
Gr Tieuwe
Er heeft hier nog helemaal niets gehaperd eigenlijk. Ik draai tot nu toe gewoon nog mp3 cd's en ondanks de overtallig aanwezige drempels in mijn buurt, waarbij enkele bijna stoepranden ipv drempels zijn te noemen, slaat de speler eigenlijk nooit over.MRTNbos schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:14:
Ik lees heel veel over bluetooth en mp3. Waar ik echter benieuwd naar ben is de anti-shock bij de cd!
Bij mijn huidige radio is dit ronduit brakAls ik over klinkers rij gaat de boel al haperen. Zijn er mensen met ervaringen op dit gebied?
En ik vind het wel de moeite waard om te weten hoe de cd-speler is. Ik heb nm nu ook een radio+cd+mp3+usb+mms maar naast mijn stickies gebruik ik nog regelmatig cd's.
Daarnaast, de functie zit erop dus dan wil ik ook weten of het goed werkt...en geloof me, ook al luister je maar 1x per jaar een uur naar een cd, als tie hapert wordt je gek!!

Nokia heeft net een applicatie vrijgegeven die alle problemen met syncen met de radio oplost. Eerder was bij mij alleen de voice dailing optie aanwezig, maar nu ook gewoon het telefoonboek en het syncen gebeurt automatisch, hoef je niets voor te doen. Linkje naar de app staat ergens op deze pagina volgens mij.Tieuwe schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
En heeft inmiddels ook iemand ervaring met de BT1 en de Nokia N82? In hoeverre zijn deze compatible?
Gr Tieuwe

Nu nog effe proberen
Gr
Anoniem: 829
Alleen nog 1 vraagje, met de TA geactiveerd wil ik graag weten hoe ik aangesprongen verkeersinfo kan uitschakelen en weer verder kan met cd's of usb luisteren?
Zit niet altijd op fileinfo te wachten...
Gewoon op het knopje "Source" drukken en een andere bron selecterenAnoniem: 829 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:24:
Heb de radio ook van de week gehaald en in de auto gemonteerd, bevalt prima.
Alleen nog 1 vraagje, met de TA geactiveerd wil ik graag weten hoe ik aangesprongen verkeersinfo kan uitschakelen en weer verder kan met cd's of usb luisteren?
Zit niet altijd op fileinfo te wachten...
Nu dacht ik, gewoon even een simpele PC microfoon kopen en dan is dat probleem opgelost, maar dit werkt helaas niet. Nu met 2 microfoons geprobeerd en beide geen geluid. Inmiddels via JVC een adres gekregen waar ik de orginele microfoon kan bestellen voor 50 euro (!).
Maar voordat ik deze bestel wil ik eigenlijk even zeker weten of de microfoon ingang niet toevallig stuk is. Heeft iemand een andere microfoon gemonteerd op de radio en zo ja welke? Of zou iemand een foto kunnen maken voor mij van de plug zoals deze aan de orginele microfoon zit?
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 25-03-2008 16:03 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 79417
Ik ga hem daarvoor echter niet terugsturen. Zit helemaal ingebouwd maar wel vervelend.
De bluetooth telefoonfuncite doet het met een K800i fantastisch. Met een s730 echter totaal niet. (gaat ie vanzelf bellen naar onbestaande nummers.)
Dit moet je via de EQ regelen. Even snel onder het rijden de bas wat omhoog doen is er niet bij helaas. Dit gaat redelijk ingewikkeld maar je kunt wel drie userpresets maken naar eigen smaak. De EQ is trouwens verdeeld in laag-mid-hoog.Anoniem: 79417 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:48:
Schopje: ik zat net te zoeken naar de Bass/Treble knop. Tot mijn stomme verbazing heeft deze radio dat niet??
Ik heb hier totaal geen last van en ik ben gebruiker vanaf het eerste uur. Origineel of gebrand maakt ook niets uit.dread schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:24:
Ik heb het probleem dat hij bij cd's heel vaak onderbreekt. bij echte cd's nog vaker als bij gebrande. Ook nieuwe net uit de brander. Hebben anderen dat hier ook?
Ik ga hem daarvoor echter niet terugsturen. Zit helemaal ingebouwd maar wel vervelend.
De bluetooth telefoonfuncite doet het met een K800i fantastisch. Met een s730 echter totaal niet. (gaat ie vanzelf bellen naar onbestaande nummers.)
Ik zie dat je ook 'n P4350 hebt, ik krijg de mijne niet goed gepaired met m'n radio. M'n radio ziet de telefoon wel, alleen geeft hij na verloop van tijd 'n error.GodDamage schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:27:
Wat een hoop negatieve geluiden in dit topic! Ik heb zelf alleen positieve ervaringen. Mijn fm-ontvangst is super en de bluetooth (audio en telefoonfuncties), usb, cd werkt erg goed. Mijn toestel is een HTC p4350. Hiervoor had ik een HP Ipaq rw6815 en die had nogal een echo. Ik denk dat dit vooral aan het toestel ligt. Voor de rest is de audiokwaliteit erg goed.
Waarschijnlijk komt dit omdat na 't invoeren van de pincode op mijn toestel, deze maar blijft "hangen". Ik krijg 't pairen niet afgerond in ieder geval.
Kun jij me (via mail) vertellen hoe je in z'n werk bent gegaan? Bedankt!
Deze BT1(e) moet het hem dan toch gaan worden, maar ik moet er absoluut wel stuurbediening en extern display weergave bij hebben in mijn auto (Opel Vectra B ). Welke shops bouwen dit in? Ik zie namelijk dat dit model langzaam verdwijnt uit de winkels die ook aan inbouw doen. Rondevries stond hoog op mijn lijstje, maar die verkoopt alleen het nieuwe model nog helaas. Hetzelfde geldt voor Carmedia.
Of ik moet exact weten welke extra kabels ik nodig heb om het dan bij een willeukeurige winkel/garage in te laten bouwen. Het zou dan om deze kabel gaan:
KS-RC102 (http://www.navishop.nl/pr..._621_662/products_id/3190)
Is echter alleen stuurbediening. Welke is dan nodig voor mijn externe display ? Of is bovenstaande kabel al voldoende voor beiden ?
Bij veel advertenties zie ik namelijk deze 2 kabels weer voorbij komen:
KS-PD100 (iPod interface)
KT-DB1000 (DAB tuner)
Maar die lijken mij dus niet voor het display.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja, ik heb hem gekocht nadat ik allemaal goede berichten over de voorganger las. Helaas heeft de KD-BT22 alleen een interne microfoon en geen mogelijkheid tot aansluiten van een externe. Gevolg is dat er bij een gemiddelde auto teveel afstand tussen je mond en de microfoon zit. Mensen die ik bel kunnen mij nauwelijks verstaan. Instellingen van de microfoongevoeligheid maken geen verschil. Echt een miskoop geweest dus.The Legend schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:54:
Iemand al ervaring met de nieuwe JVC KD-BT22?
Ik heb al een klachtenbrief naar JVC Nederland gestuurd. De reactie daarop was dat er 'al een klein aantal klachten' over dit probleem binnengekomen was. De afdeling aftersales was alleen beschikbaar voor dealers en doet dus niet direct iets voor eindgebruikers. Mij werd aangeraden om contact op te nemen met de winkel waar ik de radio gekocht heb, zodat zij de afdeling aftersales kunnen benaderen.
Omdat ik de radio bij een internetwinkel gekocht heb die het product vanuit Duitsland importeren, doet de winkel geen zaken met JVC Nederland... Voorlopig heb ik nog geen oplossing dus.
EDIT: OPLOSSING voor de KD-BT22:
Omdat ik geen gebruik kon maken van de garantie, heb ik zelf de stoute schoenen maar aangetrokken en de radio zelf opengeschroefd. Als je het plastic plaatje achter het afneembaar frontje losschroeft en wegklikt, zie je het microfoontje zitten. Dit zit met een klein wit stekkertje op de printplaat van de autoradio vastgeklikt. Ik heb hem losgeklikt, draadjes doorgeknipt en er een eind speakerkabel tussengesoldeerd. Stekkertje weer vastgemaakt, de lange speakerkabel aan de achterkant van de radio naar buiten laten komen en zo het microfoontje bij mijn zonneklep kunnen plaatsen. PERFECT GELUID nu aan de andere kant van de lijn!!
Je geeft je fabrieksgarantie wel op natuurlijk, maar goed, deze fabrieksgarantie kon mijn probleem niet oplossen dus wat heb je er dan aan. Misschien dat een andere ontevreden gebruiker er zo ook nog wat van kan maken, want behalve dit microfoon-probleem is het wel echt een perfecte radio.
[ Voor 29% gewijzigd door RgR op 02-08-2008 16:45 ]
Superradio dus, ik ben er heel tevreden mee
Anoniem: 268090
ik heb een kangoo met stuurbediening ik heb de sony MEX-BT5100 weet iemand of hier voor een adapter is de delar heeft er geen of kan je deze zoo inplugen
graag hoor ik van jullie
joram vermeulen
Hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, maar voor zover ik het weet heeft de goedkope lijn van Sony (BT2500 of BT2600) in elk geval geen mogelijkheden voor stuurbediening. De wat duurdere radio's mogelijk wel, maar daarvoor zou ik Sony of een van de betere caraudio specialisten even bellen (bijv. Ron de Vries).Anoniem: 268090 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 04:10:
geachte mensen
ik heb een kangoo met stuurbediening ik heb de sony MEX-BT5100 weet iemand of hier voor een adapter is de delar heeft er geen of kan je deze zoo inplugen
graag hoor ik van jullie
joram vermeulen
Ik heb altijd prima kunnen bellen via het toestel met een nokia 2630 en een HTC S710.
Sinds enkele weken werken beide verbindingen niet meer, ik krijg de profielen wel eruit, maar na het contact uit en aan te zetten zit het profiel van de nokia er weer in.
Ook als ik de HTC probeer te verbinden, komt uiteindelijk het nokia profiel weer terug.
Beiden blijven niet werken.
Is er wellicht een manier om via een reset ook de bluetooth instellingen te wijzigen?
Via de normale reset achter het frontje lukt dat niet.
Weet niet wat voor auto je hebt, maar kijk uit: ik weet dat je dan met Golfjes met af-fabriek alarm moet opletten dat je de deuren op en laat staan, omdat ze dan op slot springen.
Ik ervaar dit probleem ook! Jou oplossing klinkt erg simpel. Is het eenvoudig om dat plastic plaatje achter het frontje los te krijgen? En moet het perse speakerkabel zijn (zo ja, halfords kwaliteit voldoende?).RgR schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:09:
[...]
Ja, ik heb hem gekocht nadat ik allemaal goede berichten over de voorganger las. Helaas heeft de KD-BT22 alleen een interne microfoon en geen mogelijkheid tot aansluiten van een externe. Gevolg is dat er bij een gemiddelde auto teveel afstand tussen je mond en de microfoon zit. Mensen die ik bel kunnen mij nauwelijks verstaan. Instellingen van de microfoongevoeligheid maken geen verschil. Echt een miskoop geweest dus.
Ik heb al een klachtenbrief naar JVC Nederland gestuurd. De reactie daarop was dat er 'al een klein aantal klachten' over dit probleem binnengekomen was. De afdeling aftersales was alleen beschikbaar voor dealers en doet dus niet direct iets voor eindgebruikers. Mij werd aangeraden om contact op te nemen met de winkel waar ik de radio gekocht heb, zodat zij de afdeling aftersales kunnen benaderen.
Omdat ik de radio bij een internetwinkel gekocht heb die het product vanuit Duitsland importeren, doet de winkel geen zaken met JVC Nederland... Voorlopig heb ik nog geen oplossing dus.
EDIT: OPLOSSING voor de KD-BT22:
Omdat ik geen gebruik kon maken van de garantie, heb ik zelf de stoute schoenen maar aangetrokken en de radio zelf opengeschroefd. Als je het plastic plaatje achter het afneembaar frontje losschroeft en wegklikt, zie je het microfoontje zitten. Dit zit met een klein wit stekkertje op de printplaat van de autoradio vastgeklikt. Ik heb hem losgeklikt, draadjes doorgeknipt en er een eind speakerkabel tussengesoldeerd. Stekkertje weer vastgemaakt, de lange speakerkabel aan de achterkant van de radio naar buiten laten komen en zo het microfoontje bij mijn zonneklep kunnen plaatsen. PERFECT GELUID nu aan de andere kant van de lijn!!
Je geeft je fabrieksgarantie wel op natuurlijk, maar goed, deze fabrieksgarantie kon mijn probleem niet oplossen dus wat heb je er dan aan. Misschien dat een andere ontevreden gebruiker er zo ook nog wat van kan maken, want behalve dit microfoon-probleem is het wel echt een perfecte radio.
Ik heb dus de zelfde mod uitgevoerd als RgR hier boven beschrijft. Mijn geluid is echter niet verbeterd

Mijn vorige JVC radio pikte alles veel beter op, lijkt dus alsof 't aan de radio ligt ..
Ik krijg 't ook niet gevonden in de handleiding.
Overigens, nu niet denken dat mijn vorige radio 'n hele dure radio was, alles behalve dat
Telefoon geluid is nu ook verbetered, microfoontje even beter vastgeplakt en ik ben ineens een stuk beter te verstaan. Andere kant van de lijn hoort zichzelf ook niet meer echo'en. Mod is dus toch gelukt
Helaas, ik heb de radio geheeld losgekoppeld voor 30 minuten, maar hij blijft gewoon de instellingen van de Nokia onthouden. Het maakt niet uit of ie daarna gereset wordt of niet. Tevens blijven de radio voorkeuzezenders erin staan.Arfman schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:40:
Plus stekker van de accu er een paar minuten aflaten?
Weet niet wat voor auto je hebt, maar kijk uit: ik weet dat je dan met Golfjes met af-fabriek alarm moet opletten dat je de deuren op en laat staan, omdat ze dan op slot springen.
Denk dat ik JVC maar moet contacteren.
Radio is idd kut bij dit model. Had mijn hoop gezet op een antenneversterker maar lees hier dat dit geen oplossing biedt. Jammer.
Heb je de radio losgekoppeld of de accupool erafgehaald? Als je alleen het frontje erafhaalt blijft de radio zelf onder spanning staan en zal hij instellingen bewaren.Anoniem: 829 schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:59:
[...]
Helaas, ik heb de radio geheeld losgekoppeld voor 30 minuten, maar hij blijft gewoon de instellingen van de Nokia onthouden. Het maakt niet uit of ie daarna gereset wordt of niet. Tevens blijven de radio voorkeuzezenders erin staan.
Denk dat ik JVC maar moet contacteren.
Inmiddels ook 'n HD van 250 gb aan de radio gehangen en dat werkt ook zonder problemen. Alleen schakelt de radio automatisch over op usb aangezien de hd aangeslingerd wordt zodra er stroom op komt, ongeacht of de radio ingeschakeld stond. Kleinigheidje
Probleem is nu dat ik nog minder ontvangst heb met m'n radio, volgens mij ligt de usb-kabel tegen de antenne aan, al lijkt 't minder te zijn als de hd "uitstaat". Iemand meer hier last van?
Verder krijg ik 't maar niet voor elkaar om 'n radiostation 'n naam te "geven". Er blijft maar staan "NO_NAME" en dat moet anders kunnen. Volgens mij wordt dit met RDS doorgegeven, maar dat krijg ik niet ingesteld. Ook de gebruiksaanwijzing helpt me daar niet veel verder mee

Iemand hier 'n idee?
hmm dit is goed nieuws. Ik wil zelf de blackberry storm gaan kopen. SE werkte altijd erg goed. dus de X1 is ook wel verleidelijk. hmm keuzes damn.Arfman schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:19:
Ondertussen kan ik ook melden dat deze radio perfect samenwerkt met de BlackBerry Bold (9000). Adresboek, ontvangst- en batterijstatus, het werkt allemaal out-of-the-box
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar. nog iemand ervaringen hiermee?Paddepoel schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:31:
Heeft iemand deze radio al geprobeerd in samenwerking met een Iphone 3g?? Zit er aan te denken om deze ook te halen, maar ben benieuwd wat hij wel en niet kan met de Iphone..weet in elk geval dat muziek streamen niet wil, maar gelukkig zit er USB bij.
Anoniem: 291978
Nee die poespas zit er niet op.Anoniem: 291978 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:04:
Ik heb deze autoradio ook gehaald (JVC KD-BT1) tot nu toe bevalt hij me super! Alleen zie ik geen animatie filmpjes dus bijv. een helikopter , dolafijntjes etc. heeft deze autoradio dit?
Daar kun je heel snel een antwoord op vinden als je googled. Heeft te maken met de stroomaansluiting op de accu dacht ik.Anoniem: 308528 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:18:
(JVC KD-BT1instellingen gaan steeds verloren als ik de auto terug opstart waarom??
Nederlands is makkelijker als je denkt
Anoniem: 215707
Toevallig een VW of Audi? Probeer dan eens de gele en zwarte aansluiting te wisselen, werkte toch bij mijAnoniem: 308528 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:18:
(JVC KD-BT1instellingen gaan steeds verloren als ik de auto terug opstart waarom??
Toch even een kickje van dit topic, aangezien ik hetzelfde probleem met deze radio heb en nergens anders een oplossing kan vinden.Anoniem: 829 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:49:
Klein probleempje hier met m'n JVC.
Ik heb altijd prima kunnen bellen via het toestel met een nokia 2630 en een HTC S710.
Sinds enkele weken werken beide verbindingen niet meer, ik krijg de profielen wel eruit, maar na het contact uit en aan te zetten zit het profiel van de nokia er weer in.
Ook als ik de HTC probeer te verbinden, komt uiteindelijk het nokia profiel weer terug.
Is er wellicht een manier om via een reset ook de bluetooth instellingen te wijzigen?
Is er iemand die dit probleem herkend en hier een oplossing voor weet?
Anoniem: 424413
Klein probleempje hier met m'n JVC.
Anoniem: 635421
Als jullie het weten graag even een berichtje achterlaten.
Bedankt!
Als er te veel mappen en files gebruit worden kan de radio het niet meer goed/snel aan.
[ Voor 40% gewijzigd door teacher op 21-11-2014 17:27 ]
Wise enough to play the fool
Oké, bedankt voor de snelle reactie zou het morgen even proberen.teacher schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:25:
Probeer eens een usb stick, maar dan met maar 10-20 mp3tjes in de root.
Als er te veel mappen en files gebruit worden kan de radio het niet meer goed/snel aan.
Heb het vandaag geprobeerd en ja hij deed het zo maar waarom doet die het niet via IPod? En zegt die daar wel "File check"teacher schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:25:
Probeer eens een usb stick, maar dan met maar 10-20 mp3tjes in de root.
Ik heb 'n tijd mijn 2,5"-hd in de auto gehad en daar duurde 't ook elke keer even voor ik 't eerste nummer hoorde. Op 'n gegeven moment toch 'n usb-stick gekoppeld, dat scheelt veel tijd (opspinnen, lezen, etc)
Nou ik douwde de iPod erin en wachtte +- 1 min en gaf file check aan. Jou tip dus; even langer in laten zitten.Eric_Cantona schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:44:
Hoe lang heb je gewacht?
Ik heb 'n tijd mijn 2,5"-hd in de auto gehad en daar duurde 't ook elke keer even voor ik 't eerste nummer hoorde. Op 'n gegeven moment toch 'n usb-stick gekoppeld, dat scheelt veel tijd (opspinnen, lezen, etc)
Nouja, dan ga ik dat maar eens proberen staan zo'n +- 60 nummers op.Eric_Cantona schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:22:
Denk 't wel ja, bij mij duurde dat ook even (ligt ook aan hoeveel nummers hij moet indexeren).

Update: alles werkt weer naar behoren. Mooi om deze 10 jaar oude radio na 5 jaar weer te reanimeren.
[ Voor 14% gewijzigd door DikkieDick op 20-02-2016 07:42 ]
aka pluim003
Het is een fantastische autoraio.. nog steedsDikkieDick schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:09:
Na een jaar of 5 gisteren de radio weer aangesloten in een andere auto. Tot mijn verbazing nog bluetoothinstellingen van telefoons die al lang niet meer in ons bezit zijn. Nu maar op zoek naar microfoon en nog even kijken of de constante + aan de praat te krijgen is, want zo'n disco-display vind ik niks. ;-)
Update: alles werkt weer naar behoren. Mooi om deze 10 jaar oude radio na 5 jaar weer te reanimeren.
Hier zit hij in de auto van mijn vriendin. (en DAB+ zat er ook al in toen) en een autoradio waarvan de telefoon functie goed werkt