Heb vandaag eens een belletje gewaagd naar JVC.
Radio-ontvangst: hadden ze nog nooit klachten van gehad. Ik moest maar eens langs een repair center fietsen... Beetje vreemd als je zoveel op fora als deze leest dat de ontvangst beduidend minder is dan af-fabriek units.
Pauze tussen MP3-tjes vanaf USB: bekend, maar op het moment niks aan te doen.
Firmware: Die is updateable, maar op t moment is er geen nieuwere versie beschikbaar.
En.. per e-mail zijn ze dus niet bereikbaar. Maar goed, ze zijn wel vriendelijk en correct aan de telefoon

Als een product eerst de hemel wordt ingeprezen, spreekt het voor zich dat mensen nog kritischer zullen zijn bij de beoordeling. De drempel ligt nl. al veel hoger, dan zou je vooraf geen beeld van dat product hebben. Het is en blijft een goede radio, bijna een klasse apart, gezien de combinatie van opties.
- Vwb de radio ontvangst: een antenneversterkertje van een tientje doet wonderen
Dat kan wel zo zijn (ga het btw proberen ook

), maar feit is dat de ontvangst gewoon slechter is dan van andere of af-fabriek radio's, onder dezelfde omstandigheden. Dat is toch minder goed van JVC, vooral omdat ze pronken met de "HS-IV"-tuner.. Lijkt een zeer doorontwikkelde tuner, door die 4e generatie en HS zal wel High Standard zijn ofzo... En dat maakt hij gewoonweg niet waar.
Zeer zeker een waarheid als een koe!
Geluid is echt stukken beter en mn sub knalt echt veel zuiverder en harder!
Het enige minputje bedenk ik me net is inderdaad de kleur verandering en dat de kleur van het ledje onder de draaiknop niet mee veranderd met het scherm.
Ik neem aan dat je doelt op de kleur van de menu's tov de zelf gekozen kleur?
Heb je de functie "dimmer" op off staan ipv auto?
USB stickie werkt inmiddels weer toppie, had er eerst een "oudere" Pleomax (Samsung) 1GB stickie aan hangen, erg ielig allemaal. Nu ik mijn Kingston Datatraveler 100/4GB binnen heb, heb ik nergens meer last van, speelt toppie! Lag meer aan de stick en de troep in mn dashboardkastje dan aan de radio. Als er spullen tegen een klein stickie aanbonken, kan het gaan wiebelen he, dat vind een stick in je pc ook niet fijn

Ik denk dat JVC hier een kans gemist heeft helaas.
Nou, ze hadden wellicht
iets beter kunnen doorontwikkelen, maar hij komt echt super door testen heen qua klank en opties. Plus dat er bijna geen concurentie is. (Blaupunkt Hamburg MP57)
Het is ook een nieuwkomertje he...
Wellicht dat kleine dingetjes met een firmware-upgrade snel opgelost worden. Ik hoop dat JVC meeleest
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....