JVC KD-BT1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 24.420 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635421

Eric_Cantona schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:22:
Denk 't wel ja, bij mij duurde dat ook even (ligt ook aan hoeveel nummers hij moet indexeren).
Nouja, dan ga ik dat maar eens proberen staan zo'n +- 60 nummers op. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 12:37
Na een jaar of 5 gisteren de radio weer aangesloten in een andere auto. Tot mijn verbazing nog bluetoothinstellingen van telefoons die al lang niet meer in ons bezit zijn. Nu maar op zoek naar microfoon en nog even kijken of de constante + aan de praat te krijgen is, want zo'n disco-display vind ik niks. ;-)

Update: alles werkt weer naar behoren. Mooi om deze 10 jaar oude radio na 5 jaar weer te reanimeren.

[ Voor 14% gewijzigd door DikkieDick op 20-02-2016 07:42 ]

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

DikkieDick schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:09:
Na een jaar of 5 gisteren de radio weer aangesloten in een andere auto. Tot mijn verbazing nog bluetoothinstellingen van telefoons die al lang niet meer in ons bezit zijn. Nu maar op zoek naar microfoon en nog even kijken of de constante + aan de praat te krijgen is, want zo'n disco-display vind ik niks. ;-)

Update: alles werkt weer naar behoren. Mooi om deze 10 jaar oude radio na 5 jaar weer te reanimeren.
Het is een fantastische autoraio.. nog steeds :)

Hier zit hij in de auto van mijn vriendin. (en DAB+ zat er ook al in toen) en een autoradio waarvan de telefoon functie goed werkt :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Pagina: 1 2 3 Laatste